El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

Stefan G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
De serveerster (lange vrouw met zwart haar) was super vriendelijk! Zij deed haar uiterste best om de ervaring zo plezierig mogelijk te maken.

Het eten was gewoon goed, prima van smaak en ook lekker warm.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Alle gerechten vers bereid en klaargemaakt! Met stip de nr. 1 Tapas van Leeuwarden. Zeer goed gevulde wijnglazenen standaard een karaf water op tafel.
Zeker een aanrader om te gaan eten!
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Ik was op een erg rustige doordeweekse avond, dus over de sfeer, drukte en snelheid kan ik niet zoveel zeggen. Wel over de kwaliteit van het eten.. Wat een heerlijk eten! Bij El Toro weten ze hoe ze stukken vlees klaar moeten maken, genieten zeg. Ik ga zeker terugkomen, ik wil wel meer van deze menukaart proberen!
Ylva B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Eten was heerlijk zoals altijd! Ruime porties! Aankleding past goed bij eten.
Bediening aardig en behulpzaam.
Tot volgende keer!
Ine K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Voor het eerst hier gegeten. Heerlijk verrast door personeel en het eten. Welkomstdrankje gekregen en goed wijnadvies. Hele dikke prima. Wij komen zeker terug.
Gwenn V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Zeer gastvrij, prima eten voor een goede prijs. Minpuntjes waren de net niet helemaal comfortabele temperatuur in de zaak en soms lange wachttijd. Maar de totaalervaring was een prima avond met een gastvrije gastheer.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Was er ijs koud zaten boven in de hoek bij de trap .Als je geen kussen in je rug had gehad was of dat je tegen een koelkast aanzag. Andere mensen vroegen ook of de gordijnen dicht mochten voor de tocht op de rug .Maar eten HEERLIJK!!!!!
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Goede bediening en een vriendelijke eigenaar. Toen een bepaald gerecht op bleek, heeft de keuken het alsnog weten te maken!
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk gegeten, super leuk personeel, perfecte gast heer.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Dmitri is een echte gastheer die zijn eten goed vertegenwoordigd. Hier komen we zeker weer terug. Een echte aanrader
Zander L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vanwege de drukte vanavond was er geen mogelijkheid voor het onbeperkte Tapas menu, iets waar wij, en ook andere gasten interesse in hadden.

De indeling op de bovenverdieping was druk en wij konden meegenieten van de gesprekken van de buren. Daarnaast viel de muxiek geregeld uit waardoor er stiltes vielen in het restaurant.

Het personeel leek niet echt met de drukte om te kunnen gaan en kwamen hierdoor ook niet Vriendelijk over.

Ik had zelf spare ribs besteld en was teleurgesteld over de omvang van het menu, deze teleurstelling werd groter toen ik zag dat een andere gast hetzelfde had besteld en qua omvang bijna 1,5x zoveel had.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goed eten voor een redelijke prijs.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het is een gezellig klein restaurant maar het was erg vol deze keer.
Hierdoor duurde het soms erg lang voordat onze gerechten op tafel kwamen. We moesten steeds vragen of we nog iets te drinken konden krijgen en ook liep het onbeperkt eten van de tapas niet zo vlot als de vorige keren dat we hier hebben gegeten. Voor ons gevoel hebben we dan ook te veel betaald voor het geen we hebben gegeten deze keer.
rosakoelhuis .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
mijn dochter had de ribeye en ik had ossehaas met oesterzwammen. het was heerlijk! genoeg lekkere aardappeltjes en een verse salade. boven is een mooie loungeruimte. we komen snel weer!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Zeer betrokken en fijne gastheer. Het eten is heerlijk voor een goede prijs. We voelden ons welkom en in de watten gelegd.
jannie_helder .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Bij binnenkomst lichte twijfel of El Toro een goede keus was omdat we via een smalle wenteltrap naar boven moesten en daar enigszins krap kwamen te zitten. Maar na het serveren van het eten vonden we de sfeer ook wel weer knus. Uiteindelijk gezellig gegeten. De kwaliteit van het eten was prima! De biefstuk was heerlijk mals!
Camiel H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zitcomfort (gedeeltelijk) niet geschikt voor lange mensen. Boven tocht het bij het raam. Vriendelijke bediening, lekker eten.
Aranka S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het personeel is echt ontzettend vriendelijk, wordt gewaardeerd! De setting is knus en gezellig, een echt vakantiesfeertje. Van het eten had ik iets meer verwacht. Het was lekker, maar niet spectaculair. Wij hadden 7 tapas gemixt maar vond het wat karig. 1 blokje meloen met een hamreepje bijv. Toetjes echt heel basic voor zo’n type restaurant! Jammer van het eten, want voor de sfeer en de leuke mensen zouden wij zeker terugkomen.
Co K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten samen en het is zeker voor herhaling vatbaar.
Gerbrand Hut C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Aanrader, vriendelijke en persoonlijke bediening welke graag advies en uitleg geeft! Heerlijk brood vooraf en heerlijk gegrild vlees van op dit moment nog de Green Egg!