Over het restaurant El Pueblo

Spaanse specialiteiten

De brandende zon, een grote kan sangria, goed gezelschap en heerlijke, authentieke tapas. Op de zon helaas geen garantie, maar op de rest wel. De kaart is uitgebreid en enorm divers en biedt echt voor elke smaak wat lekkers. De chef zet bekende klassiekers uit de Spaanse keuken op tafel, maar speelt ook graag in op het seizoen waardoor je zeker weten verrast wordt.

Meer informatie over restaurant El Pueblo

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag en zaterdag 17:00 - 00:00

Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
El Pueblo in de nieuwe vestiging. De eetruimte achterin heeft sfeer maar is (nog?) erg "clean". Minder sfeer als voorin en in de oude vestiging. Door strakke afwerking ook rumoerig.
De gerechten zijn onveranderd goed van kwaliteit zoals we gewend zijn. En daar gaat het om. We komen terug!
Karlijn B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Mooie zaak, je ziet dat ze er net zitten. Denk dat je er heerlijk op het terras kan zitten als het af is.
Zijn vriendelijk ontvangen en geholpen.
Het eten was qua kwaliteit niet al te best, vooral veel te doorgebakken vlees/vis. Heel jammer want je zou denken dat tapa's niet zo droog en taai hoeven te zijn (zalm heel droog, spareribs taai, kip ook droog)
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Ondanks de reservering waar we zelf iets later op binnen kwamen, moesten we wachten aan de bar. Vooral voorin een leuke nieuwe inrichting na dd verhuizing van El Pueblo, hoewel de tafels te dicht op elkaar staan ook hier. Na wat Sangria mochten we achterin plaatsnemen. Excuses waren er voor het wachten en dat was dan ook geen probleem. De kaart is onveranderd en de tapas zijn van gemiddelde kwaliteit: soms lekker en soms ongeïnspireerd. Helaas is het na de verhuizing nog net zo heet en benauwd en waren er verschillende tafels die (gelukkig) de deur bij hun tafel op zetten. Airco of een andere vorm van klimaatcontrole moet echt toegevoegd worden, zeker achterin. De service voldeed maar ook niet meer dan dat.

Al met al is er veel meer mogelijk op de nieuwe lokatie met een meer verfijnde kaart, een ruimere setup, vrolijkere bediening en een beter klimaat. Nog werk aan de winkel!
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De pinxtos en tapas waren heerlijk van smaak en mals
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was lekker, de bediening had het erg druk maar deed het goed, heel vriendelijk. Er stond aan het eind wel wat drinken op onze Bon die er niet hoorde, maar dat werd snel opgelost.
Sona R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Leuke nieuwe zaak.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
heerlijk gegeten. Zelf vonden wij de ambiance van het oude pand gezelliger, maar de moderne inrichting is zeker mooi gedaan. We misten een achtergrondmuziekje in de zaal achterin (bij de bar was wel muziek) en door de grote ramen zag je heel veel rommel buiten liggen. Eten is niet te pittig en geschikt voor kinderen, al zou er wel iets meer kindgerichte dingen kunnen zijn (bv. kleurplaat, kinderijsje op dessertkaart). Ook qua kindergerechten zijn er eigenlijk alleen gekruide nuggets. Misschien nog wat simpele wordtjes erbij bedenken. Maar zoals gezegd heerlijk gegeten, we komen zeker terug
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Voor ons was het de tweede keer dat we hier gingen eten, na een lange tijd. Wat gelijk opviel was de lichtere inrichting. Ook de prijzen waren hetzelfde gebleven. Helaas waren de porties aan de karige kant als je ziet wat je er dan voor betaalt, bijv. de spinazie kaaskroketten (drie kleine balletjes voor € 4,75) en de tostini (een sneetje stokbrood voor € 2,50). Het eten is gemiddeld. De smaken zijn niet uitgesproken, dus het is zeker geschikt om met kinderen naar toe te gaan.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het is even wennen aan de nieuwe locatie van El Pueblo. Maar het heeft alles in zich om erg succesvol te worden. We komen zeker nog een keertje terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten, gezellige avond gehad!
Perry V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Veel keuze.
Nilas A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Hadden te weinig personeel. Wachttijden erg lang voor een tappas restaurant doordat de serveerders het te druk hadden. Eten is wel erg lekker
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Weer enorm lekker gegeten en vriendelijke bediening. Veel keus aan kleine gerechtjes die met goede kwaliteit ingredienten zijn gemaakt. Gezellige sfeer en de bediening staat gelukkig niet continue bij je aan tafel om te vragen of alles naar wens is.
Jeanine V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijke plek met een ontspannen sfeer. Veel keuze en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader! Ze gaan verhuizen, ik ben benieuwd hoe dat zal zijn en ga er zeker heen.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
En voor de dinsdagavond gezellig bezet.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe locatie in de Dorpsstraat zelf.
beata.elzbieta.krysik K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Lange tijd niet geweest. Het eten was lekker, er waren niet te veel klanten dus het was nog lekker rustig. Vriendelijke bediening. We komen zeker terug.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Waren al zeker 5 jr niet meer geweest en is zeker positief verbeterd!
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Wat een geweldig sfeervol restaurant en de kwaliteit is TOP! De bediening heel gezellig, nu begrijp ik dat reserveren handig / nodig is.
Ga zo door, we komen zeker terug ????
Thierry L.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Leuke zaak en lekker (Ietswat veel frituurgerechten) en waanzinnig vriendelijk personeel. Flexibel met wensen, toppers! Heel fijne avond gehad.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten. De chef en Adnan hadden er duidelijk zin in. Wat een feestje: overheerlijke specials als eendenborstfilet in sinaasappelsaus, tonijntartaar en Catalaanse mosselen. Superlekker! De bediening vrolijk en goed. Natasja had alles onder controle. El Pueblo, een echte aanrader!

Marijke en Tieme Mulder