El Rio

Meer informatie over restaurant El Rio

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Het eten was goed en lekker, de bediening was uiterst vriendelijk. Ik heb de drie dames gegeten met de extra hete saus die mij aangeboden werd door iemand van de bediening.
Danil V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Over het algemeen goeie indruk. Noem alleen even wat puntjes van lichte aandacht. De taco's van me vrouw bij het hoofdgerecht waren bestrooid met kaas en toen in de oven gedaan waar bijna de hele taco zacht en zompig was geworden, erg jammer want dat knapperige daar ga je voor. En voir het dessert had zij slagroomsoesjes ten eerste vind ik het al kwalijk dat ze überhaupt uit de diepvries komen, maak ze lekker zelf, moeilijk is het niet en veel lekkerder. Ten tweede waren er een aantal niet goed ontdooid waardoor de kern nog erg hard was, dit gerecht hoefde we gelukkig niet af te rekenen. Voor de rest wel een goeie avond gehad al mijn gerechten waren top, mocht de kip die in de enchilada zat wel wat fijner gesneden en beter gekruid maar zijn misschien ook persoonlijke voorkeuren.
H1970 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
nadat wij gastvrij waren ontvangen waren we na een blik op de kaart toch een beetje huiverig dat het middelmatig zou worden. En toegegeven: de voorgerechten waren dat ook, standaard voorgerechten en een beetje oubollig gepresenteerd. Maar dit werd volledig goed gemaakt door het hoofdgerecht. Mijn dochter had ossenhaas met champignon en ui en -al viel aan de opmaak wel e.e.a. te verbeteren-, wat een smaaksensatie en zo ongelooflijk mals! Echt verrukkelijk. Ook mijn fajitas met lam waren mals, goed gekruid en net als bij de ossenhaas was de rooksmaak van de houtskoolbbq subtiel aanwezig. De groenten waren robuust gesneden, goed gegrild en knapperig. Mijn andere twee dochters hadden mild gekruide spare ribs, die waren goed maar hadden misschien net een tikje knapperiger mogen zijn. Mijn tip voor dit restaurant: gooi alle oubollige gerechten vd kaart, doe iets aan de presentatie van de gerechten en presenteer jezelf als hip bbq restaurant.. Hoe dan ook: wij komen terug voor de biefstuk en vriendelijke bediening.
Adodijk .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
In een woord geweldig .
De bezetting van het restaurant was niet groot op een dinsdagavond maar dat deed geen afbreuk aan de gezelligheid .
De bediening was voortreffelijk en het eten was uitstekend.
Een echte aanrader voor een heerlijk etentje.
Jelle L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Het was een zeer rustige maandag avond en we hadden bijna het hele restaurant voor ons alleen, des al niet te min werden we met open armen ontvangen en begon een geweldige avond. Het eten was zeer goed zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht. Het decor is wat je verwacht van een Argentijn, vrolijke muziek en niet TE aanwezig. Verder is het restaurant ruim ingedeeld zodat je niet het gevoel hebt dat je bij de volgende tafel op schoot zit.

Kort om, als je in de buurt bent en je hebt niet erg veel te besteden dan is dit een echte aanrader!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
We werden hartelijk ontvangen, het was een erg rustige avond vrijwel geen gasten. Dat maakt het wat minder gezellig het eten was prima. Alles netjes opgemaakt de sausjes apart er bij geserveerd. De hoeveelheid was ook prima niet overdreven veel.
Ondanks de weinige gasten hadden we een fijne gezellige avond met z'n vieren
Dewe .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Een gezellig restaurant. Meerdere keren spareribs wezen eten, viel nooit tegen.
Deze keer mexicaans hoofdgerecht genomen ook zeker voor herhaling vatbaar! Gezellig en vriendelijke bediening, al bij ontvangst! Genoeg ruimte tussen de tafels in het restaurant wat ik persoonlijk erg prettig vindt.

Koen V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Onze avond bij El Rio was fantastisch! Het restaurant ziet er vanbinnen zeer goed uit en de bediening was uitermate vriendelijk en gezellig! Mijn vriendin en ik houden allebei ontzettend van mexicaans eten en kozen dan ook voor de enchilladas met kip, gehakt en groente. Toen de borden voor ons neer werden gezet wisten we al dat dit een traktatie zou worden. Het zag er heerlijk uit! Beide borden zijn schoon opgegaan. De kip was mals, het gehakt heerlijk gekruid en ik heb extra genoten van de pittige saus die ons werd aangeraden. De toetjes stelde ons ook zeker niet teleur. Mijn vriendin was in de zevende hemel met de Angel negro, oftewel de chocolade mouse. Een enorme berg waar ik door de hoeveelheid ook een hapje van heb mogen mee proeven. Ik zelf had de Don Pedro, vanille ijs met whiskey die ook erg smakelijk was. Na het eten nog genoten van een glaasje kahlua. Al met al een geweldige avond met heerlijk eten en uitstekende bediening! Dankjewel El Rio, wij komen zeker snel terug!
Marielle100 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Vriendelijke bediening, goede kwaliteit/prijs verhouding, we komen zeker een keer terug. Menu kaart uitgebreid. De ossenhaas is een aanrader!!!
Marcelladejong .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Het eten bij el rio is heerlijk, duidelijk veel aandacht aan besteed. De bediening is erg vriendelijk en gezellig. Er hangt een goede sfeer en we hebben genoten van ons diner.
BertenFrancis .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Eten was lekker, m.u.v. Capucino. Bediening vriendelijk, maar het duurde te lang voor en tussen de gerechten. Sfeer was goed, maar erg gehorig, mede omdat het erg druk was. Fijne avond gehad. Bert&Francis
FransKofflard .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
El Rio weet wat lekker eten is. Van een rijkgevulde, iet wat pittige goulashsoep tot perfect gegaarde lamskoteletjes tot een fraai gedecoreerde desserts, het is prima in orde. Zelfs de op het oog eenvoudige kippenvleugeltjes wordt tot een smakelijk voorgerecht gemaakt. De spareribs zijn gaar, misschien net iets te droog. Maar het vlees smaakt nog naar vlees en niet naar een potje kruidenmix zoals vaak het geval is. Winst is te behalen in de consumenten. De frites zijn niet vers gemaakt en niet goed gebakken. Het restaurant is ruim van opzet en oogt fris. De bediening is galant en voorkomend. Al met al is de prijs/kwaliteit verhouding prima.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Een zeer verzorgde indruk. Linnen op de tafels en vriendelijke ontvangst.
Mooie hoofdgerechten met o.a. zeebaars en ossenhaas. Uitstekend klaargemaakt. Ossenhaas van de houtskoolgril en de authentieke grillsmaak klopt helemaal.
Voor een mooie prijs een uitstekende kwaliteit en gastheer/vrouwschap.
Donald V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Mijn 3 disgenoten en ikzelf, allen afkomstig uit de regio Heuvelrug, waren blij verrast over de kwaliteit van het eten en evenzo de bediening. Probeer het voorgerecht met avocado eens en de ossenhaas. Verfijnd en professioneel bereid en bovendien mooi opgediend. Dit restaurant is een aanrader!
Dieuwjans .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Samen met onze zoon van 2 jaar hebben wij heerlijk gegeten. Met dank aan de fantastische bediening. We kwamen al vroeg en namen alleen een hoofdgerecht omdat je met zo'n kleintje niet zo lang aan tafel kan zitten.
De bediening was erg vriendelijk en gaf onze zoon ook aandacht en dacht mee met bijvoorbeeld een klein mesje en een kleine vork.
Het eten was heerlijk, alles goed op smaak en goed gebakken. Er waren voldoende bijgerechten.
Als afsluiter een heerlijk dessert!
Als we nog eens in de buurt zijn dan weten we waar we naar toe gaan.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
We wilden wel eens naar een "echte" Argentijn.
Door de lovende recensies hier aangekomen.

De inrichting vonden we niet zo bijzonder.
Bediening was vooral druk met 2 gasten, waar hele verhalen aan verteld werden, waardoor wij vaak onnodig lang moesten wachten.
Terwijl wanneer de bediening weg was, de gasten klaagden over het eten (Typisch Hollands, haha)

Nu het eten zelf.
Het voorgerecht kan ik me niet meer herinneren, dat zegt waarschijnlijk al genoeg.
Zo ook het hoofdgerecht, zo hadden we beiden een mixed grill, want, Argentijn + vlees, dat moet het toch helemaal zijn?

Het vlees was wel lekker, grill-smaak zat er aan, maar het was allemaal gewoon echt heel matig, in de zin van, dat het zeker niet bijzonder was.
Een mixed grill van bijvoorbeeld Van der Valk, had voor hetzelfde effect gezorgd.

Dessert was ook gewoon (bijna) gesmolten schepbakken ijs.

Prijs, was wel goed.
Hardemanjw .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk gegeten. Wij hadden een soort goulash soep en tonijn salade vooraf die allebei heel lekker waren. Daarna hadden wij de schotel met verschillende soorten vlees en dat was echt voortreffelijk. Als toetje een Irishcoffee en de Copacabana, mokka ijs met koffie likeur en slagroom. Ook heel lekker. Wij raden dit restaurant zeker aan vanwege goede kwaliteit eten, zeer vriendelijke bediening en prijs/kwaliteit verhouding.
Ovandi .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Heerlijk gegeten, prettige persoonlijke bediening.
hier komen zeker en graag nog weer eens terug.
goed betaalbaar en 100% waar voor je geld
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Wij als Belgen zijn toevallig in Doorn terecht gekomen. Een restaurant kiezen om ons avondeten te nuttigen was geen moeilijke keuze. Het was italiaans of Argentijns. een vaste afhaalklant van El Rio spoorde ons aan om hiervoor te kiezen. Hij had gelijk. Wij als Belgen, Bourgondieërs, wij hebben een cullinaire avond beleefd.
Een tweede bezoek om dit te bevestigen kon niet lang op zich laten wachten. Een verjaardag moest gevierd worden in Nederland, Doorn.
Bij ons tweede bezoek werden we direct herkend. En we werden extra verwend. Het voorgerecht dat we bestelden werd op een zeer speciale manier opgediend. Een creatie van wat het restaurant te bieden heeft.
Het hoofdgerecht was al even super als de week ervoor.
De bediening gebeurd door niet Nederlanders maar is op alle gebied zeer verstaanbaar.
Terwijl ik deze recentie zit te schrijven zijn we al aan het reserveren voor volgende week.
We komen er weer aan!!!!!!
Hoge score van vier Belgische lekkerbekken.
Tassnim .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
We hebben gisteren sopa pescacdo bij El Rio gegeten, was heerlijk. En de spareribs als nagerecht besteld was ook lekker, de personeel was vriendelijk echt een aanrader.