Meer informatie over restaurant El Mundo

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant El Mundo

Culi-ed B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
leuk tapasrestaurant. Hele vriendelijke bediening. Gastvrij, geïnteresseerd en klantvriendelijk. Eten gekozen voor 3 gangenmenu waar de kok mag bepalen wat er op verwerkt wordt. Smaak was voortreffelijk. Leuke afwisselende gerechtjes Inktvisringetjes leken eerder bereid, iets taai. Echt een aanrader.
Barretje .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Echt de lekkerste tapas die we ooit hebben gegeten en wat een toffe lieve attente bediening!!! Wij komen hier zeker terug als we in Terschelling zijn. Groetjes uit het Gooi en ga zo door!
Dominique G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Wil je op Terschelling toch een beetje in de Spaanse sfeer komen? Dan is El Mundo een aanrader! Heerlijke tapas gerechten waar mijn vriend zelfs kippenvel van kreeg met daarnaast de sociaalste en leukste bediening die je je maar kunt voorstellen! Ga hier dus vooral een hapje eten als je hiervan houdt en in de buurt bent!
swiffer .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gisteren met 2 personen gegeten in dit prima restaurant. De flexibiliteit van de medewerksters was verbluffend zowel qua opnemen van de bestellingen als qua gewenste zitplaats. Samenvattend was de bediening uitstekend, de sfeer ook en de tapa's waren aan de prijzige kant maar wel lekker. Overall een aanrader want gevoelsmatig samengevat komen we op een 8!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wat een gezellig zaakje! Superleuke ontvangst, mooie tafel. Leuke kleine tapasgerechtjes, allemaal erg lekker. De prijs/kwaliteit verhouding wisselde een beetje per gerechtje, maar al met al voldoende gegeten voor een prima prijsje. Voor herhaling vatbaar!
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten en prima bediening in een gezellige omgeving. Topavond! Het lijkt er op dat El Mundo met de keer dat ik er kom beter en beter wordt. Een aanrader!
Henk .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Met vrienden voor het eerst gegeten in dit gezellige tapasrestaurant.
We hadden twee hondjes bij ons die zoals overal direkt onder de tafel plaatsnamen.
Heel leuk: de bediening zette direkt twee waterbakjes voor ze neer.
De bediening geeft je het gevoel dat je welkom bent en dat is heel prettig.
Nog niet overal gewoon maar hier wel: een gratis karafje water op tafel.
De tapasgerechtjes zijn gewoon goed; de rendang steekt er iets bovenuit.In de garnalenkroketjes mogen een beetje meer garnaaltjes zitten maar de smaak was wel goed. We gingen met een goed gevoel weer naar buiten
Henk .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met vrienden voor het eerst gegeten in dit gezellige tapasrestaurant.
Heel leuk: de bediening zette direkt twee waterbakjes voor ze neer.
De bediening geeft je het gevoel dat je welkom bent en dat is heel prettig.
De tapasgerechtjes zijn gewoon goed; de rendang steekt er iets bovenuit; zeer smakelijk, dus in de tweede ronde nog eens besteld. In de garnalenkroketjes mogen een beetje meer garnaaltjes zitten maar de smaak was wel goed. We gingen met een goed gevoel weer naar buiten.
PrimaveraSmits .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gisteravond met 4 personen heerlijk gegeten bij EL Mundo. Bij het telefonisch reserveren viel al op hoe enthousiast de mensen van het restaurant waren. En dat enthousiasme merkten we de hele avond. Hier lopen mensen rond die hart voor de zaak hebben en het oprecht leuk vinden mensen te ontvangen. Het eten was ook prima! Veel keuze dus voor elk wat wils. Prettig dat er ook zoveel vegetarische gerechten op de kaart stonden. Aanraders de nacho chips, kip uit het pannetje en als toetje de cheesecake ( met ECHTE slagroom). Wat we ook heel attent vonden, was dat er ongevraagd een karaf water op tafel kwam, die regelmatig werd bijgevuld. Kortom we hebben een heerlijke avond gehad enbkomen graag terug
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hebben afgelopen weekend weer heerlijk gegeten bij El Mundo op Terschelling. De sfeer is goed, de bediening supervriendelijk en het eten heerlijk. Dit keer waren de champignons uit de over favoriet, zoooo lekker.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Mediterrane tapas eten op Terschelling, is dat wat? Nou dat is zeker aan te bevelen. De zaak ademt op een prettige manier een mediterrane sfeer, maar het gaat uiteindelijk om de gerechten. Als opening kozen we voor een heerlijke vers gegrilde dorade, daarna kwamen verschillende andere tapasgerechtjes door, waarbij het Indisch geïnsprireerde stoofpotje Rendang een speciale vermelding krijgt. Een aanrader met een heerlijke smaak, maar ook die andere gerechtjes waren goed.
De bediening is erg gastvrij, hartelijk, en adviseert je goed bij je keuzes en of vragen.
El Mundo slaagt er in om je een aangename culinaire avond te bieden voor een redelijke prijs.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Het eten is prima maar de bediening is de kers op de taart. Komen niet in de eerste plaats terug voor het eten, maar voor de stralende glimlach en de hartelijke ontvangst en de bediening. Zelfs al het regent en stormt op Terschelling, breekt dan de zon door.
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Zo heerlijk gegeten dat we vandaag weer komen! De bediening is super vriendelijk en het eten liet niet lang op zich wachten. Wij hebben gekozen voor de tapas planken die waren echt TOP!
Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Rechttoe-rechtaan tapas, maar wat een gezellige en onderhoudende mensen hier. En een vegetarische tapas-plank, dat zie je nog vaak. Heerlijk gegeten en een fijne avond gehad.
arm .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Van onze vier dagen Terschelling hebben we hier het lekkerst gegeten. Tapas. Lamsspiesjes, ossenhaaspuntjes, salade, spareribs, heerlijk Turks brood met kruidenboter. Bier en wijn erbij.
En de dame van de bediening was erg enthousiast.
Enige minpuntje was; We zaten aan het raam en het was nogal koud.
MrsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Eten was erg lekker, maar wel duur. De groentespiesjes(2kleine) waren erg lekker maar wel wat weinig voor €4,50. De patatas brava en samosa was dan weer veel...Wat wel een beetje tegenviel waren de sausjes. Die kwamen allemaal uit een fles, zoals vooral zoetzure chili saus, die bij veel gerechten wordt geserveerd...Bij samosa is een yoghurt/mint bijvoorbeeld veel lekkerder...
Dorstig99 V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Ondanks de prijs kan ik een ieder aanraden hier te eten! Het eten smaakte goed (lekker internationaal en nationaal) en de service was echt top! We werden erg vriendelijk geholpen en voelden ons zeer welkom!
Mathieu D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Vanavond een heerlijke 'bonte' avond gehad in restaurant El Mundo.
De tapas waren heerlijk, de service fantastisch.
Een restaurant om terug te komen.
Jammer dat we morgen alweer Terschelling verlaten.
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Heerlijk eten en heel gezellig. Rendang heeeeel erg lekker en een heel vriendelijke bediening. Cheesecake toe! !! Jammer dat ze volgende week dicht gaan, maar vakantie in Portugal is zeker verdiend.
Egbert F.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
De term 'Hollandse Tapasbar' zou hier goed van pas komen.
Het eten was alles behalve verrassend, en was enigsinds smakeloos: De 'Kaaskroketjes met honing' smaakte naar een gefrituurde rol meel die je in een bakje honing kon dippen, en aan de 'Mosselen op Spaanse wijze' was weinig mediterraans te bespeuren, op een Pomodoro bovenop na.

De bediening wist bij de 'Mosselen op Spaanse wijze' niet precies wat dat behelste, behalve dat de kok 'er iets spaans mee deed'. Een briljante uitweg.

Conclusie: Voor het zelfde geld kun je makkelijk ergens anders veel smaakvoller eten.