Over restaurant El Pueblo

Spaanse specialiteiten

De brandende zon, een grote kan sangria, goed gezelschap en heerlijke, authentieke tapas. Op de zon helaas geen garantie, maar op de rest wel. De kaart is uitgebreid en enorm divers en biedt echt voor elke smaak wat lekkers. De chef zet bekende klassiekers uit de Spaanse keuken op tafel, maar speelt ook graag in op het seizoen waardoor je zeker weten verrast wordt.

Meer informatie over restaurant El Pueblo

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag en zaterdag 17:00 - 00:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erica1982 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten en echt super bediening. De ober met lange vlecht in z'n haar doet echt een stapje extra voor de klanten. we hebben hier voor t eerst gegetenaar zeker niet voor t laatst.
Koos B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Voor het eerst hier gegeten. Een prima ervaring. Met zeven personen het tapas menu genomen. In twee gangen een tafel vol met lekkere hapjes. Ruim voldoende om de eetlust te stillen. De bediening verdient een 10. Vriendelijk en attent.
René V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Ik kom regelmatig bij El Pueblo en het is altijd dik in orde. Lekker glaasje sangria (van het huis) bij binnenkomst. De bediening vertelde dat de kaart onlangs is gewijzigd. Gelukkig nog steeds volop keuze. Erg lekker zijn de dadels in rauwe ham/bacon. Naast de kaart zijn er ook nog steeds de dagspecialiteiten. Ook erg lekker. De gerechten komen vlot door en zijn vers bereid. Dus lekker warm.
De dames van de bediening zijn bijzonder vriendelijk en letten goed op hun gasten.
Dus ook deze keer weer heerlijk gegeten in een fijne ambiance.
Moonen M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Dit is onze vaste eettent als we iets te vieren hebben. We komen hier al jaren. De laatste keer smaakte het anders maar net zo lekker. Toen bleek er een andere kok te staan. Die mag blijven zou ik zeggen :-) Er is voldoende keus, de ossehaaspuntjes in knoflookolie zijn echt heerlijk. En de spinazie is ook...
Samen met de lekker aioli enz. moet je wel houden van een vette hap met al die lekkere gefrituurde tapas. Voor de kids is er een leuk kindermenu waar ze ook kunnen kiezen voor de gehaktballetjes in tomatensaus en een ijsje toe. Prima geregeld!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Prima restaurant, geen uitzonderlijke maar gewoon goede tapas. De bediening is vriendelijk en enthousiast. Je zit er gezellig. Leuke inrichting met een open plafond waar het zonlicht doorheen schijnt.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Prima tapas gegeten bij El Pueblo. Grote zaak, met mooi terras. Tapas waren goed bereid, van één gerechtje was het vlees iets aan de taaie kant maar alle andere gerechten waren perfect qua malsheid. Ik vond met name de Iberico Ham met rundvlees heerlijk. Prijs kwaliteit was prima.
RonnVanEtten .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Ja hoor, het was weer zo ver.

Weer met vrienden lekker Tapas gegeten bij El Pueblo.
De kaart is in de tijd wat aangepast (helaas geen bacon in Tempura meer...snik), maar blijft interessant, met veel heerlijke hapjes.

Tot de volgende keer!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Vanavond bij El pueblo pinchos gegeten. Deze waren erg lekker. Vijf verschillende smaken op een knapperig broodje. Daarna even wachten op de Paella. Deze wordt namelijk vers gemaakt. Het was heerlijk.
RedShy .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wij kwamen El Pueblo op internet tegen omdat wij een tapas restaurant zochten en in de buurt in een hotel zaten.
Wat een leuke en goede ervaring! Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening en dat alles voor een prima prijs. Ook de sfeer was goed; leuke muziek, leuke aankleding en een sangriaatje van het huis. Top, als we nog eens in de buurt zijn dan komen we zeker weer eens langs.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
We hebben lekker gegeten alleen jammer dat er teveel knoflook in de Catelaanse mosselen zat. We zijn gewenst om knoflook te eten maar dit was echt overdreven, jammer
Kimbaie .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
De lekkerste tapas eet je bij el pueblo. Dit komt waarschijnlijk door de Spaanse chef in de keuken. We hebben 1x gehad dat iets niet goed was en dit werd direct opgelost. Weet je niet goed wat je moet bestellen ga dan voor het verassingsmenu. Mijn grote favorieten: ossehaaspuntjes in blauwe kaas, champignons in knoflook, patta negra, stoofpotje
Caja V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Leuke avond gehad. Vriendelijke bediening, prettige sfeer en lekkere gerechtjes. De ossenhaaspuntjes, de stoofschotel, stokbrood met serrenoham zijn toch wel mn favoriet.
Ook rookruimte aanwezig. Ideaal voor rokers om zo na een tapas ronde even uit te buiken. We gaan hier zeker nog eens vaker komen.
Bontje .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
wij komen om de paar maanden hier eten dus mijn tienen zijn niet voor niets. Het is gezellig, er hangt een leuke sfeer en het eten is heerlijk. Als je dan kijkt naar wat je moet betalen dan is dat je meer dan waard. Vanavond waren wij er weer. Gezellige muzikanten, heerlijke wijnen en vooral lekker eten. Maar de koks en bediening wil ik nog even in het bijzonder noemen. Er was een geliefd gerecht van ons, van de kaart geschrapt maar de koks waren, ondanks de enorme drukte, niet te beroerd om dat gerechtje voor ons te maken, chapeau! Ondanks dat we voor zeven man hadden gereserveerd maar door zieken slechts met z'n tweeën kwamen werden wij op onze wenken bediend. Ze zijn altijd in voor een gezellig praatje, heel fijn!
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Het " all you can eat" bieden zij gelukkig niet meer aan. Daar maakten wij overigens bijna nooit gebruik van omdat wij meestal 2 a 3 gerechten eten en daar voldoende aan hebben. Nu ook 3 gerechten, rundvlees met rucola plateau, geitenkaas en de visschotel, bij elkaar €25, best aan de prijs, dit was ik niet gewend. Rundvlees en geitenkaas prima, de visschotel vond ik te zout en de mosselen hadden een vreemde bijsmaak, heb ik bijna volledig laten staan dus. Overige tafelgenoten hebben prima gegeten, 1 tafelgenote met dezelfde visschotel deelde mijn mening. De rekening was pittig, en klopte niet, werd keurig hersteld, maar was na correctie toch nog bijna €150. Mij verbaasde vooral de rode wijn, 2 glazen voor €13,90, bijna €7 per glas !!! Dit werd mij niet verteld en stond ook niet zo op de kaart, ik kreeg de vraag of ik de huiswijn wilde of een Rioja, ik koos voor het laatste. Blijkbaar een "open wijn", vertel dit er dan bij, en schenk dan uit deze fles aan tafel! Al met al een prijzig etentje voor een paar gerechten die lekker waren, maar niet tegen deze prijs. Jammer. Ik heb de sfeer voor mijn tafelgenoten niet willen verstoren en er tijdens het diner niets over gezegd.
Hcg .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Leuke tent met een luidruchtige ober die zich zelf nog al leuk vond.
Porties waren niet erg groot of bijzonder, dat had ik zelf thuis nog beter kunnen maken.
Alles opgediend op een dessert bord en maar aandringen of we nog een drankje wilden bestellen.
Absoluut geen aanrader meer
Beste proever in spe,
Wij vinden het jammer dat uw ervaring met ons restaurant niet aan uw verwachting heeft voldaan, maar gelukkig deelt u dit wel via IENS. Uw waardering heeft ons verrast, zeker als u het vergelijkt met de andere recensies op IENS en deze koppelt aan onze inspanningen om het alle gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken. Ook u natuurlijk. Tapas eten is net iets anders dan wat u waarschijnlijk uit andere restaurants kent. Het kenmerkt zich door kleine hapjes, geserveerd op kleine bordjes, maar hopelijk wel van uitstekende kwaliteit. Helaas laat uw verhaal dat ongenoemd. Wij blijven onze best doen om door velen als goed ervaren beleving in ons restaurant, inclusief bediening, te handhaven. Wij hebben de betreffende avond, voor zover bekend, geen klachten van u direct vernomen. Wat te meer zonde is, want daardoor hebben wij geen kans meer ons aan u te bewijzen. Wij hopen u in de toekomst toch weer te mogen begroeten.
Demanmetdehamer .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Meer dan 11 jaar geleden bracht de Zoetermeerse kookgod Steven Talens 'tapas' naar mijn stad.
Met ongelofelijk veel enthousiasme en vakmanschap wist hij in geen mum van tijd het conservatieve Zoetermeerse publiek voor zijn tapas achter de geraniums vandaan te krijgen.
Vele conculega's deden ook een gooi naar dit succes maar alle faalde hierin doordat zij het goed bereiden van echte Spaanse tapas zwaar hadden onderschat.
Na de verhuizing van het restaurant naar een groter pand wilde Talens nog meer publiek aan zijn restaurant binden en bedacht een all you can eat formule, ook dit liep weer als een trein.
Uiteraard was er weer snel een kaper op de kust, een franchise formule, compleet met rokende frituren en sangria uit kartonnen pakken streek ook in Zoetermeer neer.
Steven en zijn team hebben zich ook hierdoor niet laten kisten en namen de zware beslissing te stoppen met de all you can eat formule en zijn weer voor 110% kwaliteit gegaan.
Dit uit zich in een enorme kaart met alleen maar huisgemaakte verse tapas van zeer hoge kwaliteit.
Het is een mooie zaak waar veel en goed onderhoud in wordt gedaan.
Mijn favoriete tapas zijn de zalm van de grill en de ossenhaas puntjes.
Er komt een leuk publiek bij El Pueblo, zeker nu het geen eetwedstrijd meer is.
de prijzen zijn gangbaar, het is het waard!
Zoetermeer se siente bien en el pueblo
Jona1001 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Eten was heerlijk. Alles smaakte goed. Van de starter, broodjes met diverse soorten beleg, zalm, ham, iberisch vlees, geitenkaas tot en met nagerecht. Diverse tapas gehad, vlees, vis, vegetarisch, en alles was in goede balans, en vers.

Service: In een woord: Geweldig. Ze heten je welkom, begeleiden je naar je tafel, gelijk informeren of men wat wil drinken. Toen er iemand van de bediening een pen liet vallen werd er meteen excuus aangeboden. We zagen een mosselpan voorbij komen en die zag er goed uit. Gevraagd welk gerecht dat op de kaart was. Bleek inmiddels niet meer op de kaart te staan, maar we konden het wel bestellen omdat ze dit vandaag speciaal hadden bereid voor vaste klanten. Overbodig om te zeggen dat dit ook heerlijk was. Toen we twijfelden of de kipspies wel helemaal gaar was, werd het gerecht meteen meegenomen en werd er later een geheel nieuw kipspies geserveerd. Die actie kwam geheel uit personeel zelf, toen ze ons gesprek opvingen.

Decor: Erg vol, tafels,dicht op elkaar, erg rumoerig, tafels aan de lage kant, en plakstoelen. De kwaliteit van het eten is echter zo goed dat je dit voor lief neemt.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
De kaart is aangepast. Helaas wordt niet aangegeven wat nieuw is. Verschillende soorten vis besteld. Smaken zijn goed. Ook op tijd geserveerd. Door een fout in de keuken een extra gerecht erbij, zonder de kosten. Tip voor het personeel: beantwoord een bestelling niet met: " is goed".
RonnVanEtten .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Tapas-restaurant.
Sfeer.
Vriendelijk personeel.
En ... jaja .... nog steeds héérlijke gerechten, voor elk wat wils.
Een plankje met voorgerechten die gewoonweg smullen betekenen.
En dan de nodige kleine gerechtjes, elk top!
Jammer dat de bacon in Tem pura er niet meer is, maar er is nog steeds een interessante kaart met een overdaad aan heerlijke hapjes.
Tot de volgende keer!
Andrea R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Als je bij El Pueblo eet, waan je je eventjes in Spaanse sferen. Vooraf kregen we pinxtos - geheel volgens de Catalaanse traditie - met zorgvuldig gekozen combinaties. Het leek net of we aan de Andalusische kust zaten nadat we de gambas al ajillo, de gefrituurde spiering en de ossenhaaspuntjes met cabrales proeften. De bediening is super en legt je in de watten. De stap van "all you can eat" naar "the best you can eat" is terecht en El Pueblo maakt de belofte zeker waar!