El Txoko

Oude Kijk in Het Jatstraat 53 9712 EC Groningen Nederland Kaart

Over restaurant El Txoko

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant El Txoko

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Eten7,8/10
Service7,6/10
Decor7,5/10
Jentientouwen . Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was heerlijk, ruim voldoende, en de bediening super! Als Spanjekenner moet ik wel zeggen dat het Spaans in een Hollands jasje was maar dat is begrijpelijk. Bij de Chinees krijg je ook niet wat men in China eet ;) Een aanrader!
M_en_l08 . Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was prima, alleen onze bon was na het voorgerecht kwijt, dus we hebben behoorlijk lang gewacht op het hoofdgerecht. Tegen de tijd dat we doorhadden dat alle tafeltjes om ons heen al eten hadden, kwam er gelijk een ober om uit te leggen dat we de eerstvolgende zouden zijn met het eten, en we kregen een drankje van het huis. Dat was wel netjes.
Ik had via deze reservering al een opmerking geplaatst dat ik vegetariër ben en verschillende allergieën heb, maar dit heb ik nogmaals verteld toen het hoofdgerecht (met veel vlees) kwam, dit was de serveerster namelijk niet bekend. Dit vind ik wel raar, wordt er niks met opmerkingen gedaan?
Verder heerlijk gegeten en alles was prima.
Jnieborg56 . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Lekker gegeten n.a.v. de Appie actie
Aanrader
We komen nog eens terug

Heerlijk gesmikkeld van het Tapaz diner was nog vroeg op de avond dus beetje stil
Werd later gezelig druk
Jtremmelink . Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gegeten met de Ah-restaurantweken-deal. 3-gangen gekozen door het el Txoko. Achterin heerlijk 'buiten' gezeten. Voor- en hoofdgerecht waren lekker, veel verschillende tapas. Proeverij van nagerechten viel hierbij beetje weg. Presentatie hiervan liet ook wat te wensen over.
Service aan het begin goed, maar we werden een beetje vergeten in ons rustige hoekje. Het personeel had zeker nog wel een extra drankje aan ons kunnen slijten, als we iets minder vaak zelf om aandacht hoefden te vragen.
ATienkamp . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten was heerlijk en het restaurant erg leuk. Het nadeel was dat het eten nogal snel ging allemaal. Wij kwamen om 6 uur aan en stonden voor 7 uur alweer buiten. Ik snap dat de mensen die via de AH actie besteld hadden een standaard menu kregen, maar het ging veel sneller dan je zou verwachten en dat maakte de sfeer iets minder.
W.i.m.vanden.beld . Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben een erg plezierige avond gehad. Heten was lekker, maar wij vonden dat het Spaanse eten teveel was aangepast aan de Nederlandse smaak. De bediening was vriendelijk al moesten we wel lang wachten op het dessert. Prijs en kwaliteit kwamen goed overeen. Verder een heerlijke wijnkaart.
Sander_wol . Proever (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Bediening had niet snel door dat wij klaar waren met een ronde van tapas. Drankjes waren erg duur en drankenkaart was beperkt.
Jorinaouwerkerk . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met de AH restaurant weken geweest, super lekker en veeeel gegeten ! Nagerecht viel tegen en er kan zeker wat aan de sfeer gedaan worden !
SammyL . Expertproever (6 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteren super lekker gegeten bij El Txoko. We zijn hier al een keer eerder geweest maar hebben nu gebruik gemaakt van de a la carte. Vooraf een mooi opgemaakte plateau met diverse koude tapas. Hoofgerechtjes werden in leuke schaaltjes geserveerd, de coquilles en dadels met spek zijn echter van harte aan te bevelen. Er werd heerlijke huiswijn bij geserveerd voor een schappelijke prijs. Vriendelijk personeel en leuke Spaanse entourage. Een aanrader!
Betty B. Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hadden een tweegangen menu met koude en warme tapas. Erg veel en erg lekker. Leuk en vriendelijk personeel. Alleen jammer dat er op de patio veel lampjes kapot waren
Teijo D. Meesterproever (22 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met AH-bon kregen we een standaard-serie met tapas als voor- en hoofdgerecht. We waren niet echt onder de indruk, gerechtjes waren soms te lauw, te ver doorgegaard (de garnalen bijv) en ons inziens niet Spaans genoeg (veel flauwer van smaak dan tapas in Spanje, bijv de chorizo en de schapenkaas).

Bediening heel vriendelijk ondanks de drukte. En een mooi pand met achterin open dak op een zonnige avond. Toch gaan we niet snel meer terug.
Debeerpm . Fijnproever (2 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vanwege de AH-aktie 3-gangen menu. Geen keuze, maar hoopvol . Kregen een mooie tafel vriendelijk toegewezen. Bedoening had wat weinig tijd, maar alles werdprima bezorgd. De kwliteit van het eten liet te wensen over. Producten meest niet vers; diepvries en/of prefab. Desert, bestaand uit diverse stukjes taart, erg smakeloos en de cake die meest diende als bodem deed mij denken aan de supermarkt taartbodem die vroeger gebruikt werd om een blik jonker-fris op te leggen. Zou deze toko niet snel aanbevelen.
Jan P. Fijnproever (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Opnieuw weer heerlijk gegeten via de AH-actie. Een flesje rosé is dan gelijk een 20 euro en staat volgens mij niet in verhouding met de rest. Een drankje bij de koffie is ook gelijk 5 euro. Maar goed, alles bij elkaar genomen hebben we toch uitgebreid gegeten en gedronken voor 30 euro persoon en dat is te doen. In het gulden tijdperk zou ik moord en brand hebben geschreeuwd!!!
We zaten bij de bar. Dan merk je pas hoe druk het men heeft. Af en toe verliest men de klant dan even uit het oog. Op zijn minst vraag je af en toe even of alles naar wens is en dat is bij ons niet gebeurd. Misschien wat personeel ziek of een drukte die men niet had verwacht. Alles zat vol tenslotte.
Het eten was echt top. Meer dan voldoende en van goede kwaliteit. Bovendien erg goed qua temperatuur zodat niet alles koud is op het moment dat je eraan toe komt. Tapas eten doen we toch echt graag. Wat dat betreft staat er nog een ander restaurant voor ons op de eerste plaats, maar dit restaurant zeker op de tweede. Natuurlijk komen we weer.
Fc-vandijken . Proever (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was erg goed, alleen een aantal keren lang moet wachten. Dat werd overigens gecompenseerd met een drankje van het huis. Erg vervelend was wel dat de tafels erg wankel waren.
Anthoniebeuker . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gezellige sfeer, fantastische bediening en het eten was uiteindelijk meer dan genoeg voor 2 personen. Echt een aanrader!
Zilvervis . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben hier gegeten met de Albert Heijn restaurantactie. De bediening was goed, het was extreem warm en toch liepen ze de benen uit hun lijf voor ons. Helaas werden we na een tafelwisseling vergeten en zaten we een uur op ons hoofdgerecht te wachten. Het eten was wel erg lekker! Het was ook absoluut genoeg.
Max I. Fijnproever (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was een verrassing de opmaak en voortreffelijke smaak liet ons van het diner genieten. De moeite waard vaker te komen.Het binnenterras is leuk ingericht alleen echt jammer zijn de wiebelende tafels.Dat moet beslist verbeterd.Verden zeer tevreden. Gezellige bediening.
Loes1213 . Proever (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Erg gezellige avond gehad met meer dan voldoende, lekker en gevarieerd eten. We misten alleen wel de echt typische Spaanse Pintxos. De medewerkers waren erg vriendelijk en ook met onze dieetwensen (een pinda- en notenallergie) werd goed rekening gehouden. Helaas konden we niet meer 'buiten' zitten, maar zat we in het voorste gedeelte, dat minder sfeervol was. Maar al met al een zeer geslaagde avond!
J.stokroos . Proever (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Eten matige kwaliteit en alle vlees hapjes erg droog (kauwgum effect). Bediening chaotisch. Geen structuur in wie welke tafel bedient dus geen aandacht tenzij je er zelf om vraagt. Dames zijn best van goede wil en vriendelijk maar aansturing ontbreekt. Geen aanrader.......
Veerleem . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We gingen eten bij El Txoko met de AH restaurantactie. Als voorgerecht kregen we koude tapas, als hoofdgerecht warme tapas en ten slotte een bordje met dessertjes. De tapas waren heel lekker en de sfeer heel gezellig. Enkel de bediening kon iets sneller en vriendelijker.