El Pacho

Achter de Kerk 12 8441 ET Heerenveen Nederland Kaart

Over restaurant El Pacho

Mexicaans temperament en Hollandse nuchterheid

Fryslân boppe! Oftewel, er gaat niets boven Friesland. En dat kunnen we niet anders dan beamen. De meesten zullen bij Friesland meteen denken aan de groene velden met grazende koeien of aan de witte zeilen van de boten die tussen de rietkragen doorvaren. Maar waar we bij Friesland vaker aan zouden moeten denken is zijn uitstekende keuken. Bij El Pacho krijg je weliswaar geen Hollandse hap, maar dat de kwaliteit fantastisch is, staat als een paal boven water. Tel hier de Mexicaanse gezelligheid bij op en je hebt best of both worlds!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant El Pacho

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 17:00 - 23:00

• Airconditioning
Gina B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het personeel was vriendelijk. Het voorgerecht was voor ons alledrie lekker, het hoofdgerecht was oké (ik vond het iets te zout en niet bijzonder), maar 1 van ons vond het wel heel lekker. Het nagerecht vonden we alledrie heel lekker. De stoelen zitten niet comfortabel (rechte, harde, houten stoeltjes) en de tafels zijn heel kort; je zit tegen elkaar aan. Wij zaten bij het raam, tegen de muur, ver vanaf de buitendeur, maar als men ging roken lieten ze de buitendeur open en stonden ze in die deuropening, waardoor we (ondanks de tussendeur) het sterk konden ruiken. Ik zou er niet nog een keer naartoe gaan.
MargrietHeerenveen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was gezellig druk en we hebben over het algemeen lekker gegeten. Wat me tegenviel was tortilla om de burrito heen, geen lekkere eigengemaakte, maar een kant en klaar naar niets smakend supermarkt exemplaar. Voor de rest was de prijs - kwaliteit verhouding prima, het personeel vriendelijk en de sfeer goed. De ossenhaas is een aanrader!
Angela T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Nog voordat we goed en wel zaten werd al om de ahkaart gevraagd. Hierdoor kreeg je een beetje een goedkoop gevoel. De gerechten was qua hoeveelheid matig en de patat was keihard. De salade zat zoveel troep boven op qua creme fraice en avocado dat de salade niet meer te eten was. Ze hadden 3 keuzes qua drankjes al niet meer. Erg teleurstellend en de helft van hoofdgerecht laten staan. Vervolgens naar een ander restaurant gegaan om daar tot voldoening te komen. De ah actie zijn leuke kortingen maar dat was hier ook echt te merken. Erg jammer
Annekesin .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Veel keuze aan gerechten. Leuke, gezellige locatie. Een aanrader.......................................
Johannes O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Netjes en sfeervol ingericht, ruime kuize aan gerechten met AH-kaart.
Attente bediening en lekkere gerechten.
Is alles dan perfect?..... Nou, wij vonden het erg rumoerig in het restaurant.
Maar, we komen graag eens weer.
Johannes O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Netjes en schoon, mooi ingericht. Attente bediening en een mooie ruime keuze aan gerechten ondanks de AH kaart. Dat is meestal veel beperkter.
Wij komen graag eens weer.
Annesprakel .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima gegeten, maar niet echt bijzonder. Voor een driegangen diner van €30 had ik iets meer verwacht
Daarnaast vergat de bediening tweemaal om de drankjes te brengen en werd er tussentijds niet gevraagd of het smaakte of dat we nog iets wensen te drinken.
Remke K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
AH actie - prima keuzes, hoofdgerecht had wat ruimer in het vlees kunnen zitten (3 kleine stukjes spareribs)
en partner een spies met 4 stukjes vlees)
toebehoren prima en salade heerlijk
voor en nagerecht ook uitstekend
Ericaboom .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten in prettige gezellige sfeer. We hadden gereserveerd met bonnen van de AH-restaurant actie. Prima keuzemenu's beschikbaar. Voor elk wat wils. Fijne en alerte bediening.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten!
Leuke keuze van het AH arrangement!
Vriendelijk personeel,
We hebben een leuke avond gehad.
Gerechten waren smakelijk en zagen er goed verzorgd uit!
Fmk W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk eten, gezellig ingericht restaurant, vriendelijke bediening en goed eten voor een goede prijs. Dus helemaal top!
Bossiebossie .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We kwamen hier voor de 2e keer met de AH-actie. De 1e keer konden we uit de hele kaart kiezen, dit keer was er een keuze menu. Op zich jammer, maar hierdoor heb ik wel een keer iets gegeten wat ik anders niet uitgekozen zou hebben (runderballetjes in licht pittige tomatensaus). Ik vond het lekker, al hadden de balletjes zelf wel wat meer kruiden kunnen gebruiken. Daarna de spareribs (zonder sausjes, misschien hadden we die er apart bij moeten bestellen als AH-klanten?). Goede kwaliteit, ruim voldoende en ook de frites en sla was goed. Als nagerecht een Dame Blanche met geroosterde amandelen en vanille-ijs. De chocoladesaus zat er apart bij (goed) meer naar de amandelen moest ik zoeken ;-) De bediening was (zoals altijd) goed, vlot en vrolijk.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het eten was oke. Daar is eigenlijk alles mee gezegd. Het was niet verassend. De salade had veel te veel ui en zure room.
De dame blanche was een beetje sneu. Geen echte chocola maar een bord met ijs, slagroom en saus.
Wel een heel leuke avond gehad met een vlotte, spontane bediening.
Gradus P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Zeer net bedrijf met goede kaart. Niet te veel keuzes.maar we waren met 4 personen en hadden verschillende gerechten uitgezocht. Waren alle 4 uitstekend
Lauraheerooms .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten...zalmwrap. ...ossenhaasspies en heerlijke crème brulee na. Ontzettend gezellige sfeer op terras buiten met "top girls" die leuk gezongen hebben! Aanrader! We komen zeker nog eens!!
Mireena .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het ah-restaurantprincipe is wel erg duidelijk aanwezig doordat we gelijk de volle kaarten moesten inleveren; we voelden ons wel een beetje als zodanig behandeld...
Bauke Z.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was superslecht wel kregen het speciale ah menu, dit betekende klaarblijkelijk dat de kwaliteit van het eten rap naar beneden ging. Het voorgerecht een zalm wrap, was zoeken naar de zalm vooral heel veel peterselie, rode ui en dille. De hamburger was om te huilen zo slecht, de kwaliteit van het vlees was gelijk aan een mora hamburger. Bedroevender was echter dat andere mensen die ook een hamburger bestelden wel goede kwaliteit vlees kregen. Na dit aangekaart te hebben konden wel een kop koffie krijgen....

Conclusie slecht eten, slechte bediening het niet gaan eten! Was een regelrecht drama!
Emmeloorder .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hadden als voorgerecht de capaccio en gehaktballetjes van rundvlees. Allebei de gerechten waren heerlijk. Hoofdgerecht de spatiëring en de ossenhaas aan een spies. Ruim voldoende en heerlijk klaargemaakt. De bijbehorende salade was heerlijk met een lekkere dressing. De bediening was perfect. Leuke en gezellige jonge meiden en heel correct. Moesten wat lang wachten op ons stokbroodjes met kruidenboter maar dat eerst goed gemaakt met een gratis drankje en de broodjes hoefde we ook niet te betalen terwijl we er niet eens wat van gezegd hadden. Zeker een aanrader en gaan hier zeker weer een keer heen.
Jobi1966 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Snelle, jonge bediening. Niet iedereen wist wat zij doen moest, sommige dingen werden dubbel gevraagd.
We kregen maar 1x de vraag voor drinken en dat was in het begin.

Het eten kwam heel snel achter elkaar.
Voorgerecht zalm was heerlijk, carpaccio had veel te veel ketjap, zonde.
Hoofdgerecht zalm en ossenhaas waren heerlijk. Bord vol en zeker genoeg.
Nagerecht ook lekker.
Okma .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016

Voorgerecht zalmwrap en carpaccio van gaastlander varken.
Bij zalmwrap ontbrak muntdressing, fantasieloos gerecht met weinig tot geen smaak. Slechte combinaties!
Carpaccio was gewoon rollade met veel te veel en verkeerde dressing! Slechte combinatie van rode ui, paprika en rucola? Ook fantasieloos en slecht...

Hoofdgerecht spareribs en spies ossenhaas met rode ui.
Spareribs ok maar slechts 7 botjes op mijn bord nadat het op was. Beetje erg karig! Proefde exact als die van de Lidl...
Ossenhaas rood gegrild zoals gevraagd. Kwaliteit vlees goed maar veel te veel marinade. Te zout dus en rode ui veel te grof!
Salades die erbij zaten teveel rode ui, waterig en een kwak guacemole en zure room erop. En de mayonaise en knoflooksaus, het goedkoopste van het goedkoopste....

Desserts waren ok, kan niet veel fout gaan met kant en klaar ijs en slagroom. Jammer genoeg geen warme chocoladesaus bij de dame Blanche...

Dit was eens maar nooit weer!!! Blij dat we het 2e 3-gangen diner gratis hadden. Was zéker geen € 29.90 p.p. waard exclusief drankjes...