El Txoko

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant El Txoko

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant El Txoko

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant El Txoko

Pueter T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten. Ik ben vegetarisch en merk vaak (of meestal eigenlijk) dat ik een mix van tomaten, uien, champignons en paprika`s in diverse uitvoeringen krijg voorgeschoteld, ook een enorm bord rauwkost met veel te weinig dressing en fantasie komt regelmatig aan de orde. Al met al is het voor een vegetarisch persoon niet altijd genieten in een restaurant. MAAR bij el txoko heb ik genoten. De vegetarische paella was overheerlijk, de miniquiche was geweldig, hierbij kreeg ik nog een groentegerecht die ook overheerlijk was. Zelfs de spinazie was heerlijk. Werkelijk genoten, een aanrader. Met de complimenten voor de kok. Het meisje dat ons bediend heeft was vriendelijk en behulpzaam.
Trees A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Uitstekend 4 gangen diner gegeten. Verrassende opmaak en smaak. Prima vriendelijke bediening met leuk wijnadvies Mooie binnenplaats komen zeker terug
Ruch S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten in dit typisch Spaans restaurant. Diverse koude en warme tapas werden geserveerd. Ook de wijn die we geadviseerd kregen bleek een goede keuze. We konden zitten in een binnenplaats, welke het geheel erg romantisch maakte. Een fantastische avond gehad. We komen zeker weer!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Duurde allemaal erg lang. Eten was goed. Bediening vriendelijk. Iemand was ziek geworden, vandaar?
C. S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten bij El Txoco via AH actie. Een keur van gerechten werd geserveerd. Was lekker allemaal. De tijd tussen de gangen was wel een beetje lang, maar het personeel deed zijn uiterste best en was ook vriendelijk. Het was zaterdagavond en behoorlijk druk, maar wel sfeervol . Een gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Hilda T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
4 personen ah verassing menu. 3 gangen. Voorgerecht prima hoofdgerecht liet nog wel wat te wensen over. Varkenshaas was half lauw biefstuk taai en doordat alles tegelijk werd geserveerd allemaal heel snel koud. Bediening deed hun best maar het duurde echt veel te lang. Niet voor herhaling vatbaar.
Fokje R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Met de AH restaurant actie kennis gemaakt met El Txoko. Het voor- en hoofdgerecht bestond uit koude en warme tapa's, zeer gevarieerd en genoeg keus voor een vegetarier. Het nagerecht bestond uit diverse heerlijkheden. De ontvangst en de bediening was uitzonderlijk goed, de entourage van het restaurant sfeervol en gezellig. Een aanrader dus!
sjoukje V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goed personeel en goede service. Door een communicatie fout moesten we lang wachten op ons nagerecht, maar daarom werd ons een kop koffie aangeboden van het huis.
Kortom lekker gegeten leuke sfeer.
Het licht in de achterste zaal zou wel wat minder fel kunnen, dit hoorden wij ook van de mensen die op zoek waren naar een tafeltje. Maar wel voor herhaling vatbaar.
Nog een kleine tip, voeg paella en wat salade of groente toe aan het 3 gangen tapas menu!!! SUCCES
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
5 oktober met 4 personen via de AH actie gegeten. Het was er op donderdagavond erg rustig.
We hebben heerlijk gegeten. Prima bediening. Erg tevreden. Een aanrader.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Ontspannend en heel lekker gegeten. Prima bediening zeer goede kwaliteit - prijs verhouding. Leuke locatie.
We komen graag terug.
Tanjs L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Voor, hoofd en nagerecht waren perfect verzorgd. Gezellig druk bezet en toch vlot geholpen. Echt een aanrader.
R.C V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Leuke kaart, mooie gerechten! Leuke vlotte bediening die goed kon vertellen wat er voor onze neus stond! prijs kwaliteit prima!
Lennart K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne porties. Kannetje sangria erbij besteld, die vond ik eigenlijk net iets te zuur. Ben hem wat zoeter gewend met meer dan alleen citroen erbij. Maar misschien is dit persoonlijke voorkeur.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten was wederom wel lekker. Het is alleen erg jammer dat het zo druk was en te weinig personeel.
We moesten tussen het voorgerecht en diner belachelijk lang wachten. We hadden een paar keer gevraagd of de luifel dicht kon ivm tochten. Er werd gewoon niks mee gedaan. Verder wel prima, maar communiceer als het druk is en het wellicht iets langer duurt. Daar bereik je meer mee dan gewoon mensen laten wachten en na die tijd vervelende opmerkingen krijgen.
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Fijne bediening, met goede en vriendelijke service.
Alleen de vegetarische opties waren niet zo lekker en een beetje saai (hoofdgerecht).
Al met al goed eten en de hoeveelheid is groot vooral voor de prijs.
Joke .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met vier personen gegeten bij El Txoko.
Wij zaten achter in het restaurant, inrichting is hier wat minder. Wel leuk dat het dak open kan bij mooi weer.
Wij hebben allemaal een 3 gangen diner gehad (via het laatste tafeltje gereserveerd). Een koude gang, warme gang en proeverij van toetjes. Er werd heel netjes rekening gehouden met een vegetarische eter aan tafel.
Eten was erg lekker. Alles is schoon op gegaan.
Vriendelijke bediening. Geen te lange wachttijden tussen de gangen.
Thee was weinig keuze meer in theezakjes, werd netjes een muntthee aangeboden.
Dikke prima!
Angeliqa H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker/ goed gegeten, veel keuze en meer dan genoeg.
Goede sociale service.
Zeker een keer het proberen waard geweest.
Ronny E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Warm onthaal en een ontspannen sfeer,eten heerlijk. Een gelegenheid om eeens vaker met familie of vrienden heen te gaan. Top!!
Marietje W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Net als voorgaande keren en dus weer naar verwachting voortreffelijk gegeten. Ondanks dat het druk was bleef de sfeer gezellig en werd er aandacht aan ons besteed. Ga zo door en tot een volgende keer.