El Patio Andaluz

Meer informatie over restaurant El Patio Andaluz

7,1
Sunsky D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Wij (gezelschap van vijf mensen) hebben lekker gegeten, sommigen zelfs erg lekker. Maar ondanks het niet volle restaurant hebben we extreem lang moeten wachten. Drankjes en stokbrood arriveerden na ruim een half uur, voor twee van ons kwam de eerste gang (soep!) pas na anderhalf uur, de andere twee hebben nog een kwartier langer moeten wachten. De tapas-eter in het gezelschap ontving zijn maaltijd 'al' na een uur, dus hij was veel eerder uitgegeten. De porties friet en groenten (onderdeel van het hoofdgerecht) waren bijzonder miniem. Er werd niet echt vriendelijk gereageerd op onze vraag om meer groente. Echt heel jammer want het eten is echt lekker, maar door die trage keuken en trage bediening komen we hier niet meer.
Desiree Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Nooit geweten dat er aan de Woenselse Markt een tapas tentje zat!
Personeel was erg vriendelijk en hielp ons met de keuze van het eten.
Uiteindelijk met zijn drieën kunnen genieten van een tweepersoonsportie verrukkelijke paella.
Paella is snel te droog maar deze was heerlijk, en rijk gevuld met vis- en schaaldieren.
Aanrader!
Elisa H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Leuke tent! Je moet wel even weten waar het restaurant is, anders loop je er zo voorbij!

Samen met een vriend heb ik hier genoten van een aardige selectie tapas; calamares, tortilla, dadels, lamskoteletjes, etc. etc. Smaakte allemaal prima! De tinto de verano trouwens ook.. prima om mee terug te denken aan toen ik écht in Andalusië was.

Over de service en het decor heb ik weinig te melden. Wat zoveel wil zeggen als dat ik er geen last van had, maar het ook niet boven verwachting was.
De ruimte is wat laag, maar gezellig aangekleed. Het brengt een leuke sfeer in het restaurant. De bediening was vriendelijk, maar wel af en toe wat traag met opmerken dat we iets wilde vragen of bestellen.

Zou hier zeker nog wel eens terug willen komen om de andere gerechten te proberen!
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Het was heerlijk eten en voor ieder wat wils. Ik ben erg kieskeurig wat betreft eten, maar dit was erg lekker en vriendelijk personeel!
Stev D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
met twee personen gereserveerd en erg lekker gegeten.
de entree was even zoeken maar de trap op naar boven bracht ons naar het restaurant.
prima huiswijn, lekkere tapas, zalm en varkenshaasje.
paella als hoofdgerecht. erg smakelijk goed gevuld.
bediening is erg attent en vriendelijk.
niet vergeten , betaald parkeren op de markt.
aanrader, tot de volgende keer.
Cobi En Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Heerlijke paella gegeten, de bereiding duurt even hebben daarom wat tapas vooraf genomen.
Fijne en gezellige sfeer. Kregen ook gelijk n vakantiegevoel.
Personeel uitermate vriendelijk,
Wij vinden het een echte aanrader.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Zoals altijd heerlijk gegeten, deze keer hadden we ipv tapas een keer t menu genomen, top als voorgerecht een carpaccio, hoofdgerecht voor mijn tafelgenoot een varkenshaas en ikzelf had een visschotel van de gril, met verse huisgemaakte frietjes en verse warme groeten gegratineerd met kaas. Geweldig, ik houd er persoonlijk van als alles vers is, dit is hier zeker het geval. Nagerecht een heladodos variados con nata en voor mezelf een koffie met licor 43, dit laatste zat niet in t menu maar was geen probleem. Bediening top en super vriendelijk. Voor ons een stukje Spaanse gastvrijheid in Ehv.
Yara L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Aardige bediening. Erg lekker tapas gegeten. Ook de frietjes waren erg lekker. De kok kwam zelf rechtstreeks uit de keuken ons t eten brengen. Ik heb al veel tapas gegeten maar el patio andaluz was echt de beste. Komen snel weer eten.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Met een groep gegeten. Deel van de groep nam het dagmenu een ander deel gemengde tapas. Het menu leek me achteraf de beste keuze of je zou toch de tapas echt zelf moeten uitzoeken want de kwaliteit was erg wisselend. Lekker: de inktvis, pittige gamba's, stukjes rundvlees, spaghetti met knoflook, gemarineerde champignons. Teleurstellend: patatas bravas, frietjes met mayo, eigenlijk alles met aardappel was nogal matig. Broodje met kruidenboter is ook niet een visitekaartje. Maar er zaten echt lekkere tapas tussen en duur is het niet dus toch een 7. Voor toetjes geldt beetje hetzelfde: erg wisselend en bestel vooral iets echt Spaans: ijs is ook echt heel gewoon ijs. Dat kan je thuis ook scheppen.
Om 7 uur zitten en dan pas om half 9 de eerste tapas dat is geen 8. Maar de serveerster is erg vriendelijk en grappig dus toch een 7.
MHMartins .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Voor zaterdag 16 februari 2013 hier voor het eerst gereserveerd op aanraden van een paar collega's. Geen hartelijke binnenkomst. Om half 6 waren mijn vriend en ik de enigen in de zaak en zat het personeel aan de bar te eten. Er werd ons gezegd een tafeltje uit te zoeken voor 2 personen en dat ze over 5 minuten terug zouden komen om onze bestelling op te nemen (nadat ze klaar waren met eten). Op de vraag of wij een mandje brood wilden zeiden wij "ja" waarna we het zo'n 20 minuten later pas kregen. Mensen die ondertussen binnenkwamen kregen het eerder? Ok, was nog geen ramp maar ik had toen al zo'n voorgevoel... Op de kaart staan voornamelijk tapasgerechten, hoofdgerechten zijn beperkt, ik geloof dat je keuze hebt uit 5 a 6 gerechten. Als voorgerecht namen wij mosselen en biefstukjes met champignons. Ik vond het ERG karig, 8 mosselen en 8 minuscule stukjes vlees. Beiden namen wij als hoofdgerecht de garnalen in knoflookolie. Op de kaart staat dat bij hoofdgerechten frietjes, aardappeltjes en groenten wordt geserveerd. "Groenten" vond ik nogal overdreven aangezien we beiden 1 plakje courgette, 1 reepje paprika en 1 plakje broccoli kregen. We kregen ook maar 1 bakje friet voor met z'n twee die overigens niet te eten was, de helft hebben wij laten liggen omdat dit totaal bruin en aangebrand was. Garnalen kreeg je trouwens maar 5. Al met al vond ik het eten niet slecht, maar ik vond het zo weinig en daarom ook te prijzig. Wij zijn met honger weggegaan en hebben gewoon ergens anders nog wat gegeten. GEEN AANRADER EN IK KOM ZEKER NIET TERUG!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Erg lekkere spaanse gerechten, ik zou hier vaker eten. Bediening was klunzig en liet veel vallen. Meisje liep 20 minuten later met jas aan weg, werd volgens mij direct ontslagen. De sfeer is er wel leuk.
M R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Heerlijk gegeten bij Patio Andaluz. Altijd een feestje, ook nu weer. Met ons MT de "start van de nieuwe periode" in informele sfeer kunnen houden. Gemengde tapas vooraf, allemaal lekker, rekening gehouden met visetende vegetariers. Als hoofdgerecht twee verschillende paellas: 1 met vis en de ander met vis+vlees. Het was heerlijk en te veel. Wat over was konden we in een doggy box mee krijgen. We troffen het met prachtig weer, daarom konden we heerlijk op het dakterras eten.De klantgerichte bediening wees ons zelf op de mogelijkheid, zodat we na de borrel van binnen naar buiten gingen.
Jeroen44 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Een zeer drukke en rumoerige omgeving. Ondanks reservering moesten we aan de bar wachten Toen we uiteindelijk aan tafel zaten moesten weer zeer lang wachten voordat we een kaart kregen. De tapas waren prima maar uiteten is meer als eten...