Elkaar

Alexanderplein 6 1018 CG Amsterdam Nederland Kaart
31-203307559

Over het restaurant Elkaar

Verstopte parel in Amsterdam

Gelegen op een van de mooiste plekjes van Amsterdam met uitzicht op het Tropenmuseum en de Muiderpoort. In dit knusse restaurant geniet je tijdens een waanzinnige lunch of een uitgebreid diner van verfijnde gerechten uit de Frans-mediterrane keuken die gepaard worden met de mooiste wijnen.

Meer informatie over restaurant Elkaar

bert S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
jpodyapo P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Mooie presentatie, rustige omgeving. Het eten is met liefde en aandacht gemaakt
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij hebben genoten van het 5 gangen menu. Alle gerechten werden mooi gepresenteerd en waren heerlijk van smaak . Een aanrader !!
R.L.H. I.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Restaurant Elkaar is gelegen op een bijzondere locatie, tussen dierentuin Artis en het Tropenmuseum. Makkelijk te bereiken met tram 9. Als je binnenkomt zie je de ruimte en de goede indeling. Attente bediening. De keuken is Frans/internationaal. Er worden niet te grote, afwisselende gerechten geserveerd. De internationale wijnkaart is met zorg samengesteld en bevat ook bijzonderheden, zoals een heel geslaagde Alvariño uit Uruguay. Met zijn tweeën hadden wij een culinaire en gezellig avond.
Laurent G.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Nous étions seuls dans le restaurant. Un peu tristounet.
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, originele gerechten! Gezellige ruimte, vriendelijke bediening. Enige opmerking dat we een enkele keer wat langer moesten wachten tussen twee gangen, maar het zat dan ook vol. En de wijn was goed...
We komen hier zeker terug!
Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Eten was heerlijk, service vriendelijk en behulpzaam. Er werd rekening gehouden met onze 13 jarige zoon die niet zo'n grote eter is, het menu voor hem kon zonder probleem aangepast worden.
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Super lekker gegeten en een gezellige avond gehad! We hebben ons laten verrassen door de chef met een uitgebreid menu met bijpassende wijnen! De bediening zorgt ook dat je niks tekort komt en weten de gerechten goed uit te leggen. Zeker een bezoek waard en wij komen ook zeker een keer terug!
Haico K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Correcte en vriendelijke bediening (met sneakers aan, dat dan weer wel) en hemelse, goed doordachte gerechten. Geld meer dan waard.
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk rustige omgeving. Lunch gehad. Verrassend, met verschillende 'amuses' tussendoor. Smaakvolle vis met champignons en tongstrelende bloemkool-puré en rode uienjam. Een mooi uitziend toetje rijk aan smaken, waaronder koffie, chocola en speculaas smaken.
Peet H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
vriendelijke bediening. waren een uur te laat maar was geen probleem. zorgvuldig bereid eten. vlees op juiste gaarte. fijne wijnen.
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Een nieuwe eigenaar, dus tijd voor een nieuwe recensie. Wij hebben er gegeten met Valentijnsdag. Ze hadden het voor de gelegenheid leuk aangekleed (rood, hartjes etc), wat ons betreft een beetje too much, maar ach, het hoort erbij ;)
We hebben heerlijk gegeten, we kozen voor het menu van de chef. We kozen voor een wijnarrangement en de wijnen die de eigenaresse erbij uitkoos waren top! Het eten was goed, de wijn erbij was goed, de sfeer is huiselijk en levendig. Eigenlijk nog nooit slecht gegeten en de kwaliteit is hetzelfde gebleven. Na afloop kwam de kok nog langs de tafels of alles naar wens was geweest.
Een absolute aanrader voor goed eten met goede wijn en een gezellig avondje uit eten!
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Bijzonder attente en hartelijke bediening, geen geforceerd geknipmes. Ook het eten was heerlijk en heel goed verzorgd. En wat een mooie ambiance; een aanrader!

Annemieke
Berthold G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Altijd prettig hier en goed eten. De smaaklijn zou naast zoet ook wel af en toe pittiger en iets zuurder kunnen zijn ter afwisseling.
Noma1 H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Fijn sfeervol restaurant met mooi opgemaakte en smaakvolle gerechten. Prima bediening. Heerlijk avond uit in een rustige ambiance. En heel attent: de kok informeerde nog even naar onze ervaringen.
Bisque, zwezerik, eend , kaasplankje....allemaal heerlijk met mooie bijgerechtjes.
Marlijn S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Luxe en lekker eten met goede wijn. Hele informele en intieme sfeer. Een aanrader is het verrassingsmenu met 5 gangen. Er werden zelfs 2 amuses aan toegevoegd. Goede combinatie van vis en vlees.
Nels G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige romantische sfeer. Vooral het witloftaartje, de foie ( niet gras/vet) en het toetje met koffie waren heerlijk! Ook lekkere bijpassende wijnen. Echt een aanrader. En tram 10 stopt voor de deur, Ook fijn.
JOHANNES V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Huiskamer achtig restaurant met perfecte service. Vriendelijk persoonlijk en attent. Leuke uitdagende kaart waar wij met zalm en vitello begonnen. Allebei uitstekend. Tweede gang was minder. Langoustine soep was zonder veel smaak, zwezerik aan 1 kant te hard gebakken, vrijwel aangebrand. 3x iberico daarentegen wel goed en eend ook.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Hartelijke en persoonlijke ontvangst. Intieme ruimte, maar beslist niet kneuterig. Tafelaankleding heel verzorgd, maar gelukkig niet te deftig. Het 5-gangen menu had een mooie volgordelijke opbouw qua thema, opmaak en smaak. Drie verschillende wijnen, alle drie uitstekend, goed geadviseerd. Mede door dit alles een heerlijke avond met vrienden gehad.
B K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gegeten op vrijdag 25-11-2016, met vrienden, prima bereid eten, mooi opgemaakt, uitstekende balans van smaken.
Op verzoek nog een "extra" dessert bedacht naast ons aanvankelijk gekozen drie-gangen menu, verzoek werd met flair ontvangen en prima uitgewerkt; een heerlijk bordje met vers fruit overgoten met een Grand Marnier sabayon.
Beslist een aanrader