El Vino Mexicaans en Argentijns restaurant

Lange Leidsedwarsstraat 51 1017 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant El Vino Mexicaans en Argentijns restaurant

Genieten bij El Vino

Midden op het Leidseplein kun je El Vino vinden. Voor de lekkerste Argentijnse en Mexicaanse gerechten moet je hier zijn! En dat proef je in de heerlijke gerechten die ze hier op de kaart hebben staan. Smaak gaat boven alles, en dus kun je hier kiezen uit verrassende maar toegankelijke gerechten. Het is ook mogelijk om gerechten te delen met elkaar. Kortom, voor een avond gezelligheid kun je hier terecht!

Meer informatie over restaurant El Vino Mexicaans en Argentijns restaurant

Jouw recensie over het restaurant El Vino Mexicaans en Argentijns restaurant

loenersloot-p .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gegeten met een voucher van Vakantieveilingen. Een driegangenmenu. Voor- en hoofdgerecht van de kaart. (surplus € 3,-- / alleen voor het duurste hoofdgerecht) en ijs na. Goede porties.
De rode wijn is van goede kwaliteit
Het is een leuke zaak, met prima bediening. Je voelt je gelijk thuis.
Alles bij elkaar, een héél goed restaurant.
Willy P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het was een goed gevulde lunch.
De bediening was goed. Vrolijke meneer met humor.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekker gegeten en een zeer goede service
Arie Adriana en Brandon uit Twello
Noelle A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Het restaurant is nauwelijks een restaurant te noemen. Erg klein en rommelig. mijn tafel stond naast een kapstok waardoor ik de jassen in me nek had (letterlijk!!). Alles was veel te krap. Plukjes stof hingen aan de muur boven onze tafel. Misschien een keer een schoonmaak doekje overheen halen. Mijn wijnglas stonk naar natte hond en na de eerste gang was ik misselijk. Het toilet was vies en je moest je langs een tussendeur wurmen om er überhaupt in te komen. Bovendien zat het toilet loodrecht tegenover de eettafels (op een meter afstand, je zal er maar zitten). De bediening stootte tot twee keer aan toe met het bord tegen de muur tijdens het lopen en serveerde bij ons het eten verkeerd om, wij moesten zelf even het vlees van de borden omwisselen. De gestoomde groenten waren uit het zakje van bonduelle. Ik kan nog een x aantal dingen opnoemen maar laat het hierbij. Wij hebben ons hoofdgerecht niet opgegeten en het toetje (wat in het arrangement zat) laten zitten. We wisten niet hoe snel weg weg moesten.
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Lekker gegeten hier. Vrolijke ontvangst. Vlees is erg goed.
a3kerkhof .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Donderdag hier met echtgenote gegeten. Leuk klein restaurant., alleen bijzonder slechte bediening: gooide een drankje om, maar nauwelijks een excuus en geen nieuw drankje! Ons 3-gangen diner was ook zeer matig van kwaliteit: hoofdgerecht oké, maar een waterig maissoepje vooraf en een ijsdessert geserveerd in een plastic beker, een echte afknapper !
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Vanmiddag heerlijk geluncht bij El Vino. Gebruik makend van een groupon aanbieding hebben we met z'n 2-en lekker geluncht voor erg weinig geld. Met als voorafje een lekker soepje (bonen en tomaten) en het hoofdgerecht was een lekkere quesadilla met kip. Het bord was keurig opgemaakt met een lekkere salade erbij. Als ik weer in Amsterdam ben is het zeker een aanrader voor een lekkere lunch of diner.
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren drie kwartier te vroeg, maar dat was geen enkel probleem. Duurde heel lang voordat ze de bestelling voor het drinken kwamen opnemen, jammer. Erg grappige en gezellige gastheer.
Rik N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een super gezellig klein restaurantje op een handige locatie als je nog wilt gam stappen. Super aardige eigenaar en geweldig lekker eten.
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Tijdens een weekendje Amsterdam met een Groupon voucher naar de Lange Leidsedwarsstraat. Gezellige ontvangst door de eigenaar en heerlijk smakelijk gedineerd met een flink gevuld glas wijn erbij.
Zo kan het dus ook.
manon Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Leuk restaurantje om snel even iets te eten. Eten oke, maar niet heel goed. Aardige bediening en niet te duur.
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Met een stel vrienden wezen eten. Was supergezelilg. eten was top, bediening gezellig en goed. Beetje klein maar erg gezellig
Aanrader.
Zelal G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Super restaurant, leuk personeel en wat een gastvrijheid!!! Al een aantal keer geweest, maar kan er geen genoeg van krijgen... Het sfeertje maakt alles compleet. Zeker een aanrader als je van lekker eten en gezelligheid houdt...
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wat een leuk restaurantje! Op goed geluk gaan eten met groupon-bon, we waren compleet verrast. Het is niet erg ruim opgezet, maar het eten is érg goed, geen moeite is teveel voor het ontzettend vriendelijke en behulpzame personeel (daar móet je wel vrolijk van worden!), absolute top service! Wij gaan zeker nog eens terug; deze hardwerkende mensen (ondanks drukte stond eten snel op tafel) verdienen het om elke dag een goedgevulde zaak te hebben. Absolute aanrader!!
Irene I.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Via Social Deal een 3 gangen menu gegeten. Goedkoop, maar dat was in het eten ook terug te zien. De kip in de kipsalade had een vreemde structuur en bijsmaak die ik ook twrugproefde in mijn fajitas. Geprobeerd om de goede stukjes eruit te halen, maar eetlust was al gehalveerd. Nachos sompig, maar met lekkere quacamole. Taco's maken we thuis lekkerder. Vriendelijke bediening, veel gehoest door de rook die erg blijft hangen, geen aanrader, zelfs niet voor die prijs.
JosephineM B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wij hebben prima gegeten in dit smalle restaurant. De bediening is enorm vriendelijk, gewoon lief. Het eten is goed, smakelijk maar de salade bij een hoofdgerecht stelt niets voor. Jammer. Daar zou meer aandacht aan besteed moeten worden.
Goed gevulde glazen huiswijn.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gegeten met een voucher van Vakantieveilingen. Een driegangenmenu. Voor -en nagerecht van de kaarten ijs na. Het was een leuke zaak, met prima bediening. Je voelt je gelijk thuis. Voor hadden we de nacho's, als hoofdgerecht Burrito, en de ander een Mexicaanse mix (Burrito en Taco). Door de grote porties, hebben het ijs maar niet meer genomen, maar een kop koffie. Alles bij elkaar, een heel goed restaurant.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Geweldig lekkere gerechten. Leuke en vriendelijke bediening. Er staan voor iedereen goede keuzes in het menu. Prijs is niet echt duur maar eten is wel lekker. Gezellig tentje. Aanrader. Wij gaan zeker terug
Timo P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We werden aardig ontvangen, we kregen grote porties tijdens ons 3-gangenmenu.. Alleen mag de kwaliteit van het eten hier op gecompenseerd worden. Less is more.
Wij komen hier helaas niet meer.