El Olivo

Zakkendragerssteeg 3511 Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Notentaart
      Chocoladetaart
      El Olivo Ijs

Over het restaurant El Olivo

Spaans genieten in de historische binnenstad van Utrecht

Ik heb meerdere malen tapas gegeten maar niet zo lekker als bij El Olivo. El Olivo biedt precies dat waar je al gast van een Spaans restaurant behoefte aan hebt. De tapas zijn authentiek, vol van smaak en komen vergezeld van goede wijn op tafel. Echt voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant El Olivo

7,1

Jouw recensie over het restaurant El Olivo

Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Goed eten,gezellig met vrienden gegeten via de ah actie
Steeks S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prima Tapas restaurant met ruime keuze.
Wij waren hier via de AH restaurant actie en daardoor zeer betaalbaar.
Vriendelijke attente bediening
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Geen aandacht en passie voor het eten en een matige service. Jammer wij zijn vroeger beter gewend.
Lara D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goed en lekker eten, meestal snelle service, maar soms ineens lang wachten. Af en toe was er wat verwarring over drankjes, maar het eten was altijd prima.
Y D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Zeer slecht restaurant. Ontzettend hoge prijs betaald voor zeer weinig eten en hele kleine porties. Tapas waren ook nog eens van slechte kwaliteit (oud).
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
prima eten voor een eerlijke prijs en in een leuke ambiance, kom zeker weer
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Overpriced. voor wat het is
Sjoerd S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
De andere reviews waren redelijk kritisch, maar mijn ervaring was erg goed. Vriendelijk personeel en eten was goed. Met AH actie was de hoeveelheid van het eten meer dan genoeg en goede prijs/kwaliteit verhouding
M F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Toen we gingen zitten hoorden we van de buren al dat we lang moesten wachten. Zij wachtten al een half uur op nagerecht wat toen het eindelijk kwam in etappes kwam. Wij moesten ook lang wachten voordat bediening kwam. Het was lastig communiceren met bediening omdat Engels niet goed was. Eten was matig. De man in pak was verre van sympathiek.
Mirte V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Het ontvangst van de man in pak was zeer onprettig en onvriendelijk. Gelukkig heeft de charmante man die ons vervolgens heeft bediend het meer dan goed gemaakt. Alle complimenten naar hem! Verder lekker (buiten) gezeten en heerlijk getafeld. Bediening was vlot en oplettend en eten niet te gehaast.
M VAN H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Ik vond dat de muziekkeuze niet echt bij het restaurant paste. Ik vond de wachttijd van de drank en gerechten te lang duren.
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Koude tapas en nagerecht waren prima, vlees en zeevruchten in de warme tapas waren droog en een beetje flauw van smaak.
Gera K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gegeten met AH kortingskaart . Geen keuze in menu. Eten was verder goed. Je hoeft niet betalen voor het water, dan heb je als restaurant al gauw een voorsprong wat mij betreft. Is voor herhaling vatbaar.
Paula R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Het menu van de AH actie was goed en meer dan genoeg
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Héérlijk gegeten in leuke en gemoedelijke sfeervolle ambiance.
Sfeer was huiselijk en vriendelijke bediening.
Kom zeker terug
Dirkje T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Het eten naar wat we betaald hebben vonden we aan de prijs.en bij 2 gerechten was de zelfde saus en dat hoort niet
Berry G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Het was jammer dat de dame die ons bediende (sprak gebrekkig engels) ons niet kon uitleggen wat we zouden krijgen danwel mochten verwachten. Pas bij het nagerecht kwam er een uitleg.
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We moesten lang wachten op ons drinken en de dessertkaart na meer dan een half uur heb ik betaald en werd de korting van de ah actie niet gerekend en moest ik dus teveel betalen voor niet eens een volledig diner wegens personeelstekort ik ben hier niet tevreden over en ga er ook nooit meer naar toe
Rafael G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Zeer matige personeel, ik hoorde iemand schelden. Ik dacht dat het een kind vriendelijke restaurant was.
En de tafel was niet bepaald schoon,
Er zaten brood resten en een vies beker.
Het eten was wel lekker, heb er van genoten.
Mariella M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Lekker gegeten alleen jammer dat ondanks we wat tijd hadden gevraagd russen het voor en het hoofdgerecht het direct werd geserveerd.
Vriendelijk personeel