Meer informatie over restaurant El Popo

• Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant El Popo

Myrthe H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Doordat ik kamp met Coeliakie vind ik uiteten gaan vaak spannend, maar bij El Popo is het een feestje want ik kan daar heerlijk en zorgeloos glutenvrij eten, echt een aanrader!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk eten in prachtige kleurrijke Mexicaanse sferen. Erg lekkere cocktails - probeer de passievrucht mojito! Dessert was ongelofelijk.
Lumiek K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Erg lekker gegeten! Vooral de tapas vinden wij een echte aanrader! Probeer wel een gaatje over te houden voor het toetje!!! Het personeel is erg vriendelijk en gezellig.
Carlien N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten en lekkere cocktails gedronken. Ook een restaurant waar de bediening oprechte service laat zien! Gracias
eddy J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Zonder te reserveren konden we toch nog een plekje bemachtigen in deze drukke zaak, prima gegeten, heerlijk kip gerecht uit gietijzeren pan met lekkere kruiden, ook leuke en vlotte bediening. Een minpunt is dat het er druk is en dus ook veel lawaai. Verder een echte Aanradar!
Marike1982 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gisteren zijn we bij El Popo gaan eten met zijn tweeën. Direct viel ons de nieuwe kaart op. Er is nu veel minder keus en enkele van onze favorieten zijn verdwenen. Vooraf namen we de nachos. Een grote portie voor twee, maar helaas licht verbrand. Daarna namen we elk een ander vleesgerecht. Beide waren smakeloos (dat zijn we niet gewend hier!) en één van de twee wederom licht aangebrand.

Geen idee of het aan de drukte lag (hoewel het terras leeg was, en daar zouden ze toch ook op voorbereid moeten zijn midden in de zomer), of aan de nieuwe kaart, of iets anders, maar het viel ons zwaar tegen. hoewel we hier vaker geweest zijn, gaan we voorlopig elders kijken
Rijkje V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
15-08-17, Deventer,
Vanavond twee gerechten afgehaald bij El Popo, er is een nieuwe kaart dus we zijn benieuwd. Een maal Juan's chicken burrito en een maal Spicy chili stew. Het was Genieten met een grote G. Wij blijven komen!
Rijkje Veldwachter en buurvrouw Mariet.
Dave H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
De nieuwe kaart was een ramp.
Het is onoverzichtelijk vormgegeven, bestaat uit kleine, smaakloze gerechten en heeft minder keuze.
Het eten serveren ze tegenwoordig in een krant, zal wel een hipster-dingetje zijn waar ik niks van begrijp.
Als dat nou het enige was a la maar het eten smaakt ook naar een natte krant. Wat dat betreft past het perfect bij de presentatie van het gerecht. Als dat is wat ze willen bereiken met de nieuwe kaart ben ik erg onder de indruk. Alhoewel ik me dat niet kan voorstellen als je een commerciële zaak runt.

Kortom: het eten was smaakloos, de porties zijn klein en lauw en dat proberen ze dan goed te maken met een laf gratis toetje.
Ik kwam hier al 10 jaar met enige regelmatig en nu dus nooit meer.

De kebabzaak tegenover is van betere kwaliteit.
Carol H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
De sandwiches waren erg leuk om te zien en de bediening erg vriendelijk en voorkomend. Het ziet er erg gezellig uit en het was er erg rustig.
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Waar zijn de lekker spareribs gebleven? Tweede ronde spareribs was gewoon verbrand en het vlees zat verkoold aan de robben. Wel vaker mee gemaakt dat de eerste ronde goed was en de tweede zwaar teleurstellend. Dit gedeeld met de bediening. Oh, dat is voor het eerst. Bij het afrekenen kregen we de vraag of alles goed was... Nee, zeiden we en de reactie was € 103,45 alstublieft. Wij komen nooit weer, helaas!
at W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
vandaag gegeten bij el popo. Een aantal losse tapas besteld. Lekker en divers. Grote porties en heerlijk om te delen. Als dessert verschillende kleine desserts genomen. Hierdoor verschillende desserts van de kaart kunnen proberen. Erg lekker. bediening was erg vlot en vriendelijk en een prettige sfeer. Wij komen zeker nog eens!
Ab N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zeer smakelijk eten, professionele bediening en een sfeervolle (wel ietwat donkere) aankleding. Er valt zoveel te kiezen, dat het combinatiegerecht een welkome oplossing is voor de keuzestress!
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij El popo! Een tijd terug heb ik met mijn vriendin een tegoedbon gekregen voor een diner voor twee. Zelfs de drankjes waren inbegrepen. Het personeel was vriendelijk en her eten heerlijk. De sfeer is altijd goed bij El popo, echt Mexicaans! Zeker een aanrader wanneer je in Deventer bent
Rosalein V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij El Popo! Bij de reservering al aangegeven dat ik een lijstje allergieën heb, maar dat kon prima. Bij aankomst leek alsof al het personeel op de hoogte was en dat geeft een vertrouwd gevoel. Er is een glutenvrije kaart en alles wat daarop stond kon voor mij aangepast worden. Ik heb ontspannen kunnen eten en ook nog lekker! Daarnaast ook nog eens heel vriendelijk personeel en een knus zaakje om te eten. Aanrader!
suuzje .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Na al een tijd niet meer bij el popo te zijn geweest, gisteren met mijn man maar weer eens binnen gestapt. Sfeer is gezellig druk, bediening (mag ik namen noemen? als het positief is wel toch? Leonie) zeer opmerkzaam en vlot. Je weet vantevoren dat je niet in een a la carte zit, dus daar ga ik het niet mee vergelijken. Eten hier, was mijn ervaring uit het verleden, is relatief snel en gezellig een hapje eten, tegen een redelijke prijs.
Toch maar weer eens de fahitas beef besteld. Vlees prima bereid. Maar oh wat jammer, er zat een alles overheersende bbq saus over heen. Er werd ons verteld dat dit sinds een tijdje gedaan wordt. Wat een teleurstelling, de saus is zo allesoverheersend dat je eigenlijk niets anders meer proeft. En ook de paprika en ui die eerder altijd volop in mijn pannetje aanwezig waren, was nauwelijks terug te vinden. Meer groente, minder (geen) saus zou de ervaring een stuk beter hebben gemaakt.....
Babette D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Al een paar keer geweest. Vriendelijk, sfeervol en gezellig restaurant. Nette bediening, die ook echt aandacht voor je heeft. In het weekend vind ik het wel wat druk, dus wij gaan liever doordeweeks. Geen a la carte, maar heerlijk eten voor een leuke prijs. (En lekkere cocktails!)
Jojsz .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Afgelopen maandag verraste mijn vriend mij met een etentje bij El Popo. Het restaurant is sfeervol en een decoratie passend bij het type restaurant wat ze zijn. De één zou dit leuk vinden, de ander vind het druk, wij vonden het vooral heel leuk en gezellig! Als voorgerecht hadden wij een tapas schotel voor 2 personen, heerlijk! Sommige dingen iets te scherp voor ons, maar dat is eigen smaak. Als hoofdgerecht hadden wij allebei het zelfde gekozen namelijk; Mixed Fajitas Especial, dungesneden rib-eye en gamba's. Echt fantastisch! Je krijg teen pannetje bet de rib-eye en gamba's en daar onder wat paprika en ui, daarbij krijg je zure room en een Mexicaanse salade. En voor ieder 3 tortilla's waar je dus zelf de room op kunt smeren en vervolgens beleggen met de rib-eye en/of de gamba's. Het hele idee vond ik al leuk en de smaak was echt heerlijk! Als dessert hadden wij een grand dessert voor 2 personen, ook weer heerlijk! De bediening was goed, vriendelijk en behulpzaam.
Kortom een hele leuke avond gehad en heerlijk gegeten!
BPB .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Ik kom hier regelmatig, mede door de kortingsbonnen die ze 1 x per jaar verkopen.

Leuk en gezellig restaurant, maar je kan hier beter door de weeks naar toe gaan, in het weekend is het erg druk en de kwaliteit schommelt dan behoorlijk, evenals de jonge bediening.
Het beste kun je er op maandag eten!

Mijn favoriete gerecht is en blijft de aan tafel geflambeerde biefstuk! De spare-ribs zijn er ook erg lekker. Tapas is niet echt aanrader, maar dat is mijn mening.

Maar vooral de cocktails zijn werkelijk super! Niet uit een machine, vers, ruime hoeveelheid alcohol!
Aliekeet .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Een paar jaar geleden hier heerlijk verse tapas gegeten, dus mijn ouders en vriend meegenomen om mijn afstuderen te vieren. Grote fout. Ik ben dol op tapas, dus we bestelden voor ons vieren een mix van tapas met vlees, vis en vegetarisch á 16 euro p.p. Het zag er gezellig uit, uitgestald op een etagère en in schaaltjes. Niet alles was helemaal herkenbaar als voedsel, volgens de ober waren de zwartgeblakerde chorizo stukjes niet verbrand maar zo donker vanwege de rode wijnsaus. Gelukkig wist hij duidelijk uit te leggen wat alles was wat we voorgeschoteld kregen, alleen een beetje jammer dat wij geen idee hebben wat de Mexicaanse gerechten in het Nederlands zijn. Gaf niks, we konden door de schaarse verlichting toch niet zien wat we aten. Proeven konden we het helaas ook niet, smaak was ver te zoeken, het was alleen duidelijk dat letterlijk driekwart uit de frituur kwam. Het brood en de salade vormden daarop de enige uitzondering. Wel vriendelijke bediening en gezellige entourage, als je houd van hysterisch gedecoreerde restaurants. Mijn vriend stelde voor om het restaurant alsnog te bellen om onze klacht voor te leggen, maar al zouden ze een gratis diner voor vier aanbieden om het goed te maken, dan nog betwijfel ik of we hier nog een voet over de drempel zouden durven te zetten.
Eddie K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
De op 10 februari geplaatste recensie, waarin ik repte over foutieve berekening van de kindermenu's, blijkt niet terecht te zijn. Eén en ander berust op een misverstand, veroorzaakt door grote drukte in dit uitstekende restaurant.