El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

syta C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Prima gegeten en vriendelijk personeel. Enige nadeel wat ons betreft was dat er niet veel garnituur bij het vlees zat, alleen frites en salade. Wat warmte groente erbij was ook lekker geweest.
Molenaartje .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere wijn, plezierige bediening. Kortom een gezellig familiediner.
Rekening viel na afloop mee, dus wat wil je meer.
Patrick En Wiebrig S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
El Torro is onze favoriet! Afgelopen zaterdag weer geweest, we zaten op ons favoriete plekje achter in de hoek en het was weer top. Geweldig personeel, een fijne sfeer en heeeerlijk eten. Tot slot nog een lekker flesje wijn mee naar huis, kan niet beter. Onze complimenten! tot snel. Patrick&Wiebrig
Aly P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Op het aangeboden 4-gangen tapasmenu absoluut geen aanmerkingen, maar wel aan de prijzige kant.
Dayenne A.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Top een echte aanrader!
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
We waren hier op oudejaarsavond, er was geen keuzemogelijkheid van de kaart, er werd een 5-gangen menu geserveerd. Top! Verrassend, gezellig, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Aanrader.
heleen K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Bediening erg aardig maar te haastig en slordig. Het bestelde hoofdgerecht was niet voorradig, werd pas na ruim een half uur gemeld, toen voorgerecht al op was, suggestie om een mix van vegetarische tapas te nemen hebben we overgenomen, kregen de kaart niet eerst te zien. De falafel was melig (doorgemalen), de 'salade' te simpel, alles was nogal vet. De muziekkeus was ons wat te schreeuwerig. De muntthee en espresso waren wel top. Feed back gegeven aan de eigenaar, die prompt de koffie en de thee van de zaak aanbood, netjes. (Trouwens: De vorige keer dat ik hier at, was wel een 8!)
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel. Interieur was wat minder. Hygiëne goed, wij zijn tevreden!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten, begon al met het verrukkelijke brood met aoli. Hoofdgerecht, verschillende soorten tappas allemaal heerlijk. Afgerond met een smakelijk nagerecht van ijs met baklava. Hartelijke ontvangst. We hebben een gezellige avond gehad en komen zeker terug!!!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Ik was jarig die dag en had zin in spareribs. En dat heb ik gehad! Moest ze wel snel eten, want het word mals gebracht, maar als je te lang wacht, worden ze taai. Ik zou aanraden om verwarmde borden te gebruiken hiervoor. Het ongelukje met de jas van mijn vrouw is snel en adequaat opgelost. Wat we wel jammer vonden is dat er nagenoeg geen info op de site stond over het feit dat onbeperkt tapa's eten inhoud dat je dat alleen kan bestellen als je met zn 2en het bestelt.
Monique-64 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij El Toro: prima eten, goede bediening en gezellige sfeer! Ruime porties, alles was lekker!
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Vaste gast, en altijd heerlijk eten wat ik ook kies. Echt een aanrader!
Vriendelijk personeel.
Of je nou als stel, Daniëlle of vrienden komt het is altijd goed!
Kelly E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Altijd super kwalitatief goed en veel te veel eten!
Super gezellige sfeer en top personeel!
Of je nou als stel, met famillie of vrienden komt het is altijd goed.
Mary E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Weer geweldig gegeten bij El Toro.
Eten weer super, bediening altijd erg vriendelijk. En altijd meer dan voldoende. Zeker een aanrader!
Matthew S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goede rib-eye en een leuke sfeer. Zeker een aanrader.
Silmarlin M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Fijne gastheren en gastvrouwen, ze doen hun uiterste best om hun gasten een avondje vol heerlijk eten, drinken en gezelligheid te geven en dat lukt ze hartstikke goed. Ons favo restaurant in leeuwarden. Een echte aanrader.
Arenda D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening, goede sfeer.
Sebastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, fantastisch. Gevarieerde kaart met goede tips en toevoegingen uit de keuken. Vriendelijk personeel. Leuke sfeer. Absolute aanrader!
Alexsandra S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben er heerlijk gezeten. Bediening top. Eten goed en veel. Zal dit restaurant aanbevelen bij vrienden .Super lekker
Felicia K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Met een groep van 12 personen bij El Toro mogen eten. Ik was jarig en ze hebben er een echt feestje van gemaakt! Een privé boven verdieping, slingers, ballonnen én zelfs een taart met een foto van mij erop. Wat een service! Het eten was zoals altijd weer heerlijk en de sfeer was gezellig.
Echt een applausje waard Team El Toro!