El Olivo

Zakkendragerssteeg 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant El Olivo

Spaans genieten in de historische binnenstad van Utrecht

Ik heb meerdere malen tapas gegeten maar niet zo lekker als bij El Olivo. El Olivo biedt precies dat waar je al gast van een Spaans restaurant behoefte aan hebt. De tapas zijn authentiek, vol van smaak en komen vergezeld van goede wijn op tafel. Echt voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant El Olivo

Bus halte Neude of Vredenburg. Trein Utrecht Centraal
  • Kom je met de auto?
    5 minuten afstand van utrecht centraal station
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Laura D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Fijn dat rekening wordt gehadden met niet-vlesseters, we konden een tapasmenu vegetarisch en vis kiezen. we kregen 8 verschillende tapas, waarvan we vooral de garnalen en champignons erg lekker vonden. Er ging iets mis met het doorgeven van de bestelling waardoor we lang moesten wachten. Dat werd ruimschoots goedgemaakt met excuses, wijn en koffie.
Jessica P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
april J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Fantastische ervaring bij el olivo. één van de beste tapas restaurant in Utrecht. Het eten is erg smakelijk en de bediening is zeer vriendelijk. Ik en mijn vriendinnen hadden gekozen voor de Tapasmenu met dessert, en de notentaart is erg culinair.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
cameraman A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Zeer fijne ervaring bij el olivo, aardige bediening en unieke tapasgerechtjes. We hadden ruime keuze uit 40 tapas gerechtjes geloof ik. Had er 6 gekozen en één daarvan was de garnaaltjes aloli. aanrader.
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Ik heb hier met mijn vrouw gegeten op een redelijk rustige donderdagavond. Wat ons betreft een middelmatige ervaring en niet in overeenstemming met de gemiddelde beoordeling. Het eten wat ok, niet echt speciaal. Ok om je honger mee te stillen maar als ik uit eten ga wil ik liever toch iets specialers. De bediening was wat ons betreft een beetje hetzelfde als het eten. Niet erg professioneel. We kregen hier qua beleving een beetje een goedkoop all inclusive Spaans vakantiegevoel bij, helaas. De sfeer was niet erg authentiek.
Marie V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Super lekkere tapas gegeten gisteravond!
menshealthutrecht J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Hier wezen eten met collega's. Zeer fijne ervaring gehad. Bij binnekomst merk ik gelijk dat er een bepaalde sfeer hangt waar je vrolijk van word. De Spaanssprekende bediening is erg aardig en vlot. Sangria is een aanrader. En de chocoladetaart heerlijk!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Bediening vriendelijk. Hoofdgerecht kwam wel heel snel op tafel, kreeg daardoor even het idee dat we ook zo snel mogelijk weer weg moesten gaan. Maar dat straalde bediening helemaal niet uit. We werden niet opgejaagd toen we er lang over deden ons toetje te kiezen. Chocoladetaartje was minder, erg vet.
Sfeer goed.
ossie J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Aardige bediening met hoge kwaliteit eten. Ik heb zeer genoten. Mooie lampen en ik merk dat ze heel erg veel veranderd hebben aan decor maar ook aan het eten. Aanrader
jevisiu J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Nice tapas gerechtjes it was all good en lekker. Quality is erg high en de mensen die daar work is also nice. Zeker aanrader
Ymula A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Na een dagje lekker shoppen gegeten bij el olivo, eten smaakt erg uniek en er is ruime keuze uit tapasgerechtjes.
Zeer tevreden.
martine B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Door het mooie weer was t blijkbaar onverwacht druk. Moesten daardoor wel lang op alles wachten maar het eten was prima, prijs prima en de bediening liep hard was hartelijk.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
De bediening en service zijn hartstikke goed. Er heerst een goede sfeer onderling en dat merk je (positief) als klant ook! Dat maakte het al heel leuk om hier te eten. Het eten zelf is van redelijke kwaliteit. Het is niet echt verfijnd en soms wat vettig, maar overall mogen we niet klagen. De knoflooksoep is een aanrader!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Bediening was ronduit slecht. Vijftig minuten zitten wachten op ons eten, broodmandje waren ze vergeten. Toen nog een verkeerd tapas gerecht, wat om werd geruild..... Was het weer de verkeerde na 20 minuten wachten. En eerst ook de schuld bij ons leggen. Was er helemaal klaar mee
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
gezelligezaak met vriendelijke bediening. Eten is prima.
maaike S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
El olivo is de restaurant waar mijn vriendenkring vaste klanten zijn.
Mijn eerste keer was vorige week toen ik binnen kwam met 12 personen. Ik kreeg al een thuis gevoel door de sfeer en muziek en de vriendelijke bediening die goed voor ons zorgde. De spaanse kok is heel creatief en weet door de juiste combinaties het juiste smaak naar boven te halen. Voor de rest heeft het een mooie locatie, en ze hebben huisgemaakte sangria. Wil de kok ook nog erg bedanken voor zijn enthouisasme. Ik merkte al gauw dat hij kookt vanuit zijn hart.
Bernd E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Jammer, ik las goede recensies. Gereserveerd bij El Olivo via IENS, maar daar aangekomen bleek er geen plaats. Toen had de aardige jongen die ons ontving een voorstel om ons naar een 'andere vestiging' van hen te brengen. Dat was La Señorita, op loopafstand van El Olivo en dezelfde kaart als El Olivo.

Het was er jammer genoeg sfeerloos. We zaten voorin tussen de kratten fris en bier die daar in de gang stonden. Ook de bediening was niet echt pro-actief waardoor we zelf vaak moesten vragen om drinken. Ook was het brood wat we kregen veelal oud en werd het zonder de tappenade en smeersels gebracht...

Jammer, geen goede ervaring gehad.
A V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Leuk gezellig restaurantje in mooi steegje.
Gerecht was enigszins koud, was alleen opgewarmd en al eerder gemaakt.
Ober schonk droge wijn bij mijn dochter bij terwijl een zoete wijn in haar glas zat, niet zo slim dus.
Ze kreeg netjes een nieuwe en werd niet berekend.
zanoever M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Romantische avondje met mijn man bij el olivo, we zaten aan de raamgedeelte zodat we lekker naarbuiten konden kijken. Als hoofdgerecht hadden wij een mix van verschillende soorten vis besteld. Als nagerecht chocoladetaart en vijgen met chocola. Delicious!