Elkaar

Alexanderplein 6 1018 CG Amsterdam Nederland Kaart
31-203307559

Over het restaurant Elkaar

Verstopte parel in Amsterdam

Gelegen op een van de mooiste plekjes van Amsterdam met uitzicht op het Tropenmuseum en de Muiderpoort. In dit knusse restaurant geniet je tijdens een waanzinnige lunch of een uitgebreid diner van verfijnde gerechten uit de Frans-mediterrane keuken die gepaard worden met de mooiste wijnen.

Meer informatie over restaurant Elkaar

9,1
9,1
Mariena D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, lekkere wijn. Super vriendelijke, jonge, aardige chef en gastvrouw. Toptentje met potentie! Wij komen zeker terug!
J T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Sfeervol, modern en intiem restaurant met zeer attente bediening. Het eten is van hoge kwaliteit, goed verzorgd en zeer smakelijk. Tip: maak iets meer ruimte voor vegetariërs in kaart, menu en dagspecial, want anders blijven ze weg omdat ze steeds hetzelfde krijgen. Tweede tip: de chef maakt subtiele smakencombinaties maar mag best wat meer uitgesproken en sterke smaken uitproberen.
petra V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Afgelopen zaterdag met z'n 7-en bij Elkaar gegeten.
Groot succes!!!!!!
Fantastisch menu, samengesteld door de chef.
Alles even heerlijk, prachtig opgediend en goed uitgezochte combinaties en daarbij de lekkerste wijnen.
Ook een verrassend goeie alcoholvrije aperitief.
Dit allemaal in een sfeervol restaurant met hele vriendelijke en attente bediening en chef, en regelmatig de koks die uitleg kwamen geven!
Daarbij nog een prima prijs/ kwaliteit verhouding; wij komen zeker gauw terug!
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk eten, goeie wijnen. mooie smaakcombinaties.
Elmieke B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We hebben hier gedineerd met z'n vieren en namen allemaal het menu van de chef. Je krijgt dan 5 kleine gerechtjes en enkele amuses. Wij vonden het allemaal heerlijk, verrassend en met aandacht bereid en geserveerd.
De service wat ook prima: Heel correct (netjes de dames eerst bediend bv.) maar toch ook een gemoedelijke sfeer. Echt super!
Enkelen hadden ook het wijnarrangement erbij. Smaakte heel goed bij de gerechtjes. Omdat die wat kleiner zijn, moet je er wel rekening mee houden dat je relatief meer wijn drinkt, maar dat mocht bij ons de pret niet drukken :-)
We komen zeker nog eens terug!
joraa21 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
"Elkaar" is een echte aanrader!! Fantastische keuken. Chef springt goed in op eventuele wensen. Ook voor vegetariers uitstekend! Personeel attent en vriendelijk. Kortom: doen!
Hannah B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Eerste kennismaking met Elkaar, erg genoten en rustig kunnen genieten van lekker eten en van elkaar!
Een aanrader als je iets nieuws wilt proberen, elke maand is er een nieuw menu om uit te proberen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Alles klopte, heerlijk eten en wijn. Fijn terras, waar je lekker ontspannen je lunch kan gebruiken. wij hadden een driegangen lunch en alle gerechten waren byzonder smaakvol. Ik kom terug!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Laat ik kort zijn: werkelijk uitstekend eten voor een goede prijs. Verwacht geen vlees/frietjes/groente schotels, maar eten dat tegen de 1 ster aan zit. Op details kan het nog beter, maar Elkaar is gewpoon een dikke aanrader. En de Chardonnay was fantastisch!
m D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Aardige en attente bediening, goede keuken, veel keuze in wijn, ook losse glazen mogelijk. Goed en sympathiek restaurant.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Erg leuke avond gehad! 5-gangen is lekker en precies goed qua hoeveelheid eten. Personeel is erg vriendelijk en gastvrij
H.B. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst. Hoge kwaliteit voedsel. Bijzondere keuken. Heerlijk buiten kunnen eten!
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Geweldig eten en value for money. Bijzondere gerechten. Fijn rustig terras. Plezierige bediening. Prettige sfeer. Ik ga hier nog vaak komen!
René W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijke avond gehad. Spannende gerechten, perfect uitgevoerd met prachtige bijpassende wijnen. We voelden ons meteen helemaal op ons gemak door de ontspannen bediening.
Roderik V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Een geweldige avond bij Elkaar. Heerlijk buiten gezeten, onder de platanen met uitzicht op de Plantage en Artis. En wat een on-Amsterdams goede service!!
Het eten, en daar kwamen we voor na alle goede verhalen, was subliem. De soep van scheermesjes was onvergetelijk lekker en de attente bediening wist er echt een geweldige avond van te maken.
Corinne V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wat een topavond bij Elkaar! Heerlijk buiten gezeten, sfeervol! Geweldig hartelijke bediening en top eten, smaakvol, origineel en goede suggesties om bepaalde gerechten te delen, dank je wel Elkaar!
Corinne
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij aten voor het eerst in dit restaurant en dat is ons prima bevallen. We komen zeker terug!
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
verrassende gerechten en erg lekker, leuke en attente bediening. Leuk ingericht restaurant en erg schoon!!
Het menu van de chef is een aanrader.
bert S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijke rustige omgeving, fijne service, lekkere wijnen, en heerlijk stukje vlees. Kortom een ultieme plek in mijn achtertuin :) tot snel
jpodyapo P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Mooie presentatie, rustige omgeving. Het eten is met liefde en aandacht gemaakt