El Niño Beach Club

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 02:00

Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Ongedwongen "tent" waar we hebben genoten van ons Amerikaans ontbijt/lunch (het was inmiddels 12.30 uur). Vriendelijke en goedlachse bediening, eten werd binnen korte tijd geserveerd, was meer dan voldoende en smaakte voortreffelijk. Gewoon prima.
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Nooit meer! 3 uur moeten wachten op de soep en 3,5 uur op het hoofdgerecht. Verschillende uitleggen, verschillende serveersters. En dan nog boos kijken toen we geen fooi gaven!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Gister hier op het terras geweest. Om 20:15 eten besteld met de opmerking: het kan iets langer duren. Om 21:30 toch maar even vragen. De keuken was gesloten kregen we te horen. Maar telkens kwamen er nog gerechten langs. Toen zei ze: mijn collega heeft het verkeerd aangenomen dat had ik al gezien. Maar aan ons werd niks doorgegeven. Hadden we niks gevraagd hadden we nooit wat gekregen. De bon werd geannuleerd en we mochten ook de drankjes nog afrekenen. Communicatie is alles! Slechte service, slechte zaak! Nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daarna bij een andere tent binnen 10 minuten ons eten.
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Hebben hier genoten van het tapasarrangement laat in de middag. Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg over het eten, attente bediening en vooral goed eten (meer dan genoeg voor ons tweeën). De club ademt vakantiesfeer uit en biedt plaatsen (met vuurtafels) met uitzicht op zee en de pier. Gewoon een gezellige club om ongedwongen te genieten van een hapje en een drankje.
Mahayasmine .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met zijn tweeën hier wezen ontbijten met een vakantieveilingen bon.
Drankjes zijn niet inbegrepen, maar wij waren ontzettend te spreken over het ontbijt. Wij hebben gigantisch lekker gegeten, terwijl het nog best simpel was.
Maar het was echt vers en met zorg bereid. Bediening was aardig en de sfeer was knus.

Wij komen hier zeker weer terug!
helenb1 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
16 oktober hier een tapasarangement via vakantieveiligenbon gegeten. Wat een geweldig personeel zo gezellig en attent. Het was heerlijk en zeker meer dan genoeg wat de serveerster ook aangaf. Aangezien we in eerste instantie dachten dat het misschien te weinig was. Wij komen zeker hier terug.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Via Gift for you hier terecht gekomen, en ipv het 3 gangen diner gekozen voor het indonesische buffet dat klaar stond en er heerlijk uit zag. Dat was uiteraard geen enkel probleem. We zijn 3 keer teruggegaan om opnieuw op te scheppen... uiteindelijk veel te veel gegeten want het was gewoon te lekker. Echt een aanrader dat Indonesisch buffet, het is elke donderdag...
nl.hoogduin .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Bij El Niño is een gezellige ongedwongen sfeer. Je zit er heerlijk, met mooi uitzicht op zee. Ook de bediening is erg aardig en attent.
Wij hadden echter paëlla valencia besteld. Het was een smakelijk goedgevuld rijstgerecht, zodat het uiterlijk op paëlla leek, maar de smaak leek in de verste verte niet op die van paëlla. Geef het dan een andere naam, maar noem het zeker geen paëlla valencia.
Ondanks dat hadden we zeker een gezellige avond!
Dimitri V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Via een giftforyoucard (verjaardagscadeau) een borrel arrangement gehaald bij El Nino. We hadden keus uit 1 tapa van de kaart en een fles huiswijn. Wij hebben voor een heerlijke lichte rosé gekozen en de Pulled Pork kroketjes en een karaf water. Bediening was aardig en had zelfs tijd een praatje, terwijl het een drukke dag was. Heerlijk aan de strandkant gezeten en we hebben besloten nog wat tapas te bestellen en er te blijven dineren. Heerlijke tent in mediterraanse sferen. Kom er volgend seizoen nog een keer terug.
Anneriek D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteren via Gift for you 'bier en ballen' bij el nino gegeten. Bediening was heel vriendelijk en attent! De bitterballen super krokant. De witbiertjes hadden iets kouder gekund, maar met het super warme weer miss ook wat lastig. Daarna nog een heerlijke smoothie mango-banaan gehad, aanrader!
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vorige week zaterdag ontbeten bij El Nino. Dit viel behoorlijk tegen. De prijs kost 11.50 euro per ontbijtje en wat je daarvoor krijgt is minimaal. Er stond beschreven 'luxe broodjes' en dit bestond alleen uit toast. Toen we dit aangaven, brachten ze zachte bolletjes die koud waren. Er stond beschreven diverse soorten beleg, dit bestond alleen uit kaas en jam. De pancakes waren koud en hard. Er waren allerlei dingen aan te merken. Tijdens het afrekenen werd er gevraagd of het had gesmaakt. Ik gaf eerlijk mijn mening hierover en er werd alleen gezegd 'Zou het doorgeven aan de keuken.' Jammer!
Hiske81 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hebben heerlijke tapas geheten met een fles witte (huis)wijn..Dat was genieten..een heerlijke maaltijd in een prachtige ambiance,met een geweldig uitzicht op de zee. Na een paar uur op dit plekje vertoeven konden we lekker ontspannen weer vertrekken.
sooof_ .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Deze week met zijn tweeën hier gegeten met een bon van vakantieveilingen. Sfeer was erg goed, wij hadden de allerbeste tafel, pal in de zon met loungebank. We mochten 5 tapasgerechten kiezen bij dit arrangement, allen zeer smaakvol en apart en ruim voldoende. Het zijn niet de standaard tapas zoals vaak in Nederland. Pasteitjes met roomkaas en pepers zijn een aanrader.Hierbij kregen we ook brood en nachos. De cocktails zijn erg goed, hier hebben we er een aantal van geprobeerd. Die met southern comfort is een blijvertje.De serveerster nam ook de tijd om hierin te adviseren en was totaal niet ongeduldig ondanks onze besluiteloosheid en de drukte. Ze kwam ook oprecht sociaal en geïnteresseerd over en zag niks over het hoofd.Ook de exotische biertjes zijn top. Wij komen zeker terug, het is hier echt een vakantiegevoel!
evinynke .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
goed ontbijt gegeten met bon ticketveiling ,goede tapas gegeten keuze uit 5 tappas en vers brood met tortilla chips met bon ticketveiling en mixed grill gegeten was goed allemaal ,goede bediening en leuke ambiance .
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met de lunch 2 uitsmijters gegeten. Was niet echt heel bijzonder maar ook niet slecht. 2 simpele sneetjes bruin brood (geen speltbrood oid) Ik heb betere uitsmijters van m'n leven gegeten. Drankjes werden snel geserveerd maar op de uitsmijters moesten we 50 min wachten. Service wel vriendelijk maar je moet geen haast hebben.
Riavanvugt R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk geluncht met smakelijke eten dat ook voldoende was!!Prima personeel in een mooie omgeving.Zeker de moeite waard.
Marli D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Prachtige locatie, recht aan het strand en erg vriendelijk, enthausiast, snelwerkend personeel! Zeker voor herhaling vatbaar.
buitenman .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De flexibiliteit van de eigenaar/bedrijfsleider heeft ons in eerste aanleg gecharmeerd.
Na dat wij ons hadden aangemeld mochten wij zelf een plekje zoeken op het ruim voorziende terras. Na een drankje te hebben besteld mochten we de houten menu op plak bekijken. Uniek voor het eerst gezien. Het bestelde eten was naar onze beleving zeer snel voorbereid. Het smaakte bijna buitenaards lekker. We hadden een prima overzicht op het Scheveningse strand. We kwamen snel tot de conclusie dat dit niet ons eerste en laatste bezoek zal zijn bij El Nino.

Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Afgelopen zondag met een giftforyou bon heerlijk geborreld op het terras van El Nino na afloop van het theater Beauty & The Beast. De huisrosé was heerlijk, almede het broodplankje en rundvleesbitterballen van de tapaskaart. We hebben er verder niet gedineerd, dus over andere gerechten kan ik niet oordelen. Bij de "buren" zag het er in ieder geval prima uit.
De bediening is echter wel de karaf water, die bij de Giftforyou bon hoorde, vergeten uit te serveren, die hebben we dus niet gehad. Ervan uitgaande dat ze hier geen bijzonder bronwater voor gebruiken, heb ik 't verder bij gelaten.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Nu voor de tweede keer high tea gedaan bij el Nino, eten is heerlijk, bediening is top, vriendelijk behulpzaam, leuk met de kids, heerlijke locatie waar je lekker kan chillen en de kids op het strand kunnen spelen.......Wij komen hier graag voor zowel tapas, high tea en diner, binnenkort komen we voor het Indonesische buffet