El Vino Mexicaans en Argentijns restaurant

Lange Leidsedwarsstraat 51 1017 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant El Vino Mexicaans en Argentijns restaurant

Genieten bij El Vino

Midden op het Leidseplein kun je El Vino vinden. Voor de lekkerste Argentijnse en Mexicaanse gerechten moet je hier zijn! En dat proef je in de heerlijke gerechten die ze hier op de kaart hebben staan. Smaak gaat boven alles, en dus kun je hier kiezen uit verrassende maar toegankelijke gerechten. Het is ook mogelijk om gerechten te delen met elkaar. Kortom, voor een avond gezelligheid kun je hier terecht!

Meer informatie over restaurant El Vino Mexicaans en Argentijns restaurant

sjakkiep .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Vanmiddag heerlijk geluncht bij El Vino. Gebruik makend van een groupon aanbieding hebben we met z'n 2-en lekker geluncht voor erg weinig geld. Met als voorafje een lekker soepje (bonen en tomaten) en het hoofdgerecht was een lekkere quesadilla met kip. Het bord was keurig opgemaakt met een lekkere salade erbij. Als ik weer in Amsterdam ben is het zeker een aanrader voor een lekkere lunch of diner.
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren drie kwartier te vroeg, maar dat was geen enkel probleem. Duurde heel lang voordat ze de bestelling voor het drinken kwamen opnemen, jammer. Erg grappige en gezellige gastheer.
Rik N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een super gezellig klein restaurantje op een handige locatie als je nog wilt gam stappen. Super aardige eigenaar en geweldig lekker eten.
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Tijdens een weekendje Amsterdam met een Groupon voucher naar de Lange Leidsedwarsstraat. Gezellige ontvangst door de eigenaar en heerlijk smakelijk gedineerd met een flink gevuld glas wijn erbij.
Zo kan het dus ook.
manon Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Leuk restaurantje om snel even iets te eten. Eten oke, maar niet heel goed. Aardige bediening en niet te duur.
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Met een stel vrienden wezen eten. Was supergezelilg. eten was top, bediening gezellig en goed. Beetje klein maar erg gezellig
Aanrader.
Zelal G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Super restaurant, leuk personeel en wat een gastvrijheid!!! Al een aantal keer geweest, maar kan er geen genoeg van krijgen... Het sfeertje maakt alles compleet. Zeker een aanrader als je van lekker eten en gezelligheid houdt...
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wat een leuk restaurantje! Op goed geluk gaan eten met groupon-bon, we waren compleet verrast. Het is niet erg ruim opgezet, maar het eten is érg goed, geen moeite is teveel voor het ontzettend vriendelijke en behulpzame personeel (daar móet je wel vrolijk van worden!), absolute top service! Wij gaan zeker nog eens terug; deze hardwerkende mensen (ondanks drukte stond eten snel op tafel) verdienen het om elke dag een goedgevulde zaak te hebben. Absolute aanrader!!
Irene I.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Via Social Deal een 3 gangen menu gegeten. Goedkoop, maar dat was in het eten ook terug te zien. De kip in de kipsalade had een vreemde structuur en bijsmaak die ik ook twrugproefde in mijn fajitas. Geprobeerd om de goede stukjes eruit te halen, maar eetlust was al gehalveerd. Nachos sompig, maar met lekkere quacamole. Taco's maken we thuis lekkerder. Vriendelijke bediening, veel gehoest door de rook die erg blijft hangen, geen aanrader, zelfs niet voor die prijs.
JosephineM .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wij hebben prima gegeten in dit smalle restaurant. De bediening is enorm vriendelijk, gewoon lief. Het eten is goed, smakelijk maar de salade bij een hoofdgerecht stelt niets voor. Jammer. Daar zou meer aandacht aan besteed moeten worden.
Goed gevulde glazen huiswijn.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gegeten met een voucher van Vakantieveilingen. Een driegangenmenu. Voor -en nagerecht van de kaarten ijs na. Het was een leuke zaak, met prima bediening. Je voelt je gelijk thuis. Voor hadden we de nacho's, als hoofdgerecht Burrito, en de ander een Mexicaanse mix (Burrito en Taco). Door de grote porties, hebben het ijs maar niet meer genomen, maar een kop koffie. Alles bij elkaar, een heel goed restaurant.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Geweldig lekkere gerechten. Leuke en vriendelijke bediening. Er staan voor iedereen goede keuzes in het menu. Prijs is niet echt duur maar eten is wel lekker. Gezellig tentje. Aanrader. Wij gaan zeker terug
Timo P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We werden aardig ontvangen, we kregen grote porties tijdens ons 3-gangenmenu.. Alleen mag de kwaliteit van het eten hier op gecompenseerd worden. Less is more.
Wij komen hier helaas niet meer.
s.papa .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Authentiek klein tentje en niet zo'n toeristenfuik die je op deze plaats in het centrum zou verwachten. Kaart oogt allemaal wat rommelig en vol spelfouten maar is daarmee ook wel weer charmant. Het gaat om het eten en dat was snel en lekker! Als fervente Mexicaanse thuiskok heb ik genoten van de fahita's. Entrecote was ook top! Minpunt was de harde muziek die ongeveer alle denkbare stijlen bevatte. Bij vertrek persoonlijke aandacht in de vorm van een handdruk. Kom zeker terug.
Boerenjongens2 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Via kennissen kregen wij een restaurantcadeaukaart. Daarnaast besloten we een dagje Amsterdam te doen. Onderweg dit restaurant uitgezocht. Gereserveerd en de ontvangst was direct goed. Toen we toe waren aan bestellen was de eigenaar zo eerlijk om te zeggen dat we teveel bestelde. We pasten in overleg onze bestelling aan. Het eten was prima, zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding. Na het hoofdgerecht bestelden we nog koffie en kregen we geheel spontaan ook nog een glas tequila. Al met al een dikke voldoende voor het eten. En voor de vriendelijke eigenaar een 10+!!!
Echt een absolute aanrader. Wij twee boeren broertjes uit de Achterhoek hebben genoten!! Bedankt!!
bertendiana .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Met vier personen via groupon. Hartelijke ontvangst door grappige man, die wel erg doordraaft, hetgeen later irritant werd. We zijn Amsterdammers en hoeven niet met een Mexicaans hoedje op het terras te eten. Nachos waren erg gauw klef omdat alles erop was gegooid met maar 3 kleine stukjes kip. Met gehakt kon ermee door. Voor de rib-eye 400 Gr. moest 5 euro bijbetaald worden. Was echt verbrand vlees en had een vreemde smaak die ik niet kon thuisbrengen. Ossenhaas 200 gram, dus niet bijbetalen was zozo. Fajitas vlees en kip was redelijk, maar we hebben het wel lekkerder gegeten. De bediende deed zijn best in de bediening, doch het was irritant hoe hij mensen aan het werven was. Toetje ijs was een half bolletje in een glas opgevuld met slagroom uit een goedkope spuitbus. We gaan niet meer terug.
Hans ..
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Al een paar keer eerder gegeten en deze keer weer via vv. Dit keer namen we de salade met gegrilde kip vooraf en de Chimichanga als hoofdgerecht, een met kip, een met vlees. Uitstekend eten weer, flinke porties en een heel vriendelijke bediening. Bijzonder goede prijs/kwaliteitsverhouding, ook zonder vv.
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Gezellige toko om snel een hapje te eten. Betaalbaar eten en goede Service. Zeer lieve kok die klanten in de watten legt. Sterke drank is betaal baar (4euro+) voor amsterdam is dit goedkoop.

Ligt centraal gezellige en gezellige locatie.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Een half jaar geleden zaten we hier ook, toen binnen - nu buiten. Toen was ik gematigd enthousiast - nu een stuk minder. Toen aten we een 3-gangengerecht met een deal, nu weer. Het eten was dit keer zozo. Tortillas met en zonder kip als hoofdgerecht. Ik zowel de kip als de groente veel te zout en - misschien mede daarom was de smaak erg doorsnee en weinig gevarieerd. We zaten op het - net als binnen ook al erg krappe - terras in de drukke Lange Leidsedwarsstraat. En misschien op de verkeerde dag: het was een erg drukke vrijdagavond.
Een groot minpunt voor El Vino is, dat de eigenaar dan kennelijk blijft volharden in de omvang van het personeel. Met zijn tweeën zijn zoveel eters nooit naar ieders tevredenheid te bedienen. Er werden dan ook erg veel fouten gemaakt. Het hoofdgerecht kwam in 3 delen, wat zeker een kwartier in beslag kwam. Niet handig als je bijna alles al op hebt en er komt nog een braadslee met kip. En wij moesten drie kwartier wachten eer we een toetje konden bestellen.
Men doet ook erg zijn best, maar de grappen en grollen van de eigenaar(?) beginnen na een tijdje op de zenuwen te werken en de jongeman die bediende liet iedere keer als hij weer naar binnen ging véél te veel vuile vaat op de tafels staan - vooral op de onze, waardoor we zeker een uur naar onze vuile lege borden aankeken. Mijn moeder zei vroeger al: nooit met lege handen naar de keuken lopen! Hier komen we maar even niet meer. En mochten we weer gaan, dan op een rustige avond.