El Toro

5,9
5,3
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Vanavond spontaan bij El Toro gaan eten, zo vanaf het strand. De kaart zag er, ondanks het slechte Nederlands, veelbelovend uit. Wij namen het tapas-menu. Het meeste was niet vers en de guacamole kwam duidelijk uit een potje. Wij vroegen om een schotel zonder varkensvlees maar dat leken ze in de keuken niet te hebben begrepen. Bij verschillende tafels om ons heen hoorden wij ook dat ze dingen waren vergeten (weg te laten). Daarnaast duurde het verschrikkelijk lang voor het eten en zelfs het drinken werd geserveerd (1,5 uur voor eten, ruim een half uur op
drinken zitten wachten). Op dat moment waren er slechts 4 tafels bezet dus daar kan het niet aan hebben gelegen. Het hoofdgerecht, fajitas, waren lekker, maar ook duidelijk niet vers. Jammer. Wij komen er zeker niet meer terug.
MY_Amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Nog nooit zo slecht meegemaakt! Bij binnenkomst geholpen door een dame die vriendelijk was. Gevraagd of we binnen één uur konden eten ivm laatste boot. Dat was geen probleem. Dat was het enige positieve van dit restaurant. De gastvrijheid was verder ver te zoeken. Bij bestellen vroegen we of de kinderpizza's zelf gemaakt werden of kant en klaar waren. Dit vanwege eerdere slechte ervaring elders. We werden raar aangekeken op de vraag, maar het antwoord was dat ze de pizza's zelf maakten, alhoewel de ober niet overtuigd leek van zijn antwoord. Voor onszelf hadden we ossehaas besteld. Ik met pepersaus en gepofte aardappel en mijn vrouw met champignonsaus en frites. De kinderen een kinder pizza en een hamburger menu. Met ons eerste drankje kregen we stokbrood met kruidenboter. Het stokbrood was aan de onderkant aangebrand. De drankjes, cola en sinas, waren ook al niet zoals het moet zijn. Er zat te weinig koolzuur op en ze waren niet koud genoeg. Na 45 min kwam ons hoofdgerecht, dat werd snel eten. Helaas waren we sneller weer buiten dan gedacht. Wat was dit slecht. De pizza was zeker niet huisgemaakt, maar een kant en klare pizza. Dat was duidelijk zichtbaar aan de vorm, de opmaak en de geperforeerde bodem. Ik begon met het snijden van de pizza. Nou, daar kwam ik amper doorheen. Een knapperige bodem is lekker, maar dit leek wel een houten bodem. Mijn vrouw bekeek de hamburger, omdat ze de hamburger er wat donker uit vond zien. Nou dat zag ze goed, de hamburger was zwart en zo hard dat je de ramen er mee kon ingooien. Dat was nog niet alles. De champignonsaus bij de ossehaas was zo ingedikt dat je het bakje ondersteboven kon houden en er nog niets uitviel. Dit kon echt niet. Het vlees hebben we niet meer aangeraakt en we hebben direct de bediening erbij geroepen. De eigenaar werd gehaald en stond ons te woord. Hij ging direct in de verdediging en vond de hamburger niet aangebrand. De pizza was inderdaad niet huisgemaakt ondanks dat we er specifiek om gevraagd hadden, dat gaf hij toe. Hij stelde voor om nieuwe gerechten voor de kinderen te maken. Wij wilde dat niet, omdat we geen tijd meer hadden, maar vooral omdat we er genoeg van hadden. We moesten zelf voorstellen om alleen de drankjes te betalen en zijn vertrokken. Kortom, geen aanrader!!!
Myrems .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heel gezellig zitten borrelen en snacken, vriendelijke bediening, goede sfeer en lekker. Alles bij elkaar zeker de moeite waard om daar vaker naar toe te gaan, zeker als je het centrum te druk, of te lawaaierig vindt, je hoort wel wat uit het centrum, maar kunt nog gewoon met elkaar praten.
Jantine J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
De bediening was slecht en erg traag. Half uur op stokbrood moeten wachten en was ook nog aangebrand. Idem voor de frites. Vlees was matig, twijfel of het goed gegaard was. Restaurant is zeker geen aanrader.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Zeer maar dan ook zeer slechte bediening, het eten was redelijk maar niet geweldig.. Rekening kloptte niks van, er was te veel gerekend.. Geen aanrader!!!
Ceriel V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
El Toto zeer slechte service en jammer van al dat verse eten. Het verse eten wordt in de keuken verpest.

En als iemand een klacht heeft luisteren ze niet en geld terug kennen ze daar niet.
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Goed gegeten. Was echt lekker. Snelle beniening. Echt een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug. Ga zo door. Wij wensen jullie veel klandizie toe.
Bobo1974 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Werkelijk nog nooit zo slecht gegeten, zelfs niet in het buitenland. Ruim 1 uur gewacht op het voorgerecht : stokbrood met kruidenboter en 1 caprese. Weer een uur gewacht op het hoofdgerecht. De tapas kwam (denk ik) uit de magnetron. Volgens de bediening uit de frituur. Ik weet niet wat erger is... De Mexicaanse lasagne was smakeloos en taai. Pizza ook uit de magnetron denk ik. De tapas hebben we teruggestuurd en niet betaald. Als compensatie een (eerder teruggestuurde) lasagne. Waarschijnlijk komen de inkomsten uit eenmalige klanten en daardoor blijven ze bestaan. Had ik de recensies hieronder maar gelezen voor ik naar binnen ging om mijn vriend en schoonouders mee uit eten te nemen. Triest...
Coleen F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Heb hier vorige week gegeten tijdens onze vakantie op Texel. De jongens wouden vraag een pizza carbonara en dit was het enige restaurant die dat aanbood.
Als eerst de drankjes besteld en de kaart gekregen. Ze hadden alleen maar 3 kaarten over en we waren met zen 4ren. De jongens dus hun pizza besteld alleen dan met salami erbij want dat zit er niet standaard bij. Men schoonzus een salamipizza met spiegel ei en ik een argentijnse biefstuk met keus uit gepofte aardappel of friet. Vooraf 2 stokbroodjes met kruidenboter om te delen. Na lang wachten nog niet ons voorgerecht gehad en ben ik gaan navragen, bleek er iets Te Zijn fout gegaan, het Zou geregeld worden (30 min. Na aankomst). 10 min later dan toch ons brood gehad, wat wel erg lekker was. 15 min later kwamen onze hoofdgerechten. de serveerster gaf de borden zo in je hand, Ze stond dom naar men bord te kijken, geeft hem mij en zegt: ach al die rare namen hier ook en loopt weer weg. Ik had een pepersausje erbij besteld en deze kwam niet, na weer navragen toch nog men sausje gekregen maar men vlees was alweer koud, niet dat dat nog veel uitmaakte want ik heb nog nooit zo'n smaakloos taai stuk vlees gehad. De friet was slap en smaakloos, en de keus tussen deze friet en de gepofte aardappel werd me ook niet aangeboden. De pizza's waren keihard, de salami die erbij gevraagd werd was cervelaat, de ei die erop zat was nog niet volledig gaar en glibberde bijna van de pizza af. Bij het afrekenen moesten we weer 10 min wachten voor we eindelijk Werden geholpen. Nadat we onze mening over het eten hadden gedeeld werd ons nog wel wen drankje van de zaak aangeboden maar die hebben we afgeslagen omdat we geen behoefte om daar langer te blijven. Al met al dus een zeer negatieve ervaring.
Margriet_S .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Niet lekker gegeten: de stukjes ossenhaas in ons hoofdgerecht ware taai. De guacamole was vervangen door groengele drab die guacamole moest voorstellen en bij navraag uit een potje bleek te komen. De borden waren rommelig opgemaakt.
1 pluspunt: de frieten waren wel lekker, maar daarvoor was ik niet gekomen
De bediening was wel heel aardig.
Melissadk .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Restaurant bij ons hotel om de hoek. Restaurant ziet er leuk uit maar eten valt tegen. Shoarma prima voor deze prijs alleen het pita broodje wat je er bij krijgt is koud. Staat op de kaart spareribs onbeperkte maar dat hebben ze uiteindelijk niet. Gewonen Shareribs genomen maar hier weinig smaak aan. Bediening doet ze best maar gaat veel fout.
Edward L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Een T-Bone steak besteld. Ik had trek in een flink stuk vlees. Helaas was het stuk vlees zo taai als mijn schoenzool. Ik heb dit teruggegeven met mijn opmerkingen. De reactie was: sorry ,maar de kok vindt het vlees uitstekend. Nou heb ik in mijn leven meer T-Bones gegeten dat dat knaapje wat mij bediende dus dat vond ik geen argument. Bovendien moet ik de eerste kok nog tegenkomen die zijn eigen vlees afkeurt. Ze denken dat toeristen in De Koog alles eten wat hier geserveerd wordt, maar helaas voor hun, ik niet. Ik heb uiteindelijk betaald omdat het mij niet om het geld ging maar om de kwaliteit. Het restaurant heeft het geld aangenomen omdat het hun alleen om het geld gaat.
Mace .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Vanavond bij El Toro gegeten. Regel 1 van Herman den Blijker genegeerd: "Eet niet in een restaurant die afbeeldingen van de gerechten heeft" Geen spijt van gekregen.

Prijs kwaliteit is een dikke 9. 300 gram Argentijnse biefstuk voor 14 euro is geen geld. Ook prijs van vegetarische taco's was in orde.

Kreeg twee stukjes biefstuk, 1 heerlijk mals, andere leek op mijn schoenzool. na hier een opmerking over gemaakt te hebben ging de serveerster meteen een nieuw stukje in de keuken vragen.

Opmaak van de borden wel beetje rommelig, bijgerechten in plastic en stalen bakjes kan ook net wat beter. Maar alles bij elkaar goed gegeten voor een zeer acceptabele prijs.
Fortjejanssen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
we zijn hier in een rustige tijd geweest de bediening was goed en zeer vriendelijk het eten was goed zeker als je kijkt naar prijs kwaliteit verhouding niet te duur en lekker stuk vlees
Robgraafland .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Wij hebben hier het afgelopen jaar een aantal keer gegeten en zijn het niet eens met de reviews tot nu toe. Het eten bij El Toro smaakt goed en de prijzen zijn ook goed. Vooral de spiezen die zij hebben vinden wij lekker. De laatste keer had één van ons een rib-eye die niet zo lekker was en na deze terug gestuurd te hebben werden in plaats hiervan twee heerlijke ossehaasjes geserveerd.

De service is ok, wij kunnen ons voorstellen dat wanneer het erg druk is de service minder bevalt. De bediening is in ieder geval vriendelijk.

Eén keer was het wat koud daarom een 7 voor het decor dat wel mooi en passend is. Als je het snel koud hebt is het handig om voor de zekerheid een vestje mee te nemen.

Als je op zoek bent naar een lekker stuk vlees voor een goede prijs dan kunnen wij El Toro aanraden.