El Pacho

Achter de Kerk 12 8441 ET Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant El Pacho

Mexicaans temperament en Hollandse nuchterheid

Fryslân boppe! Oftewel, er gaat niets boven Friesland. En dat kunnen we niet anders dan beamen. De meesten zullen bij Friesland meteen denken aan de groene velden met grazende koeien of aan de witte zeilen van de boten die tussen de rietkragen doorvaren. Maar waar we bij Friesland vaker aan zouden moeten denken is zijn uitstekende keuken. Bij El Pacho krijg je weliswaar geen Hollandse hap, maar dat de kwaliteit fantastisch is, staat als een paal boven water. Tel hier de Mexicaanse gezelligheid bij op en je hebt best of both worlds!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant El Pacho

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 17:00 - 23:00

• Airconditioning
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Goed restaurant. Gemoedelijke sfeer en een vlotte bediening. Het eten was niet spectaculair, maar wel gewoon goed. Voor herhaling vatbaar
doekemaria .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een goed restaurant, erg gezellig, de ontvangst is prima, bediening is uitstekend, erg vlot. Het eten was heerlijk, goed warm. Wij hebben een leuke avond gehad en zijn van plan er weer eens heen te gaan.
Sietze B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was echt matig en naar verhouding gewoon duur. Het AH-menu is minimaal € 9,00 te duur. De spies met gegrild vlees bevatte weinig vlees daarentegen lag er veel frites op het bord. Het vegetarische gerecht hield ook niet over qua smaak.
Wij waren blij dat wij met dit restaurant met de AH actie hebben bezocht waardoor wij maar de helft hoefden te betalen wat naar ons idee ook ruim voldoende was voor het totaal.
feroxh87 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Veranderingen in het menu zijn over het algemeen mogelijk (wel tegen bijbetaling), maar dat was wel prettig. Leuke sfeer+muziek en het eten is heerlijk en ruim voldoende.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben bij el pacho heerlijk en zeker genoeg gegeten . Bediening vriendelijk , kortom voor herhaling vatbaar ........
hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We waren hier met de AH restaurant actie. De ontvangst was zeer hartelijk. Toen we ons drankje kregen merkte de serveerster dat het koud was en ging snel de tussendeur dicht doen.
Het eten was prima, genoeg keus, en alles ruim voldoende. Het was wat rumoerig omdat er toevallig een grote familie dicht bij ons zat, maar daar kan het restaurant niets aan doen. Het was behoorlijk druk maar de bediening was vlot en vriendelijk, petje af voor de -jonge- dames
Als je van dit genre restaurant houdt is dit beslist een aanrader.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Het eten was prima van smaak maar simpel, in verhouding duur menu (29,50). Bediening was goed, sfeer was ook goed. Meeste gerechten op een aparte driegangenmenukaart niet typisch mexicaans, jammer.
Gina B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het personeel was vriendelijk. Het voorgerecht was voor ons alledrie lekker, het hoofdgerecht was oké (ik vond het iets te zout en niet bijzonder), maar 1 van ons vond het wel heel lekker. Het nagerecht vonden we alledrie heel lekker. De stoelen zitten niet comfortabel (rechte, harde, houten stoeltjes) en de tafels zijn heel kort; je zit tegen elkaar aan. Wij zaten bij het raam, tegen de muur, ver vanaf de buitendeur, maar als men ging roken lieten ze de buitendeur open en stonden ze in die deuropening, waardoor we (ondanks de tussendeur) het sterk konden ruiken. Ik zou er niet nog een keer naartoe gaan.
MargrietHeerenveen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was gezellig druk en we hebben over het algemeen lekker gegeten. Wat me tegenviel was tortilla om de burrito heen, geen lekkere eigengemaakte, maar een kant en klaar naar niets smakend supermarkt exemplaar. Voor de rest was de prijs - kwaliteit verhouding prima, het personeel vriendelijk en de sfeer goed. De ossenhaas is een aanrader!
Angela T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Nog voordat we goed en wel zaten werd al om de ahkaart gevraagd. Hierdoor kreeg je een beetje een goedkoop gevoel. De gerechten was qua hoeveelheid matig en de patat was keihard. De salade zat zoveel troep boven op qua creme fraice en avocado dat de salade niet meer te eten was. Ze hadden 3 keuzes qua drankjes al niet meer. Erg teleurstellend en de helft van hoofdgerecht laten staan. Vervolgens naar een ander restaurant gegaan om daar tot voldoening te komen. De ah actie zijn leuke kortingen maar dat was hier ook echt te merken. Erg jammer
annekesin .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Veel keuze aan gerechten. Leuke, gezellige locatie. Een aanrader.......................................
Johannes O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Netjes en sfeervol ingericht, ruime kuize aan gerechten met AH-kaart.
Attente bediening en lekkere gerechten.
Is alles dan perfect?..... Nou, wij vonden het erg rumoerig in het restaurant.
Maar, we komen graag eens weer.
Johannes O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Netjes en schoon, mooi ingericht. Attente bediening en een mooie ruime keuze aan gerechten ondanks de AH kaart. Dat is meestal veel beperkter.
Wij komen graag eens weer.
annesprakel .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima gegeten, maar niet echt bijzonder. Voor een driegangen diner van €30 had ik iets meer verwacht
Daarnaast vergat de bediening tweemaal om de drankjes te brengen en werd er tussentijds niet gevraagd of het smaakte of dat we nog iets wensen te drinken.
Remke K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
AH actie - prima keuzes, hoofdgerecht had wat ruimer in het vlees kunnen zitten (3 kleine stukjes spareribs)
en partner een spies met 4 stukjes vlees)
toebehoren prima en salade heerlijk
voor en nagerecht ook uitstekend
ericaboom .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten in prettige gezellige sfeer. We hadden gereserveerd met bonnen van de AH-restaurant actie. Prima keuzemenu's beschikbaar. Voor elk wat wils. Fijne en alerte bediening.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten!
Leuke keuze van het AH arrangement!
Vriendelijk personeel,
We hebben een leuke avond gehad.
Gerechten waren smakelijk en zagen er goed verzorgd uit!
Fmk W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk eten, gezellig ingericht restaurant, vriendelijke bediening en goed eten voor een goede prijs. Dus helemaal top!
Bossiebossie .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We kwamen hier voor de 2e keer met de AH-actie. De 1e keer konden we uit de hele kaart kiezen, dit keer was er een keuze menu. Op zich jammer, maar hierdoor heb ik wel een keer iets gegeten wat ik anders niet uitgekozen zou hebben (runderballetjes in licht pittige tomatensaus). Ik vond het lekker, al hadden de balletjes zelf wel wat meer kruiden kunnen gebruiken. Daarna de spareribs (zonder sausjes, misschien hadden we die er apart bij moeten bestellen als AH-klanten?). Goede kwaliteit, ruim voldoende en ook de frites en sla was goed. Als nagerecht een Dame Blanche met geroosterde amandelen en vanille-ijs. De chocoladesaus zat er apart bij (goed) meer naar de amandelen moest ik zoeken ;-) De bediening was (zoals altijd) goed, vlot en vrolijk.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het eten was oke. Daar is eigenlijk alles mee gezegd. Het was niet verassend. De salade had veel te veel ui en zure room.
De dame blanche was een beetje sneu. Geen echte chocola maar een bord met ijs, slagroom en saus.
Wel een heel leuke avond gehad met een vlotte, spontane bediening.