Eldorado

Pancratiusplein 42 6411 JZ Heerlen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eldorado

Ed A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Voor een authethiek steakhouse, zeker 20 jaar dezelfde inrichting, voorgerecht mosterdsoep was lekker, en Steak was ook heerlijk, nog steeds lekker geen hoogvlieger maar wij blijven komen
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk balkan en argentijns restaurant. Vleesgerechten echt geweldig meestal gereserveerd met friet en standaard salade bar. Zeer vriendelijk personeel. Eigenaar komt altijd wel even een praatje met zijn gasten maken. Aanrader
René H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Eldorado had wel open op maandag. Ondanks dat het al laat was (rond 21.00 uur) werden we zeer vriendelijk ontvangen en die service bleef supervriendelijk tijdens ons verblijf. Met een fris saladebuffet en een ruime portie frietjes smaakte onze vleesschotel prima. Een aanrader als je van een lekkere steak houdt. Het meubilair is wat gedateerd, maar wel in de stijl van een steakrestaurant.