El Sombrero

Nieuwstraat 21A 2511 AT Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant El Sombrero

Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ik ben dus gewoon geen liefhebben van Mexicaans eten. Dat vooropgesteld! Evengoed aangenaam gezeten en gegeten bij El Sombrero. Ik nam, ook omdat niets me eigenlijk meteen toelachte, 2 voorgerechten. Ik koos een Mexicaanse bonensoep en een knapperige taco met gehakt. De soep was heerlijk. Goed heet, lekker pittig en goed gevuld met gehakt en bonen. De taco was propvol gehakt en er lag een feestelijke dot guacamole bij. Oké, goed te eten maar zoals gezegd, Mexicaans is niet mijn ding. Manlief had kip met een zachte saus, bonenpasta en rijst. Alles smaakvol, super zachte malse kip. Goed bereid. De entourage is prettig, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Schone wc's, ook niet onbelangrijk en een prettige sfeer. Leuk restaurantje.
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Gisteravond hadden wij iets te vieren, en liepen we spontaan hier naar binnen. Mijn partner had hier jaren geleden eens gegeten, en dat was hem goed bevallen. Doordat er code geel ( weerwaarschuwing) was afgegeven, waren wij de enige gasten ( later kwamen er nog twee mensen binnen), dus hadden we de buitenplaats voor onszelf. Ik bestelde een margarita strawberry, dat had ik nog nooit gedronken, lekker hoor. En meneer een rode wijn, die hij ook erg lekker vond.
Keuzestress viel ons ten deel, en aangezien we alles blieven ( ik alleen geen banaan) vroegen we aan de bediening een keuze te maken. We kregen een tafel vol met heerlijke dingen, tortillachips met ui, paprika, kaas ( lekker veel kaas, heerlijk) en jalapeño's. Een gerold schelpje met gehakt en salsa en guacemole, en een schaal met verschillende soorten hapjes , een met kip, een met banaan voor meneer ( die ik volgende keer toch ga proberen) en een met weer kaas ( en weer veel, ik ben dus gek op kaas). Erbij nog mexicaanse rijst, chili con carne en bonenpasta ( is dat refied beans, vraag ik me nu af). Teveel om op te eten, maar echt vreselijk lekker.
We sloten af met een verbazingwekkend lekkere espresso ( vaak valt dat zo tegen in een restaurant) en gingen in een feeststemming en meer dan voldaan naar huis.
Wat een heerlijke avond was dit, en erg aardige bediening, ik voelde me enorm verwend. De volgende keer dat we komen hoop ik echt dat de zaak volzit, dat verdienen ze in mijn ogen.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met Pinksteren hier gegeten, ondanks de drukte werd er ruim te tijd voor ons genomen om wat uitleg te geven van een aantal gerechten.
Sfeer is gezellig en inrichting is fris.
Bediening vlot en vriendelijk, fijn dat er een karaf water bij een fles wijn werd geserveerd!
Heerlijk gegeten, komen snel weer terug!!
Sasa P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Ik was al een tijdje opzoek naar een goed Mexicaans restaurant, en kwam bij dit restaurant terecht via Iens.
Wat een hoop goede recensies, dus gereserveerd.
En wat hebben we een zeer geslaagde avond gehad, ikzelf heb voor de traditionele pollo mole poblano gekozen, kipfilet in pikante iets bittere chocoladesaus.
Omdat dit bijna nergens te krijgen is was ik erg benieuwd naar de smaak.
In Mexico zelf heb ik het een paar keer gegeten dus ik weet hoe het moet smaken.
Bravo El Sombrero dit gerecht was perfect in balans!!
Ook de andere gerechten waren met zorg bereid, de sfeer was warm en de bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Wij komen zeker snel weer terug!!
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Nog nooit zo'n teleurstellende ervaring gehad!! De prijs-kwaliteit verhouding is absoluut NIET ok! Inspiratieloos, triest en smaakloos Mexicaans eten. Het enige positieve: de bediening. Vriendelijk en attent.
Sophie1970 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Een paar jaar geleden hier voor het eerst gegeten en onlangs weer. En het was weer zeer goed. Om te beginnen een pina colada en een rode port. We aten faijtas en borritos met heerlijke bonen en een rauwkost salade. Met een goede huiswijn erbij.
Het is gewoon van goede kwaliteit.
De bediening is vriendelijk en attent.
Zeker een plek om vaker te bezoeken!
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Met 2 personen een bezoek gebracht aan dit Mexicaanse restaurant. Als voorgerecht voelende keuze op de Mexicaanse bonensoep en de calamaris. Naar bleek een uitstekende keuze door de uitstekend op smaak bereiding. Heel prettig om de soep nu ook weer eens uit een echt bord te krijgen voorgeschoteld. Vervolgens kozen wij beiden voor de ossehaaspunten als hoofdgerecht. Heerlijk mals vlees en in ruim voldoende mate vergezeld van rijst en Chili con carne geserveerd. Jammer dat naar ons idee de bijbehorende saus niet helemaal vers was klaargemaakt. Het smaakte iets te veel naar " het pakje" of anders in ieder geval erg dik gebonden met veel maizena. Mocht hier dezelfde aandacht aan worden besteed als de overige gerechten, dan hadden wij het eten zeker met een 8 beoordeeld. De bediening was dik op orde, attent en vriendelijk. Het restaurant heeft een knusse enigszins intieme uitstraling. Enige minpuntje was dat er voor werd gekozen om v.a 18.00 uur uitgebreid alle glasplaten achter de bar schoon te maken. Wellicht dat dit een volgende keer ter voorbereiding buiten openingstijden kan plaatsvinden.
Thieu H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Gisteravond met de hele familie hier gegeten, geboekt vanwege de goede recensies op Iens. Normaliter is guacamole niet mijn favoriete gerecht, maar die van El Sombrero was heerlijk-smeuiig en superlekker gekruid. Mijn zoon vond de fajita's de beste die hij ooit geproefd had en ook de andere gezinsleden hebben erg lekker gegeten. Enige 'minpunt' was, dat we na het hoofdgerecht zo vol zaten, dat er echt geen toetje meer bijkon, dus dat hebben we niet uit kunnen proberen. Bediening was vriendelijk en vrolijk en droeg zeker bij tot een gezellige avond uit.
JR1966 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Na het lezen van de recensies op Iens besloten om hier te reserveren. Inderdaad, de recensies zijn helemaal juist. Je kan hier heerlijk eten. Alles goed van smaak. Leuke inrichting en vriendelijke bediening. Niets op aan te merken. Het enige minpuntje vond ik dat er ook mensen vlak bij ons aan de bar zaten die bekend waren bij het restaurant en constant met een IPad in de weer waren. Dat hoort gewoon niet. Ook is de inkijk in de keuken en afwasgedeelte iets minder "gezellig". Maar verder een aanrader!
Group0nfreak .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Misschien wel het lekkerste Mexicaanse restaurant van Den Haag e.o. De fajitas waren heerlijk, de bediening vriendelijk en de prijzen ook.

Tip: de rode huiswijn past prima bij de fajitas. Hier komen we terug!
Miranda L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Nog nooit Mexicaans gegeten bij el sombrero was een goede ervaring goede wijn heerlijke fajitja en chocolade truffeltaart ik kan het iedereen aanbevelen ook de vriendelijke bediening
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Heerlijk van de ruime portie Fajitas voor 2 personen genoten. Lekker pittig met de gebruikelijke sausjes en aanvullingen. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Wij zaten achterin in het nieuwere gedeelte. Daar was het wat minder sfeervol ingericht als voorin. We komen zeker terug !
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Zaterdag 26/09 hier gegeten, volle bak alle tafels bezet als ik dat had geweten hadden we gereserveerd.
Maar na even gewacht te hebben aan de bar werd er een tafel klaar gemaakt voor ons.
Ondanks de drukte waren de dames in de bediening erg vlot en vriendelijk.
Leuk ingericht, hippe warme uitstraling.
Wij zijn voor het dagmenu gegaan wat zeer vriendelijk geprijsd was, en wat erg goed gesmaakt heeft.
Wij komen zeker terug!!!!
Pjansenpuck .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Hier terecht gekomen door de Xenoswereldkeuken actie, wat een leuke zaak, zeg!
Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door de gastvrouw, eenmaal aan tafel legde zij uit hoe de actie werkte. We hebben voor de Fajita's gekozen, jammie, jammie, wat hebben we zitten smullen!!
Van alles ruim voldoende, de hele tafel stond vol! Voor een toetje hadden we geen ruimte meer, maar meer redenen om snel weer terug te komen. Top zaakje
Maartje L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Tijdens een dag shoppen in den haag in 1 van de zijstraten van het spui kwamen we dit restaurant tegen. Echt heerlijk gegeten, prijs - kwaliteit dikke prima! Echte Mexicaanse gerechten en afgesloten met een cocktail. De eigenaresse was zeer vriendelijk en behulpzaam toen we met al onze tassen het noodweer moesten trotseren... Excuses voor "het lenen" van de paraplu van 1 van de andere gasten ; )
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Wat een feestje! Ons personeelsuitje in stijl gevierd bij collega El Sombrero en we hebben heerlijk gegeten. Je proeft de echte Mexicaanse keuken en vooral de verse producten. Het restaurant is stijlvol ingericht, de bediening erg vriendelijk. Kortom we hebben heerlijk genoten in een gezellige sfeer. Team Muy Amigos
René B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Het Mexicaanse eten in El Sombrero is voor mij iedere keer weer een feestje !!! De bediening is altijd vriendelijk en correct en je voelt je echt welkom. Vooral met dit mooie weer , dus eten in de tuin is helemaal een feest !!!! Kortom ............., EEN AANRADER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nogmaals dank voor 't lekkere eten en de vriendelijke bediening.
René Bom
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Heerlijke fajitas in de tuin gegeten. Vooraf een mojito!
Bediening met een zonnige lach, wij waren voldaan en tevreden.
Tot de volgende keer.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Op dinsdagavond 18 augustus hebben wij met onze vakantie vrienden een welkomst etentje genoten bij EL Sombrero.
Alles was gewoon perfect, de voorgerechten, de hoofdgerechten, de toetjes en de zalige luxe koffiedranken met diverse likeuren enz.
Nico en Liesbeth heel erg bedankt, tot snel.
Het was onze eerste keer maar zeker niet de laatste keer, dankzij jullie hebben wij een zeer goede en onuitwisbare indruk kunnen geven aan onze lieve vrienden die voor het eerst in Den Haag waren.

Aan iedereen die een zalig en gemoedelijk Mexicaans restaurant zoekt, twijfel niet en ga echt naar El Somrero, bueno provecho para todos y Saludos.

Zelfs als je van buiten Den Haag dient te komen is dit een ware aanrader echt het reizen meer als waard.

Speciaal de overheerlijke Fajitas zijn echt toppie.

Lieve Liesbeth en Nico en Dominique succes en tot snel : Raymond, Jolanda, Tamona und Gerd.
GastI .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Ben een grote liefhebber van de Mexicaanse keuken. Bij El Sombrero was het eten heerlijk, prima op smaak, niet te pittig, eigenlijk perfect. De bediening was prima en ook het decor is geweldig. Zelden bij een restaurant gegeten waar alles in zo'n perfecte balans is. En ik ben zeer kieskeurig.
Ik ga hier zeker weer komen!