El Popo Limburg

• Af te huren , Terras
6,8
Ron En Sonja Q.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Wij zijn hier in april gaan eten en ik moet zeggen het ziet er gezellig uit en het personeel is vriendelijk!!!!
Ik ben vegatarisch en ze hadden wel een paar gerechten die mij aantrokken en het was ook erg lekker (ik had taco's met groenten)maar wat mij opviel is dat als ik geen voorgerecht en nagerecht had genomen (wat trouwens ook erg lekker was) was ik toch wel met honger naar huis gegaan ik had twee schelpen met groenten en sausjes met een beetje sla dit vond ik dan weer teleurstellend.maar al bij al als je drie gangen neemt ben je wel zat!!!! Mijn man had een vleesgerecht en vond het ook erg lekker.
Loekepoek .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Ik ben hier beland nadat ik het Serious Request glazen huis had bezocht, dit restaurantje lag er dichtbij en had net nog plek voor 4.
Er staan genoeg tex-mex gerechten op de kaart die er smakelijk uit zagen, hetzelfde geldt voor de spareribs die we voorbij zagen komen. In tegenstelling tot veel andere Mexicaanse restaurants hebben ze hier ook origineel Mexicaanse gerechten, zoals een burrito met mole (hartige chocoladesaus) en kip met een marinade van Maya origine. Daarvoor moet je hier zijn, daar ligt duidelijk de passie van de kok. Deze gerechten waren zeer goed van smaak en lekker gekruid.
De bediening was lief maar duidelijk onervaren en wat onzeker. Er was ook een bonnetje in de printer blijven hangen waardoor onze bestelling niet door was gekomen, extra lang wachten dus met twee ongeduldige kinderen aan tafel.. Bij de drankjes ging het ook mis maar in ons voordeel: we kregen door vergissing gewoon het rondje drankjes van het huis nog een keer.
Kortom, verwacht geen vlekkeloze bediening of een inspirerend interieur, laat de tex-mex voor wat het is en kom hier gewoon genieten van de origineel Mexicaanse specialiteiten.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Tijdens de 'Serious Request-dagen' was het niet makkelijk een vrije tafel in één van de vele restaurants in het centrum van Heerlen te vinden. Hier was echter wel plek. Ondanks een eerdere mindere ervaring hier toch maar gaan eten. Als voorgerecht hadden we een grote portie nacho's. Ronduit matig. Kaas die je amper proefde. Pepers waren erg scheutig aanwezig en ontbeerden iedere vorm van pit. Keiharde (grote) schijven tomaat maakten het geheel nog onaangenamer. Nee, thuis is deze veel lekkerder. Als hoofdgerechten hadden we Salmon con rib en Fajitas con pollo. De zalm en ribjes waren goed gegaard, maar daar hield het verder ook wel mee op. De smaken die beide gerechten meekregen waren ronduit flauw. Dito voor de fajitas. De aankleding van het restaurant mag je zien als bont met veel plastic kitsch. We zaten vlak bij de deur. Daar die om de 2 minuten open ging kreeg je telkens een vlaag mee van het gure weer buiten. De bediening was correct, maar duidelijk geen ervaren horeca-personeel.
Nadya B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Wij gaan altijd met veel plezier naar El Popo toe! De sfeer is er altijd warm en gezellig en het eten heerlijk! Voor onze baby wordt zelfs wel eens een speciaal Mexicaans babyhapje bereid, wat hij met veel smaak op eet. Hartelijke mensen en ons "stamrestaurant"! Probeer de nachos todos eens!
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Deze Mexicaanse tapas bar doet mij denken aan een aantal jaar gelden toen ik in de VS in een Mexicaans restaurant verdwaald was. Een kleurrijk interieur wat ik wel leuk vind, alleen te veel plastic voorwerpen, zoals plastic bloemen en planten. Het eten was wel ok. Een beetje veel gefrituurde dingen op Plato de Tapas. Echter de bediening verdient alle complimenten. De dame die ons bediende was leuk, vlot, spontaan. Ondanks dat het restaurant best vol zat had zij naar ons gewenkt bij de binnenkomst en heeft ons ook uitgezwaaid bij het weggaan. Wij voelden ons zeer welkom.
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
De lekkerste spareribs die ik ooit geproefd heb!
Na het afrekenen waren we al een nieuwe datum aan het prikken om terug te gaan.
Een echte aanrader en kom daar zeker voor terug.
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
El popo is na de verhuizing stukken minder. De locotie is heel klein en de charme van het dakterras mis ik. De kwaliteit van het eten vind ik voldoende en de drankprijs veel te hoog. Nee geen aanrader meer
Simona J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Lekker eten en vriendelijke bediening. Als je van tevoren reserveert, reageren ze super snel op je mail of reactie op Facebook. De eigenaren kom je tegen als je het restaurant binnen stapt. Een van de eigenaren staat zelf in de keuken en maakt heerlijke gerechten. De andere eigenaar ontvangt de gasten en regelt de logistiek. Alles verloopt soepel! Ze maken een praatje met je, raden een of ander gerecht aan. Je krijgt soms drankje of hapje van het huis. Lekker en gezellig. Dat is El Popo in Heerlen.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Ik vind het gewoon erg jammer dat het iets meer Tex-Mex is dan echt Mexicaans. Dat is een wereld van verschil. Desondanks is het op de huidige locatie een stuk beter dan de vorige. Het lijkt erop dat het nu minder massaal is dan op de vorige locatie (ook heel ongemakkelijk met die trappen). Gerechten zouden meer pit mogen hebben (echt Mexicaans en minder Amerikaans). Nu is het voor mij iets teveel 'in het midden'. Zonde.
Joachim240277 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Dsju! Wat heb ik hier lekker gegeten!
Veel variatie, verse ingredienten, super lekkere smaken, borden zijn mooi gedresseerd, zeer vriendelijk en correct personeel, gezellige mexicaanse sfeer, goede muziek.
kortom een echte aanrader.
We gaan zeker vaker terugkomen.

...Ik krijg nu nog het water in mijn mond :)
Maud H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Wederom (!) heerlijk gegeten bij El Popo in Heerlen! De pompoensoep (lekker pittig), de cajun wings (uitzonderlijk lekker), de spareribs (ongeëvenaard lekker), de kip (mega mals lekker), het chocoladetoetje (zacht romig lekker) en een likeur koffie (perfecte combinatie lekker). Echt een aanrader!!!
René W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Samen met 8 collega's uit eten bij El Popo. Gezellige ambiance, beleefd en goede snelle bediening. Voorgerecht, hoofdgerecht en toetje waren heerlijk. Zelf heb ik als voorgerecht de gehaktballetjes in pittige tomatensaus gegeten, als hoofdgerecht de mix schotel en nagerecht chocoladegebakje, vanille ijs met slagroom. Goede prijs, kwaliteit en kwantiteit verhouding. Ik kom hier zeker samen met mijn gezin terug. Aanrader voor mensen die lekker en genoeg willen eten.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Wij hadden zin in spare ribs. Vlees was lekker mals, mocht wel iets meer gekruid zijn. Geen keuze in marinades.
Geen peper en zout op tafel en geen mayo bij de frietjes.
Bediening was heel vriendelijk en correct.
Locatie is een beetje uit de route.
Decor: lekker kleurig, parkietje die zit te fluiten in zijn kooi.
Sommige stoelen zijn te laag.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Goed gelegen Mexicaans restaurant. Genoeg ruimte, maar gelukkig ook genoeg klanten. Veel keus in diverse vegetarische en vleesgerechten, doorgaans redelijk van smaak. Snelle en vriendelijke bediening in een sfeervol restaurant met wat matig zittende houten stoelen. Prijs-kwaliteit verhouding prima in orde. Aanrader.
MHull .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Precies wat je kan verwachten van (tex-)mexicaans eten. De bekende gerechten staan op de kaart en zijn allemaal prima geprijsd. Interieur is apart met alle gekleurde stoeltjes maar past wel bij het thema. Het eten is prima voor deze prijs, uiteraard allemaal niet superbijzonder maar wat wil je voor dit geld. Ik kom zeker nog een keer terug.
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Heerlijk eten, al jaren topkwaliteit. Ook op de nieuwe locatie onverminderd lekker en gezellig. Altijd een goede keuze in Heerlen.