El Saludo

Eikenboomgaard 6 5341 CT Oss Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant El Saludo

Jovanlijssel .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Tapas eten en dat onbeperkt! Dit deden we met een groep vrienden tot onze volle tevredenheid. De tapas zelf waren goed, maar vooral de bediening en de entourage waren prima voor elkaar. Enig minpuntje : heel erg rumoerige omgeving met achtergrondmuziek, die echt te luid was.
Vooral voor het jongere publiek een aanrader.
Mvdiejen .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
met een groep van 8 personen gegeten bij El Saludo, zijn er vaker geweest en het is op zich een prima locatie. we zaten nu vooraan en heb toch een voorkeur om voorin het restaurant te zitten, geen hinder van muziek. de bediening wist ons voldoende te vinden voor drankjes, de formule is licht bijgesteld sinds enkele maanden...dit is wel jammer, maar begrijpelijk. de gerechtjes zijn nu soms minder luxe en speciaal bieren (zoals Desperado's) zitten nu niet meer in de totaal prijs, maar dat was to good to be true
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Lekker tapas wezen eten bij El Saludo. Veel keus in verschillende hapjes. Vers en goede kwaliteit, goede portionering. Vlotte bediening, het tempo van eten was goed zelf te bepalen. Aanrader is als dessert de pistache lolly, erg verrassend en een klein nagerecht wat (ookal heb je al veel gegeten...) toch nog er bij 'past'.
AlexR .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Dit restaurant vind je niet makkelijk in Google, maar op Iens is het simpel. We wilden vegetarisch eten en er was een beperkte keuze, maar wat er op de kaart stond smaakte zeer goed. Bediening is vriendelijk en heerlijk 'brabants spraakzaam'. Sfeer in restaurant - muziek, verlichting, vol met gasten - was prima. Enige minpunt was dat op zowel heren- als damestoilet er vroeg in de avond geen papieren doekjes meer waren, anders had Service ook een 9 of 10 gekregen. Een zeer verrassende en smaalvolle ervaring in hartje Oss.
Icg .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Vorige week hebben we daar heerlijk Mextex gegeten. Met als toetje de lekkerste chocolade mousse van mijn leven (64 jaar,dus).
De bediening is geweldig gastvrij.
De volgende keer ( ik kom zeker terug) probeer ik het tapasmenu. Dat zag er op andere tafeltjes ook erg lekker uit.
El Salud is echt een aanwinst voor Oss.