El Rancho

Jan Steenlaan 73 3904 XN Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant El Rancho

El Rancho is een geliefde plek voor iedereen die in de omgeving van Veenendaal woont. De chefs weten exact hoe een gril te laten loeien, maar ook voor verse vis en vegetarische gerechten draaien ze hun hand niet om. Tel daar een paar uitstekende Argentijnse wijnen bij op en live muziek op zaterdag en je begrijpt waarom El Rancho zo populair is.

Meer informatie over restaurant El Rancho

Dagelijks 17.00 - 22.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
- V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Erg tevreden, zie boven.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Prima eten bij El Rancho. Vriendelijke bediening en leuke typische Argentijnse inrichting. Vlees was goed gegrild, mooi rosé en lekker van smaak.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Je waant je in het buitenland, zeer dynamisch wat hectische sfeer. Heel gezellig. Mooi om te zien hoe hard er werd gewerkt en hoe de bediening de gasten het naar de zin wilde maken. Troubadour luistert de boel op met leuke (meezing) liedjes. Lekker eten, prima wijntje en heel betaalbaar. Je verwacht het niet als je het van buiten ziet. Aanrader.
Bavo W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Zoals altijd weer lekker gegeten. Bediening is zoals altijd weer top! En de spare ribs (waar het vlees van het bot af gleed) waren uitstekend!
Nimala R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We gaan altijd weer tevreden de deur uit. Al vele jaren dezelfde vertrouwde sfeervolle inrichting en passende achtergrond muziek. De zitbanken zijn wel wat hard en de vulling ervan is wel een keer aan vervanging toe.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het vlees wordt klaargemaakt op een houtskool grill, hierdoor krijgt het een lekkere smaak.
De bediening is aardig en de sfeer is gezellig.
Zeker een aanrader.
anna-veenendaal .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Een van ons gezelschap moest zoutloos eten ivm met de nieren. Zij bestelde een portie vlees zonder zout en saus apart, dit bleek een moeilijke bestelling: Eerst werd het vlees geserveerd met saus over het vlees, daarop aangesproken kwam het bord rap retour (vlees afgewassen onder de kraan?) bleek het vlees gezouten..... de bediening had begrepen dat alleen de bijlage zoutloos moest volgens de collega. Daarop duurde het een kwartier voor er een nieuw bord kwam. De andere leden van het gezelschap hadden het bord toen al leeg. Tweede portie gratis sparerips zoals beloofd op de kaart bleek een halve portie. Er werd een derde portie aangeboden, maar dat bleek een misverstand.........Oh u heeft al een tweede portie gehad 'ik dacht dat u een grapje maakte' Na afloop voor de zoutloze maaltijd: een stukje vlees van 10 bij 10 cm zonder bijlagen 19.50 euro betaald plus 2.75 voor een gepofte aardappel. Geen excuses voor de enorme vertraging. Voelt alsof je getild bent. Na afloop stinkt onze kleding enorm naar gebakken vlees. Wij komen hier nooit meer!
A-K-L .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Vroeger kwam ik hier regelmatg, omdat dit het beste steakhouse van Veenendaal was. Helaas wordt die reputatie sinds een jaar of 2 niet meer waargemaakt. Het vlees is goed, maar niet zo goed als voorheen, vaak ook te rauw gebakken. Dit is mij de afgelopen 2 jaar al 3 keer overkomen, een 100% score. Hoe moeilijk kan het bakken van een steak zijn als het je beroep is? Ook de service is er niet op vooruit gegaan. Kreeg je vroeger als je wegging steevast een kop koffie van het huis, dat is er nu niet meer bij. Niet dat je daarvoor naar een steakhouse gaat, maar toch. Ik sla El Rancho voorlopig even over, in de hoop dat het over een jaar weer op het oude niveau zit.
Pauline1979 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wij zijn afgelopen week er wezen eten. Gezellig en gastvrij. Vlees was heerlijk mals en de sausjes zijn verrukkelijk. Bediening is vriendelijk en kijken je niet weg. Er wordt ook duidelijk gevraagd hoe je je vlees wilt hebben en zo krijg je het dan ook. Kortom we komen er al jaren en genieten er elke keer weer van. Ga zo door!
pvdbos .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Gezellig restaurant ook onder de nieuwe eigenaar, lekker eten. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Service mag af en toe wat sneller.
renedekkers .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Zondag 21-06-2015 met 4 personen gegeten in dit fantastische restaurant.
Was er flink druk, maar de eigenaar heeft nog een plek voor ons kunnen reserveren.
Het eten was super lekker , en van prima kwaliteit.
Hulde aan Tarek en zijn team.
Gem .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Zonder reservering kunnen eten. Voorgerecht tapas; wel erg grote tapas. Hier ging het gelijk mis. Aangezien ik absoluut niet van vis- en schaaldieren hou heb ik dit van tevoren duidelijk gevraagd en aangegeven. Echter de eerste hap die ik nam was gelijk tonijn!! Dit heel snel met veel wijn weggespoeld en het bord teruggegeven. Met welgemeende excuses van zowel bediening als kok kreeg ik al snel een nieuw bord tapas. Jammer van deze start.
Verder was de ribeye precies goed gegrild en lekker. Ook de apart bestelde gebakken uitjes waren top. De salades waren vers. De gepofte aardappel met (te weinig) boter een beetje droog.
Als nagerecht heerlijk walnotenijs, echter de mango was net niet rijp en de tequila niet geproefd.
Dat je keuze hebt uit heel veel soorten vlees op de kaart vind ik een verademing. Aangezien het vlees goed was heb ik dit ook in mijn beoordeling zwaar laten meewegen, anders was de totaalscore lager uitgevallen.
De aankleding van het restaurant is wat oubollig en de verlichting niet bepaald gezellig.
De rekening was wel pittig in verhouding tot wat we ervoor hebben gekregen.
annepanne .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Restaurant zat overvol, we konden dan ook pas terecht voor de 2e ronde om 20.00 uur. Bij binnenkomst stonden we wat verloren te wachten totdat iemand ons kwam helpen, toen bleek dat de reservering niet goed genoteerd was. De dame die ons te woord stond liep steeds weg om te overleggen om vervolgens voor de 3e keer ons telefoonnummer te vragen. UIteindelijk bleek er nog een tafeltje helemaal achterin het restaurant vrij te zijn.. De eerste indruk van de service bleek het niveau voor de rest van de avond. Omdat we ter hoogte van de keuken zaten kregen we het onderlinge gemopper tussen de bediening mee, 1 hoofdgerecht was vergeten dus werd later uitgeserveerd.. Eten is goed, maar de bediening niet.
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Het eten was prima, maar niet uitmuntend. Er zat heel veel tijd tussen het voor- en hoofdgerecht. De aankleding is aardig. Al met al was het OK en hebben we prima gegeten. Of ik het zou aanraden bij vrienden weet ik niet.

Bij een Argentijns restaurant verwacht ik vlees op de kaart, veel vlees. En aan dat verwachtingspatroon voldeed het! Veel keuze in alle soorten vlees, maar uiteraard met name rundvlees. Het vlees wat mij geserveerd werd meer rare dan medium. Dat vind ik toch altijd een domper in een restaurant (ze doen het tenslotte dagelijks, meerdere malen zelfs). De meloen die ik als voorafje had was overigens precies rijp genoeg, heerlijk!

Er zat een uur tussen het uitserveren van het voorgerecht en het hoofdgerecht. Andere gasten die later binnenkwamen kregen hun eten eerder. Dat is dan toch een moment waarop het bij ons begon te kriebelen: zijn ze ons wellicht vergeten. Verder aardige serveersters aan tafel die af en toe de tafel van ons en die van de buren door elkaar haalde bij het serveren van drankjes.

De aankleding van het restaurantje is aardig. Veel leuke runderkoppen aan de muur. De placemats zijn op zich origineel van leer, maar hoe zouden ze dat goed en hygiënisch schoonhouden?
Kiddycat .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Heerlijk gegeten, zalm was enorm groot en lekker klaargemaakt, ook tafelgenoten waren zeer tevreden over hun eten. Kinderportie was misschien een beetje aan de grote kant. Vriendelijk personeel.
Helaas was er bij het reserveren niet verteld dat er op zaterdag twee rondes waren, van 17-20 uur en van 20-?? uur. Wij hadden om 18 uur gereserveerd en werden ruim na half 9 gevraagd of we op de hoogte waren dat het eigenlijk tot 20 uur was. (bleek dat de mensen van de keuken niet op de hoogte waren van deze regel maar wel reserveringen aannamen als je voor 17 uur reserveerde) Omdat wij ons dessert al besteld hadden hebben we dat opgegeten maar de koffie na maar laten zitten. Helaas waren de mensen die na ons kwamen niet op de hoogte dat de fout niet aan ons lag en waren zij verre van vriendelijk, aan de ene kant wel begrijpelijk, maar aan de andere kant voor ons ook gelijk een nare nasmaak om na een heel gezellige avond zo behandeld te worden voor iets waar je niets aan kunt doen.
Sandocan .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2013
Hele leuke tent. Aardige en vlotte bediening. De eigenaresse bedient zelf en is erg vriendelijk. Het vlees is werkelijk waar om van te watertanden. Echt heel mals en lekker. De frietjes worden geserveerd met heerlijke kruiden en ook de voorgerechten zijn prima. klein minpunt: de zitting is een drama, na een uur krijg je toch wel een houten achterwerk. Het is niet overal zo maar daar waar ik heb gezeten was het toch echt ff bikkelen. Al met al een prima restaurant waar ik zeker weer naartoe ga.
À J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2013
Gezellig,knus en heerlijk eten. Kwaliteit tov prijs is perfect. Heerlijk vlees erg mals. Mijn vrouw had zalm gegeten en heeft hier goed van genoten. Gastvrije sfeer en er was ook live music. Kortom dit is 1 van ons favoriet.