El Rey

Kerkbrink 21 3621 AN Breukelen Nederland Kaart

Over het restaurant El Rey

Vorstelijk genieten

De naam van dit restaurant betekent ‘koning’ in het Spaans. Wel zo toepasselijk, want hier eet je echt vorstelijk bereide tapas. Geniet in het centrum van Breukelen van een heerlijke avond uit in Spaanse sferen. De enthousiaste bediening leidt je graag rond door zowel de menu- als de wijnkaart en zal zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Stap naar binnen en waan je in de heerlijke mediterrane cultuur waar alles draait om eten, drinken en genieten!

Meer informatie over restaurant El Rey

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant El Rey

Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hadden gereserveerd maar het restaurant blijkt faillliet.
Tot mijn verbazing ontving ik via e-mail een verzoek om op Iens een revieuw te schrijven over het bezoek!!!!!!!Wat er dus nooit is geweest.

Heel vreemd
Felix T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het eten was smakelijk en goede porties. Daarentegen hebben we meerdere keren, na lang wachten, moeten horen dat bepaalde gerechten niet verkrijgbaar waren.
Niels E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Man man man wat een hopeloos gedoe gisteravond. En het erge is dat je het de bediening nog niet eens kwalijk kan nemen, maar met 1 man achter de bar, 1 meisje in de bediening en 1 nieuwe medewerker die net die dag begonnen was kun je gewoon geen heel terras runnen. Dat je als eigenaar je mensen zo aan hun lot overlaat op een zondagavond terwijl het mooi weer is. De bar stond ook vol met vuile troep. Niemand om het schoon te maken. We hadden ook gereserveerd voor de AH restaurantactie, maar ondanks dat op iens stond dat dat gewoon kon, bleek het pas in oktober in te gaan. Óók dat snap ik, je wil in de zomer geen mensen voor half geld op je terras hebben, maar regel je zaken dan gewoon goed en netjes als eigenaar. Waardeloos zo. Na 2 uur zijn we weggegaan omdat van de 6 bestelde tapas er nog maar 4 geleverd waren. Dat je als personeel dan ook niet de kans en de ruimte krijgt om het nog goed te maken met een kop koffie van het huis o.i.d. Gewoon triest. Voor mij geen geld meer naar deze tent.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten
Goed/gezellig contact gehad met de bediening.
Truus B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker met vrienden gegeten in een prettige sfeer.
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Echt heerlijk gegeten in dit restaurant, super lekkere tapashapjes! We kozen om de serveerster te laten kiezen wat we zouden eten en daar hebben we zeker geen spijt van gehad! Verder was het wel wat rustig, maar dat is misschien ook wel logisch in januari.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Fantastische keuken, zeer vriendelijke en servicegerichte medewerkers. Tussendoor kregen we nog iets van de chef. Prijskwaliteitverhouding is goed.
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Complimenten aan de kok en goede bediening !
Heerlijke tapas gegeten en na afloop grand dessert.
In èèn woord, verrukkelijk!
Hanneke R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De tapas was niet vers, erg vet en zelfs de aubergines kwamen uit de frituur.
Moncef B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Aan te raden!
M. R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
vriendelijke bediening, onze dochter mocht zelf even mee naar de keuken om zelf haar ijsje te maken. Goed eten, goede prijs kwaliteit verhouding.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
wij hebben lekker gegeten
alles perfect
Angela N.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Al een tijdje niet meer geweest hier maar nog steeds top. Ooit ontdekt met de AH-restaurantactie.
We gaan snel weer een keer terug.
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk eten, ruime porties van een goede kwaliteit.. Alles smaakte prima! ????
Guy L.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Snelle service, soms zelfs een beetje te snel. Lekkere tapas, sommige porties al wat groter dan andere. Sympathieke bediening en correcte prijzen. Leuke ervaring.
Truus B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, al die kleine gerechtjes is een prima concept.
We konden dit keer ook buiten eten.
Een aanrader en een goede prijs.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Voor de twee keer in korte tijd wezen eten in het restaurant. Enthousiaste en deskundige bediening. En heerlijk gegeten!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Goed advies van vlotte bedoening en heerlijk gegeten. Ruime keuze en door de kleine porties op een ieders wens af te stemmen..
Caja V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We zijn gisteren voor t eerst bij El Rey gegeten. Het is een gezellig restaurant waar t al heerlijk ruikt als je binnenkomt. We hebben verschillende gerechtjes genomen die allemaal goed in de smaak vielen. De kip kerrie schotel en saté waren lekker pittig, de geitenkaas in filodeeg smelt op je tong, het spiesje was overheerlijk en de meloen/tomatensalade lekker fris. De chorizoworstjes werden geflambeerd wat erg leuk is om te zien. We hebben heerlijk gesmuld en een topavond gehad! El Rey tot snel!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Samen met mijn man hier gegeten. Dit met de actie van AH. Het eten was echt super lekker, mooi op gemaakt in sommige gevallen.
De bediening was goed, hielden in de gaten of je een nieuwe bestelling wilden doen, zonder hierbij opdringerig te zijn.
De inrichting was wat sober. Er was salsamuziek, echter in het deel waar wij zaten hingen geen boxen. Dit vond ik zelf wel jammer.
De zaak was druk bezocht!!
Een absolute aanrader. Niet heel goedkoop, maar wel super lekker!!