El Ternero

Lieve Vrouwestraat 22 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant El Ternero

Een verse, malse biefstuk van de houtskoolgrill…….Hoe dat smaakt? Moet je zelf proeven in dit gezellige Argentijnse restaurant waar je wel 10 verschillende soorten biefstuk op het menu zult aantreffen. Of ander vlees of vis dat allemaal op de grill wordt klaargemaakt. Ook graag wat groens erbij? Laat je gaan aan het saladebuffet en geniet van de verrassende bijgerechten.

Meer informatie over restaurant El Ternero

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant El Ternero

Walter V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Je weet wat je krijgt een dat is goed. Heerlijke steak. De beste in Amersfoort. In een unieke ambiance. Op naar de volgende keer.
Imme K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Gezellig restaurant, lekker eten en mooie inrichting!
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Al een aantal keer gegeten hier, maar vanavond de eerste keer voor mijn schoonouders! Die konden wij niet enthousiaster maken. El Ternero is een aanrader! Tip: pikante gamba’s (voor en hoofd). Service is top, de kok (eigenaar) is een tantrische kerel! Zo vriendelijk en gastvrij. Tijdens je hoofdgerecht komt hij aan je vragen of het smaakt. Wij vroegen het recept van de gamba’s en hij kwam het persoonlijk uitleggen! Waar zie je dat nog?!
Joekpoort P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker stuk vlees met redelijke wijn voor een gunstige prijs. Heel fijn dat er een salade buffet is bij ieder hoofdgerecht.
Adri C.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker gegeten weer. Vriendelijk
personeel.. Gezellige avond geweest.
En zeker voor herhaling vatbaar.!!
Imre V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Goede selectie aan gerechten en het vlees is van hoge kwaliteit. Vriendelijke bediening en een chef-kok die persoonlijk langs de tafels gaat om te vragen of alles naar wens is. Sfeervol aangekleed en goed te bereiken met het OV.
Johanna T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
prima lekker eten. aandachtspuntje voor de pepersaus; 3 pepertjes en rest saus; smaakt uit een pakje
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Uitstekende service! Gerechten werden niet snel na elkaar gereserveerd waardoor je rustig kon nagenieten van elk gerecht. El ternero biedt een heerlijk relaxte sfeer.
Hier kom ik zeker vaker!
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Erg lekker gegeten. Vriendelijk personeel en een eigenaar die netjes kwam vragem of aples naar wens was. Erg leuk ingericht ook. Voor herhaling vatbaar.
Ruben Wijaya H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk gegeten, het vlees is echt super goed bereid. Service is ook heel goed. Je word er vriendelijk en snel geholpen.
Arne H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Erg lekker gegeten. Voorgerecht meloen met ham was een beetje karig veel meloen weinig vlees. Maar her hoofdgerecht maakte alles goed heerlijk stuk ossenhaas en stuk Entrecot????????
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Ongelofelijk om zo'n smaak en kwaliteit te ervaren. De kok zelf durft aan tafel te komen vragen naar smaak en kwaliteit.
Er wordt meegedacht en sterk geadviseerd. Perfecte ervaring. Dit heb ik lang gemist.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Als vanouds is het weer lekker smullen geblazen: heerlijke malse ossenhaas, lekker lamsvlees en stoofpotje kip met rijst. En ondanks de drukte hadden de 2 serveersters alles onder controle. Wij zijn er al vaak geweest en zullen zeker vaak hier terugkomen.
Harun M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Gastvrijheid en het eten was perfect! Weinig tot zelden zo’n service gezien.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug.
AxVeCoCa J.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Prima ervaring, dit zal iedereen goed bevallen!
Vrijdag 29 juni tijdens Dias Latino heerlijk gegeten bij El Ternero in Amersfoort met 4 personen.
2x entrecote en 2x ossenhaas met unieke houtskoolsmaak, die je maar zelden zó goed
voorgezet krijgt. Veel complimenten aan de kok. De rijst met Argentijnse kruiden is ook een aanrader en de Salad Bar biedt veel variatie en alles is heerlijk crispy en vers! De Malbec wijn paste er prima bij.
Ook de bediening is geweldig: jong, attent en vakkundig en .....de kok/eigenaar komt langs de tafels en dat is heel gastvrij. Kortom fijn gegeten en een goede prijs/kwaliteit verhouding! AxVeCaCo
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Was druk wel gelijk geholpen. Gelijk drinken besteld maar dat kwam niet. Toen kwam er een serveerster met menu kaart en wij gaven onze bestelling op. Zij vroeg ons of we ook stokbroodje van te voren wilden waarop wij graag zeiden. Kwam ook niet. Toen kwam er een serveerster die dacht dat we net binnen waren waarop wij zeiden dat we al besteld hadden. Zei bracht ons toen pas ons drinken. Stokbrood hebben we helaas niet meer gezien. Het is dat de kwaliteit en smaak van het eten super was anders zou ik zeggen nooit meer. Bediening echt een min punt dus.
Tomas V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Altijd heerlijk vlees! De ossenhaas is een aanrader. Leuk dat de kok even langskomt om te peilen of alles heeft gesmaakt!
loukabop .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hebben een hele fijne ervaring gehad. We vonden het fijn dat de eigenaar/chef even aan tafel kwam om te vragen of alles naar wens was en de bediening was zeer behulpzaam.
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Fantastisch gegeven en prima service!