El Qatarijne

• Utrecht-Centrum
  • ...

Over het restaurant El Qatarijne

Tot in de details

Bij El Qatarijne is over alle details nagedacht. De houten vloeren, vintage interieur en toch modern. Het is bijna magisch wat er op de zwarte borden verschijnt- uitgebalanceerde smaken east meets west. De menu's zijn gecreerd op basis van Franse kooktechnieken en de Ajurvedische vijf elementen leer, ingrediënten uit de Oriëntaalse, Mesopotamische en Ottomaanse keuken. Dit laat zich niet vangen in woorden.. Proeven!

Meer informatie over restaurant El Qatarijne

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00

• Af te huren
9,1
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Sfeervol en proffesioneel restaurant. Zeker iets wat Utrecht nog miste. Erg genoten. Wel prijzig maar is het zeker waard.
Bart T.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
El Qatarijne was een heel aangename verrassing. Wij hadden het verrassings viergangenmenu, met bijpassende wijnen. Alle gerechten waren top: bijzondere combinaties en prachtig opgemaakt. Bij elk gerecht en elke wijn werd een duidelijke uitleg gegeven. We hadden een aardige blik in de keuken, en dat was heel leuk om te zien! De bediening was heel vriendelijk, beleefd en voorkomend. Wij komen gauw terug!
Femke I.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Prima avond, lekker eten, goede service, goede ambiance.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Het is geen sterrenzaak maar het eten is wel overwegend erg lekker. Soms zijn de combinaties uit balans: teveel, elkaar niet versterkende smaken. Goede wijnen en goed advies erbij. Inrichting beetje aan de goedkope kant, niet echt classy. Soms wat kitscherige opmaak: een gouden ananas en een dito cactus als gerei. Ptijzig
marigro .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten zijn met zeer veel zorg en creativiteit gemaakt van mooie producten. We waren onder de indruk van de leuke manier van het presenteren van de gerechten en ook van de tussendoor amuses.
Mooie ambiance,
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij hadden een vijf gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen.
Wat met name bijblijft zijn de goede en verrassende wijnen en de enthousiaste en kundige sommelier. Lekkere gerechten en op bijzondere wijze gepresenteerd. Wij kozen voor de kazen (als vierde gang). Goed. Portionering teleurstellend, zeker in verhouding tot de meerprijs. Prijs overall aan de hoge kant, nadert Podium. Alleen zit ik daar niet bij mijn buurman op schoot.
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Geweldig, een verrijking voor Utrecht! Verrassend smaakvol eten, geurig, zonder teveel zout te gebruiken, aantrekkelijk opgediend, mooie portionering (bij een 5 gangen diner). Dessert sprak me wat minder aan. Goed passend wijnarrangement, met niet de voor de hand liggende keuzes. Medewerkers werken hard en efficiënt, maar blijven attent en aardig.
JayZ .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
El qatarijne is een aanwinst voor de stad. Mooie, lekkere en unieke gerechten in combinatie met goede wijnen. Het personeel is zeer attent en houdt de details continue in de gaten.
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Ontvangst was prima. Uitleg over gerechten uitgebreid en kundig, ook de sommelier wist waar ie het over had. Het eten was heerlijk. Geen grote porties, maar precies goed.
Echt een adres om nog eens te bezoeken en door te geven aan vrienden en familie.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
We hebben een prima avond gehad en lekker gegeten. De wijn-spijs combinatie kon wat ons betreft beter, we begrepen van dat de sommelier met vakantie was. De afsluiter, het kaasplankje vond ik persoonlijk jammer. Op zich heerlijke kazen en een goede uitleg maar na een avond onafgedekt in het restaurant te hebben gestaan naar mijn mening te droog. Hier heb ik naar gevraagd alleen was dat goed voor de kazen. Echter het was te veel uitgedroogd naar mijn mening dus heb ik het niet helemaal opgegeten. Jammer van die heerlijke kazen. Was wel goed te horen dat de volgende dag verse kaas werd aangevoerd. Wel jammer dat wij voor ons gevoel de 'restjes' hebben gekregen. Prijs vonden wij toch wat aan de hoge kant.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Verrassend, fantasierijk en heerlijk eten.
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Super service & verrassende gerechten! Genoten!
Theodore S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
er werd goed meegedacht met onze omstandigheid dat we tijdgebonden waren.
Ghislaine H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Verrassende combinaties en bijzondere smaken; mooi opgemaakte borden; professionele en attente bediening.
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Lekker en verrassend eten, uiterst correcte bediening die maar een klein beetje teleurgesteld waren dat we niet genoeg plaats hadden voor een 3-gangenmenu. Gaan we zeker nog een keer goedmaken.
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het begon veelbelovend met de amuse en het brood. Daarna nam het af. Op zich prima gerechten maar soms wat vlak (verrassingsmenu)
Wijnen erbij waren wel heerlijk
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Diner was heel erg goed, mooie en zeer smaakvolle gerechten en heel apart gecombineerd en opgediend.
Jammer dat we niet wisten dat we ook echt pas om 18.00 naar binnen mochten, we waren iets te vroeg en moesten buiten wachten. Ook klein minpuntje is dat de tafels iets te hoog zijn in vergelijking met stoelhoogte, terwijl ik niet klein ben... Maar overall zeer tevreden en we komen zeker terug...
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Met 4 personen een verrassingsmenu gegeten bij El Qatarijne. Het was voortreffelijk. East meets west wordt echt waargemaakt. De chef kookt met passie. De ambiance en de sfeer zijn heel plezierig. De aanbevolen witte Rioja smaakte uitstekend bij de voorgerechten. De Ripasso bij de hoofdgerechten idem. Het kaasplateau was gevarieerd en werd goed uitgelegd. El Qatarijne is op weg naar een ster
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Wederom fantastisch gegeten en uitstekend verzorgd, een aanrader!