El Pacho

Noordkade 32 9203 Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant El Pacho

Mexicaanse passie in een Hollands decor

Net als bij El Pacho’s broertje in Heerenveen is hier de Mexiaanse gezelligheid heel goed voelbaar. Maar tegelijkertijd herken je ook de Hollandse nuchterheid, waar de Friezen om bekend staan. Een prachtige en uitdagende combinatie in de keuken. Maar wat maken ze er een feest van bij El Pacho! Geniet hier van Mexicaanse en Argentijnse specialiteiten van de grill en vergeet er vooral niet een lekker glas wijn naast te bestellen.

Meer informatie over restaurant El Pacho

6,9
7,1
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Goed allert personeel. Leuke sfeer. Heel goed gegeten. Porties groot genoeg
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met de bon van restaurant actie van AH hier wezen eten, wij vonden het niet al te best.
Zeer weinig spareribs en mijn vriendin maar 1 stokje met vlees.
Tot 2x toe vergaten ze het bestek, bij het voor- en hoofdgerecht.
Niet al te vriendelijk personeel !!!!
Ies V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
super gezellig voor al de nachos waren lekker

voor hoofd en nagerecht waren goed porties leken klein maar dat viel mee verzaigd naar huis
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Kwaliteit van het eten was goed maar zeer weinig op de pan mijn man en ik hadden spareribs kregen elk 2 kleine stukjes dat was zeer teleurstellend
Bij aankomst werd gevraagd van de kaart eten of ah
Wij werden naar achteren gebracht daar zaten alle ah eters dat hebben wij niet als plezierig ervaren
wiersmasmink2010 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ik ben op 20 januari in dit restaurant geweest samen met mijn vrouw.
Het diner was zeer matig/slecht. het leek er op dat El Pacho van 1 diner er 2 had gemaakt. Een zeer summier voorgerecht, hoofdmenu met een zeer kleine spies vlees, patat en een onbestemde salade! Het nagerecht (ijs met vruchten) was goed.
Echter de verhouding kwaliteit - prijs was volledig zoek. Dit diner was zeer zeker géén € 29,50 waard, eerder de helft. Ons zullen ze bij El Pacho dan ook niet terug zien!
elssteinmann .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuke locatie, kleurrijk ingericht. Het was druk maar toch ging de bediening vlot en foutloos. Lekker gegeten! Voor herhaling vatbaar!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eten was lekker en werd vlot opgediend. Vriendelijk personeel. Alleen erg lang wachten op de consumpties
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima sfeer, prima bediening, kwaliteit voorgerecht voldoende, hoofdgerecht prima, dessert prima.
We voelden ons echt welkom, we maakten net als veel andere mensen gebruik van de AH-restaurantactie.
Op de avond dat wij er waren was er een compleet restaurantgedeelte ingericht voor gasten van deze speciale actie. Werden met alle egards benaderd - compliment!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Drie uur gedaan over drie schamele gangen. Niet een keer kwam de bediening uit zichzelf naar ons toe. SpiesJE ossehaas was misschien 40 gram. Echt het gevoel dat de zegelactie in het verdomhoekje zat. Toch nog 168 euro kwijt voor vijf personen. Jammer en niet slim van El Pacho. Was vorig jaar met de zegelactie bij 't Skuthus in Warten vele malen beter. Zij begrepen het wel zo'n actie, we komen er nog. Bij El Pacho in Drachten helaas niet meer.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vriendelijke bediening echter de service was slecht! Drankjes vergeten, zowel brengen als opnemen. bestek niet nog een keer in gedenkt. Je zou denken dat met de AH bon je wilt verdienen op het drinken.. dat is jammer! Eten was prima
rinskevanhoutenwitteveen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij (tafel 88) hebben gisteravond heerlijk bij El Pacho gegeten bovendien was de bediening ook voortreffelijk! Dus samengevat voor herhaling vatbaar.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ontvangst was goed. We werden geplaatst aan een tafel naast het looppad naar het toilet en voor de koks naar het magazijn, dat was iets minder prettig. Eten was heerlijk, voorgerecht en hoofdgerecht werden vlot geserveerd. Nagerecht moesten we echter erg lang op wachten, werden tot twee keer toe vergeten naar ons idee. Ter compensatie een drankje aangeboden gekregen, maar 45 minuten wachten op het dessert is wel erg lang. Dat was teleurstellend.
JorritV .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima prijs/kwaliteit. De nachos vooraf wordt door de bediening met de blote handen uit de warmhoudkast gepakt, het zou frisser zijn om dit anders te doen.
Joost en Atsje H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een aanrader, prettige sfeer, hartelijk welkom, we komen zeker terug. We raden dit ook vrienden en collega,s aan.
Voor herhaling vatbaar.
Natascha D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wel aardig gegeten..
Was niet bijzonder.
Kippenhok idee.. en de bediening mag wel vriendelijker.

Kwaliteit/prijs verhouding niet in balans.
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten vanavond tijdens 2e kerstavond! Fantastisch buffet en een leuke chef achter de grill. Bediening was top. Wij hebben een geweldige avond gehad.
Jettie K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Ben deze keer via ah actie wezen eten bij el pacho..ik vond het waardeloos...omdat je via ah daar gaat eten krijg je heel ander eten dan normaal!was altijd gek op de carpachio van hun....maar wat we geserveerd kregen haalde het bij lange na niet!bij navraag bleek dus dat als je via ah daar gaat eten het menu totaal anders is!vind ik niet kunnen....Door dit heeft el pacho bij mij een zeer slechte indruk achtergelaten....en ben ik niet van plan er weer heen te gaan,terwijl dat zeer zeker niet zo was
hmo115 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten. was al weer lang geleden dat we de mex keuken mochten proberen. De wijn was ook prima.
We komen vast nog eens terug.
Detty V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We gingen dineren vw de AH restaurantactie. Ik was wat geschrokken v.w. de negatieve recensies hierover. Maar.... niets dan lof! We zijn vegetariër, dus er was wat dat betreft niet echt keus, maar wel een geschikt gerecht; de nacho's uit het voorgerecht waren echt super,precies zoals ze behoren te zijn. Van het hoofmenu: de enchilada's: heerlijk, en ook de spec. rijst en groentes/salade. M'n man kon het nét allemaal op, ik niet (ruim voldoende voor mij). Bij nagerecht: de dame blanche en de créme brûléé. Ook de créme brulée was perfect (en m'n man genoot van de dame blanche). Er zat steeds zo'n 20 min. tussen elk gerecht: en dat heeft ook onze voorkeur. En bediening was ook prima!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Jammer genoeg kun je echt merken dat je met de AH actie komt. Bij het voorgerecht waren de gehaktballetjes lauw, bij het hoofdgerecht misste iemand de knoflooksaus. Zelf had ik zalm. Ik vermoed dat het hele bord zo de oven in is gegaan want het was loeiheet. Verder misste de dillesaus en waren de gegrilde groente niet gegrild. De hamburger en oventortilla waren prima. De dame blanche was klein en de chocolade keihard, niet wat ik verwacht bij dit nagerecht. De creme brulee was koud en er zat een grote dot slagroom op. Twee dingen die ons verbaasden. Op de rekening stond zonder overleg een fles water. Bij vertrek werden we begroet als nieuwe gasten, kan gebeuren......wel gek,mdeze serveerster was meerdere keren bij onze tafel geweest. Wij advisren El Paxho niet mee te doen aan deze actie als ze er geen zin in hebben. Op deze manier is het geen reclame voor dit gezellige en normaliter prima restaurant!