El Ternero

Lieve Vrouwestraat 22 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant El Ternero

Een verse, malse biefstuk van de houtskoolgrill…….Hoe dat smaakt? Moet je zelf proeven in dit gezellige Argentijnse restaurant waar je wel 10 verschillende soorten biefstuk op het menu zult aantreffen. Of ander vlees of vis dat allemaal op de grill wordt klaargemaakt. Ook graag wat groens erbij? Laat je gaan aan het saladebuffet en geniet van de verrassende bijgerechten.

Meer informatie over restaurant El Ternero

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant El Ternero

Harun M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Gastvrijheid en het eten was perfect! Weinig tot zelden zo’n service gezien.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug.
AxVeCoCa J.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Prima ervaring, dit zal iedereen goed bevallen!
Vrijdag 29 juni tijdens Dias Latino heerlijk gegeten bij El Ternero in Amersfoort met 4 personen.
2x entrecote en 2x ossenhaas met unieke houtskoolsmaak, die je maar zelden zó goed
voorgezet krijgt. Veel complimenten aan de kok. De rijst met Argentijnse kruiden is ook een aanrader en de Salad Bar biedt veel variatie en alles is heerlijk crispy en vers! De Malbec wijn paste er prima bij.
Ook de bediening is geweldig: jong, attent en vakkundig en .....de kok/eigenaar komt langs de tafels en dat is heel gastvrij. Kortom fijn gegeten en een goede prijs/kwaliteit verhouding! AxVeCaCo
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Was druk wel gelijk geholpen. Gelijk drinken besteld maar dat kwam niet. Toen kwam er een serveerster met menu kaart en wij gaven onze bestelling op. Zij vroeg ons of we ook stokbroodje van te voren wilden waarop wij graag zeiden. Kwam ook niet. Toen kwam er een serveerster die dacht dat we net binnen waren waarop wij zeiden dat we al besteld hadden. Zei bracht ons toen pas ons drinken. Stokbrood hebben we helaas niet meer gezien. Het is dat de kwaliteit en smaak van het eten super was anders zou ik zeggen nooit meer. Bediening echt een min punt dus.
Nico P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het vlees was erg lekker en mals. De eigenaar erg vriendelijk, komt ook vragen of alles naar wens is.
Echt een top restaurant.
Tomas V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Altijd heerlijk vlees! De ossenhaas is een aanrader. Leuk dat de kok even langskomt om te peilen of alles heeft gesmaakt!
loukabop .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hebben een hele fijne ervaring gehad. We vonden het fijn dat de eigenaar/chef even aan tafel kwam om te vragen of alles naar wens was en de bediening was zeer behulpzaam.
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Fantastisch gegeven en prima service!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Een goede prijs kwaliteit verhouding. Lekker stuk vlees en een fijn glas wijn. Zeker een aanrader!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk eten, fijn personeel. Gezellige inrichting en prettig dat de kok altijd aan je tafel komt.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Uitstekende ossehaas en prima Dame Blanche als dessert. Uitstekende, vriendelijke bediening. Saladebar is inbegrepen.

...............
Jo L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het restaurant was kleiner dan verwacht. Doordat er een erg grote groep aanwezig was, was het heel erg rumoerig in het restaurant. Door de drukte werd niet meer echt naar ons omgekeken.
De porties waren erg goed en het eten was van goede kwaliteit. Erg vriendelijk personeel. Leuk dat de kok kwam vragen of het eten had gesmaakt.
christa P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten, en het was net zo lekker als de eerste keer. Wij komen uit Rotterdam maar als we in Amersfoort komen, eten we heel graag bij el Ternero. Het vlees is van geweldige kwaliteit en erg smakelijk bereid. Wat wij erg leuk vinden is dat het personeel echt kennis van zaken heeft en de kok die bij de gasten aan tafel komt om te vragen hoe het is bevallen.
Al met al een aanrader!
Wilhelmus R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima eten en goede bediening de zit plaatsen zijn aan de kleine kant. Maar toch is dit een aanrader om lekker te eten. Je moet wel effen van te voren reserveren.
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het vlees was van prima kwaliteit. We hadden echter het idee dat de 2 dames in de bediening het te druk hadden, waardoor we lang moesten wachten. Dat ging overigens niet ten koste van de vriendelijkheid. Ook de kok kwam meerdere keren vragen of alles naar wens was. Kortom, we hebben een prima avond gehad, maar 2 extra handjes in de bediening had het helemaal afgemaakt.
Wilbert M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een zeer goed restaurant, want alles klopt: het eten, de bediening, het decor. Alleen de wachttijd op het eten kan beter.
Hilfort B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Wij van Hilfort.com hebben hier ons 5 jarig bestaan gevierd. Echt een aanrader als je van goed vlees en de Argentijnse keuken houdt. Probeer de Sangria een keer, want dat is er een met een eigen draai.
Annemiek M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het was erg rustig voor een zondagavond. Het eten was prima. we kozen voor Ossenhaas en grote garnalen. We hadden de ossenhaas liefst wat knapperiger aan de buitenkant gehad, maar verder waren ze goed gegrild. Rood is ook echt rood. Lekkere groenten en een prima salade bar! De bediening was heel plezierig. We kregen goede info over de wijnen.
Gerrie R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten was voortreffelijk, heerlijk gegeten, de ossenhaas was super mals! ???? Complimenten voor de kok en personeel???? Kortom een gezellig restaurant waar u voor een heerlijk diner moet zijn.
Dieneke P.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst, een uitgebreide menukaart, zeer goede service en vooral kwalitatief uitstekend eten!
Contact met de kok vonden wij ook zeer prettig