El Txoko

Oude Kijk in Het Jatstraat 53 9712 EC Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant El Txoko

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant El Txoko

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Evelyn1234 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Maureen en Geert H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Op zich is de gelegenheid niet slecht, maar de bediening was niet snel en het eten niet heel goed. Na binnenkomst na 10 minuten zelf maar iemand van de bediening aangeschoten voor een drankje. Ook de temperatuur van het restaurant fluctueert sterk, waardoor je het soms koud hebt.

We hebben er gegeten via de AH restaurantactie, echter als je dan realiseert dat je eigenlijk een 76 voor had moeten betalen (30 euro korting)... dan vind ik dat te duur voor de kwaliteit die je krijgt.

Prima restaurant, maar niet bijzonder en daarom dus aan de dure kant en uiteindelijk niet heel positief.
diana.van.opstal .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Attente, enthousiaste bediening. Ondanks de drukte was en bleef de bediening vriendelijk .
Gaven keurig uitleg over de tapasgerechten.
Jan pieter K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit typisch Spaans restaurant. Diverse koude en warme tapas werden geserveerd. Ook de wijn die we geadviseerd kregen bleek een goede keuze. We konden zitten in een binnenplaats, welke het geheel erg romantisch maakte. Een fantastische avond gehad. We komen zeker weer!
Trees P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten. Ik ben vegetarisch en merk vaak (of meestal eigenlijk) dat ik een mix van tomaten, uien, champignons en paprika`s in diverse uitvoeringen krijg voorgeschoteld, ook een enorm bord rauwkost met veel te weinig dressing en fantasie komt regelmatig aan de orde. Al met al is het voor een vegetarisch persoon niet altijd genieten in een restaurant. MAAR bij el txoko heb ik genoten. De vegetarische paella was overheerlijk, de miniquiche was geweldig, hierbij kreeg ik nog een groentegerecht die ook overheerlijk was. Zelfs de spinazie was heerlijk. Werkelijk genoten, een aanrader. Met de complimenten voor de kok. Het meisje dat ons bediend heeft was vriendelijk en behulpzaam.
ruudvandomburg .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellige bediening. Het hoofdgerecht werd in een keer uitgeserveerd op zich wel logisch maar omdat het best veel is, is spreiding praktischer en blijven de lekkere hapjes beter op temperatuur. De creme brulee niet op de kaart was heerlijk en een aanrader. Samengevat prima prijs/kwaliteitsverhouding in een gezellige ambiance.
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ontvangst en de bediening was was matig, niet echt vriendelijk. Ik woon al 18 jaar in Groningen, ik ga vaak uit eten, maar heb nog nooit zo slecht gegeten. Vlees niet gaar. Het toetje was om te huilen, diepvries eten, wat bij de ingang onsmakelijk bij de bar voor de hele avond lag. Het was ook nog 30,50 per persoon exclusief drankjes per persoon. 1 ding weet ik, dit is zo'n slechte reclame om een restaurant zo te runnen. Ik heb letterlijk spijt dat ik hier gereserveerd heb.
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten voor weinig geld! 3 gangen menu met de ah kortingsactie en het was meer dan genoeg. Prima sfeertje hing er!
sandra_bleuel .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Ondanks dat 1 van ons veganistisch was i.p.v. vegetarisch (wat we hadden doorgegeven) heeft de keuken toch nog een goed en gevarieerd menu aan kunnen bieden aan deze persoon. We hebben erg lekker gegeten voor een lage prijs. Ik was positief verrast door het grote aanbod aan tapas wat we hadden gekregen.
miedemaanneke .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten, leuke presentatie van de gerechten en fijn van smaak. De buitendeur zou misschien in de winter een sluis kunnen bevatten zodat er niet aldoor een koude luchtstroom langs je rug gaat als er nieuwe gasten binnenkomen.
meelvoorpeter .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima avondje gehad! Eten was goed, niet meer niet minder. Het duurde wel lang tussen de gerechten door, maar was niet storend en kwam door drukte en minder personeel tussen kerst en oud en nieuw.
Ronald A.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het eten was goed. De service is ook prima. Hele gezellige sfeer. Het restaurant was lekker druk. De wijn die zijn serveren was heerlijk.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Agnes Bodewes-Feunekes - maandag 16 maart 2015
marjolein.van.ewijk .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een heerlijke tapasmaaltijd bestaande uit koude voorgerechten, warme hoofdgerechten en een lekker toetje. En dat alles in een gezellige ambiance. Ik kom zeker nog een keer terug.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Absoluut geen aanrader. Kwaliteit en hoeveelheid van de gerechten onder de maat. Wij komen hier zeker niet meer terug. Minimaal moet ik een receptie achterlaten van 120 tekens, vandaar deze laatste totaal nutteloze zin.
Juulszonnetje .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Eenvoudig, maar gezellig. Samen met mijn kinderen Sinterklaasetentje. Ik miste vooral vers gebakken brood. Nu afbak stokbrood. Verder prima en geweldig aardige bediening!!
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leuk restaurant, ruim opgezette tafels. Goed eten. Met AH restaurant bonnen een prima maaltijd. Heb ik elders wel anders meegemaakt. Sfeer mag wat mij betreft wel een beetje Spaanse.
ronelvis4u .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De Tapas waren "Nederlands", weinig Catalaanse invloed, Gamba's waren Garnalen. De huiswijn €4,75 per glas.
We hadden aangegeven "geen vlees en 1 persoon met lactoseintollerantie, daar werd prima rekening mee gehouden, alleen werd er dus ook geen vis geserveerd. Dit werd daarna gecorrigeerd met een bakje garnalen..
De bediening was uitstekend, de keuken niet geweldig.
Berend-Jan K.
Geboekt via de AH actie.

Met het eten was op zich niets mis, maar 30,50 voor 1 couvert is echt veel te veel voor wat er geboden wordt.

Daar komt bij dat de bediening wel erg studentikoos is.

De menukaarten mogen ook wel een keer schoon gemaakt worden. Erg plakkerig en vol met vlekken, zowel bij ons eigen tafeltje als bij de buren.

Wij worden geen vaste gasten.