El Torro

Grotestraat 94 5931 CZ Tegelen Nederland Kaart

Over het restaurant El Torro

Texaans grillen

Er gaat niks boven een goed stuk vlees of vis, heerlijk gegaard boven de grill. Bij El Torro hebben ze dat begrepen! Dit grillrestaurant met Texaans geïnspireerd eten heeft een warme en sfeervolle ambiance. Voor mensen met een dieet wordt speciaal iets lekkers samengesteld. Met z'n allen genieten dus bij El Torro!

Meer informatie over restaurant El Torro

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
jetminten .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ik heb geen op werking het was goed en lekker in het geheel was het top ga zo maar fijn door fijn mij krijg je een dikke 10
walda1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
El Torro ligt aan een doorgaande weg. Wij hebben met heerlijk weer dicht bij de voordeur gezeten hierdoor hoorde je zo nu en dan een auto voorbij komen. Vriendelijke bediening die regelmatig kwam vragen of alles naar wens was. Lekker gegeten met de AH actie. Ook zonder de AH actie een betaalbaar restaurant.
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Super mooi restaurant. Heel erg lekker gegeten. En heel aardige bediening.
Kan niet anders zeggen dan top tent.
Ga zeer zeker terug
miranda L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuk en gezellig restaurant met zeer goed eten en een goede sfeer wij hebben gegeten met de Albert Heijn actie prima keuze. Zeker voor herhaling vatbaar
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vriendelijk ontvangst. Zeer sfeervolle gelegenheid. Heerlijk eten. Wachttijd op het hoofdgerecht was wat aan de lange kant. Goede prijs/kwaliteits-verhouding.
G D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima gegeten met de AH restaurantactie bonnen. Niets op aan te merken. Bijkomend voordeel: je parkeert je auto voor de deur of op loopafstand ( 1 minuut) gratis
Jonnetje .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Alles was prima.. Het was alleen erg druk vanwege moederdag waardoor de wachttijd wat op liep. Maar het eten was het wachten waard.
christinebreemen .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten. Personeel werkt hard, maar vanwege de drukte hebben we langer op het hoofdgerecht moeten wachten. (Ongeveer een uur) Het leek wel dat de porties wat kleiner zijn als anders. Maar we gaan zeker nog een keer daar eten.
nicolet V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
eten was vers lekker klaar gemaakt mooi gepresenteerd kortom voor herhaling vatbaar.
een aanrader
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Zag er mooi uit,en eten was goed.
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We hebben erg lekker gegeten, gezellig zitten kletsen en de prijs/kwaliteit verhouding van het eten is prima. Porties zijn ook prima. Een echte aanrader!
An133 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen en kregen een mooie tafel toegewezen. Het is een gezellige ambiance en ondanks de drukte was het rustig zitten. Het eten was voldoende en vooral de gegratineerde champignons waren heerlijk.
Jammer dat mijn zalm (een erg plat stukje) erg droog was. Volgende keer beter.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
goede prijskwaliteit verhouding drank is nogal duur
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Bediening had iets sneller gekund, 2 uur voor een 3 gangen diner wanneer er bijna niemand is, is erg lang. Eten goed. Prijs kwaliteit goed.
Menno L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een lage prijs. Uitstekende service, er werd meermaals gevraagd of alles naar wens was en de wachttijden waren bewonderingswaardig.
herman.dohmen D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voor de tweede keer daar geweest ook nu was het lekker en perfect verzorgd we hebben weer genoten perfect bereid en opgediend zeker voor herhaling vatbaar.
Herm & Tiny
Gonny P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was goed voldoende en snel.
Wij waren met 5 dames en waren allen te vreeden
Is goed aan te bevelen.
merkelbekker .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met AH bon gaan eten met mijn vader. Voldoende keuze uit het menu en hetgeen we kregen was prima en ruim voldoende. We hebben zo'n 2,5 uur getafeld hetgeen prima was voor een 3-gangenmenu. Leuk adresje en zeker iets om terug te komen!
herman.dohmen D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben lekker gegeten perfecte kok met smaak voorgerecht gegrild paddenstoel erg lekker mijn vrouw zalm en ik zelf gegrilde bief/kip en schnitzel grote stukken op een perfect manier bereid wij gaan zeker terug al met al een dikke 9.
Herm & Tiny
christinebreemen .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Ruime keuze, en erg vriendelijke service.
We hadden een vraag over een bepaald gerecht, werd gelijk uitgezocht en bij de verdere bestelling meegedacht over ingrediënten. Mijn complimenten, dikke pluim !!