El Sueño

Steenhoffstraat 59 3764 BJ Soest Nederland Kaart

Over het restaurant El Sueño

Een Spaanse oase in Soest

Welkom in dit veelzijdige Spaanse restaurant in Soest. Dit mag dan een oer-Hollands dorp zijn, de keuken van El Sueño is dat in ieder geval niet. Hier proef je de mediterrane zon in de gerechten. Bovendien kunnen wij als Nederlanders niet tippen aan de gemeende en uitbundige gastvrijheid die de Spanjaarden kennen. Hier waan je je voor een avondje in de sferen van het Iberisch schiereiland en het zal je dan ook aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant El Sueño

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

• Terras
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk AH menu gegeten. mooie balans in de gerechten en een hele vrolijke serveerster terwijl het toch al na negen uur op de zondagavond was.
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig, warme sfeer, gaastheer deed het ook leuk. Mijn vriendin en ik hadden voor een vegetarisch 3-gangen menu gekozen, erg lekker klaar gemaakt en leuk opgediend.

Alleen hadden we iets gevarieerdere gerechten willen zien. Maar na een eerste keer in het restaurant, hoe dan ook een aanrader!
helma-rietveld .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk met vrienden gegeten. Menu was uitgebreid, erg lekker en meer dan genoeg. Hier begrijpen ze wat gastvriheid is. Een aanrader!
coen V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ja top. Ze hadden rekening gehouden met onze wens om een tafeltje bij het raam (en verwarming) vrij te houden. Het was lekker druk. Alleen jammer dat ze bij afscheid het zo druk hadden dat een warm bedankje niet kon worden gegeven.
Komen hier al jaren en blijft een aanrader om gezellig en informeel te kunnen eten en bij te kletsen.
Wilma O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het is ons goed bevallen, snelle en vriendelijke bediening. Het eten was ook verrukkelijk en zeer gevarieerd. Wij komen zeer zeker een keer terug.
Magdalena77 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vlotte vriendelijke ontvangst en meteen tapas aan de tafel. Buiten lichte vorst, maar binnen ietsje te fris. Het eten was prima: rauw voorgerecht, daarna een visschotel en een vleesschotel. Voor ons waren de hoeveelheden eten te groot. Jammer, maar prijs-kwaliteit was goed.
liesbethlergner .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zeer slechte bediening. We moesten vragen naar de kaart en de drankjes. We kregen geen uitleg bij het eten, toen we vroegen wat iets was, zei de bediening over een gerecht dat het tonijnsalade was (geen tonijn te bekennen) en het andere wist hij niet. Er werd niet op of om gekeken als de bediening rond liep om een andere tafel schoon te maken, terwijl er duidelijk veel mensen wachtten op bediening. Na het laastte gerecht uit het menu kwam er geen bediening meer, ook niet om te vragen of we wat wilden drinken of een dessert wilden.
Eten was aardig, maar ik ben zwanger en heb dat vooraf duidelijk aangegeven (is ook zichtbaar). Toen het rundvlees op tafel kwam vroeg ik nog of het goed doorbakken was. Dat werd bevestigd. Toen ik het vlees doorsneed was het echter nog hartstikke rauw. Ik heb een kwartier oogcontact gezocht met de bediening om te vragen of ze het vlees verder wilden doorbakken, maar heb het uiteindelijk maar laten zitten en die vleesspies niet opgegeten. Toen ik er bij het afrekenen beleefd wat van zei was de reactie "oh..."
Léon B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We vonden het eten niet eeg smaakvol en zeker niet bijzonder. Het waren wel grote porties, een grote eter is daar zeker tevreden mee.
Ludger V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Uitstekende ontvangst, wij hadden gereserveerd voor twee personen en op het laatste moment nog twee extra personen erbij. Geen probleem, krijgt u een ander tafeltje. Bediening was goed en beleefd, informeerde of alles naar wens was. Dat was het dan ook, bij binnenkomst heerlijke pesto's met brood en vervolgens het drie-gangen menu met nog koffie toe. Presentatie en smaak van de gerechten was mooi en overheerlijk. Wachttijd redelijk opgegeven omdat het gewoon uitstekende was, bij kort denk je dat je snel de deur uitgeholpen wordt en je kreeg alle tijd indien gewenst om een gerecht later door te laten komen.
Wij waren daar met de AH actie en het is zondermeer de moeite waard om daar nog eens terug te komen. Een aanrader dus.
b A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
lekker eten, verrassing ahmenu, erg leuk, live muziek was erg gezellig, personeel zeer vriendelijk. genoeg parkeren bij de kerk. groetjes bert, maartensdijk.
wcs.schouten .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Hartelijke ontvangst. Leuke sfeer.
Tapas hoeveelheid meer dan voldoende!!
Heel smakelijk, maar miste een beetje het tipische Spaanse "smaakje".
GJ V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Helemaal top heerlijk gegeten en een top sfeer goede bediening een dikke 9
Tot de volgende keer groetjes Astrid en Gerrit-Jan
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke locatie om met z'n tweeën een avondje uit te gaan.
Genoten van het lekkere en ook verassende eten. Onder het genot van prachtige live muziek.
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Prettige ambiance..... gezellige zitjes....vriendelijke bediening...eten is super lekker en mooi geserveerd!!!
Een aanrader
Claire B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten met een menu voor ieder wat wils, zelfs onze vega aan tafel kwam met een volle buik thuis.
De fles prosecco was ook erg lekker en voor een prima prijs. Bediening was erg gezellig en grappig
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Als vanouds hier gezellig gegeten. Eten was lekker, wijn was goed, de bediening was alert en vriendelijk. Alles liep vlotjes, maar zeker niet gehaast.
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was lekker. Jammer dat de derde ronde bijna 1,5 uur op zich liet wachten. Uiteindelijk kwam er eten op tafel dat niet voor ons was en direct weer van tafel gehaald werd.
We zijn 3 uur binnen geweest, maar hebben niet eens tijd voor koffie en een nagerecht gehad.
De bediening was heel vriendelijk. Livemuziek was goed.
Henriëtte P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten met vriendinnen, gezellig personeel en met live muziek! Topper en zeker een aanrader om hier gezellig en lekker te eten.
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eten goed en een gezellige omgeving echter zijn wij hier met de AH actie geweest. Nu was de prijs voor een 3 g menu €29.- ipv de €25.- op de kaart, daarbij komt nog dat het geminimaliseerd is dan dat omschreven staat. Ook een keuze werd niet geboden zoals omschreven.
De fles huis wijn smaakt goed en de prijs van €14.50 per fles is zeker oké.

Conclusie jammer dat de AH actie niet een op een gevolgd wordt. Zonder actie is prijs kwaliteit verhouding helaas niet top.
Robbert C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hebben hier met de AH Iens actie gegeten. Wij vonden het eten erg simpel en toch aan de prijs. Niet voor herhaling vatbaar.