Elke Dag

Meer informatie over restaurant Elke Dag

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Nu ben ik niet echt het type dat warm loopt bij een wokrestaurant. Bij binnenkomst vond ik het er ongezellig..kleine ruimte met zoveel mogelijk stoelen (vreetschuur). Wij waren met een groep van ongeveer 10 personen en dan is wokken natuurlijk wel gezellig en niet duur.
Ik heb niet veel verschillende dingen geproefd en mij hoofdzakelijk gehouden aan echt alleen het wokken. Gamba's en vis met groente. Dat smaakte prima. De kok had wat vriendelijker kunnen zijn. Daarentegen was de bediening uiterst behulpzaam. Koffie was prima. Maar het dessertbuffet vond ik toch aan de matige kant. Het is natuurlijk niet duur dus je kunt er weinig van zeggen. Kwalitatief vond ik het niet echt hoogstaand maar in dit soort restaurants gaat het dan ook vaak om de kwantiteit.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Fantastisch no-nonsens concept met prima eten. Heel veel keus in een propere omgeving. In de bediening jonge mensen, die duidelijk ook plezier in hun werk hebben. Dit onder leiding van een wat oudere zeer vriendelijke chef. Een absolute aanrader.
Heidi D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Echt onvoldoende! Een keer hierheen gegaan om te proberen. Eens maar niet weer. Wok deel flauw van smaak, vlees droog. Kok onvriendelijk en vieze kleding, smoezelige bakjes waar de sauzen in zaten.
Open keuken bij de grill is prachtig, maar zorg er dan wel voor dat de boel schoon is. Ik kreeg behoorlijk de kriebels van alle viezigheid. Friet voor de Kids koud en slecht bijgevuld..positief is de fontein voor de Kids en het zelf drinken pakken. Meisje in bediening luisterde keurig naar de feedback maar verzuimde een compensatie aan te bieden. Naar huis gegaan met een "zonde van het geld" gevoel..daarbij zullen wij dit restaurant niet aanraden.