Over het restaurant El Pueblo

Spaanse specialiteiten

De brandende zon, een grote kan sangria, goed gezelschap en heerlijke, authentieke tapas. Op de zon helaas geen garantie, maar op de rest wel. De kaart is uitgebreid en enorm divers en biedt echt voor elke smaak wat lekkers. De chef zet bekende klassiekers uit de Spaanse keuken op tafel, maar speelt ook graag in op het seizoen waardoor je zeker weten verrast wordt.

Meer informatie over restaurant El Pueblo

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag en zaterdag 17:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant El Pueblo

Bahram D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heeeeerlijk gegeten. Het eten is vers en hoog kwaliteit. Vele complimenten aan de chef voor zijn kookkunsten. Wij waren blind aan het bestellen om steeds weer verrast te mogen worden. Over de bediening ook niets aan te merken, erg gezellig meegedaan en goed geadviseerd. Leuke avondje uit. Zeker een volgende bezoek waard!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vanavond ouderwets heerlijk gegeten bij El pueblo. Bediening echt snel zonder opdringerig over te komen. Vriendelijk en gezellig . Het eten... kan het nog beter? Volgens mij niet. Ruime porties die heerlijk op smaak zijn. Spaanse muziek was nu ook achter in de zaal te horen.
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gisteren hier gegeten, we kregen voorin een tafel voor 2 personen en werden vriendelijk ontvangen door een Dame. Het eten was heerlijk en regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was. (De sangria is echt een aanrader!)
Bij het dessert werd de koffie vergeten en na de vraag of ze de koffie vergeten waren werd deze gelijk geregeld en kregen we een ruim glas likeur van de zaak. Wij komen hier zeker terug!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met mijn vriendin gaan eten in het nieuwe restaurant van El Pueblo n.a.v. diverse aanbevelingen van onze vrienden. Dit nieuwe pand is een mooie en gezellige zaak geworden en een aanwinst in de Dorpsstraat.
Het eten overtrof onze verwachtingen vooral de medaillons die waren echt zeer lekker en de rode wijn was ook subliem daarbij. De bediening was onovertroffen en met een dermate deskundigheid (waarvoor hulde) die je weinig aantreft in andere restaurants van dit genre. Dit eerste bezoek zal zeker vatbaar zijn voor herhaling in de toekomst omdat je er vele, smakelijke en gezellige uurtjes kan door brengen.
Loutre .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Interessante, mooie nieuwe kaart op een nieuwe locatie. Een top restaurant, super gezellig, een goede keuken en zeer vriendelijk personeel. Ze maken het iedereen naar de zin, een echte aanrader dus.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
afgelopen periode na de verhuizing nog 2 maal geprobeerd. Ik moet helaas constateren dat dit tevens de laatste keer was. De kwaliteit van de gerechten is een stuk minder geworden. voorbeelden: De inktvisringen waren nog niet gaar, ossenhaaspuntjes hadden een wat vreemde smaak door de olie. Misschien al gebruikt? De ossenhaas is volgens mij geen ossenhaas, maar biefstuk. De bediening is aardig, ook minder geworden. Check je bon! Daar komt bij dat de prijzen aardig zijn gestegen met een mindere kwaliteit.
Ietje V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Nieuwe locatie heeft minder sfeer en de tafeltjes staan erg dicht op elkaar. Bediening is vriendelijk maar ook rommelig. Wij hadden een tafeltje gereserveerd maar bij aankomst was er geen tafel vrij. Keuze op kaart is ook minder geworden en ook de kwaliteit vind ik niet meer zoals het was. Niet elke vernieuwing is een verbetering, blijkt hier maar weer.
margee .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Hier samen met vriendin heerlijk tapas gegeten. Vriendelijke bediening.
Wij vonden beide de bavette erg lekker en ook de pincho met zalm en ossehaas.
Mooie inrichting. Leuke zaak. Zeker nog eens bezoeken.
Evelyn D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
El Pueblo is verhuisd en daarmee is er flink ingeleverd op de sfeer, ook qua inrichting. Daarnaast te felle verlichting en geen fijne akoestiek.
Het eten was heerlijk, goed op smaak. Behalve de churros, die waren echt niet zo lekker (te vet en te lang gebakken). Of we dan iets wilde drinken om het weg te spoelen, maar dit stond vervolgens wel op de rekening bijgeschreven. Overigens wel nieuwe portie churros gekregen, maar die deed het ook niet voor ons.
Bediening vonden wij wisselend. Erg gastvrije meneer die hard z'n best deed. Overig personeel zo zo. Ook niet zo vlot als je verwacht. Na 5 kwartier een kaart gekregen en ook een tijdje droog gestaan.
Al met al goed gegeten, maar ik zou toch niet gauw weer terug gaan. Terwijl dit restaurant voorheen een favoriet van me was.
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Na lang wegebleven te zijn nu weer eens gegeten hier in de nieuwe zaak. Was lekker en voor herhaling vatbaar.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wat een goede bediening! Lekkere tapas! De akoestiek is wat gehoriger dan op de vorige locatie, maar inrichting moderner.
John D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vriendelijke bediening en lekker eten. Kom er zeker nog een keer terug!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was goed en vriendelijk.
M V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Leuk retaurant met goede service
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Echt een aanrader, super leuke bediening. Goede koks en heel leuke sfeer. Tapas voor ieder wat wils en wij zijn gevarieerde eters.... leuke eigenaar die trots is op zijn zaak en het eten is echt heel erg goed. We rijden er zelfs voor om :-)
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Jammer dat er geen glutenvrij brood op voorraad was !
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
De nieuwe lokatie vind ik minder sfeer hebben. Het is mooi maar mis de sfeer. De computer had storing waardoor de bediening het moeilijk had. Ze zijn erg vriendelijk. Zeker de jonge man. ????????
Maar veel te duur.
Yolanda H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Was er met 2 vriendinnen waarvan er 1 geen vlees eet, er was voldoende keuze. Naast de gangbare Tapa ook verrassende, smakelijke nieuwe Tapa. Redelijke prijzen. Goede bediening. Het vorige pand vond ik wat gedateerd en donker maar dit nieuwe pand heeft een frisse uitstraling.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Was gezellig!
Lea S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
El Pueblo is al jaren ons favoriete restaurant. Gezellige sfeer, beetje rommelig (positief bedoeld), heerlijk eten en fijn om na het eten nog even rustig iets te drinken.

Sinds kort is El Pueblo verhuisd naar de Dorpsstraat. Wij gingen op zaterdag 19 augustus voor het eerst naar de nieuwe locatie. Helaas is de locatie licht, strak en ongezellig. Tafeltjes die veel te dicht op elkaar staan, zodat alle gesprekken van alle tafeltjes in de nabijheid woordelijk te verstaan zijn. De grote ruimte achterin, waar wij zaten, was kaal, hel verlicht. De grote ramen keken uit op een in aanbouw zijnd terras. De tafeltjes waren zodanig klein, dat de menukaart er niet op paste, die hebben we dus maar op de voet van de tafel gelegd. De bediening was zoals altijd vriendelijk en behulpzaam, het eten lekker. Al was er wel een heel stuk minder keuze. Eerder waren er zo'n 100 verschillende tapas, nu nog maar 65. Veel van onze favorieten stonden niet meer op de kaart.

Mijn man en ik hebben op zich lekker gegeten, maar er was helemaal niets meer over van de sfeer die wij altijd zo prettig vonden. Wij waren heel erg teleurgesteld, we hadden ons de nieuwe locatie heel anders voorgesteld. Ik denk niet dat wij hier nog eens naar toe gaan. Jammer dat het zo'n desillusie was.