El Olivo

Zakkendragerssteeg 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant El Olivo

Spaans genieten in de historische binnenstad van Utrecht

Ik heb meerdere malen tapas gegeten maar niet zo lekker als bij El Olivo. El Olivo biedt precies dat waar je al gast van een Spaans restaurant behoefte aan hebt. De tapas zijn authentiek, vol van smaak en komen vergezeld van goede wijn op tafel. Echt voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant El Olivo

Bus halte Neude of Vredenburg. Trein Utrecht Centraal
  • Kom je met de auto?
    5 minuten afstand van utrecht centraal station
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

deborahstam .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijke tapas van alles wat en nog best veel! ,
leuk personeel ,
Goed eten,
Goed druk bezocht ,
In een klein leuk steegje van utrecht
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Tapas kunnen wel wat pittiger. Een beetje te weinig smaak vond ik. Het personeel was uiterst vriendelijk! De tapas kunnen wel wat pittiger en wat meer bite.
gerrywillems .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
De muziek stond super hart. En er zaten beestjes. Al in het water glas en later steeds. Vliegen ba. Ook klopte de prijs niet die er voor stond in de informatie. Het was duurder.
Dorry D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het eten was erg lekker, ruim voldoende en het personeel zeer vriendelijk. En inderdaad was de Sangria de lekkerste van Utrecht!!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Samen met mijn lieve collega's hier tapas gegeten. één van mijn collega's is al een vaste gast hier dus ze bracht ons hier heen. Geen enkel spijt gekregen. Ze hebben ruim 40 soorten tapas gerechtjes en daarom konden we dus niet alles uitproberen, maar de specialiteiten van de kok hebben we wel kunnen proberen en die waren uistekend! Bijvoorbeeld : Calamaris heerlijk stukjes inktvisringetjes precies goed! Ossenhaaspuntjes met rioja heerlijk van smaak met een uniek smaakje, wat mij heel erg bevallen is. En de Patatas bravas met een lekkere sausje doorheen waardoor het lekker mals is.
Uniek restaurant met aardige bediening die ook nog eens erg hulpzaam zijn. Restaurant El olivo krijgt zeker een 10 van mij! PS vergeet sangria niet!
jordie J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Na een hele lange tijd hier weer gegeten. Wat een verandering, het was al een toffe restaurant maar nou is het nog beter! Ik kom zelf niet uit de buurt anders was ik vaker gekomen. Het eten is erg lekker. Decor ziet er gezelliger uit dan eerst! en de bediening is nog steeds vriendelijk en bediening werkt nog steeds met een bigsmile.
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Super leuke avond gehad. Echt Spaans, ze spreken spaans en als je een cortado bestelt, krijg je er ook een!! Aanrader als je van echte spaanse tapas houdt!!
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Viel tegen plus slechte prijs kwaliteit verhouding. Veel te duur, echt geen 39,50 waard voor wat we kregen, brood, salade, tapas zonder keuze, ijs met chocotaart. Dat moest een vier gangen menu voorstellen.
Gerechten waren niet vies, maar ook niet geweldig lekker. Jammer en zonde van het geld.
garde J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Mooie avond bij el olivo! Wat een drukke restaurant met een leuke sfeer binnen. Door de tijd heen is het restaurant erg veranderd en dat op een positieve manier. Het eten word alleen maar beter, decor zag er al leuk uit maar nou is het nog unieker geworden. Bediening zoals altijd erg aardig. En de Sangria nog steeds de beste van Utrecht.
zeilende nicky M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Aardige porties van goede kwaliteit, bediening is vlot en behulpzaam. Het eten was op tijd klaar want we moesten namelijk eerder weg en daar werd netjes rekenening meegehouden! voor herhaling vatbaar
Carmen T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het eten was erg lekker, hele vriendelijke bediening! We hebben gebruik gemaakt van de albert heijn restaurant actie, ook dit was allemaal erg goed geregeld.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Eten was okay., niks bijzonders maar zeker niet slecht. Service was snel maar ook onpersoonlijk. Hebben gebruik gemaakt van de AH actie, maar dat kun je hier net zo goed niet doen. Een AH 4-gangen menu kost per twee personen 35 euro terwijl dit restaurant reclame maakt voor een menu voor 1 persoon voor 17,95. Lichte oplichterij dus, waar wij helaas te laat achter kwamen.
tuber P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was van top niveau, ik ben nooit eerder zo enthousiast geweest over een restaurant. De bediening die scherp is en constant met een lach door de prachtige zaak loopt. Heerlijk dat positieve energie en lekkere eten!
Wil C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Jammer dat je binnen ook af en toe last heb van de rokers buiten. Een paar taj
Feljes minder zou het zitcomfort ook verbeteren. Verder wel aardig.
Anky A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Omdat El Olivo overvol zat, werden we door een vriendelijke medewerker meegenomen naar El Signorita, waar we aan de gracht konden zitten. Prima, vriendelijke bediening. We waren met 5 mensen met de AH-restaurantactie. Menu was goed en meer dan genoeg.
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We zijn hier gaan eten met de AH-bon en kregen een proeverij menu met verschillende gerechten die goed smaakten en vers aandeden. Er werd wel in veel gerechten koriander gebruikt, wat ik wel erg jammer vond. De bediening was vriendelijk en attent, maar toen ons voor de vijfde keer gedurende ons hoofdgerecht werd gevraagd hoe het smaakte, ging dat toch wel vervelen. De porties waren groot, we kregen lang niet alles op (zonde, want het was wel lekker!). Over het algemeen hebben we een heel gezellige avond gehad met lekker eten.
debbie243 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We hebben hier gegeten met de Ah restaurant actie. Dat je dan een al vast staand menu voorgeschoteld krijgt vind ik persoonlijk erg jammer. Laat mensen gewoon lekker kiezen en geef een korting op de gehele bon.
We waren pas halverwege het voorgerecht en toen kwamen ze al met het hoofdgerecht. Dit vond ik erg storend. Deze is uiteindelijk naar anderen gegaan en wij kregen later. Op zich was het eten prima, maar niet uitzonderlijk. Had liever zelf de keuze in tapas gehad.
zuiden M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zeer fijne ervaring bij el olivo, goed ontvangen, bediening is aardig en vlotjes. Eten is perfect. Huisgemaakte sangria is een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
jammer was dat alle tapas hapjes in 1 keer op 1 schaal werden gebracht, verder was alles ondanks het zeer warme weer goed. Stoelen waren door de keuze van het materiaal erg zweterig
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Vriendelijke man in de bediening en heerlijk gegeten. Goede hoeveelheden.
Ik kom zeker nog eens terug.