El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

Jouw recensie over het restaurant El Toro

Willy P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Hebben wederom heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening. Meiden lopen constant heen en weer en te lachen. Een min puntje. Zaten dit keer boven. De banken en krukken vonden wij te laag. Maar het eten was super
Jannie F.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
We misten het speciale tapas gevoel
E.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
De vegetarische tapas vond ik teleurstellend. De paprikatapas was lekker, de spinaziekroketjes aardig. Voor de andere tapas mag de kok meer fantasie gebruiken. Was nu nogal saai. De vleeseters in het gezelschap waren meer tevreden.
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
tapas gehad. De meeste erg lekker, wel wat weinig groentetapas. Desserts op zich prima, maar geen heel verrassende keuze
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
Wij hebben echt heerlijk gegeten, het eten was perfect en zag er netjes uit de werknemers waren ook super aardig en de sfeer binnen vonden we echt heel gezellig zeker een aanrader voor iedereen! Ik geef jullie een dikke 10+ jammer dat 't niet hoger kan anders echt gedaan nog nooit zo lekker gegeten
Evert A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Lekker gegeten, personeel heeft voor ons een uitzondering gemaakt omdat mijn vriendin vegetarisch is, maar ik niet. Dus zij het vega tapas menu, en ik het vlees taps menu, erg lief. Gezellige bedieding en goed eten! Toppie.
Renie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
restaurant is niet geschikt voor ouderen en invaliden ,vanwege wc boven .das jammer ,eten was goed personeel vriendelijk .dessert prima,
Arnold E.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Een fijne zaak waar bij binnenkomst je volop de aandacht krijgt die je wenst ( maar niet altijd verwacht, hier wel! ). De menukaart is afwisselend met voor ieder wat wils. Prima gegeten ( ruime porties ) en goede service. Persoonlijk stelde ik nog erg op prijs dat de openingstijd er voor zorgde dat ik op tijd kon eten (gezien mijn reistijd terug naar huis prettig). Een aanrader! Arnold Erhardt Utrecht
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Klein restaurant met vrij kleine tafels maar wel erg goed eten. Zeker en aanrader.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Wat een gastvrijheid!
Op oudjaarsdag een 5 gangen diner mogen gebruiken bij dit leuke restaurant. Het interieur doet je al snel in een sfeer wanen die de naam van het restaurant eer aan doen. Wij zaten op de eerste etage van het pand wat erg leuk was.
Érg lekker gegeten en wat een geweldige gastheer! Wij komen zeker terug.
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Bediening top en snel. Gerechten waren perfect. Echt een aanrader.
Idsge P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Heerlijk, alles zelf gemaakt. Goede bediening en op Kerstavond ook nog een flesje wijn meegekregen. Aanrader!
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Een heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Fantastische ambiance met vriendelijk personeel alles goed bereid enige minpunt was dat de mixed grill(4) van mij een andere samenstelling had mogen zijn..
Tommy S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Niet naar toe gaan, eten was redelijk en bediening was slecht, beter wachten tot LOETJE open is!!!!!
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gastvrij, heerlijk eten voor een redelijke prijs.
Koen G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening met persoonlijke aandacht. Menukaart is erge uitgebreid, misschien wel iets teveel om te kiezen.
Ferry R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Bedieding was top !
Eten was een beetje aan de flauwe kant.
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Aardige bediening, lekker gegeten met name het zelfgemaakte dessert is een aanrader.
Onze tafel stond wel in een hoekje wat de bediening bemoeilijkte en onze bewegingsvrijheid.