El Qatarijne

• Utrecht-Centrum
  • ...

Over het restaurant El Qatarijne

Tot in de details

Bij El Qatarijne is over alle details nagedacht. De houten vloeren, vintage interieur en toch modern. Het is bijna magisch wat er op de zwarte borden verschijnt- uitgebalanceerde smaken east meets west. De menu's zijn gecreerd op basis van Franse kooktechnieken en de Ajurvedische vijf elementen leer, ingrediënten uit de Oriëntaalse, Mesopotamische en Ottomaanse keuken. Dit laat zich niet vangen in woorden.. Proeven!

Meer informatie over restaurant El Qatarijne

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00

• Af te huren
Mert W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Pim K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gisteren een reservering gemaakt voor 13 man. Onverwachts konden er vier man niet mee. Bij aankomst gemeld. Wilde de CHEF ons 4 EXTRA menus in rekening brengen omdat we het niet op tijd hadden gemeld. Dat uiteindelijk naar 1 extra menu naar beneden gepraat (bediening was hier gelukkig erg behulpzaam in). Dit alles terwijl we daar voor 30 euro per persoon bovenop onze menus hebben gedronken. Hele rare gang van zaken. Kom hier nooit meer terug en raadt andere af daar naar toe te gaan.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Ontzettend prettig verrast, unieke samenstelling van hoogwaardige westerse keuken en elementen uit het oosten.

Wijn arrangement pastte ook bijzonder goed bij de gerechten.
gervanlierop .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten en mooie smaken. Hartelijke ontvangst, echter scheen de felle LED-verlichting van de (overigens mooie) dry-aging kast recht in ons gezicht. Een eerste vraag of daar iets aan gedaan kon worden gaf aan dat dit niet kon, maar een collega schakelde simpel die LED's uit waardoor het ineens een stuk gezelliger werd :-)
Al met al een fijn restaurant waar we zeker nog eens naar terug gaan.
hugo V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Originele oosterse gerechten met een westerse twist. Goede wijn. Vriendelijke en gastvrije bediening Een echte aanrader.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Verassend restaurant. Leuke gerechten met een mengeling van diverse smaken. De bediening is redelijk formeel, de gerechten worden geserveerd alsof je in een sterrenrestaurant zit. Maar dat klopt dan toch niet helemaal in het totaalplaatje. De rest is namelijk behoorlijk losjes. En als je om zes uur hebt gereserveerd is het wel handig dat je dan de deur op tijd open doet voor je gasten. Er stonden nog meer mensen op de stoep. Die zijn ergens anders heen gegaan. Zonde, want het is top.
Gerard E.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ging in begin even mis. We hadden gereserveerd en werden naar een tafeltje toegebracht restaurant was nog leeg. Mijn vrouw vroeg of we een andere tafel konden krijgen.werd heel moeilijk over gedaan. Wij maakten daar een opmerking over en toen werd de ober pissig en zei dat er rekening moest worden gehouden bij het plaatsen van mensen met allergieën. We hebben defiscussie maar gestopt en verder genoten van het voortreffelijke eten de wijnen en de verder gelukkig voortreffelijke bediening.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Top eten en super service, een aanwinst!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren alleen wat verrast door de prijs en de high-quality van de gangen. Maar dat was puur vanwege het uitblijven van eigen vooronderzoek naar het restaurant. De service was belachelijk goed en we werden als koningen behandeld. Goede presentatie van het eten zowel visueel als verbaal. Heerlijk gegeten. Echte delicatesse. Aanrader.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Lekker gegeten en prettig tempo. Sfeer ook prima. Enig puntje van aandacht: we kozen "slechts" voor twee gangen (hoofd en toetje) Inclusief een aperitief, twee glaasjes wijn en twee koffie bijna 120,- vonden we toch aan de pittige kant. We kregen er weliswaar kleine hapjes tussendoor, maar toch. Liever dan de keuze het te laten bij de twee gangen, maar die gelegenheid hadden we niet.

Niettemin lekker gegeten!
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk vier uurtjes getafeld. Genoten van vijf gangen diner met wijn arrangement en de extra's die erbij komen. Zeker een aanrader.
De tafel van Han E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Met zijn vieren onthaald met een verrassingsmenu van drie gangen. Helemaal top, alles klopte. Redelijk geprijst en een uitstekende dis met verrassende gerechten die smaakvol en mooi opgediend werden.
Roeldrost1 D.
We hebben vanavond echt erg lekker gegeten , daar waren we het alle vier van harte mee eens. Bediening uitstekend, goede uitleg over ingredienten. Qua prijs/qualiteitsverhouding zeker een aanrader
rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de service was correct. Maar toch was het niet echt gastvrij en echt 'leuk'. Het personeel kwam wat arrogant over alsof ze zichzelf belangrijker vonden dan de gasten. Daardoor wordt je terughoudend met vragen stellen en zo. Vooraf werd alleen gevraagd hoeveel gangen we wilden eten en welke allergieen er waren. de prijs voor 3, 4, 5 of meer gangen werd er niet bijgezegd. Dat soort dingen. Het is lastig de vinger op de precieze plek te leggen, maar echt welkom en gewaardeerd voelde je je niet.
Sjaak M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Was prima!
Harry P B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
creatieve keuken, goede service, wijn te duur voor de geboden kwaliteit
Anne-Marie R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Geweldige avond met culinaire hoogstandjes, een aanrader!
F H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker gegeten en gedronken, volgens mij een van de beste restaurants van Utrecht
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten (4-gangenverrassingsmenu) en heerlijke wijn (4-gangenwijnarrangement). Bediening is erg netjes en legt duidelijk uit wat er op je bord ligt en er zijn goede wijnen bij gekozen. We hebben een super avond gehad en komen hier zeker terug. Ondanks dat ik deze beoordeling via Iens geef ( ;-) ), krijgen jullie wel een 10 van ons.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten en super goede service! Echt onder de indruk!
bionic .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wat zijn wij in de watten gelegd vanavond! In lange tijd niet zo lekker gegeten! Complimenten!! Heel verrassende smaken en heerlijke wijnen