Over het restaurant El Pueblo

Spaanse specialiteiten

De brandende zon, een grote kan sangria, goed gezelschap en heerlijke, authentieke tapas. Op de zon helaas geen garantie, maar op de rest wel. De kaart is uitgebreid en enorm divers en biedt echt voor elke smaak wat lekkers. De chef zet bekende klassiekers uit de Spaanse keuken op tafel, maar speelt ook graag in op het seizoen waardoor je zeker weten verrast wordt.

Meer informatie over restaurant El Pueblo

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag en zaterdag 17:00 - 00:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Djana V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Altijd weer een feest om hier een hapje te eten, heerlijk eten bij een goede gezellige sfeer, zeer vriendelijke bediening
Patricia R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Druk, maar dat is op valentijnsdag te verwachten. Bediening was snel voor de drukte, we hadden een film om 21.30 en we hebben het met gemak gehaald. Eten was heel lekker, zeker de patatas bravas zijn aan te raden.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Na (te) lange tijd hier weer ter gelegenheid van Valentijn samen gegeten. Gelukkig geen all you can eat concept meer, maar terug naar een mooie kaart. En gelukkig waren de Catalaanse mosselen als special verkrijgbaar, alleen al heirvoor verdiend Tino een standbeeld
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Bij de reservering ons favoriete tafeltje aangeven en ook gekregen. Perfecte avond gehad.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer rumoerig, tafeltjes te dicht bij elkaar. Eten was redelijk, niet goed in verhouding tot de prijs. Voor ons niet meer!
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met vrienden gegeten. Goede ontvangst en ontzettend leuke bediening. Wij hadden het verrassingsmenu, dit is goed samengesteld. Met een heerlijk nagerecht toe gingen wij als zéér tevreden klanten naar huis.
We komen zeker nog een keer eten. Succes.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goed restaurant, gezellig ook, eten was prima. Heb heerlijk gegeten, ook mijn familie. Alleen die gasflessen vond ik wat rommelig.
hookipooki .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Erg goed eten, vriendelijke bediening , alles zeer vers en dat proef je.... beste tapas restaurant waar ik tot nu toe ben geweest.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Topdrukte tijdens de kerstdagen. Desondanks een zeer vriendelijke en persoonlijke bejegening. Gerechtjes (tapas) waren stuk voor stuk voortreffelijk!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Prima Spaans restaurant waar wij al tientallen keren gegeten hebben. Personeel is gastvrij, de sfeer is relaxed. De het kaart is gevarieerd en het eten is vers en van goede kwaliteit. Absoluut een aanrader.
Micha V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Prima gegeten met Kerst. Ondanks de aangekondigde krapte in staf door ziekte absoluut geeen lange wachttijd. Goede sfeer, vriendelijke bediening en goed eten.
larrychatelin .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Eten was prima, goede kwaliteit en erg lekker! Bediening zeer vriendelijk zonder opdringerig te worden. Wat voor ons erg belangrijk is. Al met al was het een zeer geslaagde avond uit. Zeker voor herhaling vatbaar!
Leone Q.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten en bediening erg goed.
Ruim voldoende eten .
Min punt is dat je bij binnen komst eerst langs stinkende wc s moet
Maar zeker een restaurant waar ik nog eens naar terug ga
Gezellige en goede tent
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk eten en gezellige bediening.
Koos B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Voor het eerst hier gegeten. Een prima ervaring. Met zeven personen het tapas menu genomen. In twee gangen een tafel vol met lekkere hapjes. Ruim voldoende om de eetlust te stillen. De bediening verdient een 10. Vriendelijk en attent.
erica V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten en echt super bediening. De ober met lange vlecht in z'n haar doet echt een stapje extra voor de klanten. we hebben hier voor t eerst gegetenaar zeker niet voor t laatst.
René V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Ik kom regelmatig bij El Pueblo en het is altijd dik in orde. Lekker glaasje sangria (van het huis) bij binnenkomst. De bediening vertelde dat de kaart onlangs is gewijzigd. Gelukkig nog steeds volop keuze. Erg lekker zijn de dadels in rauwe ham/bacon. Naast de kaart zijn er ook nog steeds de dagspecialiteiten. Ook erg lekker. De gerechten komen vlot door en zijn vers bereid. Dus lekker warm.
De dames van de bediening zijn bijzonder vriendelijk en letten goed op hun gasten.
Dus ook deze keer weer heerlijk gegeten in een fijne ambiance.
Moonen M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Dit is onze vaste eettent als we iets te vieren hebben. We komen hier al jaren. De laatste keer smaakte het anders maar net zo lekker. Toen bleek er een andere kok te staan. Die mag blijven zou ik zeggen :-) Er is voldoende keus, de ossehaaspuntjes in knoflookolie zijn echt heerlijk. En de spinazie is ook...
Samen met de lekker aioli enz. moet je wel houden van een vette hap met al die lekkere gefrituurde tapas. Voor de kids is er een leuk kindermenu waar ze ook kunnen kiezen voor de gehaktballetjes in tomatensaus en een ijsje toe. Prima geregeld!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Prima restaurant, geen uitzonderlijke maar gewoon goede tapas. De bediening is vriendelijk en enthousiast. Je zit er gezellig. Leuke inrichting met een open plafond waar het zonlicht doorheen schijnt.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Prima tapas gegeten bij El Pueblo. Grote zaak, met mooi terras. Tapas waren goed bereid, van één gerechtje was het vlees iets aan de taaie kant maar alle andere gerechten waren perfect qua malsheid. Ik vond met name de Iberico Ham met rundvlees heerlijk. Prijs kwaliteit was prima.