El Ternero

Lieve Vrouwestraat 22 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant El Ternero

Een verse, malse biefstuk van de houtskoolgrill…….Hoe dat smaakt? Moet je zelf proeven in dit gezellige Argentijnse restaurant waar je wel 10 verschillende soorten biefstuk op het menu zult aantreffen. Of ander vlees of vis dat allemaal op de grill wordt klaargemaakt. Ook graag wat groens erbij? Laat je gaan aan het saladebuffet en geniet van de verrassende bijgerechten.

Meer informatie over restaurant El Ternero

Gisdinges V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Hedwig W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We zijn hier vaak geweest maar elke keer weer is het vlees van top kwaliteit! Vriendelijke bediening.Echt een avondje genieten!
Jet K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellige en ongedwongen sfeer. Aardige bediening. Zij hadden het erg druk, het was op zaterdagavond. Heerlijk gegeten. Wij komen hier graag terug.
De tafel van Rob D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
De biefstuk bij El Ternero is al jaren van uitstekende kwaliteit en echt heerlijk vanwege de houtskoolgrill. De saladebar is prima, altijd vers en van goede kwaliteit. Ze zouden wel nog een alternatieve groente kunnen bieden voor wie dat wilt. Bediening is prima, vriendelijk en snel. De prijs-kwaliteitverhouding is goed echter de prijzen zouden wel ietsje lager mogen zijn. Wat mij betreft is El Ternero nog altijd een aanrader!
Gerard D.
Heerlijk vlees, een echte aanrader!
Julia L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Super vriendelijke bediening, die eigenlijk alleen overtroffen wordt door het heerlijke eten!
Voor een vriendelijke prijs eet je de meest fantastische vlees gerechten (in ons geval).
Een aantal weken terug hadden we al genoten, afgelopen dinsdag was zeker zo goed.
El Ternero is voor ons een vaste eetplek in Amersfoort !
Jakob B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Voortreffelijke spareribs!
Narin R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Wij zijn een heerlijke avond uit geweest en hebben hier fantastisch gegeten. De eerste indruk van het restaurant. Bij binnenkomst geeft het restaurant een gezellige uitstraling. Wij werden uiterst vriendelijk, correct en met een glimlach ontvangen. Geweldig restaurant, oprecht de beste van Amersfoort!. Mooie gerechten met mooie combinaties en verfijnde smaken. De bediening is ontzettend vriendelijk, gastvrij en deskundig. De sfeer is heel prettig het voelt alsof je in Argentinië bent door de mooie decoraties en sfeer. De talentvolle kok kwam ons nog persoonlijk vragen of alles naar wens is en maakte daarbij ook een gezellig praatje met ons. Kortom: dit restaurant is een echte aanrader en wij komen zeker heel vaak terug!
Narin R.
Jade A.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Weer fantastisch gegeten bij El Ternero.
Het is een mooi, gezellig restaurant. Erg mooi gedecoreerd. Heel erg vriendelijk personeel. Ik was met twee buitenlandse bezoekers. Ze hadden ook Engelse menu's en de bediening sprak ook uitstekend Engels! Pluspunten!

Het vlees is verrukkelijk mals en perfect gegaard. Zowel mijn rode als mijn gezelschap hun medium steaks!

Dit restaurant is een absolute aanrader als je van veel en lekker vlees houd!
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Traag ontvangst, Maantje met brood wordt vergeten, Lang op eten gewacht, Eten was Lauw en saus was koud. Restaurant was klein dicht op mekaar Gratis koffie gehad wegens lauwe eten.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijk personeel en wij hebben heerlijk gegeten. ossehaas en lamsbout. En voor herhaling vatbaar..
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Muziekkeuze was niet echt goed, jazz ( uptempo) in een argentijns restaurant was niet de juiste keuze!
Eten was prima met een attente bediening!
Boudewijn F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Weinig aan toe te voegen.
Suzan L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was fantastisch, de beste plek om een goed stuk vlees te eten. Keurige bediening die goed aanvoelde wanneer we service zouden willen en erg leuk om persoonlijke aandacht te krijgen van de vriendelijke chef/eigenaar. Echt een aanrader!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eerder had ik al wel eens bij el ternero gegeten en dat is ons zo goed bevallen, dat we gister weer waren gegaan! En op opnieuw onze complimenten! Alles was weer naar wens!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, een heerlijke malse biefstuk. Vriendelijke bediening en een sfeervol restaurant. Inrichting is wat ik van een Argentijns restaurant verwacht. Met rode kleuren en donker meubilair.

Ook erg leuk dat de kok na het eten komt vragen of het gesmaakt heeft.
bas en thea .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gisteravond hebben we wederom heerlijk gegeten in een perfecte omgeving.
Bediening heeft aan half woord genoeg en de ossehaas was van grootse kwaliteit.
We verheugen ons alweer op de volgende keer.
Thea en Bas.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Lekker eten, attente bediening & kok. Kan niet mis gaan als je hier heen gaat. Uitgebreide keuze aan vlees maar ook voor niet-vleeseter prima
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellige zaak, vooral voor stieren onder ons! Aardig personeel, de kok kwam zelf na afloop vragen hoe het geweest was.