El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

J. H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Bij binnenkomst lichte twijfel of El Toro een goede keus was omdat we via een smalle wenteltrap naar boven moesten en daar enigszins krap kwamen te zitten. Maar na het serveren van het eten vonden we de sfeer ook wel weer knus. Uiteindelijk gezellig gegeten. De kwaliteit van het eten was prima! De biefstuk was heerlijk mals!
Camiel H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zitcomfort (gedeeltelijk) niet geschikt voor lange mensen. Boven tocht het bij het raam. Vriendelijke bediening, lekker eten.
Aranka S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het personeel is echt ontzettend vriendelijk, wordt gewaardeerd! De setting is knus en gezellig, een echt vakantiesfeertje. Van het eten had ik iets meer verwacht. Het was lekker, maar niet spectaculair. Wij hadden 7 tapas gemixt maar vond het wat karig. 1 blokje meloen met een hamreepje bijv. Toetjes echt heel basic voor zo’n type restaurant! Jammer van het eten, want voor de sfeer en de leuke mensen zouden wij zeker terugkomen.
Co K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten samen en het is zeker voor herhaling vatbaar.
Gerbrand Hut C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Aanrader, vriendelijke en persoonlijke bediening welke graag advies en uitleg geeft! Heerlijk brood vooraf en heerlijk gegrild vlees van op dit moment nog de Green Egg!
Wikje D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Gezellige sfeer in een leuk ingericht restaurantje. We hadden een heerlijk tapas verrassingsmenu voor twee personen. Vriendelijk personeel!
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
de gerechten waren heerlijk,en de sorbet was verrukkelijk,voor herhaling vatbaar.
Vr Gr
Leo L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gevdten en voldaan naar huis
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken. Zeer prettig bediening en leuke sfeer. Ruimte was een beetje krap.
Froukje V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben wederom heerlijk gegeten bij El Toro, er was een jarige bij, die extra aandacht en wat lekkers van het huis na kreeg. De gerechtjes waren stuk voor stuk zeer smaakvol. We komen zeker nog een keer terug.
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gastheer (eigenaar) geeft je direct het gevoel dat je welkom bent.
Weet waar hij mee bezig is.
Ambiance goed en knus
Eten was goed.
Zeer zeker een aanrader.
syta C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Prima gegeten en vriendelijk personeel. Enige nadeel wat ons betreft was dat er niet veel garnituur bij het vlees zat, alleen frites en salade. Wat warmte groente erbij was ook lekker geweest.
Molenaartje .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere wijn, plezierige bediening. Kortom een gezellig familiediner.
Rekening viel na afloop mee, dus wat wil je meer.
Patrick En Wiebrig S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
El Torro is onze favoriet! Afgelopen zaterdag weer geweest, we zaten op ons favoriete plekje achter in de hoek en het was weer top. Geweldig personeel, een fijne sfeer en heeeerlijk eten. Tot slot nog een lekker flesje wijn mee naar huis, kan niet beter. Onze complimenten! tot snel. Patrick&Wiebrig
Aly P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Op het aangeboden 4-gangen tapasmenu absoluut geen aanmerkingen, maar wel aan de prijzige kant.
Dayenne A.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Top een echte aanrader!
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
We waren hier op oudejaarsavond, er was geen keuzemogelijkheid van de kaart, er werd een 5-gangen menu geserveerd. Top! Verrassend, gezellig, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Aanrader.
heleen K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Bediening erg aardig maar te haastig en slordig. Het bestelde hoofdgerecht was niet voorradig, werd pas na ruim een half uur gemeld, toen voorgerecht al op was, suggestie om een mix van vegetarische tapas te nemen hebben we overgenomen, kregen de kaart niet eerst te zien. De falafel was melig (doorgemalen), de 'salade' te simpel, alles was nogal vet. De muziekkeus was ons wat te schreeuwerig. De muntthee en espresso waren wel top. Feed back gegeven aan de eigenaar, die prompt de koffie en de thee van de zaak aanbood, netjes. (Trouwens: De vorige keer dat ik hier at, was wel een 8!)
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel. Interieur was wat minder. Hygiëne goed, wij zijn tevreden!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten, begon al met het verrukkelijke brood met aoli. Hoofdgerecht, verschillende soorten tappas allemaal heerlijk. Afgerond met een smakelijk nagerecht van ijs met baklava. Hartelijke ontvangst. We hebben een gezellige avond gehad en komen zeker terug!!!