Over het restaurant El Pueblo

Spaanse specialiteiten

De brandende zon, een grote kan sangria, goed gezelschap en heerlijke, authentieke tapas. Op de zon helaas geen garantie, maar op de rest wel. De kaart is uitgebreid en enorm divers en biedt echt voor elke smaak wat lekkers. De chef zet bekende klassiekers uit de Spaanse keuken op tafel, maar speelt ook graag in op het seizoen waardoor je zeker weten verrast wordt.

Meer informatie over restaurant El Pueblo

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag en zaterdag 17:00 - 00:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Perry V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Veel keuze.
Nilas A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Hadden te weinig personeel. Wachttijden erg lang voor een tappas restaurant doordat de serveerders het te druk hadden. Eten is wel erg lekker
esther Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Weer enorm lekker gegeten en vriendelijke bediening. Veel keus aan kleine gerechtjes die met goede kwaliteit ingredienten zijn gemaakt. Gezellige sfeer en de bediening staat gelukkig niet continue bij je aan tafel om te vragen of alles naar wens is.
Jeanine V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijke plek met een ontspannen sfeer. Veel keuze en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader! Ze gaan verhuizen, ik ben benieuwd hoe dat zal zijn en ga er zeker heen.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
En voor de dinsdagavond gezellig bezet.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe locatie in de Dorpsstraat zelf.
beata.elzbieta.krysik K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Lange tijd niet geweest. Het eten was lekker, er waren niet te veel klanten dus het was nog lekker rustig. Vriendelijke bediening. We komen zeker terug.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Waren al zeker 5 jr niet meer geweest en is zeker positief verbeterd!
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Wat een geweldig sfeervol restaurant en de kwaliteit is TOP! De bediening heel gezellig, nu begrijp ik dat reserveren handig / nodig is.
Ga zo door, we komen zeker terug ????
Thierry L.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Leuke zaak en lekker (Ietswat veel frituurgerechten) en waanzinnig vriendelijk personeel. Flexibel met wensen, toppers! Heel fijne avond gehad.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten. De chef en Adnan hadden er duidelijk zin in. Wat een feestje: overheerlijke specials als eendenborstfilet in sinaasappelsaus, tonijntartaar en Catalaanse mosselen. Superlekker! De bediening vrolijk en goed. Natasja had alles onder controle. El Pueblo, een echte aanrader!

Marijke en Tieme Mulder
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Tapas 'andere stijl'. In plaats van een grote diversiteit aan kleine gerechtjes iets grotere gerechten, maar minder. Daarbij wel beter in balans. Aangenaam verrast door de rijke schakering van smaken, zonder dat overvloedig gebruik werd gemaakt van kruiden en specerijen. Iets minder Aioli bij de aardappelen zou een verbetering zijn. Nu leek het wel een friet met.
M B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Eten was erg lekker. Veel variatie, bediening was vriendelijk. Accommodatie is erg luidruchtig. Maar smaakten het eten niet minder om.
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het eten is uitstekend,alleen misten wij de stukjes zalm in de warme salade,die zaten er niet in!
Het bedienend personeel is servicegericht en vriendelijk.
erica V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten en t was weer geweldig. Service super en de gerechten ook.. echt een top avond.
Harald M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Leuk avondje uit!! Met mn vrouw dochter en aanhang, verschillende tapas gegeten met champignons met blauwe kaas was lekker
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Altijd lekkere en goede bereide hapjes, grote keus. En alles met zorg en aandacht gekookt. Voor mij de het beste tapa's restaurant van Nederland.
Djana V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Altijd weer een feest om hier een hapje te eten, heerlijk eten bij een goede gezellige sfeer, zeer vriendelijke bediening
Patricia R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Druk, maar dat is op valentijnsdag te verwachten. Bediening was snel voor de drukte, we hadden een film om 21.30 en we hebben het met gemak gehaald. Eten was heel lekker, zeker de patatas bravas zijn aan te raden.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Na (te) lange tijd hier weer ter gelegenheid van Valentijn samen gegeten. Gelukkig geen all you can eat concept meer, maar terug naar een mooie kaart. En gelukkig waren de Catalaanse mosselen als special verkrijgbaar, alleen al heirvoor verdiend Tino een standbeeld
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Bij de reservering ons favoriete tafeltje aangeven en ook gekregen. Perfecte avond gehad.