El Ternero

Lieve Vrouwestraat 22 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant El Ternero

Een verse, malse biefstuk van de houtskoolgrill…….Hoe dat smaakt? Moet je zelf proeven in dit gezellige Argentijnse restaurant waar je wel 10 verschillende soorten biefstuk op het menu zult aantreffen. Of ander vlees of vis dat allemaal op de grill wordt klaargemaakt. Ook graag wat groens erbij? Laat je gaan aan het saladebuffet en geniet van de verrassende bijgerechten.

Meer informatie over restaurant El Ternero

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

9,2
Edgar P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een goed restaurant met een stoer interieur. Mooie kwaliteit vlees en gerechten een echte aanrader. De kok/eigenaar komt nog langs de tafel om wat uit te leggen over het gerecht.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wil je echt intens genieten van een eerlijke en aan jouw wensen aangepast gerecht, dan ben je hier aan het juiste adres. Ik kom hier al een lange tijd en nog kan ik naar mijn wens laten koken als ik het eens iets anders wil eten dan normaal.
Nour, de eigenaar, komt steevast langs en heeft een uitzonderlijk geheugen voor klanten en gegeten producten. Dat is thuis komen. Dat is genieten!
arjanjr .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vader en zijn vriendin was op bezoek en zocht een knus restaurant met goed stukje vlees. El Ternero weet dit prima te doen. Fijne bediening en vlees was heerlijk mals en vol van smaak. Aanrader.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goed bediend en zelfs als afsluiter een toetje ( door de kok geregeld, die aan tafel kwam) voor het halen van diploma!
Louigi D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij hebben super leuk avomd gehad en super lekker gegeten. Was voor ons te veel komt omdat geen grote eters zijn. We zijn niets te kort gekomen. Zeker een aanrader.. en wij gaan zeker weer terug.
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Klein restaurant. Binnen zit je erg dicht op elkaar maar we konden lekker buiten zitten. Heel lekker gegeten. Alles was lekker warm, vers en goed op smaak. Komen zeker een keer terug! Bediening is eeg vriendelijk en werkt netjes.
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Neem de mixed grill zo kan je alles proeven.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prima gegeten, maar de menukaart is wel wat overgeprijsd. Restaurant is klein maar gezellig ingericht en de bediening was erg vriendelijk
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, alles zeer mals, gezellige ambiance, gehele restaurant zat vol, hierdoor ietwat langer moeten wachten maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door het team. Geweldig dus
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
heerlijk gegeten, bediening neemt de tijd voor je en is vriendelijk, kwaliteit van het vlees is fantastisch, de kok neemt ook even de tijd om contact te hebben met al zijn gasten. erg mooi gebaar.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
El Ternero is een knus restaurant.
De kok (eigenaar al 20 jaar) komt zelf een paar keer aan tafel om na te gaan of alles nog naar wens verloopt. Van de Plato Argentino heb ik erg veel van genoten. Het vlees (entrecote en ossenhaas ) waren sappig en mals, waardoor ik vergeten was om er foto's van te nemen om op Iens te plaatsen.
De bediening werd gedaan door Marley, die erg klantvriendelijk hielp, maar ook tips mee gaf. (we waren daar voor het eerst)
Dus het was een top ervaring en zeker voor herhaling vatbaar ????????
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ik heb genoten van de plato Argentino, waardoor ik vergeten was om er een foto van te maken. De kok (eigenaar komt zelf langs de tafels om te vragen of alles naar wens is. En de bediening ( Marley) was super vriendelijk. Top ????????
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Ossehaas met champignon of paprika. Zeer mals. Lekkere saladebar. Vooraf gefrituurde onktvis ringetjes, iets te veel meel erop. Heerlijke malbec erbij gedronken. Leuke aankleding interieur met mooie foto's oa Amersfoortse stier. Wandbekleding met plankjes van de stier.
Titas S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Super lekker gegeten bij El Ternero! Vlees was erg mals, de bediening nam de tijd voor je en was vriendelijk! Kortom een aanrader en we komen zeker terug!
Stern1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima restaurant, goede prijs kwaliteitverhouding en erg aardig personeel. De chef komt ook altijd even langs om naar je ervaring te informeren.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijke vlees gerechten, zeer goed gebakken.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Afgelopen week hebben wij (2pers) bij El Ternero gegeten en we hebben ervan genoten! We hadden een plaatsje op het buitenterras wat erg prettig was met het mooie weer. Wij hadden allebei tres carnes besteld, wat bestaat uit entrecote, biefstuk en ossenhaas. We hadden medium rare besteld en gekregen. Ook hadden ze een salade bar die heerlijk vers was. Verder was de bediening vlot en erg vriendelijk. Het was het erg leuk dat de kok persoonlijk langs de tafels ging om te vragen of alles naar wens was. Dat zie je niet veel meer tegenwoordig! Het vlees was heerlijk mals en goed op temperatuur. Wij raden dit restaurant zeker aan en we komen ook graag weer terug! Beste vlees van Amersfoort!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Afgelopen week hebben wij (2pers) bij el ternero gegeten en we hebben ervan genoten! Decor was prachtig en het eten was heerlijk. Wij hadden allebei tres carnes, wat bestaat uit entrecote, biefstuk en ossenhaas. We hadden medium rare besteld en gekregen. Ook hadden ze een salade bar wat allemaal vers was. Bediening was vlot en vriendelijk. Het is zeker een aanrader en wij komen zeker een keer terug!
Anouschka K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Bij El Ternero ben je verzekerd van een heerlijk stuk vlees; goed bereidt en super mals. De bediening is heel attent en oplettend. Het decor is uniek en de sfeer maakte alles af. Ga hier snel nog een keer terug!
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in heel gezellige sfeer. Eten was top, bediening zeer keurig en aardig. We gaan hier zeker nog eens eten.