El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Dit restaurant uitgekozen op basis van de vele goede recensies is uitgelopen op een grote teleurstelling. We waren met z'n vieren en bestelden tapas. De eerste drie kwamen vrij vlot maar eentje kwam maar niet. Na een uur, kwam hij uiteindelijk en bleek het de verkeerde te zijn. Dit werd herstelt maar het smaakte nergens naar, bij de garnalen met avocado en kruidenmayonaise was de avocado nergens te bekennen, het was een bakje met een flauwe mayonaise met garnaaltjes erin. De volgende ronde duurde ook weer heel lang en wederom viel het erg tegen, o.a. droge kip en taaie spareribs en de dun gesneden spaanse ham bleken dikke taaie plakken droge ham. Toen we nog een ronde wilden proberen en een tapas er nog steeds niet was na drie kwartier zijn we opgestapt. Dit was eens maar nooit weer.
Marijcke V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Ik dacht echt dat ik met de AH zegelboekjes deze reservering had gemaakt!
Wat een teleurstelling toen bleek dat het niet zo bleek te zijn en wij de normale prijs moesten betalen. Op zich niet erg, maar de kwaliteit van de tapas was niet wat wij ervan hadden verwacht.
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. 1e gang stond ook al snel op tafel en liep goed door.
Inrichting gezellig en knus.
Patrick En Wiebrig S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk, zoals altijd!
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
All you can eat is bij hen een door de chef samengesteld menu. Ook als je voor een menu kiest van 3, 5 of 7 tapas bepaalt de chef wat je eet. Ronduit slecht.
Sytze H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, in een gezellig restaurant. Alles vers en vlees van goede kwaliteit. Toppers waren voor mij de spareribs en de huisgemaakte aioli. Personeel was rustig en relaxed en het eten kwam snel op tafel. Komen zeker een keer terug.
mri-k .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Prima soepjes en brood vooraf. De paella die we als hoofdgerecht aten zag er prachtig uit maar viel qua smaak wat tegen.
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
DE sfeer en de bediening bij El Toro waren uitstekend, dus we hebben er zeker prettig gegeten. Het eten had wel wat beter gekund. De spareribs waren uitstekend, maar de tapas vielen tegen. De calamares waren te veel fabriekskwaliteit en de oesterzwammen met spaanse ham erg (te) vet. Het lamsspiesje was wel weer erg lekker.
Foeke T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten.mixed grill lekker gekruid vlees.
Vriendelijk personeel de sfeer is relaxt
J J S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten!
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Ik vond het eten erg lekker, maar vond het personeel matig. Hoe het all you can eat concept precies werkte vond ik erg onduidelijk en dat konden ze ook niet heel duidelijk vertellen naar mijn idee. We kregen af en toe wat eten maar konden nergens uit kiezen, alleen op het laatst toen 'al onze gangen al geweest waren' konden we iets kiezen omdat we het all you can eat hadden, alleen hadden we geen idee uit wat voor tapas we dan konden kiezen. Ze praatten erg zacht dus daar kan zeker wat aan verbetert worden.
Lami D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
last in maart geweest. de tapas zijn prima wel vernieuwing nodig. sfeer is gezellig en erg knus. Eigenaar en personeel erg vriendelijk.
Johno S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Lekker gegeten voor een goede prijs. Eten werd vlot, maar niet te snel geserveerd. Spareribs gleden van het bot. De leuke serveerster die ons bediende maakte de ervaring compleet.
N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het was een zeer geslaagde, gezellige avond met heerlijk eten en hele goede bediening!! Bedankt Emma! We komen zeker terug :-)
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Kwaliteit en vak kennis. Je voelt en proeft de sfeer. Raad aan om je laten adviseren door het personeel.
Zij maken een menu naar de wensen van de klanten.
Noël L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Eten was goed echter bediening erg opdringerig en te snel. Eten nog niet op en volgende gang was er alweer . Binnen een uurtje negen tapas geserveerd . Daarnaast wel all you can eat concept maar niet all you want to eat! Je kon bij all u can eat concept niet kiezen maar je krijgt een verrassingsmenu evenals de negen tapas die wij geserveerd kregen. Kiezen wat je lekker vindt is dus niet mogelijk hetgeen we erg jammer vonden
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten, erg vlees was erg smaakvol gekruid.
Ook de zelfgemaakte deserts waren erg lekker.
Ook het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.
Al met al een aanrader.
Arjan G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prima plek in leeuwarden om rustig te genieten van een lekkere rib-eye, of gegrilde sardienes en een biertje of glas wijn. Geen poespas, goede gastheer!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekkere tapas gegeten. Gastheer had alles goed in de gaten. Men was zeker niet opdringerig maar kwam op het juiste moment om iets te vragen. Prima!
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten en een leuke avond gehad.