El Niño Beach Club

7,1

Jouw recensie over het restaurant El Niño Beach Club

Marianneryan .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hadden nog twee bonnen voor tapas
Maar we waren aan koolhydraatarm dieet begonnen en veel afgevallen in korte tijd
Eigenaar mail gestuurd en we mochten een bon ook voor ontbijt inleveren helemaal top.
Aangegeven dat we geen brood croissants enz wilden ivm dieet
Kwam daar toch een heerlijk groot ontbijt eieren extra grote schaal joghurt fruit en heel veel zalm
Heerlijk ontbeten gezellige sfeer ejn super vriendekijk personeel
In middag naar tapas,kaart gekeken
Heerlijke gerechten maar niet in ons dieet
Heel brutaal gevraagd of we salade mochten
Alysa echt top jouw bediening en het gevraagd voor ons
Het mocht en jeetje ook de salade heel veel en erg lekker
Nogmaals super dag gehad en sfeervol binnen gezeten ivm weer
Op naar volgend jaar want deze service is echt uniek
Top dag gehad en voor veel mensen met koolhydraat arme dieet kun je gewoon heerlijk uit eten hier
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Hier voor het eerst met ons gezin gegeten op een zaterdagavond.

Het was niet erg druk, waardoor de bediening vlot verliep. Er was redelijk veel personeel op de been.

Kennelijk ook buitenlandse dames in de bediening die (bijna) geen Nederlands spreken. Wellicht een idee om deze dames te voorzien van een bordje op de borst o.i.d. om kenbaar te maken aan de gasten dat er geen Nederlands gesproken wordt (maar wel Engels) ? Nu erg vervelend om 2 x je vraag te stellen.

Aandachtspunten / zaken die ons opvielen:
- uitgebreide menukaart, sommige zaken zijn zeer prijzig (glas appelsap € 3,50; glas huiswijn € 5,00 ! );
- voor een karaf gewoon kraanwater wordt € 3,00 gerekend, belachelijk (terwijl je ook diverse glazen wijn besteld), hierdoor dus geen fooi; dit komt dus nog steeds voor !
- bestelde drankjes komen snel door;
- ons bestek werd vergeten, jammer;
- patat was sterk afgekoeld, bijna koud; te lang in de keuken gestaan ?
- sla/salade stelt niets voor: een beetje sla met 1 stukje tomaat en 2 stukjes komkommer ! (mag niets kosten);
- smaak van het eten is verder redelijk tot goed, niet heel bijzonder.

Deze eerste kennismaking nodigt nu niet meteen uit voor een tweede bezoek.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Ondanks de drukte van het vuurwerkfestival fantastisch geholpen! Snelle bediening, goed eten en lekker gedronken! In een woord: Top!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
leuke tent, leuke sfeer, lekker eten, alleen de service viel weer eens zwaar tegen, en ook nog eens liegen over een verkeerd geserveerde burger dat er een nieuwe gemaakt zou worden maar toch gewoon dezelfde burger serveren op een ander broodje.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Menu volgens Bongo-luncharrangement.
De soep (pomedori en soto) was te koud en te zout (vooral de pomedori, brrr). Gemeld aan bediening, Niets meer over gehoord vanuit de keuken. Bediening stelde voor te verdunnen met water ...
Tosti's mozarella en zalm: mozarella was niet voldoende gesmolten en je trok er al happend grote stukken kaas tussenuit. De tosti zalm was ook te zout.
Vooraf en bij afrekening nogmaals gemeld dat we gebruik maakten van een Bongo-arrangement, waarbij het bestelde glas jus d'orange niet was inbegrepen. Op de vraag of de Bongo-bon al was ingeleverd bevestigend geantwoord. Zou door bediening worden nagegaan. Toen die vervolgens meerdere tafels ging bedienen en ons liet wachten om de jus af te rekenen, zijn we vertrokken. Het wachten beu, maar ook als genoegdoening voor het zeer matige eten.
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijke zomerse sfeer maakte dat ik hier ging zitten.
Helaas... na 30 minuten wachten nog niemand aan de tafel geweest. Iemand zei nog; ik zal het doorgeven aan degene die binnenloopt van de bediening, maar helaas.
Sfeer prima zomers, weinig gastgericht en vriendelijk.
Shane R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Overheerlijk ontbeten via Social deal. We waren zelf te laat maar dat was totaal geen probleem. Uitgebreid menu en keuze, enorm vriendelijke service.

Soms wel wat lang wachten op dat ze de bestelling komen ophalen, maar dat valt te verwachten bij een Beach club, plus merk je hier niets van het wachten door de heerlijke vibe en uitzicht.

Heerlijke plek waar wij zeker terug zullen komen!
Henja D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Vandaag 20 mei 2018 heerlijk gegeten, fijn personeel, een hele enthousiaste bedrijfsleider, een echte aanrader als je op de mooie boulevard van Scheveningen bent!

Erik en Henja
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ongelofelijk lang wachten op eten en drinken als het druk is. Eten en drinken komt apart dus bestel maar geen koffie met gebak, want als de koffie op is komt je gebak. En andersom. Glaasje water was ook niet mogelijk bij koffie op warme dag. Nooit meer!
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
leuke en sfeervolle beach tent in Spaanse/Mexicaanse stijl. Leuke ontvangst en vlotte bediening. Tapas gerechten waren heerlijk en meer dan voldoende. Al met al een gezellige avond gehad.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
We hebben hier een ontbijtbuffet gehad echt super goede kwaliteit! spontane kok achter het buffet en de bediening prima
echt een aanrader!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Weer eens heerlijk gezeten bij onze favoriete strand locatie! Vriendelijkheid kost niets en dat hebben ze bij El Nino goed begrepen. Ook de locatie is mooi, de zitjes zijn lekker en het eten en drinken is goed. Wij gaan binnenkort weer al moeten we er een eind voor rijden. De moeite dik waard !
Fam. Balk uit Uden
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Hier een Amerikaans ontbijt genuttigd. Leuke "ongedwongen sfeer" tent met vriendelijk personeel. Leuke muziek. Eten smaakte voortreffelijk en was meer dan voldoende. Komen hier zeker terug.
Lepulmi C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De beste plaats om te eten en te genieten van een ontbijt en hai Thea.
Goed geserveerd in een goede en prettige omgeving.
Zeker een aanrader voor de rest van de bevolking.
Anya V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Hele leuke, jonge bediening die er zin in hebben! Lekker tapas (via vakantieveilingbon) gegeten. Grote portie, echt ruim genoeg voor 2 personen en echt heel smakelijk. Lekkere fles Pino Grigio (uiteraard op eigen kosten) erbij, helemaal goed!
Surie62 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
vriendelijke bediening...wel een opmerking....één de bedieningpersoneel zat aan de rugleuning van onze stoelen terwijl wij aan t eten waren...zeer irritant!Verder redelijk gegeten...kabeljauwfilet was erg flauw...
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
heerlijk gegeten. glutenvrij ook goed mogelijk. de rendang en de saté zijn aan te bevelen. jammer dat we er niet op donderdag waren. we hadden dan zeker gebruik gemaakt van het Indonesisch buffet.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Ongedwongen "tent" waar we hebben genoten van ons Amerikaans ontbijt/lunch (het was inmiddels 12.30 uur). Vriendelijke en goedlachse bediening, eten werd binnen korte tijd geserveerd, was meer dan voldoende en smaakte voortreffelijk. Gewoon prima.
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Nooit meer! 3 uur moeten wachten op de soep en 3,5 uur op het hoofdgerecht. Verschillende uitleggen, verschillende serveersters. En dan nog boos kijken toen we geen fooi gaven!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Gister hier op het terras geweest. Om 20:15 eten besteld met de opmerking: het kan iets langer duren. Om 21:30 toch maar even vragen. De keuken was gesloten kregen we te horen. Maar telkens kwamen er nog gerechten langs. Toen zei ze: mijn collega heeft het verkeerd aangenomen dat had ik al gezien. Maar aan ons werd niks doorgegeven. Hadden we niks gevraagd hadden we nooit wat gekregen. De bon werd geannuleerd en we mochten ook de drankjes nog afrekenen. Communicatie is alles! Slechte service, slechte zaak! Nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daarna bij een andere tent binnen 10 minuten ons eten.