El Txoko

Oude Kijk in Het Jatstraat 53 9712 EC Groningen Nederland Kaart

Over restaurant El Txoko

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant El Txoko

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Trees B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was lekker. Er mochten ook wel wat meer vegetarische hapjes bij en wat minder (varkens)vlees.
Verder prima gegeten en super snelle service!
Vriendelijk personeel. We komen zeker weer!
Lotte B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
A D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijk ontvangen, goede uitleg wat je te eten kreeg. Erg smakelijk allemaal., ook voldoende voor 2 personen.
Vlotte bediening.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
AH menu bij Txoko een vast menu, afwisselend, vers en lekker. Voor een melange van koude tapas, hoofdgerecht een variatie van warme tapas en een lekker dessert. Prima!
Joyce ..
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het eten was heerlijk, we hebben gebruik gemaakt van een AHbon. Voor die prijs was het ruim voldoende eten. Je kan niet kiezen, maar krijgt een voorafgesteld menu, wat natuurlijk logisch is. En daarbij is het dan een leuke verrassing wat je krijgt. Er werd netjes gevraagd of er nog bijzonderheden waren.
Bij binnenkomst ruikt het in de zaak wat muf. De deur klemt, een andere gast moest opendoen.
Personeel is erg vriendelijk en eten erg lekker. Wij hebben een gezellige avond gehad.
Daan W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer vriendelijk en kundig personeel. Leuke inrichting. Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Chalbesma .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met AH bonnen lekker gegeten. Porties waren ruim voldoende. Niet alle gerechten waren warm genoeg, maar de smaak was goed. Ook werden we erop geattendeerd dat de 3e persoon ook met korting at. Prima bediening, vlot en vriendlijk.
JDJ92 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten. Kwaliteit van het eten was goed. Snelle bediening,een uur later stonden we weer buiten. inrichting mag iets sfeervoller.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eten was lekker en goede hoeveelheid, serveerster erg aardig. We hoefden nergens eigenlijk lang op te wachten. We hadden een hond mee, die kreeg gelijk een bakje water, lekkere speciaalbieren en wijnen.
Truusvanderwal .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, veel soorten tapas. Fijn en zeer vriendelijk personeel.
Ook in de overdekte buitenhuis was het goed toeven.
Jaka10 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We waren door omstandigheden 3 kwartier te laat dat was geen probleem. We werden erg vriendelijk ontvangen.
Het eten was heerlijk. Het hoofdgerecht werd in een keer gebracht, daardoor moest je door eten anders was het laatste koud. We waren met zijn vieren, maar van alle gerechtjes(hoofdgerecht) waren er geen vier stukjes, dus je kon niet alles proeven, jammer want alles was erg lekker.
Maar El Txoko is een aanrader we gaan zeker nog een keer terug.
Siska D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Duurde lang voordat ze bij ons kwamen. Eten viel beetje tegen. We hadden het AH-menu. Voorgerechtjes waren lekker. Dit schepte verwachtingen voor... Hoofdgerecht: Biefstukspiesjes en mini kroketjes waren lekker. Pannetje aardappel met vlees leek te ver doorgekookt en weinig smaak. Pannetje kip met ui leek en smaakte als een soort kippensoep, met weinig smaak. Garnaaltjes waren goed. Toetje was een klein schaaltje met mini brownie en bavaroises. Erg lekker!
Snellie13 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Bij binnenkomst viel de deurkruk op de grond, volgens reeds aanwezige gasten was dit al diverse malen gebeurd deze avond.
De ontvangst was vriendelijk. wel erg veel licht.
Op aanraden gekozen om ons te laten verassen door de chef.
Niet erg hoogstaand , veel dezelfde groentes, kleine porties,
3 gamba's voor 2 pers.
Niet erg op smaak ook, wat meer zout, peper zou geen kwaad kunnen.
de "warme" gerechten kwamen allemaal tegelijk, de eerst geproefde gerechten waren al niet warm meer laat staan de laatste gerechten.
Moesten ook zelf om drinken vragen.
al met al een matige "tapas-ervaring"
Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AHactiekaart, prima bediening. Drie gangen tapas gehad. De koude tapas waren erg koud, dat komt de smaak niet ten goede. Het toetje was verrukkelijk!
Jelly B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten was goed. Een goed aanbod via AH restaurant actie.
Moesten vaak om de aandacht van medewerkers vragen. Service en gastvrijheid verdient verbetering.
De likeur 43 werd geschonken in een groot glas, het lijkt dan niet alleen erg weinig, het was gewoon ook veel te weinig. Na ons commentaar werd er heel sportief bijgeschonken, ondanks het feit dat medewerkster stellig noemde: is met maatbeker in geschonken.
Ipeeters .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met de AH-actie hebben we hier met een ander stel heerlijke tapas gegeten in 3 rondes: een koude ronde met voorgerechtjes, een warme ronde en een laatste ronde met nagerechtjes. Alle tapas waren erg lekker en lekkere sangria en port ook. Grote zaak, maar je kan in allerlei hoekjes gezellig zitten.
Chantal A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker gegeten met 4 volwassen en 2 kindjes. Genoeg gehad en lekker eten. Vooral het nagerecht waar verrassende lekker! Vooral bavarois en brownie. En veel verschillende tapas bij het hoofdgerecht. Ik kan het zeket aanraden.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Bij de reservering hadden we al aangegeven dat één persoon lactose intolerant is, bij binnenkomst hebben we dit opnieuw herhaald. Helaas werd bij het hoofdgerecht niet goed aangegeven wat er wel en niet gegeten kon worden. Zo werd aangegeven dat op één ding na alle gerechten gegeten konden worden, vervolgens kwamen wij er zelf achter dit niet zo was. Daarnaast wist de serveerder elke keer niet zeker of iets wel of niet gegeten kon worden waardoor hij terug ging naar de keuken en het vrij lang duurde voor hij terug kwam. Voor het toetje was wel extra moeite gedaan en het voorgerecht was erg lekker. Daarnaast was het jammer dat de meeste tapas gerechten vrij koud waren. De sfeer was verder goed, het is een gezellige plek om te eten.
JHJ .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De inrichting van El Txoko wordt zo langzamerhand behoorlijk gedateerd. Tafelbladen liggen los op de tafels of zijn zo scheef dat de borden spontaan op je schoot glijden. Versleten en kapotte stoelen. Een deur greep die tijdens het verblijf zeker 10 x uit het slot viel zonder dat iemand van de bediening ingreep. Het achterste deel, wat 's zomers het terras vormt en 's winters overdekt is, is slecht verlicht en nu volstrekt sfeerloos. Het duurde zeker 20 minuten en 3 x vragen voordat de bij reservering bestelde kinderstoel gebracht werd.
Bij de o.a. geserveerde kaasfondue werd per persoon 1 stukje brood ter grootte van nog geen half sneetje stokbrood geserveerd. Het extra gevraagde brood verscheen echter wel op de nota en bij reclamatie daartegen werden daarvoor een skala aan niet ter zake doende argumenten aangevoerd. Het koste even moeite om die onzin te weerleggen, waarna de rekening met enige tegenzin wel werd aangepast.
Kortom; El Txoko is op z'n retour. Jammer!