El Ternero

Lieve Vrouwestraat 22 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant El Ternero

Een verse, malse biefstuk van de houtskoolgrill…….Hoe dat smaakt? Moet je zelf proeven in dit gezellige Argentijnse restaurant waar je wel 10 verschillende soorten biefstuk op het menu zult aantreffen. Of ander vlees of vis dat allemaal op de grill wordt klaargemaakt. Ook graag wat groens erbij? Laat je gaan aan het saladebuffet en geniet van de verrassende bijgerechten.

Meer informatie over restaurant El Ternero

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

9,1
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Muziekkeuze was niet echt goed, jazz ( uptempo) in een argentijns restaurant was niet de juiste keuze!
Eten was prima met een attente bediening!
Boudewijn F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Weinig aan toe te voegen.
Suzan L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was fantastisch, de beste plek om een goed stuk vlees te eten. Keurige bediening die goed aanvoelde wanneer we service zouden willen en erg leuk om persoonlijke aandacht te krijgen van de vriendelijke chef/eigenaar. Echt een aanrader!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eerder had ik al wel eens bij el ternero gegeten en dat is ons zo goed bevallen, dat we gister weer waren gegaan! En op opnieuw onze complimenten! Alles was weer naar wens!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, een heerlijke malse biefstuk. Vriendelijke bediening en een sfeervol restaurant. Inrichting is wat ik van een Argentijns restaurant verwacht. Met rode kleuren en donker meubilair.

Ook erg leuk dat de kok na het eten komt vragen of het gesmaakt heeft.
bas en thea .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gisteravond hebben we wederom heerlijk gegeten in een perfecte omgeving.
Bediening heeft aan half woord genoeg en de ossehaas was van grootse kwaliteit.
We verheugen ons alweer op de volgende keer.
Thea en Bas.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Lekker eten, attente bediening & kok. Kan niet mis gaan als je hier heen gaat. Uitgebreide keuze aan vlees maar ook voor niet-vleeseter prima
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellige zaak, vooral voor stieren onder ons! Aardig personeel, de kok kwam zelf na afloop vragen hoe het geweest was.
Thony V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vreemd, ik was in de veronderstelling dat ik al een recensie achtergelaten had. In ieder geval heerlijk gegeten. Vlees perfect gegaard. Lam-rib was iets te rood, maar er was wel naar gevraagd en heerlijk. Goede porties. Veel mogelijkheden om zelf combinaties van verschillende vleessoorten te maken. Bediening was zeer vriendelijk en niet overdreven. Voorgerechten ook uitstekend. Prijs was alleszins redelijk. Het was zeer rustig op deze woensdagavond rond 20:00 uur. Helaas geen ruimte meer voor dessert. Maar na de espresso zeer tevreden en voldaan. Kom hier zeker terug. Nogmaals hulde voor de kok (eigenaar?) en het bedienend personeel.
Duco V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
het ligt aan een gezellig pleintje net buiten de drukte. daardoor heerlijk van de ontspannen sfeer kunnen genieten. je ziet in het restaurant het houtwerk terug van een oud bekend kunstwerk uit Amersfoort. vriendelijke bediening en heerlijk eten
Wil N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Dit restaurant is bijzonder! Niet alleen is de kwaliteit van de gerechten voortreffelijk, ook de inrichting is aantrekkelijk en de bediening is vriendelijk en hulpvaardig. Ook bijzonder is dat de eigenaar een praatje komt maken aan de tafel. Hij wil graag weten of er nog zaken zijn die ze beter kunnen doen. Maar het is al zo goed!
Edgar P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Een goed restaurant met een stoer interieur. Erg goed eten, vlees is perfect en goed bereidt. Goede ontvangst en super dat de kok/eigenaar zelf aan tafel komt om wat te vertellen over het gerecht. Een aanrader!
Marike J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goed vlees, lekker warm geserveerd, ongedwongen sfeer
Hennie B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was echt goed (vlees) friet en gegrilde groenten wat minder...
Voorin heel gezellig zitten verderop in de zaak zou ik persoonlijk niet leuk vinden!
Istvan K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Uitstekend gegaard vlees, van hoge kwaliteit. Prima bijgerechten in de juiste hoeveelheid, en een fijne saladebar. Vriendelijke en gastvrije bediening, met de beste chef van Amersfoort, die echt aandacht heeft voor iedere gast: Nour! Ga zo door!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ben je een liefhebber van steaks? Ik ook! Voor de lekkerste steak in de omgeving van Amersfoort moet je dan ook echt hier wezen!

Alles klopt gewoon. De bereiding en hoe het geserveerd wordt. Je proeft de grill smaak, het vlees smelt op je tong en je kan rustig aan eten omdat de steak zoals het hoort op een heet bord geserveerd wordt. De saladebar is super, ruime keuze en doordat je zelf mag opscheppen kan je zo veel of weinig eten als je wilt (wordt er ook minder weggegooid voor mensen die hun groente niet opeten). De friet was lekker, maar die heb ik wel elders lekkerder gehad. Wellicht een gebakken aardappel met Argentijnse kruiden of andere Argentijnse side dish?

Service is goed, de eigenaar komt ook altijd even vragen hoe het smaakt. Lang hoef je niet te wachten op een drankje door twee vrolijke serveersters.

Aanrader: de ossenhaas steak met championsaus!
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Klein maar fijn restaurant: gastvrije ontvangst, prettige plekken met veel privacy, en bovenal: érg lekkere gerechten! De kaart bevat bovendien méér dan alleen steaks. Erg prettig dat je zelf je salade kan samenstellen.
Carola W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten, kok kwam nog even persoonlijk vragen of alles naar wens was? Ja dus. Verder werden de 2 jarigen in ons gezelschap getrakteerd op ijs met sterretjes EN een mooi gezongen verjaardagslied. Dankjulliewel
Edgar P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een goed restaurant met een stoer interieur. Mooie kwaliteit vlees en gerechten een echte aanrader. De kok/eigenaar komt nog langs de tafel om wat uit te leggen over het gerecht.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wil je echt intens genieten van een eerlijke en aan jouw wensen aangepast gerecht, dan ben je hier aan het juiste adres. Ik kom hier al een lange tijd en nog kan ik naar mijn wens laten koken als ik het eens iets anders wil eten dan normaal.
Nour, de eigenaar, komt steevast langs en heeft een uitzonderlijk geheugen voor klanten en gegeten producten. Dat is thuis komen. Dat is genieten!