El Torro

Grotestraat 94 5931 CZ Tegelen Nederland Kaart

Over restaurant El Torro

Texaans grillen

Er gaat niks boven een goed stuk vlees of vis, heerlijk gegaard boven de grill. Bij El Torro hebben ze dat begrepen! Dit grillrestaurant met Texaans geïnspireerd eten heeft een warme en sfeervolle ambiance. Voor mensen met een dieet wordt speciaal iets lekkers samengesteld. Met z'n allen genieten dus bij El Torro!

Meer informatie over restaurant El Torro

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Christinebreemen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met de AH actie prima gegeten in een sfeervolle ambiance. Attent personeel in een verder stil dorp. Mooie basisschool om de hoek.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Bij El Torro geweest, het eten was redelijk, de salade was erg nat bij het voor en hoofd gerecht. Jammer! We aten mix grill helaas was de bief erg gepeesd! Heb dit doorgegeven en er kwam direct een nieuwe bief maar helaas. Ze hebben dit prima opgelost, ook zij kunnen hier niks aan doen, maar voor de rest was het eten goed. De zaak was erg gezellig aangekleed voor de komende feestdagen! Top!!!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De eerste avond met de restaurantzegels van AH het samengesteld 3 gangen menu bij ze gegeten, goede keuze in de gerechten en goede kwaliteit. Erg open sfeer, zeer toegankelijk personeel.
De tweede avond teruggekomen omdat we nieuwsgierig waren wat er nog meer op de menu-kaart stond, ook dit keer een goede ontvangst, we hadden niet gereserveerd en het was best vol, toch werden we herkend van de avond ervoor en is er een leuke plek voor ons gevonden op de bovenverdieping van het restaurant! Wederom heerlijk gegeten in een relaxte sfeer.. door de drukte iets langer op het hoofdgerecht gewacht, dit werd uit eigen beweging van de bediening vergoedt met een gratis drankje. Echt een aanrader als je lekker en gemoedelijk wilt eten!
Jac R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
we waren de laatste die binnenkwamen met heel veel mensen op hetzelfde tijdstip geboekt ,
we moesten wat langer wachten maar hebben dit niet als storend ervaren , ze waren erg attent en oplettend naar ons toe. Ook was onze kleinzoon van 11 maanden erbij en hier werd ook alles meteen in het werk gesteld dat hij prettig zat en het naar de zin had. Super lief personeel.
Gerdie K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
gebruik gemaakt van de AH bon en ik moet zeggen het eten was voortreffelijk uitgebreide keuze van menu, verzorgd, lekker, prijs kwaliteit super voor herhaling vatbaar.
Bc S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Nadat bleek dat we niet voor het AHmenu kwamen, werd de service duidelijk beter!
Prima restaurant om met de hele familie te eten: er is voor elk wat wils op de kaart.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Beste Mensen, net zoals 2 weken geleden hadden we bij jullie ook gegeten, een woord perfect houden zo.
Alleen wij zaten aan de raam bij de ingang, en het was erg tochtig en koud als er mensen binnenkwamen.
Ik zou daar iets aan doen, gordijn of zo. verder was alles buitengewoon prima.
Anouk N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima gegeten. Mannelijke bediening was erg vriendelijk, de vrouw niet erg spontaan.
Toen je binnen kwam rook je dat er binnen gerookt wordt. Dat was niet prettig.
Alice .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Na een leuk dagje uit konden wij gelukkig nog vrij laat plaats nemen in dit leuke restaurant. Bediening was aardig, liet soms lang op zich wachten. De varkenshaas was heerlijk, de zaak zat er ook erg gezellig en sfeervol uit.
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Restaurant ziet er prachtig uit. Voorafje en toetje waren heerlijk. De spare-ribs vond ik iets tegen vallen. Maar goed dat is ook heel persoonlijk misschien vind iemand anders ze werelds.
Edgard P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
3- gangenmenu was prima van kwaliteit. De gerechten waren heerlijk en het waren grote porties. Er was volop keus. De inrichting was gezellig en de bediening was erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
VeerleenSjuul B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ik ben samen met mijn vriend hier wezen eten. We werden eerst wat nors ontvangen. Maar nadat we zelf erg vriendelijk bleven doen tegen de serveerster werd ze zelf gelukkig ook wat vrolijker. We hebben al met al heerlijk gegeten. Met een champignon gratin of garnalenspies vooraf, beide de mix grill el torro en een dame blanche na, zaten we helemaal vol! Het was meer dan genoeg. Ik ben het zelf ook betaalbaar. Zeker een aanrader als je van een lekker stukje vlees houd!
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Na een warm welkom hier heerlijk gegeten. De sfeer en aankleding van het restaurant was niet mijn smaak (donker en somber) maar de mixed grill was perfect gegaard en mals, en dat is toch altijd een kunst met verschillende soorten vlees. De aankleding van de tafels behoefte enige aandacht. Kort gezegd: heerlijk eten!
Mjhvanes .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
De El Torro salade was aangepast op de ah kaart ook de hoofdgerechten was niet zoals het zou moeten zijn, je kon merken dat de kaart aangepast is en de prijs was ook aanzienlijk verhoogd. € 29,90 moesten we betalen en daar kwam dan 1€ voor de mayo nog bij, nou dat hebben we wel eens anders gezien, dan heb ik het nog niet over het nagerecht gehad, je kon oa. Kiezen uit irish coffee, whiskey met slagroom schreven ze er dan nog bij of koffie met een plak cake en de dame blanches en nog iets.
Flicka .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het voorgerecht (soep en salade met brie) was heerlijk! De zalm was qua grootte net voldoende en wat droogjes, de hoeveelheid vlees was ruim voldoende, de frietjes lekker warm en knapperig en de cake bij de koffie (nagerecht bij de AH actie) bleek op te zijn. Jammer dat de cake niet door iets anders werd vervangen, een lekkere bonbon of zo.
De stoelen zitten niet erg comfortabel maar de aankleding van het restaurant is leuk en de bediening vriendelijk en aardig. Vermoedelijk is het op een warme dag met veel bezoekers niet om uit te houden binnen, zo zonder airco.
Al met al waren wij best tevreden.
Elhajanssen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was heerlijk en het zag er goed verzorgd uit
De bediening was prima en komen ook regelmatig vragen om wat te drinken
Het is een aanrader voor iedereen
Daan R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Omdat wij er op een dinsdag om 5 uur al waren was de bediening nog niet helemaal op volle sterkte.
Voor onze dochter hadden ze een kindvriendelijke speelhoek ingericht. Doordat het rustig was hadden we redelijk snel onze eten. Het eten was super. Vlees heerlijk mals en de salades heel vers.
De inrichting is al ee beleving. Is helemaal af
Boekh .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het restaurant ziet er leuk uit vanbinnen. Het eten is erg goed. Aan de snelheid mag wel wat gedaan worden. Na 2 uur zaten we nog op ons hoofdgerecht te wachten. Nadat we ernaar gevraagd hadden kwam het hoofdgerecht na een kwartier op tafel. In totaal 3 uur gezeten daar op mooie houten bewerkte stoel maar waar je beslist niet 3 uur op kon zitten. Tot onze verbazing werd er een halve etage hoger gerookt aan de tafeltjes. Ik heb gevraagd of er gerookt mocht worden en daar mocht dat...Werd mij vertelt. De bediening moest daar tussendoor lopen en als je van de etage lager naar het toilet wilde moest je ook tussen de rokende mensen door. Ook was de rook beneden te ruiken. Volgens mij is er een algeheel rookverbod dus dit snapte we niet.
Samenvattend: qua eten prima maar qua snelheid en rokende mensen komen wij hier niet meer terug.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gegeten met de actie van AH. We hebben heerlijk gegeten. Genoeg keuze en de gerechten waren lekker. Ook de porties waren best groot. Wij zijn goede eters maar vonden het volle borden.