El Panelazo

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant El Panelazo

Simon H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Prachtig uitzicht, levendige atmosfeer, goede keuken, beetje prijzig, vlotte bediening, mooie sfeer.
ik komen terug zekker!
Rupert V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gisteren hier met een groep van 14 gegeten. Allerhartelijkst ontvangen door de eigenaar die meteen met wat prima suggesties kwam voor het voorgerecht en zelfs rekening hield met een vegetarier onder ons. Toegegeven: het hoofdgerecht lieft even op zich wachten, maar ja, met 14 couverts kan dat wel eens en ach, de sfeer maakte veel, zo niet alles goed. Ruime porties eten! Een aantal van ons had de Paisa, maar dat was echt vechten om het op te krijgen. Dank je wel Bert voor een leuke ervaring!
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Hier gisteren met z'n 4-en gegeten, omdat we een nieuwe keuken wilde proberen in Amsterdam Zuid. Gezellig ingericht en vriendelijke bediening. Zowel de voorgerechten, empanadas en patatas bravas, als de hoofdgerechten waren super lekker! We hadden allemaal nog nooit Colombiaans gegeten, maar dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar. Lekker gekruid en net wat andere combinaties dan andere keukens die we al kennen.
dmf81 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We eten regelmatig hier sinds ongeveer 1,5 jaar. Veruit het beste Colombiaanse restaurant van Nederland! Het decor is echt typisch Colombiaans, net zoals de muziek waardoor je je meteen in een gezellige Colombiaanse sfeer bevindt. Er zijn verschillende menu opties, maar men is eigenlijk altijd flexibel als je speciale wensen hebt. Uiteraard spreekt de bediening Spaans maar ook Nederlands en de service is gewoon snel en goed te noemen. Een aanrader als je van Colombiaans eten houdt of gewoon iets anders wilt proberen!
beste dmf81 bedankt voor uw beoordeling Gracias Bert&Ilse de panelazo
Giorgia T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We zijn geweest met onze Colombiaanse vrienden,die erg teleurgesteld waren.Kleine porties,spareribs waren niet te eten (heel hard).Mixed grilled werd geserveerd met 3 kleine stukjes vlees, voor 20 euro.Dit kan je niet Colombiaanse eten nomen!
Joy D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Het restaurant vind ik er ouderwets uitzien en heeft het uiterlijk van een Gauchos restaurant minus de gezelligheid.
Wij zijn er nu 2 maal geweest en dat is nu 2 maal teveel.
Ik vond het gemis van verse producten overduidelijk...je proeft bijna praktisch gezien de frituur en de ingevroren nasmaak.Voor ons was het allemaal een beetje te vettig maar dat kan persoonlijk zijn.
Daarnaast is het personeel middelmatig en vonden wij dat er een beetje grimmig sfeertje hing
Rene-Culinair .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Na diverse goede recensies op Iens en Facebook zijn wij hier gisteravond (zondagavond) eens zonder reservering naar binnen gestapt, samen met onze twee dochters van 5 en 9 jaar. Het ontvangst was heel hartelijk en wij kregen een prachtige tafel aan het raam. Na tiental minuten de kaart bestudeerd te hebben waren we er uit: voor ons beide de badeja paisa, het echte Colombiaanse eten, en voor onze dochters een variatie van diverse kleine voorgerechtjes. In de keuken werd duidelijk rekening gehouden met kleine kinderen aan tafel, want we hoefde niet heel lang te wachten op onze borden met heerlijk eten. Helaas hebben we na dit fantastische hoofdgerecht geen dessert meer kunnen nemen want beide hadden we iets teveel gegeten. Volgens mijn vrouw, een echte Colombiaanse, was de smaak van vooral de chorizo en de bistek echt Colombiaans. Wij komen hier in de nabije toekomst zeker weer eens terug. En inderdaad, je parkeert je auto hier 's avonds voor de deur.
anflex A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
ik ben 30dec2014 hier wezen eten met een vriend van me,wat mij eigenlijk al bevalt is dat je je auto zo voor de deur kan parkeren.
het restaurant binnen is leuk en simpel exact zoals je het in colombia kan tegenkomen.
de bediening is heel erg goed ik zou wel willen dat dat overal zo was.
het eten is lekker je merkt gewoon dat er iemand in de keuken staat die tenminste weet waar het over gaat.
de chorizo was erg lekker als voor gerecht en de garnalen ook wel het enigste min puntje van de garnalen is dat ze niet vers waren.
als ze gewoon verse garnalen nemen dan is dit gerecht nog lekkerder.
het hoofdgerecht was gestoofde kalfstong die heel erg lekker was je zag en proefde gewoon dat de kok dit gewoon heel erg goed kan maken.
maar ook het kip gerecht was heel erg lekker het nagerecht was een caramel pudding die ook heel erg goed was.
ik kan niks anders zeggen dat ik lekker gegeten heb in een leuk restaurant met een goede bediening ik hoop alleen dat ze de volgende keer gewoon verse garnalen hebben want dat is echt het enigste min punt.
maar er is verder ook aan de prijs niks aan te merken want de prijs en de kwaliteit was prima
Tim75 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
We hebben vanavond heerlijk gegeten en een heerlijke avond gehad in dit Colombiaanse restaurant. Bij binnenkomst viel ons de vriendelijke ontvangst door Maribel. We zijn gestart met de tapas Albondigas (gehaktballetjes in tomatensaus), Pericos (roerei met kruiden) en Chorizo (pittige worst). Mijn vrouw bestelde Sangria en ik bestelde als bierliefhebber Club Colombia op fles. De muziek is heerlijk zuid-amerikaans swingend en op het juiste volume (niet te hard). Als hoofdgerecht hebben we op lava gegrilde lamskoteletten en voor mijn vouw -kipfilet gegeten. De volgende keer nemen we de traditionele Bandeja Paisa en Sobre Parriga!!! De huiswijn, een blended zuid amerikaanse merlot-malbec, is erg lekker en soepel. het nagerecht, de Flan (Pudding met karamelsmaak), viel bij mijn vrouw goed in de smaak. Mijn Colombiaanse koffie en -rum ook trouwens. De bediening is klantgericht en de gerechten werden snel geserveerd. Oke, het restaurant zat ook halfvol, dus wellicht duurt eea langer als het restaurant vol zit. Hoe dan ook, wij komen snel weer terug! Tim & Debbie
L D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Dit restaurant ligt pal tegenover ons huis en in de 6 jaar dat we hier wonen, is het het derde restaurant dat een poging waagt om op deze locatie een winstgevende horecazaak te runnen. De locatie - een rustige woonwijk in Buitenveldert - lijkt me niet de meest makkelijke om een restaurant te beginnen en ik ben dan ook erg benieuwd. Het ontvangst is vrij vlak. We kiezen zelf een tafel en de bediening snelt meteen weg voor de kaart. Als apperetief nemen we allemaal een mojito. Het duurt even maar het is het wachten waard. Op de menukaart staan behalve een boel vleesgerechten veel gefrituurde happen als empanadas en bepaalde groente. Ik bestel een stuk ossenhaas en dat is naar verwachting goed. Het valt me op hoeveel (bij)gerechten gefrituurd zijn. De serveerster heeft slechte kennid van het aanbod. Ze weet niet wat voor vis in de vissoep zit ('gewoon een stuk van zo'n vis') en bedenkt ook niet zelf dit na te vragen in de keuken.
I
Het vlees is lekker en de cocktail plus de wijn ook maar het meisje dat ons bedient straalt alleen maar ongelukkigheid uit.
R V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Een eenvoudige restaurant met een goede keuken.

Zelf heb ik hier vaker gegeten, deze keer hebben wij hier gegeten met zeven personen. Wij kwamen binnen om 19:20. Eerst een drankje besteld en dat arriveerde ruim 45 min later. Wij kregen toen de kaart,- keuze gemaakt en besteld, wij zaten al reeds een uur.

Na ongeveer 90 minuten geïnformeerd waar de voorgerechten bleven, deze kwamen er inderdaad binnen 20 minuten, toegeven het restaurant zat vol!
Het eten kan ik kort over zijn het: van hoge kwaliteit goed op smaak vers, mooi gepresenteerd en vooral lekker.
Het hoofdgerecht kwam wederom na 90 minuten, weer de bediening medewerker aangesproken en ja onze hoofdgerechten kwamen er aan, wij kregen als compensatie een drankje van het huis, die later toch op de rekening stond
Na ruim vier uur zitten hebben wij twee gangen gegeten er drie consumpties gedronken.

Kortom: Eten heel goed maar bediening en organisatie laat veel te wensen over, waar neer dit word verbeterd is dit een aanrader