El Torro

Grotestraat 94 5931 CZ Tegelen Nederland Kaart

Over het restaurant El Torro

Texaans grillen

Er gaat niks boven een goed stuk vlees of vis, heerlijk gegaard boven de grill. Bij El Torro hebben ze dat begrepen! Dit grillrestaurant met Texaans geïnspireerd eten heeft een warme en sfeervolle ambiance. Voor mensen met een dieet wordt speciaal iets lekkers samengesteld. Met z'n allen genieten dus bij El Torro!

Meer informatie over restaurant El Torro

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
nicolet V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
eten was vers lekker klaar gemaakt mooi gepresenteerd kortom voor herhaling vatbaar.
een aanrader
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Zag er mooi uit,en eten was goed.
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We hebben erg lekker gegeten, gezellig zitten kletsen en de prijs/kwaliteit verhouding van het eten is prima. Porties zijn ook prima. Een echte aanrader!
An133 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen en kregen een mooie tafel toegewezen. Het is een gezellige ambiance en ondanks de drukte was het rustig zitten. Het eten was voldoende en vooral de gegratineerde champignons waren heerlijk.
Jammer dat mijn zalm (een erg plat stukje) erg droog was. Volgende keer beter.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
goede prijskwaliteit verhouding drank is nogal duur
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Bediening had iets sneller gekund, 2 uur voor een 3 gangen diner wanneer er bijna niemand is, is erg lang. Eten goed. Prijs kwaliteit goed.
Menno L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een lage prijs. Uitstekende service, er werd meermaals gevraagd of alles naar wens was en de wachttijden waren bewonderingswaardig.
herman.dohmen D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voor de tweede keer daar geweest ook nu was het lekker en perfect verzorgd we hebben weer genoten perfect bereid en opgediend zeker voor herhaling vatbaar.
Herm & Tiny
Gonny P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was goed voldoende en snel.
Wij waren met 5 dames en waren allen te vreeden
Is goed aan te bevelen.
merkelbekker .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met AH bon gaan eten met mijn vader. Voldoende keuze uit het menu en hetgeen we kregen was prima en ruim voldoende. We hebben zo'n 2,5 uur getafeld hetgeen prima was voor een 3-gangenmenu. Leuk adresje en zeker iets om terug te komen!
herman.dohmen D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben lekker gegeten perfecte kok met smaak voorgerecht gegrild paddenstoel erg lekker mijn vrouw zalm en ik zelf gegrilde bief/kip en schnitzel grote stukken op een perfect manier bereid wij gaan zeker terug al met al een dikke 9.
Herm & Tiny
christinebreemen .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Ruime keuze, en erg vriendelijke service.
We hadden een vraag over een bepaald gerecht, werd gelijk uitgezocht en bij de verdere bestelling meegedacht over ingrediënten. Mijn complimenten, dikke pluim !!
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
De spareribs waren mooi gaar en vielen zo van het bot af. Alles smaakte heerlijk en zag er goed uit. Voor herhaling vatbaar.
SietskeP .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij El Torro. Het waren goede porties en het eten was goed bereid. We werden ook prima geholpen.
christinebreemen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Er is voldoende keus uit het AH menu .ook al was het druk, toch snelle en vriendelijke service. Leuke aankleding, sfeer gezellig. Wederom voor herhaling vatbaar.
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met de AH actie prima gegeten in een sfeervolle ambiance. Attent personeel in een verder stil dorp. Mooie basisschool om de hoek.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Bij El Torro geweest, het eten was redelijk, de salade was erg nat bij het voor en hoofd gerecht. Jammer! We aten mix grill helaas was de bief erg gepeesd! Heb dit doorgegeven en er kwam direct een nieuwe bief maar helaas. Ze hebben dit prima opgelost, ook zij kunnen hier niks aan doen, maar voor de rest was het eten goed. De zaak was erg gezellig aangekleed voor de komende feestdagen! Top!!!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De eerste avond met de restaurantzegels van AH het samengesteld 3 gangen menu bij ze gegeten, goede keuze in de gerechten en goede kwaliteit. Erg open sfeer, zeer toegankelijk personeel.
De tweede avond teruggekomen omdat we nieuwsgierig waren wat er nog meer op de menu-kaart stond, ook dit keer een goede ontvangst, we hadden niet gereserveerd en het was best vol, toch werden we herkend van de avond ervoor en is er een leuke plek voor ons gevonden op de bovenverdieping van het restaurant! Wederom heerlijk gegeten in een relaxte sfeer.. door de drukte iets langer op het hoofdgerecht gewacht, dit werd uit eigen beweging van de bediening vergoedt met een gratis drankje. Echt een aanrader als je lekker en gemoedelijk wilt eten!
jac R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
we waren de laatste die binnenkwamen met heel veel mensen op hetzelfde tijdstip geboekt ,
we moesten wat langer wachten maar hebben dit niet als storend ervaren , ze waren erg attent en oplettend naar ons toe. Ook was onze kleinzoon van 11 maanden erbij en hier werd ook alles meteen in het werk gesteld dat hij prettig zat en het naar de zin had. Super lief personeel.
gerdie K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
gebruik gemaakt van de AH bon en ik moet zeggen het eten was voortreffelijk uitgebreide keuze van menu, verzorgd, lekker, prijs kwaliteit super voor herhaling vatbaar.