Elkaar

Alexanderplein 6 1018 CG Amsterdam Nederland Kaart
31-203307559

Over het restaurant Elkaar

Verstopte parel in Amsterdam

Gelegen op een van de mooiste plekjes van Amsterdam met uitzicht op het Tropenmuseum en de Muiderpoort. In dit knusse restaurant geniet je tijdens een waanzinnige lunch of een uitgebreid diner van verfijnde gerechten uit de Frans-mediterrane keuken die gepaard worden met de mooiste wijnen.

Meer informatie over restaurant Elkaar

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Erg leuke avond gehad! 5-gangen is lekker en precies goed qua hoeveelheid eten. Personeel is erg vriendelijk en gastvrij
H.B. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst. Hoge kwaliteit voedsel. Bijzondere keuken. Heerlijk buiten kunnen eten!
René W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijke avond gehad. Spannende gerechten, perfect uitgevoerd met prachtige bijpassende wijnen. We voelden ons meteen helemaal op ons gemak door de ontspannen bediening.
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Geweldig eten en value for money. Bijzondere gerechten. Fijn rustig terras. Plezierige bediening. Prettige sfeer. Ik ga hier nog vaak komen!
Roderik V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Een geweldige avond bij Elkaar. Heerlijk buiten gezeten, onder de platanen met uitzicht op de Plantage en Artis. En wat een on-Amsterdams goede service!!
Het eten, en daar kwamen we voor na alle goede verhalen, was subliem. De soep van scheermesjes was onvergetelijk lekker en de attente bediening wist er echt een geweldige avond van te maken.
Corinne V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wat een topavond bij Elkaar! Heerlijk buiten gezeten, sfeervol! Geweldig hartelijke bediening en top eten, smaakvol, origineel en goede suggesties om bepaalde gerechten te delen, dank je wel Elkaar!
Corinne
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij aten voor het eerst in dit restaurant en dat is ons prima bevallen. We komen zeker terug!
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
verrassende gerechten en erg lekker, leuke en attente bediening. Leuk ingericht restaurant en erg schoon!!
Het menu van de chef is een aanrader.
bert S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijke rustige omgeving, fijne service, lekkere wijnen, en heerlijk stukje vlees. Kortom een ultieme plek in mijn achtertuin :) tot snel
jpodyapo P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Mooie presentatie, rustige omgeving. Het eten is met liefde en aandacht gemaakt
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij hebben genoten van het 5 gangen menu. Alle gerechten werden mooi gepresenteerd en waren heerlijk van smaak . Een aanrader !!
R.L.H. I.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Restaurant Elkaar is gelegen op een bijzondere locatie, tussen dierentuin Artis en het Tropenmuseum. Makkelijk te bereiken met tram 9. Als je binnenkomt zie je de ruimte en de goede indeling. Attente bediening. De keuken is Frans/internationaal. Er worden niet te grote, afwisselende gerechten geserveerd. De internationale wijnkaart is met zorg samengesteld en bevat ook bijzonderheden, zoals een heel geslaagde Alvariño uit Uruguay. Met zijn tweeën hadden wij een culinaire en gezellig avond.
Laurent G.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Nous étions seuls dans le restaurant. Un peu tristounet.
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, originele gerechten! Gezellige ruimte, vriendelijke bediening. Enige opmerking dat we een enkele keer wat langer moesten wachten tussen twee gangen, maar het zat dan ook vol. En de wijn was goed...
We komen hier zeker terug!
Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Eten was heerlijk, service vriendelijk en behulpzaam. Er werd rekening gehouden met onze 13 jarige zoon die niet zo'n grote eter is, het menu voor hem kon zonder probleem aangepast worden.
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Super lekker gegeten en een gezellige avond gehad! We hebben ons laten verrassen door de chef met een uitgebreid menu met bijpassende wijnen! De bediening zorgt ook dat je niks tekort komt en weten de gerechten goed uit te leggen. Zeker een bezoek waard en wij komen ook zeker een keer terug!
Haico K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Correcte en vriendelijke bediening (met sneakers aan, dat dan weer wel) en hemelse, goed doordachte gerechten. Geld meer dan waard.
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk rustige omgeving. Lunch gehad. Verrassend, met verschillende 'amuses' tussendoor. Smaakvolle vis met champignons en tongstrelende bloemkool-puré en rode uienjam. Een mooi uitziend toetje rijk aan smaken, waaronder koffie, chocola en speculaas smaken.
Peet H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
vriendelijke bediening. waren een uur te laat maar was geen probleem. zorgvuldig bereid eten. vlees op juiste gaarte. fijne wijnen.
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Een nieuwe eigenaar, dus tijd voor een nieuwe recensie. Wij hebben er gegeten met Valentijnsdag. Ze hadden het voor de gelegenheid leuk aangekleed (rood, hartjes etc), wat ons betreft een beetje too much, maar ach, het hoort erbij ;)
We hebben heerlijk gegeten, we kozen voor het menu van de chef. We kozen voor een wijnarrangement en de wijnen die de eigenaresse erbij uitkoos waren top! Het eten was goed, de wijn erbij was goed, de sfeer is huiselijk en levendig. Eigenlijk nog nooit slecht gegeten en de kwaliteit is hetzelfde gebleven. Na afloop kwam de kok nog langs de tafels of alles naar wens was geweest.
Een absolute aanrader voor goed eten met goede wijn en een gezellig avondje uit eten!