El Rio

• Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant El Rio

Leon B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Prima eten. Prettige bediening. Voor herhaling vatbaar, ook met kids.
Giusy S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Florian K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eten was prima, maar niet bijzonder. Bediening sympathiek. Wel jammer dat we zelf om de toegezegde korting moesten vragen.
Jethro V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
KDNieuwegein R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Wij werden hartelijk ontvangen door de Argentijnse eigenaar. Er hangt een fijne sfeer. Wij komen zeker terug!
Arjan S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Eten is vers bereid.
Bediening is vriendelijk en gastvrij..
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Tip: bierglazen zijn wel erg klein, neem vaasjes.
sonja B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Rustig kunnen eten,genoeg tijd tussen de gangen.Regelmatig werd gevraagd of men nog iets wilde drinken.
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We waren erg teleurgesteld. Zijn op basis van goede recensies gekomen (bijna een uur rijden) maar alles viel tegen. Medewerker sprak slecht Nederlands, en sprak constant slecht over Nederlanders en hun gebruiken. Hiermee legde hij de lat hoog, maar het werd niet waargemaakt. De dure T-bone was erg vet en smaakloos. De carpaccio was ook smaakloos. Het duurde ook allemaal erg lang, terwijl de zaak nog niet half vol zat. Zijn zelfs zonder een nagerecht/kopje koffie weggegaan.. Vanwege IENS konden we 20% korting op de nota krijgen. We wilden het van de avond af laten hangen of we het gingen vragen. Als de avond naar tevredenheid was verlopen, dan hadden we geen korting gevraagd. Helaas wel de korting gevraagd, het was een schrale troost ...
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Dat ik gereserveerd had was aldaar niet bekend en kreeg ook een rekening waar de 20% korting niet was verrekend. Ik heb er om gevraagd en alsnog gekregen.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Lekker gegeten. Goulash soep is voortreffelijk en vlees smaakt er voortreffelijk. Mijn vrouw had vooraf vis en daarna wraps. Ook zij was zeer tevreden, we komen zeker nog een keer terug!
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten, maar door de gladheidwaren wij de enige gasten.
Jamie D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten was heerlijk, let alleen goed op dat de korting berekend word.. Dit ging bij ons niet helemaal goed
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
ruud B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk tortilla’s gegeten in dit restaurant. Attente en aardige bediening. Een aanrader!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Leuk restaurant in Doorn met uitgebreide kaart met gevarieerde gerechten, op maandagavond geweest niet erg druk in de zaak. De man die de bediening verzorgt is erg enthousiast en verteld honderduit over zijn geboorteland Argentinië :-) Ook uitgebreide toelichting over de gerechten op de kaart ontbreekt niet. Ook werd er niet moeilijk gedaan om de gerechten naar wens aan te passen. Lekker gegeten, we komen zeker terug.
Tommy B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Normale prijzen, en je krijgt veel eten, zeker de voorgerechten.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Lekker gegeten met vrienden. Gerechten vlees/vis waren heerlijk klaargemaakt. Vriendelijk personeel.
Enige minpunt jammer dat je om de korting (Iens) op de rekening moest vragen.
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker gegeten. Erg goed restaurant voor de vleesliefhebber. Leuke, vriendelijke bediening. Goedkoop met 20% korting op de rekening door te reserveren via IENS.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuke ontvangst! De heer die ons bediende beschikte over een droge humor. Het eten daarentegen was heerlijk en bereid met verse waren. Een aanrader! Hier komen we terug!