El Txoko

Oude Kijk in Het Jatstraat 53 9712 EC Groningen Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant El Txoko

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant El Txoko

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant El Txoko

Roosmarijn B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Eten was uitstekend, er was erg weinig personeel waardoor alles lang duurde, maar het personeel was goed en vriendelijk
iris H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De reservering was niet doorgekomen, de bestellingen waren veelal incompleet of fout en de spare-ribs leken wel uit blik te komen. Niet voor herhaling vatbaar voor ons.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk het Festival tapasmenu genomen. Wat een parade van Spaanse hapjes, tapas en pinxtos. Je proeft dat alles zelf gemaakt is. Geen standaard gerechten, lekker veel knoflook en op een leuke manier geserveerd. Het waren zoveel gerechten, dat niet iedereen een dessert ronde wilde. De bediening was vlot, de rosé wijn ook prima. We zaten in de buitentuin, met uitzicht op de Martinitoren, ook erg gezellig. Binnen had de zelfde inrichting als de tapasrestaurants in Sevilla . Zo waant je je een avondje in Espana!
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was echt heerlijk en het personeel was erg aardig
De V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gisteravond gegeten bij El Txoko. Nog nooit bij zo'n slecht restaurant gegeten. Moesten erg lang wachten op het eten. En als het eten werd gebracht, bleek dat er veel ingrediënten die wel op de kaart werden genoemd, niet in de gerechten zat of dat het op was. De chorizo miste bij de biefstuk, de artischokharten miste in de salade, en de saus miste bij verschillende tapas. En als je voor de aardappelen uit de vegetarische tapas had gekozen, bleek in de saus veel gehakt te zitten. Daarnaast was het eten flauw, smakeloos en leek het alsof de uiringen zo uit het vriesvak de supermarkt zijn gehaald. Toen we dit aangaven, mochten we een dessert uitkiezen. Wat bleek, het desert wat we hadden uitgekozen was of op of voldeed wederom niet aan wat er op de kaart stond. Toen we wilden betalen met oa een restaurantbon (waarbij op inet staat dat El Txoko dit accepteert), het systeem deze pasjes niet accepteert. Thuis aangekomen, werd mijn vriend misselijk en heeft overgegeven. Ik zou hier dus niet gaan eten!!
Tanja L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben genoten van een heerlijke avond tapas eten. Onder het genot van een lekker glas wijn werden ons door het zeer vriendelijke personeel de lekkerste
Peter U.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Ook voor een zakelijke lunch blijk je hier heel goed terecht te kunnen. Je zit niet op elkaar gepropt, zoals je vaak bij lunchzaken ziet. Ik had met mijn tafelgenoot een schaal met allerlei verschillende gerechtjes besteld (ben de naam even vergeten, platos ...), waaronder tosti gerookte zalm, tonijnsalade, allerlei soorten vleeswaren, chorizokroketjes en vers brood. het was oprecht goed en de prijs viel ons alles mee. De bediening is vriendelijk en snel. Zou het zeker aanbevelen.
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten in dit typisch Spaans restaurant. Diverse koude en warme tapas werden geserveerd. Ook de wijn die we geadviseerd kregen bleek een goede keuze. We konden zitten in een binnenplaats, welke het geheel erg romantisch maakte. Een fantastische avond gehad. We komen zeker weer!
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Met een groepje collega's op een donderdagavond gegeten bij Tapasco. We waren met zn achten dus dan krijg je automatisch het groepsmenu. We vonden het eten prima en hadden het erg gezellig
Arie G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hadden gereserveerd, maar moesten toch zelf een tafel zoeken. Duurde vrij lang voor iemand de bestelling kwam opnemen
Jhonny S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Op zaterdagavond hier wezen eten met zijn vieren. De bediening Kwam naar ons toe met de menukaart. Deze was net nieuw vertelde de serveerster. Uiteindelijk hebben we gekozen voor onbeperkt tapas en we hebben heerlijk gegeten!! De puntpaprika met geitenkaas en het stoofpotje met chorizo en rundvlees is een aanrader. De inrichting mag naar onze smaak wel wat frisser. Kortom een fijne avond gehad! We komen zeker terug!
Rene L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Het eten was heerlijk, precies genoeg voor twee personen. De bediening was erg goed, er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Het restaurant zelf zag d'r sfeervol uit. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ruth Z.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Uitstekend 4 gangen diner gegeten. Verrassende opmaak en smaak. Prima vriendelijke bediening! Zeker een aanrader, we komen nog een keer terug
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
We hadden Albert Heijn dinerbonnen en behoorlijk veel dieetwensen. Dat was gelukkig geen enkel probleem. Voor elk dieet kregen we een apart driegangen menu.
Alles was overheerlijk en van alles meer dan genoeg!
Echt een aanrader!
Ellen N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Het is flauw, smaakloos en bediening is buitengewoon slecht. Er is geen of weinig contact met personeel. Het wachten tussen de diverse gangen duurt te lang.
Tanja L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
leuk restaurant lekker eten! mag voor ons wel iets spaanser maar toch wij hebben genoten de pintox uit de bar waren heerlijk we konden lekker zitten in de binnentuin wat echt het gevoel geeft dat je even niet in Groningen bent. bediening studentes dat was prima
julia D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
smakeloos! lijkt wel of er een kok in de keuken staat die zijn eigen eten niet proeft. gaan er niet meer heen. crocione zegt mijn zwager
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We konden niet het onbeperkt tapas menu bestellen met de via Iens boeken korting die we zouden krijgen op de hele rekening. Eerder konden we deze korting wel krijgen op hetzelfde menu. We gingen als alternatief voor het drie gangen menu met de verzekering dat het dessert zonder al teveel suiker zou zijn. Het dessert zag er hetzelfde uit als dat van de buren en bestond uit ijs, slagroom, brownie en mouse allen gezoet. De tapas waren verder wel oké maar toch niet de keus die we zelf hadden gemaakt. Bij de rekening bleek de korting niet te zijn verrekend en stonden er drankjes van de buren bij op. Dit werd wel verholpen, maar opletten dus.
Isfried K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Tapaz hapjes heel goed voor erg goede prijs. We hadden een mooie en rustige tafel in de hoek bij het raam.
Wachttijden lang, hadden wat pech dat er meerdere grote groepen waren gelijkerrijd. Daardoor ook enkele misverstanden met de bediening. Maar allesbij elkaar prima avond.
Ruth Z.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
El Txoko blijft op tapasgebied de voorloper in de stad Groningen. Daar waar het gemiddelde niveau vaak niet boven een merendeel aan frituurhapjes uitkomt, heeft El Txoko 'echte' tapas op het uitgebreide menu staan! Met een paar vriendinnen zelf een aantal hapjes uitgekozen. Met name het geroosterd Spaans brood met haringfilet, gamba's, spareribs (geweldige marinade) en geroosterde kipsticks vonden we heerlijk!! Ook bleek El Txoko sinds kort een eigen wijnkaart te hebben met legio heerlijke en originele Spaanse wijntjes erop! De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, waardoor er een ontspannen sfeer heerste. De ambiance is prettig en echt Spaans! Kortom, ik blijf hier zeker komen voor een avondje tapas!