El Rey

Kasteel 3 3441 BZ Woerden Nederland Kaart

Over het restaurant El Rey

Heerlijke, zonnige smaken

Tapas, proeverijtjes, perfecte paella, Portugese vispannetjes; bij El Rey proef je heerlijke gerechten uit de Spaanse, Caribische en Zuid-Amerikaanse keuken. Al dat lekkers gaat vergezeld met warme, oprechte gastvrijheid en een top ambiance. Bestel er een heerlijke cocktail bij en je bent diep tevreden!

Meer informatie over restaurant El Rey

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 22:00
Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 02:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Pia65 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ontvangst, eten, sfeer was helemaal goed! Zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel. Het enige minpunt voor ons was dat we iemand bij ons hadden in een rolstoel en de weg (oprit) naar de deur van het restaurant was heel erg steil...voor een persoon die een zware man in een rolstoel omhoog moet duwen, onmogelijk zonder extra hulp. In het restaurant was het geen probleem met de rolstoel.
Hermanio .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We waren heel tevreden over de vriendelijke ontvangst, het lekkere eten en de sfeervolle ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We waren voor het eerst in een tapasrestaurant en dat is ons goed bevallen! Via de Albert Heyn restaurant-actie kwamen we hier voor het eerst en waarschijnlijk niet voor het laatst. Voor herhaling vatbaar!!
Carmen T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Je hebt tapas en tapas. Deze is echt heel lekker!!!!!! De gegrilde gamba's waren heerlijk en wijn was lekker en de lamsbiefstuk....gewoon een aanrader...heel romantisch in een kasteeltje....
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We komen hier graag. Heerlijke ongedwongen sfeer en leuk personeel. Op de menukaart staan leuke gerechtjes en degene die wij hebben gegeten waren erg lekker. Zoals ze hier met AH restaurantactie omgaan is helemaal top. Geen ingewikkeld gedoe; gewoon het aantal hapjes delen door 2.....prima! Wij komen gauw weer....
bjm K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
vleesgerecht was behoorlijk onder de serveer temperatuur.
er moest stevig gesneden en gekauwd worden op het vlees.(biefstuk en stick)
vrolijketen .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellig gegeten bij El Rey. Veel keuze aan tapas en andere hapjes. Bediening mag iets attenter maar het was niet storend. Als je hand op stak kwamen ze onmiddellijk.
Lotteke85 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gezellig restaurantje. Wat ik erg vreemd vind is dat de toiletten 2 verdiepingen hoger zijn. Je moet door een trappenhuis om er te komen. Personeel zou meer kunnen verkopen door vaker langs te lopen en te vragen. We hebben best lang gezeten met lege borden en glazen die niet werden uitgehaald terwijl het zelfs heeeeel erg rustig was. Bediening is overigens wel ontzettend vriendelijk!!
LianneO .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heel leuk restaurant! Heerlijk eten, lekker gevarieerd kun je het maken door de verschillende tapas gerechtjes die je kan kiezen. Ik zou volgende week weer willen gaan zodat ik de andere gerechtjes nog kan uitproberen en de lekkerste gerechtjes nogmaals kan nemen. Een aanrader voor een gezellige avond met lekker eten.
Enig nadeel van de huidige locatie is dat je best wel je stem moet verheffen om met je eigen gezelschap te praten. Volgens mij is er iets te weinig absorberend materiaal (bijv. gordijnen) in de huidige locatie.
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij aten hier met de AH diner voucher. De systematiek voor de berekening is onbegrijpelijk, wordt ook niet in details uitgelegd, maar komt wel ongeveer overeen met de geindiceerde korting. Het personeel
is vriendelijk en druk bezig, maar dat neemt niet weg , dat de wachttijd tot je eerste tapas schotel ongeveer een uur is.
De kwaliteit van de tapas verschilt. de lamscoteletten in rode wijnsaus is uitstekend, maar de chorizo worstjes zijn onder de maat. Veel te zout en bovendien was de kok de wodka vergeten, waardoor de worstjes niet vlammend opgediende werden, zoals aan andere tafels wel gebeurde . Het bedienende meisje verontschuldigde zich wel voor deze onvolkomendheid, maar zij had beter gedaan even terug te gaan naar de keuken. Het rundspiesje was taai en stond bovendien op de kaart aangegeven als kalf. De lamsbiefstukjes waren daarentegen weer erg lekker. De salade was overdadig en de friten
uitstekend en bij spaanse restaurants is dat wel bijzonder opvallend.
De entourage is onspaans. Meer een café in een kasteel
Paula S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten, verschillende tapas gerechtjes geproefd. Het 3 chocolade toetje viel wat tegen. De bediening was uitstekend
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Laat ik met het positieve beginnen. Het is mooi gelegen in een kasteel. Ondanks dat het een rustige dinsdagavond was, waren de wachttijden erg lang. Het is meer een café dan een restaurant qua eten. Verwacht geen fijnproeverij. De aardappeltjes leken gefrituurd en waren vet. De kok gebruikt in veel Tapas hapjes heel veel zout. De garnalen dreven in de olie met heel veel knoflook. Het lekkerste was de meloen met ham.
Jan-willem V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gegeten met de ah actie. Je kon kiezen uit de hele kaart en geen beperkingen. Heerlijk gegeten en na afloop de helft van je gerechten afrekenen. Een aanrader.
Elin O.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Leuke bediening in ontspannen sfeer. Mooie ambiance en lekker veel gerechtjes op de kaart. Komen vast nog eens terug met ons gezin of vrienden.
Pimto T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
gerechten eenvoudig , bediening correct en goede prijs kwaliteit verhouding.
Florian B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Prima restaurant en prima eten! Gezellig om een hapje te doen met je vriendin of met een groep vrienden. Het restaurant heeft de juiste verwachting voor een tapas bar, gezellig ingericht en niet te gecompliceerd. Kortom aanrader =)
estherduring .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De tapas gerechten zijn echt heerlijk. Dit keer met de AH actie gegeten, prima geregeld, de helft van de gerechten wordt in rekening gebracht. De desserts zijn echt verrukkelijk!!!
eve .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Via AH deal gegeten bij El Rey. Fijn dat je gewoon van de kaart kan kiezen. De meeste tapas waren lekker. Alleen de ossenhaas en varkenshaas waren wat te gaar en daardoor taai. Ik vind de kwaliteit van het eten iets minder dan een paar jaar geleden.
De rekening, met de korting via de AH deal was onduidelijk. Ze crediteren m.b.v enkele tapas, maar totaal tellingen zijn er niet. Enigszins vreemd.
Verder wel een gezellige avond gehad, met vriendelijke bediening.
Nicoline K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Prima gegeten, vriendelijk personeel. Ooit al eens bij El Rey gegeten en toen vond ik alles een beetje simpel en erg vet. Ze zijn er erg op vooruit gegaan!!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
El Rey richt zich primair op tapas maar biedt ook andere gerechten. Wij namen Paëlla en die heb ik wel eens beter gehad. Voor mij was het te klef, te plakkerig. Wel lekker, maar niet heel bijzonder.

Volgende keer toch maar de tapas uitproberen.