El Mundo

Havenzicht 12 1357 NN Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant El Mundo

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Voordelig
Nicky D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Erg lekker gegeten! Zeker een aanrader. Beter dan verwacht!!! Tafels staan wel wat krap op elkaar, maar geen last gehad van anderen.
R S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Prettige sfeer, zeer vriendelijke personeel, leuke gerechten, veel keuze, heerlijk gegeten! Wij komen vast nog eens terug.
Rigtje F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
heerlijk voorgerecht champions met gorgonzola en tomaatjes
lekker varkenshaasje met sausjes en verschillende groente
overheerlijk toetje en fijne bediening
ga zeker nog terug
John K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een uitgebreide menukaart met genoeg keuze. Het eten was prima en de bediening was vlot. Het geluidsniveau was gemiddeld, maar dat kwam omdat er 2 verjaardagen werden gevierd. Het was een GEZELLIGE drukte.
Wij zijn zeker van plan terug te komen.
Diane M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
lekker gegeten,bediening vriendelijk,kortom prima!
Momope .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Er is eennieuwe kaart en die is helemaal geweldig. Wij waren gisteren met zeven personen om er te eten,iedereen had wat anders en alle bordjes waren leeg. Ook de keuze is erg goed voir zowel voor-hoofd-en nagerecht. Echt heerlijk gegeten en komen zeker terug.
Sylvia Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met de AH actie konden we kiezen van de hele kaart. Bij veel gerechten wordt echter een meerprijs gerekend. Het voorgerecht was dat niet waard. Zat weinig smaak aan en niet vers. Hoofdgerecht was fantastisch. Zeer goed bereidt.
Lisenka G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Weer een heerlijke avond gehad. Het eten was erg lekker, vriendelijke service en het was erg gezellig! Het prosecco desert is een aanrader!
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Erg lekker gegeten, leuke en vrolijke bediening en goed te betalen. De gerechten worden op leuke wijze gepresenteerd. Een aanrader.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker eten en fantastische bediening!
Complimenten aan het personeel
Jick O.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten, Vriendelijk personeel en alles was top in orde. Een aanrader en weer een lekker restaurant aan de havenkom.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke bediening, lekker eten. Goede porties, alleen garnituur paste niet bij alle gerechten op tafel. Tortilla's met rode kool is wel een beetje een gekke combi. Ook miste een aantal tafelgenoten friet. Een driegangenmenu voor 22,50. Jammer dat bijna alle gerechten een meerprijs hebben.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We waren met zijn vieren en alle vier hebben heerlijk gegeten. De gerechten kwamen zoveel mogelijk tegelijk op tafel en van prima tempratuur.
Ik had opgegeven dat mijn echtgenote jarig was en de bediening had een slinger op de tafel neergelegd en bij het nagerecht kwam er (ongevraagd) een "vuurpijl" voor de jarige job op het toetje.
Rumoerig, ja...er zat en groot gezelschap achter ons en dan gaat dat zo. Bovendien heb ik een gehoor apparaat.
Wachttijd tussen de gerechten door: prima, zo hadden we niet het idee dat we snel weg moesten, al zag ik dat er mensen aan de bar zaten te wachten en men kwam niet forceren. Prima toch.
John N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben met onze zoon en vriendin hier gegeten van de AH acties, leeftijd van 25 tot 57 jaar, allen genoten.
Wij hadden de Pavarotti champignons, en albigondas en de banaan lasagne heerlijk, goede porties.
Hoofd gerecht spare ribs vielen van het botje super, de kids hadden de wrap en taco, zaten te smullen en was genoeg, ikzelf had de spaanse schnitzel wat een groot stuk vlees en de topping grandioos. lekkere aardappeltjes. Toetjes waren super, finger licking good.........Wij zagen om ons heen zoveel lekker voorbij komen, dus wij gaan zeker terug, en de andere gerechten ook proeven TOP, leuke warme bediening.......met een glimlach
Miss_moppie4 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker eten en goede service. Alleen jammer dat er voor bijna elk Gerecht extra wordt gerekend in de drie gangen prijs . Had gereserveerd voor mijn moeder haar 50e verjaardag, ze hadden heel leuk de tafel versierd en bij het toetje kreeg ze een fontein! Leuk gedaan
Olton S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Overgens was het wel leuk, maar er vooral mee geluisterd naar jou gesprek, omdat je te dicht bij elkaar zit.maar de rest was het heel erg leuk en gezellig, het is mijn tweede keer dat ik bij jullie heb mogen eten, vorige keer was het met mede werk colega, en toen al was mijn opmerking aan de top kant naar jullie????????
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
bij een driegangen menu voor E 22.50 wel erg veel bijbetalingen op het menu.
ook het schenken van kraanwater niet mogelijk door een kromme redenering.
verder erg lekker gegeten.
Gretamediair .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Eten en drank prima in verhouding tot de prijs. Heel smalijk en apart opgediend!
Beetje huiselijke sfeer. Mooi ook dat je in Almere-Haven (nog) gratis kunt parkeren! En dichtbij ;-)
Carmen M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Altijd vriendelijke bediening!
Normaal altijd erg goed gegeten.
Deze keer ietsje minder ,vlees niet goed gaar,spar ribs goed gaar maar geen spannende smaak en de vis vond mijn vader ook niet erg geweldig.
Toetjes overheerlijk en voorgerecht was ook super.
Wel jammer dat er niet en kopje koffie of zo werd aangeboden omtrent het rauwe vlees.
Dat zou net even de service gegeven .
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Leuk restaurant met een ruime keuze om het menu samen te stellen. Door de drukte een beetje lang wachten op gerechten maar personeel deed erg zijn best om alles in goede banen te leiden. Prima!!