El Qatarijne

• Utrecht-Centrum
  • ...

Over het restaurant El Qatarijne

Tot in de details

Bij El Qatarijne is over alle details nagedacht. De houten vloeren, vintage interieur en toch modern. Het is bijna magisch wat er op de zwarte borden verschijnt- uitgebalanceerde smaken east meets west. De menu's zijn gecreerd op basis van Franse kooktechnieken en de Ajurvedische vijf elementen leer, ingrediënten uit de Oriëntaalse, Mesopotamische en Ottomaanse keuken. Dit laat zich niet vangen in woorden.. Proeven!

Meer informatie over restaurant El Qatarijne

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00

• Af te huren
Sjaak M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Was prima!
Harry P B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
creatieve keuken, goede service, wijn te duur voor de geboden kwaliteit
Anne-Marie R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Geweldige avond met culinaire hoogstandjes, een aanrader!
F H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker gegeten en gedronken, volgens mij een van de beste restaurants van Utrecht
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten (4-gangenverrassingsmenu) en heerlijke wijn (4-gangenwijnarrangement). Bediening is erg netjes en legt duidelijk uit wat er op je bord ligt en er zijn goede wijnen bij gekozen. We hebben een super avond gehad en komen hier zeker terug. Ondanks dat ik deze beoordeling via Iens geef ( ;-) ), krijgen jullie wel een 10 van ons.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten en super goede service! Echt onder de indruk!
bionic .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wat zijn wij in de watten gelegd vanavond! In lange tijd niet zo lekker gegeten! Complimenten!! Heel verrassende smaken en heerlijke wijnen
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
2de kerstdag voor de 2de keer hier gegeten en kan niet anders zeggen dat het weer een geweldige ervaring was.
Elk gerechtje was weer een verrassing. Zag er super mooi uit en smaakte heerlijk. Prachtige wijnen geserveerd door de vriendelijke en kundige sommeerde.
DaanParijs .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hoofdgerecht was vergeten. 40 minuten na het voorgerecht kregen we een dessert... dat werd na 10 minuten geruild voor uitgedroogd vlees dat mals en sapig had moeten zijn maar taai was en weinig en op een gloeiend heet bord werd geserveerd, de sausen waren koud. Geen excuus, ook tijdens die gang geen controle " is alles naar wens".
Het herentoilet was letterlijk, excusez le mot, ondergezeken. Ik heb de bediening daarop gewezen, geen enkele terugmelding.
In het wijnarrengement bleek een bepaalde wijn op te zijn, dat realiseerde de bediening zich pas toen een half gevuld glas volgeschonken diende te worden. We kregen twee andere glazen wijn, de fles werd op tafel gezet ... maar 3,5 glazen wijn zonder hoofdgerecht ...

Ik zal dit restaurant nooit iemand aanbevelen en ik twijfel over de score die ik bij Iens had gelezen. Ik kan de magere kwaliteit in de bediening van de clientele niet verklaren uit een tekort aan personeel, dat laatste hield zich soms ledig met het naar elkaar gooien van wijnfles kurken.

In diverse opzichten viel dit tegen.
Melis Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Vanavond heerlijk gegeten en gedronken met verrassingsmenu van le Chef in prima omgeving. Serviceniveau is noemenswaardig! Zeker aanrader en voor herhaling vatbaar!
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Lekker eten. Mooi opgediend. Verzorgd en smakelijk. Zeer vriendelijk. Aanrader
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gisteren bij El Qatarijne gegeten met 2 collega's. Gekozen voor het 4 gangen menu met keuze van de chef (+ daarbij amuses) en wijnarangement. Fantastisch gegeten. Veel verrassende smaken. Zeer plezierige bediening. Goede uitleg over de wijnen. Wat mij betreft een topper! Ik kom zeker terug. Ligging vlakbij Utrecht CS is ook plezierig.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten met mijn lief.
De bediening, de sfeer, de wijnen... het was allemaal perfect.!
Taner A.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Voortreffelijke ervaring bij El Qatarijne, naast het heerlijk eten, is het werkelijk een unieke ervaring. Super vriendelijk en professioneel personeel. Chef komt nog langs om gedag te zeggen. Zeer bijzondere gerechten met prachtige presentatie. Uitstekend wijnadvies gekregen, de Spaanse Rioja 2013 was top. En dat allemaal in een sfeervol, knus en warm ingericht restaurant.

Keep up the good work and see you soon????
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het was genieten met zeer exquise gerechten en zeer voorkomend personeel. tegen de 10 aan.
Barranca .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Viergangen surprise menu met bijpasend wijnarrangement. Eten was apart, lekker, verrasend maar wel aan de zou te kant. Wijnen waren stuk voor stuk zeer smakelijk en passend bij het eten. Maar voor €22,50 (3 gangen arrangement) worden de glazen niet erg gevuld en is de prijs niet in verhouding met de hoeveelheid. Het restaurant zat helemaal vol en dat was te merken aan de wachttijd tussen de gangen in. Vier uur voor 4 gangen is lang. Daarbij moet er echt wat worden gedaan aan de akoestiek die beneden niet goed is. Helemaal als je aan de chefs tafel zit, vlak bij de keuken en bar, is het zeer onrustig en kan je elkaar niet verstaan. Bediening alert.
HelenP .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten hier is bijzonder en verrassend. Zeker een aanrader.
We waren met z'n vijven en hadden het 4-gangen verrassingsmenu. Helaas konden we niet erg van het eten en elkaars gezelschap genieten omdat de akoestiek abominabel slecht is. Ik kon alleen de persoon tegenover me -met moeite- verstaan. De uitleg van de obers over de gerecht ging grotendeels langs ons heen. Ook vond ik de glazen tafel -zonder placemats oid- die wij toebedeeld hadden gekregen geen succes. Je kijkt continu tegen je eigen benen en de schoenen van je tafelgenoten aan. En de tafel is na het eerste (brood) gerecht al één vieze smeerbende (en zo heel vies zijn wij niet ;-). Jammer, zeker als de rekening (inclusief 3-gangen wijnarrangement) uiteindelijk tegen de 80 euro pp loopt. Dan verwacht je niet alleen lekker eten, maar ook een beetje een comfortabele avond. Wij waren blij dat we buiten en weer een beetje uit de enorme herrie waren...
loeslin .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Hartelijke ontvangst, fijne ambiance en erg kundig en service-gericht personeel. Er werd alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken, tot een kaartje voor ons dat van tevoren was opgestuurd op tafel aan toe. Mooi hoe alle gerechten aangekleed worden en het hoofdgerecht (rundersucade) was heerlijk, maar het dessert (broodpudding) was vooral erg zoet, er is een kleine amuse vergeten en we schrokken toch wel van de uiteindelijke rekening, waar wat dingen op stonden waarvan tijdens het diner voorgedaan werd alsof ze van het huis waren. Dat waren wat kleine minpuntjes, maar al met al een zeer geslaagde avond in een fijne sfeer.
Anco V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Uitstekend gegeten met familie. Gerechten waren heel bijzonder en zeer smakelijk!
Bediening was ook uitstekend. Heel snel, sympathiek en enthousiast! Enige minpuntje was het zaaltje boven.
We gaan graag en snel terug!
Pascal L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Lekker gegeten, leuke gerechten, goed klaar gemaakt. Prima bediening.