El Ternero

Lieve Vrouwestraat 22 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant El Ternero

Een verse, malse biefstuk van de houtskoolgrill…….Hoe dat smaakt? Moet je zelf proeven in dit gezellige Argentijnse restaurant waar je wel 10 verschillende soorten biefstuk op het menu zult aantreffen. Of ander vlees of vis dat allemaal op de grill wordt klaargemaakt. Ook graag wat groens erbij? Laat je gaan aan het saladebuffet en geniet van de verrassende bijgerechten.

Meer informatie over restaurant El Ternero

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant El Ternero

Simon L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Lekkere wijn, veel vlees, fijne bediening.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het blijft een restaurant waar je naar terugkeert voor heerlijke maaltijden.
De kwaliteit blijft van een goed niveau en de bediening is ook top.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Ik heb samen met mijn vrouw heerlijk gegeten bij El Ternero. Ik had zelf het gerecht Tres Carnes en mijn vrouw de gegrilde kipfilet met Cajunkruiden. Je merkt dat de kok passie en talent heeft als het gaat om het bereiden van het vlees. Ik had mijn vlees Medium-rare besteld en dit was het ook. Het vlees was zo mals als boter. Ook de kipfilet van mijn vrouw was erg mals terwijl dit snel kan uitdrogen. De smaak was heerlijk.
Voordeel was dat je je bijgerechten zelf kan kiezen. Patat, rijst of gepofte aardappel. De saladebar was een fijne toevoeging, alhoewel ik denk dat de meeste mensen ook genoeg zouden hebben aan het gerecht zelf.
Ik vond het jammer dat er met het uitserveren niet werd verteld wat welk stuk vlees precies was. Hierom gevraagd en dit werd toen vriendelijk uitgelegd.
Leuk is dat de kok persoonlijk nog komt vragen hoe het eten was. Niet alle tafels waren bezet en door de inrichting kun je dan sommige gesprekken naast je redelijk goed horen, maar was er ook Salsa!
Tim C.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Geweldige biefstuk. De chef maakt geregeld een rondje om te vragen of alles naar wens is. Dit laat zien dat er hart voor de zaak is, en dat merk je aan alles. Top restaurant!
Janko A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Lekker ontspannen. En Salentein als vuller van de fles, altijd goed.
R.A V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Een zeer teleurstellende 2e kerstdag etentje, we waren met 6 personen.
Nadat de bestelling was op genomen, hebben we na 5 kwartier nog geen. voorgerecht, bij navraag bleek de bestelling niet in het systeem te zijn opgenomen.
De bestelde gerechten waren redelijk, wordt veel met paprika gewerkt (hele worden gevuld opgediend)
Salade bar is vrij pover ingericht, en heb de indruk dat bedienend personeel geen horeca ervaring heeft, niet oplettend naar de klant.
Ga hier niet meer heen, een afrader en snap. de hoge waardering van IENS niet.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Alles in orde, bediening aan de vlotte kant. Het is een Argentijns Restaurant, dus veel vlees. Een aanrader.
Marcha V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Erg goed. Aanrader!
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Lekker gegeten, leuke plek
Theo E.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Toen wij aankwamen rond 19:45, was het restaurant helemaal vol en daardoor ook rumoerig. Gaandeweg de avond werd het steeds rustiger en daardoor prettiger om met elkaar te praten. Het eten smaakte ons uitstekend en de bediening was prima. De chef is tot drie keer toe aan tafel geweest om te vragen of alles naar wens was en, nadat hij geïnformeerd had of we voor een speciale gelegenheid daar waren (verjaardag), liet hij het licht in het restaurant dimmen en een toetje van de zaak bezorgen met de persoonlijke felicitaties er bij. Onze avond kon niet meer stuk.
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Uitstekend gegeten. Ruime keuze en goede bediening. Chef kwam langs de tafel om te vragen of alles naar wens is! Dat maak je bijna nooit mee. Wij komen zeker nog eens terug.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Smakelijke gerechten met zorg bereid en goede attente bediening. Het was soms even wachten op de gerechten, maar dat deed niet af aan de beleving.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Ik ben nog nooit zo vaak bij 1
restaurant wezen eten en nog nooit een teleurstelling.
Eerlijk vlees, meer dan genoeg en gegaard op mijn eigen wensen. Ga nog lang zo door El Ternero.
Victoria E.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. We kregen de gangen met ruime tussrnpauze opgediend zodat we echt een avondje uit waren. Complimenten voor de kok en de bediening !£
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Met zijn 4en (2 volwassenen en2 kinderen 8&12 jaar) subliem gegeten. Heerlijk mals vlees. 2xbiefstuk, spareribs en hamburger) zeer attente bedienjng. En kinderen die van half 7 tot 9 rustig hebben gegeten mede door goede aandacht van de eigenaar.

Hele fijne verjaardag zo. Dank
Asha V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lekkere vleesgerechten, goede porties en super kwaliteit vlees.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance !
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten bij El Ternero. Vooral de entrecote was goed van smaak en super mals. Leuke persoonlijke bediening en gezellig contact met de kok. Ook de attentheid om aan de verjaardagsviering aandacht te besteden was verrassend.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Eten was heerlijk, beste vlees wat ik in een restaurant heb gegeten. Bediening was ook erg prettig en de eigenaar kwam heel vriendelijk langs onze tafel om een praatje te maken.
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Vriendelijke bediening.