El Ternero

Lieve Vrouwestraat 22 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant El Ternero

Een verse, malse biefstuk van de houtskoolgrill…….Hoe dat smaakt? Moet je zelf proeven in dit gezellige Argentijnse restaurant waar je wel 10 verschillende soorten biefstuk op het menu zult aantreffen. Of ander vlees of vis dat allemaal op de grill wordt klaargemaakt. Ook graag wat groens erbij? Laat je gaan aan het saladebuffet en geniet van de verrassende bijgerechten.

Meer informatie over restaurant El Ternero

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

Uitmuntend
9,3
Semir A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Goed restaurant, en het eten was heerlijk.
Zelfs de kok kwam even langs, om te vragen of het eten goed bereid was.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het was heerlijk eten, bij de kip cajun mocht iets minder vlees en iets meer groente frutsels. Maar ik ben een vrouw dus een man zal het prima gevonden hebben.
Succes met jullie restaurant!!!
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Erg lekker eten. Erg leuk dat de kok komt vragen of het allemaal naar wens is en komt uitleggen wat op je bord ligt. Leuk knus restaurant. Alleen voor de bediening soms wat te druk denk.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Ging voor mijn verjaardag eten bij El Ternero. Heerlijke Spare Ribs, persoonlijk gefeliciteerd door de chef die bij elke tafel langskwam, geweldige leuke service en dat terwijl ik zat in een knusse maar mooie inrichting in de stijl van het kunstwerk "de stier". Aan het einde van de avond werd er nog voor mij gezongen (een ongevraagde maar nog steeds een frappante en leuke verrassing) en dat allemaal voor een aangename prijs.
Fantastische gedaan en zeker tot volgend jaar!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het restaurant ziet er van binnen beter uit dan je van buiten zou verwachten. Sterker nog, de avond overtrof al onze verwachtingen. Prima inrichting, erg goed vlees en een supervriendelijke bediening. Onze jarige werd verrast met ijs met sterretjes. Zeker een aanrader!
Bianca J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Voor een eerlijk en heerlijk stuk vlees ga je naar el Ternero. Goede en vriendelijke service. Uitgebreide kaart en gezellige sfeer. Waar komt de chef nog langs de tafel om te vragen of het gesmaakt heeft!
Gregory I.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Vlees was perfekt (mals en op temp) klaar gemaakt. Mis de smoking gedeelte. Mag best iets meer pit/zest hebben. Service en aandacht van serverend personeel en chef op hoog niveau.
Jola M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Kan het iedereen aanraden! Klein puntje van verbetering: de bediening was niet heel attent op lege glazen...
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het eten was heerlijk, vlees was lekker medium. Fijn dat de kok even langs om te vragen hoe wij het eten vonden. Ga zo door
Femke L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Alles vers, van vlees, warm stokbrood en gegrilde groente tot saladebar. Fijne bediening en de kok kwam informeren of alles naar wens was.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Voor de vierde keer heerlijk gegeten. Contact met kok/eigenaar prettig. Attentie wegens verjaardag wordt gewaardeerd. Keuze qua gerechten zeer divers en zeer goede kwaliteit.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het eten was goed en het personeel was vriendelijk. Een kleinschalig en mooi ingericht restaurant. Gezellig met vrienden gegeten op kerstavond.
Allard V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Vandaag voor het eerst hier gegeten. Het eten is echt lekker, prima en smakelijk bereid. Vriendelijk personeel.
Er ging wel wat fout met de bestelling maar dat werd zeer naar tevredenheid opgelost en de kok kwam persoonlijk zijn excuses aanbieden, super!
De plek waar we zaten met ons tweeën was wat minder, doordat de tafel naast ons bezet was konden wij onze plek bijna niet verlaten en de bank zat ook niet echt lekker.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Eten was voortreffelijk, de sfeer en het personeel was ook prima,
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Het voorgerecht was relatief veel, maar wel lekker en divers. Bij het hoofdgerecht was het vlees goed gebakken. Het restaurant is wanneer hij voel is vrij rumoerig. Personeel was vriendelijk. Leuke avond gehad.
Juul K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Alle heerlijke gegrild vleeservaringen in je leven zijn samengevoegd in de Ribeye met kruidenboter van El Ternero. Wat was dat lekker! Het restaurant heeft een originele sfeer, ontworpen door Amersfoortse kunstenaars. De chef trakteerde ons spontaan op een zoete delicatesse inclusief sterretjes, toe hij van onze speciale feestdag hoorde.
De bediening is ook vriendelijk, correct, spontaan en alert de deuren te sluiten als vertrekkende gasten deze open laten. Echt een aanrader, óók als je niet zo van vlees houdt is er genoeg te knabbelen. (ook in de saladebar)
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Klein maar intiem restaurant. Ingericht met rood en zwart. Personeel erg vriendelijk. Eten heerlijk; van het stokbrood met kruidenboter vooraf tot de verse saladebar, spareribs en gegrilde lamsbout. Ook de gepofte aardappel met kruidenboter was jummie! We gaan zeker terug!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Fantastisch gegeten, het vlees was echt perfect. Goed wijnadvies gekregen, vriendelijk bediening, fijne ambiance, zeker een aanrader.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ik kom er wel vaker en toch iedere keer weer positief verrast over de kwaliteit van de steaks. Als je van vlees houdt één van de beste restaurants van Amersfoort...