Elements Beach

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
HappySmulster .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Eigenlijk wilde ik hier een keer de dutch weedburger eten... Maar die zag ik niet meer op de kaart. De strandtent ziet er gezellig uit en de muziek is ook ok. Ik vond het wel een beetje lastig een avondmaaltijd samen te stellen van de kaart. Mijn man nam de hamburger en vroeg of daar patat bij zat.... Nee er zat niets bij. Hij kon er aardappelwedges bij bestellen. De hamburger was al € 9,50 en met de aardappel erbij werd het € 14,--. Dat vond hij te gortig voor zo'n gerecht. Hij nam alleen de hamburger, ook al omdat hij graag patat wilde. Dat serveren ze daar alleen bij het kindermenu. De hamburger zat in een te hard broodje...hij was zompig en rood. Hij vond het een afknapper.
Ik had het kabeljauwpakketje met spinazie en de gegrilde seizoensgroenten. Het kabeljauwpakketje vond ik niet heel lekker. De kabeljauw was glazig en er zaten dunne vellen bij..iets wat ik thuis weggooi.. De spinazie waren ongeveer 3 blaadjes en er zaten ook 3 stukjes gedroogde tomaat bij. Matig gerecht. Echter de gegrilde groenten vond ik heel lekker.
Leuke zaak om een drankje te drinken en ik hoorde dat de broodjes wel lekker zijn.....
Hipenhot .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Wij kwamen eigenlijk terecht bij Elements Beach door een actie in de Flair. Ik had die uitgescheurd en toen het afgelopen zondag strandweer was en we naar een van de deelnemende strandtenten wilden gaan, kozen we voor deze. Na een ochtendje op het strand gingen we naar binnen. In de actie stond dat reserveren niet nodig was, je hoefde alleen maar te melden dat je voor de Flair actie kwam. Zo geschiede. De (buitenlandse) ober wist echter niet waar het over ging. Hij zei iets van: Oh Flair broodplank, ja is alleen reclame, verder niks. Nee maar kan wel. Wij zeiden dat hij het even binnen moest gaan vragen en dat deed hij. Kwam terug met: ja kan wel. Oké, nou dan het menuutje. We kregen ons brood snel en het was lekker en voldoende, maar daar bleef het bij. Er kwam niks meer. Naderhand vroegen we het nog aan een andere (Nederlands sprekende) ober en die gaf aan niet te weten van de actie. Oké, nou raar, maar dan bestellen we wel van de kaart. Daar zagen we dat de gerechten van het Flair menu ook op de kaart stonden en gewoon bij elkaar goedkoper waren dan de actie. Beetje jammer. Echt alleen een reclame stunt dus, verder niks. Afijn, we bestelden en het eerste gerecht dat ik wilde was op (haringtartaar). Dan maar de daghap, makreel. Deze bleek echt veel te zout, ging al na een paar happen tegen staan. Mijn man had aardappel wedges en kibbeling besteld. De aardappel wedges kreeg hij gelijk met mijn gerecht, maar de kibbeling was er na 20 minuten nog niet. Gelukkig was er een oplettend meisje in de bediening die het opmerkte en er achteraan ging. Ook kregen we de aardappel wedges gratis vanwege het lange wachten, top. Zoiets maakt dat voor mij de fout ook echt goedgemaakt is. Daarom krijgt de service ook zeker een 8. Personeel was tevens vriendelijk. Het decor hou ik ook van, beetje rommelig, maar gezellige sfeer. Muziek stond niet te hard. Wij vonden het wel jammer dat honden zijn toegelaten, maar wij houden nou eenmaal niet van honden. De prijzen op de kaart zijn heel schappelijk voor een strandtent trouwens, maar de kwaliteit van het eten mag bij sommige gerechten nog wel wat beter. Ik vond alleen het brood met tapenade en aioli lekker en de aardappeltjes, de rest was matig. En jammer dat de Flair actie eigenlijk niks voorstelde. We gaan wellicht nog eens terug, en hopelijk is er dan wat extra aandacht besteed aan het eten!
Hallo Hipenhot!
Je hebt helemaal gelijk hoor, wij hebben de Flair actie niet goed aan onze collega`s uitgelegd dus niet iedereen wist hoe dit werkte, stomstomstom!
Het is de bedoeling dat je per persoon een broodplankje, kibbeling & wedges of risotto&salade en een stukje chocotaart krijgt.
Bedankt voor je feedback en wellicht kunnen we het een keer goedmaken want aandacht voor het eten is iets wat bij ons zeer zeker hoog in het vaandel staat!

Reactie van proever:

Aha, fijn dat je nog even reageert, dat wordt gewaardeerd. Tuurlijk mogen je het nog een keer goedmaken, ik meld me als ik er weer ben! ;-)
Elard V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Hier wat gegeten na een dagje strand. Het decor is even wennen. Er staat van alles aan (zit)meubels etc door elkaar tot en met ouderwetse (gestoffeerde) banken aan toe. Dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Wij waren er neutraal onder. Een DJ (?) stond aan de zijkant buiten op het terras plaatjes te draaien. Lekker deuntje. Wat wel opviel was dat er honden van gasten en één van de tent zelf losliepen. Honden waren aan het scharrelen onder afgeruimde tafels. Wij hebben zelf twee honden (nu niet bij ons) maar als we ergens met honden binnen mogen blijven ze altijd aan de lijn. Wel zo hygiënisch en niet alle mensen vinden honden leuk. Op de kaart (er lagen alleen menukaarten in het Duits?) werd aangegeven dat de gerechten uit kleine porties zouden bestaan en dat je dan zelf wat samen kon stellen. Leuk idee, dat wel bij meer restaurants een succes is. De bediening was vriendelijk. Onze trek was niet enorm, dus we bestelden allebei een hamburger met wat te drinken erbij. Er werd nog gevraagd of we daar nog iets van wedges bij wilden. Patat was helaas niet mogelijk. De wedges kwamen uit de oven. Jammer, omdat er wel bitterballen en kibbeling werd geserveerd (ook uit de oven?), leek het ons toch niet moeilijk om ook een lekkere zelfgemaakte patat op de kaart te zetten. De broodjes hamburger werden redelijk snel gebracht. De hamburger was bij de eerste happen wat droog. Ook omdat het broodje licht was geroosterd. Naar het midden toe was het wat lekkerder om te eten. Al met al een gemiddeld broodje hamburger. De prijs van € 9.50 voor een hamburger met niks erbij vond ik wel wat aan de hoge kant. Een portie wedges was overigens nog een € 4.50 geweest. Men zal gedacht hebben dat je als je aan zee zit je wel wat extra's kan rekenen. In Zeeland eet je wel bijvoorbeeld voor normale prijzen aan het strand en is de kwaliteit over het algemeen beter. Tot slot wordt er op de website geschreven dat ze werken met "healty bio-food" Hartstikke goed natuurlijk, maar waarom serveer je dan een Appelsap van een merk uit concentraat? Klein missertje.
Beste Elard,
Wij streven ernaar om zo min mogelijk gefrituurde items op de kaart te zetten, gewoon omdat we koken leuker vinden dan frituren. Dat is het grappige van het hebben van een horecazaak: je doet niet persé wat iedereen van je verwacht, maar wat je zelf leuk vindt en waar je achter staat.
Dat geldt ook voor onze prijzen, die zijn gebaseerd op gangbare horeca calculaties, alleen kopen wij wellicht wat duurder in, omdat we belang hechten aan de kwaliteit van onze ingrediënten.
En omdat we niet iedereen ons 'Bio en Healthy' verhaal door de strot willen duwen, zoeken we de balans in het aanbod van dranken: van suikerhoudende frisdrank tot gezonde smoothies; voor ieder wat wils.
AislingH .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Wij zijn in juni 2015 bij Elements getrouwd en het was geweldig, kon niet beter. Ze voelden zo goed aan wat wij wilden en alles was perfect geregeld. Voor ons trouwen ook vaak afgesproken met ceremoniemeester, trouwambtenaar, fotograaf etc. en dus ook vaak hier wat gegeten en gedronken en nooit teleurgesteld. Je kunt hier goed terecht voor een gezonden hap maar voor de lekkerbek staan er ook bijvoorbeeld kibbeling met friet op de kaart. Erg fijn. Het strand is ook erg mooi en om over de inrichting van Elements nog maar niet te beginnen. Op basis van onze foto's dachten mensen dat we op Bali waren getrouwd :-) Zoek je een plek om lekker te chillen en er even helemaal uit te zijn, dan is Elements the place to be!
Vjef .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
19 Juni zijn wij getrouwd bij Element Beach en hebben dit afgesloten met een heerlijke BBQ. Het decor was waar we voor gingen, het eten was heerlijk, goed overleg van te voren, een goede prijjs kwaliteit verhouding, voor ieder wat wils, de mensen en de sfeer prima! Wat ons betreft een absolute aanrader voor een relaxte gezellige, bruiloft. Voor het rabarbertoetje komen we graag nog eens terug!!
Nennien V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
In mei 2015 hier getrouwd nadat we al veel eerder verliefd zijn geworden op deze plek!!
Het personeel heeft hun uiterste best gedaan ons de beste dag van ons leven te bezorgen, zowel in de voorbereidingen als op de dag zelf! Ze bewogen mee met alle last-minute aanpassingen en voelden perfect aan waar er behoefte aan was. Het was fantastisch!

Overdag kregen we allerlei heerlijke hapjes en speciaalbiertjes. Een overheerlijke BBQ met biologisch vlees en verse salades als diner. En tijdens het feest werd er volop rondgegaan met hapjes en een lekker patatje aan het einde.
De prijs-kwaliteit verhouding was erg goed en al onze wensen waren bespreekbaar.

Het was een heerlijk relaxte dag met een ongedwongen sfeer, lekker eten, fijne mensen (zowel onze gasten als het team van Elements) en veel liefde. Een top locatie met een prachtig decor en uitzicht.
Zeker na de fantastische dag die we gehad hebben is dit voor ons een van de fijnste plekjes in Nederland om te vertoeven!!
Gabrielle S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Personeelsfeest van van Wijnen. Geweldige,gezellige inrichting. Heel vriendelijk personeel. Het eten was ook apart en heerlijk! Helaas was het zonnetje niet aanwezig ( konden zij ook niets aan doen!),maar.....de volgende zomer kom ik hier zeker terug!!!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Als je om een karafje water vraagt en er vervolgens 2,50 op de rekening staat zie je mij hier niet meer terug. Bij navraag aan de bar zegt men; ja het is wel een beetje duur he? maarja, ik verzin de prijs niet. Dat doet de baas.
De saté was lekker, de gado gado ook. Gewoon voldoende. 6 dus. De meisjes in de bediening waren aardig, ze kwamen 4x vragen of het allemaal wel smaakte ;-)
De muziek stond te hard, de bassen dreunden door de zaak. Jammer allemaal. Van de vorige keer dat ik hier was heb ik een betere herinnering...
Een karaf ( 1 liter ) gekoeld water is bij ons gratis bij een fles wijn.
Wat de muziek betreft: We hadden het hele weekend een feest met DJ`s en live muziek, wat op de krijtborden en de website aangegeven stond, dus voor je rust waren wij op dat moment inderdaad niet de ideale keuze.

Reactie van proever:

Kraanwater behoort altijd en overal gratis te zijn. (ook als je 1 glas wijn drinkt) En áls je er 2,50 voor vraagt moet je dat op je menukaart zetten... of het erbij vermelden als het besteld wordt.
Wat betreft de muziek hadden wij inderdaad niet op de borden gelet.

anf 2e reactie van restaurant:

Wij leggen je graag, onder het genot van een gratis kopje koffie met een gratis glas water uit, waarom wij hier op het strand geen karaffen gratis schenken.
Verder hebben wij ons team geïnstrueerd bij bestelling te vragen of men een glas ( altijd gratis ) of karaf wil. Bedankt voor de feedback.
TeddyR .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Op een zonnige nazomerdag heerlijk gegeten bij Elements Beach. Ik ging voor de Dutch Weed Burger. Een hamburger gemaakt van zeewier. Zeker een aanrader! Verder een heel fijn idee dat het vlees en zuivel op de kaart biologisch is. De sfeer was goed, lekkere sfeervolle zomermuziek stond erop, een beetje swing / chill muziek. Qua decor is het wel echt een strandtent, maar wel met leuke aankleding en meubels. Goede kaart met veel verschillende gerechten, dus voor ieder wat wils. Mijn man had de oosterse kip en vond het erg lekker.
Manon W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Een ongedwongen, ontspannen strandtent met verrukkelijk eten. We hebben er geluncht en zowel de broodjes als de gefrituurde calamari's smaakten bijzonder goed: veel smaak, niet alleen saus en zout. Of het door het biologische vlees komt of gewoon omdat ze goed eten bereiden geen idee, maar een aanrader om hier te komen.
Verder erg prettig dat ze niet continu vragen of je iets wilt bestellen, wat op sommige andere strandtenten helaas wel eens het geval wil zijn. Daar staat tegenover dat je dus ook soms wat langer moet wachten om iets te bestellen - maar als het je te lang duurt kun je altijd naar binnen lopen en dan helpen ze je meteen.
Ik woon zelf niet in de buurt en het was een toevalstreffer dat ik er terecht kwam, maar echt een aanrader.
Annemarie F.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Super avond hier gehad. In het zonnetje op de loungebanken genoten van citroen-munt limo (aanrader!) en daarna bij zonsondergang gegeten. Vooraf de groenteloempia's en brood met smeersels (heerlijke aioli) en als hoofdgerecht de Gado-Gado. Lekker vers en erg smaakvolle pindasaus. Service was top, vlot en geinteresseerd personeel dat ervoor zorgt dat je niks tekort komt. Door het Balinese decor krijg je meteen een relaxte sfeer en dat houd je de de hele avond!
B. K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Jammer. Elements heeft een nieuwe eigenaar die niets heeft willen veranderen maar minder lekker eten serveert in een minder goed gerunde zaak.

Lekkere tempeh als voorgerecht. Licht pittige kokossoep, erg romig, met brood, olijventapenade en iets humusachtigs. Rare combinatie. De gado-gado is wel aardig maar niets bijzonders. De oosterse kip is ook niets bijzonders en wordt geserveerd met een salade met zongedroogde tomaat. Rijst is goed gekookt. Bediening is vriendelijk maar grotendeels onervaren. De inrichting is nog steeds leuk maar begint wel steeds ouder te worden. Stinkende wc's.

De ligging aan het strand bij 's Gravenzande blijft fantastisch.
Gelezon .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Gezellig no-nonsense sfeertje.
Op verzoek een vegetarische Tapasschaal gekregen; erg lekker en creatief met een mini Gado-Gado en geitenkaassalade als vervanging voor het vlees en de gamba`s.
Als toetje een heerlijke huisgemaakt Brownie: aanrader!

Duidelijke communicatie; door de drukte moesten we langer dan een half uur op ons eten wachten, maar dat werd ons meteen bij binnenkomst verteld; chapeau!
Ramonaas .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Heerlijk geluncht bij deze gezellige en sfeervolle strandtent! Een goede en aangename sfeer maken het ernaar dat je helemaal zin krijgt in de zomer! Lekker gegeten en ook voldoende keus voor mij, ik eet namelijk zelf geen vlees! Smaakvolle kokossoep en verse tapenades strelen je tong... Heerlijk genoten! Zeker een aanrader!