El Pacho

Achter de Kerk 12 8441 ET Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant El Pacho

Mexicaans temperament en Hollandse nuchterheid

Fryslân boppe! Oftewel, er gaat niets boven Friesland. En dat kunnen we niet anders dan beamen. De meesten zullen bij Friesland meteen denken aan de groene velden met grazende koeien of aan de witte zeilen van de boten die tussen de rietkragen doorvaren. Maar waar we bij Friesland vaker aan zouden moeten denken is zijn uitstekende keuken. Bij El Pacho krijg je weliswaar geen Hollandse hap, maar dat de kwaliteit fantastisch is, staat als een paal boven water. Tel hier de Mexicaanse gezelligheid bij op en je hebt best of both worlds!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant El Pacho

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 17:00 - 23:00

• Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant El Pacho

haeles .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Hier voor de zoveelste keer weer eens gaan eten, ditmaal met broer en schoonzus. De kwaliteit was weer als van ouds zo niet beter. De kok had weer zijn uiterste best gedaan geweldig gegeten.
S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening, vlotte meiden, ga zo door! Ondanks dat het druk was liep alles gesmeerd we komen graag terug.
Andela V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Erg gezellig restaurant!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten prima op smaak. Vlees was prima mals en bijgerechten ook prima. Aankleding is erg leuk. Bediening nog wat onervaren.
Sietse T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Aantal jaar terug zelf bij een vestiging van El Pacho gewerkt, leuk om te zien dat er nieuwe gerechten bijgekomen zijn. Zoals altijd weer genoten van het eten. Voor de grote eters zeker een aanrader.
Roland Marion V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Personeel let niet op of je nog een extra drankje wil en als je ze probeert te seinen kijken ze niet op of om. Jong rut wat drukker met elkaar is dan met de klanten.... en dat op tweede kerstdag en alles bomvol zit. Echt minpuntje. Eten was prima.
Sherly Ann V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het eten en de bediening was weer geweldig, ik vond alleen de mix-grill iets aan de magere kant met kleine 3 stukjes vlees.
Froukje D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We komen hier al 10 jaar! En altijd is het eten heerlijk en de bediening vriendelijk en behulpzaam. We blijven zeker komen.
Johanna H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten drink cocktails bediening was goed restaurant is gezellig aangekleed hoefden niet lang TE wachten zeker een aanrader om terug te komen
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De kaart is wat versobert. Het eten was prima.
l L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Afgelopen woensdag hier gegeten. Lekker op het terras, die zat gezellig vol. ( Alleen voor dat de zaak open gaat, mag het terras eerst wel wat schoon gemaakt worden! We hadden Combinación De Mexico Lindo. Dit was een heerlijk bordje eten. Vriendelijk bediening.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Goed restaurant. Gemoedelijke sfeer en een vlotte bediening. Het eten was niet spectaculair, maar wel gewoon goed. Voor herhaling vatbaar
doekemaria .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een goed restaurant, erg gezellig, de ontvangst is prima, bediening is uitstekend, erg vlot. Het eten was heerlijk, goed warm. Wij hebben een leuke avond gehad en zijn van plan er weer eens heen te gaan.
Sietze B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was echt matig en naar verhouding gewoon duur. Het AH-menu is minimaal € 9,00 te duur. De spies met gegrild vlees bevatte weinig vlees daarentegen lag er veel frites op het bord. Het vegetarische gerecht hield ook niet over qua smaak.
Wij waren blij dat wij met dit restaurant met de AH actie hebben bezocht waardoor wij maar de helft hoefden te betalen wat naar ons idee ook ruim voldoende was voor het totaal.
feroxh87 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Veranderingen in het menu zijn over het algemeen mogelijk (wel tegen bijbetaling), maar dat was wel prettig. Leuke sfeer+muziek en het eten is heerlijk en ruim voldoende.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben bij el pacho heerlijk en zeker genoeg gegeten . Bediening vriendelijk , kortom voor herhaling vatbaar ........
hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We waren hier met de AH restaurant actie. De ontvangst was zeer hartelijk. Toen we ons drankje kregen merkte de serveerster dat het koud was en ging snel de tussendeur dicht doen.
Het eten was prima, genoeg keus, en alles ruim voldoende. Het was wat rumoerig omdat er toevallig een grote familie dicht bij ons zat, maar daar kan het restaurant niets aan doen. Het was behoorlijk druk maar de bediening was vlot en vriendelijk, petje af voor de -jonge- dames
Als je van dit genre restaurant houdt is dit beslist een aanrader.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Het eten was prima van smaak maar simpel, in verhouding duur menu (29,50). Bediening was goed, sfeer was ook goed. Meeste gerechten op een aparte driegangenmenukaart niet typisch mexicaans, jammer.
Gina B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het personeel was vriendelijk. Het voorgerecht was voor ons alledrie lekker, het hoofdgerecht was oké (ik vond het iets te zout en niet bijzonder), maar 1 van ons vond het wel heel lekker. Het nagerecht vonden we alledrie heel lekker. De stoelen zitten niet comfortabel (rechte, harde, houten stoeltjes) en de tafels zijn heel kort; je zit tegen elkaar aan. Wij zaten bij het raam, tegen de muur, ver vanaf de buitendeur, maar als men ging roken lieten ze de buitendeur open en stonden ze in die deuropening, waardoor we (ondanks de tussendeur) het sterk konden ruiken. Ik zou er niet nog een keer naartoe gaan.
MargrietHeerenveen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was gezellig druk en we hebben over het algemeen lekker gegeten. Wat me tegenviel was tortilla om de burrito heen, geen lekkere eigengemaakte, maar een kant en klaar naar niets smakend supermarkt exemplaar. Voor de rest was de prijs - kwaliteit verhouding prima, het personeel vriendelijk en de sfeer goed. De ossenhaas is een aanrader!