El Ternero

Lieve Vrouwestraat 22 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant El Ternero

Een verse, malse biefstuk van de houtskoolgrill…….Hoe dat smaakt? Moet je zelf proeven in dit gezellige Argentijnse restaurant waar je wel 10 verschillende soorten biefstuk op het menu zult aantreffen. Of ander vlees of vis dat allemaal op de grill wordt klaargemaakt. Ook graag wat groens erbij? Laat je gaan aan het saladebuffet en geniet van de verrassende bijgerechten.

Meer informatie over restaurant El Ternero

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant El Ternero

Jo L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het restaurant was kleiner dan verwacht. Doordat er een erg grote groep aanwezig was, was het heel erg rumoerig in het restaurant. Door de drukte werd niet meer echt naar ons omgekeken.
De porties waren erg goed en het eten was van goede kwaliteit. Erg vriendelijk personeel. Leuk dat de kok kwam vragen of het eten had gesmaakt.
christa P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten, en het was net zo lekker als de eerste keer. Wij komen uit Rotterdam maar als we in Amersfoort komen, eten we heel graag bij el Ternero. Het vlees is van geweldige kwaliteit en erg smakelijk bereid. Wat wij erg leuk vinden is dat het personeel echt kennis van zaken heeft en de kok die bij de gasten aan tafel komt om te vragen hoe het is bevallen.
Al met al een aanrader!
Wilhelmus R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima eten en goede bediening de zit plaatsen zijn aan de kleine kant. Maar toch is dit een aanrader om lekker te eten. Je moet wel effen van te voren reserveren.
victor K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het vlees was van prima kwaliteit. We hadden echter het idee dat de 2 dames in de bediening het te druk hadden, waardoor we lang moesten wachten. Dat ging overigens niet ten koste van de vriendelijkheid. Ook de kok kwam meerdere keren vragen of alles naar wens was. Kortom, we hebben een prima avond gehad, maar 2 extra handjes in de bediening had het helemaal afgemaakt.
Wilbert M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een zeer goed restaurant, want alles klopt: het eten, de bediening, het decor. Alleen de wachttijd op het eten kan beter.
Hilfort B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Wij van Hilfort.com hebben hier ons 5 jarig bestaan gevierd. Echt een aanrader als je van goed vlees en de Argentijnse keuken houdt. Probeer de Sangria een keer, want dat is er een met een eigen draai.
Annemiek M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het was erg rustig voor een zondagavond. Het eten was prima. we kozen voor Ossenhaas en grote garnalen. We hadden de ossenhaas liefst wat knapperiger aan de buitenkant gehad, maar verder waren ze goed gegrild. Rood is ook echt rood. Lekkere groenten en een prima salade bar! De bediening was heel plezierig. We kregen goede info over de wijnen.
Gerrie R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten was voortreffelijk, heerlijk gegeten, de ossenhaas was super mals! ???? Complimenten voor de kok en personeel???? Kortom een gezellig restaurant waar u voor een heerlijk diner moet zijn.
Dieneke P.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst, een uitgebreide menukaart, zeer goede service en vooral kwalitatief uitstekend eten!
Contact met de kok vonden wij ook zeer prettig
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het beste vlees ooit! Hele aardige bediening en de chef komt zelfs langs iedereen zijn tafel om te vragen hoe het heeft gesmaakt.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Geweldig restaurant, vriendelijk personeel, eten is super! Nour, de kok, komt ook bij de tafel een praatje maken hoe het eten is en staat open voor feedback.. het is een toptent!
Mn vaste stekje waar we gaan eten als we even goed en gezellig willen eten!
L. S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Lekker gegeten en met een vraagje over iets te rauwe lamsrack, werd dat keurig rechtgezet met prachtige rosé stukjes, vers van de grill. Prima service!
Efkan O.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Lekker vlees, goede bediening, kok kwam vragen of het lekker was!
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We komen wel vaker bij El Tenero
En het bevalt ons steeds prima.
Leuke ambiance.
Prima eten.
De chef kok komt langs om te vragen of alles naar wens is .
Kortom we gaan hier zeker nog terug komen
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Ik en mijn vriend hebben voortreffelijk gegeten, pittige gamba's en garnalen met avocado als voorgerecht..erg lekker, ossenhaas met frietjes waren ook top. Fles Salentein wijn erbij was heel goed. We komen hier zeker nog een keer.
Gidion B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
In 1 woord uitstekend! De bediening is zeer vriendelijk en attent! Je krijg hier echt waar voor je geld. Het vlees is voortreffelijk en ook de kok kwam langs om te vragen of alles oke was. Een man die met passie zijn werk doet, het vlees was echt super gergrild en intens lekker. De gerechten zijn ruim voldoende qua omvang, ja zelfs ik vond het meer dan voldoende als zeer grote eter zijnde. Kortom uitstekend. Ik kom hier zeker terug!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten en een uitstekende en vriendelijke bediening
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
In een woord ' HEERLIJK'. We komen hier regelmatig, altijd is het eten heerlijk. Goed stuk vlees en heerlijke bijgerechten. De eigenaar heeft altijd tijd voor zijn klanten, komt langs om te vragen of alles oké is. Ook het bediend personeel is vriendelijk en attent. Was weer genieten en tot snel.
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prachtig vlees, heerlijk klaargemaakt. Als je voor drie gangen gaat zit je stampvol, maar je kunt vragen om rustiger aan te doen om goed te kunnen genieten van de maaltijd. We hebben er de hele avond over gedaan. De kok kwam na afloop nog vragen hoe we het hebben gevonden en we hebben hem complimenten gegeven.
Sahaila L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018