El Txoko

Oude Kijk in Het Jatstraat 53 9712 EC Groningen Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant El Txoko

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant El Txoko

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Joke .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met vier personen gegeten bij El Txoko.
Wij zaten achter in het restaurant, inrichting is hier wat minder. Wel leuk dat het dak open kan bij mooi weer.
Wij hebben allemaal een 3 gangen diner gehad (via het laatste tafeltje gereserveerd). Een koude gang, warme gang en proeverij van toetjes. Er werd heel netjes rekening gehouden met een vegetarische eter aan tafel.
Eten was erg lekker. Alles is schoon op gegaan.
Vriendelijke bediening. Geen te lange wachttijden tussen de gangen.
Thee was weinig keuze meer in theezakjes, werd netjes een muntthee aangeboden.
Dikke prima!
Angeliqa H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker/ goed gegeten, veel keuze en meer dan genoeg.
Goede sociale service.
Zeker een keer het proberen waard geweest.
Ronny E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Warm onthaal en een ontspannen sfeer,eten heerlijk. Een gelegenheid om eeens vaker met familie of vrienden heen te gaan. Top!!
Marietje W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Net als voorgaande keren en dus weer naar verwachting voortreffelijk gegeten. Ondanks dat het druk was bleef de sfeer gezellig en werd er aandacht aan ons besteed. Ga zo door en tot een volgende keer.
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben genoten van een gevarieerd voorgerecht van koude tapas en daarna diverse warme gerechtjes en aansluitend een proeverij van kleine desserts. dit alles in een fijne sfeer en met vriendelijk personeel. We voelden ons zeer welkom ook met de ah-restaurant actie
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Niet alle tapas zijn hetzelfde. Bij El Txoko vond ik ze bijzonder lekker.
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten smaakte goed. Omdat er 2 mensen van de bediening ziek waren duurde het vrij lang voordat we ons eten en drinken kregen. Ook ging er een paar keer iets fout met onze bestelling, waardoor we een gerechtje kregen die we niet hadden besteld.
hansina .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met AH etensbon gegeten. Uitstekend 3 gangen menu en zeer uitgebreid. Geen tuin, maar wel groot uitschuifdak, daardoor toch het gevoel dat je buiten zit te eten.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
ik vond de inrichting niet geweldig, nogal gedateerd. Verder vond ik het niet conform de aanbieding van AH rest.actie dat wij totaal geen zeggenschap over de menukeuze hebt. Zo wordt het niet aangeboden op de site!
anwimuller .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Goed gezellig restaurant, met kwalitatieve producten, en vriendelijk personeel. Keuzemogelijkheden prima.
Zeer aanbevelingswaardig.
Gert500 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Net gegeten via Ah restaurant aktie. Best redelijk gegeten en heel erg gezellig, vooral de binnentuin. Het was een 3 gangenmenu. De keuze van dit restaurant kwam door de Ah aktie. We hadden zoiets hier komen we vaker. Toen kregen we de rekening voor 4 personen ( 2 personen daarvan gratis ivm Ah aktie). Dat was ff schrikken, een rekening van ruim 100 euro. Bij thuiskomst maar ff gebeld en gevraagd wat een 3 gangen menu kost. Dat kost 23,50 zei de jongeman aan de telefoon. Ok zeg op mijn bon staat 30,50 voor 3 gangen menu. Hij zegt ja dat klopt via Ah is het idd duurder?? Voor 7 kleine glazen wijn (chardonnay en merlot) waren we 38,50 (5,50 per KLEIN glaasje kwijt.

Na een gezellige avond voelen wij ons toch erg bekocht en dat is zeer spijtig
Genieten 1.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten. Ik ben vegetarisch en merk vaak (of meestal eigenlijk) dat ik een mix van tomaten, uien, champignons en paprika`s in diverse uitvoeringen krijg voorgeschoteld, ook een enorm bord rauwkost met veel te weinig dressing en fantasie komt regelmatig aan de orde. Al met al is het voor een vegetarisch persoon niet altijd genieten in een restaurant. MAAR bij el txoko heb ik genoten. De vegetarische paella was overheerlijk, de miniquiche was geweldig, hierbij kreeg ik nog een groentegerecht die ook overheerlijk was. Zelfs de spinazie was heerlijk. Werkelijk genoten, een aanrader. Met de complimenten voor de kok. Het meisje dat ons bediend heeft was vriendelijk en behulpzaam.
Marietje W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zoals verwacht weer gezellig en goed gegeten. Geen enkele negatieve op of aanmerking te bedenken.
Wij zullen zeker weer terug komen een "aanrader" naar mijn idee.
Erika R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was erg vol deze vrijdag avond en ze waren erg gestressed in de restaurant. Gerechten waren zonder smaak, in haast gemaakt. Wij waren vierde keer in de restaurant en de kwaliteit van gerechten en service was veel slechter dan wij van hun gewend zijn.
Melissa S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
AH menu viel niet zo goed in de smaak, ik heb zelf onbeperkt tapas gehad en ik heb genoten van o.a. een heerlijke kaasfondue en de chorizo kroketjes. Ondanks dat ze flink te kort hadden in personeel, waren ze vriendelijk!
chalbesma .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel lekker gegeten. Er was ook ruim voldoende en veel verschillende gerechtjes. De bediening was vriendelijk. Het duurde echter veel te lang dat er werd afgeruimd na het hoofdgerecht en voordat t toetje werd geserveerd. De medewerkers werkten hard genoeg, dus misschien uitbreiding van het personeel?
sarahkruider .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Lekker eten, voor een goede prijs. Verrassingsmenu was ook echt een verrassing. Veel variatie! Alleen was het eten erg scherp.
edje_2 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was heerlijk!..
Maar het wel zeer snel op bedient.
We hadden gereserveert voor half 8 en half 9 was het eten ook gedaan.. dat was jammer.