El Txoko

Oude Kijk in Het Jatstraat 53 9712 EC Groningen Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant El Txoko

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant El Txoko

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant El Txoko

Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Van de zes tapas die we kozen waren er twee niet, en dat op een zaterdagavond... Bediening was nogal gehaast en de menu's niet erg inspirerend. Interieur is nogal gedateerd. Jammer, geen volgende keer voor ons hier.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Goed eten. Alleen moesten we soms wel lang wachten tussen de gerechten.
Rudi K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Gisteren super lekker gegeten bij El Txoko. We zijn hier al een keer eerder geweest maar hebben nu gebruik gemaakt van de a la carte. Vooraf een mooi opgemaakte plateau met diverse koude tapas. Hoofgerechtjes werden in leuke schaaltjes geserveerd, de coquilles en dadels met spek zijn echter van harte aan te bevelen. Er werd heerlijke huiswijn bij geserveerd voor een schappelijke prijs. Vriendelijk personeel en leuke Spaanse entourage. Een aanrader!
Mariska W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Broodje niet compleet volgens menu maar werd geen aandacht aan geschonken toen we hier een melding van maakten. Hier komen we niet meer terug!!
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gevarieerd en lekker eten wel aan de prijzige kant.
Leola D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten met 4 personen. Onbeperkt tapas heerlijke gerechten en goede bediening!
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
we hebben lang moeten wachten
en de kwaliteit van de tapas werd minder door de drukte. Ik zou het restaurant niet aanbevelen
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Erg lekker gegeten!!
De tapas waren erg lekker.
Het geitenkaas taartje is een aanrader.
Het personeel is ook vriendelijk.
En de prijs was ook erg goed.
Iets van 18,- all you can eat.
Uilst L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Zaterdagavond heerlijk gegeten bij El Txoko. We hadden gekozen voor het All-Inn waarbij we 5 rondes hadden waarbij we 2 gerechten per persoon konden bestellen. Na 4 rondes zaten we vol!
Lucss Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het was een tijdje geleden dat we hier hebben gegeten en nadat de avond voorbij was vroegen we ons af waarom! We hebben ontzettend genoten van deze avond! De bediening was vrolijk en attent; door de invoering van - zo we begrepen - een Spaans georiënteerde wijnkaart heeft het personeel haar kunde kunnen tonen. Het eten was ook erg lekker! Er stonden een groot aantal nieuwe, originele gerechtjes op de kaart, waar met name de makreel met huisgemaakte chorizo mayonaise, de sardientjes en de gemarineerde spareribs ons zeer goed bevielen! De sfeer in El Txoko is zeer plezierig, je zit niet dicht op elkaar en met name door de aankleding van de bar waan je je in Spanje. We gaan dit keer sneller terugkomen!
Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Gezellige bediening. Het hoofdgerecht werd in een keer uitgeserveerd op zich wel logisch maar omdat het best veel is, is spreiding praktischer en blijven de lekkere hapjes beter op temperatuur. De creme brulee niet op de kaart was heerlijk en een aanrader. Samengevat prima prijs/kwaliteitsverhouding in een gezellige ambiance.
Betty S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Op maandagavond 30 oktober gegeten alhier en wat zijn we schandalig behandeld door de ober. We kwamen met een groep van 11 man en wilden graag een eigen keuze maken uit de tapas. Dit zinde de ober niet en hij was vervolgens de hele avond ronduit onbeschoft. Heel veel gerechten konden we niet bestellen waardoor er een beperkte keuze was. Tijdens de laatste ronde werden de schaaltjes bijna op de tafel gegooid. Ook tijdens het afrekenen kreeg mijn man de rekening bijna naar zich toegesmeten omdat hij vroeg om de rekening gesplitst te kunnen betalen. Het eten was goed maar ik zal dit restaurant absoluut NOOIT aanbevelen. Zoals wij zijn behandeld .... dat hebben we echt nog nooit meegemaakt.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was erg lekker, maar sommige gerechten erg zout!!!
En helaas moesten wij zo ongeveer 45 min wachten tot de volgende ronde tappas!!
Kars K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten was goed. De service is ook prima. Hele gezellige sfeer. Het restaurant was lekker druk. De wijn die zijn serveren was heerlijk.
Janpeter S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We waren door omstandigheden 3 kwartier te laat dat was geen probleem. We werden erg vriendelijk ontvangen.
Het eten was heerlijk. Het hoofdgerecht werd in een keer gebracht, daardoor moest je door eten anders was het laatste koud. We waren met zijn vieren, maar van alle gerechtjes(hoofdgerecht) waren er geen vier stukjes, dus je kon niet alles proeven, jammer want alles was erg lekker.
Maar El Txoko is een aanrader we gaan zeker nog een keer terug.
Sluysje .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We moesten zelf een tafel voor 4 zoeken, beetje vreemd als je gereserveerd hebt... Aangepaste 3 gangen menu voor de Iens actie, dus geen keuze in gerechten. Vriendelijk personeel. Zaten in een grote, hoge ruimte die zeer rumeurig was. Konden elkaar moeilijk verstaan helaas. Eten was heerlijk overigens.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijke bediening maar twee van de drie gangen te laat. Voorgerecht subliem, hoofdgerecht wisselend (sommige tapas prima, andere smakeloos of veel te zout) en dessert ronduit slecht
Yvette L.
Trijn L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met enige regelmatig eet ik bij El Txoko, variërend van de daghap, een tapasmenu in de avond, een lunch of laatst voor mijn verjaardag een wijnproeverij. Allen altijd met volle tevredenheid. Vooral de tapasschotel als lunch vind ik een echte aanrader, rustig zitten met allemaal hapjes tussen de middag zonder tijdsdruk. Personeel dat voor je klaar staat, lekker eten voor keurige prijs.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met de AH actie gegeten, tweede menu gratis
Wat ons opviel dat een gewoon 3 gangenmenu goedkoper was als het 3 gangenmenu van de AH actie.
Prijsverschil van 7 euro.