Elea

Herenstraat 83-85 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Elea

Chef kok en eigenaar van restaurant Elea, Takis Panagakis heeft een unieke kookstijl die je kunt omschrijven als modern, Frans/Internationaal met Griekse elementen. Takis Panagakis is geboren en getogen in Griekenland en zijn roots zal op een subtiele manier terug te vinden zijn in de gerechten, wijnen en entourage. Samen met Bibi Kuyp en het team van restaurant Elea zal Takis Panagakis zijn gasten verrassen en een onvergetelijke avond bezorgen.

Glas champagne

Zondag 26 augustus t/m woensdag 12 september

Uitmuntend
9,7
9,3

Jouw recensie over het restaurant Elea

Bert H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Hier klopt het gewoon, heerlijk eten mooi opgediend, prima uitleg , top restaurant
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We hebben wederom in een heerlijk prettig ingericht restaurant gezeten. En wat een prachtig verrassingsmenu. Super lekker. Heerlijke smaakcombinaties. We hebben genoten
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Naar aanleiding van veel uitstekende recensies ook Elea bezocht. Ontvangst was spontaan. Erg genoten van de gerechten. Bediening heeft echter geen echte aandacht voor de klant. Na elke gang wordt gevraagd of er wel afgeruimd kan worden, maar slechts 2 keer wordt er gevraagd of het gesmaakt heeft.
Als je geen wijnarrangement besteld hebt dan mag/moet je zelf je wijn inschenken. Rekening 2x 5-gangen menu incl fles wijn € 180,=. Heb het idee dat men een restaurant wil in het hogere segment wil neerzetten, qua keuken zal dit zeker gaan lukken. Bediening is schiet wat ons betreft ruim tekort. Jammer hadden meer van verwacht. Totaal beleving is hierdoor niet echt positief. Nogmaals: jammer!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wat een fantastisch restaurant en wat een bijzondere combinaties. Dat vleugje mediterraans oftewel Grieks maakt dit restaurant echt onderscheidend. 5-gangen was meer dan voldoende met amuses, pre dessert en uitgebreide friandises. We hadden het all-in arrangement met heerlijke bijpassende wijnen, bijzonder ook een Nederlandse wijn. Het meeste aparte vond ik de zoete tzatziki met een knoflook teen van witte chocola.
We werden super leuk ontvangen en ik werd direct gefeliciteerd met mijn verjaardag. Het personeel was zeer goed op elkaar ingespeeld en alles volgde elkaar perfect op aan tafel.
Aankleding van het restaurant is wat simpel, daarentegen is de aankleding op tafel en het servies en bestek enzo weer wel heel mooi.
We gaan hier zeker nog een keer terug, wellicht met de kerst met vriendengroep.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Ons eerste bezoek aan Elea is een onvergetelijke ervaring geworden. Alles klopt aan dit restaurant: Persoonlijke aandacht, goede bediening, bijzonder lekker eten met mooie wijnen, prachtige presentatie. Een echte aanrader met sterren potentieel.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We hebben genoten van een heerlijk verrassingsmenu met bijbehorend wijnarrangement. Voor ons een zeer geslaagde avond.
Marlous J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Altijd een feest om bij Elea te eten! Mooie gerechten met bijpassende wijnen! Vriendelijke gezellige service! Dit is een van onze favorieten en we komen dan ook regelmatig terug!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Drie-gangen volledig verzorgd was heerlijk en mooi uitgebreid. Genoten van mooie smaakcombinaties en karakteristieke ingrediënten. Eten was fantastisch lekker! Bediening was goed en attent.
Als enige mogelijke verbeterpunten, verlichting vonden we aan de donkere kant en viel op dat er paar tafels zijn waar relatief veel langs gelopen wordt (keuken & toilet).
Mooie zaak op een mooie plek in het sfeervolle oude centrum van Rijswijk.

Grote aanrader!!
Hieke C.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wat een passie voor eten en wijn!!
M.R. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijke avond gehad bij dit gastronomische restaurant, waar de Griekse roots vd chef herkenbaar zijn in de gerechten. In dit segment is het een goed restaurant, en er is ruimte om te groeien. We hebben het 6-gangenverrassingsmenu genoten en zijn ook echt verrast in smaakcombinaties. Sommigen vonden wij echt bijzonder, anderen kan de balans nog verder verbeteren (bijv de smaak vd paling kwam erg op de achtergrond door de andere elementen). All in all fijne avond gehad, we gaan zeker nog een keer terug!
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Gewoon.......heeerlijk! 5 gangen diner met half wijn arangement is aan te bevelen.De chef-kok komt nog een leuk praatje houden na zijn werk.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
het 3 gangen menu compleet komt met mousserende wijn vooraf, wijnarrangement en koffie met friandises. dit laatste, uiteraard geserveerd na het dessert, is dermate uitgebreid waardoor, door nog meer zoetigheid, de balans tussen de gerechten zoekraakt. laat die overdaad achterwege waardoor het onderdeel "compleet" in de totaalrekening wat minder kan
Ada L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk gegeten, komen zeker terug!
Marie-José W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We hebben genoten van een 4 gangen menu met bij behorende wijnen.
We kunnen het iedereen aanraden!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Geweldige avond!
Mooie ambiance, heerlijk gegeten en service was top!
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk verrassende smaaksensatie
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
erg lekker gegeten, prettige sfeer en een goede ontvangst
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Uitstekend eten. Verrassingsmenu mooi in Balans. Paar heerlijke amuses. Akoestiek matig. Interieur mag wat gewaagder. Maar waar het uiteindelijk om gaat, het eten, is meer dan uitstekend.
David D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Een aanrader
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het is een culinair feestje bij Elea. Top!