El Qatarijne

• Utrecht-Centrum
  • ...

Over het restaurant El Qatarijne

Tot in de details

Bij El Qatarijne is over alle details nagedacht. De houten vloeren, vintage interieur en toch modern. Het is bijna magisch wat er op de zwarte borden verschijnt- uitgebalanceerde smaken east meets west. De menu's zijn gecreerd op basis van Franse kooktechnieken en de Ajurvedische vijf elementen leer, ingrediënten uit de Oriëntaalse, Mesopotamische en Ottomaanse keuken. Dit laat zich niet vangen in woorden.. Proeven!

Meer informatie over restaurant El Qatarijne

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00

• Af te huren
9,1
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Wederom fantastisch gegeten en uitstekend verzorgd, een aanrader!
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Mijn vriend en ik kozen voor het verrassingsmenu van het restaurant El Qatarijne. Vier gangen en over iedere gang waren wij zeer te spreken! De porties hadden naar mijns inziens groter gemogen, maar de smaak en opmaak was prachtig! Over de service waren wij zeker niet te spreken. Wij kregen weinig informatie over onze gerechten en onze drankjes werden van de acht keer vragen, maar twee keer gevuld. Dit was zeker een domper! Voor het eten kom ik terug, voor de service zeker niet. Hier moet aan gewerkt worden, want met zo'n service mist het restaurant een hoop inkomsten!
Nuray S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Enorm goede ontvangt en biedening. Wij voelden ons zeer welkom.
Oya O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk genoten van alles....supergezellig en superlekker...zeker een aanrader!
Ga er zeker vaker naartoe ????
Ook easy met trein te doen.
Werner D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Geef niet snel een 10.. dus bijna.. maar wat een super fijn restaurant. Aardige zorgzame obers. Eten met perfecte wijnen .. in een woord genieten.
Aanrader!
Isy V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Hier wordt gekookt met moed. Of overmoed? Soms lekker, soms over de top. Bediening enthousiast. Maar waarom eten serveren op een dierenschedel? Of suiker in een reageerbuis?
De heftig smakende verse pesto bij het nagerecht proefde misplaatst. De rode huiswijn (Malbec) was lekker, de witte (Grillo) bleek een zuur wijntje.
Vanwge de wachttijd (hadden we door ons geanimeerde gesprek niet gemerkt) werd nog eens bijgeschonken van het huis. Kortom, een interessante ervaring. Komen we terug? Misschien...
Bastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
En fantastische avond gehad door een combinatie van een attente bediening en gerechten van een bijzonder hoog niveau. Elk gerecht en garnering was bijzonder en zeer smaakvol. De wijnen uit landen als Azerbaijan pasten perfect bij het thema van ons vier gangen verrassingsmenu. We waren onder de 100 pp klaar en dat was het meer dan waard.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij hebben ons gewenteld in gevarieerde en heerlijke gerechten met een fantastisch wijnarrangement.
Ilse W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de tonijn was echt bijzonder goed! De bediening is wat stijfjes en de prijs-kwaliteitsverhouding is uit verhouding. De gerechten zijn relatief klein en een supplement van € 9,50 voor kaas ipv dessert is ook buiten proportioneel, zeker gezien het feit dat het 3 dunne flintertjes waren die we kregen.
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Fantastisch gegeten en super service, voor iedereen een aanrader als je houd van culinair genot!!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Beste restaurant waar ik in Utrecht tot dusverre ben geweest. Kunststukjes van heerlijke gerechten op je bord, de bediening is behulpzaam en vriendelijk; tempo is precies goed. Echt een topavond gehad.
hb B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Gistern heb ik weer verrast van chefkok Ayt. alles was prima.
heerlijk...bedining. keuken en sfeer was uitstekend
El Qatarijne verdient een ster en ik hoop dat zo snel gaan ze halen.
Mert W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten op een zaterdag avond midden in het hartje van Nederland. De chef heeft ons laten verrassen door 7gangen met een kaasplankje. Bediening zeer attent en heel aardig. Al met al een top restaurant waar Utrecht trots op mag zijn.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Ontzettend prettig verrast, unieke samenstelling van hoogwaardige westerse keuken en elementen uit het oosten.

Wijn arrangement pastte ook bijzonder goed bij de gerechten.
gervanlierop .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten en mooie smaken. Hartelijke ontvangst, echter scheen de felle LED-verlichting van de (overigens mooie) dry-aging kast recht in ons gezicht. Een eerste vraag of daar iets aan gedaan kon worden gaf aan dat dit niet kon, maar een collega schakelde simpel die LED's uit waardoor het ineens een stuk gezelliger werd :-)
Al met al een fijn restaurant waar we zeker nog eens naar terug gaan.
hugo V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Originele oosterse gerechten met een westerse twist. Goede wijn. Vriendelijke en gastvrije bediening Een echte aanrader.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Verassend restaurant. Leuke gerechten met een mengeling van diverse smaken. De bediening is redelijk formeel, de gerechten worden geserveerd alsof je in een sterrenrestaurant zit. Maar dat klopt dan toch niet helemaal in het totaalplaatje. De rest is namelijk behoorlijk losjes. En als je om zes uur hebt gereserveerd is het wel handig dat je dan de deur op tijd open doet voor je gasten. Er stonden nog meer mensen op de stoep. Die zijn ergens anders heen gegaan. Zonde, want het is top.
Gerard E.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ging in begin even mis. We hadden gereserveerd en werden naar een tafeltje toegebracht restaurant was nog leeg. Mijn vrouw vroeg of we een andere tafel konden krijgen.werd heel moeilijk over gedaan. Wij maakten daar een opmerking over en toen werd de ober pissig en zei dat er rekening moest worden gehouden bij het plaatsen van mensen met allergieën. We hebben defiscussie maar gestopt en verder genoten van het voortreffelijke eten de wijnen en de verder gelukkig voortreffelijke bediening.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Top eten en super service, een aanwinst!