El Real 040

Wilhelminaplein 7 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant El Real 040

Authentiek Spaanse tapas

Echte, authentieke tapas. Dat is wat je in dit restaurant op je bord krijgt. Hoewel de tapa oorspronkelijk een klein hapje is, loop je hier met een voldaan gevoel de zaak uit. Zoveel verschillende soorten tapas, de een nog lekkerder dan de andere; het zorgt wel voor een dilemma. Want waar moet je beginnen?

Meer informatie over restaurant El Real 040

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 14:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Nelleke555 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wij maakten gebruik van een voucher van Social Deal. Het voorgerecht bestond uit verschillende tapashapjes, dit was erg lekker. het hoofdgerecht was een steak, de saus combineerde niet echt met de steak, de boontjes piepten in je mond en de frietjes waren redelijk. De bediening was niet echt plezierig, we moesten steeds erg lang wachten op een gerecht; het duurde zo lang dat we het nagerecht afbesteld hebben terwijl mensen die na ons kwamen en dezelfde gerechten hadden al lang klaar waren. Ook werd er niet gevraagd of je iets wilde drinken, je moest de bediening er zelf om vragen en dan nog werd het vergeten. kortom niet een restaurant om terug te komen!! Jammer!!
Helmie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hebben met 5 meiden van een hele gezellige high tea genoten.
We kozen 'de Luxe. ' Wij hebben er erg van genoten.
Alles was goed geregeld. De sfeer was goed.. en ook de service was prima!
Wij zouden komen hier zeker nog eens terug.Een aanrader.

Kreeft27 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Via social deal een high-tea arrangement geboekt. Wij (ik en mijn vriendinnen) doen dat iedere maand, dus we hebben zo links en rechts wel wat vergelijkingsmateriaal opgedaan. Helaas nog nooit zo slecht als bij El Real. Wat een aanfluiting. Ik herken me ook in het andere verhaal van de high-tea. De high tea gangen waren nou niet echt bijzonder en ook niet echt lekker of zo. Borden werden al van tafel gehaald terwijl we nog bezig waren! En dat is meermaals gebeurd. Zit je iets te te eten en ben je even niet op aan het letten, is je bord ineens verdwenen.
De thee werd niet op tafel gezet en de theezakjes werden iedere keer weggehaald, waardoor je niet zelf thee kon schenken. Ze zijn welgeteld twee keer langs gekomen om bij te schenken en daarna kregen we geen thee meer, want dit zat niet in het arrangement. Hoezo high-tea dan??
El Real doe niet mee aan social deal als je met een goedkope deal mensen dan ook goedkoop behandeld!
Voor mij niet meer.
Sandy_3108 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Afgelopen week voor eerst bij El Real geweest voor een high tea. Prima verzorgd, de broodjes waren nog warm, lekkere zoetigheden, voldoende thee. De serveerster was uiterst vriendelijk, het decor authentiek, dus... een prima uitje gehad.
EstherBa .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
High tea gehad. Teleurstelling. 3 gangen. Soepje was prima. Hartige deel was niet veel : mini bolletje, mini croissantje (volgens mij niet vers maar zo'n broodje wat je moet afbakken en meestal veel te plat uit de verpakking komt), mini worstenbrood, mini saucijzenbroodje en 2 schijfjes toast. We keken dus uit naar het zoete deel ! Maar dit waren 3 bonbonnetjes pp en een mini stukje chocolade cake. Dat was alles ! Op de soep na was m.i. niets vers / zelf bereid. Heel jammer. Ook gek dat je geen pot thee / heet water op tafel krijgt maar moet wachten tot de bediening water komt serveren. De dame was overigens wel heel aardig maar kan deze blamage niet goed maken.
Kristel040 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Via groupon bij El Real gegeten. Hoewel ons tapas belooft waren kregen we een gewoon 3-gangen menu. De voorgerechtjes waren ronduit slecht, met voorgegaarde worstjes en gehaktballetjes (vind ik echt not-done in een restaurant) en een soort nacho's die overgoten waren met ketchup. Het bedienend personeel was erg vriendelijk maar had een slechte timing, ze kwamen meerdere malen vragen hoe het was, maar steeds als je net een hap van je eten had genomen. Het hoofdgerecht viel tegen, er werd standaard geen groente bij geserveerd (?!) dus dat moesten we bijbetalen. De zalm uit de oven was helemaal bedekt met kaas, waaronder hele schijven citroen verdekt lagen opgesteld. Ik denk dat iedereen zich kan voorstellen hoe het is om een hap te nemen en dan te ontdekken dat je op een citroen aan het kauwen bent. Het nagerecht was ok.
John T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Aantal keer gegeten nu, wel meestal via Groupon. Een paar keer tapas achtige avondjes daar gehad en het was nooit een tegenvaller. De eigenaar is een gastvrije kerel die een keer een potje mosselen spontaan kwam brengen omdat we iets anders aan het eten waren en een paar tafeltjes verderop mosselen geserveerd werden. Toen we zeiden dat we liefhebbers van mosselen waren, maar via Groupon iets anders aten (wat ook prima was) kwam hij spontaan een pannetje mosselen gratis serveren. Waar zie je dat nog?
Afgelopen zaterdag met vrienden ook weer zo'n actie gehad, en opnieuw uitstekend. Nou zuipen wij er altijd met z'n vieren wel voor 100 euro weg, dus slechte klanten zullen we niet zijn, haha. Maar je voelt je er altijd welkom, op het achterterras is het prima vertoeven en de bediening is er erg vriendelijk. Het zijn leuke gasten met een prima keuken!
We gaan er de volgende keer weer eten, en dan een keertje zonder zo'n bon, maar gewoon van de menukaart. Dat verdienen ze daar wel!
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Eten was overal redelijk goed. Begonnen met een Argentijnse vleessoep. Daarna enige hapjes (tapas). Kip was duidelijk opgewarmd en dit doet helaas af aan de smaak. Klein schaaltje paella was lauwwarm, de smaak was verder goed, een paar velletjes carpaccio op een bergje ijsbergsla. Dit was erg flauw. Gehaktballetjes in tomatensaus waren prima. De ribeye had wat teveel zenen, maar smaak was goed. Verder kreeg ik een bodempje wijn in mijn glas, maar nadat ik de serveerster erop gewezen had dat dit echt niet kon, werd mijn glas tot een redelijke hoeveelheid opgevuld. Ik maak dit de laatste tijd geregeld mee en dit is zeer irritant. Nog even en ze schenken ook halve glazen bier.
Gingermaine .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Wij gaan vaak uiteten en zijn iedere keer opzoek naar iets lekkers. Op zoek gegaan naar een tapas tent waar je niet zomaar een standaard tapas gerechten hebt. Bij El Real zag ik wel de tapasgerechten die ik vaker op menu kaarten zie maar de smaak en recept hier is totaal anders. Wij hebben volop genoten van ieder gerecht wat we hebben besteld. Biefstuk in wijnsaus en de gamba's in knoflook saus was overheerlijk!! Manchego kaas heeft een extra tintje gekregen. Spareribjes en kippepootjes om je vingers bij af te likken en op het eind hadden we een serannoham besteld. Heerlijk krokant met een honing bekleed.
Service was ok. Vriendelijke meid en zo af en toe kwam de eigenaar of kok even checken of het naar wens was.
Decor van het restaurant was gezellig, rustig en warm. Verlichting en muziek zoals het hoorde. Verlichting gedimd en het muziek was zacht zodat je goed met elkaar kon praten.
We hebben heerlijk gegeten en gaan zeker weer terug!!

Panxx .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
We zijn al vaker bij El Real geweest en opnieuw was het weer een prettige ervaring! Eten is lekker (social deal 4 gangen tapas; meer dan genoeg en voor ieder wat wils met vlees, vis en vegetarisch) en bediening is vriendelijk. Hele fijne, huiselijke sfeer.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Het tapas diner was uitstekend. Erg smakelijk en voldoende aanbod van Tapas.
Het personeel was vriendelijk.
Wel een tekort aan duidelijke uitleg hoe het precies werkt. Ook was er geen menukaart. Je kon uiteindelijk kiezen uit twee menu's nl, een drie gangenmenu van 23,95,
en een tapas menu van 27,95.
De wijn was duur en weinig in het glas.
Het totaal kwam op 42 euro nu in de aanbieding van Albert Heyn spaaractie.
Maar zonder deze actie zouden wij dit te duur vinden.
Lotte H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Bediening was beleeft en vriendelijk, de sfeer was goed. Het eten was heerlijk.
Prijs kwaliteit hebben we een beetje onze vraagtekens bij maar met de ah kaart was het erg leuk voor een keertje.
Angeliquemahler .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
We hebben via de ah actie heerlijke tapas gehad variatie van vlees vis vegetarisch. Het was meer dan voldoende we hebben op een gegeven moment on t toetje gevraagd want we hadden genoeg gehad!
Geen culinair hoogstandig eten, maar heerlijk voor een leuke prijs!
Steffie V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Zeer slecht! We hadden een bon van de Albert Heijn voor 2 uur lang onbeperkt tapas eten. Het eten was zeer slecht! We zaten al ruim 1,5 uur en in die tijd naar drie kleine gerechtjes gehad! Na een aantal keren geklaagd te hebben, kregen we de tapas gerechtjes ineens allemaal tegelijk. Aardappeltjes dreven in het vet, alle gerechten waren overgegoten met chili saus of knoflook saus, de inktvisringen waren taai en de krokante laag zat ook vol vet, de gerechten waren erg slecht en voor het bedrag wat we betalen enorm weinig, we zaten bij het raam en daar zaten we enorm in de tocht.
Kortom: Enorm slecht gegeten!!
Skyuki .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Mijn vriend en ik gebruikten de AH spaaractie om allebei een 3 gangenmenu te nemen. We konden kiezen uit vlees, vis of vegetarisch dus lieten we ons verassen met een vlees en vis menu. Het voorgerecht, een rijkgevulde zalmsalade, was overheerlijk! Ik was bang dat hij erg vulde maar dat was niet het geval. Het hoofdgerecht was erg lekker vlees met frietjes en groentes. Erg uitgebreid. Nagerechten ben ik geen fan van maar de creme brulee smaakte goed. Het decor was wat saai, maar de service erg aardig en snel genoeg. Lekker gegeten. Ik kom vast en zeker een keer terug!
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Bediening en klantvriendelijkheid is goed, eten helaas matig!
De tapas was niks bijzonders.
Jammer, want de kwaliteit van het eten is natuurlijk minstens zo belangrijk!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2014
Het eten was ok maar niet bijzonder. De bediening vriendelijk en netjes en de ambiance was goed maar ook niet bijzonder.
San8 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Met collega's via social deal 2-gangen lunchbon gekocht voor 8 euro. We kregen vooraf stokbrood, soep en een goed gevulde Italiaanse bol. We hadden de slechte recensies gelezen, maar daar klopt niets van. Soep was heerlijk, brood was lekker. Er zat wel te veel salade op, maar de smaak was goed. Duurde wel iets langer voordat de soep kwam en bediening was gewoon normaal. Sfeer was ook normaal. Leek een beetje op een bruin café/ brasserie. Zou alleen terugkomen als er weer een aanbieding is.
Aloksa .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Het eten is heel simpel en lijkt niet vers bereid, de kaart is zeer beperkt, de prijzen zijn niet in verhouding! De sfeer viel tegen, interieur is oud en nietszeggend. Algehele indruk: niet fris. Weer iemand in Eindhoven die Spaanse keuken denkt te kennen.
Jammer van ons geld!
Raoul R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Hoewel we hier een vroege reservering hadden geboekt (17.00) en het personeel nog even moest 'opwarmen', is dit eenvoudig ingerichtte restaurant zeker een aanrader voor de liefhebber van tapas. We hebben ons laten verrassen door te kiezen voor een soort van mixed-grill van tapas, van alles wat dus. Dat bleek een goede keuze; een heerlijke mix van alles wat de spaanse keuken (met een oosters tintje qua kruiden) te bieden heeft. Erg goed gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.