El Olivo

Zakkendragerssteeg 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant El Olivo

Spaans genieten in de historische binnenstad van Utrecht

Ik heb meerdere malen tapas gegeten maar niet zo lekker als bij El Olivo. El Olivo biedt precies dat waar je al gast van een Spaans restaurant behoefte aan hebt. De tapas zijn authentiek, vol van smaak en komen vergezeld van goede wijn op tafel. Echt voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant El Olivo

Bus halte Neude of Vredenburg. Trein Utrecht Centraal
  • Kom je met de auto?
    5 minuten afstand van utrecht centraal station
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant El Olivo

Floor B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening! Tapas komen qua smaak en product goed samen! Anders dan alle andere standaard tapas restaurants! Komen zeker terug als wij weer in Utrecht zijn!
Nieuw wijnen waren ook lekker!
Angeline B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Heel lekker gegeten bij El Olivo! Ruime keus uit verschillende gerechtjes, gezellige sfeer in het restaurant en makkelijk bereikbaar in Utrecht! Het was lekker druk toen ik er was, dat zegt genoeg over de kwaliteit!

Nieuw Wijn zijn bijzonder lekker!
Karina V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Gezellig restaurant, lekker eten en vriendelijke bediening. Niets op aan te merken en zou er zeker nog eens terug willen komen.
Lekker Spaanse wijnarrangement bij passende wijnen bij tapas!!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Met een groep donderdagavond gegeten met een vooraf opgegeven menu. We hadden veel keus uit vegetarisch en vis. De ontvangst was geweldig, zelfs toen we met meer waren konden we nog een tafel bijschuiven. Het eten kwam snel en de bediening was bijzonder attent. De empanada de espinacas en de calamaris zijn heerlijk! Zeker een herhaling waard!
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Het was erg druk. woensdag avond is natuurlijke en populaire avond, maar wij werden zo leuk geholpen en het eten smaakte top. Prijs kwaliteit is zeer goed en de huisgemaakte sangria was super lekker. Wij komen hier zeker weer snel terug.
Eveline P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Heerlijk gegeten, zelfs op en woensdag is het hier druk!! super vriendelijk en attent bediening en lekkere eten!
Nieuw wijn kaart met allemaal lekkere wijnen
Rick A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2019
Was hier in 2018 twee keer geweest en toen was de bediening bijzonder vriendelijk. Dit is nu (februari 2019) helaas zeker niet het geval. Bediening is volstrekt onattent. Tijdens het eten (wij waren om 20.00 h. de enige gasten) werden de kaarsjes uitgeblazen en volgens ons was iedereen blij dat we om 20.15 h. weer buiten stonden. Eten was prima en dat maakt zeer veel goed, maar zet voortaan graag iemand in de bediening die enige affiniteit met horeca heeft, want dit is zonde van zo'n mooie en leuke en lekkere tent!
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019

Prefect voor een bedrijfuitjes!!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Prima tapasbar in hartje Utrecht. Met lekkere huisgemaakte sangria!!

Bediening is attent en zorgzaam!
Echt aanrader en we zullen weer jullie zien !
Thirza V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Gezellig restaurant, goede sfeer, prettige bediening, heerlijk eten! Wat wil een mens nog meer?

Lekker eten, goede porties en veel keuze!

Vriendelijke bediening, gezellige ambiance.
Jakob D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Alles was lekker. Serveersters gaven een goede uitleg van het menu en de wijnkaart. Ook moesten we nergens voor lang wachten en met een grote groep toch wordt je snel geholpen!!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
heerlijke wijn, Goed eten, genoeg keuze, leuke meiden in de bediening. wij vinden het zeker een aanrader. Wij komen hier terug.
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Snel gereserveerd, perfect tafeltje voor 2 stond klaar toen ik (zelfs te vroeg) aan kwam. Heerlijke tapas en goede wijnen. Super geregeld!
Jolande J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Door onze bedrijf kwamen we met alle collegas hier eten!! superleuke zaak, vriendelijke bediening, lekkere wijntjes en eten was goed! Zeker voor herhaling vatbaar. Zit al in het leukste straatje van Utrecht!
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
We hadden een AH bon. Tweede menu gratis.
Toch is het raar om dan €35,00 te betalen voor een 4- gangen menu als buiten een bord staat waar het 3- gangen menu aangeprijst staan voor €17,95. Best duur stokbrood (1e gang) dus...
Hoe zo 2e menu gratis???
Maar de tapas waren niet slecht. Ook niet bijzonder...
Verder was de afzuiging niet geweldig. Onze kleren ruiken naar knoflook.
De bediening was aardig en liet (royaal) van de wijn proeven....
D T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Restaurant helemaal prima, heerlijk gegeten, eerste drankje duurde een beetje aan lange kant maar met een vol restaurant en 2 man in de bediening wel te begrijpen. Hebben gegeten met de AH actie maar volgens ons gewoon de normale prijs betaald, helaas zagen we dat thuis pas. Maar verder prima aan te bevelen en gaan er zelf zeker nog wel een keer terug.
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Zeer vriendelijk personeel; lekker eten!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Het geld niet het driegangenmenu waard. Beter losse tapas bestellen. Een vriendelijk meisje bediende ons maar ook twee minder aardige mannen. Door de AH werden we in een ongezellig hoekje gezet. Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten; alle gerechten waren prima van smaak.

De spinaziepasteitjes, de spiesjes kipfilet in Catalaanse roomsaus, de gerookte zalm met geitenkaas en honing waren enkele uitschieters.

De tapas zijn verder vrij groot; aan vier tapas heb je al een behoorlijke maaltijd. En dat mag ook wel, gezien de prijs van gemiddeld zo'n 7 euro per tapa.

Jammer alleen dat de de bediening wat steken liet vallen. Nadat we de menukaart hadden bekeken en elk om te beginnen drie tapas wilden bestellen, kregen we te horen dat we geen losse tapas konden bestellen, maar alleen de tapasmenu's. Vreemd; had dat dan meteen gezegd bij binnenkomst... Maar na overleg met de keuken bleek opeens dat losse tapas bestellen wel mogelijk was. En toen de chorizo met brood en aioli op tafel werd gezet, zei de ober dat hij de ontbrekende aioli meteen zou brengen. Die hebben we echter nooit meer gezien...
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
We hebben gereserveerd met een AH kaart, 2e menu gratis. Website gaf ter indicatie een prijsniveau van circa 30 euro aan. Op basis van die gegevens hebben we gereserveerd voor een 3-gangen menu. Tot onze verbazing hadden zij een aanbieding voor een 3-gangen menu voor circa 18,95, maar wij kregen een 4-gangenmenu voor 35 euro! Geen compensatie en geen duidelijke uitleg. Eten was goed, maar ik voel me erg genept.