El Rey

Rijnstraat 3 3441 BP Woerden Nederland Kaart

Over het restaurant El Rey

Heerlijke, zonnige smaken

Tapas, proeverijtjes, perfecte paella, Portugese vispannetjes; bij El Rey proef je heerlijke gerechten uit de Spaanse, Caribische en Zuid-Amerikaanse keuken. Al dat lekkers gaat vergezeld met warme, oprechte gastvrijheid en een top ambiance. Bestel er een heerlijke cocktail bij en je bent diep tevreden!

Meer informatie over restaurant El Rey

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 22:00
Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant El Rey

Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Bij el rey al vaker gegeten in het kasteel. Deze nieuwe locatie doet het voor mij niet. Ik vond het eten beduidend minder dan vorige keren in de oude locatie
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellige sfeer en heerlijk eten
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Super leuke bediening..
Kom zeker nog terug!
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ik heb hier heerlijk gegeten en het was een hele vriendelijke bediening!!
Kom hier zeker nog een keer terug.. prijs/kwaliteit echt goed!
Emmy D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Super lekker gegeten en de beste cocktails voor een goede prijs. Bediening Was leuk en goed zoals altijd. Restaurant een beetje klein dus je moet heel hard praten om elkaar te verstaan, maar ik heb een super leuke avond gehad en ik kom zeker terug !
Ivano S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer smakelijk gegeten bij El Rey. Door de kleine afmeting van het restaurant ontvingen we ook nog erg persoonlijke service. Wij komen zeker terug.
Ivano S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zeer smakelijk gegeten en door de kleine afmetingen van het restaurant een erg persoonlijke service ontvangen! Wij komen zeker terug.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met twee vriendinnen ben ik hier wezen eten. Het restaurant is leuk ingericht, erg vriendelijk geholpen en lekker gegeten!
M O.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gister op doorreis beland in dit kleine prettige restaurantje. Alle tafels buiten en binnen waren reeds gereserveerd, een goed teken maar we schrokken even, dat was niet nodig gelukkig want we konden met zijn tweetjes aan de bar plaatsnemen om te eten gelukkig. Lekkere tapa's. De calamares romana waren lekker, gambas al la plancha ook wel, pincho de barcelona lekker, chickenwings bleken drumsticks en geen vleugels maar heerlijk, en de west indian ckicken curry (verrassend in tapa's restaurant als tapa) was ook lekker. Vriendelijke bediening.
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten op de nieuwe locatie van El Rey Woerden, wij hebben op het terras gezeten deze keer. Het nieuwe pand heeft een mooie en warme sfeer. Veel diversiteit op de kaart, dus voor ieder wat wils. Gerechten zijn verzorgd en lekker. Bediening was goed aanwezig en heel vriendelijk. Zeker een plek om vaker te komen.
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Weg uit het kasteel en nieuw op de rijnstraat 3 in woerden met een zon overvol terras aan een leuke winkelstraat. de keuken en bar en restaurant is helemaal 1 . Helaas kan ik weinig zeggen over het eten en de cocktails dat zal je zelf moeten beleven ... En ben je jarig dan is er ...
Pia65 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ontvangst, eten, sfeer was helemaal goed! Zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel. Het enige minpunt voor ons was dat we iemand bij ons hadden in een rolstoel en de weg (oprit) naar de deur van het restaurant was heel erg steil...voor een persoon die een zware man in een rolstoel omhoog moet duwen, onmogelijk zonder extra hulp. In het restaurant was het geen probleem met de rolstoel.
Hermanio .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We waren heel tevreden over de vriendelijke ontvangst, het lekkere eten en de sfeervolle ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We waren voor het eerst in een tapasrestaurant en dat is ons goed bevallen! Via de Albert Heyn restaurant-actie kwamen we hier voor het eerst en waarschijnlijk niet voor het laatst. Voor herhaling vatbaar!!
Carmen T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Je hebt tapas en tapas. Deze is echt heel lekker!!!!!! De gegrilde gamba's waren heerlijk en wijn was lekker en de lamsbiefstuk....gewoon een aanrader...heel romantisch in een kasteeltje....
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We komen hier graag. Heerlijke ongedwongen sfeer en leuk personeel. Op de menukaart staan leuke gerechtjes en degene die wij hebben gegeten waren erg lekker. Zoals ze hier met AH restaurantactie omgaan is helemaal top. Geen ingewikkeld gedoe; gewoon het aantal hapjes delen door 2.....prima! Wij komen gauw weer....
bjm K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
vleesgerecht was behoorlijk onder de serveer temperatuur.
er moest stevig gesneden en gekauwd worden op het vlees.(biefstuk en stick)
henriette D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellig gegeten bij El Rey. Veel keuze aan tapas en andere hapjes. Bediening mag iets attenter maar het was niet storend. Als je hand op stak kwamen ze onmiddellijk.
Lotteke85 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gezellig restaurantje. Wat ik erg vreemd vind is dat de toiletten 2 verdiepingen hoger zijn. Je moet door een trappenhuis om er te komen. Personeel zou meer kunnen verkopen door vaker langs te lopen en te vragen. We hebben best lang gezeten met lege borden en glazen die niet werden uitgehaald terwijl het zelfs heeeeel erg rustig was. Bediening is overigens wel ontzettend vriendelijk!!
LianneO .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heel leuk restaurant! Heerlijk eten, lekker gevarieerd kun je het maken door de verschillende tapas gerechtjes die je kan kiezen. Ik zou volgende week weer willen gaan zodat ik de andere gerechtjes nog kan uitproberen en de lekkerste gerechtjes nogmaals kan nemen. Een aanrader voor een gezellige avond met lekker eten.
Enig nadeel van de huidige locatie is dat je best wel je stem moet verheffen om met je eigen gezelschap te praten. Volgens mij is er iets te weinig absorberend materiaal (bijv. gordijnen) in de huidige locatie.