El Sueño

Steenhoffstraat 59 3764 BJ Soest Nederland Kaart

Over restaurant El Sueño

Een Spaanse oase in Soest

Welkom in dit veelzijdige Spaanse restaurant in Soest. Dit mag dan een oer-Hollands dorp zijn, de keuken van El Sueño is dat in ieder geval niet. Hier proef je de mediterrane zon in de gerechten. Bovendien kunnen wij als Nederlanders niet tippen aan de gemeende en uitbundige gastvrijheid die de Spanjaarden kennen. Hier waan je je voor een avondje in de sferen van het Iberisch schiereiland en het zal je dan ook aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant El Sueño

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

• Terras
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Robbert C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hebben hier met de AH Iens actie gegeten. Wij vonden het eten erg simpel en toch aan de prijs. Niet voor herhaling vatbaar.
datbenik .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
bportengen .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We kregen drie gangen geserveerd. De eerste gang was vleeswaren en kaas, eerlijk en heerlijk.
De tweede gang zou vis zijn, maar bestond uit heel veel inktvisringen en 6 garnalen. Dat vonden wij teleurstellend. De gefrituurde inktvisringen bleken ook zwaar op de maag te liggen.
De derde gang was vlees en dat viel weer goed in de smaak met een heerlijke frites. We zaten echter vol van die ringen.
De inrichting is niet onze smaak: veel nep en als je goed kijkt slecht afgewerkt.
De bediening was voorkomend en vriendelijk. We mochten zelf het tempo aangeven waarin de gangen geserveerd werden.
De muziek (ook niet onze smaak) stond te hard.
Al met al geven we dit restaurant een rapportcijfer 7.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Service was super goed. Binnen mum van tijd werd je bediend.
Er werd sowieso rekening gehouden van wat je wel at of niet.
En de gitarist speelde mooie nummers. Ja super gezellig was het.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima bediening. Bonus was de vrijdag avond live muziek met fijne gitaarklanken. Eten was top. Vlees ronde erg mals. .
Aanrader. !!
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gevarieerd menu, heel erg lekker. vriendelijk personeel, die overleggen wanneer de volgende gang komt. Wij hebben genoten
WIL K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten en genoten van de mooie muziek. Gitarist speelde voortreffelijk. Vrienden die we hadden uitgenodigd hebben ook genoten!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met de Albert Heijn voucher van een heerlijk 3 gangen menu genoten met vriendelijke bediening!
We komen zeker nog eens terug!
PaulenJudith11 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-actie, heel lekker menu, ruim voldoende, lekkere afwisseling koud en warm en vis en vlees, super attente bediening
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Leuk restaurant om te eten. Vriendelijk personeel en korte wachttijden. We hebben een leuke avond hier gehad.
Onze dochter heeft zich ook prima vermaakt hier.
Corinda D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We mochten niet kiezen. Het menu stond al vast. 1e gang: plakje rauwe ham plakje chorizo plakje geitenkaas enz. Niet mooi gegarneerd. Zo op een bord gelegd. Kan zo bij supermarkt vandaan komen. 2e ronde idem. Visronde. Tonijnsalade vas een grote kom met voorgesneden sla bij supermarkt vandaan, hompen tomaat en komkommer en een klein beetje tonijn er bovenop. Gamba's waren goed. Je lrijgt er dan 5 als je.met 2 personen bent. 3e gang was het beste. 2 spiesjes vlees met klein potje saus. Verder niet mooi gegarneerd. Heel saai allemaal.
Geen aanrader. Ga er nooit meer heen. Prijs voor zo'n menu 29,95. Op de menukaart stond een 3 gangenmenu voor 25 euro. Daar zaten meer soorten in dan wij kregen. Volgens de bediende komt dat omdat dat voor 4 personen is.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Fijn restaurant waar we graag (terug)komen. Sfeervol, hele aardige mensen en prima eten.
Wijnglazen worden goed vol geschonken.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Verbazingwekkend hoe soepel alles verliep. Fijne sfeer, goede ontvangst, mooie aankleding en decoratie en ook niet onbelangrijk het eten was verukkelijk!
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Superlekker gegeten, heel vriendelijke en behulpzame bediening, live muziek op vrijdagavond van hoge kwaliteit. Echt een aanrader!
Bunnik .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Voor liefhebbers van tapas is El Sueño aan te bevelen. Sommige beoordelaars vonden de gehaktballetjes niet zo goed, maar wij vonden ze heerlijk. We komen nog eens terug.
DonaldB .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Evenals bij eerdere gelegenheden was de ontvangst heel vriendelijk en het eten goed. De prijs (en afmeting) van een glas (smakelijke) wijn is heel prettig en er wordt meteen ook (gratis) water bij aangeboden.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Dinsdag 5 oktober een heerlijk tapasmenu gegeten bij El Suêno. Een persoon eet geen vis, dit werd bij de2e en 3e gang heel goed opgelost. Door een salade apart te serveren en een schaaltje champignons extra. Tip de anjovis niet op dezelfde schaal serveren als de serranoham, chorizo en de manchego. Wij gaan beslist nog een keer tapas eten bij El Suêno. Een echte aanrader.
Moderator .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Ietwat amateuristische ontvangst (serveerster wist bijvoorbeeld niet wat Affligem Tripel Bier was, terwijl het op de kaart stond!), maar verder leuk ingerichte zaak met werkelijk stuk voor stuk heerlijke tapas.
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Sorry maar dit was echt niet goed. Ik ben zeker niet iemand die snel klaagt maar dit moet ik echt kwijt... Ik kan El Sueno in Soest (helaas) niet aanbevelen. Zeker de helft van de door ons bestelde tapas waren niet zelf bereid maar kant en klaar ingekocht bij een groothandel of kraam op de markt. Als ex horeca ondernemer ben ik goed op de hoogte van het assortiment van de horeca groothandels. Chorizo: plakjes (kan zo van de Lidl komen) op een bedje ijsbergsla om het toch nog een beetje "body" te geven. Idem dito voor de Manchego kaas (plakken). Ik kan zo nog wel even doorgaan maar dat voegt niets toe. Mijn advies: lieve mensen van El Sueno...ga voor kwaliteit en verse bereiding. Soest verdient beter.