El Txoko

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant El Txoko

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant El Txoko

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant El Txoko

Sanne E.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Lekker gegeten. Gezellige avond. Prima bediening
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Goede ontvangst. Wij zaten in het achterste gedeelte en daar was het net iets te koud. Er hangen wel terrasverwarmers die zo nu en dan aan gaan.
Het eten smaakte goed. Alleen de laatste gang liet lang op zich wachten. Mooi systeem dat je 20% korting kan krijgen als je geen onbeperkt tapas eet.
Nathalie U.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Met een groepje vrienden in dit leuke tapas restaurant gegeten. We hadden gebruikt gemaakt van een festival menu en kregen diverse tapas geserveerd, welke erg lekker en origineel waren. Een erg mooie entourage van Spaanse invloeden met achterin een prachtige buitenplaats waar je heerlijk kunt zitten. Ik vind het kaasfondue een echte aanrader en de huiswijn was ook van erg goede kwaliteit!
Yvette K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en mochten een leuk plekje uitzoeken.
Een vriendin en ik hadden het AHmenu, de voorgerechtjes waren lekker en de hoofdgerechtjes heerlijk en heel gevarieerd. De tafel werd helemaal volgebouwd met vis, vlees en vegetarische gerechtjes. Als afsluiter hadden we een proeverijtje van desserts. Precies genoeg, want we waren al behoorlijk verzadigd.
Qua sfeer was het ook top, het was erg druk in de binnentuin en het restaurant en door alle geroezemoes en de aankleding van het restaurant, waan je je werkelijk in een mediterraanse sfeer.
Heerlijk ongedwongen en gezellig.
Kortom; wij hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker een keer terug!
Melissa S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was prima en de bediening was vriendelijk, het duurde alleen veel te lang voordat ons eten gebracht werd. Na anderhalf uur (van een 2,5 uur durend arrangement) hadden we nog maar 1 ronde gehad. Dit is echt een verbeterpunt voor dit restaurant.
Marietje W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Voldeed net als voorgaande keren aan de verwachting dus prima.
Roosmarijn B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Eten was uitstekend, er was erg weinig personeel waardoor alles lang duurde, maar het personeel was goed en vriendelijk
iris H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De reservering was niet doorgekomen, de bestellingen waren veelal incompleet of fout en de spare-ribs leken wel uit blik te komen. Niet voor herhaling vatbaar voor ons.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk het Festival tapasmenu genomen. Wat een parade van Spaanse hapjes, tapas en pinxtos. Je proeft dat alles zelf gemaakt is. Geen standaard gerechten, lekker veel knoflook en op een leuke manier geserveerd. Het waren zoveel gerechten, dat niet iedereen een dessert ronde wilde. De bediening was vlot, de rosé wijn ook prima. We zaten in de buitentuin, met uitzicht op de Martinitoren, ook erg gezellig. Binnen had de zelfde inrichting als de tapasrestaurants in Sevilla . Zo waant je je een avondje in Espana!
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was echt heerlijk en het personeel was erg aardig
De V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gisteravond gegeten bij El Txoko. Nog nooit bij zo'n slecht restaurant gegeten. Moesten erg lang wachten op het eten. En als het eten werd gebracht, bleek dat er veel ingrediënten die wel op de kaart werden genoemd, niet in de gerechten zat of dat het op was. De chorizo miste bij de biefstuk, de artischokharten miste in de salade, en de saus miste bij verschillende tapas. En als je voor de aardappelen uit de vegetarische tapas had gekozen, bleek in de saus veel gehakt te zitten. Daarnaast was het eten flauw, smakeloos en leek het alsof de uiringen zo uit het vriesvak de supermarkt zijn gehaald. Toen we dit aangaven, mochten we een dessert uitkiezen. Wat bleek, het desert wat we hadden uitgekozen was of op of voldeed wederom niet aan wat er op de kaart stond. Toen we wilden betalen met oa een restaurantbon (waarbij op inet staat dat El Txoko dit accepteert), het systeem deze pasjes niet accepteert. Thuis aangekomen, werd mijn vriend misselijk en heeft overgegeven. Ik zou hier dus niet gaan eten!!
Peter U.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Ook voor een zakelijke lunch blijk je hier heel goed terecht te kunnen. Je zit niet op elkaar gepropt, zoals je vaak bij lunchzaken ziet. Ik had met mijn tafelgenoot een schaal met allerlei verschillende gerechtjes besteld (ben de naam even vergeten, platos ...), waaronder tosti gerookte zalm, tonijnsalade, allerlei soorten vleeswaren, chorizokroketjes en vers brood. het was oprecht goed en de prijs viel ons alles mee. De bediening is vriendelijk en snel. Zou het zeker aanbevelen.
Tanja L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben genoten van een heerlijke avond tapas eten. Onder het genot van een lekker glas wijn werden ons door het zeer vriendelijke personeel de lekkerste
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten in dit typisch Spaans restaurant. Diverse koude en warme tapas werden geserveerd. Ook de wijn die we geadviseerd kregen bleek een goede keuze. We konden zitten in een binnenplaats, welke het geheel erg romantisch maakte. Een fantastische avond gehad. We komen zeker weer!
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Met een groepje collega's op een donderdagavond gegeten bij Tapasco. We waren met zn achten dus dan krijg je automatisch het groepsmenu. We vonden het eten prima en hadden het erg gezellig
Arie G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hadden gereserveerd, maar moesten toch zelf een tafel zoeken. Duurde vrij lang voor iemand de bestelling kwam opnemen
Jhonny S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Op zaterdagavond hier wezen eten met zijn vieren. De bediening Kwam naar ons toe met de menukaart. Deze was net nieuw vertelde de serveerster. Uiteindelijk hebben we gekozen voor onbeperkt tapas en we hebben heerlijk gegeten!! De puntpaprika met geitenkaas en het stoofpotje met chorizo en rundvlees is een aanrader. De inrichting mag naar onze smaak wel wat frisser. Kortom een fijne avond gehad! We komen zeker terug!
Rene L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Het eten was heerlijk, precies genoeg voor twee personen. De bediening was erg goed, er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Het restaurant zelf zag d'r sfeervol uit. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ruth Z.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Uitstekend 4 gangen diner gegeten. Verrassende opmaak en smaak. Prima vriendelijke bediening! Zeker een aanrader, we komen nog een keer terug
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
We hadden Albert Heijn dinerbonnen en behoorlijk veel dieetwensen. Dat was gelukkig geen enkel probleem. Voor elk dieet kregen we een apart driegangen menu.
Alles was overheerlijk en van alles meer dan genoeg!
Echt een aanrader!