El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

a.nunnink8 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Leuk restaurant, zeer vriendelijke bediening en ontvangst. Wij maakten een keuze uit de tapaslijst en deze kwam vlot op tafel en smaakte heerlijk. Wij vinden dit een besliste aanrader!
hannybaars .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Heerlijk gegeten. Ongedwongen sfeer. Vriendelijk personeel.
Eten werd ter plekke bereid. Niet alles tegelijk op je tafel gezet. Kregen ruim de tijd een gerechtje op te eten.
Kortom een aanrader voor iedereen die in Leeuwarden uit eten wil gaan.
rrijpstra .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Blij verrast door de ontspannen sfeer, fijne bediening en heerlijke tapas! Met name de warme tapas waren erg smaakvol.

Een echte aanrader!

Tip: serveer tijdens de gangen ook wat brood zoals vooraf wordt gedaan. Dat kan er prima bij nl.
ncleenheer .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
We hebben vanavond bij el Toro gegeten met onze dochter van 1,5. We hebben heerlijk vers gemaakt eten gegeten. Er werd een kinderstoel geregeld voor onze dochter en we werden zeer goed en vriendelijk behandeld. Wij hadden een 4 gangen tapas menu en onze dochter een kindermenu met frietjes en kipfilet. Toen ze na 3 gangen toch wel heel erg moe begon te worden, werd ons aangeboden om de laatste gang mee naar huis te nemen. Heerlijk eten, geweldige bediening, fijne sfeer. Al met al een toprestaurant.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Vriendelijke bediening
Goed bereikbaar en parkeergelegenheid.
Eten was goed en sangria heerlijk.
Een aanrader om te gaan eten
Eline S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Heerlijke tapas, gezellige bediening en alles lekker vers!
Helaas geen mojito kunnen drinken, maar dit werd goed ogelost met een wijntje van het huis !
Het was een gezellige avond :) bedankt!
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Goede sfeer heerlijke varkenshaas spies heerlijke bijgerechten goede vriendelijke bediening
Leuke sfeervolle ambiance
Zeker vaker Hern
Ryanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij vriendelijke en hartelijke gastheer. Onbeperkt Tapas verrassingsmenu. Erg lekker en vooral ook genoten van de eigen gemaakte Sangria. We kwamen laat op de avond aan (ca. 22:00) en dat was geen enkel probleem. Hartelijk, smaakvol, en leuk restaurant in centrum Leeuwarden. Voor herhaling vatbaar.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Gisteren heerlijk gegeten bij El Toro. We besloten te gaan voor de tapas en dan natuurlijk onbeperkt. Wat hebben we gesmuld.Alles zo vers en zelf gemaakt. Een heerlijk vers broodje, groente gerechtjes, echt zeer smaakvol. Toen kwam het vlees....zelden eet je vlees zo mals! Vandaar een extra portie ossenhaas voor mij ;-). Zelfs iets extra's bestellen, wat eigenlijk niet bij het menu hoorde, was geen probleem.
En dit allemaal met zeer vriendelijke en gastvrije bediening, wij hebben echt genoten!
Jur2704 V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Heerlijk met 9 mannen gegeten bij El Toro ! We hadden een mix van alle onbeperkte gerechten op tafel laten zetten en dat was een perfecte keus; iedereen at van alles wat en alles was even lekker ! We zaten met z'n negenen boven en hadden een privé etage én -serveerster, dus de drank kon rijkelijk vloeien, zonder dat iemand last van ons had :-) De waterpijp achteraf was het perfecte toetje...
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Met een afdelingsuitje hebben wij hier gegeten met een groep van 13 personen. Naast onze eigen verdieping kregen we ook geweldige service. De meneer die ons hielp kon vol passie vertellen over het eten en heeft ons dan ook heel goed geholpen. Het eten was daarnaast ook heerlijk. Alle dieetwensen waren bekend en voor alles werd dan ook een oplossing gezocht. Er werden zelfs varianten gemaakt op de tapas die wij kregen voor onze zwangere collega die niet alles mocht eten. Hierdoor kon iedereen van het eten genieten. Het was een top avond en mochten we binnenkort weer in de buurt van Leeuwarden zijn, dan gaan we hier zeker weer eten!
Daphne J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Super lekker gegeten en zeer vriendelijke mensen! Echt een authentiek plekje. We komen zeker nog een keertje terug :) :)
Myrthe B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Vreselijk gegeten. We gingen voor all you can eat, maar het vlees was zo zout en droog dat we na de tweede ronde zijn vertrokken. De rest stond nog op tafel. Ontzettend jammer, het zag er wel redelijk uit voor de prijs. Ik kom er nooit meer.
Geachte Rebel,

Wij betreuren het ten zeerste dat u uw 'bezoek' aan Tapas El Toro als negatief heeft ervaren. Ons streven is om kwalitatieve en smaakvolle Tapas gerechten te serveren. Ook service en gastvrijheid staan bij ons op nummer 1.

Ik zou graag contact met u opnemen, om te bespreken hoe wij tot een passende oplossing kunnen komen zodat u daarna uw mening kan herzien en ventileren op Iens.

Kunt u contact met ons opnemen 058-2152029 of door te mailen naar info@eltoro-leeuwarden.com

In afwachting van uw reactie, inmiddels verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

George Youssef
Tapas El Toro - Leeuwarden
Sjouk F.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Het eten was lekker, maar de keuken en bediening een zootje.... we zouden onbeperkt tapas krijgen maar we zijn met een hol gevoel in onze buiken naar huis gegaan na 2.5 uur te hebben gezeten. Dikke deceptie, aan de kwaliteit van het eten lag het nml niet!
Geachte mijnheer & mevrouw,

Het spijt ons ten zeerste dat u ontevreden naar huis bent gegaan. Wij willen u dan ook graag uitnodigen om in contact met ons te treden. Wij willen dit graag met u goedmaken en oplossen zodat u later met een tevreden gevoel over El Toro kunt spreken en terugdenken aan een leuke avond uit.

Wij horen graag van u, inmiddels verblijf ik met vriendelijke groet,

George Youssef
Tapas, Lounge & Grillspecialiteiten restaurant El Toro
T: 06-14900647
Pam1994 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten bij El Toro! Mijn zusje nam de spareribs, en ik had achteraf spijt dat ik die niet ook had genomen want hij was heerlijk! Maar ook de kip salsa met ui, paprika en champignons in tomatensaus die ik had was erg goed!
Zeer vriendelijke bediening, die het je duidelijk naar de zin wil maken. Verder is het restaurantje heel sfeervol, gezellig en Spaans ingericht. Een echte aanrader dus!
Winde F.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Min of meer toevallig belandden we op een donderdag bij dit Spaanse restaurant aan het Groot Schavernek in het centrum van Leeuwarden.
Ik ben geen groot fan van tapas: dat betekent keuzes maken en vaak teleurstellingen (te gaar, te droog, te vet). De eigenaar van El Toro beloofde ons dat het niet tegen zou vallen en dat we niet hoefden te kiezen, alleen maar aangeven wat we niet lustten. Ik ben lui genoeg om op zo’n aanbod in te gaan, maar ik ben dus behoorlijk kritisch. En echt, het was in alle opzichten gewoon erg goed.
We aten (onder veel meer) gemarineerde champignons, spareribs, kroketjes met een vulling van onder andere spinazie, vleesspiesjes met lam, ossenhaas en kippendijtjes, gemarineerde groenten en gamba’s. Alles vers gemaakt, perfect gekruid en precies gaar.
Mijn vraag over de avocadosalade met krab, knoflook en koriander werd opgevat als een retorische en beantwoord met een geheimzinnige glimlach. Dat kun je verwachten als je naar ‘het geheim’ vraagt. Hopelijk lukt het me een volgende keer om de precieze ingrediënten van deze verrukkelijke salade te ontfutselen.
De bediening is snel, correct en uiterst vriendelijk. Een glas kraanwater wordt bovendien snel en zonder morren geserveerd.
De zeer recente renovatie van de keuken wordt een dezer dagen afgerond met een goed afzuigsysteem voor de Big Green Egg. Dat is ook echt nodig en geldt voor mij nu als enige minpuntje.
Verder niets dan lof voor dit restaurant. Ik hoop er snel nog eens terug te komen, want ik heb nog lang niet alles geproefd.
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Heerlijke avond uit gehad in een goede ambiance. De zaak is knus ingericht. Hierdoor heb je niet her gevoel dat je in een lege zaak dineert. Ook al waren er maar 2 tafels bezet toen wij, vrij laat, dineerde. De zaak kan hier en daar wat strakker afgewerkt worden maar het is totaal niet storend. Complimenten voor het uitstekende eten (onbeperkt gamba's en mijn vriendin had losse tapas). Uitstekende gastheren (eigenaren) die erg attent, servicegericht en professioneel waren. Zeker een aanrader voor mensen die de tijd nemen voor een diner, want dan komt het concept het beste tot zijn recht. Bedankt voor een geweldige avond uit!
Ks B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Gisteravond met 4 personen gegeten, en ons laten verrassen door het 3gangen tapasmenu. Voortreffelijk gegeten en blij verrast met de veelzijgiheid in smaakvolle tapasgerechten. Ook het personeel is op en top gastvrij, en weet op een gezellige manier een bijdrage te leveren aan een mooie avond. El Toro is dan ook zeker een dikke aanrader, en voor het geld hoef je het niet te laten.
Groeten uit Berlikum. Ps het vegetarische kinderijsje was top.
jeanine95 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Na een ietwat valse start bij binnenkomst, toch overheerlijk gegeten, en genoten van de tapas, heerlijke verse producten, en álá minuut bereid. En de gastvrijheid staat bij deze mensen hoog in het vaandel.
Therecia V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Vanavond hier gegeten. We waren al eens eerder geweest en hebben toen een steak gehad. Vanavond hebben we onbeperkt tapas besteld. Dit was een goede keuze, vooral de gebakken gemarineerde champignons waren bijzonder lekker. Eigenlijk alle gerechtjes wel, maar ook de spareribs waren bijzonder goed. Wat ook leuk is , is dat ze hier cocktails serveren. Je moet er wel even om vragen, want het staat op hun site wel maar niet op de menukaart. Vanavond heb ik de mojito besteld. Verder is het een gezellig klein restaurantje met goede bediening.