El Qatarijne

Mariaplaats 24 3511 LL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant El Qatarijne

Tot in de details

Bij El Qatarijne is over alle details nagedacht. De houten vloeren, vintage interieur en toch modern. Het is bijna magisch wat er op de zwarte borden verschijnt- uitgebalanceerde smaken east meets west. De menu's zijn gecreerd op basis van Franse kooktechnieken en de Ajurvedische vijf elementen leer, ingrediënten uit de Oriëntaalse, Mesopotamische en Ottomaanse keuken. Dit laat zich niet vangen in woorden.

De keuze is een 3- ,4-, 5- of 6-gangen verrassingsmenu gaat, welke je desgewenst kunt uitbreiden naar 7 gangen... Proeven!

Meer informatie over restaurant El Qatarijne

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 15:00 Lunch 18:00 - 24:00 Diner

• Af te huren
Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant El Qatarijne

David V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker eten, goed verzorgd en originele wijnen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Mooi restaurant. Uitstekende bediening, bijzondere gerechten. Goede akoestiek, hier kan je op zachte toon een gesprek voeren.
T H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
In alle opzichten een bijzondere ervaring. Verrassende smaken, stijlvol gepresenteerd, gecombineerd met niet alledaagse wijnen uit onverwachte wijnstreken, alles in een heel hartelijke prettige ambiance. Voor mij en mijn tafelgast een memorabel diner.
Carole V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Verrassend eten, subtiele smaken, prettige turkse huiswijn. Nette bediening, wel wat haastig soms. We komen zeker terug om het 7 gangen menu te proberen
Geachte gast,

dank voor uw recensie; fijn dat uw diner "naar meer heeft gesmaakt"! We willen er geen excuses van maken, maar op de dag van uw bezoek was er van onze bedieningsbrigade iemand onverwacht ziek geworden; helaas hebben we hier geen vervanging meer voor kunnen regelen. Hoe dan ook zien we uit naar uw volgende bezoek!

Clemens G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Echt een restaurant met geweldig eten een topper in Utrecht . Geniet van alle bijzondere smaakcombinaties. Prachtige wijnen, chef Ayt is een topper, net als het hele team east meets west.
Geachte gast,

veel dank voor uw mooie recensie. Bij ons is een mooie lunch/diner altijd het resultaat van teamprestatie, dus het doet ons deugd dat dit opgemerkt wordt! We zien er naar uit om u in de toekomst weer te verwelkomen.

Berthy V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hebben van de gerechten ge noten, spannende combinaties met oog voor detail.
Geachte gast,

dank voor uw recensie; wij zijn dagelijks bezig om onze gasten tot in de puntjes culinair te verwennen. We vinden het leuk dat u hier zo van heeft kunnen genieten!

david M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Geweldig. Deze heren en dames gaan met een heerlijke keuken voor een michelinster. Dit is duidelijk te proeven. Heerlijk, creatief en mooie mix van midden oosters en westerse keuken. Bediening is super en prijs VS. Kwaliteit is uitmuntend, aanrader!
Geachte gast,

vriendelijk dank voor uw lovende recensie! Ook goed om te lezen dat u de prijs/kwaliteit verhouding in ons restaurant op waarde weet te schatten. Graag tot een volgend bezoek natuurlijk.

Chris D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Erg goed, thema van de avond was Libanees met verassingen in elk gerecht. Uitstekende service en uitleg bij de gerechten.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw recensie. Leuk om te horen dat u ons concept "East Meets West" zo waardeert. In ons menu komen Franse kooktechnieken samen met smaken uit het Midden-Oosten en andere werelddelen. In onze huidige menu (dat ieder seizoen wisselt) hebben de amuses en gerechten een bepaalde focus op Libanon; volgende keer zal dat weer anders zijn. Graag tot ziens!

Enver T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer verrassend menu en erg lekker. Erg gast vriendelijk behandeld en de gerechten waren op een bijzondere manier gepresenteerd. Leuke avond gehad!
Geachte gast,

Bedankt voor uw review. We zien er naar uit om u in de toekomst weer te ontvangen!

Frederique T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten, avondvullend programma met 7 gangen en ook nog twee keer amuses vooraf. Bijpassend wijnarrangement.
Alle gerechten een fijne verrassing qua smaken. Kom er zéker een keer terug!
Geachte gast,

bedankt voor uw bezoek en recensie; fijn om te horen dat u zo genoten heeft!

Nico E.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het eten was uitstekend, porties erg klein, maar mooie kwaliteit. De bediening was obligaat en niet erg geïnteresseerd. Op momenten zelfs wat hooghartig. Blijf het jammer vinden dat men geen gewoon water schenkt. We zaten er toch met 5 man flink uit te pakken.
Geachte gast,

Dank voor uw recensie. Goed om te horen dat u onze keuken zo waardeert; jammer dat u onze bediening als afstandelijk heeft ervaren. Laat duidelijk zijn dat wij iedere gast graag geheel tevreden zien vertrekken, maar dat wij staan achter onze keuze om u niet teveel te storen om zodoende de focus van Fine Dining niet te verleggen naar (in onze optiek) de "randzaken" van een restaurantbezoek. Ook de beslissing om één van de beste mineraalwaters van deze planeet (BRU) te schenken i.p.v. kraanwater is hierop gebaseerd. We hopen op uw begrip in bovenstaande, en benadrukken dat we u in de toekomst graag weer verwelkomen!

Britt V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Vier gangen menu met wijnarrangement was heerlijk. Bijzondere wijnen. Men doet erg zijn best om het je naar de zin te maken. En dat lukt prima.
Geachte gast,

dank voor uw bezoek en recensie hierover. Leuk om te lezen dat u ook zo van onze bijzondere wijnkeuzes, soms uit ongebruikelijke wijnlanden, heeft genoten. Graag tot een volgende keer!

Lisetta L.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Begin mei hier gegeten en compleet overdonderd door de geweldige smaken en de attente bediening. Goede wijnen passend bij de gerechten. Wat een smaaksensaties! Heerlijk!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het volledige 7 gangen menu gedaan en 7 x een verrrasing ondergaan.
De bediening was absoluut wat je mag verwachten van een restaurant in deze prijsklasse.
Geachte gast,

dank voor uw review. We zijn blij om te horen dat u ook onze zwarte brigade zo op waarde schat! We zien er naar uit om u in de toekomst weer te verwelkomen.

yesss .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Top eten goeie service en een mooie zaak,misschien richting een ster!!!komen zekers weer terug,zeer verfijnd het eten en zeer mooi opgemaakt,Topzaak
Geachte gast,

zeer fijn om te horen dat u zo genoten heeft van uw diner! Dank voor de lovende woorden en graag tot ziens.

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Zeeeeerrrr goed. Een echte aanrader.
Geachte gast,

hartelijk dank voor uw enthousiaste recensie; graag tot een volgend bezoek!

Eric N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten.....gerechten waren fantastisch.
De doorloop tijd vonden we wat aan de lange kant.
Van 20:00 tot 00:30 voor 6 gangen....maar
absoluut een aanrader!
Geachte gast,
hartelijk dank voor uw recensie. Wellicht dat u in onze culinaire rollercoaster even de tel bent kwijt geraakt, maar tijdens uw bezoek heeft u ons 7-gangenmenu genoten! Een doorlooptijd van 4,5 uur is bij ons in (ontspannen) setting daarvoor gebruikelijk, maar mocht u het sneller wensen geeft u dat dan een eventuele keer volgende bij reservering aan; dan houden wij hier zeker rekening mee.

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Leuk, lekker en goede / deskundige bediening!
Geachte gast, dank voor uw bezoek en recensie. Goed om te lezen dat u onze zwarte brigade zo waardeert; wij staan voor een hoog serviceniveau en zetten hier altijd graag genoeg personeel voor in!

Anke V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Een leuke en verrassend samengestelde maaltijd, east meets west, Prima wijnarrangement en mooie smaakcombinaties. Met liefde en aandacht gemaakt en opgediend. Een aanrader!
Geachte gast, leuk om te lezen dat ons motto "East meets West" u is bijgebleven, onze kookstijl is inderdaad een cross-over tussen diverse werelddelen. Met een diversiteit aan smaken proberen we hier binnen ons menu "Aytems van Inspiratie" te verrassen! Graag tot een volgende keer.

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Verrassende gerechten. Soms nog zoekend naar de juiste smaaksensatie. Op de goede weg om uit te groeien tot een klasse-restaurant.
Geachte gast, fijn dat u genoten heeft tijdens uw bezoek. Wij mikken op Fine Dining, en het is altijd fijn als dit gezien en gewaardeerd wordt! We ontvangen u in de toekomst graag weer.