El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

Jouw recensie over het restaurant El Toro

Sytze H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, in een gezellig restaurant. Alles vers en vlees van goede kwaliteit. Toppers waren voor mij de spareribs en de huisgemaakte aioli. Personeel was rustig en relaxed en het eten kwam snel op tafel. Komen zeker een keer terug.
mri-k .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Prima soepjes en brood vooraf. De paella die we als hoofdgerecht aten zag er prachtig uit maar viel qua smaak wat tegen.
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
DE sfeer en de bediening bij El Toro waren uitstekend, dus we hebben er zeker prettig gegeten. Het eten had wel wat beter gekund. De spareribs waren uitstekend, maar de tapas vielen tegen. De calamares waren te veel fabriekskwaliteit en de oesterzwammen met spaanse ham erg (te) vet. Het lamsspiesje was wel weer erg lekker.
Foeke T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten.mixed grill lekker gekruid vlees.
Vriendelijk personeel de sfeer is relaxt
J J S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten!
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Ik vond het eten erg lekker, maar vond het personeel matig. Hoe het all you can eat concept precies werkte vond ik erg onduidelijk en dat konden ze ook niet heel duidelijk vertellen naar mijn idee. We kregen af en toe wat eten maar konden nergens uit kiezen, alleen op het laatst toen 'al onze gangen al geweest waren' konden we iets kiezen omdat we het all you can eat hadden, alleen hadden we geen idee uit wat voor tapas we dan konden kiezen. Ze praatten erg zacht dus daar kan zeker wat aan verbetert worden.
Lami D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
last in maart geweest. de tapas zijn prima wel vernieuwing nodig. sfeer is gezellig en erg knus. Eigenaar en personeel erg vriendelijk.
Johno S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Lekker gegeten voor een goede prijs. Eten werd vlot, maar niet te snel geserveerd. Spareribs gleden van het bot. De leuke serveerster die ons bediende maakte de ervaring compleet.
N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het was een zeer geslaagde, gezellige avond met heerlijk eten en hele goede bediening!! Bedankt Emma! We komen zeker terug :-)
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Kwaliteit en vak kennis. Je voelt en proeft de sfeer. Raad aan om je laten adviseren door het personeel.
Zij maken een menu naar de wensen van de klanten.
Noël L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Eten was goed echter bediening erg opdringerig en te snel. Eten nog niet op en volgende gang was er alweer . Binnen een uurtje negen tapas geserveerd . Daarnaast wel all you can eat concept maar niet all you want to eat! Je kon bij all u can eat concept niet kiezen maar je krijgt een verrassingsmenu evenals de negen tapas die wij geserveerd kregen. Kiezen wat je lekker vindt is dus niet mogelijk hetgeen we erg jammer vonden
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten, erg vlees was erg smaakvol gekruid.
Ook de zelfgemaakte deserts waren erg lekker.
Ook het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.
Al met al een aanrader.
Arjan G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prima plek in leeuwarden om rustig te genieten van een lekkere rib-eye, of gegrilde sardienes en een biertje of glas wijn. Geen poespas, goede gastheer!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekkere tapas gegeten. Gastheer had alles goed in de gaten. Men was zeker niet opdringerig maar kwam op het juiste moment om iets te vragen. Prima!
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten en een leuke avond gehad.
Martha D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Excellent.....heerlijk gegeten. Kan niet beter
niels W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gezellig, lekker eten, personeel dat precies weet wat er wordt geserveerd en geïnteresseerd is in de klanten. Aanrader!
Albert W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We zaten boven en werden bediend door "bokser "
Goeie informatie
Niet opdringerig
Dankzij haar hebben we een leuke en gezellige avond gehad in het voor ons nogal tegenvallende en saaie leeuwarden
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Klein, gezellig restaurant met prima meedenkende bediening. Prima sfeer en ook heerlijk onbeperkt tapas gegeten.
De inrichting is wellicht wat gedateerd maar absoluut voldoende en zeker gezellig.
Sorridente F.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ik ben zeer bekend met El Toro en vind t altijd heerlijk om daar te gaan eten!! Personeel is vriendelijk en de sfeer is heel gezellig! Echt een aanrader voor als je lekker een avondje wilt uit eten voor een leuke prijs!