élevé

Heliconweg 52 8914 AT Leeuwarden Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant élevé

Bushalte op 200 meter
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant élevé

Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Persoonlijk hadden we andere verwachtingen van de NYE menu in élelvé.
Waar anders de gerechten mooi en vooruitstrevend zijn, waren de meeste opgediende gerechten standaard en heel klassiek. Wat teleurstellende was en voelde alsof we in een feestzaal zaten waar 1000 mensen hetzelfde maal kregen voorgeschoteld en niet in een sterren zaak. Wat vreemd was aangezien de speciale gerechten die voor mijn partner zijn gemaakt (vanwege haar allergie) wel top waren. Daarnaast waren de aangepaste wijnen niet zo lekker maar persoonlijke smaken kunnen verschillen.
Beste Maxime,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie, wij waarderen dit zeer. Wat vervelend dat je verwachtingen van het silvesterdiner anders waren dan wat er waargemaakt is. Als restaurant streven we naar perfectie en tevredenheid bij onze gasten, zeker als Michelinster restaurant. Spijtig dat de gerechten en bijgaande wijnen niet in de smaak vielen, dit kan natuurlijk gebeuren. Toch hoop ik dat de bediening veel goed heft kunnen maken, en we je toch in de toekomst opnieuw verwelkomen mogen in ons restaurant.
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was sfeervol, lief een kundig personeel. En....een fantastische kok!
Ook een prachtig uitzicht over Leeuwarden. Kortom een heerlijke avond gehad.
Beste Edith,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie, wij waarderen dit zeer! Super dat je zo hebt kunnen genieten van het diner en het prachtige uitzicht van de stad Leeuwarden. Fijn dat je zo'n heerlijke avond hebt gehad! We gaan je recensie zeker delen met het team en wie weet mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel of restaurant.

Hadewey Bakker
Jitty K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijke avond gehad. Elke gang was weer uniek.
Er was veel verschillende bediening aan tafel gaf een gehaaste indruk wat met de drukte te maken zal hebben gehad, maar was zonder meer vriendelijk.
Wijenonzehond S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
De combinaties van smaken per gerecht waren weer zeer verrassend, subtiel en bijzonder smakelijk. Slechts één combinatie was te gedurfd voor ons. Ook het wijnarrangement was uitstekend. Evenals de service.
Beste Gast,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie! Wat goed om te horen dat u zo'n prachtige avond bij ons heeft gehad. Fijn dat de diverse gerechten met wijnarrangement zo goed in de smaak vielen en dat service uitstekend was. Dit vinden wij als restaurant zeer belangrijk! Wie weet mogen we u in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons restaurant.

Hadewey Bakker en Team WestCord Leeuwarden
Nynke B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer zeker een sterrenkok, maar zeer zeker géén sterrenrestaurant!

Ontvangen worden met ‘hey!’; onhandig staan wachten bij de garderobe omdat (ergens anders) de reservering gechecked moet worden; spinnenwebben onder aan de lamp; hoekjes uit het glaswerk (in meerdere gevallen); koffie-voetenbadje; rode wijn niet op temperatuur (te koud); niet goed ingeschonken wijn (natte voet); een naar zweet ruikende ober; geen herkenbare gastheer/-vrouw; troosteloze entree (en vertrek) door levenloze hal van hotel WTC; troosteloze gang naar het toilet, waar medewerkers ‘lekker aan het ouwehoeren’ zijn aan het einde van de dag, zich niet bewust van langslopende gasten.

Top gegeten, ga zo door, maar een basiscursus hospitality is een dringend advies.
mcl .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Fantastisch gegeten, met een prachtig uitzicht over Leeuwarden. De bijpassende drankjes waren weliswaar aan de prijs, maar zeer goed gekozen.
erik D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Genoten van het heerlijke 4 gangen menu. Vriendelijke en correcte bediening.
Zeer zakelijke, wat grauwe inrichting...... misschien wat meer kleur en andere vloerbedekking?
Maar wel weer.......... een "restaurant with a view".
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een zalige avond beleefd. Fijne en persoonlijke ontvangst, prachtige en zeer smakelijke gerechten en goede wijnen.
Comfortabele stoelen in een mooie ruimte met een prachtig uitzicht op Leeuwarden.
Ook de porties waren voor een sterrenrestaurant van een prima grootte.
In één woord gevat: grandioos !
Beste Gast,

Wij zijn blij om te horen dat je zo'n geweldige avond hebt gehad bij ons. Fijn dat de gerechten en de wijnen in de smaak viel, en dat de ambiance van ons restaurant zeer aangenaam was. Wij streven naar tevredenheid en vinden het belangrijk dat onze gasten met een voldaan gevoel het restaurant verlaten.
Wij gaan je recensie zeker delen met het team, en wie weet mogen we je nogmaals verwelkomen in restaurant en/of hotel in de toekomst.

Hadewey Bakker en Team WestCord Leeuwarden
frieslander .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prachtig visueel maar vlak qua smaak en mondbeleving, De gerechten zagen er dus prikkelend uit, echter ik miste dat qua smaak. Ik verwacht van een dergelijk restaurant niet direct een smaak explosie maar dit was een en al terughoudendheid, vlakheid en dus niet prikkelend zoals het er uit zag. Feitelijk een onbalans.
Daarnaast werd het aangeboden als een zomeractie; 4 gangen voor de prijs van 3. Echter in mijn beleving was er bespaard in hetgeen geserveerd werd; minder amuses als anders en bij de gerechten was het vlees/vis vrij gering of er zelfs niet bij. Bij een gerecht een blaadje sla met bruine verkleuring; jammer.
Het dessert was wel OK maar de koffie werd geserveerd met een voetbad. Oeps.......
B. D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij hebben gewoon heerlijk gegeten en genoten van een avondje op de 11e verdieping met uitzicht op Leeuwarden. Verrassende gerechten, mooi wijnarrangement.
SR J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ons jaarlijkse Eleve-diner was weer mindblowing. Geweldige service, onvoorstelbaar lekkere hapjes, de amuses en de 6 gangen, zalige wijntjes en de Skeve als onderdeel van het uitzicht.

Ikzelf ben geen liefhebber van vis maar vond de gangen met vis het allerlekkerst, mijn vriendin haat koriander maar vond het toetje met koriander goddelijk.

We weten nu al dat het geen jaar meer gaat duren tot het volgende diner in Eleve.
Bub .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Met 10 personen een arrangement geboekt bij het WTC in Leeuwarden.
Een 6 gangen diner op de elfde etage Restaurant élevé en een overnachting met ontbijt. Een zeer goede ervaring.

Een ronde mooi gedekte tafel met een uitzicht over Leeuwarden, tijdens het diner de ondergaande zon.

Gestart met een heerlijk prosecco en drie amuses. Waaronder een met gerookte palingijsschaafsel en eendenlevermousse. Wat een heerlijke smaken.
Het diner bestond uit zes gangen diner dat klopte van begin tot het eind. Veel verschillende smaken die veelal elkaar versterkte. Het is onmogelijk om hier een verslag van te schrijven, dat zou een boek worden. Neem maar van mij aan dat het een feest was.
De daarbij gekozen wijnen waren ook erg goed en verrassend. De gasten die geen wijn dronken werden voorzien van bijpassende alcoholvrije cocktail. Na het diner in de lounge de avond afgesloten met koffie/thee en nog maar eens 4 kleine zoete verwennerijen. Het kon niet op. De bediening snapte precies wat voor gasten ze in huis had en speelde daar goed op in.

Tijdens de nacht in de nette, schone en ruime kamer, was er nog “entertainment”. We mochten rond half vier het bed uit vanwege een brandalarm. Gelukkig bleek er niets aan de hand.
Het ontbijt in de gezellige, strakke deel van het restaurant was goed.

Al met al een topervaring waar wij allemaal met veel plezier op terug kijken.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Fantastisch eten, met liefde gemaakt. Attent personeel en bovendien een fraai uitzicht over Leeuwarden. Absoluut een aanrader.
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Absoluut geen michelinster waard. Geen verkeerd woord over de keuken, de gerechten waren echt top. Maar voor de rest? Wat een amateurs. De avond begon hartstikke goed. Prima ontvangst en een mooie plek om te zitten met een fantastisch uitzicht. Helaas begon het met de mededeling dat ze 2!!! gerechten van de kaart niet hadden. Vreemd, maar oké. We gaan gewoon lekker genieten. Ook het gehakkel met de uitleg van de wijnen mocht de pret niet drukken. Al vonden we dat wel vreemd voor een restaurant met ster. Als klap op de vuurpijl vergaten ze een complete gang.!!!!!! Dat werd opgelost door een gang minder betalen (goh) en koffie van huis, welke (u raadt het al) netjes op de rekening stond. Dit was een behoorlijke domper op de avond waar we zo leuk voor sparen ieder jaar. Helaas geen eleve meer voor ons.
Beste Danielle,

Allereerst bedankt voor het schrijven van een recensie naar aanleiding van uw diner bij ons.

Wij vinden het erg vervelend dat uw avond niet zo is verlopen als u had verwacht.

Wij willen hiervoor onze oprechte excuses aanbieden. Dit is natuurlijk niet hoe het er normaal gesproken aan toegaat in ons restaurant.

Graag komen wij nog even persoonlijk met u in contact om u een passende oplossing te bieden. Zou u een bericht willen sturen, met uw telefoonnummer daarin, naar stage.hotelwtc@westcordhotels.nl ?

Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Nogmaals onze excuses voor het verloop van de avond.

Met vriendelijk groet,

Corien
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vanavond (7 januari 2017) samen met mijn vrouw en broer heerlijk gegeten bij Élevé. Mooie locatie op de elfde verdieping van het WTC hotel met een prachtig uitzicht over Leeuwarden.
Het eten was erg lekker en het wijnarragement paste er prima bij. Fijne en deskundige bediening. Zeker een aanrader als je eens uit eten wilt op een bijzondere locatie met veel sfeer en heerlijk eten.
fam. van Mulken.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Vanavond met mijn gezin bestaande uit 5 personen gegeten in Le Brass
Een onderdeel van restaurant Eleve Geschrokken van de kwaliteit en de bediening. De diamant haasjes werden koud geserveerd. Aan de kip sate schotel zat zo goed als geen smaak. De bediening kon geen goed wijn advies geven en toen de gekozen wijn ingeschonken werd ging dit meerdere keren naast het glas. Dan verwacht je dat dit opgeruimd wordt maar dit was ook niet het geval.
Je gaat gezamenlijk uit eten om ook samen te eten. Nu was de ene persoon al aan het eten terwijl de andere persoon nog zat te wachten op zijn eten.

X
Witlof .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Fantastische avond, perfecte ontvangst met aperitief en drie heerlijke amuses. Gekozen voor vier gangen menu. Van iedere gang met zorg voor details en bijpassend wijnarrangement kunnen genieten.
Bediening top. Beste restaurant van Leeuwarden.
Gerhard N.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Voortreffelijk gegeten op hoog niveau (alle betekenissen)
5 gangen en heerlijke voorafjes, alles was echt verrukkelijk.
De wijnen waren ook uitstekend en pasten heel goed bij de gerechten.
Je betaalt wat, maar de prijs/kwaliteitsverhouding is top.
Beste Gehard, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Super om te lezen dat je zo genoten hebt in ons restaurant. Namens het hele team bedankt voor het mooie compliment! Fijne dag vandaag en tot de volgende keer! Groet, Julia
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Op een maandagavond gedineerd, dus niet druk. Vier tafels. Bij de ingang van het restaurant niemand te bekennen, we moesten de weg zoeken, de brasserie is er pas naast, was even zoeken. Één Michelinster, hadden hoge verwachtingen. Je kon niet kiezen, het was een "Heerlijk" tiendaagse met een vast 3-gangenmenu, met vaste prijs, 37.5€, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Borden mooi opgesteld, maar de gerechten waren weinig spannend. En mijn god, wat een tergend langzaam tempo. Per 10' één amuse, daarna nog 30' gewacht op het voorgerecht (4 hapjes) en dan nog eens 40' voor het (lekker) hoofdgerecht. Wat gebeurt er als het restaurant vol is? De ober: "het gaat toch om de gezelligheid"? Tja. En dan is de fles wijn natuurlijk bijna op voor het hoofdgerecht komt aankruipen. Sorry chef, vanwege het tempo komen we niet terug.
Beste Jan, allereerst hartelijk dank voor je uitgebreide en eerlijke beoordeling. Onze oprechte excuses dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hebben dit dan ook direct intern besproken en opgepakt omdat dit zeker niet is waar wij voor staan. Ik hoop dat we u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen en deze negatieve ervaring kunnen omdraaien tot iets positiefs. In ieder geval ontzettend bedankt voor je tijd en moeite om dit met ons te delen! Dan kunnen we er ook wat mee doen. Groet, Julia
Co H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De binnenkomst liep niet helemaal gesmeerd. We hadden gereserveerd, maar de reservering was nergens te vinden en het restaurant was zo goed als vol. Uiteindelijk mijn email met bevestiging laten zien dat we toch echt gereserveerd hadden. We konden even plaats nemen met een drankje en er werd alsnog snel een tafel voor ons opgedekt. Misschien een idee als je eerst in discussie met de gast gaat om dan dat eerste drankje van het huis aan te bieden? Vervolgens duurde het erg lang voordat iemand aandacht aan ons besteedde en wat te drinken op kwam nemen. Het restaurant doet wat onpersoonlijk en ongezellig aan, door wat meer 'hoekjes' te creëren, kun je daar volgens mij meer mee doen. Wij kozen voor het verrassingsmenu met wijnarrangement en hebben verder prima gegeten met prima wijnen erbij. Bij het weggaan was er overigens niemand die ons begeleidde en niemand die ons gedag zei. Beetje vreemd. Al met al voor ons geen plek om terug te komen.
Beste Linde, hartelijk dank voor je uitgebreide beoordeling. Wij waarderen het enorm dat je de moeite en tijd hebt genomen om dit met ons te delen. Onze oprechte excuses dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. We zijn eerlijk gezegd ook best geschrokken. Dit is dan ook absoluut niet waar wij voor staan. We hebben direct intern opgepakt.
Nogmaals onze oprechte excuses. Met vriendelijke groet, Julia Greuter