El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

angela V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Iedere keer eten we hier heerlijk! Veruit de beste Spaanse tapas van Leeuwarden. Vriendelijke bediening met goede kennis van eten en wijnen. Tot snel!
Sipke & Jittie L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening
l L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gewoon goed gegeten hier. Helemaal niks mis mee. De zaak zat vol , maar het is ook maar klein hier.Vriendelijke bediening. We komen zeker terug
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Erg gezellig, en heerlijk eten!
Durkje O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeven. En uitstekende bediening. We komen hier zeker een keer terug
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk tapas gegeten bij El Toro. Het was de eerste keer dat we hier aten, maar het is zeker voor herhaling vatbaar! Er werd uitleg en advies gegeven over de te bestellen tapas en dat vonden we erg fijn. En de tapas waren heel erg lekker. Kortom: we hebben genoten!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten,aanrader.
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, we komen zeker weer.
angelasimms991 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Prima ontvangst, vriendelijk en kundig bediening. Kwaliteit van het eten was uitstekend, maar de porties had voor mij iets kleine gekund. Ik kom zeker terug.
Liza B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Warm en gastvrij ontvangst. Persoonlijke tijd en aandacht. Eten was goed en meer als voldoende. Ruime keuze in diverse tapas diners. Spaanse rode wijn is een aanrader. Een dikke pluim voor dit restaurant. Hebben eerlijk gezegd niets met Leeuwarden. Het mooie aan Leeuwarden is de trein terug naar Sneek (helaas geen sneltrein) maar komen voor dit restaurant en haar personeel zeker weer terug!
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Geweldige bediening! En het eten was overheerlijk! Onbeperkt Gamba's en mixedgrill is echt een aanrader! Lekkerste spareribs van Leeuwarden!
Stephan F.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Je merkt aan de kwaliteit van de gerechten dat hier de gerechten met echte liefde en spaanse passie wordt bereid. De kracht van dit restaurant is dat alles aantoonbaar vers wordt gemaakt, en dat uit zich subliem in de smaak. Ben hier nu twee keer geweest, en raadt iedereen dit restaurant aan!
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Alles werd vers bereid. De eigenaar vertelde ons dat hij geen magnetron/stoomoven in zijn keuken had. Bij binnenkomst kregen we een welkomsdrankje; huisgemaakte Sangria. Ook voortreffelijk. 1 tip: vraag de klant eerst even of zij alcohol nuttigen.
We zaten op een knus plekje. Erg comfortabel met zitbankjes. En niet duur!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten met mijn dochter, uitstekende service! Leuke locatie. Op doorreis vanuit Assen naar Den Helder via de telefoon geboekt, makkelijk te doen.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
erg lekker eten, goed advies over wijn,
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Vlees lekker van smaak. Goede service.
Qua aankleding kan het misschien nog wat gezelliger. De tafel voor2 personen is wat aan de kleine kant.
monique.1970 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijl gegeten. Jammer dat de trap naar toilet niet zo fijn is, wiebelt en 1 trede kiept, eng als je naar beneden moet
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Geweldig genoten heerlijk geheten genoeg keuze
Lekker wijn prima bediening
Niet duur
Komen zeker terug (snel )
Een aanrader
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Dit restaurant kan ik iedereen aanbevelen. Gezellig, goede bediening en heerlijk eten. Beste spare ribs ooit gehad! Kom zeker terug.
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer :)
Een aanrader als je van tapas of lekker eten houd. Vriendelijke bediening, gezellige avond gehad.