El Vino Mexicaans en Argentijns restaurant

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant El Vino Mexicaans en Argentijns restaurant

Genieten bij El Vino

Midden op het Leidseplein kun je El Vino vinden. Voor de lekkerste Argentijnse en Mexicaanse gerechten moet je hier zijn! En dat proef je in de heerlijke gerechten die ze hier op de kaart hebben staan. Smaak gaat boven alles, en dus kun je hier kiezen uit verrassende maar toegankelijke gerechten. Het is ook mogelijk om gerechten te delen met elkaar. Kortom, voor een avond gezelligheid kun je hier terecht!

Meer informatie over restaurant El Vino Mexicaans en Argentijns restaurant

Jouw recensie over het restaurant El Vino Mexicaans en Argentijns restaurant

Kiki K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Van buiten ziet het er een beetje sketchy uit, maar wat heb ik hier toch lekker gegeten! Goede service, het eten kwam vlot en een gezellige sfeer (mede door de mexicaanse muziek op de achtergrond). Wel jammer van het toetje; dat was duidelijk uit de winkel gehaald ijs... Ook was er weinig ruimte om te lopen door het restaurantje. Maar de rest was echt ge-wel-dig.
Jhim V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Toiletten niet schoon

Eten lekker
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gisteren voor de eerste keer heerlijk gegeten bij El Vino. De bediening, de sfeer is er gemoedelijk en GEZELLIG.
Op ons verzoek heeft de eigenaar zelfs gerechten gemaakt, die niet eens op de kaart staan.
Kortom geslaagde avond, we gaan zeker vaker naar El Vino toe.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij hadden een vakantieveiling voor twee personen, maar kwamen met 4 mensen. Spontaan bood de eigenaar aan de overige twee personen voor 10 euro te laten meedoen met ons gerecht (een driegangen menu) , alleen voor sommige gerechten moest je 4 euro bijbetalen. Duidelijke uitleg. Ober maakt veel grapjes, dat is leuk, maar de bijknecht is niet erg gelukkig, Dat vonden wij erg om te zien! Gewoon een basic simpel maar smakelijk restaurant en niet te duur. Neem de fajitas, maar laat ze niet te lang op het onderbord liggen want dan verbrandt de boel, echt gewoon goed eten!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk Mexicaans eten voor een goede prijs!! Entourage is wel wat minder, maar de goede service van de eigenaar en de kwaliteit van het eten maken dit ruimschoots goed!!!
Farshin G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Voor de locatie een verrassend gezellig en knus restaurant met goed eten. Je moet wel tegen een goede portie rook die van de vers gegrilde gerechten af komt, kunnen.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Het was er “GEZELLIG”, een woord dat met de grootste smile ever keer op keer werd gebezigd. Wij moesten daar geweldig om lachen, en dat maakte het, inderdaad, gezellig. Leuke vent, die ober.
Leonie E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gezellig maar klein restaurantje. In het serveren van het eten zat wel een hoger tempo, we hadden ons voorgerecht nog niet volledig op toen het hoofdgerecht al kwam. Er werd tijdens het hoofdgerecht wel gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat extra's wilden/nodig hadden.
Ismahan A.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Enorm kleine restaurant er is gewoon geen ruimte om langs elkaar te lopen. Daarnaast zaten wij op een heel raar plekje tussen de dames en heren toilet in. Niet echt een fijne plek om te eten. En het eten was eigenlijk ook niet echt lekker. We stonden binnen een uur weer buiten. Dus nee echt geen aanrader.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gewoon lekker voor een nette prijs!
Emanuele A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Proprietario molto simpatico!! Muy tranquilo boss
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Super lekker gegeten voor een klein prijsje! Klein restaurant, maar maakt het ook heel gezellig! Eigenaar deed erg z’n best om het iedereen naar zijn zin te maken!
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten en heel gezellig!!
Rajbir S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Ottimo
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Eten prima, aardige en snelle bediening. Minpuntje; muziek. Te hard om makkelijk bij te kunnen praten en qua genre erg overheersend.
amsterdammm M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Vriendelijke bediening, ober doet (overdreven) zijn best het je naar de zin te maken. Vooraf aangegeven dat partner jarig was. Hier werd helaas niets mee gedaan (voor ons niet erg, maar m.i. wel een gemiste kans). Eten is prima (niet bijzonder, maar wel gewoon goed en ook flinke porties). Zeker een aanrader als je een keer even snel Mexicaans wil gaan eten. Wel vooraf reserveren, er zijn vrij weinig tafeltjes (doordeweeks zit het ook vol).
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Het restaurant was prachtig, de eigenaar was vriendelijk, vrolijk en speelde grappig rond. Het eten was overheerlijk....
Danuta G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
de bediening was persoonlijk met veel aandacht. het eten was lekker. zeker voor herhaling vatbaar
hans K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
prima geregeld en via iens,gelukkig niet lang gewacht tot er een tafeltje vrij kwam.
de baas bracht ook gezelligheid met zich mee en de prijs viel door de aanbieding ook erg mee.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Geweldig liefdevol personeel! Echt een aanrader. Klein knus restaurant. Eigenaar is echt een toffe peer.