El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend personeel. Kunnen veel vertellen over de smaak van de gerechten. Snelle service en heerlijke tapas!
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Tapas eten. En dan weet men niet dat daar sherry bij past. Een misser voor ons. Het enthousiasme van de gastheer vergoedt veel. We bestellen 9 tapas en krijgen er van de zaak nog sardines bij. Koude tapas heerlijk, warme ook erg lekker. Lekkere kip en biefstuk. Het brood is...Marokkaans. Zo wordt het toch nog internationaal!
lovadeko .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gisteren gegeten bij El Toro. Het was weer heerlijk. Helaas mag je bij de all you can eat niet zelf de tapas kiezen. dat vond ik wel erg vreemd, want iedereen krijgt hetzelfde te eten. Dus beter bestel je gewoon een 5 of 7 tapas menu. Dan mag je ook niet kiezen maar het is wel goedkoper. De gerechten waren wel erg lekker. Maar wat ik zeg, wel elke keer precies hetzelfde. Ook de vorige keer dat ik er gegeten heb en de andere mensen in het restaurant kregen ook dezelfde gangen. Klein minpuntje dus. De bediening was erg onervaren, maar de eigenaar is top.
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten , het vlees van de green egg bbq is een aangename smaaksensatie . De tappas zijn ook erg lekker . Een aanrader
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Spareribs zijn echt voortreffelijk. Komen volgende zeker bij u eten..

Dankjewel. De jongen van de chinees

M.v.g. raymon hazewinkel
Greet Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Goed en gezellig restaurant,
Dat ieder zijn eigen lekkernijen op kan scheppen naar behoefte is leuk.
Genoeg variatie ook.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ontzettend lekker gegeten!
Het was snel klaar en de service is uitstekend!
Al met al een erg geslaagd diner.
Bravo heren!
j.duim6 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gezellig en knus restaurant.
Vriendelijk personeel en vlotte bediening.
Een gelegenheid om nog eens weer te komen, dus we komen nog eens weer.????
Annecg G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Na een middagvoorstelling in schouwburg De Harmonie, met 6 personen heerlijk gegeten bij El Toro. We hadden 9 verschillende Tapas gerechten gekozen en deze waren bijzonder lekker. De eerste gang met heerlijk gebakken brood en lekkere salades. De tweede gang met o.a. verrukkelijke kroketjes en lekker champignons. En de derde gang met heerlijk gekruide stukjes kip en malse biefstukjes. Allemaal bijzonder smakelijk. Ook de sfeer in het restaurant was prettig gemoedelijk. De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom wij vinden dit een plekje om zeker terug te komen.
alie56 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Mixed grill met 4 st vlees was heerlijk ,lekker gekruid en mals vlees
Spareribs heerlijk mals vlees en pittig gekruid
Vriendelijke bediening.
Dit is voor herhaling vatbaar
Patrick Z.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Misschien dat het bedienend personeel zich verveeld, want het kwam meer dan één keer voor dat er twee vlak achter elkaar kwamen vragen of er nog iemand wat dinken wou hebben. Ook was extra brood besteld dat we nooit hebben gekregen. Het brood dat we hadden was heel vreemd gesneden, sommige stukken waren veel te groot. Twee bankjes en twee stoelen voor een zes persoonstafeltje waren niet erg handig.
Xfood .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten is erg lekker. Wel erg jammer dat het eten zo snel achter elkaar geserveerd werd. We kwamen voor tapas en het is fijn als de tapas niet te snel achter elkaar geserveerd worden. Je kreeg een beetje een gehaast gevoel, terwijl je juist komt om lekker rustig te zitten en te genieten van een avondje uit. De tapas waren wel heel lekker.
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijke tapas gegeten bij El Toro!
Voor mijn 50ste verjaardag zelf een verrassing dessert erbij gekregen! Top!
Vriendelijk personeel!
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een gemoedelijk sfeertje. Zeer vriendelijke bediening. Complimenten voor de kok. Qua smaaksensatie verkeerden wij in hemelse sferen. Zeker voor herhaling vatbaar dus
Anoukvdw .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Lekker gegeten bij El Toro. Bij de All you can eat optie, mag je niet zelf kiezen welke gerechten je wilt. Die stelt het restaurant samen.
jand2908 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij El Toro, hartelijke ontvangst, veel verse producten. Tempo mocht wel iets lager. De gerechten werden snel achter elkaar geserveerd.
Een aanrader!!
elsketolsma .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Lekker gegeten, heel erg vriendelijk personeel! Gemoedelijk, gezellig. De porties zijn groot, dus hoef je minder te bestellen.
marijkeh.1995 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten ! Super goeie service en hele lekkere cocktails!
Leuke sfeer en heerlijk lang na getafeld dus we komen zeker terug!
Ruurd P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk tapasmemu gegeten bij El Toro. Vriendelijk en servicegericht personeel, goed eten en lekkere wijnen. Zeker een aanrader als je in Leeuwarden wilt eten!
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Heerlijk eten en alles goed bereid op de egg. Tafels dicht bij elkaar maar is goed opgelost door planten en andere elementen te plaatsen. favoriete tapa's restaurant.