El Mundo

Havenzicht 12 1357 NN Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant El Mundo

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en het restaurant is erg gezellig ingericht. Ook de prijs kwaliteit is prima. Wij gaan er zeker terug.
Jules D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst. Komen hier zeker nog terug
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Het eten was weer heerlijk!!! De paella fantastisch!! De bediening vlot en gezellig!! We gaan zeker nog een keer omdat er zoveel lekkers op de kaart staat wat we nog willen uitproberen!!!
An K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Ter ere van een verjaardag hier met de kinderen en kleinkinderen gegeten. Gevarieerde menukaart​. Voor sommige gerechten komt er een klein bedrag bij. Allemaal lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Bij het dessert werd de jarige nog in het zonnetje gezet. Wij komen hier zeker terug.
momope .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten. De trio van vis als voorgerecht was echt heerlijk. Een aanrader,maar ook de carpaggio was wederom lekker. Als hoofdgerecht waren er de tarwe tortillas gevuld met gehakt en een gevuld met kip echt heerlijk. Lekker gekruid zeker voor herhaling vatbaar. Het nagerecht werdt geserveerd in een kleine po,echt leuk en lekker. De ene kant met slagroom en de andere kant een chocolade moes. Echt genoten ook mede de gezellige bediening. Toppertje.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel.
Ietwat krappe tafels.
Gratis parkeren bijna voor de deur.
Ik kom hier zeker weer
monseesmartin .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een verrassend klein tentje tussen de grotere restaurantgevels in de havenkom van Almere.
Maar de kwaliteit is er niet minder om. Verrassende en leuk geserveerde, smaakvolle gerechten. En dat voor een redelijke prijs. Je kan zelf bepalen of het duurder wordt je door voor bepaalde gerechten iets bij te betalen. Informele, vriendelijke bediening.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Uitgebreide kaart, wij hebben verrassend lekker gegeten. Het is niet zo,n groot restaurant, maar dat vonden wij juist leuk, Er heerste een goede sfeer. Het personeel was uiterst vriendelijk. Het eten werd met goede tussenpossen geserveerd. Iets wat wij erg prettig vonden. Wij hebben echt genoten en gaan zeker nog een keer terug
cobieruud .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heel lekker gegeten. De bediening was vriendelijk, ondanks dat het heel druk was. Lekker was ook de groente bij de gerechten en de 2 soorten aardappeltjes. Flesje wijn er bij...mooie prijs kwaliteitsverhouding.
Mario L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Super restaurant! Lekker eten en super bediening. Het was erg druk en kwamen ook steeds meer mensen binnen. Leuke sfeer ook.
Lida S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goede ontvangst. Goede verzorging. Goed eten. Prima. De inrichting vinden wij niet sfeervol.
Met name als je langs loopt, krijg je het idee of het een snackbar is. We hadden er een hard hoofd in. d.i.t. was het bijzonder goed. De buitenboel mag zeker een opknapbeurt hebben.
Jolabonn .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben hier gegeten met de AH bonnen. Mochten gewoon van de hele kaart kiezen wat ik persoonlijk altijd een voordeel vind. 3 gangen menu voor € 22,50 met voor sommige gerechten een (acceptabele) toeslag. Het eten was heerlijk, werd erg leuk opgediend en het personeel was zeer vriendelijk. Zeker een zaak om naar terug te gaan.
Nigel D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
El mundo is ronduit geweldig , gezellig en heel goed eten service is uitstekend en personeel is erg beleefd en een grote keuze op de kaart
Ben A.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Erg gezellig restaurant. Wat kleinere ruimte , maar daardoor meer huiselijk Een goede, gezellige bediening. Kaart biedt duidelijk voor elk wat wils. Voor ons zeker een aanrader, We gaan zeker nogmaals !
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij waren met de AH actie waar je gewoon 2 gratis driegangen menu krijgt ,maar let wel de menu's zijn vanaf want voor heel veel gerechten betaal je supplement die best hoog is als je het optelt. Het voorgerecht met de zgn kaasfondue waar 4 stukjes brood,2 tortilla's en nacho's bijzitten is nooit genoeg mbt het minuscule bakje gesmolten kaas om te dippen. Voorgerecht tonijnsalade heerlijk maar geen brood er bij,moet je allemaal bij bestellen. Vleesspies wederom met supplement van 8 euro is het niet waard,2 sausjes waarvan 1 zo vies en chemisch,weet ook niet wat voor een sausje het was. Schnitzels waren lekker. er werden bijgerechten ,zoals geb aardappels,een soort zuurkool,zoete aardappelpuree,appelmoes,coleslaw geserveerd maar dit was meer voor 2 personen dan voor 4. Water bij de wijn moet je ook voor betalen tenzij je medicijnen in moet nemen krijg je een klein glaasje gratis. Al met al vond ik de prijs tegenvallen als je alles optelt. Zou niet meer teruggaan vanwege de bovengenoemde issues. Sfeer was goed en personeel doet zn best.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Al het personeel was vriendelijk. Er was veel gevarieerde keuze op de kaart. Het eten werd prachtig opgediend en was heerlijk!
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst, gegeten met AH kaart die je bij binnenkomst inlevert, daarna geen verschil te merken of je met of zonder kaart eet.
Mooie menukaart met aparte gerechten, waardoor keuze erg moeilijk.
Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar. Gaan er zeker terug
Mike1234 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
El Mundo bestaat al een tijdje, het is een van de betere plekken om te eten in Almere, het eten is van constante kwaliteit en af en toe wordt de kaart veranderd. Iets meer keus voor de vegetarische mensen zou goed zijn. Medewerkers zijn ook altijd super vriendelijk.
An K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Hebben hier met vijf tennis vriendinnen gegeten. Afwisselende kaart. Voor elk wat wils. Met de AH bonnen eet de tweede persoon gratis mee. Ook een aantal gerechten met bijbetaling. Eten was prima, wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.