El Sueno Hoogerheide

Raadhuisstraat 104 4631 NJ Hoogerheide Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant El Sueno Hoogerheide

Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Mooie kaart die met de seizoenen meegaat. Verrassingmenu van de chef is een aanrader en ook deze keer weer voor gekozen. Vooraf een lekkere G & T en als eerste gang scampi's met een goed pittige saus, dat hadden ze goed onthouden van vorige keer dat we hadden aangegeven dat we de jalapeno's mistten van de eerste periode dat ze open waren, leuke geste! Daarna een lekkere en goed warme kop kerriesoep, rijkgevuld met kip. Hoofdgerecht was een supermalse kalfssteak, lekker dik en perfect gebakken, dus niet te ver door of te droog, heerlijk sappig en mals. Zelden een betere gegeten! Aangevuld met een champignonsaus, diverse groente en voldoende frites. Toetje was ook een feestje met limoncello panacotta, hazelnoot ijs en een amaretto parfait. Ivm wandelafstand ook een geslaagd wijn arrangement erbij genomen, er wordt niet zuinig geschonken. Was weer heerlijk avondje met zeer vriendelijke bediening die ook graag wat over de wijnen uitleggen en zelfs een lokale wijn serveren die erg goed is. In de zomer een leuk (lounge) terras voor een lekkere cocktail met een hapje of wat lekkers van de tapas, die je ook als lunch of avondmaal kan nuttigen met huisgemaakte sangria.
Giel V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Het buitenbord met daarop de aankondiging tuinterras plus de keuze uit 3 veggie hoofdgerechten deed ons besluiten om maar eens het gangetje door te lopen waar we een ruime binnenplaats vonden die redelijk uitnodigend oogt. De begroeing moet nog groeien, de publieke belangstelling ook. Jammer, want de nieuwe (zo werd ons verteld) exploitant deed zijn best en het eten is qua prijskwaliteitverhouding best in orde. We kregen nog een klein (gratis) voorafje, de twee veggie gerechten waren aardig maar zonder enige franje: een smaakvol gevulde paprika (goed, met o.a. spinazie) en een voor ons wat minder smakelijke gevulde portobello werden zonder enige garnituur opgediend. Misschien een bedje van spinazie of zo erbij? De frites waren okee, maar de optie rijst zou ook prima kunnen zijn.
Boertje2 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Voor het eerst daar gaan eten met mijn vrouw.
De gerechten waren tot in de puntjes verzorgd en de bediening was vlot en vriendelijk.
We hadden het weekmenu en het voorgerecht bestond uit Carpaccio van Serranoham met compote van meloen (voortreffelijk). Het hoofdgerecht Rumpsteak met champignonsaus en was heel goed klaargemaakt. Alles voor een vriendelijke prijs.Een bezoek aan dit restaurant is beslist een aanrader.