El Sueño

Steenhoffstraat 59 3764 BJ Soest Nederland Kaart

Over het restaurant El Sueño

Een Spaanse oase in Soest

Welkom in dit veelzijdige Spaanse restaurant in Soest. Dit mag dan een oer-Hollands dorp zijn, de keuken van El Sueño is dat in ieder geval niet. Hier proef je de mediterrane zon in de gerechten. Bovendien kunnen wij als Nederlanders niet tippen aan de gemeende en uitbundige gastvrijheid die de Spanjaarden kennen. Hier waan je je voor een avondje in de sferen van het Iberisch schiereiland en het zal je dan ook aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant El Sueño

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

• Terras
b A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
wcs.schouten .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Hartelijke ontvangst. Leuke sfeer.
Tapas hoeveelheid meer dan voldoende!!
Heel smakelijk, maar miste een beetje het tipische Spaanse "smaakje".
GJ V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Helemaal top heerlijk gegeten en een top sfeer goede bediening een dikke 9
Tot de volgende keer groetjes Astrid en Gerrit-Jan
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke locatie om met z'n tweeën een avondje uit te gaan.
Genoten van het lekkere en ook verassende eten. Onder het genot van prachtige live muziek.
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Prettige ambiance..... gezellige zitjes....vriendelijke bediening...eten is super lekker en mooi geserveerd!!!
Een aanrader
Claire B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten met een menu voor ieder wat wils, zelfs onze vega aan tafel kwam met een volle buik thuis.
De fles prosecco was ook erg lekker en voor een prima prijs. Bediening was erg gezellig en grappig
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Als vanouds hier gezellig gegeten. Eten was lekker, wijn was goed, de bediening was alert en vriendelijk. Alles liep vlotjes, maar zeker niet gehaast.
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was lekker. Jammer dat de derde ronde bijna 1,5 uur op zich liet wachten. Uiteindelijk kwam er eten op tafel dat niet voor ons was en direct weer van tafel gehaald werd.
We zijn 3 uur binnen geweest, maar hebben niet eens tijd voor koffie en een nagerecht gehad.
De bediening was heel vriendelijk. Livemuziek was goed.
Henriëtte P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten met vriendinnen, gezellig personeel en met live muziek! Topper en zeker een aanrader om hier gezellig en lekker te eten.
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eten goed en een gezellige omgeving echter zijn wij hier met de AH actie geweest. Nu was de prijs voor een 3 g menu €29.- ipv de €25.- op de kaart, daarbij komt nog dat het geminimaliseerd is dan dat omschreven staat. Ook een keuze werd niet geboden zoals omschreven.
De fles huis wijn smaakt goed en de prijs van €14.50 per fles is zeker oké.

Conclusie jammer dat de AH actie niet een op een gevolgd wordt. Zonder actie is prijs kwaliteit verhouding helaas niet top.
Robbert C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hebben hier met de AH Iens actie gegeten. Wij vonden het eten erg simpel en toch aan de prijs. Niet voor herhaling vatbaar.
datbenik .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Een heerlijk etentje. Een duidelijke uitleg van de kaart. Lekkere tapas hapjes met afwisseling en goed van smaak. Kortom voor herhaling vatbaar.
bportengen .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We kregen drie gangen geserveerd. De eerste gang was vleeswaren en kaas, eerlijk en heerlijk.
De tweede gang zou vis zijn, maar bestond uit heel veel inktvisringen en 6 garnalen. Dat vonden wij teleurstellend. De gefrituurde inktvisringen bleken ook zwaar op de maag te liggen.
De derde gang was vlees en dat viel weer goed in de smaak met een heerlijke frites. We zaten echter vol van die ringen.
De inrichting is niet onze smaak: veel nep en als je goed kijkt slecht afgewerkt.
De bediening was voorkomend en vriendelijk. We mochten zelf het tempo aangeven waarin de gangen geserveerd werden.
De muziek (ook niet onze smaak) stond te hard.
Al met al geven we dit restaurant een rapportcijfer 7.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Service was super goed. Binnen mum van tijd werd je bediend.
Er werd sowieso rekening gehouden van wat je wel at of niet.
En de gitarist speelde mooie nummers. Ja super gezellig was het.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima bediening. Bonus was de vrijdag avond live muziek met fijne gitaarklanken. Eten was top. Vlees ronde erg mals. .
Aanrader. !!
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gevarieerd menu, heel erg lekker. vriendelijk personeel, die overleggen wanneer de volgende gang komt. Wij hebben genoten
WIL K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten en genoten van de mooie muziek. Gitarist speelde voortreffelijk. Vrienden die we hadden uitgenodigd hebben ook genoten!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met de Albert Heijn voucher van een heerlijk 3 gangen menu genoten met vriendelijke bediening!
We komen zeker nog eens terug!
PaulenJudith11 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-actie, heel lekker menu, ruim voldoende, lekkere afwisseling koud en warm en vis en vlees, super attente bediening
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Leuk restaurant om te eten. Vriendelijk personeel en korte wachttijden. We hebben een leuke avond hier gehad.
Onze dochter heeft zich ook prima vermaakt hier.