El Sueño

Steenhoffstraat 59 3764 BJ Soest Nederland Kaart

Over het restaurant El Sueño

Een Spaanse oase in Soest

Welkom in dit veelzijdige Spaanse restaurant in Soest. Dit mag dan een oer-Hollands dorp zijn, de keuken van El Sueño is dat in ieder geval niet. Hier proef je de mediterrane zon in de gerechten. Bovendien kunnen wij als Nederlanders niet tippen aan de gemeende en uitbundige gastvrijheid die de Spanjaarden kennen. Hier waan je je voor een avondje in de sferen van het Iberisch schiereiland en het zal je dan ook aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant El Sueño

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

• Terras
Geertje H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was top.
wim.maanders .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Met AH-restaurantactie werden we in een aparte hoek van het restaurant aan tafel gezet.
We hadden er meer van verwacht. Het eten was goed, maar karig.
De bediening was vlot en vriendelijk.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, we kregen een vast 3 gangenmenu, met koude voorgerechtjes, visgerechtjes en tot slot vlees. Alle 3 echt lekker. Jammer dat het vriendelijke meisje niet echt wist wat ze ons voorzette (ze was duidelijk nieuw)
De eigenaar heeft het ons layer nog uitgelegd. Goeie servoce, gezellig terras en layet ook binnen aan de bar.
Was een prima etentje, doen we vast nog eens!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Gewoon zoals je graag uit wilt eten. Karafje kraanwater en brood als welkom, vriendelijke bediening, en het eten zelf is heel smakelijk, goed klaargemaakt en aantrekkelijk gepresenteerd. Goed gedaan!!
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening in leuk restaurant. Het eten was vrij simpel, maar smaakvol en meer dan voldoende. Kortom, lekker gegeten!
nel.adolfse .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Vlotte vriendelijke bediening. Het eten werd snel geserveerd. Alles smaakte prima. Gezellige ambiance. Enige commentaar dat het achterin wat donker is. Meerdere mensen hadden moeite om de kaart te lezen.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Buiten het feit dat we in de buurt van de deur zaten en daardoor wat last hadden van kou wanneer deze openging eigenlijk niks aan te merken. Prima restaurantje met lekker eten.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Ontvangst is hartenlijk, bediening is attent en het eten is van goede kwaliteit. Als het restauarant geheel vol zit is het wat rumoerig. Men heeft in de weekenden live muziek wat erg sfeervol is.
maartendewit130 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellig restaurant om met familie , vrienden te eten.
Gezellige bediening en lekkere gerechten , kom er zeker weer terug.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten en gezeten. Bediening is altijd goed en alles mooi optijd. Sfeer is super zoals we gewend zijn
Geertje H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was netjes en vriendelijk dus voor herhaling vatbaar.
kim H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Het zag er verzorgd uit en was erg lekker. Gezellig live muziek op de achtergrond. Het is leuker om in t voorste gedeelte te zitten. Achterin is t wat saaier. Komen zeker n keertje terug
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk AH menu gegeten. mooie balans in de gerechten en een hele vrolijke serveerster terwijl het toch al na negen uur op de zondagavond was.
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig, warme sfeer, gaastheer deed het ook leuk. Mijn vriendin en ik hadden voor een vegetarisch 3-gangen menu gekozen, erg lekker klaar gemaakt en leuk opgediend.

Alleen hadden we iets gevarieerdere gerechten willen zien. Maar na een eerste keer in het restaurant, hoe dan ook een aanrader!
helma-rietveld .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk met vrienden gegeten. Menu was uitgebreid, erg lekker en meer dan genoeg. Hier begrijpen ze wat gastvriheid is. Een aanrader!
coen V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ja top. Ze hadden rekening gehouden met onze wens om een tafeltje bij het raam (en verwarming) vrij te houden. Het was lekker druk. Alleen jammer dat ze bij afscheid het zo druk hadden dat een warm bedankje niet kon worden gegeven.
Komen hier al jaren en blijft een aanrader om gezellig en informeel te kunnen eten en bij te kletsen.
Wilma O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het is ons goed bevallen, snelle en vriendelijke bediening. Het eten was ook verrukkelijk en zeer gevarieerd. Wij komen zeer zeker een keer terug.
Magdalena77 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vlotte vriendelijke ontvangst en meteen tapas aan de tafel. Buiten lichte vorst, maar binnen ietsje te fris. Het eten was prima: rauw voorgerecht, daarna een visschotel en een vleesschotel. Voor ons waren de hoeveelheden eten te groot. Jammer, maar prijs-kwaliteit was goed.
liesbethlergner .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zeer slechte bediening. We moesten vragen naar de kaart en de drankjes. We kregen geen uitleg bij het eten, toen we vroegen wat iets was, zei de bediening over een gerecht dat het tonijnsalade was (geen tonijn te bekennen) en het andere wist hij niet. Er werd niet op of om gekeken als de bediening rond liep om een andere tafel schoon te maken, terwijl er duidelijk veel mensen wachtten op bediening. Na het laastte gerecht uit het menu kwam er geen bediening meer, ook niet om te vragen of we wat wilden drinken of een dessert wilden.
Eten was aardig, maar ik ben zwanger en heb dat vooraf duidelijk aangegeven (is ook zichtbaar). Toen het rundvlees op tafel kwam vroeg ik nog of het goed doorbakken was. Dat werd bevestigd. Toen ik het vlees doorsneed was het echter nog hartstikke rauw. Ik heb een kwartier oogcontact gezocht met de bediening om te vragen of ze het vlees verder wilden doorbakken, maar heb het uiteindelijk maar laten zitten en die vleesspies niet opgegeten. Toen ik er bij het afrekenen beleefd wat van zei was de reactie "oh..."
Léon B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We vonden het eten niet eeg smaakvol en zeker niet bijzonder. Het waren wel grote porties, een grote eter is daar zeker tevreden mee.