El Paso

Tuinen 32 8713 KM Hindeloopen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant El Paso

• Pin , Visa card
  • Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,5
6,9
6,8
BedanktRob .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Na een mooie zeildag gaan we uit eten in Hindeloopen. We lopen langs El Paso en kijken naar binnen. Het restaurant oogt gezellig en is redelijk bezet. Wij zijn best liefhebbers van de Mexicaanse keuken dus stappen verwachtingsvol naar binnen. Helaas gaat vanaf dat moment alles mis. Mijn verzoek om wat te knabbelen bij het eerste drankje (een bakje tortilla chips bijvoorbeeld) wordt vertaald in een voorgerecht (Nachos) dat pas na een kwartier word geserveerd. Als ik hier een vraag over stel reageert de gastvrouw daar erg geirriteerd op ("Nee, wij geven niets weg") en dit zorgde meteen voor een hele rare, ruzieachtige sfeer. Ook de kok in de open keuken had hier kennelijk iets van meegekregen en keek niet bepaald vriendelijk naar mij. Ik overwoog om op te stappen en ergens anders te gaan eten. Achteraf gezien was dat beter geweest want er volgde nog meer. Dieptepunt was de kip in de mixed grill die van binnen niet goed was. Gelukkig had ik dit op tijd in de gaten en kreeg ik een nieuw stuk dat wel gaar was en excuses. De rest van de mixed grill was wel in orde en redelijk smakelijk, op de gepofte aardappel na dan. Mijn tafelgenoten vonden hun eten echter alle drie totaal niet lekker. Ik heb daar ook van geproefd en ik moest ze gelijk geven; wat op hun bord lag was het best te omschrijven als een smakeloze natte brei; dit was echt niet in orde. Als klap op de vuurpijl merk ik ook nog dat ik met mijn linker elleboog in een spinnenweb zit. Snel betalen en wegwezen hier.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Heerlijk eten! Unieke, persoonlijke bediening. Lendebiefstuk was top. Doggybag wordt hier ook geregeld. Al hadden wij dat niet nodig...
PBeye .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Super vriendelijke bediening. Kwamen laat binnen maat waren welkom. Lekker eten. Heerlijk gemarineerde kip. Aan te bevelen
JD O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Toevallig hier beland. Heel gastvrij onthaald. Bediening erg vriendelijk en attent. Begonnen met Super Nachos, voor 2 pers. maar ook voor 3 voldoende. Als hoofdgerecht alle 3 wat anders : lamskoteletten, mixed grill en fajitas. Heerlijk!!! Ruime porties. Ook de wijn sloot daar goed bij aan.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Bediening is wat onzeker over de eigen kwaliteit. Zelden bij een restaurant zo vaak gehoord dat als het niet goed was we het terug mochten sturen. Bedoeling goed, maar dat hoef ik niet steeds te horen. Eten op zich prima, wel bij betere argentijnen/mexicanen gegeten. De Fajitas bevatten teveel saus en te weinig vlees.