El Mundo

marjanheidstra.1 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Sjarkie .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
El Mundo Almere is een heel goed restaurant, ze hebben veel keuze en je zit er ook gezellig. De bediening is heel hartelijk. Wel jammer dat we gisteren te horen kregen dat ze naar Tenerife verhuizen, dus dit restaurant krijgt een nieuwe eigenaar, is weer afwachten of het dan ook zo goed is.
Gré H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Betty T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig met de buren , vriendelijke bediening en met de ah bonnen viel de prijs natuurlijk mee, wij komen zeker nog eens terug
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten, geen culinaire hoogstandjes. Maar voor de prijs prima in orde. We waren met een AH bon 2-1 actie en het tafeltje wat we kregen was wel een beetje weggedrukt in een hoekje. Ook vond ik de bijbetalingen irritant, maak dan het menu wat duurder en dan zonder bijbetalingen. Het maakt het ingewikkeld en dat wil ik niet als ik uit eten ben.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hier gegeten met de AH actie. Het eten was heerlijk, bediening was goed. Mochten wat vaker langskomen om te vragen of je nog iets wilt drinken. ik vond alleen de kaart wat vreemd. Maak duidelijke prijzen en niet het gedoe met bijbetalen. Het is verwarrend.
cora K.
De snitzel was heerlijk!
Echter we hebben nu voor de 2e keer kool als warme groenten gehad, zowel de rode kool als gisteren de zuurkool was teveel gekruid en beiden hadden een hele vreemde smaak.
Jammer!
De eerste keer dat wij kennis maakten met El Mundo kregen we spruitjes en tuinboontjes die overheerlijk waren !
J. V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten, was net zo goed als de 1e keer, Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Lekker gegeten, en zeer vriendelijke vlotte bediening.
Hermine V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gisteravond met vrienden daar gegeten. Twee van ons hadden het gerecht Vieze Vingers (gamba's in pittige saus) besteld. Al een paar keer daar gegeten, erg lekker. Gisteravond alleen kregen we geen gamba's maar gepelde wokgarnalen. Niks vieze vingers, deze kon je gewoon eten met de vork. Ik heb daar meteen wat van gezegd bij het opdienen. De bediening meldde het aan de keuken en ze kwam terug met de mededeling 'dat de gamba's pas vrijdag weer kwamen'. Als ze dat gemeld had bij het opnemen van de bestelling hadden wij wat anders genomen. Bij het afrekenen zei ik dat ik moeite had met het bijbetalen van de € 6,-- p.p. voor gamba's die ik niet had gekregen. De kok (eigenaar?) stond ook aan de balie en snauwde mij toe dat we wel degelijk gamba's hadden gehad en dat wij gewoon de extra €12,-- moesten betalen. Jammer om daar zo mee om te gaan. Zeer klantonvriendelijk. Ondanks het hoge cijfer dat ik geef voor kwaliteit, zo toch een teleurstellende avond.
Guus B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel en heel goede bediening. We hebben er heerlijk gegeten. Al met al dus een geslaagde avond wij komen hier zeker nog een keer terug.
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Jammer dat bijna bij ieder gerecht bij betaald moet worden, maak dan de prijs wat hoger. Men weet dan waar men aan toe is.
Nelleke W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij hebben wederom heerlijk gegeten. Voorgerecht en het hoofdgerecht waren erg lekker. Porties zijn ruim voldoende. Toetje is ook een aanrader.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gezellige sfeer en prima prijs kwaliteitsverhouding. Lekker gegeten en goede bediening, Voldoende keus in vegetarische gerechten
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Was super lekker en goeie service???? ook super leuk ingericht en schoon. Vooral het voorgerecht en hoofdgerecht was lekker
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel. We hebben niet lang op de gerechten hoeven wachten. We hadden de spare ribs besteld. Dit was echt een ruime portie en.....om je vingers bij af te likken.
Het is ons zeer goed bevallen.
Het enige minpuntje is dat de muziek nogal druk was en als ie dan ook nog een tikje te hard staat...
moniquevanmaris .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Dit is echt een aanrader geweldig eten voorgerecht banaan met gehakt super lekker. En Dan het hoofdgerecht waren er verschillende snitzels .waren ook geweldig een goed stuk vlees .
Joseph E.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Eten voortreffelijk, bediening puik, tijdens mijn bezoek een groot gezelschap met veel kleine kinderen, maar ja zal niet elke keer zo zijn. Ik kom zeker terug.
swaterfort .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben nu een paar keer hier gegeten. Ik ben blij dat ze nu ook voorziening hebben voor kinderen en dat ze ook even bezig zijn terwijl je eet. Aan het kindermenu mag wel iets gedaan worden en ook aan het menu. Af en toe wat wisselen of per seizoen wat nieuws. Anders weet je het na een paar keer bezoeken wel. Maar hoe dan ook Heel vriendelijk en service gericht en hard werkende mensen. Het eten is ook heerlijk anders komen we niet zo vaak terug. Kortom tot de volgende keer...
Virginie S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ik wil dit restaurant niet aanbevelen, wij komen niet meer terug. Om het AH menu te hebben voor 27,50€ is bijna onmogelijk behalve een zeer simpel menu. Bijna alles is meerprijs, de service is zeer langzaam. Het decor is outdated met een slechte verlichting.
Lourens L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Hier heerlijk gegeten, fajita 's zijn echt een aanrader. Als je na het hoofdgerecht nog honger mocht hebben (denken het niet). Neem dan een Oma's lieveling als dessert.

En voor de Kids... ga voor de frikandel, zo heb je hem nog nooit gegeten. Onze dochter had er veel bekijks mee.