El Torro

Grotestraat 94 5931 CZ Tegelen Nederland Kaart

Over het restaurant El Torro

Texaans grillen

Er gaat niks boven een goed stuk vlees of vis, heerlijk gegaard boven de grill. Bij El Torro hebben ze dat begrepen! Dit grillrestaurant met Texaans geïnspireerd eten heeft een warme en sfeervolle ambiance. Voor mensen met een dieet wordt speciaal iets lekkers samengesteld. Met z'n allen genieten dus bij El Torro!

Meer informatie over restaurant El Torro

Jo G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten, menu voldeed volledig aan de verwachting.
Vriendelijke en correcte bediening in een gezellige ambiance. Erg tevreden
christinebreemen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was super. Alleen dit keer was de shaslick wat klein uitgevallen. Maar toch voor herhaling vatbaar .
Yvonneblondgrijs .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Belachelijk duur voor wat je krijgt. Zgn.2e menu gratis, maar dat is echt nep. Ze maken gewoon een speciaal AH Menu en gooien er dan een hoge prijs tegenaan. Voor-en nagerecht was wel redelijk maar het hoofdgerecht, vooral de mixed grill was echt schandalig. 1 spies met 1 stuk kipfilet een stukje uit en 2 stukjes spek. Bakje sla was wel aardig en de patat matig en voor de mayonaise nog 1 euro extra per bakje.
Waardeloze ah actie op deze manier.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prijs kwaliteit was prima, ons verzoek om rustig plekje was rekening mee gehouden. Enige minpunt was lange wachttijd op voorgerecht en hoofdgerecht.
herman.dohmen D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Eerder al een keer daar geweest toen hebben we lekker gegeten en ook nu was het weer lekker en gezellig zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
gezellig restaurant leuke inrichting.
lekker gegeten mooi opgediend
service is goed komen tussen door vragen of alles naar wens is.
kom er zeker nog eens terug.

groetjes van Thea en Peter
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gisteren hier voor de eerste keer gegeten met 4 personen. Kwaliteit van het eten was zeer verschillend. 2 personen hadden slakken, deze waren taai. Gamba's daarentegen waren prima. Het hoofdgerecht, wat zeer lang op zich liet wachten, was ook van wisselende kwaliteit. Asperges waren prima, lamskotelet was redelijk maar de saté was heel droog. We moesten erg lang op onze gerechten wachten ondanks dat het zeker niet vol was in de zaak.
jetminten .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ik heb geen op werking het was goed en lekker in het geheel was het top ga zo maar fijn door fijn mij krijg je een dikke 10
walda1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
El Torro ligt aan een doorgaande weg. Wij hebben met heerlijk weer dicht bij de voordeur gezeten hierdoor hoorde je zo nu en dan een auto voorbij komen. Vriendelijke bediening die regelmatig kwam vragen of alles naar wens was. Lekker gegeten met de AH actie. Ook zonder de AH actie een betaalbaar restaurant.
miranda L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuk en gezellig restaurant met zeer goed eten en een goede sfeer wij hebben gegeten met de Albert Heijn actie prima keuze. Zeker voor herhaling vatbaar
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Super mooi restaurant. Heel erg lekker gegeten. En heel aardige bediening.
Kan niet anders zeggen dan top tent.
Ga zeer zeker terug
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vriendelijk ontvangst. Zeer sfeervolle gelegenheid. Heerlijk eten. Wachttijd op het hoofdgerecht was wat aan de lange kant. Goede prijs/kwaliteits-verhouding.
G D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima gegeten met de AH restaurantactie bonnen. Niets op aan te merken. Bijkomend voordeel: je parkeert je auto voor de deur of op loopafstand ( 1 minuut) gratis
Jonnetje .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Alles was prima.. Het was alleen erg druk vanwege moederdag waardoor de wachttijd wat op liep. Maar het eten was het wachten waard.
christinebreemen .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten. Personeel werkt hard, maar vanwege de drukte hebben we langer op het hoofdgerecht moeten wachten. (Ongeveer een uur) Het leek wel dat de porties wat kleiner zijn als anders. Maar we gaan zeker nog een keer daar eten.
nicolet V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
eten was vers lekker klaar gemaakt mooi gepresenteerd kortom voor herhaling vatbaar.
een aanrader
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Zag er mooi uit,en eten was goed.
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We hebben erg lekker gegeten, gezellig zitten kletsen en de prijs/kwaliteit verhouding van het eten is prima. Porties zijn ook prima. Een echte aanrader!
An133 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen en kregen een mooie tafel toegewezen. Het is een gezellige ambiance en ondanks de drukte was het rustig zitten. Het eten was voldoende en vooral de gegratineerde champignons waren heerlijk.
Jammer dat mijn zalm (een erg plat stukje) erg droog was. Volgende keer beter.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
goede prijskwaliteit verhouding drank is nogal duur