Elea

Herenstraat 83-85 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over restaurant Elea

Chef kok en eigenaar van restaurant Elea, Takis Panagakis heeft een unieke kookstijl die je kunt omschrijven als modern, Frans/Internationaal met Griekse elementen. Takis Panagakis is geboren en getogen in Griekenland en zijn roots zal op een subtiele manier terug te vinden zijn in de gerechten, wijnen en entourage. Samen met Bibi Kuyp en het team van restaurant Elea zal Takis Panagakis zijn gasten verrassen en een onvergetelijke avond bezorgen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Elea

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 18.00 - 22.00

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Carolien H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Afgelopen woensdag met een vriendin bij elea gegeten!
Wat een fantastische ervaring, mooie gerechten leuke bediening en heerlijke wijnen!
Dit is echt een nieuwe aanrader van rijswijk.
Ik kom hier zeker weer terug.
Linda Z.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Elea. Wij lieten ons voor 5 gangen verrasen. Genoten van de unike smaken. We werden erg fijn bediend, mensen met passie voor eten en gastvrijheid.
Een goede aanwinst voor Oud Rijswijk, een echte aanrader dus !
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Elea in Rijswijk. De chefkok kenden wij al uit zijn Mazie tijd. We gingen voor het 4 gangen menu met wijnarrangement. We hebben echt een heerlijke avond gehad met super mooie gerechten (zowel qua smaak als qua opmaak): zalm forel, witvis, eend uit de green egg (intens mals) met ras el hanout jus (voortreffelijk). De Griekse invloeden worden aangestipt door de bediening omdat je die op het eerste gezicht niet zou herkennen (typische vis bouillon bijvoorbeeld) want dit is natuurlijk veel meer high cuisine dan de 'gewone Griek' waar je in Nederland weleens gaat eten. De bediening is heel prettig en het wijn arrangement was echt heel goed. Op een gegeven moment liepen wij erg voor op de andere gasten en dat werd tussen het hoofdgerecht en desert ingelopen. Dit resulteerde in een erg lange wachttijd voor ons desert en dat vond ik echt niet zo netjes. Wel kregen we een extra glas desert wijn omdat wij deze tijdens het wachten al op hadden. Wij gaan zeker terug!
RRJJ220 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De eerste ervaring bij Elea was zonder meer geweldig te noemen. We hebben het 6-gangen menu genomen met een wijarrangement. Chefkok Takis heeft er echt weer een schepje bovenop gedaan en weet te verrassen met lekkere, creatieve en net wat anders-dan-anders gerechten en de service is hier dik in orde. Het is ons zo goed bevallen dat we maar meteen voor het Kerstdiner gereserveerd hebben.
Shadow23 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Super lekker gegeten! Elea is net geopend in Rijswijk. We hadden geluk dat we nog een tafeltje konden krijgen op zondagavond. Alle tafels waren bezet. Uit de keuken kwamen mooie gerechten met Griekse invloeden. Goeie wijnen en attente bediening. Al met al een dikke aanrader!
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Erg duur en je krijgt wijzig eten voor je geld ging met een honger gevoel de deur uit
Niet voor herhaling vatbaar
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuk nieuw restaurant in het oude centrum van Rijswijk.
Het proefmenu was aantrekkelijk en smaakte heerlijk. De gangen zijn uitstekend bereid. De Griekse twist was wel in elk gerecht te vinden maar zou soms wat meer aanwezig kunnen zijn.
De bediening is goed bezig maar onze glazen zijn geen enkele keer bijgevuld. Dat kan ook anders.
De inrichting is licht; iets te licht naar mijn mening. Doet wat koel aan. Meubels doen wat plastiekerigs aan en nodigen helaas niet uit tot een (lange) avond tafelen.
Bedankt voor uw feedback.
We stellen dat zeer op prijs.
We nemen de verbeterpunten mee.

Met vriendelijke groet,

Team Elea
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Super avond gehad. Heerlijk gegeten en leuke ambiance.
Kikki B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een aanwinst voor Den-Haag. Een gezellig restaurant met uitstekende ongedwongen service. Het eten is werkelijk voortreffelijk ! Complimenten aan de chef , alle gerechten waren mooi in balans de 6 gangen met wijnadvies is een aanrader de wijnen die bij de gerechten geserveerd werden pasten er uitstekend bij .Dit is nu zeker 1 van onze favorieten en we zullen hier zeker vaker komen genieten.