El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Stephan F.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Je merkt aan de kwaliteit van de gerechten dat hier de gerechten met echte liefde en spaanse passie wordt bereid. De kracht van dit restaurant is dat alles aantoonbaar vers wordt gemaakt, en dat uit zich subliem in de smaak. Ben hier nu twee keer geweest, en raadt iedereen dit restaurant aan!
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Alles werd vers bereid. De eigenaar vertelde ons dat hij geen magnetron/stoomoven in zijn keuken had. Bij binnenkomst kregen we een welkomsdrankje; huisgemaakte Sangria. Ook voortreffelijk. 1 tip: vraag de klant eerst even of zij alcohol nuttigen.
We zaten op een knus plekje. Erg comfortabel met zitbankjes. En niet duur!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten met mijn dochter, uitstekende service! Leuke locatie. Op doorreis vanuit Assen naar Den Helder via de telefoon geboekt, makkelijk te doen.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
erg lekker eten, goed advies over wijn,
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Vlees lekker van smaak. Goede service.
Qua aankleding kan het misschien nog wat gezelliger. De tafel voor2 personen is wat aan de kleine kant.
monique.1970 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijl gegeten. Jammer dat de trap naar toilet niet zo fijn is, wiebelt en 1 trede kiept, eng als je naar beneden moet
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Geweldig genoten heerlijk geheten genoeg keuze
Lekker wijn prima bediening
Niet duur
Komen zeker terug (snel )
Een aanrader
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Dit restaurant kan ik iedereen aanbevelen. Gezellig, goede bediening en heerlijk eten. Beste spare ribs ooit gehad! Kom zeker terug.
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer :)
Een aanrader als je van tapas of lekker eten houd. Vriendelijke bediening, gezellige avond gehad.
Ageeth F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Top restaurant, erg lekker en meer dan voldoende eten. Romantische inrichting van een kleine knusse ruimte. Een plaats waar je je helemaal thuis en welkom voelt. We gaan hier zeker vaker eten
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend personeel. Kunnen veel vertellen over de smaak van de gerechten. Snelle service en heerlijke tapas!
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Tapas eten. En dan weet men niet dat daar sherry bij past. Een misser voor ons. Het enthousiasme van de gastheer vergoedt veel. We bestellen 9 tapas en krijgen er van de zaak nog sardines bij. Koude tapas heerlijk, warme ook erg lekker. Lekkere kip en biefstuk. Het brood is...Marokkaans. Zo wordt het toch nog internationaal!
lovadeko .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gisteren gegeten bij El Toro. Het was weer heerlijk. Helaas mag je bij de all you can eat niet zelf de tapas kiezen. dat vond ik wel erg vreemd, want iedereen krijgt hetzelfde te eten. Dus beter bestel je gewoon een 5 of 7 tapas menu. Dan mag je ook niet kiezen maar het is wel goedkoper. De gerechten waren wel erg lekker. Maar wat ik zeg, wel elke keer precies hetzelfde. Ook de vorige keer dat ik er gegeten heb en de andere mensen in het restaurant kregen ook dezelfde gangen. Klein minpuntje dus. De bediening was erg onervaren, maar de eigenaar is top.
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten , het vlees van de green egg bbq is een aangename smaaksensatie . De tappas zijn ook erg lekker . Een aanrader
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Spareribs zijn echt voortreffelijk. Komen volgende zeker bij u eten..

Dankjewel. De jongen van de chinees

M.v.g. raymon hazewinkel
Greet Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Goed en gezellig restaurant,
Dat ieder zijn eigen lekkernijen op kan scheppen naar behoefte is leuk.
Genoeg variatie ook.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ontzettend lekker gegeten!
Het was snel klaar en de service is uitstekend!
Al met al een erg geslaagd diner.
Bravo heren!
j.duim6 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gezellig en knus restaurant.
Vriendelijk personeel en vlotte bediening.
Een gelegenheid om nog eens weer te komen, dus we komen nog eens weer.????
Annecg G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Na een middagvoorstelling in schouwburg De Harmonie, met 6 personen heerlijk gegeten bij El Toro. We hadden 9 verschillende Tapas gerechten gekozen en deze waren bijzonder lekker. De eerste gang met heerlijk gebakken brood en lekkere salades. De tweede gang met o.a. verrukkelijke kroketjes en lekker champignons. En de derde gang met heerlijk gekruide stukjes kip en malse biefstukjes. Allemaal bijzonder smakelijk. Ook de sfeer in het restaurant was prettig gemoedelijk. De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom wij vinden dit een plekje om zeker terug te komen.
alie56 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Mixed grill met 4 st vlees was heerlijk ,lekker gekruid en mals vlees
Spareribs heerlijk mals vlees en pittig gekruid
Vriendelijke bediening.
Dit is voor herhaling vatbaar