El Rio

Rijnkade 41 6811 HA Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant El Rio

Argentijnse liefde

Aan de Rijnkade in Arnhem is een klein stukje Argentinië ontstaan met de komst van grillrestaurant El Rio. Geniet van de allerbeste vis- en vleesgerechten van de grill en vergeet er ook vooral niet een goed glas wijn naast te bestellen! Of je nou romantisch wilt dineren met je liefje of juist groots uit wilt pakken met familie, alles is mogelijk!

Meer informatie over restaurant El Rio

Duur
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Met partner hier gegeten, Voorgerecht gedeeld, gefrituurde kippenvleugels en nog iets vaags. Niets bijzonders en daardoor voor 7.50 veel te duur. Hoofdgerechten: runder ribeye en spareribs.
De spareribs zijn uitstekend, goed gegaard en prima gekruid, wel moet je vragen om een bakje voor de botjes en een vochtig doekje kn er voor 18.50 ook niet af. De ribeye viel zwaar tegen, veel te dun en daardoor bijna gaar. Heeft niets met zuid amerikaans vlees te maken.
En dat voor bijna 22 euro, slaat nergens op. toetje was prima.
Tersteegster .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Prijs, kwaliteit verhouding is wat uit balans
Je kan wel heerlijk aan de rijn zitten
Eten is prima, salade met zorg bereid
Chantal F.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Gisteren met her gezin gegeten nav groupon actie. mijn man en ik hadden voorgerecht: brood met kruidenboter, nachos met chorizo en tomaat met tonijn. Allen royale portie en goed van smaak. Hoofdgerecht: de tournedos tegen meerprijs. Heerlijk mals stuk vlees, lekker gekruid. Onze zonen hadden spare ribs die oké waren.
Bijgerechten: de rijst was erg droog maar de salade en puree waren erg smakelijk.
Bediening was vrolijk en behulpzaam.
Toetjes creme brulee en cheesecake zeer smakelijk
Prima restaurant!
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
El Rio zit op een mooie plek in Arnhem, aan de Rijnkade. Er was nog een tafeltje buiten vrij, onder een grote parasol dus van de druppels hadden we geen last. Het was duidelijk dat de twee dames in de bediening het druk hadden, een van de twee kon daar prima mee omgaan (ze bleef heel vriendelijk en opgewekt), de ander schijnbaar wat minder. Later begrepen we dat het de eerste avond van de nieuwe kok was, die geen Nederlands sprak, en dat er een of meer mensen voor de bediening niet op waren komen dagen.
Vooraf namen we stokbrood met kruidenboter, oké, niet spectaculair. Hoofd: de ossenhaas medium met warme knoflooksaus, prima gebakken en de grote ossenhaas rare met pepersaus, ook prima gebakken. De rijst en frietjes waren oké. Helaas kwam de warme knoflooksaus pas een minuut of tien nadat het vlees gebracht werd. We namen geen dessert.
Al met al oké: echt goed vlees en prima gebakken, als de zaken eromheen naar een wat hoger niveau gaan (en daar is ruimte voor) dan nodigt het meer uit om een keer terug te komen.
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Leuke en gezellig restaurant met leuke knusse zitjes. Wij hadden de Argentijnse ossenhaas en de entrecote. Beide waren heerlijk en ook een groot stuk vlees. De echte vleesliefhebber komt hier aan zijn trekken. We komen zeker nog een keer terug.
Sam B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Ik en mijn vriend hadden gegeten bij restaurant El Rio. Als voorgerecht waren wij beide gegaan voor de nacho's. Hierbij dachten we dat we lekkere nacho's zouden krijgen, met gehakt, kruiden, kaas en guacamole. Maar integendeel. We kregen beide een mandje met nacho chips en een heel klein bakje met guacamole er in, waar geen smaak aan zat en veel te weinig was. Je kon er net 4 chipjes mee dippen. Als hoofdgerecht hadden we beide voor de Bistec gekozen. Mijn gerecht was koud en die van mijn vriend hadden ze niet laten rusten, waardoor er allemaal bloed uitliep wanneer hij hem door sneed. Zonde om zo'n mooi stuk vlees zo te behandelen. De rijst die erbij zat was droge opgewarmemagnetron rijst, de frietjes waren heel hard en de mayonaise moest je er voor €3,- bij kopen, en het kleine hoopje sla war op mijn bord lag, moest ik uitspugen, omdat de sla gewoon over de datum was. Ik vind niet dat zoiets kan en super zonde van ons geld.
Jan-frieda .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Eten was geweldig en de bediening was perfect,vonden dat tafeltjes te dicht bij elkaar stonden.
Hebben betaald met de mantelzorgpas en kregen na afloop 3 flessen wijn. Ik was samen met mijn zoon en dochter en die lekker te smikkelen. Wijn was heerlijk. Mijn dochter had de droge witte en wij de rode. Het bleek een nieuwe wijn Argentijns.
Gever61 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
De reservering via Iens was niet doorgekomen, gelukkig was er plaats genoeg. Wij zijn hier gaan eten met onze jongens van 16 en 18, echte vleeseters. Het eten was meer dan voldoende en van behoorlijke kwaliteit. Het voldeed aan de verwachtingen. Mijn vrouw heeft een fajita met zalm en vis besteld en dat bleken vooral heel veel mosselen te zijn. Jammer.
Wat me ook altijd weer stoort is dat we Eur 1,50 voor een potje mayo moeten betalen op een toch behoorlijke rekening. Maak dan de frites gewoon wat duurder.
Lucas U.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
We hadden denk ik een group-on bon en dat betekende dat je alles kon nemen, maar iets duurdere gerechten vereisten een extra betaling die zeer schappelijk was. Leuke vlotte bediening en lekkere wijn. Het eten was erg lekker, het vlees bereidt op houtskool. Tot nu toe dus helemaal mijn ding. Om heel eerlijk te zijn vond ik het vlees niet zo heel lekker gekruid, maar dat is heel persoonlijk. Ik vindt het toevoegen van kruiden aan heel lekker vlees een rare bezigheid. Des te meer 'Naturel' des te beter voor mij. Tegelijkertijd snap ik dat andere mensen dit heel lekker kunnen vinden. Als je puur kijkt naar kwaliteit van vlees en bereiding doen ze het heel goed!!! Ik heb heel lekker gegeten!
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Vanavond bij El Rio uitstekend gegeten! Voor de tweede keer binnen 2 maanden kwamen wij daar om te genieten van het heerlijke vlees, de uitstekende bediening en de vriendelijke sfeer.
Aangezien ik een lastig dieet heb, o.a. koemelk en soya-allergie, is het altijd oppassen waar wij gaan eten. Bij El Rio was dat geen enkel probleem. De bediening deed haar uiterste best. Omdat de baas met vakantie was, kwam de kok meerdere keren aan tafel overleggen, vroeg tussendoor geregeld of alles naar wens was en heeft heerlijk gekookt, rekening houdend met het dieet. Voor ons een dikke voldoende en wij komen zeer zeker terug
Dennie B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Op een vrijdagavond lekker een terrasje gepakt bij El Rio. De locatie is prima, lekker uitzicht over de rijn en doordat de weg is afgesloten geen auto verkeer langs het terras.
De bediening is lekker vlot en vriendelijk.
Het belangrijkste, het eten, is goed verzorgt. Wij hadden alleen een hoofdgerecht en voor mij (volwassen man) was dat net niet voldoende maar dat hoef je ook niet te verwachten vind ik, genoeg keuze in voor- en nagerechten.
Het vlees was erg goed. Mijn vlees (Ossenhaas, 300Gr) was niet medium rare zoals besteld maar eerder rare/blue. Hoewel ik hier normaal gesproken over had geklaagd was de smaak zo goed dat me dit niet uitmaakte, het vlees was zo mals en lekker gekruid dat ik er wel een kilo van op kon!
De bijgerechten (patat, rijst en wat salade) was ok, de patat goed, de rijst wat flauw.

Al met al zeker een aanrader voor de liefhebber van een lekker stukje vlees, wij gaan zeker nog een keertje terug.
Veer En Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Twee volwassenen en twee kinderen...voor 95 euro. Vonden wij aardig aan de prijs. Een keer kindermenu id vorm van spareribs. Daar was niets over te zeggen. De calzone pizza konden we bij de buren bestellen (zelfde eigenaar). Erg goede service dat dat kon. De hamburgers ???? waren erg droog maar wel lekker gekruid. Er werd niet gevraagd hoe deze gebakken moest worden. Bijgerechten waren wel erg vers en verassend qua smaak.
Eagle1979 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Doordat wij een dinerpas voor Mexicaans eten (van de Xenos) kregen (2e diner gratis), namen wij telefonisch contact op met El Rio. JA,.. we waren welkom met deze pas en er werd ons gezegd dat het goedkoopste voor-, hoofd-, en nagerecht op de rekening in mindering werden gebracht! Leuk!
Na heerlijk gegeten te hebben (het eten is echt goed bij El Rio) en na aardig bediend te zijn door de twee dienstdoende dames (één van hen bood ons nog gratis een sigaretje aan) liepen wij na een paar uur naar binnen om af te rekenen. De eigenaar (die wij tot dan toe nog niet gezien hadden) bracht slechts één hoofdgerecht (a 31 euro) in mindering waardoor er alsnog 79 euro op de bon stond. Toen wij aangaven dat ons (zowel telefonisch als aan tafel) was gezegd dat ook het goedkoopste voor- en nagerecht in mindering zouden worden gebracht zei deze man dat dat niet het geval was en dat wij door zijn bediening verkeerd waren geïnformeerd.
In plaats dat hij daar zelf verantwoording voor nam, werd dit dus 'ons probleem' hetgeen ons 12 euro (extra) kostte.
Vandaar dat wij de kwaliteit van het eten op een eerlijke 8 scoren, en de service (en dan puur die van de eigenaar) op een welverdiende 1 wegens zijn onsympathieke aanpak.
Meiden: jullie deden het super, enige tip is wel dat er wat meer vaart in zou mogen zitten...
Het was erg rustig (terras bijna leeg zelfs) en wij moesten telkens erg lang wachten op ons drinken.
Voor het eten zouden wij zeker nog eens terugkomen, maar vanwege de onsympathieke afsluiting van deze avond, zien ze ons niet meer terug.
Barbarakuipers .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
We hadden een groupon bon.
ik heb het idee dat je voor de halve prijs de restjes mag op eten.
Na lang wachten kregen we de nacho's.
Dit waren de laatste kruimels uit een zak.
We hadden als hoofd gerecht de gemengde vis... uit zo'n pannetje.
we kregen met ons tweeen 1 pannetje.
En dat waren voornamelijk uien en een groene paprika. Een klein schaaltje rijst erbij en dat was het.
ik vond het echt waardeloos!
Het was dat het mooi weer was want anders...
Mij zien ze er niet meer!
Ik hoop jullie ook niet.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Slechte bediening! Ontzettend traag, de nachos moesten nog uit mexico komen, het water uit de rijn en de net geserveerde champignons zouden na 5 minuten al weggehaald worden terwijl het bordje nog niet half leeg was. Notabene zonder te vragen! Een verse muntthee zonder munt en ohja per slot van rekening nog drie kwartier op de bewuste champignons gewacht. El rio we hebben een top avond gehad!!
Jolandakamer .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Wij zijn hier laatst binnengestapt met getemperde verwachtingen: Van de buitenkant zag het etablissement er niet echt uitnodigend uit. Het interieur was wat je van een grillrestaurant kunt verwachten; echter stonden er gezellige banken opgesteld waar we ons in hebben genesteld.

Wij hebben het equivalent van een mixed grill voor twee personen besteld en dat was echt heerlijk. We zijn beiden een aantal keer in Zuid-Amerika geweest en de smaak deed echt niet onder voor hoe we daar lokaal hebben gegeten. Wij kregen ook van de (zeer vriendelijke en gastvrije) nieuwe kelner te horen dat het vlees op houtskool gegrild wordt. Geen wonder dat de smaak zo authentiek is! Om lekker vlees te eten moet je echter niet je hand op de knip houden; voor een heerlijke mixed grill betaal je niet hetzelfde als voor een pizza.
Monica97 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
na lang tijd weg geweest weer vanavond bij elrio geweest met mijn vriend ! We hebben heerlijk gegeten ! Ossenhaas blijft echt mijn favoriet super mals en vol van smaak ! Mijn vriend heeft T bone steak ! Wow die was echt groot (500)kg maar liefst maar ook net zo heerlijk ! Bediening altijd beleefd en vriendelijk !kortom top avond gehad bij elrio ????
I.B B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
ik heb Groupon bon van voor 3 gangenmenu ! Afgelopen zatrdag ben ik met mijn vrouw voor het eerste bij dit restaurant ! Ik ben vlees liefhebber en dacht ik ben bij de goede adres want het is tenslotte een Argentijnse restaurant dus lekkerste vlees wat je kan krijgen en dat blijkt achteraf waar te zijn ! Ik heb als hoofdgerecht (lomo) dat is ossenhaas ! Heb ik 300 g rar besteld met warme knoflook saus en mijn vrouw heeft 200 g besteld ! Super mals en goed gegrilled zoals het moet zijn ( medium rar) saus was heerlijk maar had niet gehoeven want vlees was zo smaakvol opzich zelf ! Als voorgerecht heb ik gevulde tomaten met tonijn was erg lekker en mijn vrouw had groente soep die was echt verrukkelijk ! (Volgens de serveerster worden de soepen alle minuut gemaakt) dat geloof ik best want dat kon je echt proeven zegt mijn vrouw! Als nagerecht hebben we beide voor hetzelfde gekozen en dat was crem brulee en dat ook was prima !
Bourgondier88 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Afgelopen zaterdag ben ik op aanraden van een collega bij El Rio in Arnhem wezen eten. Wij hadden een aanbieding via Groupon die ons korting gaf op verschillende soorten Fajitas. We kozen voor de Fajitas met ossenhaas (con carne) en een met kipfilet (con pollo). We hebben heerlijk zitten smullen en er was meer dan genoeg. Van te voren hadden we aangegeven dat we niet veel tijd hadden en de vriendelijke bediening heeft goed naar onze wensen geluisterd en snel gehandeld. In alle gauwigheid heb ik gekeken naar wat er nog meer op de kaart stond en ik trok mijn conclusie dat dit restaurant erg geschikt is voor zowel de vleeseter als voor mensen die hier minder van houden. Genoeg keuze in vlees, vis en groenten! Ik kom zeker nog eens terug.
Proever92 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Twee weken terug heb ik hier heerlijk gegeten. Als je van spareribs houdt en van vlees in het algemeen moet je zeker hier zijn ! De spareribs vallen bijna van het bot af zo lekker mals en tevens zijn ze heerlijk gemarineerd. Zonder te overdrijven, je eet je vingers er bij op! Het restaurant heeft een eenvoudig en simpel concept wat eveneens bij de inrichring en het totaalplaatje past. De bediening was vriendelijk en servicegericht. Ga hier zeker nog eens eten