El Ternero

Lieve Vrouwestraat 22 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant El Ternero

Een verse, malse biefstuk van de houtskoolgrill…….Hoe dat smaakt? Moet je zelf proeven in dit gezellige Argentijnse restaurant waar je wel 10 verschillende soorten biefstuk op het menu zult aantreffen. Of ander vlees of vis dat allemaal op de grill wordt klaargemaakt. Ook graag wat groens erbij? Laat je gaan aan het saladebuffet en geniet van de verrassende bijgerechten.

Meer informatie over restaurant El Ternero

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant El Ternero

Marischka Z.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Het is altijd aangenaam om bij El Tenero te eten. De kwaliteit van het vlees is uitstekend en de sfeer is gewoon gezellig????
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Gister gegeten met een vriendin, interieur ziet er super gezellig uit. Heerlijk vlees gegeten en van de saladebar geproefd. Zeker een aanrader!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heeerlijk gegeten met een goede ambiance!! Het vlees was heel mals en salade bar was vers. Ook was het interieur interresant om te zien. Tot snel weer!
Astrid E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We zijn hier nou voor de tweede keer geweest en hebben verrukkelijk gegeten. Wat ook erg leuk is, is dat de kok persoonlijk komt vragen of alles gesmaakt heeft. Echt een aanrader.
Wilbert T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Héérlijk eten en goede bediening.
Erg leuk dat de chef kok ook even bij de tafel langs komt en vraagt of het gesmaakt heeft.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Bij telefonische reservering werd me niet de dichtstbijzijnde parkeergarage opgegeven.
Vriendelijke ontvangst, ruime keuze uit vrije tafels, in de loop van de avond werd het volle bak.
Zeer sfeervol restaurant, prachtige wandversiering met vele honderden houten plankjes, heel bijzonder, mooie schilderijen, warme sfeer!!
We waren met z’n tweeen, ik had vooraf carpaccio, heel redelijk, in de garnalencocktail van mijn vrouw miste de romige whiskysaus. Bij afruimen gemeld, werd excuses voor aangeboden maar verder niets mee gedaan.
Hoofdgerecht allebei ossenhaas, volgens de beschrijving op de menukaart het meest malse stukje vlees.
Mooie portie maar zeer matige kwaliteit, eigenlijk nog minder dan een kogelbiefstuk, dus dat viel zwaar tegen!
We kwamen er speciaal voor vanwege de hele goede recensies en de sfeervolle foto’s op de website.
Bij een Argentijn verwacht je een ossenhaas waar je mes doorheen glijdt en die je amper hoeft te kauwen......!!
Friietjes erg lekker,saladebuffet goed verzorgd en kraakvers en lekker.
Als nagerecht had mijn vrouw een prima cappuccino en ik een lekkere sorbet.
De bediening door drie charmante jongedames was redelijk, wachttijd vooraf en tussen de gerechten echt veel te lang.
De chef kwam inderdaad nog even langs maar na drie woorden liep hij weer door.
Bij het weggaan moesten we zelf onze jas zoeken en niemand bij de deur om ons uit te laten.
Samenvattend hebben we matig tot redelijk goed gegeten in een sfeervol warm restaurant met een teleurstellende service en aandacht.
We zullen dit restaurant dus helaas niet aan anderen aanbevelen en voor ons was het zeker de eerste en laatste keer.
Als laatste wil ik mijn verbazing uiten over het feit dat aan een naburig tafeltje een stel zeer langdurig en innig zaten te “tongen”, bijzonder storend en niet te geloven dat daar niets van werd gezegd!!!
Gelbrich F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Erg attent dat er voor de verjaardag van mijn zoon een speciaal dessert met dimlicht, 'vuurwerk' en zingen werd geserveerd!
Ook heel fijn dat we gewoon water en glazen op tafel konden krijgen. Hele goede avond gehad!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, bediening is kundig en vooral gastvrij en gezellig. Tafels zijn wel wat krap voor 4 volwassenen, maar sfeer maakt dat helemaal goed
Leendert-Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Prima vlees, boterzacht en mals. Ruime portie.
cor E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een leuke sfeer.En een leuke verrassing van het huis voor de afgestudeerde. Een aanrader!! Komen zeker hier nog een keer eten.
Gisdinges V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Afgelopen donderdag weer heerlijk genoten van het heerlijke eten. Goed vlees, heerlijk klaargemaakt en fijne bijgerechten. We komen vaak hier en genieten elke keer. Prettig personeel en een hele vriendelijke eigenaar, die even aan tafel komt om te vragen of alles naar wens is.
Raoul H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijk personeel.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gezellig klein restaurantje.. goed eten, gezellige sfeer waren met 7
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Kruidenboter smaakte naar niks.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een goede sfeer met zeer vriendelijke en attente bediening. Porties ruim voldoende en ook mogelijkheid van enkele gerechten kleinere portie te bestellen.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten komen er al heel wat jaartjes en blijft lekker
Margreet R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Ossenhaas had hele goede kwaliteit, salad bar heeft matige kwaliteit.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Top avond gehad!
Cat B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten, gastvrij, aardige bediening, betrokken chefkok.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Je weet wat je krijgt een dat is goed. Heerlijke steak. De beste in Amersfoort. In een unieke ambiance. Op naar de volgende keer.