El Ternero

Lieve Vrouwestraat 22 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant El Ternero

Een verse, malse biefstuk van de houtskoolgrill…….Hoe dat smaakt? Moet je zelf proeven in dit gezellige Argentijnse restaurant waar je wel 10 verschillende soorten biefstuk op het menu zult aantreffen. Of ander vlees of vis dat allemaal op de grill wordt klaargemaakt. Ook graag wat groens erbij? Laat je gaan aan het saladebuffet en geniet van de verrassende bijgerechten.

Meer informatie over restaurant El Ternero

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

9,2
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was echt goed (vlees) friet en gegrilde groenten wat minder...
Voorin heel gezellig zitten verderop in de zaak zou ik persoonlijk niet leuk vinden!
Istvan K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Uitstekend gegaard vlees, van hoge kwaliteit. Prima bijgerechten in de juiste hoeveelheid, en een fijne saladebar. Vriendelijke en gastvrije bediening, met de beste chef van Amersfoort, die echt aandacht heeft voor iedere gast: Nour! Ga zo door!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ben je een liefhebber van steaks? Ik ook! Voor de lekkerste steak in de omgeving van Amersfoort moet je dan ook echt hier wezen!

Alles klopt gewoon. De bereiding en hoe het geserveerd wordt. Je proeft de grill smaak, het vlees smelt op je tong en je kan rustig aan eten omdat de steak zoals het hoort op een heet bord geserveerd wordt. De saladebar is super, ruime keuze en doordat je zelf mag opscheppen kan je zo veel of weinig eten als je wilt (wordt er ook minder weggegooid voor mensen die hun groente niet opeten). De friet was lekker, maar die heb ik wel elders lekkerder gehad. Wellicht een gebakken aardappel met Argentijnse kruiden of andere Argentijnse side dish?

Service is goed, de eigenaar komt ook altijd even vragen hoe het smaakt. Lang hoef je niet te wachten op een drankje door twee vrolijke serveersters.

Aanrader: de ossenhaas steak met championsaus!
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Klein maar fijn restaurant: gastvrije ontvangst, prettige plekken met veel privacy, en bovenal: érg lekkere gerechten! De kaart bevat bovendien méér dan alleen steaks. Erg prettig dat je zelf je salade kan samenstellen.
Carola W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten, kok kwam nog even persoonlijk vragen of alles naar wens was? Ja dus. Verder werden de 2 jarigen in ons gezelschap getrakteerd op ijs met sterretjes EN een mooi gezongen verjaardagslied. Dankjulliewel
Edgar P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een goed restaurant met een stoer interieur. Mooie kwaliteit vlees en gerechten een echte aanrader. De kok/eigenaar komt nog langs de tafel om wat uit te leggen over het gerecht.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wil je echt intens genieten van een eerlijke en aan jouw wensen aangepast gerecht, dan ben je hier aan het juiste adres. Ik kom hier al een lange tijd en nog kan ik naar mijn wens laten koken als ik het eens iets anders wil eten dan normaal.
Nour, de eigenaar, komt steevast langs en heeft een uitzonderlijk geheugen voor klanten en gegeten producten. Dat is thuis komen. Dat is genieten!
arjanjr .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vader en zijn vriendin was op bezoek en zocht een knus restaurant met goed stukje vlees. El Ternero weet dit prima te doen. Fijne bediening en vlees was heerlijk mals en vol van smaak. Aanrader.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goed bediend en zelfs als afsluiter een toetje ( door de kok geregeld, die aan tafel kwam) voor het halen van diploma!
Louigi D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij hebben super leuk avomd gehad en super lekker gegeten. Was voor ons te veel komt omdat geen grote eters zijn. We zijn niets te kort gekomen. Zeker een aanrader.. en wij gaan zeker weer terug.
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Klein restaurant. Binnen zit je erg dicht op elkaar maar we konden lekker buiten zitten. Heel lekker gegeten. Alles was lekker warm, vers en goed op smaak. Komen zeker een keer terug! Bediening is eeg vriendelijk en werkt netjes.
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Neem de mixed grill zo kan je alles proeven.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prima gegeten, maar de menukaart is wel wat overgeprijsd. Restaurant is klein maar gezellig ingericht en de bediening was erg vriendelijk
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, alles zeer mals, gezellige ambiance, gehele restaurant zat vol, hierdoor ietwat langer moeten wachten maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door het team. Geweldig dus
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
heerlijk gegeten, bediening neemt de tijd voor je en is vriendelijk, kwaliteit van het vlees is fantastisch, de kok neemt ook even de tijd om contact te hebben met al zijn gasten. erg mooi gebaar.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
El Ternero is een knus restaurant.
De kok (eigenaar al 20 jaar) komt zelf een paar keer aan tafel om na te gaan of alles nog naar wens verloopt. Van de Plato Argentino heb ik erg veel van genoten. Het vlees (entrecote en ossenhaas ) waren sappig en mals, waardoor ik vergeten was om er foto's van te nemen om op Iens te plaatsen.
De bediening werd gedaan door Marley, die erg klantvriendelijk hielp, maar ook tips mee gaf. (we waren daar voor het eerst)
Dus het was een top ervaring en zeker voor herhaling vatbaar ????????
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ik heb genoten van de plato Argentino, waardoor ik vergeten was om er een foto van te maken. De kok (eigenaar komt zelf langs de tafels om te vragen of alles naar wens is. En de bediening ( Marley) was super vriendelijk. Top ????????
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Ossehaas met champignon of paprika. Zeer mals. Lekkere saladebar. Vooraf gefrituurde onktvis ringetjes, iets te veel meel erop. Heerlijke malbec erbij gedronken. Leuke aankleding interieur met mooie foto's oa Amersfoortse stier. Wandbekleding met plankjes van de stier.
Titas S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Super lekker gegeten bij El Ternero! Vlees was erg mals, de bediening nam de tijd voor je en was vriendelijk! Kortom een aanrader en we komen zeker terug!
Stern1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima restaurant, goede prijs kwaliteitverhouding en erg aardig personeel. De chef komt ook altijd even langs om naar je ervaring te informeren.