El Txoko

Oude Kijk in Het Jatstraat 53 9712 EC Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant El Txoko

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant El Txoko

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant El Txoko

Kristina S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Met een AH actie-kaart op stap.
We hebben heel gezellig en lekker gegeten, heel veel lekkere hapjes. De bediening is heel vriendelijk en de gerechtjes en het toetje waren erg lekker. Van mij mogen er wel wat minder (vette) sausjes bij.
Michel Z.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten. Ik ben vegetarisch en merk vaak (of meestal eigenlijk) dat ik een mix van tomaten, uien, champignons en paprika`s in diverse uitvoeringen krijg voorgeschoteld, ook een enorm bord rauwkost met veel te weinig dressing en fantasie komt regelmatig aan de orde. Al met al is het voor een vegetarisch persoon niet altijd genieten in een restaurant. MAAR bij el txoko heb ik genoten. De vegetarische paella was overheerlijk, de miniquiche was geweldig, hierbij kreeg ik nog een groentegerecht die ook overheerlijk was. Zelfs de spinazie was heerlijk. Werkelijk genoten, een aanrader. Met de complimenten voor de kok. Het meisje dat ons bediend heeft was vriendelijk en behulpzaam.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk Tapas gegeten, weer eens wat anders dan een stuk vlees met patat en sla, zoals in de normale restaurants.
Cees A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ongedwongen sfeer vriendelijk personeel fantastisch eten het voorgerecht was leuk gepresenteerd een echte aanrader
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie! Voor-, hoofd- en nagerecht geserveerd als verrassingsmenu. Goed en voldoende. Er werd goed rekening gehouden met de gluten allergie. Vriendelijke bediening. Het was lekker weer waardoor het dak gedeeltelijk open stond, heerlijk!
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Fijne sfeer waarin je welkom bent. Bedienend personeel ++
Wachttijd ++ Voorgerecht excellent, hoofdgerecht goed, dessert erg smaakvol geserveerd.
Pascal P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten en goede snelle bediening.
Floor R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Lekker gegeten. Sommige porties hadden iets kleiner gemogen, naar mijn mening. (Bij de eerste ronde had ik eigenlijk al een vol gevoel). Jammer dat ingrediënten al uitverkocht waren terwijl het niet druk was in de zaak en het een maandag was. Vriendelijke bediening en een fijne sfeer.
H.H. F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Lekker gegeten via de AH restaurant actie.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
we waren met de AH actie. Ik vond 32.50 euro voor wat we kregen, veel geld. Ik zou het er niet voor betalen als de tweede maaltijd niet gratis was.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten fijne bediening
Annekeruis R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Vriendelijk personeel, en heerlijke tapas!
Marietje W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Weer zoals verwacht en dus voor herhaling vatbaar.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Zowel het voorgerecht en hoofdgerecht erg lekker en heel gevarieerd. Het toetje was ook precies genoeg en erg lekker. Vriendelijke bediening en je voelt je niet bezwaard omdat je met de AH actie komt eten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Aaltje H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Enorm lekker gegeten!
Esmee V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Vriendelijk personeel! Wordt goed nagevraagd over allergieën.
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Alleen jammer dat El Txoko niet meer deelnam aan de Ah eten met korting.
Tanja Z.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijk het Festival tapasmenu genomen. Wat een parade van Spaanse hapjes, tapas en pinxtos. Je proeft dat alles zelf gemaakt is. Geen standaard gerechten, lekker veel knoflook en op een leuke manier geserveerd. Het waren zoveel gerechten, dat niet iedereen een dessert ronde wilde. De bediening was vlot, de rosé wijn ook prima. We zaten in de buitentuin, met uitzicht op de Martinitoren, ook erg gezellig. Binnen had de zelfde inrichting als de tapasrestaurants in Sevilla . Zo waant je je een avondje in Espana!