El Vino Mexicaans en Argentijns restaurant

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant El Vino Mexicaans en Argentijns restaurant

Genieten bij El Vino

Midden op het Leidseplein kun je El Vino vinden. Voor de lekkerste Argentijnse en Mexicaanse gerechten moet je hier zijn! En dat proef je in de heerlijke gerechten die ze hier op de kaart hebben staan. Smaak gaat boven alles, en dus kun je hier kiezen uit verrassende maar toegankelijke gerechten. Het is ook mogelijk om gerechten te delen met elkaar. Kortom, voor een avond gezelligheid kun je hier terecht!

Meer informatie over restaurant El Vino Mexicaans en Argentijns restaurant

Jouw recensie over het restaurant El Vino Mexicaans en Argentijns restaurant

Frenk V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Prima gegeten voor een concertbezoek in de Melkweg.
De eigenaar is ontzettend aardig.
Sombrero fotomomentje is een leuke onderbreking tijdens het (korte) wachten op het eten.
Eugenie R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker eten! Gezellige sfeer! Vriendelijke bediening!
C ge G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Grote tegenvaller, de recensies kloppen van geen kant. Geen aanrader. Door de recensies hier gaan eten, maar het is echt niet lekker en niet prettig.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We kwamen hier in de IENS festival weken. Echt heel erg goed gegeten. Daarvoor zou je echt langs moeten gaan. De ober is wat popie jopie. 1 voorgerecht kwam veel later. Hiervoor kregen we als excuus koffie van het huis. Goed opgelost.
Janet L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer, vlotte en vriendelijke bediening.
Callum D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Onwijs heerlijk gegeten, en als ik zo alle andere reviews bekijk is dit standaard! Aan te raden dus. De ribs zijn erg lekker of de chimichunga kip.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vriendelijke bediening en zeer lekker gegeten
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Goede ontvangst. Wij hebben lekker gegeten en genoten van de vriendelijke bediening. Was gezellig en we komen zeker terug !!
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Top hier en “gezellig”
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker eten.Goede prijskwaliteit.
Henny F.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Alles was lekker. De ontvangst en de bediening waren heel hartelijk. Zeker een aanrader! Wij gaan daar terug komen.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Afgelopen zondag met mijn dochter bij El Vino gegeten. Het eten was heerlijk en de bediening goed en heel vriendelijk. Door de vrolijke grapjes van de eigenaar smaakte het eten nog beter.
loenersloot-p .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gegeten met een voucher van Vakantieveilingen. Een driegangenmenu. Voor- en hoofdgerecht van de kaart. (surplus € 3,-- / alleen voor het duurste hoofdgerecht) en ijs na. Goede porties.
De rode wijn is van goede kwaliteit
Het is een leuke zaak, met prima bediening. Je voelt je gelijk thuis.
Alles bij elkaar, een héél goed restaurant.
Willy P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het was een goed gevulde lunch.
De bediening was goed. Vrolijke meneer met humor.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekker gegeten en een zeer goede service
Arie Adriana en Brandon uit Twello
Noelle A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Het restaurant is nauwelijks een restaurant te noemen. Erg klein en rommelig. mijn tafel stond naast een kapstok waardoor ik de jassen in me nek had (letterlijk!!). Alles was veel te krap. Plukjes stof hingen aan de muur boven onze tafel. Misschien een keer een schoonmaak doekje overheen halen. Mijn wijnglas stonk naar natte hond en na de eerste gang was ik misselijk. Het toilet was vies en je moest je langs een tussendeur wurmen om er überhaupt in te komen. Bovendien zat het toilet loodrecht tegenover de eettafels (op een meter afstand, je zal er maar zitten). De bediening stootte tot twee keer aan toe met het bord tegen de muur tijdens het lopen en serveerde bij ons het eten verkeerd om, wij moesten zelf even het vlees van de borden omwisselen. De gestoomde groenten waren uit het zakje van bonduelle. Ik kan nog een x aantal dingen opnoemen maar laat het hierbij. Wij hebben ons hoofdgerecht niet opgegeten en het toetje (wat in het arrangement zat) laten zitten. We wisten niet hoe snel weg weg moesten.
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Lekker gegeten hier. Vrolijke ontvangst. Vlees is erg goed.
a3kerkhof .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Donderdag hier met echtgenote gegeten. Leuk klein restaurant., alleen bijzonder slechte bediening: gooide een drankje om, maar nauwelijks een excuus en geen nieuw drankje! Ons 3-gangen diner was ook zeer matig van kwaliteit: hoofdgerecht oké, maar een waterig maissoepje vooraf en een ijsdessert geserveerd in een plastic beker, een echte afknapper !
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Vanmiddag heerlijk geluncht bij El Vino. Gebruik makend van een groupon aanbieding hebben we met z'n 2-en lekker geluncht voor erg weinig geld. Met als voorafje een lekker soepje (bonen en tomaten) en het hoofdgerecht was een lekkere quesadilla met kip. Het bord was keurig opgemaakt met een lekkere salade erbij. Als ik weer in Amsterdam ben is het zeker een aanrader voor een lekkere lunch of diner.
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren drie kwartier te vroeg, maar dat was geen enkel probleem. Duurde heel lang voordat ze de bestelling voor het drinken kwamen opnemen, jammer. Erg grappige en gezellige gastheer.