Elkaar

Alexanderplein 6 1018 CG Amsterdam Nederland Kaart
31-203307559

Over het restaurant Elkaar

Verstopte parel in Amsterdam

Gelegen op een van de mooiste plekjes van Amsterdam met uitzicht op het Tropenmuseum en de Muiderpoort. In dit knusse restaurant geniet je tijdens een waanzinnige lunch of een uitgebreid diner van verfijnde gerechten uit de Frans-mediterrane keuken die gepaard worden met de mooiste wijnen.

Meer informatie over restaurant Elkaar

tram 10, tram 14, tram 9,

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag
Zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Spaans gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,4

Jouw recensie over het restaurant Elkaar

Lidy G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Na een paar jaar niet geweest te zijn, weer voortreffelijk gegeten bij Elkaar. Fijne rustige atmosfeer en zeer prettige bediening.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Op donderdag 10 mei bij Ekaar gegeten. Wat een verrassing! Zeer orginele gerechten: we hadden de biefstuk tartaar die er niet alleen schitterend uit zag maar ook voortreffelijk smaakte. De heilbot was perfect: aan de bovenzijde heerlijk knapperig en daaronder prefect gegaard, dus een beetje glasig en zeker niet te droog.
De dessertamuse was heel speciaal, schuim van karnemelk gegarneerd met kleine stukjes chocolade. Ook het dessert zelf, aarbei in verschillende varianten en ijs was een perfecte afsluiting van het diner bij Elkaar. Zeer aan te bevelen. Wel even van te voren reserveren want het aantal zitplaatsen is beperkt en de belangstelling groot.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We werden aardig ontvangen en geholpen. We kozen forel-filet en biefstuk tartaar als voorgerecht en heilbot en kalfslende als hoofdgerecht en kregen een goede uitleg. De prijs-kwaliteit-verhouding was goed en de bediening persoonlijk. Wat ons vooral trof was het verrassende van de gerechten! TOP/restaurant! We komen zeker weer terug....!
j.somerwil K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
met mijn schoondochter hebben wij een zeer bezondere geslaagde lunchtijd bij ELKAAR doorgebracht, alles buitengewoon verzorgd en geslaagd, hele persoonlijke bediening, hoge kwaliteit en wat je zo vaak niet meer vind, zeer verfijnd niet alleen wat eten maar ook wat sfeer aangaat. Ik ga zeker vaker bij ELKAAR lunchen en dineren met familie en gasten. Dank en Success aan Rob en Isabelle gewenst, zij verdienden het helemaal.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Erg lekkere en met zorg samengestelde gerechten, geserveerd door vriendelijke ongedwongen bediening met toelichting van de kok. Super eten in een prettige sfeer. Accoustiek is goed, vrij stil. Kortom, de perfecte avond gehad.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Gister voor me verjaardag wezen eten met mijn partner. Heerlijke huiselijke sfeer en super vriendelijk personeel. Het 5 gangen menu in combinatie met de door hun gekozen wijnen waren heerlijk. De forel en de coconut pinocolade dessert waren wat mij betreft de verassing van het menu. Wij komen zeker terug!
Bauke Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Goede plek en hele vriendelijke bediening. Chef maakt mooie gerechten en kiest de ingrediënten goed... ook als het lactose vrij moet. Compliment!
Miki T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wauw!
Fantastische 5 gangen "Chef's special" besteld en heel erg van genoten! Elke gang was zonder overdrijven heerlijk, de bediening was buitengewoon vriendelijk en zeer oplettend!
Een rustige en gemoedelijke sfeer met maakten het helemaal af.

Dank voor de heerlijke avond!
Jet L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben hier onwijs lekker gegeten, geweldige service gecombineerd met culinaire hoogstandjes. Zeker weten een aanrader!
Birgitta H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Uitstekend eten met liefde en aandacht geserveerd!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
lekker gegeten goede uitleg wat we gingen eten prima dus.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Een Colombiaanse bediende ons perfect, de kok kwam ook langs terwijl wij genoten van 3 amuses afgewisseld met een heerlijke heilbot, polderhoen en toe 3 bolletje passievruchtensorbet, verse fruitsalade en crême brûlée. Heerlijk genoten met fantastische service. Een aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Stond al een tijdje op de verlanglijst, na gisteren blijkt dus te lang. Geweldig restaurant op een mooi plekje in Amsterdam. Uitermate vriendelijke en attente bediening.
Mooie gerechten, prachtige opmaak en goede bijpassende wijnen.
Kortom, een perfecte avond gehad.
Harry .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Ter gelegenheid van een familie-verjaardagsviering hier ontzettend lekker en plezierig gegeten. De chef kookt geweldig! De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Het geheel ademt gastvrijheid op een hoog niveau. De wijnlijst is uitgebreid en bevat veel lekkere en goed betaalbare wijnen. De Bib Gourmand, die restaurant Elkaar al vele jaren van Michelin krijgt, is wel verdiend!
JG S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten, verzorgde gerechten, een streling voor de smaak pupillen.
Aleid D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Super lekker gegeten!
Geweldige bediening!
Hier komen we snel weer terug.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed en leuk gegeten. Fijne, persoonlijke service en een mooie intieme setting
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Op alle punten uitstekend restaurant !
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wij hebben met 5 personen het verrassingsmenu van de chef gegeten. Elke gang zag er prachtig uit en smaakte werkelijk fantastisch. 1 persoon was vegetarisch en deze gerechten waren ook allemaal heel bijzonder en heerlijk. We kregen bij elk gerecht een andere wijn en daarbij een uitgebreide uitleg over de wijn en het eten. De bediening was zeer voorkomend. We voelden ons echt in de watten gelegd. We hebben een fantastische avond gehad en komen zeker nog eens terug!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zeer sfeervol, heerlijk eten en de prijs valt mee.