El Olivo

Zakkendragerssteeg 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant El Olivo

Spaans genieten in de historische binnenstad van Utrecht

Ik heb meerdere malen tapas gegeten maar niet zo lekker als bij El Olivo. El Olivo biedt precies dat waar je al gast van een Spaans restaurant behoefte aan hebt. De tapas zijn authentiek, vol van smaak en komen vergezeld van goede wijn op tafel. Echt voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant El Olivo

Judith K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Tafels staan erg dicht op elkaar.
Bij het controleren van de rekening bleek er €5 meer te zijn gerekend per 3 gangen menu dan op de site staat.
Toen wij daar iets van zeiden werd er niet/nors gereageerd. Wel werd de rekening gecorrigeerd.
Tapas zijn lekker, maar erg “Hollands”, als je echte Spaans tapas wilt eten moet je niet hier zijn.
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Dit is nu echt een aanbeveling meer dan waard!! De Tapas menu is om je vingers bij op te eten, de mixed grill is top, de entrecote zo ongelooflijk mals, zo kan ik uren doorgaan.
Dan de bediening: altijd vriendelijk, prettig in de omgang, heel erg fijn.
Tenslotte de gastheer: Oscar Deze man snapt het. Goed gastheerschap is voor hem iets natuurlijks, een vanzelfsprekendheid. Iedere gast wordt niet alleen persoonlijk welkom geheten, je voelt je ook echt welkom en verwend.
Restaurant El Olivo is voor mij telkens weer een ontzettend fijne, bijzonder smakelijke ervaring.
Tip: reserveer vantevoren. Restaurant El Olivo zit elke dag vol, en dat is zo terecht.
Roelie E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gereserveerd om 21.00, vanaf half 10 werden we de het personeel gesommeerd om alles te bestellen voordat de keuken dicht ging. In de 5 minuten dat mijn man naar het toilet was kwamen ze het zelfs 2x vragen. Stijlloos en zeer klantonvriendelijk! Voelde me de hele avond opgejaagd!
maas S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer goed restaurant met leuke bediening. Uitstekend eten voor de prijs die men er voor moet betalen. Vlotte bediening. Zeer attent
Karl M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met AH actie gegeten. Vond het best duur 34,95 voor het menu excl. drank. Normaal tapasmenu 17.50 pp (?) Eten was prima. Gezellig druk restaurantje
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bij binnenkomst in El Olivo valt gelijk op dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan. Je eet hutje aan mutje.
Het restaurant zat vol, wat op zich een goed teken is, maar zoals gezegd hutje op mutje.
Op de menukaart staan zeer veel tapas gerechtjes, voor ieder wat wils.
Voor de AH gasten was er een uitstekend en divers tapas menu samengesteld.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gebruik gemaakt van AH /iens actie. Heerlijk en gezellig gegeten. Kwaliteit eten en drinken prima. Tafels wat klein en dicht op elkaar. Bediening erg vriendelijk en attent.
Darth Eter ..
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Staat bekend als misschien wel de beste Tapas van Utrecht. Nou, dat beloofd niet veel goed voor Spaans Utrecht.
We waren hier met de AH actie, ok, dat was mogelijk fout nr.1, rip-off: één krijgt het gratis 3-gangen menu, maar de ander betaalt 34,50 voor een 27,50 menu. En een extra persoon die mee was en niet met de actie mee deed, moest toch dat hogere tarief betalen.
Eten ronduit teleurstellend: vet, weinig bijzonder vlees of vis, zelfs te weinig voor iedereen, opgevuld met andere goedkopere frutsels.
Vooral: héél vol en druk, maximaal op elkaar gepropt. Vermoeid en somber personeel.
Howard H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
N.a.v. AH restaurant-actie hier gegeten. Het personeel was vriendelijk maar nog niet allemaal nog even ervaren. Het eten was heel erg lekker en ruim voldoende. Sfeer en uitstraling van het restaurant is goed. Het enige minpuntje was de open deur, doordat de gordijnen niet altijd even goed door iedereen werd gesloten. Gezien het heerlijke eten echt een aanrader.
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Matige bediening, tappas kwam allemaal tegelijk en de wijn was ook niet om over naar huis te schrijven
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben lekker gegeten met een prima service. Er werd goed rekening gehouden met het glutenvrije dieet, maar het waren (misschien hierdoor, dat weet ik niet) alleen wel erg veel vleesgerechten.
aliyah R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gisteravond weer bij el olivo gegeten. Alleen het aperitief buiten genuttigd, toen snel naar binnen in verband met het weer. Wij komen hier regelmatig. Het is net alsof wij thuiskomen om een hapje te eten. Heerlijke tapas, veel variatie en een zeer goede kwaliteit. Omdat alles vers bereid wordt, moet men geen haast hebben, hoort ook niet bij het mediterrane karakter. Menukaart geeft voldoende keus om van Spaanse lekkernijen te genieten.
Een echte aanrader!
Remko M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het leek alsof het personeel ons zo snel mogelijk weg wilde hebben: hoofdgerecht werd al geserveerd terwijl we nog met voorgerecht bezig waren. En na hoofdgerecht moesten we echt moeite doen om het toetje er niet meteen achteraan te krijgen. Kwaliteit van gerechten was niet heel goed. Ook nog noot eerder spare ribs als tapas gehad. Personeel was niet heel aardig. Kortom: geen aanrader.
Suzy E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Leuke locatie, menu was speciaal voor AH actie. Voorgerecht wat karig, hoofdgerecht vrij uitgebreid. Lekker eten maar ik miste toch wel de Spaanse smaken.
A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Eten had kennelijk onder de warmhoudlamp gelegen. Sterke kooklucht. Erg volle zaak in vrij kleine ruimte. Vriendelijke bediening.
Channah G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
erg druk, personeel zat af te geven op klanten en dat kregen wij mee (beetje jammer)

het vegetarische tapas menu is heerlijk, echt een aanrader!

aankleding is nogal gedateerd, je verstaat elkaar slecht en de damestoilet was ronduit goor te noemen.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Met de AH actie gegeten. Eten was prima, erg lekker gegeten, gevarieerd en ruim voldoende. Sommige gerechtjes waren wel wat te zout. De tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar en er zweefden nog steeds fruitvliegjes rond. De bediening was aardig en attent.
MVH A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Met de AH bon gegeten bij El Olivio, 3 gangen menu met diverse tapas, ook vegetarisch was weer heerlijk ! De Sangria is aan de prijs maar wel erg lekker! Goede en vriendelijke service. Zeer relaxte sfeer.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten, veel verschillende gerechten, porties zeer royaal. Gezellig maar niet te druk. Vlotte service. Zeer aan te bevelen.