El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

Lami D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
last in maart geweest. de tapas zijn prima wel vernieuwing nodig. sfeer is gezellig en erg knus. Eigenaar en personeel erg vriendelijk.
Johno S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Lekker gegeten voor een goede prijs. Eten werd vlot, maar niet te snel geserveerd. Spareribs gleden van het bot. De leuke serveerster die ons bediende maakte de ervaring compleet.
N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het was een zeer geslaagde, gezellige avond met heerlijk eten en hele goede bediening!! Bedankt Emma! We komen zeker terug :-)
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Kwaliteit en vak kennis. Je voelt en proeft de sfeer. Raad aan om je laten adviseren door het personeel.
Zij maken een menu naar de wensen van de klanten.
Noël L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Eten was goed echter bediening erg opdringerig en te snel. Eten nog niet op en volgende gang was er alweer . Binnen een uurtje negen tapas geserveerd . Daarnaast wel all you can eat concept maar niet all you want to eat! Je kon bij all u can eat concept niet kiezen maar je krijgt een verrassingsmenu evenals de negen tapas die wij geserveerd kregen. Kiezen wat je lekker vindt is dus niet mogelijk hetgeen we erg jammer vonden
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten, erg vlees was erg smaakvol gekruid.
Ook de zelfgemaakte deserts waren erg lekker.
Ook het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.
Al met al een aanrader.
Arjan G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prima plek in leeuwarden om rustig te genieten van een lekkere rib-eye, of gegrilde sardienes en een biertje of glas wijn. Geen poespas, goede gastheer!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekkere tapas gegeten. Gastheer had alles goed in de gaten. Men was zeker niet opdringerig maar kwam op het juiste moment om iets te vragen. Prima!
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten en een leuke avond gehad.
Martha D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Excellent.....heerlijk gegeten. Kan niet beter
niels W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gezellig, lekker eten, personeel dat precies weet wat er wordt geserveerd en geïnteresseerd is in de klanten. Aanrader!
Albert W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We zaten boven en werden bediend door "bokser "
Goeie informatie
Niet opdringerig
Dankzij haar hebben we een leuke en gezellige avond gehad in het voor ons nogal tegenvallende en saaie leeuwarden
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Klein, gezellig restaurant met prima meedenkende bediening. Prima sfeer en ook heerlijk onbeperkt tapas gegeten.
De inrichting is wellicht wat gedateerd maar absoluut voldoende en zeker gezellig.
Sorridente F.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ik ben zeer bekend met El Toro en vind t altijd heerlijk om daar te gaan eten!! Personeel is vriendelijk en de sfeer is heel gezellig! Echt een aanrader voor als je lekker een avondje wilt uit eten voor een leuke prijs!
Stefan G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
De serveerster (lange vrouw met zwart haar) was super vriendelijk! Zij deed haar uiterste best om de ervaring zo plezierig mogelijk te maken.

Het eten was gewoon goed, prima van smaak en ook lekker warm.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Alle gerechten vers bereid en klaargemaakt! Met stip de nr. 1 Tapas van Leeuwarden. Zeer goed gevulde wijnglazenen standaard een karaf water op tafel.
Zeker een aanrader om te gaan eten!
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Ik was op een erg rustige doordeweekse avond, dus over de sfeer, drukte en snelheid kan ik niet zoveel zeggen. Wel over de kwaliteit van het eten.. Wat een heerlijk eten! Bij El Toro weten ze hoe ze stukken vlees klaar moeten maken, genieten zeg. Ik ga zeker terugkomen, ik wil wel meer van deze menukaart proberen!
Ylva B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Eten was heerlijk zoals altijd! Ruime porties! Aankleding past goed bij eten.
Bediening aardig en behulpzaam.
Tot volgende keer!
Ine K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Voor het eerst hier gegeten. Heerlijk verrast door personeel en het eten. Welkomstdrankje gekregen en goed wijnadvies. Hele dikke prima. Wij komen zeker terug.
Gwenn V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Zeer gastvrij, prima eten voor een goede prijs. Minpuntjes waren de net niet helemaal comfortabele temperatuur in de zaak en soms lange wachttijd. Maar de totaalervaring was een prima avond met een gastvrije gastheer.