El Olivo

Zakkendragerssteeg 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant El Olivo

Spaans genieten in de historische binnenstad van Utrecht

Ik heb meerdere malen tapas gegeten maar niet zo lekker als bij El Olivo. El Olivo biedt precies dat waar je al gast van een Spaans restaurant behoefte aan hebt. De tapas zijn authentiek, vol van smaak en komen vergezeld van goede wijn op tafel. Echt voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant El Olivo

Wesley P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Met 2 petsonrn gegeten bij El Olivo. In tegenstelling tot veel andere restaurants krijg je bij binnenkomst niet wat brood en boter. Als voorgerechten 1 x tomatensoep en 1 x vissoep. Lekkere soep maar ook nu geen brood of iets dergelijks er bij. Daarna tapas besteld. Zalm en ossenhaas, aubergine en tortilla. Goed van temperatuur, enigzins vlak van smaak. Gevolgd door 2 x kip. 1 x vleugels, 1 x kipstukjes in saus. Uitendelijk toch maar brood besteld voor bijna 5 euro. Als dessert 1 x chocoladetaart en 1 x kaasplankje. Goed van smaak.
De bediening was wat wisselvallig, we moesten echt enkele keren vragen of we wat konden bestellen. Tafels en stoelen zijn comfortabel maar staan wel dicht op elkaar. Vervelend waren de talloze fruit en andere vliegjes die er ronvlogen.
a.j.trapman .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Prima gegeten met de AH bon . Veel was mogelijk .Vooral vissoep niet te versmaden .Muziek stond te hard . Werd op verzoek naar tevredenheid aangepast
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellig restaurantje voor lekkere tapas. Er zat niet echt een gerecht tussen dat echt subliem was, maar alles was lekker.
saitrova .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het AH menu wat wij hadden stond niet op de website. Daar stond wel een luxe tapasmenu van 3 gangen met brood voor 27,95 Euro. Het AH tapasmenu bleek 34,95 Euro te kosten. Best stevig geprijsd. Smaakte wel erg lekker. Tafel was te klein voor ons vijven met de tapasschotels (borden hingen deels over de tafel). Gezellig restaurant. Bediening was aardig en vlot.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Erg leuk en sfeervol ingericht restaurant. Ik heb er heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk. Het enige minpunt is dat ik het restaurant iets te rumoerig vond.
Nogmaals hartelijk bedankt voor uw bezoek, en goed om te horen dat u het naar u zin heeft gehad. Met betrekking tot het minpuntje, hier zullen wij direct aan werken!
Melvin S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke en zeer, snelle
bediening. Sangria is zeker een aanrader om te proberen. Tot slot is het restaurant ook leuk ingericht.
Noortje V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
AH actie 3-gangen tapasdiner was lekker. Zeer vriendelijke ontvangst en zeer flexibel in het zorgen dat we op tijd weer weg konden ivm concert Vredenburg. Voor herhaling vatbaar.
Nogmaals hartelijk bedankt voor uw bezoek, en goed om te horen dat u het naar u zin heeft gehad. Tot een volgende keer!
ratinke J.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij eten vaker bij restaurants bij de zakkerdragersteeg, en het was dus onze 1e keer bij el olivo. Het eten is perfect. Aardige dames in de bediening en door de fijne sfeer begon ik bijna te dansen.
Nogmaals hartelijk bedankt voor uw bezoek, en goed om te horen dat u het naar u zin heeft gehad. Wie weet wordt er de volgende keer een dansje gewaagd! :-) Tot ziens!
brabant A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Beste sangria van Utrecht dus we wisten waar we moesten zijn, eerste keer dat ik het eten ging proberen en het was erg lekker. Veel opties uit tapasgerechtjes, aardigebediening en de locatie is perfect want ik kon zo gelijk door naar Utrecht station om gelijk daar de trein pakken. Als je een dessert neemt raad ik de chocoladetaart en de crema catalana aan. Tot snel weer.
Nogmaals hartelijk bedankt voor uw bezoek, en goed om te horen dat u het naar u zin heeft gehad! Tot een volgende keer! De chocoladetaart en creme catalana wachten op u ;-)
J M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen door het personeel, we kregen goede uitleg wat we konden verwachten met
Het eten we hebben heerlijk gegeten .
Nogmaals hartelijk bedankt voor uw bezoek, en goed om te horen dat u het naar u zin heeft gehad. Tot ziens!
jwdrijver .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We aten met de AH-actie en werden verrast door een prijs voor het 'viergangen'-tapasdiner die gelijk was aan tweemaal het tapasmenu van de kaart. Dat laatste kregen onze buren. De extra's op onze tafel waren gering. We dronken een 1/2L karafje eenvoudige witte wijn voor € 16,50, een dubbele prijs. Het eten zelf was redelijk maar niet erg Spaans qua samenstelling en nogal vet.
marloes B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Geweldige bediening, snel lekker eten op tafel, fijne plek om te eten 'op de klok'.
Jamila B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten was niet lekker en koud. Ga er nooit meer naar toe.
tom K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
één van mijn lieveling restaurants in Utrecht, vriendelijke bediening die ons de heledag liet lachen, en het keukenpersoneel weet precies wat die doet. Na aardig wat sangria gedronken te hebben zijn we met ze 6'en losse tapas gaan bestellen. Het eten is ruim en en perfect gebakken. Decor is gezellig en de muziek creëert een fijne sfeer.
erickvandeberg .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zeer fijne ervaring bij het restaurant El olivo, het eten is erg goed en de bediening is nog steeds erg vriendelijk. Het hoofdgerecht was dit keer Gamba's van de plaat en de aubergine en beide hebben zeer goed gesmaakt. Spaanse mahou bier voor de dorst en een lekkere notentaartje als dessert!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij waren hier met vier personen en de AH actie, maar achteraf geen prettig gevoel aan over gehouden. Het lijkt mij dat je meedoet aan een AH actie om nieuwe klanten aan te trekken, maar dan moet je het niet op deze manier doen. Tweede persoon eet gratis, maar de prijs van het menu is ineens wel een forse 35 Euro. Zonder keuze. Voor iets meer geld heb je een regulier menu en kun je kiezen wat je eet.
Bediening was rommelig. Meermalen personeel aan tafel gehad dat niet weet dat een collega zojuist al een bestelling heeft opgenomen. Het dessert werd in twee keer opgediend, 5 minuten na elkaar. Nog bij het aantrekken van onze jassen greep het personeel tussen ons door de borden en glazen van tafel. Eigenlijk onbeschoft, of men ons zo snel mogelijk weg wilde hebben. We zijn zonder groeten weggelopen om er nooit meer terug te komen.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zeer matig restaurant; het eten, de bediening en het toilet. Hier met z'n 3tjes gegeten maar komen hier niet meer terug.
Muriel A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Erg leuke bediening! Alleen kwam het hoofdgerecht wel iets te snel na het voorgerecht. Ik was nog half aan het eten. Daarna alles in perfect tempo! Aanrader dit restaurant!
Nel L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten is erg lekker, maar het lijkt wel of ze je zo snel mogelijk weer weg willen hebben. De borden worden meteen na de laatste hap weer weggehaald en de volgende gang staat klaar. Met nog een half gevuld kopje koffie op het eind, wilde ze deze ook al weer weg halen.