El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

Hans A.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Lekker gegeten bij El Toro, het was allemaal erg lekker en de bediening was goed.
wij, drie broers die allemaal zelf lekker kunnen koken omdat wij dat vanuit huis hebben mee gekregen waren na de porties tapas wel geheel voldaan, zo voldaan dat we de laatste gang moesten canselen.
Tot slot, het was zeer de moeite waard en als we nogmaals Leeuwarden gaan bezoeken doen we gewoon een herhaling en eten we van tevoren niets.
ietendirk .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2014
We hebben heerlijk tapas gegeten, met veel zorg bereidt. er werd ons spare ribs aangeboden om te proeven en die smaakte heerlijk. Als nagerecht een lekkere koffie.
De service is goed en leuk
Restaurant El toro, het was ons een genoegen,we komen zeker terug. tot ziens!!
Dick en Iet uit Lelystad
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Lekkere spare ribs en een vriendelijke ober. We moesten echter 6,50 betalen voor 3 piepkleine garnaaltjes 1 'gerecht '. Niks mee gedaan ondanks ons beklag. Nooit meer El Toro dus. Er zijn grenzen.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Heeeeerlijk gegeten bij El Toro in Leeuwarden! Ik had kroketten met Spaanse ham, ossehaasspies en toe crème Catelana met een shot warme liquor 43. Vooral de warme likeur was een echte experience, goede aanrader van de vriendelijke ober! Dikke 9 voor het eten!
Maraa .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Het eten is heerlijk, lekkere tapas, heerlijke spareribs!

De bediening is ook goed, vooral de vriendelijke eigenaar.

De inrichting vind ik gemiddeld. Boven is het nogal sfeerloos maar beneden is het wel gezellig.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Het decor heeft een iet wat lager cijfer, maar is het niet net als in Spanje zelf, daar waar het er het minst mooi uitziet is het eten op z'n best. Dat geldt wat ons betreft ook zeker voor El Toro. De bediening was los maar goed en adequaat. Het eten was top. Wij hadden met z'n vieren het 4 gangen tapasmenu besteld en hebben heerlijk genoten. De eigenaar kwam af en toe langs om te vragen of we iets niet lusten of om te kijken of er nog wat aangevuld moest worden. Dat laatste was zeker niet nodig want er was meer dan genoeg. Een tweede bezoek meer dan waard!
RinkeCarla .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Vanavond eerste pinksterdag hebben we gegeten bij El Toro,voor ons de eerste keer. Ronduit goed wij hadden onbeperkt tapas menu alles was top, ik kon wel door blijven eten ik persoonlijk ben gek op spareribs die hier ook bij zaten en vind dat je het vlees van het bot moet kunnen zuigen, ik ben kritisch want ik ben bij andere restaurants vaak met spareribs op mijn muil gegaan en gebaald dat het slecht was, maar hier niet het toverde mij een glimlach op de mond in 1 woord geweldig. het is dat mijn vrouw vol was maar voor mij hadden ze nog wel wat kunnen brengen van de diverse producten wat voor de eigenaar ook geen enkel probleem was, overigens ook een heerlijke rode huiswijn al met al een dikke 10, maar ik heb het in de becijfering iets bescheidener gedaan. Met een tevreden glimlach kom ik terug samen met vrouw en overtuig ook anderen. El Toro bedankt. Groetjes Carla en Rinke de Groot
Sara B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2013
Mijn vriend en ik komen al jaren graag bij El Toro eten. Hier weten we gewoon dat we goed eten krijgen. Vanavond hebben wij er weer heerlijk gegeten. Het vlees is erg smakelijk en ik ben dol op de aardappeltjes en de appelsalade die ik jammer genoeg al een tijdje niet meer heb gehad.
De soep is mij soms nog wat te pittig (maar sommige mensen houden daar van) en de bediening is soms wat chaotisch als het wat drukker is. Het heerlijke eten, de aangename sfeer en de gastvrijheid van de eigenaar doen dat gelukkig weer teniet.
toine85 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Ik ben in Nederland nog nooit op zo een slechte manier behandeld als in dit restaurant. De bediening is ronduit onbeschoft en langzaam.
De 'onberperke spare ribs' werd geserveerd met een klein likje knoflooksaus (apart aangeslagen op de rekening...2x!).
Bij het bestellen gevraagd of er ook patat bij het eten zat. Dit bleek eerst niet het geval, waarop wij het bestelden. Toen kwam de serveerster ons vertellen dat er wel patat bij zat. Bij het eten kwam dan ook een portie patatas bravas dus we waren wel tevreden. Echter, na het eten kwam er nog een bakje friet op tafel waar wij achteraf ook nog voor moesten betalen. Onderhandelen hielp niet en toen ook de knoflooksaus en mayonaise aangeslagen bleek op de rekening, brak onze klomp. Het vlees was goed alleen de bediening zeer slecht en op geen enkele manier klantvriendelijk. Zal het zeker niet aanraden om hier te gaan eten!
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Zelden bij zo'n slecht restaurant gezeten. We zaten hier i.v.m. een personeelsfeestje. Doordat we met een groep waren mochten we naar de eerste verdieping, dit zag er helemaal uitgeleefd uit (inclusief een nietwerkende gokautomaat). Met goede hoop gewacht op de tapas, helaas bestond de tapas uit wat eten wat op veel te grote borden werd geserveerd, het was ook nog eens alles behalve tapas. Enige voordeel voor ons was dat er onbeperkt drank was...