El Pacho

Noordkade 32 9203 Drachten Nederland Kaart

Over restaurant El Pacho

Mexicaanse passie in een Hollands decor

Net als bij El Pacho’s broertje in Heerenveen is hier de Mexiaanse gezelligheid heel goed voelbaar. Maar tegelijkertijd herken je ook de Hollandse nuchterheid, waar de Friezen om bekend staan. Een prachtige en uitdagende combinatie in de keuken. Maar wat maken ze er een feest van bij El Pacho! Geniet hier van Mexicaanse en Argentijnse specialiteiten van de grill en vergeet er vooral niet een lekker glas wijn naast te bestellen.

Meer informatie over restaurant El Pacho

Detty V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We gingen dineren vw de AH restaurantactie. Ik was wat geschrokken v.w. de negatieve recensies hierover. Maar.... niets dan lof! We zijn vegetariër, dus er was wat dat betreft niet echt keus, maar wel een geschikt gerecht; de nacho's uit het voorgerecht waren echt super,precies zoals ze behoren te zijn. Van het hoofmenu: de enchilada's: heerlijk, en ook de spec. rijst en groentes/salade. M'n man kon het nét allemaal op, ik niet (ruim voldoende voor mij). Bij nagerecht: de dame blanche en de créme brûléé. Ook de créme brulée was perfect (en m'n man genoot van de dame blanche). Er zat steeds zo'n 20 min. tussen elk gerecht: en dat heeft ook onze voorkeur. En bediening was ook prima!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Jammer genoeg kun je echt merken dat je met de AH actie komt. Bij het voorgerecht waren de gehaktballetjes lauw, bij het hoofdgerecht misste iemand de knoflooksaus. Zelf had ik zalm. Ik vermoed dat het hele bord zo de oven in is gegaan want het was loeiheet. Verder misste de dillesaus en waren de gegrilde groente niet gegrild. De hamburger en oventortilla waren prima. De dame blanche was klein en de chocolade keihard, niet wat ik verwacht bij dit nagerecht. De creme brulee was koud en er zat een grote dot slagroom op. Twee dingen die ons verbaasden. Op de rekening stond zonder overleg een fles water. Bij vertrek werden we begroet als nieuwe gasten, kan gebeuren......wel gek,mdeze serveerster was meerdere keren bij onze tafel geweest. Wij advisren El Paxho niet mee te doen aan deze actie als ze er geen zin in hebben. Op deze manier is het geen reclame voor dit gezellige en normaliter prima restaurant!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke gezellige sfeer. Even een probleem met bediening maar perfekt opgepakt. Ga zo door. Gamba's en speciaal nagerecht was top.
Jeltsjeboschma .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Lekker gegeten. Enige minpunt vs bediening was dat we tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zelf om drinken moesten vragen en geen nieuw bestek kregen bij het hoofdgerecht en ook daar om moesten vragen.
Celestial V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het duurde lang voor de gerechten en drankjes op tafel kwamen, eenmaal gearriveerd waren ze de saus over het vlees "vergeten" en de porties waren minimaal. Bij de ossenhaas was aangegeven dat goed moest worden doorbakken ivm zwangerschap maar deze was op sommige delen nog erg rood. Bij het dessert waren er 2 verschillende toetjes besteld, bij de 1 misten de warme kaneelstokjes, bij de ander de amandeltjes. Zonder dat waren de toetjes exact hetzelfde. Het was ondanks de actie nog altijd het geld niet waard.
Jelly B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
vandaag viel de kwaliteit van het eten tegen.
Bediening ook niet top, deze liet vandaag steekjes vallen. Beetje slordig.
Nu waren we vandaag met AH dinerbonnen actie, was dit de reden van mindere kwaliteit?
we hebben hier echter ook wel lekker gegeten dus we komen nog wel eens terug, hopen dat de kwaliteit dan beter is.
Fokelina H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten en ontvangst en bediening allemaal uitstekend ,alleen jammer dat je van een bepaalde kaart keuze had omdat je met een AH bon hebt gereserveerd .Des al niet te min was het heerlijk eten.
Punto75 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Patat was donkerbruin ipv goudgeel en het was maar een erg kleine hoeveelheid.
Spareribs waren lekker, maar heb nog nooit zo weinig vlees gekregen in een restaurant. ( Leek wel een kinderplate, qua hoeveelheid)
Heb in het verleden eerder gegeten bij EL Pacho en de borden waren toen veel rijkelijker en normaler gevuld. Nu weinig voordeel gehad van AH actie want je krijgt ECHT veel minder.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Jammer dat het Een iensmenu(AH) was, dat was dan ook te merken, mijn vrouw haar hamburger was droog en het broodje ook, dit ook aan het personeel gemeld, de sangria was lekker, en de bediening was ook goed.
Feikje B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was goed.Bediening zeer matig was snel afgeleid bestelde drankjes zijn niet gekomen voor de 2de keer .Had bij het reserveren aangegeven dat we niet veel tijd hadden omdat we naar een voorstelling zouden gaan daar is niets mee gedaan en toen we het aangaven maakten ze nog meer missers verkeerde dessert enz Wij gaan hier dus niet gauw nog een keer hapje eten
Rinske D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Helaas een speciale actie menukaart. Dat willen we toch niet. Bij sommige restaurants alleen welkom op speciale niet rendabele avonden. Over het algemeen verdient men meer dan genoeg aan de drankjes.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Omdat we AH actie kwamen werd je in apart hokje gezet, aparte kaart kregen we en helaas konden we niet vande reguliere kaart bestellen ondanks dat we aangaven bij te willen betalen
Niet echt klantvriendelijk , jullie hebben immers zelfs besloten om mee te doen met AG
Misschien tip voor een volgende keer?
Wat we ranzig vonden waren de diverse potjes in de muur met een niet te definiëren goedje waar je de schimmel in zag zitten
Wat ik persoonlijk ook jammer vond is dat er geen moeite wordt genomen om de peper en zoutvastjes schoon te houden
A.J M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Voor ons doel was het prima - makkelijk eten in de buurt en niet te lang hoeven wachten - porties prima - lekker en precies genoeg - voldeed aan onze verwachtingen en doel
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met de AH actie geweest. Viel wat tegen. Weinig aandacht geschonken aan de details van gerechten,zo werden de garnituren die beschreven stonden er niet bij geserveerd, later wel na het melden er van, patat twee keer gebakken, broodje van de hamburger ( die heerlijk was trouwens!) was keihard van onderkant. Verkeerd eten werd gebracht, geen bestek voor het voorgerecht. Opgelost door de vriendelijke dame die ons ontving en bediende door twee drankjes van de rekening te halen. Volgende keer a la carte eens proberen misschien.
Lutskedebruin .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
3 uren gezeten en en maar 2 drankjes gedronken bij ons 3gangen menu. Het eten was best lekker, het ziet er gezellig uit. Bedoening bestaat uit veel jongeren, die veel met hun telefoon bezig zijn, trillen tijdens het bedienen en veel te langzaam zijn. Als je glad leeg is, komt er niemand. Ook de tijd tussen de gerechten duurt te lang. Erg jammer anders was de score hoger geweest
2visjes .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Met AH bon gegeten, dan is de prijs altijd goed. Jammer dat er maar één vegetarisch voorgerecht en één vegetarisch hoofdgerecht was. Restaurants vergeten vaak dat er "vleeseters" bij vegetariërs horen end dat de veggies vaak het restaurant uitzoeken omdat er vaak niet veel bijzonders te eten valt. Vegetarisch hoofdgerecht viel dan ook wat tegen, beetje flauw. Rest en eten van partner was OK.
Jan.anneke.ploeg .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Zondag wezen eten bij El Pacho.
Is tegengevallen. De ossehaas spies was lauw. De Dame Blanche , 2 bolletjes ijs met chocolade dat al was gehard en dunnen frietjes onder de bolletjes ijs. Zout, niet lekker dus. Ook de achterbuurvrouw had een lauwe ossehaas spies. Hebben niet lekker gegeten daar.
Jelly B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten via AH restaurant actie. een heerlijke en uitgebreide keuze uit drie-gangen menu.
De gastheer was ons even vergeten om de drankjes te brengen maar kwam dit heel eerlijk na een kwartier vertellen. Dat werd zeer door ons gewaardeerd, we ontvingen ter compensatie een gratis drankje. Had niet gehoeven maar werd op prijs gesteld. Het eten was heerlijk en dus van harte aanbevolen dit restaurant.
Wichard C.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Matigjes.

Bij binnenkomst werd ons gelijk verteld dat we niet bij het raam konden zitten ivm reserveringen... In de periode dat wij er zaten (19.00 tm 21.00 uur) niemand gezien bij het raam... apart. Ook even een kaart brengen of drinken bestellen ging niet autmatisch. Na een klein kwartier zelf gevraagd of we kaart konden krijgen en drinken. Maar goed, het gaat (hoofdzakelijk) om het eten...

Het eten was goed, alleen ook hier de ervaring dat we door de AH-actie niet 'echt' gewilde klanten waren... Minieme bordvulling, geen mogelijkheid tot gebakken aardappelen en geen bijgerechten..

Eten was qua cijfer voldoende maar zeker niet bijzonder.
Kapster_milou .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad in dit restaurant.
We hadden vooraf de nacho''s en de albondigas, dit was echt heel erg lekker.
Als hoofdgerecht hadden we de ossenhaas puntjes en de hamburger, deze zijn ook zeker aan te raden. De ossenhaas puntjes waren heerlijk mals. Als toetje hadden we de dame blanch. Goede service en het personeel was erg vriendelijk