El Ternero

Lieve Vrouwestraat 22 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant El Ternero

Een verse, malse biefstuk van de houtskoolgrill…….Hoe dat smaakt? Moet je zelf proeven in dit gezellige Argentijnse restaurant waar je wel 10 verschillende soorten biefstuk op het menu zult aantreffen. Of ander vlees of vis dat allemaal op de grill wordt klaargemaakt. Ook graag wat groens erbij? Laat je gaan aan het saladebuffet en geniet van de verrassende bijgerechten.

Meer informatie over restaurant El Ternero

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

9,2
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het eten was goed en het personeel was vriendelijk. Een kleinschalig en mooi ingericht restaurant. Gezellig met vrienden gegeten op kerstavond.
Allard V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Vandaag voor het eerst hier gegeten. Het eten is echt lekker, prima en smakelijk bereid. Vriendelijk personeel.
Er ging wel wat fout met de bestelling maar dat werd zeer naar tevredenheid opgelost en de kok kwam persoonlijk zijn excuses aanbieden, super!
De plek waar we zaten met ons tweeën was wat minder, doordat de tafel naast ons bezet was konden wij onze plek bijna niet verlaten en de bank zat ook niet echt lekker.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Eten was voortreffelijk, de sfeer en het personeel was ook prima,
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Het voorgerecht was relatief veel, maar wel lekker en divers. Bij het hoofdgerecht was het vlees goed gebakken. Het restaurant is wanneer hij voel is vrij rumoerig. Personeel was vriendelijk. Leuke avond gehad.
Juul K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Alle heerlijke gegrild vleeservaringen in je leven zijn samengevoegd in de Ribeye met kruidenboter van El Ternero. Wat was dat lekker! Het restaurant heeft een originele sfeer, ontworpen door Amersfoortse kunstenaars. De chef trakteerde ons spontaan op een zoete delicatesse inclusief sterretjes, toe hij van onze speciale feestdag hoorde.
De bediening is ook vriendelijk, correct, spontaan en alert de deuren te sluiten als vertrekkende gasten deze open laten. Echt een aanrader, óók als je niet zo van vlees houdt is er genoeg te knabbelen. (ook in de saladebar)
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Klein maar intiem restaurant. Ingericht met rood en zwart. Personeel erg vriendelijk. Eten heerlijk; van het stokbrood met kruidenboter vooraf tot de verse saladebar, spareribs en gegrilde lamsbout. Ook de gepofte aardappel met kruidenboter was jummie! We gaan zeker terug!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Fantastisch gegeten, het vlees was echt perfect. Goed wijnadvies gekregen, vriendelijk bediening, fijne ambiance, zeker een aanrader.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ik kom er wel vaker en toch iedere keer weer positief verrast over de kwaliteit van de steaks. Als je van vlees houdt één van de beste restaurants van Amersfoort...
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
El Ternero Amersfoort, daar kun je heerlijk eten in een gezellige ambiance. Zeer vriendelijke eigenaar die bij iedereen even aan de tafel verschijnt om te vragen of alles in orde is. Toen wij er op bezoek waren zat het restaurant aardig vol, daardoor duurde het ietsje langer voor het eten er was. Niets aan de hand, wij hebben ons prima vermaakt. El Ternero is echt een restaurant om vaker te bezoeken!
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
De landschouder was net te ver door, stond op het punt te gaan ruiken. Het stoofpotje bleek een sissend pannetje te zijn met wat ui, bijna rauwe paprika en wat goed gegrilde biefstuk er in. De verse chocolademousse met drie laagjes bisquitdeeg was een punt taart uit de fabriek, was nog licht bevroren.
Vorige keren was het allemaal beter.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima steakrestaurant met vriendelijk personeel. Leuk dat de kok ook even een praatje kwam maken. Aanrader voor de vleesliefhebber! Vergeet niet de maiskolf erbij te bestellen.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Vanavond met mijn zusje gegeten bij El Ternero op aanraden van vrienden. Er werd beweerd dat het vlees hier erg lekker zou zijn. Uiteindelijk de chef gecomplimenteerd met de beste steak die ik ooit gegeten heb, een gemeend compliment! Het eten was lekker de bediening erg vriendelijk, en de sfeer lekker ontspannen. Voelde mij heerlijk op mijn gemak en ben met elke gang meer dan tevreden! Zusje idem dito!

Ik raad iedereen aan hier een keer te eten.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer.
Het eten is van goede kwaliteit en de chef loopt regelmatig door de zaak om een praatje te maken met de gasten.
We komen zeker nog een keer terug.
Gisdinges V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij komen hier regelmatig en komen er graag. Altijd een goede sfeer, fijne bediening en heel lekker eten. De eigenaar gaat altijd langs de tafeltjes om een praatje te maken. El Ternero is een echte aanrader.
Hedwig W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We zijn hier vaak geweest maar elke keer weer is het vlees van top kwaliteit! Vriendelijke bediening.Echt een avondje genieten!
Mariëtte K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellige en ongedwongen sfeer. Aardige bediening. Zij hadden het erg druk, het was op zaterdagavond. Heerlijk gegeten. Wij komen hier graag terug.
De tafel van Rob D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
De biefstuk bij El Ternero is al jaren van uitstekende kwaliteit en echt heerlijk vanwege de houtskoolgrill. De saladebar is prima, altijd vers en van goede kwaliteit. Ze zouden wel nog een alternatieve groente kunnen bieden voor wie dat wilt. Bediening is prima, vriendelijk en snel. De prijs-kwaliteitverhouding is goed echter de prijzen zouden wel ietsje lager mogen zijn. Wat mij betreft is El Ternero nog altijd een aanrader!
Gerard D.
Heerlijk vlees, een echte aanrader!
Julia L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Super vriendelijke bediening, die eigenlijk alleen overtroffen wordt door het heerlijke eten!
Voor een vriendelijke prijs eet je de meest fantastische vlees gerechten (in ons geval).
Een aantal weken terug hadden we al genoten, afgelopen dinsdag was zeker zo goed.
El Ternero is voor ons een vaste eetplek in Amersfoort !
Jakob B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017