Over restaurant El Olivo

Spaans genieten in de historische binnenstad van Utrecht

Ik heb meerdere malen tapas gegeten maar niet zo lekker als bij El Olivo. El Olivo biedt precies dat waar je al gast van een Spaans restaurant behoefte aan hebt. De tapas zijn authentiek, vol van smaak en komen vergezeld van goede wijn op tafel. Echt voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant El Olivo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Voordelig
Joy S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Porties groot genoeg en smaak was geweldig! Alleen jammer dat er niks was gedaan met mijn extra notitie (die ik bij de reservering kon maken), waarin ik had gevraagd of het mogelijk was een verrassinkje te regelen voor jubileum van mijn ouders.
Paling M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Tapas van hoge kwaliteit. Bediening weet wel hoe die een fijne sfeer moet creëeren en het locatie is prachtig. Lekker dichtbij station. Aanrader.
Main B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Restaurant in hartje utrecht. Eten is goed. Bediening is vriendelijk. Niks slechts opgemerkt leuke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
Maassen L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het eten was super, bediening waren aardig en decor zag er leuk uit en het spaanse muziek op het achtergrond maakte het helemaal mooi. Zeker de moeite waard!
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten in sfeervol restaurant met vriendelijke bediening.
Misschien iets meer ruimte tussen de tafels zou prettig zijn.
Zeker de moeite waard om hier lekker tapas te eten!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellige, informele gelegenheid. Door de open keuken leuk contact met de kok's. We waren met 6 personen, Iedereen mooi tegelijk en mooi op tijd zijn hoofdgerecht. Zowel de tapas als de menu's waren heerlijk, heet en volledig. Alle jongens van de bediening super vriendelijk en leuk. Het was een top afsluiting van onze dag.
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker en gezellig gegeten. Top ontvangst door zeer vriendelijke gastheer. Alle jongens in de bediening waren super. Liep lekker vlot door en eten smaakte goed.
Bibie S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zeer goede restaurant, lekker gegeten. Leuke bediening die ervaring heeft met wijnsoorten. Nooit eerder zulke tapasgerechtjes gehad. Een aanrader
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Hier gegeten op een drukke en gezellige dag. Het eten was verrukkelijk. service was ook goed. in de toekomst zal ik zeker nog een keer komen, ondanks dat we in amsterdam wonen/
Andre L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit kleine restaurant. Wij werden ontvangen, mochten zelf een plek uitzoeken (aan het raam bij de heerlijk warme verwarming) en hebben rustig een keuze kunnen maken. De bestelde hamburger, met gekruide frietjes, heerlijke frietsaus en Spaanse (mini) salade kwam netjes optijd (niet laat en ook niet dat je denkt nu al).
Het eten was heerlijk, we know hamburger bestellen in een spaans taps restaurant, goede smaak, goede mini salade en overheerlijk stuk vlees.

Aanrader voor de hamburger liefhebber, en als die al top is dan hebben wij hoge verwachting van de tapas ;-)
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Door vrienden uitgenodigd om hier te komen eten. Door al die goede verhalen wou ik het graag proberen en ze hebben inderdaad gelijk. Ze zijn anders dan andere tapasgerechtjes. Ik eet vaker tapas maar bij el olivo is het toch anders. Leuke sfeer, ruime keuze uit tapasgerechtjes en lekker vers.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima tent. Zeer vriendelijke bediening, lekker eten.
Judith G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voor ons bezoek aan Tivoli Vredenburg hier op de vroege avond heerlijk gegeten. We hebben gekozen voor het combinatie tapas menu, dat vlot op tafel stond. Genoeg variatie van vlees, kip, vis en groente in ruime hoeveelheden. Bediening was amicaal en vriendelijk.
Gert Jan D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Zelf de tapa's gekozen. Lekkere gerechten en vriendelijke bediening. Niet alle bestellingen kwamen meteen goed/compleet op tafel, maar dat werd dan gewoon netjes opgelost.
Kwietje T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hadden gereserveerd en het was weer een gezellige avond. Lekker gegeten. De bediening was vlot
en vriendelijk. We komen zeker weer terug!
Anette V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zaterdagavond gegeten, enthousiast geholpen, 2 p tapas mix kwam snel op tafel. Prima tapas, wel redelijk standaard. Prima Rioja. Tafeltjes staan redelijk dicht op elkaar.
Maarte V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Leuke drukke tentje in utrecht. Ik eet niet vaak tapas maar hier ben ik inmiddels vaste gast geworden. Vroeger was het eten goed maar nu is het beter. Veel opties uit tapas gerechtjes en sangria is aanwezig.
Berendpotje .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuke dag beleefd bij el olivo, ik ben hier 2 jaar geleden geweest ik vond het toen ook erg lekker maar merk wel dat het kwaliteit steeds meer omhoog gaat. Zeer leuke dag gehad, lekkere sangria en top bediening. Zeker een aanrader.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Restaurant bij de zakkendragersteeg, kreeg te horen dat het erg goed is dus ik moest het proberen. En ze hebben mijn voorspellingen waargemaakt. Het eten was voortreffelijk. Bediening erg vriendelijk.
Ik raad de entrocote aan en de gamba's. Decor is ook erg mooi binnen wat toch een leuke sfeertje geeft.
Natasja F.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Het eten was erg lekker en het personeel enthousiast en vriendelijk. Enig minpuntje was dat de gangen wel snel na elkaar kwamen. Het brood was nog niet op toen het voorgerecht kwam en al snel daarna kwamen de warme tapas. Daar had wel meer tijd tussen mogen zitten.