El Txoko

Oude Kijk in Het Jatstraat 53 9712 EC Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant El Txoko

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Meer informatie over restaurant El Txoko

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Mary-ann G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige tent, volle bak maar niet t gevoel dat t heel druk was. Leuk en vlot personeel.
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zaterdagavond heerlijk gegeten bij El Txoko. We hadden gekozen voor het All-Inn waarbij we 5 rondes hadden waarbij we 2 gerechten per persoon konden bestellen. Na 4 rondes zaten we vol!
Het lekkende dak in het achterste deel van het restaurant was licht vervelend. De tafels stonden zo dat we van de dikste druppels bespaard bleven maar voelden toch af en toe iets op de mouwen of tafel vallen. Toch maakte de rest het zo goed dat we ons hier niet aan gestoord hebben.
rolf R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Lekker gegeten via AH-actie. En we waren niet de enige. Een lekker en gevarieerd menu. Zowel voor- hoofd- als nagerecht. Ook qua hoeveelheid was er genoeg. Bediening was correct en informatief over wat er werd geserveerd. Een paar mooie wijnen op de kaart. Wel een beetje kil in de buitenplaats(optrekkende tocht, waar naar onze mening meer mensen last van hadden. Echter het positieve overheerste. Geen lange wachttijden terwijl het er toch gezellig druk was voor de zondagavond. Het afsluitende dessert was niet groots qua hoeveelheid maar verrukkelijk van smaak. Resumerend: een geslaagde en gezellige avond. Wij komen zeker nog eens terug.
gertentreabos .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Je krijgt een 3 gangen menu.
Een koude gang,een warme en edessert.
Alles was heerlijk.En er wordt gevraagd wat je niet lust en daar wordt rekening mee gehouden.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was heerlijk, precies genoeg voor twee personen. De bediening was erg goed, er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Het restaurant zelf zag d'r sfeervol uit. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gemma B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Via de ah-actie hebben mijn man en ik hier heerlijke tapas gegeten. Er werd erg goed rekening gehouden met onze dieetwensen (zwanger en vegetarisch) en we mochten veel verschillende smakelijke tapas proeven! Bediening was opvallend vrolijk en vriendelijk! Klein minpuntje waren de wiebelende tafels en los tafelblad, maar dit werd gelukkig spoedig opgelost door de bediening! El Xtoko is een aanrader voor vegetariërs!
Berber P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellig restaurant! Vooral voorin het restaurant, in het bruine cafe. Prijs-kwaliteit verhouding van het eten met AH actie was goed! Ik kan het zeker aanbevelen
Martijn N.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Eten is prima, personeel erg vriendelijk en luisterd goed naar de wensen en denken echt met je mee. Echt top! Kortom voor herhaling vatbaar!
David W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was lekker en mooi opgemaakt: het oog wil ook wat. Jammer dat er geen Spaanse muziek werd gedraaid, dat is echt een misser voor een Spaans restaurant. Daarnaast wiebelde ons tafeltje in het achterste gedeelte, wat erg oncomfortabel eet. Wij waren hier op een regenachtige avond, onder de glazen overkapping druppelde regen naar binnen. Diverse mensen gingen om deze reden ergens anders zitten. De handdoekautomaat in de toiletruimte was defect. De medewerkers spraken ons met jij en jou aan. aangezien ik zeker 20 jaar ouder ben, vind ik dat erg ongepast. Het is een kwestie van beleefdheid en fatsoen om je gasten met U aan te spreken.

De algehele indruk was redelijk, met name vanwege het eten. Maar er zijn dus wel diverse verbeterpunten.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hadden Albert Heijn dinerbonnen en behoorlijk veel dieetwensen. Dat was gelukkig geen enkel probleem. Voor elk dieet kregen we een apart driegangen menu.
Alles was overheerlijk en van alles meer dan genoeg!
Echt een aanrader!
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit typisch Spaans restaurant. Diverse koude en warme tapas werden geserveerd. Ook de wijn die we geadviseerd kregen bleek een goede keuze. We konden zitten in een binnenplaats, welke het geheel erg romantisch maakte. Een fantastische avond gehad. We komen zeker weer!
Diederik D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten (via AH-actie). Hoeveelheid was voldoende en gevarieerd (vis/vlees/vegetarisch). Presentatie goed. Bediening vriendelijk. Tussen voor- en hoofdgerecht zat niet te veel tijd. Erg prettig. Dessert van 8 kleine bolletjes bavarois zag er leuk uit maar had wat mij betreft iets spannender gemogen door er ook iets van ijs of chocolade bij te serveren. Al met al een gezellige en geslaagde avond. Ik kom zeker nog wel eens terug.
LiseD .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Tapas waren prima. Met de AH-actie kregen we allerlei proeverijen en een korte, duidelijke uitleg over de hapjes. Zonder de actiekorting zou het eten aan de dure kant zijn voor wat je krijgt.
Bediening was vriendelijk maar gehaast. Het kan groot verschil maken qua beleving waar je in het restaurant zit.
Evelyn1234 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Ook voor de vegetarische eter genoeg gevarieerde keuze, heerlijke gerechtjes en prima porties. De bediening was aan het begin van de avond snel. Over de laatste twee ronden werd 2 uur gedaan.. Op een gegeven moment was de gehele zaal vol en kon de bediening het duidelijk niet meer aan. Aan onze kant van de zaal werd totaal geen aandacht meer besteed. Meerdere tafels hebben een hele tijd lang geen bediening gehad. Uiteindelijk toch de vierde en later ook vijfde ronde door kunnen geven, waarna het nog een half uur duurde voordat dit gebracht werd. Samengevat een gezellige avond gehad en goed gegeten, maar veel te lang gezeten.
Maureen en Geert H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Op zich is de gelegenheid niet slecht, maar de bediening was niet snel en het eten niet heel goed. Na binnenkomst na 10 minuten zelf maar iemand van de bediening aangeschoten voor een drankje. Ook de temperatuur van het restaurant fluctueert sterk, waardoor je het soms koud hebt.

We hebben er gegeten via de AH restaurantactie, echter als je dan realiseert dat je eigenlijk een 76 voor had moeten betalen (30 euro korting)... dan vind ik dat te duur voor de kwaliteit die je krijgt.

Prima restaurant, maar niet bijzonder en daarom dus aan de dure kant en uiteindelijk niet heel positief.
diana.van.opstal .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Attente, enthousiaste bediening. Ondanks de drukte was en bleef de bediening vriendelijk .
Gaven keurig uitleg over de tapasgerechten.
Jan pieter K.
Trees P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten. Ik ben vegetarisch en merk vaak (of meestal eigenlijk) dat ik een mix van tomaten, uien, champignons en paprika`s in diverse uitvoeringen krijg voorgeschoteld, ook een enorm bord rauwkost met veel te weinig dressing en fantasie komt regelmatig aan de orde. Al met al is het voor een vegetarisch persoon niet altijd genieten in een restaurant. MAAR bij el txoko heb ik genoten. De vegetarische paella was overheerlijk, de miniquiche was geweldig, hierbij kreeg ik nog een groentegerecht die ook overheerlijk was. Zelfs de spinazie was heerlijk. Werkelijk genoten, een aanrader. Met de complimenten voor de kok. Het meisje dat ons bediend heeft was vriendelijk en behulpzaam.
ruudvandomburg .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellige bediening. Het hoofdgerecht werd in een keer uitgeserveerd op zich wel logisch maar omdat het best veel is, is spreiding praktischer en blijven de lekkere hapjes beter op temperatuur. De creme brulee niet op de kaart was heerlijk en een aanrader. Samengevat prima prijs/kwaliteitsverhouding in een gezellige ambiance.
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ontvangst en de bediening was was matig, niet echt vriendelijk. Ik woon al 18 jaar in Groningen, ik ga vaak uit eten, maar heb nog nooit zo slecht gegeten. Vlees niet gaar. Het toetje was om te huilen, diepvries eten, wat bij de ingang onsmakelijk bij de bar voor de hele avond lag. Het was ook nog 30,50 per persoon exclusief drankjes per persoon. 1 ding weet ik, dit is zo'n slechte reclame om een restaurant zo te runnen. Ik heb letterlijk spijt dat ik hier gereserveerd heb.