El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

csaers .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wat een top tent met super gezellige bediening! Het eten was voortreffelijk. Met 10 man eten totaal geen probleem. Heerlijke spare-ribs, kroketjes en spiesjes!

El toro bedankt voor de top avond!
Groeten, de gasten uit hellevoet!
Janpeter M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Gezellig zitten, heerlijk eten en meedenken van de gérant over het menu. Omdat we met 4 mensen waren heeft hij zelf zeer zinnige suggesties gegeven over combinaties en variaties, maar ook over de hoeveelheden. En die waren voor ons voordeliger en inderdaad prima. Dus er werd niet gedacht over de financiële winst voor het restaurant.
We komen dus terug! Het enige dat aandacht verdient is dat het personeel beter moet opletten op signalen van de gasten. Ze keken niet erg rond en het was dus lastig om iemand bij de tafel te krijgen voor een bestelling of vraag.
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Vanavond uit eten genomen door mijn zoon ! Wat een gastvrijheid en wat een mooie sfeer hangt er in dit mooie Spaanse restaurant ! Dit X gingen we voor de Tapa's ! Alles was gewoon heerlijk en super smaakvol ! Wat mij bijzonder ook opvald is dat de sfeer onderling óók goed is ! Echt een aanrader mensen !! Ps de spare ribs zijn óók voortreffelijk !
Freerk M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Met grote regelmaat bezoek ik El Toro voor een diner. In één woord: geweldig! Smaak, service en gezelligheid. Voor een ieder wat wils: genieten van tapas of overheerlijke spare ribs (van Amsterdam, naar Maastricht, van Middelburg naar Groningen. Bij El Toro zijn deze spare ribs het lekkerst!). Absoluut een bezoek waardig, je komt niet voor niets en je wordt niet teleurgesteld! Puur genieten van de heerlijke smaak en entourage!
Rutmer W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Kleinschalig en gezellig restaurant welke wat mij betreft geprezen mag worden om haar heerlijke (pittig zoete) spare ribs! Een extra portie (onbeperkt) laat soms even een tijdje op zich wachten echter is de kwaliteit er ook naar. Bijgerechten en huisgemaakte sauzen (aolie, knoflooksaus) ook van prima kwaliteit! Aanrader voor de ribs liefhebber.
Silorian .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Eten was super lekker. Wij hebben hier vaker gegeten en gezeten tot late uren. Service is top. We maken wel alleen zorgen om muziek.
De tent heet El Toro dan weet je zeker dat je in Spaanse sferen gaat zitten, maar de muziek? Is alles behalve in de buurt van Spanje. Van hiphop naar R&B van vooral onbekende artiesten. Denk aan 101 barz met vol reklames.
Ik adviseer een account aan te schaffen van spotify voor 9.99€ per maand.
Voor de rest top mensen en lekker eten.
ekant .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Was goed en een zeer nette en goede bediening
Tapas was heerlijk en van goede kwaliteit.
Kleine en knusse accommodatie, komen zeker terug.
ancostva .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het is een erg klein maar wel gezellig restaurant. Erg jammer dat de groenten bij het verse zalm gerecht dreef in de olie/boter, dat maakte alles erg vet. Dessert was erg simpel.
Verder prima bediening maar duidelijk niet klantgericht (de eigenaar overigens wel). Helaas geen enkele Spanjaard te bekennen.
We zijn niet zo enthousiast dat we er nog eens heen zullen gaan.
simone189 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk eten en fijne bediening! De eigenaar kwam gezellig een praatje maken, leuk! Hier komen wij zeker terug! TIP: Niet teveel van te voren eten ;-)
aukeduurken .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk gegeten. De spareribs zijn een aanrader,lekkerder kun je ze niet krijgen. Zeer vriendelijk personeel. Komen zeker vaker terug.
Nora F.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Prima gegeten maar relatief duur.
Prijs/kwaliteit viel een beetje tegen.
We hadden de drie gangen tapas maar dan krijg je 3x3 tapas, brood is apart en dessert ook. Werd een beetje duur. Hadden we de 5 gangen moeten bestellen. Whi knows?? Jammer!!
g.w.vanschoonhoven .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heel vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten staat vlot op tafel. Water wordt standaard bijgeleverd. De heerlijke wijn wordt in goed gevulde glazen geserveerd. En dat alles voor een vriendelijke prijs. Een aanrader!
180102749ws .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Zaterdagavond heb ik met mijn vrouw gekozen voor een onbeperkt Tapas menu. Een slechte keuze, de prijs van 28,50 staat niet in verhouding tot het eten. Te grote hoeveelheden van enkele gerechten, geen vis, geen frites, groentes of aardappeltjes e.d. Bij nabestellen mag er geen keuze van de kaart gemaakt worden alleen nog meer bestellen van de al gegeten gerechten. Ook werd er brood aangeboden wat na de tijd toch gewoon op de rekening staat.
De bediening en sfeer was goed, deze menu keuze niet.
estherveldman .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijke Paella! spareribs zalig. De wijnen die ze schenken fantastisch en leuke bediening. Alles was goed verzorgd en we hebben een heerlijke avond gehad.
Anastasia-ko .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Gister met mijn vader gegeten in het gezellige restaurantje in Leeuwarden aan het klein Schavernek.
Waar we vriendelijk werden verwelkomt in een gezellige warm gedecoreerde ruimte, een menu kregen met ruime keuze (wat het kiezen lastig maakt). We hebben gekozen om van alles wat te proeven, de champignons en de ossenhaas waren echt geweldig! Zoals de gamba's en de spareribs. Onder het genot van een heerlijke Spaanse wijn!!
Echt een aanrader, vooral als je een grote-eter bent.
Wij komen hier zeker snèl terug!!
Pieter jan N.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Hoewel het personeel bijzonder vriendelijk was is el Toro een zeer matig restaurant waar de Tapas nauwelijks of niet als spaans te herkennen zijn. Er is beperkte keus in goedkope wijnen.
Een vriendelijke teleurstelling. De eigenaar zou ik aanraden eens een paar goed spaanse restaurants in amsterdam, zoals Duende en Centra te bezoeken om een idee te krijgen hoe het eigenlijk zou moeten.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Super lekker gegeten, vlees was heerlijk. Bediening was super, erg aardige meisjes die niet gestrest zijn. Aardige gastheer, al bij al een fijne avond.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Heerlijk eten, gezellig knus restaurantje en geweldige bediening! Alles wordt goed uitgelegd en met liefde aanbevolen, geen standaard pakjes maar alles zelf gemaakt. Er werd ook goed rekening gehouden met onze wensen ( dochter met notenallergie)
Immie F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Samen met mijn 3 zusjes onverwacht binnen gestapt op de drukke vrijdagavond. Konden meteen een tafeltje krijgen. Vriendelijke en vlotte bediening. En het belangrijkste onze vingers afgelikt bij een overheerlijk tapasmenu. Zeker een aanrader als U op zoek bent naar een goed en gezellige eetgelegenheid.
k_elgersma .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Vrijdagavond heerlijk zitten eten in prima gezelschap en dito atmosfeer. Bediening was goed en toen bleek dat het vanille-ijs op was, werd dat genereus gecompenseerd met een fles rode wijn. Hier kunnen we wel terugkomen!