El Pacho

Noordkade 32 9203 Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant El Pacho

Mexicaanse passie in een Hollands decor

Net als bij El Pacho’s broertje in Heerenveen is hier de Mexiaanse gezelligheid heel goed voelbaar. Maar tegelijkertijd herken je ook de Hollandse nuchterheid, waar de Friezen om bekend staan. Een prachtige en uitdagende combinatie in de keuken. Maar wat maken ze er een feest van bij El Pacho! Geniet hier van Mexicaanse en Argentijnse specialiteiten van de grill en vergeet er vooral niet een lekker glas wijn naast te bestellen.

Meer informatie over restaurant El Pacho

elssteinmann .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eten was lekker en werd vlot opgediend. Vriendelijk personeel. Alleen erg lang wachten op de consumpties
Bert W.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Drie uur gedaan over drie schamele gangen. Niet een keer kwam de bediening uit zichzelf naar ons toe. SpiesJE ossehaas was misschien 40 gram. Echt het gevoel dat de zegelactie in het verdomhoekje zat. Toch nog 168 euro kwijt voor vijf personen. Jammer en niet slim van El Pacho. Was vorig jaar met de zegelactie bij 't Skuthus in Warten vele malen beter. Zij begrepen het wel zo'n actie, we komen er nog. Bij El Pacho in Drachten helaas niet meer.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
rinskevanhoutenwitteveen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij (tafel 88) hebben gisteravond heerlijk bij El Pacho gegeten bovendien was de bediening ook voortreffelijk! Dus samengevat voor herhaling vatbaar.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ontvangst was goed. We werden geplaatst aan een tafel naast het looppad naar het toilet en voor de koks naar het magazijn, dat was iets minder prettig. Eten was heerlijk, voorgerecht en hoofdgerecht werden vlot geserveerd. Nagerecht moesten we echter erg lang op wachten, werden tot twee keer toe vergeten naar ons idee. Ter compensatie een drankje aangeboden gekregen, maar 45 minuten wachten op het dessert is wel erg lang. Dat was teleurstellend.
JorritV .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima prijs/kwaliteit. De nachos vooraf wordt door de bediening met de blote handen uit de warmhoudkast gepakt, het zou frisser zijn om dit anders te doen.
Joost en Atsje H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een aanrader, prettige sfeer, hartelijk welkom, we komen zeker terug. We raden dit ook vrienden en collega,s aan.
Voor herhaling vatbaar.
Natascha D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wel aardig gegeten..
Was niet bijzonder.
Kippenhok idee.. en de bediening mag wel vriendelijker.

Kwaliteit/prijs verhouding niet in balans.
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten vanavond tijdens 2e kerstavond! Fantastisch buffet en een leuke chef achter de grill. Bediening was top. Wij hebben een geweldige avond gehad.
Jettie K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Ben deze keer via ah actie wezen eten bij el pacho..ik vond het waardeloos...omdat je via ah daar gaat eten krijg je heel ander eten dan normaal!was altijd gek op de carpachio van hun....maar wat we geserveerd kregen haalde het bij lange na niet!bij navraag bleek dus dat als je via ah daar gaat eten het menu totaal anders is!vind ik niet kunnen....Door dit heeft el pacho bij mij een zeer slechte indruk achtergelaten....en ben ik niet van plan er weer heen te gaan,terwijl dat zeer zeker niet zo was
hmo115 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten. was al weer lang geleden dat we de mex keuken mochten proberen. De wijn was ook prima.
We komen vast nog eens terug.
Detty V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We gingen dineren vw de AH restaurantactie. Ik was wat geschrokken v.w. de negatieve recensies hierover. Maar.... niets dan lof! We zijn vegetariër, dus er was wat dat betreft niet echt keus, maar wel een geschikt gerecht; de nacho's uit het voorgerecht waren echt super,precies zoals ze behoren te zijn. Van het hoofmenu: de enchilada's: heerlijk, en ook de spec. rijst en groentes/salade. M'n man kon het nét allemaal op, ik niet (ruim voldoende voor mij). Bij nagerecht: de dame blanche en de créme brûléé. Ook de créme brulée was perfect (en m'n man genoot van de dame blanche). Er zat steeds zo'n 20 min. tussen elk gerecht: en dat heeft ook onze voorkeur. En bediening was ook prima!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Jammer genoeg kun je echt merken dat je met de AH actie komt. Bij het voorgerecht waren de gehaktballetjes lauw, bij het hoofdgerecht misste iemand de knoflooksaus. Zelf had ik zalm. Ik vermoed dat het hele bord zo de oven in is gegaan want het was loeiheet. Verder misste de dillesaus en waren de gegrilde groente niet gegrild. De hamburger en oventortilla waren prima. De dame blanche was klein en de chocolade keihard, niet wat ik verwacht bij dit nagerecht. De creme brulee was koud en er zat een grote dot slagroom op. Twee dingen die ons verbaasden. Op de rekening stond zonder overleg een fles water. Bij vertrek werden we begroet als nieuwe gasten, kan gebeuren......wel gek,mdeze serveerster was meerdere keren bij onze tafel geweest. Wij advisren El Paxho niet mee te doen aan deze actie als ze er geen zin in hebben. Op deze manier is het geen reclame voor dit gezellige en normaliter prima restaurant!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke gezellige sfeer. Even een probleem met bediening maar perfekt opgepakt. Ga zo door. Gamba's en speciaal nagerecht was top.
jeltsjeboschma .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Lekker gegeten. Enige minpunt vs bediening was dat we tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zelf om drinken moesten vragen en geen nieuw bestek kregen bij het hoofdgerecht en ook daar om moesten vragen.
Celestial V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het duurde lang voor de gerechten en drankjes op tafel kwamen, eenmaal gearriveerd waren ze de saus over het vlees "vergeten" en de porties waren minimaal. Bij de ossenhaas was aangegeven dat goed moest worden doorbakken ivm zwangerschap maar deze was op sommige delen nog erg rood. Bij het dessert waren er 2 verschillende toetjes besteld, bij de 1 misten de warme kaneelstokjes, bij de ander de amandeltjes. Zonder dat waren de toetjes exact hetzelfde. Het was ondanks de actie nog altijd het geld niet waard.
Jelly B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
vandaag viel de kwaliteit van het eten tegen.
Bediening ook niet top, deze liet vandaag steekjes vallen. Beetje slordig.
Nu waren we vandaag met AH dinerbonnen actie, was dit de reden van mindere kwaliteit?
we hebben hier echter ook wel lekker gegeten dus we komen nog wel eens terug, hopen dat de kwaliteit dan beter is.
fokelina H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten en ontvangst en bediening allemaal uitstekend ,alleen jammer dat je van een bepaalde kaart keuze had omdat je met een AH bon hebt gereserveerd .Des al niet te min was het heerlijk eten.