El Toro

Groot Schavernek 3 8911 BW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582152029

Over het restaurant El Toro

Een stukje Spanje in hartje Leeuwarden

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in het noorden, kan terecht bij El Toro. In hartje Leeuwarden vind je dit gezellige tapas restaurant. Kies uit verschillende kleine Spaanse gerechten en deel ze met je vrienden. Het leuke van tapas is dat je veel verschillende smaken kunt proberen in kleine porties. Maar ook voor de grote trek kun je bij El Toro terecht. Wat dacht je van spare ribs of een lekkere paella? Hier komt niemand iets te kort!

Meer informatie over restaurant El Toro

Jouw recensie over het restaurant El Toro

Tommy S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Niet naar toe gaan, eten was redelijk en bediening was slecht, beter wachten tot LOETJE open is!!!!!
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gastvrij, heerlijk eten voor een redelijke prijs.
Koen G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening met persoonlijke aandacht. Menukaart is erge uitgebreid, misschien wel iets teveel om te kiezen.
Ferry R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Bedieding was top !
Eten was een beetje aan de flauwe kant.
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Aardige bediening, lekker gegeten met name het zelfgemaakte dessert is een aanrader.
Onze tafel stond wel in een hoekje wat de bediening bemoeilijkte en onze bewegingsvrijheid.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
De wachttijd perfect, voor een drankje moesten we gemiddeld 2 minuten wachten en voor een nieuwe ronde spareribs ongeveer 5 minuten.

Erg genoten van het heerlijke eten en de gezellige sfeer.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Het eten was zoals gewoonlijk goed. Jammer dat de bedienen de bijgerechten vergeten was en hierdoor het vlees al voor een groot deel op was toen we de rest geserveerd kregen.
Ype H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een prima sfeer met uiterst vriendelijke bediening! Hooguit had de opbouw van de gerechten iets beter kunnen zijn, want om te eindigen met twee vleesgerechten is wat aan de zware kant. Een salade tussendoor was dan beter geweest.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Bediening en service is fantastisch. Leuk en enthousiast personeel. Kwaliteit van het eten is oké, maar moet zeggen dat ik voor dat geld wel wat beter had verwacht. Het gaat dan meer om de kwaliteit dan de kwantiteit, want de hoeveelheid was meer dan voldoende!
Kirsten H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
El Toro is een sfeervol restaurant met goed eten en erg leuke bediening. Wij komen hier graag. Dit is zeker een aanrader.
R.oosterbos O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Prima gegeten. Vriendelijke bediening. De tapas is niet echt authentiek Spaans maar lekker bereid. De porties zijn prima.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Nog nooit zulke lekkere tapas gehad! Echt een aanrader. Leuk en knus ingericht. Erg vriendelijk personeel!
Ook erg leuk dat de tapaskeuze verrassend is
Merijn D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goed eten van de houtskool grill. Lekker no-nonsens, kwalitatief prima en prima prijs.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Gastvrij ontvangen. Wijn wordt lekker vlot doorgeschonken. Lekkere tapas van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!
Iepe J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten de gerechten waren van een zeer goede kwaliteit.
De bediening was ook fantastisch de gastheer Dimitri vertelde bij elk gerecht waar het van gemaakt was en hoe het bereid werd.
Ook werd er keurig rekening gehouden met onze wensen.
Wij komen hier zeker weer eens terug om heerlijk te eten.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
De vleesgerechten waren erg lekker!
Myrthe M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goed eten, flinke porties! Vriendelijke bediening. Enige tip die we hebben is om niet al af te ruimen als er nog mensen aan het eten zijn. Kwalitatief gezien een aanrader!
J V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Ergens in April zijn wij met zijn tweetjes bij El Toro geweest. Ik vind dat dit bezoekje verdient nog steeds een recensie. Het eten en met name de heerlijke vlees spiezen o.a. de ossenhaas en de kippendij waren heerlijk. En wat een leuke rustige gastheer die ons avond allen maar leuker had gemaakt. Toppers!
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij El Toro met super lekkere tapas en sangria in een gezellige sfeer met aardig personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Fenny P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten!! Echt een aanrader ! Spare Ribs van de houtskoolgrill!! Komen zeker zsm terug! Broodjes met ailolie ook echt super!! Feestje op je bord!