El Ternero

Lieve Vrouwestraat 22 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant El Ternero

Een verse, malse biefstuk van de houtskoolgrill…….Hoe dat smaakt? Moet je zelf proeven in dit gezellige Argentijnse restaurant waar je wel 10 verschillende soorten biefstuk op het menu zult aantreffen. Of ander vlees of vis dat allemaal op de grill wordt klaargemaakt. Ook graag wat groens erbij? Laat je gaan aan het saladebuffet en geniet van de verrassende bijgerechten.

Meer informatie over restaurant El Ternero

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Vanavond met mijn vrowu echt uit geweest bij El Ternero. Verbazend hoe de kwaliteit van de gerechten hoog en onveranderlijk zijn. Gewoon genieten en helemaal naar je eigen zin bereid.
En goed was niet alleen het eten. De ontvangst was allerhartelijkst door de eigenaar. Na mijn 7 weken van ziek zijn was het echt een feest. en het deed ons goed om gemist te zijn.
Voor ons nummer 1.
michelinn .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Een bijzonder geslaagde avond. Vriendelijke en vooral ook erg attente bediening. Gezellige ambiance en alles ook heel netjes (alles keurig onderhouden, alle verlichting werkt, geen rommel op de vloer). Eten was goed en ruim voldoende. Erg goede prijs/kwaliteit. Wij komen terug!
Jeroen04 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Heerlijk om zo je verjaardag te mogen vieren! Het verschil in structuur tussen de ossehaas en de entrecote was duidelijk aanwezig en de bediening attent op de achtergrond. Zeker tot ziens!
Lele .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
We hebben zelden zo'n lekkere ossenhaas gegeten.Het vlees was erg mals en goed gebakken.Prima bediening en leuke aankleding.
Olaf D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Ongelofelijk lekkere biefstuk gegeten, heerlijk mals en een heerlijke smaak! Samen met een heerlijke rode wijn! Dit ga ik zeker snel nog een keer doen! Van mijn vriendin was helaas de medium toch een beetje te rood. Dat was jammer. Toch een aanrader.
Charline V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Erg leuk restaurant. Zeer gezellige, warme sfeer. Ook de bediening erg goed. De kok komt ook even langs de tafel of alles naar wens is en zegt je gedag bij het verlaten. En daarbij is ook het eten verrukkelijk. Top dus :)
wendyremkes .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Het eten was geweldig! We hebben super malse ossenhaas op. De service is ook top. De eigenaar kwam langs om ons een fijnere en comfortabelere tafel aan te bieden. Erg gastvrij en servicegericht.
Kortom, een aanrader waar je een keer moet eten!!
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
Voor lekker steaks moet je echt hierheen gaan. Een verrassend goede kwaliteit is wat je krijgt.

Als voorgerecht zijn de pittige Gamba's echt een aanrader!!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Ossenhaas zoals we die uit Argentinië kennen: mals, precies goed gegrild en lekker groot. Maar ook de voorgerechten zoals de empanadas, de gamba's en de carpaccio zijn zoals het moet: vers, origineel en gemaakt van ingrediënten van mooie kwaliteit. Probeer ook het dessert met vanille ijs en whisky: Yammy!
Bediening plezierig en geruisloos.
arnoldvanheusden .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
Een paradijs voor liefhebbers van prachtig rood vlees dat perfect gebakken is. Attente, vriendelijke bediening die de gasten de tijd geeft en toch in de gaten houdt wat er nodig is. En leuke gasten - iedereen leek gezellig uit eten te zijn: geen druktemakers of stresskippen.
Jesse D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Niet gereserveerd dus aan klein tafeltje maar dat is eigen schuld. Voorgerecht inktvisringen. Prima en veel beter dan het gemiddelde tapasrestaurant. Hoofdgerecht van tres carnes viel tegen. Vlees was vrijwel helemaal rauw terwijl we dit niet verzocht hadden en 2 van de 3 stukken niet zo goed van smaak als verwacht.
Verdient zeker nog een kans wat zoals gezegd was er ook wel zeer goed vlees.
KriStyle .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Vanavond wederom heerlijk gegeten in dit leuke & sfeervolle restaurant. De ossenhaas was (zoals altijd) van hoge kwaliteit. Ook de cocktail van het huis is een aanrader. Eigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk. Ons zoontje van vijf werd bij het weggaan nog getrakteerd op lekkere koekjes. Wij komen zelf niet uit Amersfoort, maar blijven hier zeker terugkomen!
Nijmweegen .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Afgelopen zaterdag en zondag hebben we in El Ternero gegeten. We werden vriendelijk verwelkomd. De sfeer in dit restaurant beviel ons meteen goed. Het personeel is erg gastvrij. De menukaart zag er compleet en duidelijk uit. Bij de prijs inbegrepen is de saladebar met een ruime keuze. Alles zag er fris en verzorgd uit. Geen papieren servetten, maar mooie stoffen servetten. We bestelden ieder een ossenhaasje. Ik moet zeggen dat die perfect en zeer smakelijk gebakken waren. Erg mals. De eigenaar/chefkok kwam persoonlijk praatje maken en informeerde of alles naar wens was. Kortom, dit restaurant is een aanrader. We wonen in Eindhoven en helaas is de afstand te groot om regelmatig bij El Ternero te gaan eten. Indien we in de buurt van Amersfoort komen, zullen we zeker terug gaan naar El Ternero. Eigenaar/chefkok chapeua!
Alex M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
We eten hier regelmatig. Echt fantastisch vlees, de saladbar is goed en verzorgd, aardige mensen, prachtig restaurant. Kortom een echte aanrader.
RikV .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Prima keuken en attente bediening. De vleesgerechten zijn een klasse apart maar ook de salad bar en de bijgerechten zijn heel goed verzorgd. Iets meer ruimte aan tafel en om de tafels zou prettig zijn.
Antonia_M .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Absoluut een aanrader als je van lekker vlees houd en goede bediening!

Iedereen, ook de chef, is goed zichtbaar en zorgen echt dat je een leuke avond hebt.
BasLijn .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
Leuke tent, prettig personeel. De eigenaar komt zelf altijd even langs om te vragen of alles naar wens is. Leuke voorgerechten. Vlees gerechten zijn heel goed. Kaart wisselt bijna niet, dat is ook wel eens prettig. Goed is goed :-) Toetje tip: de chocolade taart is heerlijk. Nog een puntje? Piepklein; de slagroom bij de toetjes is niet vers. Al met al een aanrader!
Albert P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Na een gezellig dagje uit hebben we hier met ons twee gegeten. De menukaart is overzichtelijk en eenvoudig. Het eten was heerlijk en perfect bereid. Een welkome aanvulling was de chef die persoonlijk bij de gasten langskomt voor een praatje. Met recht "the best beef in town"!
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Wil je een stukje rund op z'n lekkerst eten, dan moet je hier zijn. En dat zegt iemand die niet van de grote lappen vlees is. Bij El Ternero gaat de aandacht niet alleen uit naar het perfect gebakken ossenhaasje, maar ook naar de entourage. Echte servetten, een saladebar voor iedere smaak en persoonlijke aandacht van de chef kok zorgen ervoor dat je je als gast wellom en bijzonder voelt. Een exclusieve ervaring in deze tijd.
Koen T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
In dit sfeervolle restaurant heb ik een heerlijk stuk ossenhaas gegeten, nog nooit zo een lekkere ossenhaas gehad. Werkelijk een aanrader voor iedereen die van vlees houdt. De bediening had toen ik er was zeker geen "off-day", gewoon vriendelijke jonge dames. Zeer positief! Ik kom zeker nog eens terug.