Over het restaurant El Rey

Vorstelijk genieten

De naam van dit restaurant betekent ‘koning’ in het Spaans. Wel zo toepasselijk, want hier eet je echt vorstelijk bereide tapas. Geniet in het centrum van Breukelen van een heerlijke avond uit in Spaanse sferen. De enthousiaste bediening leidt je graag rond door zowel de menu- als de wijnkaart en zal zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Stap naar binnen en waan je in de heerlijke mediterrane cultuur waar alles draait om eten, drinken en genieten!

Meer informatie over restaurant El Rey

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Margret V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Guy L.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Snelle service, soms zelfs een beetje te snel. Lekkere tapas, sommige porties al wat groter dan andere. Sympathieke bediening en correcte prijzen. Leuke ervaring.
Truus B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, al die kleine gerechtjes is een prima concept.
We konden dit keer ook buiten eten.
Een aanrader en een goede prijs.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Voor de twee keer in korte tijd wezen eten in het restaurant. Enthousiaste en deskundige bediening. En heerlijk gegeten!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Goed advies van vlotte bedoening en heerlijk gegeten. Ruime keuze en door de kleine porties op een ieders wens af te stemmen..
Caja V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We zijn gisteren voor t eerst bij El Rey gegeten. Het is een gezellig restaurant waar t al heerlijk ruikt als je binnenkomt. We hebben verschillende gerechtjes genomen die allemaal goed in de smaak vielen. De kip kerrie schotel en saté waren lekker pittig, de geitenkaas in filodeeg smelt op je tong, het spiesje was overheerlijk en de meloen/tomatensalade lekker fris. De chorizoworstjes werden geflambeerd wat erg leuk is om te zien. We hebben heerlijk gesmuld en een topavond gehad! El Rey tot snel!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Samen met mijn man hier gegeten. Dit met de actie van AH. Het eten was echt super lekker, mooi op gemaakt in sommige gevallen.
De bediening was goed, hielden in de gaten of je een nieuwe bestelling wilden doen, zonder hierbij opdringerig te zijn.
De inrichting was wat sober. Er was salsamuziek, echter in het deel waar wij zaten hingen geen boxen. Dit vond ik zelf wel jammer.
De zaak was druk bezocht!!
Een absolute aanrader. Niet heel goedkoop, maar wel super lekker!!
Shuan B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Oprechte vriendelijke bediening. Na zoveel klanten op een dag kan ik me een fake-smile goed voorstellen, maar de smile was alles behalve fake! Top. Aanrader: uitgebreide toetje voor 2.
Maud-Patrick .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening.
Het was enorm druk maar ondanks de drukte werden we top bediend.
Aanrader! Enige verbeterpunt: de tafeltjes zijn wat klein
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het viel mij tegen. Veel dingen van de kaart waren er niet. Het eten wat er wel was, was flauw van smaak. De kippenvleugels hadden geen smaak, marinade niet te bekennen. Kaas, was gewoon paar plakjes.
Porties waren ook aan de kleine kant. Als de ah actie er niet was, zou ik het erg duur vinden voor wat je krijgt.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met onze tieners hebben we gisteren heerlijk gegeten bij El Rey, veel keuze, allemaal feestelijk gepresenteerd. Gerechten kwamen in mooi tempo, heerlijk bereid en lekker warm, op tafel. Fijne, vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.
johnkitty.prins .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Kende el rey al van eerdere bezoeken, altijd gezellig en heerlijke tapas, uitgebreide kaart, vriendelijke bediening en zomers perfect terras.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Grote zaak, hele vriendelijke en attente service, lekkere gerechten, grote kaart dus moeilijk om een compleet oordeel te geven, wij hebben er 7 geprobeerd, waren goed, behalve de tonijn empanada die erg klef was.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De smaak was goed, echter het eten is echt te karig, vooral het hoofdgerecht is echt niet voldoende, aardappeltjes in een heel klein schaaltje! gewoon één aardappel in plakjes gesneden!! Lamsspiesjes als hoofdgerecht doet je denken aan een voorgerechtje... ook erg klein was het hoofdgerecht van garnalen! Vroeger kreeg je gewoon extra aardappels erbij ook. Je moet alles apart bij kopen om het tot een geheel te maken. Hoop niet dat de afdracht van commissie aan Iens dit heeft veroorzaakt!
Pirita L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gerechten waren niet alleen lekker maar zagen er ook heel erg leuk uit! Iedereen was vriendelijk en behulpzaam. Veel keuze op de menu, ook voor vegetariërs. Wij komen zeker nog een keer terug!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten is heerlijk, de sfeer is zeer goed en dat komt vooral door de geweldige bediening! De kids mochten zelfs hun eigen ijsje in de keuken maken. Dus gewoon doen!
Lise25 D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Lekker gegeten. Er was enorm veel keus ook aan vegetarische tapas vriendelijke bediening. We konden met de ah- actie alles kiezen van de kaart.
nielse .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Waar al die klagers vandaan komen dat de porties klein zijn weet ik niet, maar wij hadden met z'n tweeën echt meer dan zat aan totaal 8 tapa's. Wij hebben dan ook prima gegeten, met vriendelijke en snelle bediening. Komen nog eens terug!
T S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Vriendelijke, persoonlijke bediening en goede uitleg. Lekker eten en royaal, vooral dat grande dessert! Daar komen we nog eens terug.
Stacey H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zeker heel aardig personeel. Eten ok. Prijs/kwaliteit voor de bravas en brood prima. Ga je naar de kaasjes en gamba's dan zou ik zeggen dat de porties wel iets ruimer kunnen voor de smaakbeleving. Een stukje kaas ervaar je natuurlijk niet als het is afgesneden als een plak kaas die op je boterham zit. Dan gaat het niet om prijs/kwaliteit maar meer om de smaakbeleving. Al met al best ok eten maar ga je voor culinair dan heb je hier ook een 'nee'...