El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

Ans K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Was er ijs koud zaten boven in de hoek bij de trap .Als je geen kussen in je rug had gehad was of dat je tegen een koelkast aanzag. Andere mensen vroegen ook of de gordijnen dicht mochten voor de tocht op de rug .Maar eten HEERLIJK!!!!!
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Goede bediening en een vriendelijke eigenaar. Toen een bepaald gerecht op bleek, heeft de keuken het alsnog weten te maken!
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk gegeten, super leuk personeel, perfecte gast heer.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Dmitri is een echte gastheer die zijn eten goed vertegenwoordigd. Hier komen we zeker weer terug. Een echte aanrader
Zander L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vanwege de drukte vanavond was er geen mogelijkheid voor het onbeperkte Tapas menu, iets waar wij, en ook andere gasten interesse in hadden.

De indeling op de bovenverdieping was druk en wij konden meegenieten van de gesprekken van de buren. Daarnaast viel de muxiek geregeld uit waardoor er stiltes vielen in het restaurant.

Het personeel leek niet echt met de drukte om te kunnen gaan en kwamen hierdoor ook niet Vriendelijk over.

Ik had zelf spare ribs besteld en was teleurgesteld over de omvang van het menu, deze teleurstelling werd groter toen ik zag dat een andere gast hetzelfde had besteld en qua omvang bijna 1,5x zoveel had.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goed eten voor een redelijke prijs.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het is een gezellig klein restaurant maar het was erg vol deze keer.
Hierdoor duurde het soms erg lang voordat onze gerechten op tafel kwamen. We moesten steeds vragen of we nog iets te drinken konden krijgen en ook liep het onbeperkt eten van de tapas niet zo vlot als de vorige keren dat we hier hebben gegeten. Voor ons gevoel hebben we dan ook te veel betaald voor het geen we hebben gegeten deze keer.
rosakoelhuis .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
mijn dochter had de ribeye en ik had ossehaas met oesterzwammen. het was heerlijk! genoeg lekkere aardappeltjes en een verse salade. boven is een mooie loungeruimte. we komen snel weer!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Zeer betrokken en fijne gastheer. Het eten is heerlijk voor een goede prijs. We voelden ons welkom en in de watten gelegd.
jannie_helder .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Bij binnenkomst lichte twijfel of El Toro een goede keus was omdat we via een smalle wenteltrap naar boven moesten en daar enigszins krap kwamen te zitten. Maar na het serveren van het eten vonden we de sfeer ook wel weer knus. Uiteindelijk gezellig gegeten. De kwaliteit van het eten was prima! De biefstuk was heerlijk mals!
Camiel H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zitcomfort (gedeeltelijk) niet geschikt voor lange mensen. Boven tocht het bij het raam. Vriendelijke bediening, lekker eten.
Aranka S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het personeel is echt ontzettend vriendelijk, wordt gewaardeerd! De setting is knus en gezellig, een echt vakantiesfeertje. Van het eten had ik iets meer verwacht. Het was lekker, maar niet spectaculair. Wij hadden 7 tapas gemixt maar vond het wat karig. 1 blokje meloen met een hamreepje bijv. Toetjes echt heel basic voor zo’n type restaurant! Jammer van het eten, want voor de sfeer en de leuke mensen zouden wij zeker terugkomen.
Co K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten samen en het is zeker voor herhaling vatbaar.
Gerbrand Hut C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Aanrader, vriendelijke en persoonlijke bediening welke graag advies en uitleg geeft! Heerlijk brood vooraf en heerlijk gegrild vlees van op dit moment nog de Green Egg!
Wikje D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Gezellige sfeer in een leuk ingericht restaurantje. We hadden een heerlijk tapas verrassingsmenu voor twee personen. Vriendelijk personeel!
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
de gerechten waren heerlijk,en de sorbet was verrukkelijk,voor herhaling vatbaar.
Vr Gr
Leo L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gevdten en voldaan naar huis
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken. Zeer prettig bediening en leuke sfeer. Ruimte was een beetje krap.
Froukje V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben wederom heerlijk gegeten bij El Toro, er was een jarige bij, die extra aandacht en wat lekkers van het huis na kreeg. De gerechtjes waren stuk voor stuk zeer smaakvol. We komen zeker nog een keer terug.
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gastheer (eigenaar) geeft je direct het gevoel dat je welkom bent.
Weet waar hij mee bezig is.
Ambiance goed en knus
Eten was goed.