El Mundo

Havenzicht 12 1357 NN Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant El Mundo

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
momope .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten. De trio van vis als voorgerecht was echt heerlijk. Een aanrader,maar ook de carpaggio was wederom lekker. Als hoofdgerecht waren er de tarwe tortillas gevuld met gehakt en een gevuld met kip echt heerlijk. Lekker gekruid zeker voor herhaling vatbaar. Het nagerecht werdt geserveerd in een kleine po,echt leuk en lekker. De ene kant met slagroom en de andere kant een chocolade moes. Echt genoten ook mede de gezellige bediening. Toppertje.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel.
Ietwat krappe tafels.
Gratis parkeren bijna voor de deur.
Ik kom hier zeker weer
monseesmartin .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een verrassend klein tentje tussen de grotere restaurantgevels in de havenkom van Almere.
Maar de kwaliteit is er niet minder om. Verrassende en leuk geserveerde, smaakvolle gerechten. En dat voor een redelijke prijs. Je kan zelf bepalen of het duurder wordt je door voor bepaalde gerechten iets bij te betalen. Informele, vriendelijke bediening.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Uitgebreide kaart, wij hebben verrassend lekker gegeten. Het is niet zo,n groot restaurant, maar dat vonden wij juist leuk, Er heerste een goede sfeer. Het personeel was uiterst vriendelijk. Het eten werd met goede tussenpossen geserveerd. Iets wat wij erg prettig vonden. Wij hebben echt genoten en gaan zeker nog een keer terug
cobieruud .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heel lekker gegeten. De bediening was vriendelijk, ondanks dat het heel druk was. Lekker was ook de groente bij de gerechten en de 2 soorten aardappeltjes. Flesje wijn er bij...mooie prijs kwaliteitsverhouding.
Mario L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Super restaurant! Lekker eten en super bediening. Het was erg druk en kwamen ook steeds meer mensen binnen. Leuke sfeer ook.
Lida S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goede ontvangst. Goede verzorging. Goed eten. Prima. De inrichting vinden wij niet sfeervol.
Met name als je langs loopt, krijg je het idee of het een snackbar is. We hadden er een hard hoofd in. d.i.t. was het bijzonder goed. De buitenboel mag zeker een opknapbeurt hebben.
Jolabonn .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben hier gegeten met de AH bonnen. Mochten gewoon van de hele kaart kiezen wat ik persoonlijk altijd een voordeel vind. 3 gangen menu voor € 22,50 met voor sommige gerechten een (acceptabele) toeslag. Het eten was heerlijk, werd erg leuk opgediend en het personeel was zeer vriendelijk. Zeker een zaak om naar terug te gaan.
Nigel D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
El mundo is ronduit geweldig , gezellig en heel goed eten service is uitstekend en personeel is erg beleefd en een grote keuze op de kaart
Ben A.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Erg gezellig restaurant. Wat kleinere ruimte , maar daardoor meer huiselijk Een goede, gezellige bediening. Kaart biedt duidelijk voor elk wat wils. Voor ons zeker een aanrader, We gaan zeker nogmaals !
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij waren met de AH actie waar je gewoon 2 gratis driegangen menu krijgt ,maar let wel de menu's zijn vanaf want voor heel veel gerechten betaal je supplement die best hoog is als je het optelt. Het voorgerecht met de zgn kaasfondue waar 4 stukjes brood,2 tortilla's en nacho's bijzitten is nooit genoeg mbt het minuscule bakje gesmolten kaas om te dippen. Voorgerecht tonijnsalade heerlijk maar geen brood er bij,moet je allemaal bij bestellen. Vleesspies wederom met supplement van 8 euro is het niet waard,2 sausjes waarvan 1 zo vies en chemisch,weet ook niet wat voor een sausje het was. Schnitzels waren lekker. er werden bijgerechten ,zoals geb aardappels,een soort zuurkool,zoete aardappelpuree,appelmoes,coleslaw geserveerd maar dit was meer voor 2 personen dan voor 4. Water bij de wijn moet je ook voor betalen tenzij je medicijnen in moet nemen krijg je een klein glaasje gratis. Al met al vond ik de prijs tegenvallen als je alles optelt. Zou niet meer teruggaan vanwege de bovengenoemde issues. Sfeer was goed en personeel doet zn best.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Al het personeel was vriendelijk. Er was veel gevarieerde keuze op de kaart. Het eten werd prachtig opgediend en was heerlijk!
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst, gegeten met AH kaart die je bij binnenkomst inlevert, daarna geen verschil te merken of je met of zonder kaart eet.
Mooie menukaart met aparte gerechten, waardoor keuze erg moeilijk.
Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar. Gaan er zeker terug
Mike1234 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
El Mundo bestaat al een tijdje, het is een van de betere plekken om te eten in Almere, het eten is van constante kwaliteit en af en toe wordt de kaart veranderd. Iets meer keus voor de vegetarische mensen zou goed zijn. Medewerkers zijn ook altijd super vriendelijk.
An K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Hebben hier met vijf tennis vriendinnen gegeten. Afwisselende kaart. Voor elk wat wils. Met de AH bonnen eet de tweede persoon gratis mee. Ook een aantal gerechten met bijbetaling. Eten was prima, wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wij hebben zeer genoten van het eten. Het personeel was vriendelijk en correct. Voor herhaling goed vatbaar. Gezellig buitenshuis eten.
oldenboomfrans .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Goed bezet restaurant. Verwacht van de keuken geen hoogstandjes. Wel smakelijk en waar naar het geld. Het voorgerecht kon wat sneller worden geserveerd, maar het was druk.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
De gerechten werden op een originele manier opgediend. Hier werd aandacht aan besteed! Ruime menukaart en voldoende voor zelfs grote eters.
Gezellige entourage en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. Prijs is gemiddeld maar wel heel lekker.
Restaurant stijgt zeker ver boven het gemiddelde uit.
Een perfecte aanrader!
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH dinerbon. Ik word eerlijk gezegd altijd gelijk al sceptisch als er op het menu staat dat er geen kraanwater geserveerd wordt. Ben Franse restaurants gewend waar er per definitie al een karaf water en een mandje brood bij het eten geleverd wordt. Dit vind ik persoonlijk niet meer dan een basis-service. Maar goed.. haha Nederlanders zijn zuunig.

Het leuke van het menu van dit restaurant is dat er een aantal "ongebruikelijke" gerechten op het menu staat. Dat is altijd spannend, zo heb je iets te kiezen dat je nog niet eerder gegeten hebt.
Helaas was de cactussoep wel eigenlijk zo zout dat ik het met veel moeite (en wat extra brood - was netjes geweest als hij had gewaarschuwd dat dat extra geld kostte) amper op kreeg. Maar de banaan met gehakt was heerlijk! En een heel aparte combinatie.

Mijn hoofdgerecht was niets mis mee (entrecote), werd geleverd met zeer veel bijgerechtjes; vooral de aardappeltjes waren fijn! Het andere hoofdgerecht was taco/fajita combinatie. Die was een beetje te heet of te lang gebakken want die zat helemaal hard aan het schaaltje gekleefd. Maar de smaak was wel heel erg lekker.

Toe hadden we cheesecake en glow in the dark cake. De cheesecake was okee.. niet bijzonder lekker ook niet vies ofzo.. De glow in the dark cake, hoef je voor de felgekleurde cakes niet te nemen (droog), maar het sorbetijs was uitermate goed en lekker!!!! Echt fijn zoiets fris na je maaltijd! :)

Al met al toch waar voor het geld, aangezien het 2 menu's voor de prijs van 1 was. De gerechten waren royaal en vooral de mexicaanse drankjes waren erg lekker!
We hebben niet zuinig gedaan en besteld wat we lekker vonden (incl. surplus voor de "chiquere" gerechten) en voor 2 personen was het met de dinerbon 50€. Dat vind ik goed te doen.