El Mundo

Havenzicht 12 1357 NN Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant El Mundo

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
gretamediair .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We waren al eerder geweest maar het eten was nog steeds erg lekker. Ze kwamen ook -serieus!!- vragen of alles gesmaakt had.... om ons heen ook alleen positieve geluiden!
Guus B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten was goed en prima bediening wij vroegen om mayonaise en werd meteen geregeld.Spies met rundvlees gegeten zag er leuk uit
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de bonnen van een bekende supermarktketen. Op de kwaliteit, locatie en sfeer valt niets af te dwingen.
De bediening is aardig, echter niet alert in de timing qua afruimen, serveren en afrekenen. We hebben 3,5 uur gezeten voor een simpel 3 gangen-menu en dat is veel te lang. We zaten prima in de zon. De tijden tussen de drankjes, gangen en afruimen duurden veel te lang.
Omdat het zolang duurde en we met kleine kinderen uiteindelijk pas om 21.15u (vanf 17.30u) weggingen, hebben we de rekening niet gecontroleerd en dit bij toeval pas de dag erna.
Er stonden veel meer drankjes (zeker 6 niet-genoten drankjes) op dan dat we in werkelijkheid hebben genoten. Stom, maar in goed vertrouwen gewoon betaald, dus geen reden meer tot klagen. Wel een advies voor volgende bezoekers, maar dit geldt voor alle rekeningen die je moet betalen.
awmgroot .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Hier zet ik jammer........een lange blonde haar in de salade , en caffeine in de decafee , foutje bedankt.
het systeem met overal een beetje bijbetalen, is wel wat verwarrend , zet er gewoon op wat het kost...
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was geweldig ruimschoots alles aanwezig.
Alleen het toetje we hadden een ijstoetje en die viel tegen maar het eten wat het belangrijkste was was top
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Op het terras gezeten, gezellig. Stoelen oncomfortabel. Bediening vriendelijk. Eten zag er mooi uit en smaakte prima. Geen amuse o.i.d., maar bij een 3-gangenmenu ook niet nodig.
peter J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gezellig restaurant om te eten
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Mijn vrouw en ik hebben uitstekend gegeten, de tijden tussen de maaltijden niet te snel daar houden wij van en er is ruim voldoende aandacht.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
reservering, ontvangst en bediening is uitstekend. kwaliteit van de gerechten en het tempo van serveren is uitstekend. restaurant is zeer aan te bevelen.
Isla O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten vonden we niet echt lekker.
Bij de fajitas en entrecote waren er heel veel, niet geweldige bijgerechten.
Bediening was vlot maar onpersoonlijk, misschien vanwege de drukte.
Het was kwantiteit, niet kwaliteit.
Norbert V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het eten was erg goed, even iets anders dan gewoonlijk [internationaal]

Voor 3 gangen menu iets te veel

Wij zijn een paar dagen weer bij Il Mundo gaan eten zo sfeervol was het.
kl.oosterveld .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ondanks de razende drukte, zeer voorkomende en coulante bediening. Een prima locatie met smakelijk eten. Gaan we zeker weer eens naartoe.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Oké, maar niet uitzonderlijk.
Buiten op het terras was het heerlijk.
De aankleding binnen is net als de kaart onduidelijk. Waar willen ze heen? Wat is het thema? Wat is hier de specialiteit?
Stevanie T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het eten was helaas zeer slecht. De soep vooraf was veel te zout, maar we hoopten dat dit een vergissing was. De hoofdgerechten (vis voor mijn man, vegetarische schotel voor mij) waren wederom veel te zout. Ik heb mijn gerecht laten staan. De bediening was zeer vriendelijk en gaf toe dat het inderdaad te zout was (ze had zelf geproefd) en stelde mij een alternatief voor. Mijn trek was echter al verdwenen. Ik had alleen nog maar dorst....
Jammer, want ik had goede berichten gehoord.
Lucinda S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gezellig en knus! Bediening was top! Erg vriendelijk. Aankleding restaurant drukjes. Eten was lekker! Ik zou er niet zo gauw terug gaan, maar dat ligt aan mij. ik ben vrij kritisch. Ik had een mix vlees schotel. De spareribs waren erg heerlijk! Dessert Cheesecake ook erg lekker. Goeie deal met de AH bon.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk klein restaurant met vriendelijk personeel.
Inrichting niet erg modern maar smaken verschillen.
Vette vingers (gamba) was zeer lekker volgens partner, spareribs waren lekker zeer mals.
Zeker de moeite waard om een keer uit te proberen.
Elmetre .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
kende het niet. bij binnenkomst ook niet bijster veel verwachtingen met de ietwat kitscherige inrichting, maar schijn bedriegt. eten was echt goed. wij hadden een bon 'tafelen 3 gangen'kost 60 euro en wil de de drie gangen gaan eten. Kregen zelfs nog een 4e gang extra de tomaten soep van de kaart die overigens heel leuk wordt opgedient.
leuk detail is dat ze lekkere belgiscge bietjes van La Corne serveren in een leuk glas beetje zoals de biertjes van Kwak.
Michael A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We vroegen een tafel aan het raam maar dat kon niet ondanks dat er toen we weer weg gingen nog steeds niemand zat.Bediening was vriendelijk.We hadden een tomaten soep en hamburger.Waarvan ik het idee had dat de tomaten soep niet huisgemaakt was en de hamburger ook niet zelfgemaakt was er zat veel vet in.De tonijnsalade was lekker.De kip aan een spies was lekker en leuk geserveerd.De vanilleijs met stroopwafelkruimels was erg lekker en de appelstrudel met ijs was erg lekker.Het ijs was mooi geserveerd.
Gery R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Aanrader
Alleen mag de actie kaart iets ruimer van mij :) Nu maar 2 keuzes en anders bij betalen.
Maar wordt netjes aangegeven!