El Pacho

Noordkade 32 9203 Drachten Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Romige tomatensoep met toast.
      Warme nacho’s met gesmolten kaas, ui en jalapeños.
      Quesadilla’s met gesmolten kaas, paprika, salsa en zure room.
  • Hoofdgerechten
    • Mucho nacho’s: schotel gevuld met rijst en kip, bedekt met tortillachips en overgoten met salsa en kaas.
      Burrito Mexicali: burrito gevuld met groenten en rijst, overgoten met salsa en kaas.
      Combi El Pacho: taco gevuld met rundergehakt, enchillada gevuld met kip, overgoten met salsa en kaas, geserveerd met rijst.
  • Nagerecht
    • Churritos: krokante tortillastroken, kaneelijs en een honingsaus.
      Aardbeienijs met een wafel en slagroom.
      Vanilleijs met slagroom.

Over het restaurant El Pacho

Mexicaanse passie in een Hollands decor

Net als bij El Pacho’s broertje in Heerenveen is hier de Mexiaanse gezelligheid heel goed voelbaar. Maar tegelijkertijd herken je ook de Hollandse nuchterheid, waar de Friezen om bekend staan. Een prachtige en uitdagende combinatie in de keuken. Maar wat maken ze er een feest van bij El Pacho! Geniet hier van Mexicaanse en Argentijnse specialiteiten van de grill en vergeet er vooral niet een lekker glas wijn naast te bestellen.

Meer informatie over restaurant El Pacho

Jouw recensie over het restaurant El Pacho

D.A. B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten, goede sfeer
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Op zaterdag avond 18 Mei heerlijk met een stel vrienden gegeten. Het eten was echt heerlijk de sfeer was zeer goed en ook het personeel was zeer klant vriendelijk. Voor dat je het weet zit je 4 uur aan tafel.
Echt een aanrader :)
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Plezierig restaurant, leuke inrichting en aankleding, vriendelijke bediening, heerlijk eten en prima prijs/kwaliteit. We hebben er heerlijk gegeten, zowel het hoofdgerecht als ook het nagerecht.
Amideus M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
De kwaliteit van het eten is steeds wisselend van goed tot echt niet best.
De spareribs waren doorsnee, niet speciaal, extra groot of veel, ook de marinademix flauwtjes. Andere gerechten van tafelgenoten geproefd; waar is die mexicaanse smaak! Hopelijk is niet alles verhollandst
De bediening is eenmaal aan tafel oké, maar ze zijn niet alert.
Tja, nu zaten we onder een speaker maar ik werd persoonlijk een beetje gallisch van die mexicaanse drukte. Het stond te hard.
O, ja wat niet meehelpt in deze score. Zat zeker 10min. opgesloten op de toilet omdat het slot niet openging. ff wachten tot er wat binnenkomt, gelukkig was het de bediening die nogal laconiek reageerde. Doe dan wel iets als excuus ook al was een gratis biertje. Nee niks.
Kortom conclusie: in de loop van de jaren gaat de kwaliteit achteruit net als het onderhoud van de zaak. JAMMER!
Aaltsje D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker eten vriendelijk personeel
Jappie G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs.
Chermene P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Leuk sfeervol restaurant met vriendelijke bediening die luistert naar de wensen van de klant. Eten altijd erg lekker, alleen de mixed grill was dit keer wat droog/taai.
Jessica E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Eten was aangebrand. Kreeg na aangeven bijna direct een nieuw gerecht. Ook de Burritos waren hard. Heb er meerdere keren gegeten en toen was het heerlijk, deze keer heb ik niet genoten van het eten. Vriendelijke personeel. Echt service had ik wel fijn gevonden dat ze me ergens in tegemoet waren gekomen vanwege het aangebrande voedsel.
Maaija D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima eten & heerlijke wijn!
Moniek K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gewoon een leuk,lekker en gezellig restaurant
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
De 50% korting betekende weinig vlees en heeel veel ui en paprika. De saus in eierdopjes (na herhaaldelijk vragen), want er zat standaard blijkbaar geen zure room en guacamole bij. Bord met alleen een bolletje rijst. Oja en geen welkomsmandje met Nachos.
Maaija D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima eten & mooie bijpassende wijn en heerlijk Corona biertje vooraf. De gerechten werden begeleid door rijst en eventueel frietjes. Ons voorgerecht en hoofdgerecht smaakten ons prima, een dessert paste er niet meer in. De bediening was zeer vriendelijk en kwamen regelmatig vragen of we nog wat wilden drinken. Je zou er dorst van krijgen ????, Wij gaan hier vaker naar toe.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wij moesten best lang wachten op het eten en drinken. Aan het eten zat weinig smaak. Gelukkig hadden wij een menu waardoor we een 3 gangen diner hadden voor 15,00. Maar ik kom
Wiebe B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker en genoeg eten
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Met 50% korting via IENS hier wezen eten. Prijs kwaliteitsverhouding is redelijk tot goed voor de normale prijzen van de kaart. Met 50% korting was dit een koopje met z,n vieren.We komen al jaren bij de verschillende restaurants van El Pacho en zullen dit zeker blijven doen. Menukaart zou wat ons betreft wel eens wat vernieuwens kunnen gebruiken toch blijven de vertouwde gerechten ook prima.
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het restaurant is sfeervol ingericht en geschikt voor groepen. Echter is de service een aandachtspunt. Wij hebben een uur moeten wachten op het voorgerecht. Dit hebben wij aangekaart bij de serveerder, hij maakte er een grapje van en liep weg... Het hoofdgerecht werd er vlot achter het voorgerecht aan geserveerd. Maar dit was jammer genoeg koud. Tijdens het eten is geen enkele keer gevraagd of alles naar wens was. Ook bij het afrekenen is dit niet gebeurd. Niet voor herhaling vatbaar.
R. R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Algemene indruk van het eten is teleustellend.. Is niet zo spannend en vlak. Inrichting en bediening is prima.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Van ons mag er wel iets minder saus op de spareribs, Verder heerlijk gegeten voor aantrekkelijke prijzen dus komen hier zeker weer terug :)
Maaike W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zonder de 50% korting is het eten in verhouding met wat je krijgt erg duur.
Josephine R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Voor de reservering met 50% korting krijg je een andere menukaart. Het voorgerecht van verschillende gerechten voor 2personen was erg lekker. Als hoofdgerecht fajitas met rib eye. De stukjes ribeye waren taai. hiernaast was de salade een schaaltje coleslaw met een theelepel guacamole. Door hoe het in de menukaart stond dachten we dat we een schaaltje met guacamole, schaaltje sla, en een schaaltje zure room zouden krijgen. Hierdoor ontstond er voor ons een teleurstelling omdat je er dan meer van verwacht dan wat het blijkt te zijn. We hebben ook even moeten wachten tot er iemand bij ons kwam voor drinken opnemen, kaart brengen, en bestelling opnemen. Ondertussen liep er wel veel bediening langs onze tafel. Mooie mexicaanse decoratie, alleen jammer van de lampenkapjes op de kroonluchters die ik er persoonlijk niet mooi bij vindt passen. Wij kunnen niks zeggen over andere gerechten, alleen door deze ervaring zullen wij hier niet snel terug komen.