El Rio

Rijnkade 40 6811 HA Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant El Rio

Argentijnse liefde

Aan de Rijnkade in Arnhem is een klein stukje Argentinië ontstaan met de komst van grillrestaurant El Rio. Geniet van de allerbeste vis- en vleesgerechten van de grill en vergeet er ook vooral niet een goed glas wijn naast te bestellen! Of je nou romantisch wilt dineren met je liefje of juist groots uit wilt pakken met familie, alles is mogelijk!

Meer informatie over restaurant El Rio

7,2
6,5
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant El Rio

Meryn G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
We komen binnen en er word gelijk gevraagd heeft u gereserveerd? Terwijl het restaurant leeg was.. overbodige vraag.

Keuze is zeeeer beperkt. Tevens als je bij een leeg restaurant al 1 hoofsgerecht uitverkocht is.. ben je gewoon niet voorbereid en maak je geen reclame..

Daarbij moet je zelf om drinken vragen terwijl als mensen met een tegoed bon komen je zelf juist veel kunt verdienen door veel langs te komen en te vragen of we nog iets willen drinken.

Eten was matig.

Hamburger net uit de diepvries kon je proeven.

Nagerecht ijs was opnieuw ingevroren omdat er grote crystallen in zaten.

Ik zou zeggen de Macdonalds heeft nog een betere keuken.
Cora R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
De knoflooksaus zou wel gewoon bij de spareribs gegeven kunnen worden ipv daar nog 3 euro voor te vragen.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten was goed en de bediening ook. het was voor een zaterdagavond alleen erg rustig.
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk eten in gezellg rest. De bediening werd gedaan door maar een lieve meid en ging niet snel , veel te veel voor een persoon, wat heeft die hard gewerk, maar hoop wel dat de baas ziet dat dit eigenlijk niet kan zo
Sharon D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zonde van het geld! Duurde 45 min voor dat we ons voorgerecht kregen, eten was koud terwijl er bijna geen klanten waren. Geen muziek, enkel ruis uit de speakers. Koud en ongezellig binnen. Meisje van de bediening sprak amper Nederlands, pakte gebruikte bierglazen opnieuw voor klanten en negeerde mensen die wat wilden vragen. Niet voor herhaling vatbaar voor ons!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
VRESELIJK!
vandaag aan tafel om 19.00 uur... kwart voor negen het hoofdgerecht gekregen. Voor 8,50 was het niet veel soeps....een paar champignonnetjes. Weer een uur later het hoofdgerecht gekregen; vlees was lauw, geen bestek erbij gekregen en als toppunt; geen friet want deze waren op. Nog nooit zoiets meegemaakt. Ook tussendoor moesten we telkens vragen of we wat te drinkel mogen; te weinig personeel dus voor een vol terras. Voor ons nooit meer.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Via social deal spontaan uit eten geweest voor €14,50. Vooraf keuze uit 2 soepjes en een bordje met 2 kippenkluifjes en 2 kipnuggets. Was lekker. Daarna ook beperkte keuze uit de kaart, maar leuke keuze. Nagerecht keuze uit madam blanche, koffie of thee. Aangezien ze ons briefje kwijt waren en het wachten wat erg lang duurde, kregen we ongevraagd een gratis drankje extra. Aardig toch?
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Wij hebben hier lekker gegeten en het is een leuke locatie aan de rijn. De bediening was vriendelijk en de inrichting gezellig.
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij vonden het eten goed, en gezellige inrichting, vriendelijke bediening en komen zeker terug.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Met partner hier gegeten, Voorgerecht gedeeld, gefrituurde kippenvleugels en nog iets vaags. Niets bijzonders en daardoor voor 7.50 veel te duur. Hoofdgerechten: runder ribeye en spareribs.
De spareribs zijn uitstekend, goed gegaard en prima gekruid, wel moet je vragen om een bakje voor de botjes en een vochtig doekje kn er voor 18.50 ook niet af. De ribeye viel zwaar tegen, veel te dun en daardoor bijna gaar. Heeft niets met zuid amerikaans vlees te maken.
En dat voor bijna 22 euro, slaat nergens op. toetje was prima.
tersteegster .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Prijs, kwaliteit verhouding is wat uit balans
Je kan wel heerlijk aan de rijn zitten
Eten is prima, salade met zorg bereid
Chantal F.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Gisteren met her gezin gegeten nav groupon actie. mijn man en ik hadden voorgerecht: brood met kruidenboter, nachos met chorizo en tomaat met tonijn. Allen royale portie en goed van smaak. Hoofdgerecht: de tournedos tegen meerprijs. Heerlijk mals stuk vlees, lekker gekruid. Onze zonen hadden spare ribs die oké waren.
Bijgerechten: de rijst was erg droog maar de salade en puree waren erg smakelijk.
Bediening was vrolijk en behulpzaam.
Toetjes creme brulee en cheesecake zeer smakelijk
Prima restaurant!
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
El Rio zit op een mooie plek in Arnhem, aan de Rijnkade. Er was nog een tafeltje buiten vrij, onder een grote parasol dus van de druppels hadden we geen last. Het was duidelijk dat de twee dames in de bediening het druk hadden, een van de twee kon daar prima mee omgaan (ze bleef heel vriendelijk en opgewekt), de ander schijnbaar wat minder. Later begrepen we dat het de eerste avond van de nieuwe kok was, die geen Nederlands sprak, en dat er een of meer mensen voor de bediening niet op waren komen dagen.
Vooraf namen we stokbrood met kruidenboter, oké, niet spectaculair. Hoofd: de ossenhaas medium met warme knoflooksaus, prima gebakken en de grote ossenhaas rare met pepersaus, ook prima gebakken. De rijst en frietjes waren oké. Helaas kwam de warme knoflooksaus pas een minuut of tien nadat het vlees gebracht werd. We namen geen dessert.
Al met al oké: echt goed vlees en prima gebakken, als de zaken eromheen naar een wat hoger niveau gaan (en daar is ruimte voor) dan nodigt het meer uit om een keer terug te komen.
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Leuke en gezellig restaurant met leuke knusse zitjes. Wij hadden de Argentijnse ossenhaas en de entrecote. Beide waren heerlijk en ook een groot stuk vlees. De echte vleesliefhebber komt hier aan zijn trekken. We komen zeker nog een keer terug.
Sam B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Ik en mijn vriend hadden gegeten bij restaurant El Rio. Als voorgerecht waren wij beide gegaan voor de nacho's. Hierbij dachten we dat we lekkere nacho's zouden krijgen, met gehakt, kruiden, kaas en guacamole. Maar integendeel. We kregen beide een mandje met nacho chips en een heel klein bakje met guacamole er in, waar geen smaak aan zat en veel te weinig was. Je kon er net 4 chipjes mee dippen. Als hoofdgerecht hadden we beide voor de Bistec gekozen. Mijn gerecht was koud en die van mijn vriend hadden ze niet laten rusten, waardoor er allemaal bloed uitliep wanneer hij hem door sneed. Zonde om zo'n mooi stuk vlees zo te behandelen. De rijst die erbij zat was droge opgewarmemagnetron rijst, de frietjes waren heel hard en de mayonaise moest je er voor €3,- bij kopen, en het kleine hoopje sla war op mijn bord lag, moest ik uitspugen, omdat de sla gewoon over de datum was. Ik vind niet dat zoiets kan en super zonde van ons geld.
jan-frieda .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Eten was geweldig en de bediening was perfect,vonden dat tafeltjes te dicht bij elkaar stonden.
Hebben betaald met de mantelzorgpas en kregen na afloop 3 flessen wijn. Ik was samen met mijn zoon en dochter en die lekker te smikkelen. Wijn was heerlijk. Mijn dochter had de droge witte en wij de rode. Het bleek een nieuwe wijn Argentijns.
gever61 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
De reservering via Iens was niet doorgekomen, gelukkig was er plaats genoeg. Wij zijn hier gaan eten met onze jongens van 16 en 18, echte vleeseters. Het eten was meer dan voldoende en van behoorlijke kwaliteit. Het voldeed aan de verwachtingen. Mijn vrouw heeft een fajita met zalm en vis besteld en dat bleken vooral heel veel mosselen te zijn. Jammer.
Wat me ook altijd weer stoort is dat we Eur 1,50 voor een potje mayo moeten betalen op een toch behoorlijke rekening. Maak dan de frites gewoon wat duurder.
Lucas U.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
We hadden denk ik een group-on bon en dat betekende dat je alles kon nemen, maar iets duurdere gerechten vereisten een extra betaling die zeer schappelijk was. Leuke vlotte bediening en lekkere wijn. Het eten was erg lekker, het vlees bereidt op houtskool. Tot nu toe dus helemaal mijn ding. Om heel eerlijk te zijn vond ik het vlees niet zo heel lekker gekruid, maar dat is heel persoonlijk. Ik vindt het toevoegen van kruiden aan heel lekker vlees een rare bezigheid. Des te meer 'Naturel' des te beter voor mij. Tegelijkertijd snap ik dat andere mensen dit heel lekker kunnen vinden. Als je puur kijkt naar kwaliteit van vlees en bereiding doen ze het heel goed!!! Ik heb heel lekker gegeten!
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Vanavond bij El Rio uitstekend gegeten! Voor de tweede keer binnen 2 maanden kwamen wij daar om te genieten van het heerlijke vlees, de uitstekende bediening en de vriendelijke sfeer.
Aangezien ik een lastig dieet heb, o.a. koemelk en soya-allergie, is het altijd oppassen waar wij gaan eten. Bij El Rio was dat geen enkel probleem. De bediening deed haar uiterste best. Omdat de baas met vakantie was, kwam de kok meerdere keren aan tafel overleggen, vroeg tussendoor geregeld of alles naar wens was en heeft heerlijk gekookt, rekening houdend met het dieet. Voor ons een dikke voldoende en wij komen zeer zeker terug
Dennie B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Op een vrijdagavond lekker een terrasje gepakt bij El Rio. De locatie is prima, lekker uitzicht over de rijn en doordat de weg is afgesloten geen auto verkeer langs het terras.
De bediening is lekker vlot en vriendelijk.
Het belangrijkste, het eten, is goed verzorgt. Wij hadden alleen een hoofdgerecht en voor mij (volwassen man) was dat net niet voldoende maar dat hoef je ook niet te verwachten vind ik, genoeg keuze in voor- en nagerechten.
Het vlees was erg goed. Mijn vlees (Ossenhaas, 300Gr) was niet medium rare zoals besteld maar eerder rare/blue. Hoewel ik hier normaal gesproken over had geklaagd was de smaak zo goed dat me dit niet uitmaakte, het vlees was zo mals en lekker gekruid dat ik er wel een kilo van op kon!
De bijgerechten (patat, rijst en wat salade) was ok, de patat goed, de rijst wat flauw.

Al met al zeker een aanrader voor de liefhebber van een lekker stukje vlees, wij gaan zeker nog een keertje terug.