El Ternero

Lieve Vrouwestraat 22 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant El Ternero

Een verse, malse biefstuk van de houtskoolgrill…….Hoe dat smaakt? Moet je zelf proeven in dit gezellige Argentijnse restaurant waar je wel 10 verschillende soorten biefstuk op het menu zult aantreffen. Of ander vlees of vis dat allemaal op de grill wordt klaargemaakt. Ook graag wat groens erbij? Laat je gaan aan het saladebuffet en geniet van de verrassende bijgerechten.

Meer informatie over restaurant El Ternero

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Een heel gezellig restaurant. Leuk ingericht met de bankjes. Het vlees is super mals. Zeker in het weekend is het erg druk en daar is het personeel niet altijd helemaal goed op ingesteld. Als je rustig de tijd neemt om van een etentje te genieten is dat geen probleem.
Biegstraaten .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Wil je genieten van een eerlijk en heerlijk stuk vlees dan zit je helemaal goed bij El Ternero. De service is uitstekend en ook de inrichting is heel bijzonder. Kortom de moeite waard om hier een gezellige avond door te brengen. Ria en Han
Tiescoenen .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Echt heerlijk gegeten!
Zelden zo'n lekker mals biefstuk gegeten.
Mooie inrichting origineel met het hout van 'de stier'.
Zeker een aanrader!
ankedejong .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Heerlijk genieten dichtbij Onze Lieve Vrouwe Toren in historisch Amersfoort, met hoorbaar de wijsjes op het carillon. Zelden zo goed gegeten! Zeer fraai Argentijns interieur, bijzonder vriendelijke en attente bediening. Direct werd ons al een warm broodje geserveerd. Na het heerlijke voorgerecht gingen we voor de spies Pincho de Loma, van ossehaas: mmm., sappig vlees en heerlijke sauzen.Daarbij die overheerlijk gebakkken vlaamse frieten! De rijk gesorteerde saladebar wordt merkbaar elke dag ververst! Wat een verrassing, dit leuke en lekkere restaurant! Anke
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
We hebben hier kortgeleden weer eens gegeten, wel gereserveerd want het is altijd druk. We kozen natuurlijk voor een biefstuk, en trapten weer in onze eigen valkuil: je moet hier geen champignonsausjes of wat dan ook bestellen (want die zijn ook eigenlijk niet lekker), het vlees doet het werk en de (salsa?) saus van het huis past er uitstekend bij.

Wel moesten we er even op wachten, ondertussen hebben we de saladebar geprobeerd die sinds ons vorige bezoek aanmerkelijk verbeterd was.
C-m .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2012
El Ternero is een lekker vlees restaurant. midden in het centrum van Amersfoort. En restaurant met vriendelijke bediening en een goede keuken. Dit is restaurant is voor herhaling vatbaar!
andreuitnijkerk .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2012
Vaste prik met Koninginnedag. Na het struinen over matjesmarkten en verschillende terrasjes vlees eten bij El Ternero.

Wij eten altijd goed, maar helaas zijn de spareribs net op als wij komen. Tip voor volgende jaar.