El Torro

Grotestraat 94 5931 CZ Tegelen Nederland Kaart

Over het restaurant El Torro

Texaans grillen

Er gaat niks boven een goed stuk vlees of vis, heerlijk gegaard boven de grill. Bij El Torro hebben ze dat begrepen! Dit grillrestaurant met Texaans geïnspireerd eten heeft een warme en sfeervolle ambiance. Voor mensen met een dieet wordt speciaal iets lekkers samengesteld. Met z'n allen genieten dus bij El Torro!

Meer informatie over restaurant El Torro

Jouw recensie over het restaurant El Torro

Nadia K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Super lekker eten voor een hele leuke prijs!! Tot de volgende keer
Cor T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Leuke prijs maar wel dure mayo. ????.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
goede en leuke avond gehad in een fijne sfeer.
Berggeit P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker gegeten, vooral de prijs/kwaliteit is optima forma, zeer goede bediening. het interieur is wat ouderwets, maar daar tegenover zitten de stoelen goed en de tafel is groot genoeg om er alles op te zetten, je krijgt dan ook vanalles. Zeer uitgebreid. lekker vlees.
Adriaan S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuke accommodatie, eten was redelijk.
Mischa V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een gunstig geprijsd en gezellig restaurant.
Vriendelijk personeel, wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is.
We hebben heerlijk gegeten.
Elly O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
wij hebben met de familie een gezellig etentje gehad de bediening was goed en het eten was ooklekker en er was een leuke speelhoek voor de kids
John J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten erg lekker, bediening heel aardig. Stoelen aan de harde kant (ondanks het dunne kussentje), gerechten mogen iets vlugger na elkaar komen.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij zijn beide tevreden over El Torro, zowel ontvangst als het eten. Porties groot genoeg en lekker van smaak.
Wij zullen zeker nog teruggaan naar dit restaurant.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Erg eenvoudig en beslist minder dan normaal op het bord maar wel qua prijs gunstig personeel vriendelijk en alles was netjes verzorgd
Jeanettte B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten is echt prima.
De zaak zat redelijk vol bij ons bezoek vandaar , denk ik, de betrekkelijk lange wachttijden tussen de volgende gangen en drank orders. Efficiëntie zou echt beter kunnen.
peter J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima keuze-menu met voor elk voldoende variatie. Geen haute cuisine, maar op zich prima. Goede porties; niet te klein, maar ook niet overdadig. Goed op temperatuur uitgeserveerd. Dit was ook de mening van onze tafelgenoten. Gemiddelde waardering 8,5 !! Een aanrader.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het restaurant is niet voldoende zichtbaar als je met de auto erlangs komt.Is het tegenwoordig normaal dat er honden in een eetgelegenheid worden toegelaten?
Jeanette H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hadden via AH de actie met 2e hoofdgerecht gratis. Dat was prima! Echter kost dit € 29,50 per person, terwijl er een mooie aanbieding was voor varkenshaasje. Als je dan gaat rekenen ben je bijna voordeliger uit met een voorgerecht, hoofdgerecht & nagerecht...dat is wel jammer!

Geen steak, die we eerder bij een actie wel konden kiezen vorig jaar bij het keuze menu en erg lekker was. Ook jammer. Misschien volgende keer bij een actie wel meer keuzegerechten aanbieden als hoofdgerecht.

Gastvrouw / eigenaresse gaat tussendoor een sigaret roken VOOR het restaurant in het zicht van de gasten. Ik ben zelf roker en begrijp dat iemand een sigaret wil roken tijdens het werk in de pause, maar voor het restaurant NOT DONE!
Annie T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten, helaas er was een grote groep aanwezig, hierdoor was het erg rumoerig. Zeker voor herhaling vatbaar!
Marco N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Goed eten voor erg nette prijs. Wel geduld vereist, want je moet er even op wachten. Bediening komt slagkracht tekort.
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We waren hier met AH actie en hebben goed gegeten. Kids konden lekker spelen beneden. Bediening rustig, beheerst en vriendelijk. De inrichting zou misschien een vernieuwing kunnen krijgen. Van buiten af toont het een stuk modermer. Maar al met al was alles prima in orde.
Emile B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Toen wij het restaurant bezochten was het vrijwel volledig bezet. De wachttijd was veel te lang. Blijkbaar kan met het bij volle bezetting niet aan.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Voor herhaling vatbaar
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goed verzorgd allemaal. Vriendelijk personeel, correct. De achtergrondmuziek was prima, maar niet helemaal in de sfeer van het restaurant (heel klein aandachtspuntje). Het eten smaakte erg goed. Zeer tevreden.