El Txoko

Oude Kijk in Het Jatstraat 53 9712 EC Groningen Nederland Kaart

Over restaurant El Txoko

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant El Txoko

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Johan P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leuk restaurant, ruim opgezette tafels. Goed eten. Met AH restaurant bonnen een prima maaltijd. Heb ik elders wel anders meegemaakt. Sfeer mag wat mij betreft wel een beetje Spaanse.
ronelvis4u .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De Tapas waren "Nederlands", weinig Catalaanse invloed, Gamba's waren Garnalen. De huiswijn €4,75 per glas.
We hadden aangegeven "geen vlees en 1 persoon met lactoseintollerantie, daar werd prima rekening mee gehouden, alleen werd er dus ook geen vis geserveerd. Dit werd daarna gecorrigeerd met een bakje garnalen..
De bediening was uitstekend, de keuken niet geweldig.
Berend-Jan K.
Geboekt via de AH actie.

Met het eten was op zich niets mis, maar 30,50 voor 1 couvert is echt veel te veel voor wat er geboden wordt.

Daar komt bij dat de bediening wel erg studentikoos is.

De menukaarten mogen ook wel een keer schoon gemaakt worden. Erg plakkerig en vol met vlekken, zowel bij ons eigen tafeltje als bij de buren.

Wij worden geen vaste gasten.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lekker gegeten, niet teveel maar ook niet te weinig. Beetje kille sfeer in het restaurant, met name de tuin' stak niet aan om te gaan zitten. Uiteindelijk bij de voordeur gezeten maar hier erg koud. Gelukkig maakte het eten veel goed! Heerlijk
Trees B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Inrichting laat te wensen over, kan al sfeervoller met minder of andere verlichting.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was lekker. Er mochten ook wel wat meer vegetarische hapjes bij en wat minder (varkens)vlees.
Verder prima gegeten en super snelle service!
Vriendelijk personeel. We komen zeker weer!
Lotte B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heel gezellig restaurant. Leuk personeel en lekker eten. Wel beetje rumoerig op een gegeven moment. Maar het eten en de service maakte dat goed!
A D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijk ontvangen, goede uitleg wat je te eten kreeg. Erg smakelijk allemaal., ook voldoende voor 2 personen.
Vlotte bediening.
Esmée K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De eerste gang was oké. Kaas, vlees en wat andere koude tapas die rechtstreeks uit de schappen van de AH lijken te komen. De hoofgang was schandalig slecht, de aardappeltjes waren koud en de bijbehorende stukjes kalfvlees waren te taai (en ook koud) om vlees te kunnen noemen, de enige tapas in deze gang die wij te eten vonden waren de chorizokroketjes. Vergeleken met andere tapasanbieders in Groningen ernstig onder de maat.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
AH menu bij Txoko een vast menu, afwisselend, vers en lekker. Voor een melange van koude tapas, hoofdgerecht een variatie van warme tapas en een lekker dessert. Prima!
Joyce ..
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het eten was heerlijk, we hebben gebruik gemaakt van een AHbon. Voor die prijs was het ruim voldoende eten. Je kan niet kiezen, maar krijgt een voorafgesteld menu, wat natuurlijk logisch is. En daarbij is het dan een leuke verrassing wat je krijgt. Er werd netjes gevraagd of er nog bijzonderheden waren.
Bij binnenkomst ruikt het in de zaak wat muf. De deur klemt, een andere gast moest opendoen.
Personeel is erg vriendelijk en eten erg lekker. Wij hebben een gezellige avond gehad.
Daan W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer vriendelijk en kundig personeel. Leuke inrichting. Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Chalbesma .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met AH bonnen lekker gegeten. Porties waren ruim voldoende. Niet alle gerechten waren warm genoeg, maar de smaak was goed. Ook werden we erop geattendeerd dat de 3e persoon ook met korting at. Prima bediening, vlot en vriendlijk.
JDJ92 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten. Kwaliteit van het eten was goed. Snelle bediening,een uur later stonden we weer buiten. inrichting mag iets sfeervoller.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eten was lekker en goede hoeveelheid, serveerster erg aardig. We hoefden nergens eigenlijk lang op te wachten. We hadden een hond mee, die kreeg gelijk een bakje water, lekkere speciaalbieren en wijnen.
Truusvanderwal .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, veel soorten tapas. Fijn en zeer vriendelijk personeel.
Ook in de overdekte buitenhuis was het goed toeven.
Jaka10 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We waren door omstandigheden 3 kwartier te laat dat was geen probleem. We werden erg vriendelijk ontvangen.
Het eten was heerlijk. Het hoofdgerecht werd in een keer gebracht, daardoor moest je door eten anders was het laatste koud. We waren met zijn vieren, maar van alle gerechtjes(hoofdgerecht) waren er geen vier stukjes, dus je kon niet alles proeven, jammer want alles was erg lekker.
Maar El Txoko is een aanrader we gaan zeker nog een keer terug.
Siska D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Duurde lang voordat ze bij ons kwamen. Eten viel beetje tegen. We hadden het AH-menu. Voorgerechtjes waren lekker. Dit schepte verwachtingen voor... Hoofdgerecht: Biefstukspiesjes en mini kroketjes waren lekker. Pannetje aardappel met vlees leek te ver doorgekookt en weinig smaak. Pannetje kip met ui leek en smaakte als een soort kippensoep, met weinig smaak. Garnaaltjes waren goed. Toetje was een klein schaaltje met mini brownie en bavaroises. Erg lekker!
Snellie13 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Bij binnenkomst viel de deurkruk op de grond, volgens reeds aanwezige gasten was dit al diverse malen gebeurd deze avond.
De ontvangst was vriendelijk. wel erg veel licht.
Op aanraden gekozen om ons te laten verassen door de chef.
Niet erg hoogstaand , veel dezelfde groentes, kleine porties,
3 gamba's voor 2 pers.
Niet erg op smaak ook, wat meer zout, peper zou geen kwaad kunnen.
de "warme" gerechten kwamen allemaal tegelijk, de eerst geproefde gerechten waren al niet warm meer laat staan de laatste gerechten.
Moesten ook zelf om drinken vragen.
al met al een matige "tapas-ervaring"
Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AHactiekaart, prima bediening. Drie gangen tapas gehad. De koude tapas waren erg koud, dat komt de smaak niet ten goede. Het toetje was verrukkelijk!