El Olivo

Zakkendragerssteeg 3511 Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant El Olivo

Spaans genieten in de historische binnenstad van Utrecht

Ik heb meerdere malen tapas gegeten maar niet zo lekker als bij El Olivo. El Olivo biedt precies dat waar je al gast van een Spaans restaurant behoefte aan hebt. De tapas zijn authentiek, vol van smaak en komen vergezeld van goede wijn op tafel. Echt voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant El Olivo

7,2

Jouw recensie over het restaurant El Olivo

Maikel T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wij hadden een vlees vis vegetarisch gemengde samenstelling van tapas. De tweede ronde met warme gerechten waren allemaal vlak van smaak. Geen Spaanse belevenis. Knoflook olijfolie en kruiden ontbraken. We waren allebei echt teleurgesteld. Bediening deed wat hij kon en bood aan om drankjes niet te rekenen.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten , fijne bediening en gezellig interieur.
Mariel V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Als je hier 34,95 voor betaald normaal gesproken met ah menu nu tweede gratis, meer dan geld genoeg voor een voorgerecht met sla, 2 stukjes meloen paar olijven en 2 vleesjes per 2 personen. Hoofdgerecht was voldoende maar we bestelden frietjes erbij..kregen per portie 20 frietjes en betaalden daar achteraf 4 euro voor pp. Nagerecht was voldoende, ijs, chocoladetaart en fruit met een droge brownie per 2 pers. Met kaart dus 17,50 pp maar we hadden het gevoel dat we beter zonder ah van de kaart hadden kunnen kiezen. Voelden ons toch ietwat genept. Op mijn klacht van 16 euro voor de minimale frietjes werd niet gereageerd. Ik ga er niet meer eten.
Oscar A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
gisteren gegeten , van te voren gereserveerd gezegd dat we spareribs wilde eten geen probleem , toe we er waren waren de spareribs op, ik wilde jus drinken stond op de kaart was er niet , er was geen mayonesse en de groenten bij het eten was koud terwijl wij 70 minuten moesten wachten bah ik ga er niet meer naar toe oscar
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Lekker gegeten goed personeel
Maudkeller K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Leuke ambiance. Vriendelijk personeel. Goed en lekker eten.
Alleen de prijs voor een glas wijn vonden wij erg aan de hoge kant.
Marjorie Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Afgelopen zaterdag hier gegeten, eten was lekker, eigenaar stond vriendelijk bij de deur om gasten te verwelkomen en ik vond inrichting super mooi.

Zeker voor herhaling vatbaar!
Silvana M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gisteren we liepen langs el olivo en toen zagen we drukke tent met lekkere eten en toen kwam eigenaar heel vriendelijk naar buiten en heeft ons een mooie tafel aangeboden met lekkere sangria.

Ik en mijn man zijn we gek op tapas en hier konden we ons herrineren aan onze eerste date in Madrid.

Toch bedankt voor een leuke en gezellige avond!
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Hadden gereserveerd maar werden weggestuurd omdat er geen plek was. Voor ons gebeurde dit ook. Jammer.
Sebastian G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Super attente bediening, heel vrolijk. De serveerster bood naast de bestelde fles wijn zelf een karaf water aan. Heerlijke tapas, we waanden ons even in Spanje.

zijn een absolute aanrader!
Else Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het was heerlijk eten bij el olivo ! Leuke sfeer, aardige bediening en echt top eten met veel keus! Ook voor vegetarische mensen veel keus! Hier kom ik zeker nog eens terug.
Viviena Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Hier noem ik echt Spanje met een gezellige sfeer en lekkere eten.
opene keuken trekt je naar binnen met al die lekkere geuren.

Eigenaar een lieve en aardige man die je met hart verwelkomt.

Ik ga jullie zeker aanraden aan familie en vrienden!
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Reserveringen waren geen rekening mee gehouden. Trage service. Onduidelijk voor de bediening welke gerechten we al wel en niet gehad hadden. Lege glazen werden wel mee genomen maar niet gevraagd of we nog iets wilden drinken.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We hebben lekker gegeten bij El Olivia met het AH menu. Alle gerechten waren smakelijk, personeel vriendelijk. Het tempo lag hoog maar het dessert even uitstellen was geen probleem. Niks mis mee dus. Tot we buiten kwamen en het bord zagen met 3 gangen menu: 17,95. Terwijl wij 34,95 voor een 4 gangen menu moesten betalen. Dan denk je wel: hoezo tweede menu gratis?
Albert A.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Goede ontvangst en goed eten. Een plezierige bediening.
Taeke R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
prima eten
Ciska V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Moesten erg lang wachten
op ons drankje.Bediening wel vriendelijk ze hadden het druk.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Goed eten,gezellig met vrienden gegeten via de ah actie
Steeks S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prima Tapas restaurant met ruime keuze.
Wij waren hier via de AH restaurant actie en daardoor zeer betaalbaar.
Vriendelijke attente bediening