El Mundo

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

elisabeth M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
prima, heerlijk gegeten, prima hoeveelheden, lekker wijntje, schone toiletten, lieve bediening, een aanrader!!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
WilmaT .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Vanavond hier gegeten. In een woord super! Gezellige, ongedwonge sfeer, goede kwaliteit eten. De porties zijn echt ruim voldoende.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
heb er zondag 13-08-2017 weer heerlijk gegeten.
het is een toprestaurant met echt lekker eten vriendelijke bediening..
er was ook een topzanger die de sfeerr er goed in bracht..
wij komen uit amersfoort en gaan regelmatig eten bij elmundo ..
petra van doornik
C. B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten op het toetje na het zelfgemaakte kokos ijs was zo hard, en daardoor smaakloos, dat je een beitel nodig had om het op te eten. De bediening is slecht, verschrikkelijk langzaam, hele lange wachttijd. Broodje vooraf is zelfs helemaal niet geserveerd, toen we dit meldde zei ze alleen: oh, dan zal ik het van de rekening afhalen!? Helemaal geen sorry! Er werden tafels afgeruimd terwijl ze nog steeds de bestelling voor het toetje niet hadden opgenomen.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De kwaliteit van de gerechten was, op mijn voorgerecht na, volgens verwachting. Ik had me van het Almeers gebraad iets meer "gebraad" voorgesteld. Nu ging het om een aantal op katenspek lijkende plakjes vleeswaren die je ook gewoon thuis op brood kan doen. Bovendien was het niet warm, hoewel het in hun kaartenboek onder warme voorgerechten stond vermeld. De bediening was vriendelijk en vlot, en de wachttijd was kort. Wat ik me afvraag is wat het nut is van de meerprijzen die bij sommige gerechten staan vermeld. Ik zou zeggen, vermeld dan meteen de juiste prijs.
Patric C.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wezen eten met AH actie, NIET DOEN! Bijna alles op de kaart krijgt een (soms zelfs belachelijke) meerprijs. Je Entrecote wordt zo 20-30% duurder, je brochette 30% (de aanrader El Mundo 35%) en een Irish koffie zelfs 45%, een extra portie frietjes +€3,75! Er wordt dus geadverteerd met een drie-gangen menuprijs van €27,50 die is dus in werkelijkheid minimaal ergens rond de €35. Daarnaast valt meteen op dat je voeten aan de vloer plakken en het verder niet brandschoon lijkt. Tel daarbij de extreem lange wachttijden (meer dan 2 1/2 uur gezeten voor 3 gangen en het was niet eens druk). Wel vriendelijk ontvangen maar dat is dan ook het enige plus-punt.
2606goed .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
weer heerlijk gegeten samen proeverij genomen lekker en goede variatie heerlijke vlees spies van de gril met diverse vlees soorten,Fajita,s met kip een aanrader leuke bediening en aardige Chef tot gauw weer.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Goed restaurant, heerlijk eten en vriendelijke bediening. Een aanrader!
3-gangendiner voor 27,50. Voorgerecht proeverij El Mundo: heerlijke diverse gerechten op een houten plank.
Nadeel: veel gerechten waarbij je extra moet bijbetalen.
Nelleke W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Ivm live muziek in het restaurant was het erg rumoerig. Na het optreden was het rustig in het restaurant.
Hebben heerlijk gegeten. Eten was ook ruim voldoende. Komen hier zeker terug.
joey_simmerman .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten was net als de vorige keren wederom goed! Bediening iets rommelig, maar wel heel vriendelijk, behulpzaam en gezellig!
Chantal M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker eten! Wel een onhandig plekje tussen raam en deur, werd later wat frisser! Toetje ingeruild voor thee! Maar heerlijk hoofdgerecht! Fajitas aan te raden!
Sjarkie .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij El Mundo. heel veel keuze aan lekkere voorgerechten. De caesar salade was heel lekker met die gegrilde kip erbij en de hoofdgerechten waren ook heel lekker vooral de schnitzels.
Miriam G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten (behalve de pepersaus) lekker op het terras met uitzicht op de haven, topsfeer. Goeie service, we bestelden een fles merlot, maar kregen een cabernet. Die werd zonder problemen omgeruild.
marijke91 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben genoten van een gezellig en goed dinertje. De kwaliteit was prima en vooral het toetje was heerlijk. Wij komen terug.
h.henzen .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
El Mundo is een restaurant waar je voor een eerlijke prijs goed kan eten. De sfeer is goed en het personeel is klantvriendelijk. Uit het aangeboden menu is voor een ieder een goed 3-gangen menu samen te stellen.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Ontvangst prima, vriendelijke snelle bediening. Genoeg keus op de kaart. Kaart leest lastig, te veel supplementen.
Eten was goed en smakelijk. opmaak van de borden mooi en verrassend. Saus bij gerecht aan de zuinige kant.
desser met pecannoten iets te simpel (alles was zacht i.p.v. knapperig) Maar een gezellig en leuk restaurant.
igt-reinders .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
we hebben ons gemeld, mochten een tafel op het terras uitzoeken, daarna erg lang gewacht voordat men ons in de gaten had. Moesten ook steeds om aandacht vragen als we nog wat wilden drinken want het wachten op de gerechten duurde wel erg lang. Maar gelukkig hadden we geen haast, het zonnetje scheen en het gezelschap was prettig. Kwaliteit - prijs verhouding was goed maar ik zou de prijs van het 3 gangen menu iets verhogen waardoor alle extra bedragen van de kaart kunnen. de parfait (toetje) is een leuk idee maar valt kwalitatief tegen. wel doen maar dan een beter kwaliteit ijs gebruiken.
ThereseB .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We vonden het erg jammer dat er zoveel gerechten in het driegangenmenu zaten waarvoor er een supplement moest worden betaald. Daar wordt je toch een beetje kriegelig van. Ceasar salad zou meer salade kunnen zijn, nu was er vooral veel vlees in de vorm van kipspiezen. (die overigens erg lekker waren) Bij de Carpaccio lag te veel bovenop de plakjes vlees dat die het onderspit delfden. Dat is jammer.
Het is vooral een restaurant voor mensen die van vlees houden. Dit was van goede kwaliteit.
Het uitserveren van de gerechten duurde bijzonder lang. (Meer dan 3 uur voor drie gerechten vind ik lang!) Toen we er voorzichtig iets van zeiden kregen we als laconiek antwoord: maar mevrouw, u krijgt ook DRIE gerechten.
Tja met zo'n antwoord kun je dus niet veel.
yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
altijd een feestje om daar te eten. vriendelijke medewerkers. lekker eten. telkens weer een nieuwe verassing op het menu. dit keer de mini bbq. super leuk. maar kan enkel buiten gedaan worden.