El Ternero

Lieve Vrouwestraat 22 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant El Ternero

Een verse, malse biefstuk van de houtskoolgrill…….Hoe dat smaakt? Moet je zelf proeven in dit gezellige Argentijnse restaurant waar je wel 10 verschillende soorten biefstuk op het menu zult aantreffen. Of ander vlees of vis dat allemaal op de grill wordt klaargemaakt. Ook graag wat groens erbij? Laat je gaan aan het saladebuffet en geniet van de verrassende bijgerechten.

Meer informatie over restaurant El Ternero

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

9,1
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Een aanrader! Echt een heerlijke malse steak gehad, met champignonsaus en een gepofte aardappel. Lekkere saladebar erbij. Chefkok kwam twee keer aan onze tafel, wat toch wel een goed gevoel geeft. Echt super!
Wouter-Willemijn .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Zelden zulk goed en goed klaargemaakt vlees gegeten. Gezellige sfeer waarin je goed met elkaar kan praten, de achtergrondmuziek niet opdringerig is en ook de inrichting zorg en gevoel voor stijl uitstraalt. De bediening is goed en de eigenaar/kok geeft je het gevoel dat je welkom bent. Echt een plek om eens lekker een avondje door te brengen.
moniqueteske .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Ondertussen bijna alle gerechten uitgeprobeerd, maar onmogelijk om te beslissen wat nu het lekkerste is! Alles zo goed en zeer smaakvol. Mooi opgemaakt met heerlijke groente eromheen.
Wijn en service ook top.
De kok loopt ook zelf vaak gezellig even langs zijn klanten om te vragen of het voldoet aan de verwachtingen...
Ontspannen en weer een heerlijk smaakvolle ervaring!
Peter_Vlugt .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Mooi ingericht restaurant. Ik heb hier meerdere keren gegeten sinds de verbouwing.
In 2010 met een grote groep collega's. Toen was het vlees werkelijk heerlijk. In 2012 met een klein gezelschap, waarbij het me opviel dat de kwaliteit van het vlees al wat minder geworden was. Afgelopen jaar hier weer twee keer bij El Ternero gegeten met mijn vriendin. Waarbij weer opviel dat de kwaliteit van het voedsel steeds verder terugloopt. Jammer, het is een zeer mooi restaurant waar de goede intenties een beetje stranden op kwaliteitsgebied!
gogogo .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Vanavond heerlijk gegeten bij El Ternero. Het eten was heerlijk! Ik had de lamsschouder besteld. Wat een enorm stuk vlees :)!. Zalig! Mijn vriendin de ossenhaas, ze vond het een van de lekkerste steaks die ze heeft gegeten. Bediening was prima en de chef vriendelijk. Al met al zeer zeker aan te raden!
mustangmike .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
We hebben daar heerlijk gegeten en de service is perfect. Goede en vriendelijk personeel.Ga er zeker naar terug. We zijn er nu 2 keer geweest.De ribeye is een aanrader.De Beste uit de omstreek.

In 1 woord perfect.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
We zijn na maanden van afwezigheid weer bij El Ternero wezen eten. Het ontvangst was allerhartelijkst en de baas had duidelijk het laatste gesprek van maanden geleden onthouden. (Puntje extra) Het eten was heerlijk. Genoemd moet worden dat het pikante garnalen voorgerecht van mijn vrouw niet smaakt zoals we het gewend waren. Toen we de eigenaar hierop attent maakte, werd dit zonder pardon geaccepteerd en binnen 5 minuten vervangen door een zelfde gerecht met de juiste smaak. We kregen zelfs uitleg wat er fout was gegaan bij de bereiding in de keuken. Kortom we hebben genoten.
Jelle R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Op virtueel aanraden van schrijvers van eerdere recensies bezochten wij op vrijdag 12 juli El Ternero. Een klein restaurantje dat mooi is aangekleed. Vriendelijke bediening. Een kok die aan tafel komt vragen of alles naar wens is geweest. Zalige koffie. En natuurlijk de beste ossenhaas die ik in jaren heb gegeten. Ik kom niet vaak in Amersfoort maar als ik er weer ben weet ik waar ik goed en sfeervol kan eten.
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Gisteravond bij El Ternero gegeten. Het eten was weer heerlijk. Als voorgerecht de pikante Gamba's gegeten. Lekker pittig en heet!
Als hoofdgerecht had ik een biefstuk. Het vlees is er zo mals en lekker gegrild. De biefstuk is nergens anders zo lekker als daar.
De chef is altijd aardig en vrolijk. Het was weer super en het blijft een echt aanrader!
René K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Zaterdagavond hier gegeten. Was als vanouds. Het eten was heerlijk. Zoals altijd was het vlees weer super mals. De bediening was ook weerprima en het was ook weer gezellig. Over 2 weken kom ik weer terug, met een paar collega's. Ik kijk ernaar uit.
Christoph D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Zondagavond weer heerlijk gegeten bij El Ternero! Het blijft altijd een feestje om bij hun te eten. Heerlijke saladebar en de spareribs zijn overheerlijk. Qua prijs/kwaliteitverhouding is het een prima restaurant.
Wij komen graag weer terug!
Dorine V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Gister heerlijk wezen eten bij dit sfeervolle Argentijnse restaurant! De bediening is erg vriendelijk en besteden veel aandacht aan de gasten. Zeker als je van een lekker stuk vlees houdt is El Ternero een echte aanrader! Zelden zo'n lekker stuk ossenhaas gegeten. kortom, een gezellig, sfeervol en heerlijk restaurant. Hier komen wij zeker nog eens terug.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Net wezen eten bij El Ternero, heerlijk gegeten !!
We hadden met z'n tweetjes de mixed grill, allemaal overheerlijke stukken vlees en zeer smakelijk vlees. Bij het eten een lekker rood wijntje gedronken. De bediening is ook goed, niets op aan te merken.
Het is leuk dat de kok even langs komt om te vragen of het eten smaakt en wat je er van vindt.
Wij komen uit Spijkenisse waar ook een goede Argentijn zit, maar deze Argentijn is ook zeer aan te bevelen.
Een klein leuk restaurantje om heerlijk te eten.
Simon23 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
Afgelopen week gegeten bij el ternero! Wat een ramp nooit meer.. We zijn gekomen door de recencies op iens maar bizaar restaurant. Service afschuwelijk slecht! De meisjes zijn alleen met zich zelf bezig. Het eten is niet bijzonder. De huiswijn is smaakeloos. De prijzen lijken oke maar kwalteit viel ons tegen. We zullen nooit meer komen.
CJongen .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Wat een geweldig restaurant,klein maar erg knus, vriendelijke bediening,en het eten was echt top, het vlees smolt op je tong.niet al te grote porties, maar genoeg,zeker omdat je ook zelf salades kan pakken in de saladebar. Ook erg leuk dat de kok komt vragen of alles smaakt!
Kortom, een toppertje!!
R_Bouwman .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2013
Ik ben de afgelopen maanden hier vaker geweest. Elke keer weer ongelooflijk mals vlees. Veruit de allerbeste biefstuk uit de omgeving. De chef/eigenaar is altijd vrolijk en zorgt voor een huiskamergevoel (altijd welkom). Ik kom hier altijd met plezier en zal dit restaurant regelmatig blijven bezoeken.
zamora .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
25-5-13
Wat een ontzettend leuk,gezellig,knus restaurant.
De ontvangst begon al goed en het werd alleen maar beter.
Er werd overal aan gedacht, karaf water bij het karafje wijn,broodje bij de kaart,personeel die ook goede suggesties voor het eten konden doen en zeker wisten wat ze precies serveerden.De gerechten waren top, supermals vlees.
Ook leuk dat de chef aan tafel kwam om te informeren of alles naar wens was geweest.Zo hoort een avond uit eten te zijn.Helemaal top!
khinda .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Leuk restaurant met zeer goed eten. Wel een kleine ruimte maar in de bankjes leuk om te zitten. Origineel decor. Simpele saladebar maar prima keuze en vers. De bediening was goed behalve de snelheid. We hadden binnen 1 uur al t eten en drinken gehad! Na t eten werd er meteen gevraagd wilt u nog iets anders? En nagerecht of thee/ koffie? Na beide de 2e thee op te hebben kwam de volgende die zei: wilt u nog wat want we hebben de tafel zo nodig! En dat terwijl we net 1, 5 uur binnen waren. Na de 2e thee de rekening gevraagd en bij t afrekenen gemeld dat het niet fijn is om weggekeken te worden. Het was namelijk overduidelijk dat het personeel lichtelijk in de stress schoot van de 2e thee. Van de chef kregen we excuses en een drankje aangeboden maar daar hebben we maar voor bedankt.
Bibi83 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Het restaurant is erg leuk ingericht en het eten is goed. Na een uur tafelen zijn ze echter van mening dat je weg kan en toen werd ons door de bediening medegedeeld dat ze de tafel nodig hadden. Ik vind het niet normaal dat er zo met klanten wordt omgegaan. Als de tafel maar een uur beschikbaar was hadden ze dat bij de reservering moeten laten weten en niet toen we net onze laatste hap namen. Zeer ongepast en ik ga er nooit meer heen, heb nog nooit zo vroeg weer buiten gestaan. Belachelijk!!
T.N. A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Heerlijk gegeten. Ik heb de tres carnes gekozen (drie verschillende soorten vlees).
Perfect klaargemaakt, maar de volgende keer neem ik alleen de Lomo (varkenshaas) want die is stak er echt bovenuit.
Enig nadeel is dat mijn bord niet warm was waardoor het vlees snel afkoelde. En ik ben echt geen langzame eter!
Al met al een aanrader.