Elea

Herenstraat 83-85 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Elea

Chef kok en eigenaar van restaurant Elea, Takis Panagakis heeft een unieke kookstijl die je kunt omschrijven als modern, Frans/Internationaal met Griekse elementen. Takis Panagakis is geboren en getogen in Griekenland en zijn roots zal op een subtiele manier terug te vinden zijn in de gerechten, wijnen en entourage. Samen met Bibi Kuyp en het team van restaurant Elea zal Takis Panagakis zijn gasten verrassen en een onvergetelijke avond bezorgen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Elea

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 18.00 - 22.00

Uitmuntend
9,8
9,3

Jouw recensie over het restaurant Elea

chayan D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wij hadden gekozen voor de schelvis en de kalfswang, het was allemaal heerlijk. De kalfswang was lekker mals en viel zo uit elkaar. De schelvis had een lekker krokant velletje en de bijgerechten bij beide gerechten waren heerlijk. Als nagerecht de pure chocolade en de kaasplank. Uitstekend. Tussendoor kregen wij steeds heerlijke amuse’s, waardoor wij aan het eind van de avond met een tevreden gevoel het restaurant verlieten.
Ik wens iedereen die daar gaat eten een goede bekomst toe. Dat zul je daar zeker krijgen.
De tafel van Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Beste Elea de smaken waren heerlijk, het ziet er allemaal mooi uit en het is gewoon een avond uit.
Groeten Zohe.
Jacques B.
Bij Elea ben je echt uit eten. De kwaliteit van de gerechten, de bediening en de ambiance zijn zeer goed op elkaar afgestemd. De bediening is klassiek geschoold, waar vind je dat nog, en wordt prima toegepast. De gerechten worden prachtig gepresenteerd en zeer zorgvuldig op de juiste wijze bereid. Er is een groot aanbod aan smaken die bij het hoofdgerecht van eend goed tot zijn recht kwam, bij het vis voorgerecht vond ik dit aanbod echter te veel van het goede. Mijn smaakpupillen waren de weg kwijt en vis proefde ik niet meer. Ten slotte zou de akoestiek verbeterd kunnen worden.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Geweldig, chapeau.
Aanbevelenswaardig verrassing menu, smaaksensatie, smaakcombinaties, van begin tot einde GEWELDIG genoten.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Elea stond al heel lang op ons verlanglijstje. We hebben een heerlijke avond gehad, heerlijke gerechten, prachtig opgemaakte borden, super lekkere wijnen en heel vriendelijk personeel.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijke gerechten, vlotte bediening en lekkere wijnen. Kortom een geweldige ervaring op een leuke locatie in het oude centrum van Rijswijk !!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
lekker gegeten , wel apart.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Geweldig restaurant, voortreffelijk eten. Het is langgeleden dat ik zo goed gegeten heb. Michelinster waardig.
Ik hoop dat Elea nog lang mag blijven in Rijswijk. Bediening zeer professioneel en vriendelijk.
Sjoerd O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De vele kleine gerechten waren een feest voor tong en gehemelte, de wijnen tussendoor waren uitstekend samengesteld. Alleen jammer dat de akoestiek bij volle bezetting in het restaurant zeer luidruchtig is. Verder alle lof!
A. G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Feedback namens mijn dochter en schoonzoon. "Het was een feestje! Geweldig"
Marja E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hadden een 3-gangen menu maar werden verrast met allerlei extra gerechtjes. Heerlijke combinaties en verrassende ingrediënten Ook prima wijnsuggesties, wel wat aan de dure kant als je losse glazen drinkt. Minder geschikt voor kinderen, al deed het personeel enorm hun best om wat lekkere hapjes voor zoonlief te maken.
Ramona T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, wij komen zeker terug
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We zijn geholpen door Een fantastisghe ober hebben een heerlijjke griekse wijn gedronken en heerlijk gegeten op een rustige woensdag avond twee weken geleden.We komen zeker terug !
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekker gegeten, gerechten prima op smaak en prima grootte. Bob-wijnarrangement paste prima bij de gerechten.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
toprestaurant! Nu 2 maal hier gegeten, en elke keer weer genieten. De laatste keer voor het 6 gangen diner geweest. Genoeg tijd tussen de gangen door om even uit te buiken, top bediening en een leuke ambiance. Wij komen zeker vaker terug :)
Jo D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Geweldig lekker gegeten! Absoluut michelin kwaliteit. Sommelier was top duidelijk uitleg volgde alles van nabij op. Personeel sprak te zacht en door het vele lawaai in het restaurant ging veel van hun uitleg verloren. wijn werd soms snel van tafel genomen zo der bijschenken. Prijs/kwaliteit absolute top, maarvoor mij moet er iets gebeuren aan de inrichting want je moet bijna roepen naar elkaar vanwege het geroezemoes van de andere tafels.
Goedemiddag,

Bedankt voor uw recensie.

We zijn blij u te kunnen vermelden dat er morgen akoestische panelen worden geplaatst.
Hiermee hopen we het geluidsniveau te kunnen minimaliseren.

Wij hopen u onder betere geluidsomstandigheden terug te zien in ons restaurant.

Met vriendelijke groet,

Team Elea
marga.vanderburg .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten bij Elea. Kleine kunstwerkjes op je bord en allemaal even apart en smakelijk. Goede bediening. Voortreffelijk!
B.E. D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gelokt door de recensie in het Volkskrantmagazine, hebben ook wij genoten van het eten bij Elea. Prettige ontvangst, verrassende amuses, warm gebakken broodjes, heerlijk driegangenmenu waarbij een touch van de Griekse afkomst van de eigenaar terug te vinden is. Absoluut een aanrader en een prachtige aanwinst voor Rijswijk!
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten in rustige ambiance met zeer kundig en vriendelijk personeel. Wij hadden een 4-gangen menu, compleet verzorgd. De gerechten waren fantastisch en de door Elea daarbij geselecteerde wijnen top!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gerechten en bediening van hoog niveau, de akoestiek en de ventilatie net iets minder.
Claudia O.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was helemaal top. Echt n gezellig romantisch avondje uit. Zou het iedereen aanbevelen. Zowel eten als wijnen allemaal super.