Ela Palermo

31-206638685

Meer informatie over restaurant Ela Palermo

Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
de service is geweldig fijne mensen heb gebeld voor 2 pizza s kom in de winkel en zeggen mij naar huis te gaan bestellin g komen ze brengen ik hoef niets mee te nemen betaald en een paar minuten staan ze voor de deur hulde top ga nu lekker eten Palermo een VETTE 10
Mani1 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Ela Palermo heeft echt de allerlekkerste pizza's in heel Amsterdam! Dunne krokante korst en alles vers! Maar het leukste zijn wel pizzabakker 'papa Mehmet' en zijn vrouw Aynur. Wat een lieve mensen! Echt heel aardig!

Mijn favoriet is pizza Popeye met kaas, ui, feta en verse spinazie. Echt jummie! En de pizza's zijn niet te vet, niet te dik met kaas belegd. Super!

Het restaurantje is mini maar wel supergezellig!
Abruggeman .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
2 pasta's en 1 pizza thuis laten bezorgen, mede op basis van de goede recensies. Wat viel dat vies tegen. Beide pasta's dropen van het vet en de smaak was zo flauw als wat. De pizza calzone was iets beter maar zeker niet de beste pizza van Amsterdam.
Voor Service heb ik maar het telefoongesprek en de bezorging beoordeeld, dat was prima. Decor weet ik dus niet.
Irisbuffalo .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Ela Palermo is een begrip in Amsterdam Oost. Het is knus en gezellig. Het personeel is heel vriendelijk en ze hebben de beste Pizza's van Amsterdam. Ze zijn net weer open na een grote verbouwing. Er is nu iets meer ruimte en het knusse & gezellige zit er nog steeds in. Inclusief de fantastische pizzabakker.
Jmdros .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Beste pizza's van Amsterdam. Ela Palermo zit tijdelijk in de Pieter Vlamingstraat, dus geen zorgen over de langdurige verbouwing/renovatie in de Niasstraat. Heerlijke pizza's, pasta's zijn OK, bediening is fantastisch en er wordt tot in het Flevopark bezorgd.