El Txoko

Oude Kijk in Het Jatstraat 53 9712 EC Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant El Txoko

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant El Txoko

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant El Txoko

Anika P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Mooie binnentuin, heel sfeervol.. bediening soms een beetje nors. Qua tapas prima, maar niet bijzonder. Veel pittige tapas. Voorgerecht proeverij was het beste. Ook maar 1 karaf water voor 8 personen, die niet van harte werd bijgevuld, jammer wat er werd verder genoeg gedronken.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Een gezellig ongedwongen restaurant. We hadden een verrassingsmenu en dat was zeker verrassend en zeer smaakvol. De binnentuin is een extra.
Lycke B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Koude Voorgerecht en koude dessert prima en lekker op smaak. We vonden hoofdgerecht (deels vega) tegenvallen qua smaak en wat aan de koude kant (te lang op de pass gestaan?), veel gefrituurde hapjes. Hebben we ook melding van gemaakt. Wel erg vriendelijke bediening.
Marietje W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Weer als vanouds alles voldeed aan de verwachtingen komen zeker weer terug.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Lekker gegeten! Vriendelijk personeel, betrokken kok die komt kijken zo nu en dan.
Richad V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten. Ik ben vegetarisch en merk vaak (of meestal eigenlijk) dat ik een mix van tomaten, uien, champignons en paprika`s in diverse uitvoeringen krijg voorgeschoteld, ook een enorm bord rauwkost met veel te weinig dressing en fantasie komt regelmatig aan de orde. Al met al is het voor een vegetarisch persoon niet altijd genieten in een restaurant. MAAR bij el txoko heb ik genoten. De vegetarische paella was overheerlijk, de miniquiche was geweldig, hierbij kreeg ik nog een groentegerecht die ook overheerlijk was. Zelfs de spinazie was heerlijk. Werkelijk genoten, een aanrader. Met de complimenten voor de kok. Het meisje dat ons bediend heeft was vriendelijk en behulpzaam.
Ruben L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
: 10
Heerlijk het Festival tapasmenu genomen. Wat een parade van Spaanse hapjes, tapas en pinxtos. Je proeft dat alles zelf gemaakt is. Geen standaard gerechten, lekker veel knoflook en op een leuke manier geserveerd. Het waren zoveel gerechten, dat niet iedereen een dessert ronde wilde. De bediening was vlot, de rosé wijn ook prima. We zaten in de buitentuin, met uitzicht op de Martinitoren, ook erg gezellig. Binnen had de zelfde inrichting als de tapasrestaurants in Sevilla . Zo waant je je een avondje in Espana!
Tran L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Wij hebben prima gegeten. De bediening was attent en vriendelijk. Het eten was origineel en smaakvol. Het gebouw is mooi en gezellig ingericht.
Donald V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk tapas gegeten, best veel keuze en voor iedereen wat wils
Hauke G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Wat het begin van een leuke en gezellige avond had moeten worden werd een teleurstelling. Bij aankomst in een gezellig ogend restaurant mochten wij achter in de tuin een tafel uitzoeken. Dit gedeelte van het restaurant was echter minder sfeervol ingericht: In elke hoek wel een niet afgemaakte bouwklus en een overdaad aan plastic bloemen. Na plaats genomen te hebben werden wij meteen weer weggestuurd van de tafel die wij hadden uitgezocht!

Wij kozen voor het tapas arrangement (2,5 uur onbeperkt, 2 gerechten per bestelling) waar bij het soms meer dan een half uur duurde voordat de volgende bestelling werd opgenomen. De bestelkaartjes waren op en er werden geen nieuwe gebracht dus die hebben wij zelf van andere tafels moeten halen. Sommige gerechten waren koud (inktvis) en totaal niet op smaak gebracht (geen zout – stond ook niet op tafel). Bij het serveren kregen twee van ons eten over zich heen. Men bracht een vaat doek welke vervolgens op tafel achterbleef en pas op verzoek werd weggehaald.

De gerechten leken allemaal kant-en-klaar. De biefstukspiesjes compleet doorgebakken (misschien wel goed zo ...) en geserveerd met ketchupsaus.

Kortom miserabele service en slecht eten in een sfeerloze omgeving. Toeristenval - niet doen!
Sanne E.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Lekker gegeten. Gezellige avond. Prima bediening
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Goede ontvangst. Wij zaten in het achterste gedeelte en daar was het net iets te koud. Er hangen wel terrasverwarmers die zo nu en dan aan gaan.
Het eten smaakte goed. Alleen de laatste gang liet lang op zich wachten. Mooi systeem dat je 20% korting kan krijgen als je geen onbeperkt tapas eet.
Nathalie U.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Met een groepje vrienden in dit leuke tapas restaurant gegeten. We hadden gebruikt gemaakt van een festival menu en kregen diverse tapas geserveerd, welke erg lekker en origineel waren. Een erg mooie entourage van Spaanse invloeden met achterin een prachtige buitenplaats waar je heerlijk kunt zitten. Ik vind het kaasfondue een echte aanrader en de huiswijn was ook van erg goede kwaliteit!
Yvette K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en mochten een leuk plekje uitzoeken.
Een vriendin en ik hadden het AHmenu, de voorgerechtjes waren lekker en de hoofdgerechtjes heerlijk en heel gevarieerd. De tafel werd helemaal volgebouwd met vis, vlees en vegetarische gerechtjes. Als afsluiter hadden we een proeverijtje van desserts. Precies genoeg, want we waren al behoorlijk verzadigd.
Qua sfeer was het ook top, het was erg druk in de binnentuin en het restaurant en door alle geroezemoes en de aankleding van het restaurant, waan je je werkelijk in een mediterraanse sfeer.
Heerlijk ongedwongen en gezellig.
Kortom; wij hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker een keer terug!
Melissa S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was prima en de bediening was vriendelijk, het duurde alleen veel te lang voordat ons eten gebracht werd. Na anderhalf uur (van een 2,5 uur durend arrangement) hadden we nog maar 1 ronde gehad. Dit is echt een verbeterpunt voor dit restaurant.
Marietje W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Voldeed net als voorgaande keren aan de verwachting dus prima.
Roosmarijn B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Eten was uitstekend, er was erg weinig personeel waardoor alles lang duurde, maar het personeel was goed en vriendelijk
iris H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De reservering was niet doorgekomen, de bestellingen waren veelal incompleet of fout en de spare-ribs leken wel uit blik te komen. Niet voor herhaling vatbaar voor ons.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was echt heerlijk en het personeel was erg aardig