El Pacho

Noordkade 32 9203 Drachten Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant El Pacho

Mexicaanse passie in een Hollands decor

Net als bij El Pacho’s broertje in Heerenveen is hier de Mexiaanse gezelligheid heel goed voelbaar. Maar tegelijkertijd herken je ook de Hollandse nuchterheid, waar de Friezen om bekend staan. Een prachtige en uitdagende combinatie in de keuken. Maar wat maken ze er een feest van bij El Pacho! Geniet hier van Mexicaanse en Argentijnse specialiteiten van de grill en vergeet er vooral niet een lekker glas wijn naast te bestellen.

Meer informatie over restaurant El Pacho

6,9

Jouw recensie over het restaurant El Pacho

Riemer R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Algemene indruk van het eten is teleustellend.. Is niet zo spannend en vlak. Inrichting en bediening is prima.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Van ons mag er wel iets minder saus op de spareribs, Verder heerlijk gegeten voor aantrekkelijke prijzen dus komen hier zeker weer terug :)
Maaike W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zonder de 50% korting is het eten in verhouding met wat je krijgt erg duur.
Josephine R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Voor de reservering met 50% korting krijg je een andere menukaart. Het voorgerecht van verschillende gerechten voor 2personen was erg lekker. Als hoofdgerecht fajitas met rib eye. De stukjes ribeye waren taai. hiernaast was de salade een schaaltje coleslaw met een theelepel guacamole. Door hoe het in de menukaart stond dachten we dat we een schaaltje met guacamole, schaaltje sla, en een schaaltje zure room zouden krijgen. Hierdoor ontstond er voor ons een teleurstelling omdat je er dan meer van verwacht dan wat het blijkt te zijn. We hebben ook even moeten wachten tot er iemand bij ons kwam voor drinken opnemen, kaart brengen, en bestelling opnemen. Ondertussen liep er wel veel bediening langs onze tafel. Mooie mexicaanse decoratie, alleen jammer van de lampenkapjes op de kroonluchters die ik er persoonlijk niet mooi bij vindt passen. Wij kunnen niks zeggen over andere gerechten, alleen door deze ervaring zullen wij hier niet snel terug komen.
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima restaurant. Vriendelijk personeel. Goed eten.
Symen J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker
Srrs .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Je word gastvrij ontvangen, en de bediening was allemaal erg vriendelijk.
Ook het eten was goed op smaak. We komen zeker weer een keer langs.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Ongepland hier terecht gekomen. Aangenaam verrast, lekker Mexicaans gegeten op het terras. Bediening was prima en de rekening viel ook nog mee. Zalige sangria gedronken. Wij komen zeker terug!
Daphne J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We moesten na 45 min, 2x vragen om ons voorgerecht. Gamba' s overkruid, enchilada's smakeloos. Welliswaar 1 consumptie pp gekregen. Hoofdgerecht duurde 1 uur. Op zich niet ernstig. Bij het zien van de rekening werd er een glas kraanwater in rekening gebracht. Personeel op aangesproken echter onvermurfbaar. Laatste keer dat we daar gegeten hebben.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Niet heel bijzonder maar het is er wel goed eten.
Met bestellen moet je wel aanhouden want soms hebben ze de neiging je te vergeten goed blijven opletten voor de rest prima tent!
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Goed allert personeel. Leuke sfeer. Heel goed gegeten. Porties groot genoeg
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met de bon van restaurant actie van AH hier wezen eten, wij vonden het niet al te best.
Zeer weinig spareribs en mijn vriendin maar 1 stokje met vlees.
Tot 2x toe vergaten ze het bestek, bij het voor- en hoofdgerecht.
Niet al te vriendelijk personeel !!!!
Ies V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
super gezellig voor al de nachos waren lekker

voor hoofd en nagerecht waren goed porties leken klein maar dat viel mee verzaigd naar huis
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Kwaliteit van het eten was goed maar zeer weinig op de pan mijn man en ik hadden spareribs kregen elk 2 kleine stukjes dat was zeer teleurstellend
Bij aankomst werd gevraagd van de kaart eten of ah
Wij werden naar achteren gebracht daar zaten alle ah eters dat hebben wij niet als plezierig ervaren
wiersmasmink2010 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ik ben op 20 januari in dit restaurant geweest samen met mijn vrouw.
Het diner was zeer matig/slecht. het leek er op dat El Pacho van 1 diner er 2 had gemaakt. Een zeer summier voorgerecht, hoofdmenu met een zeer kleine spies vlees, patat en een onbestemde salade! Het nagerecht (ijs met vruchten) was goed.
Echter de verhouding kwaliteit - prijs was volledig zoek. Dit diner was zeer zeker géén € 29,50 waard, eerder de helft. Ons zullen ze bij El Pacho dan ook niet terug zien!
elssteinmann .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuke locatie, kleurrijk ingericht. Het was druk maar toch ging de bediening vlot en foutloos. Lekker gegeten! Voor herhaling vatbaar!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eten was lekker en werd vlot opgediend. Vriendelijk personeel. Alleen erg lang wachten op de consumpties
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima sfeer, prima bediening, kwaliteit voorgerecht voldoende, hoofdgerecht prima, dessert prima.
We voelden ons echt welkom, we maakten net als veel andere mensen gebruik van de AH-restaurantactie.
Op de avond dat wij er waren was er een compleet restaurantgedeelte ingericht voor gasten van deze speciale actie. Werden met alle egards benaderd - compliment!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Drie uur gedaan over drie schamele gangen. Niet een keer kwam de bediening uit zichzelf naar ons toe. SpiesJE ossehaas was misschien 40 gram. Echt het gevoel dat de zegelactie in het verdomhoekje zat. Toch nog 168 euro kwijt voor vijf personen. Jammer en niet slim van El Pacho. Was vorig jaar met de zegelactie bij 't Skuthus in Warten vele malen beter. Zij begrepen het wel zo'n actie, we komen er nog. Bij El Pacho in Drachten helaas niet meer.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vriendelijke bediening echter de service was slecht! Drankjes vergeten, zowel brengen als opnemen. bestek niet nog een keer in gedenkt. Je zou denken dat met de AH bon je wilt verdienen op het drinken.. dat is jammer! Eten was prima