El Txoko

Oude Kijk in Het Jatstraat 53 9712 EC Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant El Txoko

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant El Txoko

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

edje_2 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was heerlijk!..
Maar het wel zeer snel op bedient.
We hadden gereserveert voor half 8 en half 9 was het eten ook gedaan.. dat was jammer.
Mandy M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Met z'n 2-en gegeten tijdens de AH-actie en we kregen een keuzemenu voorgeschoteld. We hebben lekker gegeten. De tapas waren lekker en de porties waren groot genoeg. Erg leuk restaurantje met lekker eten en fijne sfeer.
Rudolp W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Met een groepje vrienden in dit leuke tapas restaurant gegeten. We hadden gebruikt gemaakt van een festival menu en kregen diverse tapas geserveerd, welke erg lekker en origineel waren. Een erg mooie entourage van Spaanse invloeden met achterin een prachtige buitenplaats waar je heerlijk kunt zitten. Ik vind het kaasfondue een echte aanrader en de huiswijn was ook van erg goede kwaliteit!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk het Festival tapasmenu genomen. Wat een parade van Spaanse hapjes, tapas en pinxtos. Je proeft dat alles zelf gemaakt is. Geen standaard gerechten, lekker veel knoflook en op een leuke manier geserveerd. Het waren zoveel gerechten, dat niet iedereen een dessert ronde wilde. De bediening was vlot, de rosé wijn ook prima. We zaten in de buitentuin, met uitzicht op de Martinitoren, ook erg gezellig. Binnen had de zelfde inrichting als de tapasrestaurants in Sevilla . Zo waant je je een avondje in Espana!
Casper V.
Janet W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Erg lekker gegeten gisteren in dit typisch Spaanse restaurant zeer gevarieerd menu vriendelijke en vlotter bediening kom hier zeker terug
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
De warme tapas waren koud, de biefstukjes waren meer rauw dan gaar. Een behoorlijke tegenvaller. Wij hadden meer verwacht van het aanbod.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Niet heel bijzonder
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Oprecht 1 van de lekkerste tapasrestaurant van Groningen. Lekker eten en goede service!
Marietje W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zoals verwacht, gezellig en de gerechten prima, ga zo door.
Marietje W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zoals verwacht was alles weer naar wens, prima, zeker weer voor herhaling vatbaar.
H. B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Het is een leuk restaurant, fijne en snelle bediening met vriendelijke medewerkers.
Lekker gegeten , zeker goed voor herhaling.
Mary-ann G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige tent, volle bak maar niet t gevoel dat t heel druk was. Leuk en vlot personeel.
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zaterdagavond heerlijk gegeten bij El Txoko. We hadden gekozen voor het All-Inn waarbij we 5 rondes hadden waarbij we 2 gerechten per persoon konden bestellen. Na 4 rondes zaten we vol!
Het lekkende dak in het achterste deel van het restaurant was licht vervelend. De tafels stonden zo dat we van de dikste druppels bespaard bleven maar voelden toch af en toe iets op de mouwen of tafel vallen. Toch maakte de rest het zo goed dat we ons hier niet aan gestoord hebben.
rolf R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Lekker gegeten via AH-actie. En we waren niet de enige. Een lekker en gevarieerd menu. Zowel voor- hoofd- als nagerecht. Ook qua hoeveelheid was er genoeg. Bediening was correct en informatief over wat er werd geserveerd. Een paar mooie wijnen op de kaart. Wel een beetje kil in de buitenplaats(optrekkende tocht, waar naar onze mening meer mensen last van hadden. Echter het positieve overheerste. Geen lange wachttijden terwijl het er toch gezellig druk was voor de zondagavond. Het afsluitende dessert was niet groots qua hoeveelheid maar verrukkelijk van smaak. Resumerend: een geslaagde en gezellige avond. Wij komen zeker nog eens terug.
gertentreabos .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Je krijgt een 3 gangen menu.
Een koude gang,een warme en edessert.
Alles was heerlijk.En er wordt gevraagd wat je niet lust en daar wordt rekening mee gehouden.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was heerlijk, precies genoeg voor twee personen. De bediening was erg goed, er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Het restaurant zelf zag d'r sfeervol uit. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gemma B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Via de ah-actie hebben mijn man en ik hier heerlijke tapas gegeten. Er werd erg goed rekening gehouden met onze dieetwensen (zwanger en vegetarisch) en we mochten veel verschillende smakelijke tapas proeven! Bediening was opvallend vrolijk en vriendelijk! Klein minpuntje waren de wiebelende tafels en los tafelblad, maar dit werd gelukkig spoedig opgelost door de bediening! El Xtoko is een aanrader voor vegetariërs!
Berber P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellig restaurant! Vooral voorin het restaurant, in het bruine cafe. Prijs-kwaliteit verhouding van het eten met AH actie was goed! Ik kan het zeker aanbevelen
Martijn N.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Eten is prima, personeel erg vriendelijk en luisterd goed naar de wensen en denken echt met je mee. Echt top! Kortom voor herhaling vatbaar!