élevé

Heliconweg 52 8914 AT Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant élevé

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg duur
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Vanavond met mijn gezin bestaande uit 5 personen gegeten in Le Brass
Een onderdeel van restaurant Eleve Geschrokken van de kwaliteit en de bediening. De diamant haasjes werden koud geserveerd. Aan de kip sate schotel zat zo goed als geen smaak. De bediening kon geen goed wijn advies geven en toen de gekozen wijn ingeschonken werd ging dit meerdere keren naast het glas. Dan verwacht je dat dit opgeruimd wordt maar dit was ook niet het geval.
Je gaat gezamenlijk uit eten om ook samen te eten. Nu was de ene persoon al aan het eten terwijl de andere persoon nog zat te wachten op zijn eten.

X
Witlof .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Fantastische avond, perfecte ontvangst met aperitief en drie heerlijke amuses. Gekozen voor vier gangen menu. Van iedere gang met zorg voor details en bijpassend wijnarrangement kunnen genieten.
Bediening top. Beste restaurant van Leeuwarden.
Gerhard N.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Voortreffelijk gegeten op hoog niveau (alle betekenissen)
5 gangen en heerlijke voorafjes, alles was echt verrukkelijk.
De wijnen waren ook uitstekend en pasten heel goed bij de gerechten.
Je betaalt wat, maar de prijs/kwaliteitsverhouding is top.
Beste Gehard, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Super om te lezen dat je zo genoten hebt in ons restaurant. Namens het hele team bedankt voor het mooie compliment! Fijne dag vandaag en tot de volgende keer! Groet, Julia
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Op een maandagavond gedineerd, dus niet druk. Vier tafels. Bij de ingang van het restaurant niemand te bekennen, we moesten de weg zoeken, de brasserie is er pas naast, was even zoeken. Één Michelinster, hadden hoge verwachtingen. Je kon niet kiezen, het was een "Heerlijk" tiendaagse met een vast 3-gangenmenu, met vaste prijs, 37.5€, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Borden mooi opgesteld, maar de gerechten waren weinig spannend. En mijn god, wat een tergend langzaam tempo. Per 10' één amuse, daarna nog 30' gewacht op het voorgerecht (4 hapjes) en dan nog eens 40' voor het (lekker) hoofdgerecht. Wat gebeurt er als het restaurant vol is? De ober: "het gaat toch om de gezelligheid"? Tja. En dan is de fles wijn natuurlijk bijna op voor het hoofdgerecht komt aankruipen. Sorry chef, vanwege het tempo komen we niet terug.
Beste Jan, allereerst hartelijk dank voor je uitgebreide en eerlijke beoordeling. Onze oprechte excuses dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hebben dit dan ook direct intern besproken en opgepakt omdat dit zeker niet is waar wij voor staan. Ik hoop dat we u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen en deze negatieve ervaring kunnen omdraaien tot iets positiefs. In ieder geval ontzettend bedankt voor je tijd en moeite om dit met ons te delen! Dan kunnen we er ook wat mee doen. Groet, Julia
C H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De binnenkomst liep niet helemaal gesmeerd. We hadden gereserveerd, maar de reservering was nergens te vinden en het restaurant was zo goed als vol. Uiteindelijk mijn email met bevestiging laten zien dat we toch echt gereserveerd hadden. We konden even plaats nemen met een drankje en er werd alsnog snel een tafel voor ons opgedekt. Misschien een idee als je eerst in discussie met de gast gaat om dan dat eerste drankje van het huis aan te bieden? Vervolgens duurde het erg lang voordat iemand aandacht aan ons besteedde en wat te drinken op kwam nemen. Het restaurant doet wat onpersoonlijk en ongezellig aan, door wat meer 'hoekjes' te creëren, kun je daar volgens mij meer mee doen. Wij kozen voor het verrassingsmenu met wijnarrangement en hebben verder prima gegeten met prima wijnen erbij. Bij het weggaan was er overigens niemand die ons begeleidde en niemand die ons gedag zei. Beetje vreemd. Al met al voor ons geen plek om terug te komen.
Beste Linde, hartelijk dank voor je uitgebreide beoordeling. Wij waarderen het enorm dat je de moeite en tijd hebt genomen om dit met ons te delen. Onze oprechte excuses dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. We zijn eerlijk gezegd ook best geschrokken. Dit is dan ook absoluut niet waar wij voor staan. We hebben direct intern opgepakt.
Nogmaals onze oprechte excuses. Met vriendelijke groet, Julia Greuter
RiessenseMug .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het nagerecht is een verrassing uit de keuken. Altijd spannend.
Voor een niet-toetjesliefhebber werd ik inderdaad - en positief - verrast met vers fruit op een feestelijke andere manier gesneden en een bolletje ijs. Na het goede voorgerecht en hoofdgerecht hebben de keukenprinses en -prinsessen de hoogste waardering gehaald met het nagerecht.
Ga zo door en als u de kwaliteit van 11 (het)kent like mijn review please
Beste Riessense, hartelijk dank voor je recensie! Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo hebt genoten in ons restaurant en hierin uitspringend het ''dessert''. Ik heb ook gedeeld met ons team, namens hun ook bedankt voor het mooie compliment! Tot de volgende keer. Groet, Julia
DeGenieter2 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Locatie is voor ons wat onpersoonlijk, wel een prachtig uitzicht vanuit de bovenste etage vanuit deze zwarte doos. Het eten; voorgerechten en nagerechten waren heerlijk hooftgerecht lam was niet goed droog en niet op temperatuur. Ook de zoetigheden bij de koffie waren weer heerlijk!
Goedemiddag, hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je hebt genoten in ons restaurant. Ik begrijp uw opmerkingen volledig wat betreft de zwarte doos. Ons gebouw is inderdaad erg strak en modern. Toch doen wij ons uiterste best om qua sfeer en uitstraling van binnen het warm en gezellig over te brengen naar onze gasten. Ik hoop dan ook dat dat gelukt is. Daarnaast wil ik je bedanken voor je kritische noot met betrekking tot de lam. De chef had dit ook al ontdekt en was niet 100% tevreden over het vlees. We zijn inmiddels veranderd qua lamsvlees. Nogmaals bedankt voor je tijd en moeite om dit met ons te delen! Groet, Julia
SannevanDam .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Afgelopen woensdag voor het eerst hier te gast geweest. En wat een ervaring. Het uitzicht is echt heel mooi op zo'n hoogte. En alle gerechten waren echt fantastisch, de bediening bracht het ene kunstwerkje na het andere. Wat hebben we genoten en gesmuld!! De bediening was wel goed, maar mag wat persoonlijker. We komen zeker weer eens terug.
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Bij binnenkomst WTC gebouw in een lege hal is niet duidelijk aangegeven hoe het Restaurant te bereiken. Via de lift komen we op de verdieping. Ook daar doet het verlaten aan. We hangen onze jassen zelf eerst op een lege kapstok in de hal en gokken één van de 2 ingangen. Het blijkt de loungebar, waar behalve 2 gasten aan de bar niemand ons ontvangt.
Wanneer we wat twijfelend de andere ingang willen gaan proberen worden we opgemerkt.
De ambiance is goed en het uitzicht vanzelfsprekend mooi. De bediening correct, maar enigszins stijf.
De amuses werden wat overdone gepresenteerd, maar smaakten beter dan de gerechten van het menu. De gerechten van het menu (doordeweek bleek er een vaststaand menu geserveerd te worden, iets wat we via de site niet ontdekt hadden en wat we jammer vonden) vielen ons tegen. We hadden meer tegenhangers in smaak verwacht.
De prijs/kwaliteit verhouding vonden wij niet goed.
Het betalen van 10 euro voor het water vinden we jammer. Bij een restaurant met een ster verwachten we dat als service van de zaak.
We pakten onze jassen zelf maar weer van de kapstok en verlieten teleurgesteld de zaak.
Stan K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Hier weer eens gegeten, nog steeds subliem. Alles klopt, geweldige comibaties op het bord en in het glas, en de bediening is werkelijk perfect!
Goedemorgen! Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en dat we u nogmaals mochten ontvangen in ons restaurant. We voelen ons geëerd dat we van u 3 dikke tienen mogen ontvangen. Nogmaals bedankt voor de moeite om dit met ons te delen! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Julia Greuter, Sales & Marketing Coördinator
Halloels .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Geweldige ervaring, wij waren voor het eerst in een sterrenrestaurant. Hoog boven de stad, ook erg mooi. Een ster is leuk om mee te maken, maar zoals onze zeer vriendelijke gastheer terecht opmerkte aan het eind van ons diner, het gaat er toch vooral om of de gast een fijne avond heeft gehad, en lekker heeft gegeten. En dat was allemaal het geval. Heerlijk eten, super bediening, niets meer aan doen zou ik zeggen.
Beste Halloels, hartelijk dank voor uw recensie! Super om te lezen dat u heeft genoten bij ons in het restaurant en dat u een heerlijke avond heeft gehad. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite en tijd heeft genomen om dit met ons te delen! Wij hopen u dan ook nogmaals te mogen ontvangen in élevé. Fijne avond alvast. Met vriendelijke groet, Julia Greuter, Sales & Marketing Coördinator
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wij hebben genoten van een uitmuntend diner met een even heerlijk bijpassend wijnarrangement. Van de speculaasmacaron-amuse tot de macaron met rode peper bij de friandises was alles top en zeker voor herhaling vatbaar. De bediening is professioneel, soms wat gereserveerd maar vriendelijk en informatief, met name de sommelier. De inrichting is sfeervol, mooi gedempt licht en natuurlijk een prachtig uitzicht gratis erbij.
Beste Le-Bar,

Hartelijk dank voor uw recensie. Goed om te horen dat u heeft genoten van het diner en het wijnarrangement. Uw positiviteit over de bediening waarderen wij enorm. Dit zal ik zeker aan het team meegeven.

Nogmaals bedankt voor uw tijd en moeite voor het schrijven van de recensie.

Peter Kanger | Marketing stagiair
Gwen S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Voor de verjaardag van mijn vriend leek het me leuk om te gaan eten bij een sterrenrestaurant. Toen ik Élevé tegenkwam op mijn zoektocht, leek dit het perfecte restaurant.
We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen een plaats bij het raam. Na al even gewacht te hebben op de champagne kon de avond wat ons betreft beginnen. We waren de eerste in deze sectie en langzamerhand hadden steeds meer gasten een tafel gekregen. Een pré-amuse werd geserveerd, dit smaakte heerlijk. Na een halfuur werd nog een amuse geserveerd en vanaf dat punt leek onze maaltijd gecombineerd te worden met de gasten aan andere tafels. Na anderhalf uur (!) werd eindelijk ons voorgerecht geserveerd, tegelijk met de andere tafels om ons heen. Mensen die ruim een uur later binnenkwamen, kregen op hetzelfde moment het voorgerecht en hier keek ik toch wel heel erg van op.
Vervolgens bleek dat iedere gang tegelijk met de 6 andere tafels om ons heen geserveerd te worden en hebben we ruim 4 uur gedaan over het eten van 4 gangen, een nieuw record. Uiteindelijk waren de mensen die ruim een uur later waren, eerder van tafel dan wij en hebben we de koffie maar overgeslagen.. Heel erg teleurstellend.

Afgezien van de service, was het eten fantastisch. De smaken waren bijzonder en de presentatie zag er bijzonder goed uit. Bij het hoofdgerecht werd het meest malse stuk hertenvlees geserveerd dat ik ooit heb gegeten en ook het dessert met witte chocolademousse smaakte lekker. Enige puntje is de wijn bij het dessert, dit was een bijzonder zoete moscato en ik had liever een wat frissere wijn gekregen bij dit zoete dessert.

Al met al, raad ik het restaurant aan vanwege de skyline en het eten. Ook de wijnen in het wijnarrangement passen grotendeels perfect bij het menu en zijn een aanrader. Ik hoop alleen dat Élevé voortaan erop let dat er geen tafels anderhalf uur wachten op de eerste gang, want dit gaf het geheel toch een wat vervelende nasmaak.
Beste GwenAnn,

Hartelijk dank voor je beoordeling.

Allereerst nog gefeliciteerd met je vriend!

Goed om te horen dat je hebt genoten van het prachtig uitzicht en nog belangrijker de gerechten. Dat waarderen wij enorm!

Daarnaast wil ik je bedanken voor je kritische noten met betrekking tot de wachtijden die je hebt ervaren. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij vinden het oprecht heel vervelend dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Het is een opstapeling van punten die absoluut niet hadden gehoeven en voorkomen hadden kunnen worden. Wij streven naar hoge kwaliteit van gerechten en service en daarbij is deze situatie absoluut niet gebruikelijk.

Ik zou graag nog even persoonlijk contact met je opnemen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij een persoonlijke email te sturen met je telefoonnummer? Dit kan naar: sales.wtc@westcordhotels.nl

Nogmaals bedankt voor de genomen moeite en tijd om dit met ons te delen!
Wij nemen je feedback zeer serieus en gaan direct met de verbeterpunten aan de slag.

Ik hoor graag van je! Alvast bedankt,

Peter Kanger
Sales & Marketing stagiair
Benno K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Oud en nieuw gevierd bij Eleve. Op een geweldige locatie (11e verdieping met uitzicht over vuurwerkafstekend Leeuwarden) genoten van een 4-gangen diner met champagne vooraf en begeleid door heerlijke bijpassende wijnen. Prima bediening.
Beste Benno, hartelijk dank voor je beoordeling! Leuk om te lezen dat je oud & nieuw bij ons hebt gevierd! Bedankt voor je positieve noot over het uitzicht, helemaal met het vuurwerk op oudjaarsavond maakt dat het extra bijzonder. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en dat jullie hebben genoten van het 4-gangen menu. Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen! Met vriendelijke groet, Julia Greuter
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Voor de 2e keer bij een Michelin restaurant gegeten, deze keer bij Eleve in Leeuwarden. Op de 11e etage bevind zich een prachtig restaurant met een geweldig uitzicht over de stad en omstreken. Zelfs de vuurtoren van Ameland was zichtbaar. Oftewel een adembenemende omgeving.

Het diner werd vooraf gegaan met een aantal amuses. Opmerkelijk was dat bij de allergieën niet meteen kon worden uitgelegd wat het alternatief was dat werd geserveerd. Ook tijdens het diner werden er een aantal gerechten niet meteen uitgelegd omdat de gastheer niet wist wat er stond. Dat is niet de verwachting bij een Michelin restaurant.

De uitleg van de wijnen waren wel erg keurig en interessant en dat is een compliment waard.

De combinatie van de wijn spijs waren vanaf het hoofdgerecht bedenkelijk. Niet altijd even passend.

Het voorgerecht was iets aan de zware kant maar wel ontzettend lekker. Bij mijn glas wijn zat helaas een klein stukje kurk in, kan gebeuren, alleen toen ik dit aamgaf werd er aangegeven meteen wat aan tr veranderen, maar heb dit nooit zien gebeuren. Heel erg jammer. De wijn smaakte nadat ik het zelf had verwijderd alsnog prima, maar dat is toch een klein beetje onder niveau. Het voorgerecht zelf was een mooie variatie aan visgerechten en zorgden voor een smakelijk begin.

Het tussengerecht bestond uit kabeljauw maar persoonlijk iets te droog. Ook bij het hoofdgerecht was het vlees iets te gaar. Wat van zichzelf een smeuïg vleesgerecht had moeten zijn was ook iets droog in dit geval.

Tot slot werd er na het dessert nog heerlijk koffie en thee gedronken, maar deze maal 1x de cappuccino vergeten. Toch een kleine slordigheid dat niet had gehoeven.

Het was een gezellige avond maar met veel kleine foutjes die ik niet had verwacht. In vergelijking met de groene lantaarn (ook Michelin) is dit een restaurant met veel ambitie en mogelijkheden maar nog geen ster waardig.
Beste Emiel,

hartelijk dank voor je beoordeling.
Leuk om te lezen dat je 2e bezoek aan een michelinsterrestaurant bij ons is geweest.
Goed om te horen dat je hebt genoten van het prachtig uitzicht en de uitgebreide uitleg van de wijnen geserveerd tijdens het diner. Dat waarderen wij enorm!

Daarnaast wil ik je bedanken voor je kritische noten met betrekking tot de uitleg voor een alternatief gerecht vanwege allergie, combinatie wijn-spijs, kurk in wijnglas en de vergeten cappuccino als afsluiting van het diner. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij vinden het oprecht heel vervelend dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Het is een opstapeling van punten die absoluut niet hadden gehoeven en voorkomen hadden kunnen worden. Wij streven naar hoge kwaliteit van gerechten en service en daarbij is deze situatie absoluut niet gebruikelijk.

Nogmaals bedankt voor de genomen moeite en tijd om dit met ons te delen!

Ik hoor graag van je! Alvast bedankt,

Fijnproever 8.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Een tafeltje voor 2, op een zondag avond met een prachtig mooi uitzicht over Leeuwarden.
Gekozen voor een 4-gangen verrassing menu met als voorkeur vis.
We werden zeer vriendelijke geholpen door het personeel die zeker over kennis beschikt.
We hebben heerlijk gegeten en de wijnen waren ook prima.
Helaas vonden wij dat de opmaak van de gerechten wel beter en mooier zou kunnen.
Op dit niveau hebben we het beter gezien!
Dat weerhoudt ons niet om terug te komen, want de smaken waren heerlijk!!
Goedemorgen! Hartelijk dank voor uw recensie na aanleiding van uw bezoek aan ons. Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van het prachtige uitzicht, en nog belangrijker het diner! Bedankt voor uw kritische noot met betrekking tot de opmaak. Wij vinden het altijd fijn als gasten feedback met ons delen zodat we hier wat mee kunnen doen en kunnen blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw tijd en moeite om dit met ons te delen! Fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Julia Greuter
IJnskje .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Voor het eerst gegeten bij restaurant élevé en ook voor het eerst gegeten bij een restaurant met een Michelin ster. Ik was er op uitnodiging van een vriendin en ik had me er enorm op verheugd. En terecht: alle 3 gangen waren een streling voor de smaakpapillen. Vooral het hoofdgerecht was erg verrassend. Varkenswangetjes gestoofd in Oldehove bier en een garnituur van groene tarwe, knolselderij en popcorn van buikspek. Alle smaken op ons bord pasten goed bij elkaar en vulden en vulden elkaar goed aan. Heerlijk!
En de bediening was voortreffelijk, vriendelijk, niet bang om een grapje te maken. Kortom: we voelden ons verwend door alle oprechte aandacht.
Ik kom zeker terug!
Ina Veenstra, Leeuwarden.
Beste Ina,

Hartelijk dank voor je online recensie!
Onzettend leuk om te lezen dat je voor de eerste keer in een Michelinsterren restaurant hebt gedineerd, wij voelen ons geëerd dat wij dat mochten zijn. Super om te lezen dat jullie een geweldige avond hebben gehad en volledig in de watten zijn gelegd. Je positiviteit over onze medewerkers waarderen wij enorm! Dit zal ik zeker aan het team meegeven.

Nogmaals bedankt voor je tijd en moeite voor het schrijven van je beoordeling!

Fijn weekend alvast & tot de volgende keer!

SonjaB83 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Voor de tweede keer gegeten bij Élevé(1ste keer was in 2013).
Toch altijd even spannend om te zien of het je vorige ervaring kan overtreffen.
En ik moet zeggen: het was wèèr fantastisch!
Tevens weer het champagne menu genomen om ons compleet te laten verrassen. Heerlijke combinatie van de wijnen met de prachtige gerechten. Bij elke wijn/gerecht een korte uitleg wat het echt een beleving maakt.
Als ik dan toch 1 minpuntje mag opnoemen, wij kregen van de zes gerechten twee dezelfde als de eerste keer dat wij hier waren(truffel met palmkool en varkenswang). Op zich absoluut geen straf maar wij vinden het toch wel heerlijk om steeds verrast te worden met nieuwe gerechten. Dit neemt niet weg dat wij zeker nog een keer terugkomen om deze fantastische beleving nog een keer mee te maken! En dan vragen wij gewoon wat het vleesgerecht gaat worden ;)
Beste Sonja,

hartelijk dank voor je positieve beoordeling!
Ontzettend leuk om te lezen dat na een vorig bezoek aan élevé in 2013 wij u weer hartelijk hebben mogen ontvangen in ons restaurant. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest en dat jullie wederom hebben genoten van een prachtige avond.
Daarnaast wil ik u bedanken voor uw kritische noot met betrekking tot het gerecht wat in het menu nogmaals terug kwam. Elk half jaar krijgen wij altijd een nieuwe kaart en het zou zeker kunnen dat een van onze favoriete gerechten hier af en toe in terug keert. Bij een volgend bezoek lichten wij het menu uiteraard van te voren graag toe, mocht dit dan weer het geval zijn, dan stellen wij graag een ander gerecht voor u samen!

Nogmaals bedankt voor uw enthousiaste recensie en de tijd en moeite om dit met ons te delen.

Tot de volgende keer! & een fijn weekend alvast.

WestCord WTC Hotel & restaurant élevé
GvanVee .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Zakendiner met de skyline van leeuwarden als decor. Dat geeft een mooi uitzicht en is één van de pluspunten van dit restaurant. De gangen waren correct, evenals de bijpassende wijn, maar niet echt memorabel te noemen. Hoofdgerecht met rundvlees was wel erg lekker. Service was top, het is duidelijk dat in Leeuwarden een hogere hotelschool zit waardoor het restaurant geen tekort aan vakkundig en gedegen personeel heeft.
Beste heer/mevrouw van Vee, hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat alles naar wens is geweest en dat u heeft kunnen genieten. Wij waarderen uw enthousiasme over de service van ons personeel. Verder wil ik u nog bedanken voor uw kritische noot met betrekking tot de gerechten opzich. We hopen u in de toekomst nogmaals te ontvangen. Met vriendelijke groet, Peter Kanger
Srvd .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Het uitzicht bij eleve is natuurlijk prachtig. Wij waren hier met een actie en werden zeker niet afgescheept met iets minder dan gebruikelijk is. Het eten was heerlijk. Zeker op sterrenniveau.
Goedemorgen,

allereerst hartelijk dank voor je positieve beoordeling!
Leuk om te lezen dat we jullie afgelopen week hebben mogen ontvangen tijdens de élevé restaurant week. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest en dat jullie hebben genoten van het diner!

Bedankt voor de genomen moeite en tijd voor het schrijven van je beoordeling.
Hopende jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen in ins restaurant!

Fijne dag vandaag!

WestCord WTC Hotel Leeuwarden & restaurant élevé