El Torro

Grotestraat 94 5931 CZ Tegelen Nederland Kaart

Over het restaurant El Torro

Texaans grillen

Er gaat niks boven een goed stuk vlees of vis, heerlijk gegaard boven de grill. Bij El Torro hebben ze dat begrepen! Dit grillrestaurant met Texaans geïnspireerd eten heeft een warme en sfeervolle ambiance. Voor mensen met een dieet wordt speciaal iets lekkers samengesteld. Met z'n allen genieten dus bij El Torro!

Meer informatie over restaurant El Torro

Jouw recensie over het restaurant El Torro

Piet P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Erg eenvoudig en beslist minder dan normaal op het bord maar wel qua prijs gunstig personeel vriendelijk en alles was netjes verzorgd
Jeanettte B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten is echt prima.
De zaak zat redelijk vol bij ons bezoek vandaar , denk ik, de betrekkelijk lange wachttijden tussen de volgende gangen en drank orders. Efficiëntie zou echt beter kunnen.
peter J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima keuze-menu met voor elk voldoende variatie. Geen haute cuisine, maar op zich prima. Goede porties; niet te klein, maar ook niet overdadig. Goed op temperatuur uitgeserveerd. Dit was ook de mening van onze tafelgenoten. Gemiddelde waardering 8,5 !! Een aanrader.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het restaurant is niet voldoende zichtbaar als je met de auto erlangs komt.Is het tegenwoordig normaal dat er honden in een eetgelegenheid worden toegelaten?
Jeanette H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hadden via AH de actie met 2e hoofdgerecht gratis. Dat was prima! Echter kost dit € 29,50 per person, terwijl er een mooie aanbieding was voor varkenshaasje. Als je dan gaat rekenen ben je bijna voordeliger uit met een voorgerecht, hoofdgerecht & nagerecht...dat is wel jammer!

Geen steak, die we eerder bij een actie wel konden kiezen vorig jaar bij het keuze menu en erg lekker was. Ook jammer. Misschien volgende keer bij een actie wel meer keuzegerechten aanbieden als hoofdgerecht.

Gastvrouw / eigenaresse gaat tussendoor een sigaret roken VOOR het restaurant in het zicht van de gasten. Ik ben zelf roker en begrijp dat iemand een sigaret wil roken tijdens het werk in de pause, maar voor het restaurant NOT DONE!
Annie T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten, helaas er was een grote groep aanwezig, hierdoor was het erg rumoerig. Zeker voor herhaling vatbaar!
Marco N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Goed eten voor erg nette prijs. Wel geduld vereist, want je moet er even op wachten. Bediening komt slagkracht tekort.
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We waren hier met AH actie en hebben goed gegeten. Kids konden lekker spelen beneden. Bediening rustig, beheerst en vriendelijk. De inrichting zou misschien een vernieuwing kunnen krijgen. Van buiten af toont het een stuk modermer. Maar al met al was alles prima in orde.
Emile B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Toen wij het restaurant bezochten was het vrijwel volledig bezet. De wachttijd was veel te lang. Blijkbaar kan met het bij volle bezetting niet aan.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Voor herhaling vatbaar
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goed verzorgd allemaal. Vriendelijk personeel, correct. De achtergrondmuziek was prima, maar niet helemaal in de sfeer van het restaurant (heel klein aandachtspuntje). Het eten smaakte erg goed. Zeer tevreden.
jheldens .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het is echt een goed restaurant om lekker te eten en te vertoeven en ook erg klant vriendelijk en het is ook niet duur en parkeren is ook dicht bij en ook graties.
kelly M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk gegeten . Bediening goed . Eten super . Zeker voor herhaling vatbaar .
sjanny B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
vriendelijk en lekker eten.
Els A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
werden goed ontvangen is voor herhaling we komen nog eens terug
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Super gezellig ingericht, aardige en snelle bediening, en heerlijk gegeten!!!
Buiten zitten was minder omdat het dicht aan de weg ligt.
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
De ober was vriendelijk, maar had het te druk, hij liep zich de benen onder zijn lijf uit Daar over alle goeds, maar wat ons opviel, en dat hebben we hem gezegd was we kregen een menu kaart waar het logo van ah op stond en een vast bedrag voor het menu, We dachten de menu kaart te krijgen en daar uit zelf onze keuze te maken en dan het duurste te moeten betalen. En dat viel ons tegen.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Het restaurant komt donker over, het is wel ruim. Stoelen zitten echt niet lekker. We moesten wat lang wachten op het hoofdgerecht (gyrrosschotel) maar het was veel en zeker smakelijk. Jammer van alle rokers (vnml personeel) naast de ingang van het restaurant.
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
met de AH Restaurantaktie geboekt. De menukeuze was ruim. De gerechten (Champignons, mixed grill en koffie met klein gebak) waren smakelijk klaargemaakt. De bediening was oplettend en kwam enkele keren vragen of alles naar wens was en ze lette ook op eventueel lege glazen. Zeker de moeite om er nog eens (zonder aktie) heen te gaan.
Jo G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten, menu voldeed volledig aan de verwachting.
Vriendelijke en correcte bediening in een gezellige ambiance. Erg tevreden