El Ternero

Lieve Vrouwestraat 22 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant El Ternero

Een verse, malse biefstuk van de houtskoolgrill…….Hoe dat smaakt? Moet je zelf proeven in dit gezellige Argentijnse restaurant waar je wel 10 verschillende soorten biefstuk op het menu zult aantreffen. Of ander vlees of vis dat allemaal op de grill wordt klaargemaakt. Ook graag wat groens erbij? Laat je gaan aan het saladebuffet en geniet van de verrassende bijgerechten.

Meer informatie over restaurant El Ternero

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant El Ternero

Gidion B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
In 1 woord uitstekend! De bediening is zeer vriendelijk en attent! Je krijg hier echt waar voor je geld. Het vlees is voortreffelijk en ook de kok kwam langs om te vragen of alles oke was. Een man die met passie zijn werk doet, het vlees was echt super gergrild en intens lekker. De gerechten zijn ruim voldoende qua omvang, ja zelfs ik vond het meer dan voldoende als zeer grote eter zijnde. Kortom uitstekend. Ik kom hier zeker terug!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten en een uitstekende en vriendelijke bediening
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
In een woord ' HEERLIJK'. We komen hier regelmatig, altijd is het eten heerlijk. Goed stuk vlees en heerlijke bijgerechten. De eigenaar heeft altijd tijd voor zijn klanten, komt langs om te vragen of alles oké is. Ook het bediend personeel is vriendelijk en attent. Was weer genieten en tot snel.
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prachtig vlees, heerlijk klaargemaakt. Als je voor drie gangen gaat zit je stampvol, maar je kunt vragen om rustiger aan te doen om goed te kunnen genieten van de maaltijd. We hebben er de hele avond over gedaan. De kok kwam na afloop nog vragen hoe we het hebben gevonden en we hebben hem complimenten gegeven.
Sahaila L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk eten.
Daniel M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was erg lekker, verder was het precies genoeg wat je nodig had! Verder vond ik de inrichting van het restaurant erg mooi
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Ik mis lekkere groente en een sausje op mijn vlees. erg jammer
maudyvolman .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
We hebben lekker en gezellig gegeten . Leuke vriendelijke bediening.
Het eten was goed en lekker vers. En gelukkig niet zout ( wat vaak wel het geval is in andere restaurants. )
Lammert K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
De bediening is vriendelijk, de dinerkaart behoorlijk uitgebreid en het eten was lekker en goed verzorgd.
Bart Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Vriendin had vegetarisch besteld maar er werden spare ribs klaargemaakt, dus moesten redelijk lang wachten tot het geserveerd werd. Kok kwam wel verontschuldigingen brengen nadien. Tussentijds van de saladebar kunnen eten. Het eten zelf was erg lekker, sfeer was goed.
carl B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Attente eigenaar die opmerkte dat we niet zo tevreden waren over de lamsrib. Hij wilde het graag met iets extra’s gied maken, want hij gaat voor tevreden gasten: top !
Overige vleesgerechten waren echt buitengewoon smakelijk.
Bediening was niet top, liep nieg soepel, zien behoeftes aan tafel niet, men moest zelf om extra’s vragen. Wel zoals elders aangegeven het (voor de omzet extra belaste ) stokbrood. Niet doen, daar hoeft deze leuke tent het niet van te hebben. Conclusie: fijne avond met lekker eten
Semir A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Goed restaurant, en het eten was heerlijk.
Zelfs de kok kwam even langs, om te vragen of het eten goed bereid was.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het was heerlijk eten, bij de kip cajun mocht iets minder vlees en iets meer groente frutsels. Maar ik ben een vrouw dus een man zal het prima gevonden hebben.
Succes met jullie restaurant!!!
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Erg lekker eten. Erg leuk dat de kok komt vragen of het allemaal naar wens is en komt uitleggen wat op je bord ligt. Leuk knus restaurant. Alleen voor de bediening soms wat te druk denk.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Ging voor mijn verjaardag eten bij El Ternero. Heerlijke Spare Ribs, persoonlijk gefeliciteerd door de chef die bij elke tafel langskwam, geweldige leuke service en dat terwijl ik zat in een knusse maar mooie inrichting in de stijl van het kunstwerk "de stier". Aan het einde van de avond werd er nog voor mij gezongen (een ongevraagde maar nog steeds een frappante en leuke verrassing) en dat allemaal voor een aangename prijs.
Fantastische gedaan en zeker tot volgend jaar!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het restaurant ziet er van binnen beter uit dan je van buiten zou verwachten. Sterker nog, de avond overtrof al onze verwachtingen. Prima inrichting, erg goed vlees en een supervriendelijke bediening. Onze jarige werd verrast met ijs met sterretjes. Zeker een aanrader!
Bianca J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Voor een eerlijk en heerlijk stuk vlees ga je naar el Ternero. Goede en vriendelijke service. Uitgebreide kaart en gezellige sfeer. Waar komt de chef nog langs de tafel om te vragen of het gesmaakt heeft!
Gregory I.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Vlees was perfekt (mals en op temp) klaar gemaakt. Mis de smoking gedeelte. Mag best iets meer pit/zest hebben. Service en aandacht van serverend personeel en chef op hoog niveau.
Jola M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Kan het iedereen aanraden! Klein puntje van verbetering: de bediening was niet heel attent op lege glazen...
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het eten was heerlijk, vlees was lekker medium. Fijn dat de kok even langs om te vragen hoe wij het eten vonden. Ga zo door