El Sueño

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant El Sueño

Een Spaanse oase in Soest

Welkom in dit veelzijdige Spaanse restaurant in Soest. Dit mag dan een oer-Hollands dorp zijn, de keuken van El Sueño is dat in ieder geval niet. Hier proef je de mediterrane zon in de gerechten. Bovendien kunnen wij als Nederlanders niet tippen aan de gemeende en uitbundige gastvrijheid die de Spanjaarden kennen. Hier waan je je voor een avondje in de sferen van het Iberisch schiereiland en het zal je dan ook aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant El Sueño

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant El Sueño

Wsvdm V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijke afwisselende gerechten.
De hoeveelheid was uitmuntend.
Vriendelijk personeel,ze houden iedereen in de gaten.
JM K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goede kwaliteit, goede en vriendelijke service
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij vonden het heel gezellig, we hebben heerlijk gegeten en we komen zeker nog eens terug. We bevelen het aan bij vrienden.
edith47 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ik vond het alleen jammer dat ze voor de Ah actie een duurder menu nemen dan gewoon in het restaurant is te bestellen ( is wel 1 gratis, maar toch)
marianvanloenen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
El Sueno is een aanrader. We hebben hier met vrienden gegeten via de ah restaurant akte. Het is dat we niet in de buurt wonen anders zouden we hier vaker gaan eten. Heerlijke tapas, leuk opgediend, sfeervol en heel vriendelijk peroneel. Er was ook live muziek: 1 gitarist die ook gezongen nummers liet horen. Niet storend en prachtige muziek op de achtergrond. We werden er helemaal blij van. Mocht ik ooit weer in Soest zijn ga ik zeker weer naar El Sueno. We hebben een fantastische avond gehad. Dank jullie wel.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Topervaring. Het was ons eerste etentje bij El Sueno en zeker niet de laatste! Wij vonden El Sueno een zeer aangename verrassing.
Gerie L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Hartelijke ontvangst en een gereserveerde tafel bij het raam. prima. De prijs-kwaliteitsverhouding kwam wel overeen. Niet alle gerechten waren top. Maar dat is mijn mening. De groenten waren tot snot gekookt en het vlees aan de spiezen waren wel erg grote brokken. De salade en patat waren prima. Al met al toch een geslaagd etentje....
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Een oubollig en rommelig restaurant. Het eten via de AH actie was voldoende maar niet echt heel bijzonder. Eigenlijk was het een beetje saai te noemen. Bediening was vriendelijk.
Arris K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Bediening was vriendelijk en gastvrij, de gitarist was een aangename toevoeging voor de sfeer. De gerechten waren helaas niet bijzonder creatief en miste hier en daar de juiste aandacht, dat hebben wij elders beter meegemaakt in deze prijsklasse.
Moniquevanderhulst .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de albertheijnrestaurantactie. Heel afwisselend, goede spullen, vriendelijk personeel.
Goede uitleg.
kourtaki .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Met AH restaurantactie verwacht je misschien wat minder aandacht en kwaliteit maar niets was minder waar!De tapas waren heerlijk en de hoeveelheden waren zeer groot; de 3de ronde kregen wij niet meer op....Mijn vriendin vond de vis- en vleesgerechten heerlijk en mijn vegetarische tapas waren ook super lekker!Bediening was vriendelijk en snel.Zeer positieve ervaring dus en we zullen hier zeker nog eens terug komen!
Wsvdm V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Goede ontvangst,snelle service.
Heerlijke gevarieerde gerechten.
Zeer smaakvol.
Zeer vriendelijk personeel.
Voor herhaling vatbaar ,ook gezellig om met vrirnden te eten allemaal verschillende gerechtjes
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Een verrassende avond met heerlijk eten en een goed glas wijn. Klasse.
Goede service , we hebben genoten en komen graag terug.
Anja100 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Prima plekje binnen voor het raam, Wel echt terrasweer maar wij prefereren niet roken als wij eten. Toen het later op de avond warmer werd ging de airco aan en was de temperatuur aangenaam. Fijne sfeervolle muziek en super vriendelijke dames in de bediening.
Het tapasmenu gegeten met de AH dinerbon waarbij wij genoten hebben van de verfijnde smaken van de gerechtjes. De desserts waren ook erg lekker, prima eetgelegenheid waar wij nog graag een keer terug komen om de saté te komen proeven!
a S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Het personeel was zeer vriendelijk en het eten was erg smaakvol en voor ons ruim voldoende.
wel aan een drukke weg maar dat weet je van te voren als je buiten zit.
Roger S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Goed eten, eerlijke prijs en echt zeer attente bediening hier. Complimenten!
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Een lekker restaurant, erg gezellig om samen te eten. Wij deelden verschillende tapashapjes, stuk voor stuk ervan genoten. De sfeer is goed door de muziek en inrichting. En de bediening is zeer vriendelijk.
Eduardo56 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Er lekker eten en overdadig, wij kregen het niet op.
Ondanks dat onze referentie lastig is (famipie in Spanje) vinde we dit voor NL begrippen erg lekker.
Het interieur had in onze beleving niets met Spanje te maken.....
Paulien P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We konden buiten beetje in de schaduw zitten (vol in de zon was te warm). We werden vlot geholpen, hadden AH restaurantactie. Snel kwam (van het huis) stokbrood met 2 tapenades, aioli. Kregen vooraf samen 1 fingerfood bord met kaas, olijven, rauwe ham etc. erg lekker. We wilden geen visronde, maar wel vleesronde (dat ging even mis, maar werd snel hersteld). Kraanwater besteld, maar werd helaas vergeten, daarna werd het wel snel hersteld. Aardige mannelijke bediening. Na vleesronde nog extra ronde gevraagd. Geen dessert genomen, want zaten beide vol. Wel nog kop thee/koffie. Komen zeker terug!
HErman E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017