El Olivo

Zakkendragerssteeg 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant El Olivo

Spaans genieten in de historische binnenstad van Utrecht

Ik heb meerdere malen tapas gegeten maar niet zo lekker als bij El Olivo. El Olivo biedt precies dat waar je al gast van een Spaans restaurant behoefte aan hebt. De tapas zijn authentiek, vol van smaak en komen vergezeld van goede wijn op tafel. Echt voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant El Olivo

Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellige avond met goede tapas en een enthousiaste, vriendelijke bediening
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk avondje gehad. De tafels waren goed gevuld en medewerker Johan bracht een enorm gezellige sfeer aan tafel!!!!!!
sylvia P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellige avondje bij el olivo, eten was erg goed kwaliteit/prijs verhouding is perfect. Bediening is aardig. En decor is erg mooi.
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Best aardig gegeten, niet bijzonder maar wel goed. De bediening was erg vlot, maar niet heel geïnteresseerd. Prima prijs/kwaliteit verhouding, wel meer geschikt voor groepen dan voor een echt een rustig avondje genieten onder het genot van lekker eten.
Ferdi K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Prachtige restaurant aan een leuke straat van utrecht namelijk de zakkendragersteeg. Goed eten, goede bediening. Eerste keer maar zeker niet de laatste keer.
sarah E.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Ik heb nog nooit in zo'n onvriendelijk restaurant gegeten. Bij de ontvangst keken ze je al bijna de deur uit. Absoluut geen aanrader. De gastvrouw lette niet op en we hebben erg lang moeten wachten op ons eten. Eten was niet bijzonder te noemen, maar was wel oké. Voor de prijs had ik veel meer verwacht.
Arnout D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Prima gegeten. Erg prettig dat het kraanwater er gewoon gratis is :-)
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Vlotte bediening!
Er is wel èrg weinig ruimte tussen de tafels.....zelfs het bedienend personeel moest meerdere keren een andere 'route' nemen, omdat ze er niet door konden!!!!!!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
We hadden niet voor een actie menu gekozen, maar losse tapas. De eerste vier besteld, kregen drie geserveerd. De vierde tapa werd gebracht en gelijk vier nieuwe besteld. Resultaat na 1 uur en 3 kwartier nog geen tapas. Wel herhaaldelijk verschillende bediening die een bestelling wilde opnemen. Afgerekend en vertrokken. Geen fijne avond gehad.
julia M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Eerste keer dat we hier aten. Er werd goed voor ons gezorgd en het eten was goed. We waren met familie gekomen en het is ons zeker bevallen.
zever M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed gegeten, aardige bediening. Sangria is zeker een aanrader. Mooie locatie lekker handig(dichtbij station) en een mooie decor.
joris V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vooraf gereserveerd bij el olivo, ik merkte al gauw dat de bediening erg professioneel ingesteld is maar ook heel gezellig kan zijn. Het eten is zeer smakelijk. Muziek op de achtergrond zorgt voor een fijne sfeer.
merkhuizen B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Van vrienden gehoord dat we hier moesten eten, geprobeerd en geen spijt gekregen. Het eten is zeer goed. Kwaliteit/prijs verhouding is in orde. En het is nu onze favoriete eettent in utrecht.
VDV M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Hier gisteren gegeten met z'n 4en.
Het eten was voortreffelijk. Bediening erg vriendelijk en hulpzaam.
We kregen verschillende soorten tapas, alleen ik lust geen vlees dus we kregen extra vegetarische gerechtjes. Spaanse bier van de tap is het proberen waard, en de sangria moet je geprobeerd hebben!
Marie Louise M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Helaas teleurstellend eten . Veel vette saus en bij elk gerecht dezelfde .
S T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ik hoop dat zij hun dag niet hadden....

Tafellocatie vreselijk. serveerster wurmde zich tussen bar en mijn stoel door iedere keer...
Serveerster was lichtelijk minder vrolijk...
Eten, tja.... patatas bravas waren niet allemaal goed doorbakken. Vlees was kurkdroog...

Gelukkig vergaten zij 2 drankjes van de 4 niet te rekenen.

Hoop dat het een slecht momentje van hun was... ik raad deze tent in ieder geval niet aan.
hockey B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Nadat ik de recensies las ben ik het gaan proberen. En het was werkelijk erg goed! Is de eerste keer, ik kom uit de buurt en was er nooit geweest. Vriendelijke bediening. Gezellige bediening die ook vriendelijk is. Zeker een aanrader
Lize M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met zijn drieën gegeten bij el olivo. Door de hoge cijfers had ik (veel) meer verwacht. Het is standaard tapas; vettig en zwaar op de maag. Het smaakt allemaal een beetje hetzelfde. De spinazieflappen vond ik lekker en de gamba's redelijk. Toetje crema catalana zeer matig; beetje rubberig en geen lekker krokant korstje. De chocolade taart in de lijn van de tapas: zwaaaar maar wel lekker voor een keer.

De bediening is vlot en vriendelijk. In Het restaurant zelf lijkt de tijd te hebben stilgestaan, wat ik positief vond. Wel krap als het druk is. Al met al best leuke avond maar op herhaling hoeven we niet.
makers S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hier ooit met een groep van 8 gegeten, en ik dacht laat ik het weer proberen alleen dit keer met familie. Erg goed bevallen! Eten was delicioso ! en sangria was magnífico!