El Rio

9,1

Jouw recensie over het restaurant El Rio

Jaqueline A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en heerlijk eten. Hoofdgerecht grote portie. Zalige spareribs en prima wijnen. Toetjes ook lekker. Kortom aanrader!!!
Ra S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Afgelopen week met mijn familie hier gegeten. Wat een heerlijke spare-ribs en taco's hebben ze hier! De bediening is erg attent en vriendelijk. Hier komen wij zeker terug!
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Lekker gegeten. Goed klaargemaakt met lekkere kruiden op het vlees.
Wachttijd was redelijk lang voordat we konden bestellen en het voorgerecht geserveerd kregen.
Gep B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten hadden voorgerecht en hoofdgerecht. Moesten na voorgerecht best lang wachten op hoofdgerecht maar was heerlijk! Hadden via iens gereserveerd met twintig procent korting maar daar moesten we nog om vragen jammer...
S V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Mooi traditionele Mexicaanse Argentijnse restaurant in doorn .
Wij hebben afgelopen weken lekker Mexicaanse gerecht gegeten de taco's en de drie mooi tortilla's smaakt perfect ????????
En de huis wijn ook .

Bedankt voor de top service van de Bedenning wij komen zeker weer terug .