El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

Jouw recensie over het restaurant El Toro

Merijn D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goed eten van de houtskool grill. Lekker no-nonsens, kwalitatief prima en prima prijs.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Gastvrij ontvangen. Wijn wordt lekker vlot doorgeschonken. Lekkere tapas van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!
Iepe J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten de gerechten waren van een zeer goede kwaliteit.
De bediening was ook fantastisch de gastheer Dimitri vertelde bij elk gerecht waar het van gemaakt was en hoe het bereid werd.
Ook werd er keurig rekening gehouden met onze wensen.
Wij komen hier zeker weer eens terug om heerlijk te eten.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
De vleesgerechten waren erg lekker!
Myrthe M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goed eten, flinke porties! Vriendelijke bediening. Enige tip die we hebben is om niet al af te ruimen als er nog mensen aan het eten zijn. Kwalitatief gezien een aanrader!
J V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Ergens in April zijn wij met zijn tweetjes bij El Toro geweest. Ik vind dat dit bezoekje verdient nog steeds een recensie. Het eten en met name de heerlijke vlees spiezen o.a. de ossenhaas en de kippendij waren heerlijk. En wat een leuke rustige gastheer die ons avond allen maar leuker had gemaakt. Toppers!
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij El Toro met super lekkere tapas en sangria in een gezellige sfeer met aardig personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Fenny P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten!! Echt een aanrader ! Spare Ribs van de houtskoolgrill!! Komen zeker zsm terug! Broodjes met ailolie ook echt super!! Feestje op je bord!
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Dit restaurant uitgekozen op basis van de vele goede recensies is uitgelopen op een grote teleurstelling. We waren met z'n vieren en bestelden tapas. De eerste drie kwamen vrij vlot maar eentje kwam maar niet. Na een uur, kwam hij uiteindelijk en bleek het de verkeerde te zijn. Dit werd herstelt maar het smaakte nergens naar, bij de garnalen met avocado en kruidenmayonaise was de avocado nergens te bekennen, het was een bakje met een flauwe mayonaise met garnaaltjes erin. De volgende ronde duurde ook weer heel lang en wederom viel het erg tegen, o.a. droge kip en taaie spareribs en de dun gesneden spaanse ham bleken dikke taaie plakken droge ham. Toen we nog een ronde wilden proberen en een tapas er nog steeds niet was na drie kwartier zijn we opgestapt. Dit was eens maar nooit weer.
Marijcke V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Ik dacht echt dat ik met de AH zegelboekjes deze reservering had gemaakt!
Wat een teleurstelling toen bleek dat het niet zo bleek te zijn en wij de normale prijs moesten betalen. Op zich niet erg, maar de kwaliteit van de tapas was niet wat wij ervan hadden verwacht.
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. 1e gang stond ook al snel op tafel en liep goed door.
Inrichting gezellig en knus.
Patrick En Wiebrig S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk, zoals altijd!
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
All you can eat is bij hen een door de chef samengesteld menu. Ook als je voor een menu kiest van 3, 5 of 7 tapas bepaalt de chef wat je eet. Ronduit slecht.
Sytze H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, in een gezellig restaurant. Alles vers en vlees van goede kwaliteit. Toppers waren voor mij de spareribs en de huisgemaakte aioli. Personeel was rustig en relaxed en het eten kwam snel op tafel. Komen zeker een keer terug.
mri-k .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Prima soepjes en brood vooraf. De paella die we als hoofdgerecht aten zag er prachtig uit maar viel qua smaak wat tegen.
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
DE sfeer en de bediening bij El Toro waren uitstekend, dus we hebben er zeker prettig gegeten. Het eten had wel wat beter gekund. De spareribs waren uitstekend, maar de tapas vielen tegen. De calamares waren te veel fabriekskwaliteit en de oesterzwammen met spaanse ham erg (te) vet. Het lamsspiesje was wel weer erg lekker.
Foeke T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten.mixed grill lekker gekruid vlees.
Vriendelijk personeel de sfeer is relaxt
J J S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten!
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Ik vond het eten erg lekker, maar vond het personeel matig. Hoe het all you can eat concept precies werkte vond ik erg onduidelijk en dat konden ze ook niet heel duidelijk vertellen naar mijn idee. We kregen af en toe wat eten maar konden nergens uit kiezen, alleen op het laatst toen 'al onze gangen al geweest waren' konden we iets kiezen omdat we het all you can eat hadden, alleen hadden we geen idee uit wat voor tapas we dan konden kiezen. Ze praatten erg zacht dus daar kan zeker wat aan verbetert worden.
Lami D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
last in maart geweest. de tapas zijn prima wel vernieuwing nodig. sfeer is gezellig en erg knus. Eigenaar en personeel erg vriendelijk.