El Txoko

Oude Kijk in Het Jatstraat 53 9712 EC Groningen Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant El Txoko

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant El Txoko

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Genieten 1.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten. Ik ben vegetarisch en merk vaak (of meestal eigenlijk) dat ik een mix van tomaten, uien, champignons en paprika`s in diverse uitvoeringen krijg voorgeschoteld, ook een enorm bord rauwkost met veel te weinig dressing en fantasie komt regelmatig aan de orde. Al met al is het voor een vegetarisch persoon niet altijd genieten in een restaurant. MAAR bij el txoko heb ik genoten. De vegetarische paella was overheerlijk, de miniquiche was geweldig, hierbij kreeg ik nog een groentegerecht die ook overheerlijk was. Zelfs de spinazie was heerlijk. Werkelijk genoten, een aanrader. Met de complimenten voor de kok. Het meisje dat ons bediend heeft was vriendelijk en behulpzaam.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zoals verwacht weer gezellig en goed gegeten. Geen enkele negatieve op of aanmerking te bedenken.
Wij zullen zeker weer terug komen een "aanrader" naar mijn idee.
E R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was erg vol deze vrijdag avond en ze waren erg gestressed in de restaurant. Gerechten waren zonder smaak, in haast gemaakt. Wij waren vierde keer in de restaurant en de kwaliteit van gerechten en service was veel slechter dan wij van hun gewend zijn.
Melissa S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
AH menu viel niet zo goed in de smaak, ik heb zelf onbeperkt tapas gehad en ik heb genoten van o.a. een heerlijke kaasfondue en de chorizo kroketjes. Ondanks dat ze flink te kort hadden in personeel, waren ze vriendelijk!
chalbesma .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel lekker gegeten. Er was ook ruim voldoende en veel verschillende gerechtjes. De bediening was vriendelijk. Het duurde echter veel te lang dat er werd afgeruimd na het hoofdgerecht en voordat t toetje werd geserveerd. De medewerkers werkten hard genoeg, dus misschien uitbreiding van het personeel?
sarahkruider .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Lekker eten, voor een goede prijs. Verrassingsmenu was ook echt een verrassing. Veel variatie! Alleen was het eten erg scherp.
edje_2 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was heerlijk!..
Maar het wel zeer snel op bedient.
We hadden gereserveert voor half 8 en half 9 was het eten ook gedaan.. dat was jammer.
Mandy M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Met z'n 2-en gegeten tijdens de AH-actie en we kregen een keuzemenu voorgeschoteld. We hebben lekker gegeten. De tapas waren lekker en de porties waren groot genoeg. Erg leuk restaurantje met lekker eten en fijne sfeer.
Rudolp W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Met een groepje vrienden in dit leuke tapas restaurant gegeten. We hadden gebruikt gemaakt van een festival menu en kregen diverse tapas geserveerd, welke erg lekker en origineel waren. Een erg mooie entourage van Spaanse invloeden met achterin een prachtige buitenplaats waar je heerlijk kunt zitten. Ik vind het kaasfondue een echte aanrader en de huiswijn was ook van erg goede kwaliteit!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk het Festival tapasmenu genomen. Wat een parade van Spaanse hapjes, tapas en pinxtos. Je proeft dat alles zelf gemaakt is. Geen standaard gerechten, lekker veel knoflook en op een leuke manier geserveerd. Het waren zoveel gerechten, dat niet iedereen een dessert ronde wilde. De bediening was vlot, de rosé wijn ook prima. We zaten in de buitentuin, met uitzicht op de Martinitoren, ook erg gezellig. Binnen had de zelfde inrichting als de tapasrestaurants in Sevilla . Zo waant je je een avondje in Espana!
Casper V.
Janet W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Erg lekker gegeten gisteren in dit typisch Spaanse restaurant zeer gevarieerd menu vriendelijke en vlotter bediening kom hier zeker terug
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
De warme tapas waren koud, de biefstukjes waren meer rauw dan gaar. Een behoorlijke tegenvaller. Wij hadden meer verwacht van het aanbod.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Niet heel bijzonder
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Oprecht 1 van de lekkerste tapasrestaurant van Groningen. Lekker eten en goede service!
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zoals verwacht, gezellig en de gerechten prima, ga zo door.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zoals verwacht was alles weer naar wens, prima, zeker weer voor herhaling vatbaar.
H. B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Het is een leuk restaurant, fijne en snelle bediening met vriendelijke medewerkers.
Lekker gegeten , zeker goed voor herhaling.
Mary-ann G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige tent, volle bak maar niet t gevoel dat t heel druk was. Leuk en vlot personeel.
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zaterdagavond heerlijk gegeten bij El Txoko. We hadden gekozen voor het All-Inn waarbij we 5 rondes hadden waarbij we 2 gerechten per persoon konden bestellen. Na 4 rondes zaten we vol!
Het lekkende dak in het achterste deel van het restaurant was licht vervelend. De tafels stonden zo dat we van de dikste druppels bespaard bleven maar voelden toch af en toe iets op de mouwen of tafel vallen. Toch maakte de rest het zo goed dat we ons hier niet aan gestoord hebben.