El Olivo

Zakkendragerssteeg 3511 Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Notentaart
      Chocoladetaart
      El Olivo Ijs

Over het restaurant El Olivo

Spaans genieten in de historische binnenstad van Utrecht

Ik heb meerdere malen tapas gegeten maar niet zo lekker als bij El Olivo. El Olivo biedt precies dat waar je al gast van een Spaans restaurant behoefte aan hebt. De tapas zijn authentiek, vol van smaak en komen vergezeld van goede wijn op tafel. Echt voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant El Olivo

7,2

Jouw recensie over het restaurant El Olivo

Gera K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gegeten met AH kortingskaart . Geen keuze in menu. Eten was verder goed. Je hoeft niet betalen voor het water, dan heb je als restaurant al gauw een voorsprong wat mij betreft. Is voor herhaling vatbaar.
Paula R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Het menu van de AH actie was goed en meer dan genoeg
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Héérlijk gegeten in leuke en gemoedelijke sfeervolle ambiance.
Sfeer was huiselijk en vriendelijke bediening.
Kom zeker terug
Dirkje T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Het eten naar wat we betaald hebben vonden we aan de prijs.en bij 2 gerechten was de zelfde saus en dat hoort niet
Berry G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Het was jammer dat de dame die ons bediende (sprak gebrekkig engels) ons niet kon uitleggen wat we zouden krijgen danwel mochten verwachten. Pas bij het nagerecht kwam er een uitleg.
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We moesten lang wachten op ons drinken en de dessertkaart na meer dan een half uur heb ik betaald en werd de korting van de ah actie niet gerekend en moest ik dus teveel betalen voor niet eens een volledig diner wegens personeelstekort ik ben hier niet tevreden over en ga er ook nooit meer naar toe
Rafael G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Zeer matige personeel, ik hoorde iemand schelden. Ik dacht dat het een kind vriendelijke restaurant was.
En de tafel was niet bepaald schoon,
Er zaten brood resten en een vies beker.
Het eten was wel lekker, heb er van genoten.
Mariella M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Lekker gegeten alleen jammer dat ondanks we wat tijd hadden gevraagd russen het voor en het hoofdgerecht het direct werd geserveerd.
Vriendelijk personeel
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Gisteren avond ik heb lekker gegeten bij El Olivo met mijn vrienden .
We komen vaak naar El Olivo.Lekker tapas ,gezellige muziek .Vriendelijke en aardige bediening.In bediening werkt een knappe meisje met mooie glimlacht .Ze heeft nog mooie tatoeage op haar hand , ze maakt de sfeer heel gezellig .
Ik kom zeker terug.
Elma D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het was heerlijk, alles precies goed/ genoeg en met deze temperatuur was het een echt vakantiegevoel.
Clau K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
was een leuke ervaring. Met de AH actie een heerlijk menu gehad. Super aardige en snelle bediening. Wij hebben genoten. Echt een aanrader
Elske C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Eten was redelijk, maar niet super. Bediening kwam al met het hoofdgerecht terwijl het voorgerecht nog op tafel stond. En het eten kwam erg snel achter elkaar, te snel wat ons betreft. Verder is het leuk om buiten te zitten in het steegje met lekker weer, vooral de muziek van de overburen gaf een gezellige sfeer.
Helaas viel de sangria ook tegen, er zat één stukje fruit in, helemaal op de bodem.
Het was gezellig maar niet voor herhaling vatbaar helaas.
Antoine B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker gegeten, prima ah actie menu. Waar voor je geld. Bediening vriendelijk, maar kwam wat onprofessioneel over. Lang wachten en ze kwamen niet vragen of je wat te drinken wilde bestellen. Dus we zaten lang met lege glazen. Na het nagerecht kwamen ze niet vragen of we koffie wilden, zelf maar naar de bar gelopen om af te rekenen.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
In de Bediening was 1 dame erg gezellig. Rest kon amper nederlands en uitleggen wat de AHactie is.

Tapas waren lekker. Toetje meer voor 1 pers.
Rianne P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
El Olivo vonden wij helemaal top: heerlijke tapas en ontzettend vriendelijke bediening.
Brigit S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Vriendelijke bediening, heel gezellige plek. Eten was prima.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekker gegeten
Biatulu .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wat een gezellige tent met spaanse muziek! Een ideale tent voor groepjes. Heerlijke tapas, lekkere wijn en daarnaast nog spaanse muziek. Kreeg echt een gevoel dat ik in een spanje was.
Ik nam zelf de Tapas especial extra met een mandje brood om te beginnen en daarna een koude voorgerecht, verschillende tapas dus vis vlees en vegetarische en daarna nog genoten van een heerlijke desert! De chocoladetaart is echt een aanrader
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
goed lekker genoeg was van ah actie
Rocky M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Gisterenavond ben ik met mijn vrouw uiteten geweest bij El Olivo. We zaten met het lekkere weer buiten op het terras, in het prachtige steegje. Na een lange tijd niet geweest te zijn zag ik allerlei nieuwe gezichten, proffesioneel, ervaren en erg vriendelijk. Het eten was super lekker! We hebben bij ons eten genoten van een huisgemaakte Sangria. We zullen snel weer langskomen!