El Sueño

Steenhoffstraat 59 3764 BJ Soest Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant El Sueño

Een Spaanse oase in Soest

Welkom in dit veelzijdige Spaanse restaurant in Soest. Dit mag dan een oer-Hollands dorp zijn, de keuken van El Sueño is dat in ieder geval niet. Hier proef je de mediterrane zon in de gerechten. Bovendien kunnen wij als Nederlanders niet tippen aan de gemeende en uitbundige gastvrijheid die de Spanjaarden kennen. Hier waan je je voor een avondje in de sferen van het Iberisch schiereiland en het zal je dan ook aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant El Sueño

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

Suze V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Een lekker restaurant, erg gezellig om samen te eten. Wij deelden verschillende tapashapjes, stuk voor stuk ervan genoten. De sfeer is goed door de muziek en inrichting. En de bediening is zeer vriendelijk.
Eduardo56 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Er lekker eten en overdadig, wij kregen het niet op.
Ondanks dat onze referentie lastig is (famipie in Spanje) vinde we dit voor NL begrippen erg lekker.
Het interieur had in onze beleving niets met Spanje te maken.....
Paulien P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We konden buiten beetje in de schaduw zitten (vol in de zon was te warm). We werden vlot geholpen, hadden AH restaurantactie. Snel kwam (van het huis) stokbrood met 2 tapenades, aioli. Kregen vooraf samen 1 fingerfood bord met kaas, olijven, rauwe ham etc. erg lekker. We wilden geen visronde, maar wel vleesronde (dat ging even mis, maar werd snel hersteld). Kraanwater besteld, maar werd helaas vergeten, daarna werd het wel snel hersteld. Aardige mannelijke bediening. Na vleesronde nog extra ronde gevraagd. Geen dessert genomen, want zaten beide vol. Wel nog kop thee/koffie. Komen zeker terug!
HErman E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk genoten. !
angelique H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
El Sueno is een restaurant waar we zeker nog zullen terugkomen.
Zeer vriendelijk personeel, voelde je welkom.
Eten was heerlijk. Er werd goed van tevoren uitgelegd wat je ging krijgen.
Kan geen minpuntje bedenken.
Echt een aaanrader !
jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
heel goed gegeten. Veel aandacht van de bediening ondervonden. Ga er graag weer naar toe, een aanrader. Het menu is een aardige afspiegeling van de kaart. Je voelt je niet 'gestuurd' om meer te consumeren, wordt op prijs gesteld.
Teun M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij zijn dik tevreden over El Sueño. De bediening is gastvrij, neemt te tijd en is enthousiast, het eten is gewoon goed! en dat voor een bijzonder nette prijs. Zeker een aanrader! Wij zullen hier vanaf nu vaker naar toe gaan.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten en nog meer lekkere dingen op de kaart. We moeten zeker terugkomen!
Lammert K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We werden goed ontvangen en kregen een gevarieerd AH menu met een voorafje. Prima bediening en de tapas hapjes hebben ons goed gesmaakt. Een restaurant waar je zeker nog eens naar terug gaat.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
met AH restaurant actie. Lekker buiten op terras. Eten was goed en prijs kwaliteit verhouding goed. Lekker veel keuze uit verschillende bier soorten.
Bobuba .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima tapas restaurant. AH restaurant actie 2 voor de prijs van 1 gegeten. Prijs kwaliteitsverhouding oke. Life gitarist aanwezig.
Krijn S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De gezelligste plek in Soest om uit eten te gaan. Behulpzaam personeel met altijd tijd voor een praatje. Verder is het eten met zorg bereid en zeer smaakvol.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Personeel was heel attent en life muziek was de kers op de taart (bijna elke vrijdag een gitarist met spaanse muziek volgens de ober). Wij komen hier zeker nog eens terug!!
fonsjettie .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Mooi samengesteld AH Tapasmenu (koud vooraf, dan vis en als laatste vlees), heerlijk gegeten buiten op het terras, voor herhaling vatbaar.
Tieske V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten en aan onze wensen meegedacht, met als nagerecht een ouderwetse sorbet door ons gekozen. Fantastisch.
Zo gastvrij en klantvriendelijk personeel in een heel gezellig restaurant. Zou het iedereen aanraden om de heerlijke gerechten en de sfeer te proeven van dit restaurant.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben met de Albert Heijn diner coupon een 3 gangen menu gegeten. Het was allemaal erg smakelijk. We gaan zeker terugkomen om ook de andere gerechten te proberen.
j.koolstra .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met de AH bon was er de mogelijkheid om ipv de vlees en visgerechten een vegetarische variant te nemen; beide varianten waren lekker, en ruimschoots. Op het terras gezeten, aan de weg; maar door de glazen scheidingswand en doordat de weg niet heel druk is, was het rustig genoeg om prettig buiten te kunnen eten. Aanbevolen.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Met de AH-bon kun Je kiezen uit 3 gangen. Dit mag zijn een koud gerecht, visgerecht, vleesgerecht en dessert of koffie. Het is een vastgesteld menu. Vooraf kregen we stokbrood met 2 tapenades en aioli. Erg smakelijk allemaal en zeer vriendelijke bediening. Gemoedelijke sfeer.
D K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk menu gegeten met de ah bonnen. Heerlijk vlees en visgerechten. Ik weet ook bij het a la carte eten dat er heerlijke dingen op de kaart staan die even zo goed smaken. Zeker een aanrader. Bediening was niet top aangezien dit blijkbaar stagiaires waren en dat is niet echt handig op een drukke zaterdagavond.