El Pacho

Achter de Kerk 12 8441 ET Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant El Pacho

Mexicaans temperament en Hollandse nuchterheid

Fryslân boppe! Oftewel, er gaat niets boven Friesland. En dat kunnen we niet anders dan beamen. De meesten zullen bij Friesland meteen denken aan de groene velden met grazende koeien of aan de witte zeilen van de boten die tussen de rietkragen doorvaren. Maar waar we bij Friesland vaker aan zouden moeten denken is zijn uitstekende keuken. Bij El Pacho krijg je weliswaar geen Hollandse hap, maar dat de kwaliteit fantastisch is, staat als een paal boven water. Tel hier de Mexicaanse gezelligheid bij op en je hebt best of both worlds!

Halve fles mineraalwater

maandag t/m zondag: 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant El Pacho

ericaboom .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Lekker gegeten in gezellige sfeer, vlotte bediening. Komen hier zeker terug. Vond de hoeveelheid saus wat karig, een klein schaaltje knoflooksaus voor 2 personen. Zeker ook het bijbestelde schaaltje bbq-saus; 2 euro is echt teveel gevraagd voor zo'n kleine hoeveelheid saus.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Super lekker eten voor een fatsoenlijke prijs, aardige bediening. Echt een aanrader.
S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Vond t eten een tijd geleden veel lekkerder en de churros vond ik bar weinig voor die prijs beetje jammer kreeg drie churros
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Sfeervol en lekker eten
Sytske B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
We hebben buiten gezeten en dat was wel goed, personeel erg vriendelijk, er waren veel wespen daar moeten ze in mijn beleving iets aan doen, het zij wespenvangers ophangen
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Na meerdere malen hier te hebben gegeten was het de ideale gelegenheid voor ons om hier ons 25 jarig huwelijks diner te houden. Eten is altijd top.
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Slechte prijs kwaliteit verhouding op de vraag wat voor fruit het was werd geantwoord met geen idee gewoon uit zon pakje van de hanos
haeles .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Zeer goed eten, vlotte en vriendelijke bediening. Jammer dat de voordeur steeds open bleef staan, betere dranger zou helpen.
Hinke D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
altijd goed!
Sita V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Voldeed aan de verwachtingen. We hadden niet veel tijd en de locatie moest in de buurt van het concert zijn. We waren daar op tijd aanwezig zijn en hadden ook lekker gegeten.
Miranda N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten en een fijne bediening
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten
P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
viel 100% mee leuke bediening en lekker eten. Het lijkt allemaal wat gedateerd maar juist dat past bij het Mexicaanse ech een aanrader en wij komen zeker nog eens langs.
haeles .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Hier voor de zoveelste keer weer eens gaan eten, ditmaal met broer en schoonzus. De kwaliteit was weer als van ouds zo niet beter. De kok had weer zijn uiterste best gedaan geweldig gegeten.
S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening, vlotte meiden, ga zo door! Ondanks dat het druk was liep alles gesmeerd we komen graag terug.
Andela V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Erg gezellig restaurant!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten prima op smaak. Vlees was prima mals en bijgerechten ook prima. Aankleding is erg leuk. Bediening nog wat onervaren.
Sietse T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Aantal jaar terug zelf bij een vestiging van El Pacho gewerkt, leuk om te zien dat er nieuwe gerechten bijgekomen zijn. Zoals altijd weer genoten van het eten. Voor de grote eters zeker een aanrader.
Roland Marion V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Personeel let niet op of je nog een extra drankje wil en als je ze probeert te seinen kijken ze niet op of om. Jong rut wat drukker met elkaar is dan met de klanten.... en dat op tweede kerstdag en alles bomvol zit. Echt minpuntje. Eten was prima.
Sherly Ann V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het eten en de bediening was weer geweldig, ik vond alleen de mix-grill iets aan de magere kant met kleine 3 stukjes vlees.