Meer informatie over restaurant El Mundo

donderdag t/m zondag van 17:00 - 23:00

9,1
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten en prima bediening in een gezellige omgeving. Topavond! Het lijkt er op dat El Mundo met de keer dat ik er kom beter en beter wordt. Een aanrader!
Henk .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Met vrienden voor het eerst gegeten in dit gezellige tapasrestaurant.
We hadden twee hondjes bij ons die zoals overal direkt onder de tafel plaatsnamen.
Heel leuk: de bediening zette direkt twee waterbakjes voor ze neer.
De bediening geeft je het gevoel dat je welkom bent en dat is heel prettig.
Nog niet overal gewoon maar hier wel: een gratis karafje water op tafel.
De tapasgerechtjes zijn gewoon goed; de rendang steekt er iets bovenuit.In de garnalenkroketjes mogen een beetje meer garnaaltjes zitten maar de smaak was wel goed. We gingen met een goed gevoel weer naar buiten
Henk .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met vrienden voor het eerst gegeten in dit gezellige tapasrestaurant.
Heel leuk: de bediening zette direkt twee waterbakjes voor ze neer.
De bediening geeft je het gevoel dat je welkom bent en dat is heel prettig.
De tapasgerechtjes zijn gewoon goed; de rendang steekt er iets bovenuit; zeer smakelijk, dus in de tweede ronde nog eens besteld. In de garnalenkroketjes mogen een beetje meer garnaaltjes zitten maar de smaak was wel goed. We gingen met een goed gevoel weer naar buiten.
PrimaveraSmits .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gisteravond met 4 personen heerlijk gegeten bij EL Mundo. Bij het telefonisch reserveren viel al op hoe enthousiast de mensen van het restaurant waren. En dat enthousiasme merkten we de hele avond. Hier lopen mensen rond die hart voor de zaak hebben en het oprecht leuk vinden mensen te ontvangen. Het eten was ook prima! Veel keuze dus voor elk wat wils. Prettig dat er ook zoveel vegetarische gerechten op de kaart stonden. Aanraders de nacho chips, kip uit het pannetje en als toetje de cheesecake ( met ECHTE slagroom). Wat we ook heel attent vonden, was dat er ongevraagd een karaf water op tafel kwam, die regelmatig werd bijgevuld. Kortom we hebben een heerlijke avond gehad enbkomen graag terug
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hebben afgelopen weekend weer heerlijk gegeten bij El Mundo op Terschelling. De sfeer is goed, de bediening supervriendelijk en het eten heerlijk. Dit keer waren de champignons uit de over favoriet, zoooo lekker.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Mediterrane tapas eten op Terschelling, is dat wat? Nou dat is zeker aan te bevelen. De zaak ademt op een prettige manier een mediterrane sfeer, maar het gaat uiteindelijk om de gerechten. Als opening kozen we voor een heerlijke vers gegrilde dorade, daarna kwamen verschillende andere tapasgerechtjes door, waarbij het Indisch geïnsprireerde stoofpotje Rendang een speciale vermelding krijgt. Een aanrader met een heerlijke smaak, maar ook die andere gerechtjes waren goed.
De bediening is erg gastvrij, hartelijk, en adviseert je goed bij je keuzes en of vragen.
El Mundo slaagt er in om je een aangename culinaire avond te bieden voor een redelijke prijs.
Friesefijnproefster .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Het eten is prima maar de bediening is de kers op de taart. Komen niet in de eerste plaats terug voor het eten, maar voor de stralende glimlach en de hartelijke ontvangst en de bediening. Zelfs al het regent en stormt op Terschelling, breekt dan de zon door.
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Zo heerlijk gegeten dat we vandaag weer komen! De bediening is super vriendelijk en het eten liet niet lang op zich wachten. Wij hebben gekozen voor de tapas planken die waren echt TOP!
Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Rechttoe-rechtaan tapas, maar wat een gezellige en onderhoudende mensen hier. En een vegetarische tapas-plank, dat zie je nog vaak. Heerlijk gegeten en een fijne avond gehad.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Van onze vier dagen Terschelling hebben we hier het lekkerst gegeten. Tapas. Lamsspiesjes, ossenhaaspuntjes, salade, spareribs, heerlijk Turks brood met kruidenboter. Bier en wijn erbij.
En de dame van de bediening was erg enthousiast.
Enige minpuntje was; We zaten aan het raam en het was nogal koud.
MrsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Eten was erg lekker, maar wel duur. De groentespiesjes(2kleine) waren erg lekker maar wel wat weinig voor €4,50. De patatas brava en samosa was dan weer veel...Wat wel een beetje tegenviel waren de sausjes. Die kwamen allemaal uit een fles, zoals vooral zoetzure chili saus, die bij veel gerechten wordt geserveerd...Bij samosa is een yoghurt/mint bijvoorbeeld veel lekkerder...
Dorstig99 V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Ondanks de prijs kan ik een ieder aanraden hier te eten! Het eten smaakte goed (lekker internationaal en nationaal) en de service was echt top! We werden erg vriendelijk geholpen en voelden ons zeer welkom!
Mathieu D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Vanavond een heerlijke 'bonte' avond gehad in restaurant El Mundo.
De tapas waren heerlijk, de service fantastisch.
Een restaurant om terug te komen.
Jammer dat we morgen alweer Terschelling verlaten.
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Heerlijk eten en heel gezellig. Rendang heeeeel erg lekker en een heel vriendelijke bediening. Cheesecake toe! !! Jammer dat ze volgende week dicht gaan, maar vakantie in Portugal is zeker verdiend.
Egbert F.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
De term 'Hollandse Tapasbar' zou hier goed van pas komen.
Het eten was alles behalve verrassend, en was enigsinds smakeloos: De 'Kaaskroketjes met honing' smaakte naar een gefrituurde rol meel die je in een bakje honing kon dippen, en aan de 'Mosselen op Spaanse wijze' was weinig mediterraans te bespeuren, op een Pomodoro bovenop na.

De bediening wist bij de 'Mosselen op Spaanse wijze' niet precies wat dat behelste, behalve dat de kok 'er iets spaans mee deed'. Een briljante uitweg.

Conclusie: Voor het zelfde geld kun je makkelijk ergens anders veel smaakvoller eten.
Madison365 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
We konden zonder reservering aanschuiven, het was niet druk. Vervolgens liet de bediening met de menukaart op zicch wachten. We bestelden van alle soorten wat, en nog een dagspecial. De prijzen beloofden heel wat, tussen de 6 en 8 euro per tapas. We besloten later nog een ronde te nemen. Dat hebben we niet gedaan. Het eten smaakte maar het was super weinig. We hadden gegrilde groente, wat neer kwam op een bord sla en 3 gegrilde asperges en 4 dunne plakjes courgette, 7,50 euro. We hebben het nog gezegd/ gevraagd aan de vrouw die de boel runde maar werden kort bericht ' dit zijn de porties'!
Met een half lege maag en een bon van rond de 40 euro zijn we ergens anders een toetje gaan halen.. Voor ons wel tapas maar geen el mundo meer!
Jon W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Tijdens Oerol hier gegeten en ondanks de drukte viel de bediening op door het enthousiasme, plezier en flexibiliteit wat ze uitstraalden. Daarom vonden we het geen probleem om aan de bar plaats te nemen en eerst wat te drinken. Al snel was er een tafeltje beschikbaar. We hebben een Tapas vlees plank voor 2 personen met z'n 3en gedeeld. Hierdoor zat er van de varkenshaas en lamsvlees maar twee stukjes bij. Misschien een idee om dit te kunnen uitbreiden naar meer dan twee personen. Daarna nog ossehaaspuntjes met portsaus, kipsate en rendang besteld. Ossehaaspuntjes waren lekker, kipsate was wat karig met 4 stokjes en aan elk stokje maar 1 stukje vlees. Smaak van rendang was erg lekker, was alleen wat waterig en ik had het gevoel dat er geen kokos melk was gebruikt bij de bereiding hiervan. Al met al zeker lekker gegeten en zeker waard om een keer terug te komen.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Via Iens hier terecht gekomen en tijdens Oerol gegeten.
Beslist een aanrader als je overheerlijke tapas wilt eten. We hebben veel van de kaart uitgeprobeerd en alles was even smaakvol en smolt op de tong.
Vergeet even dat je hier voor 20,00 kunt eten want we waren 50,00 pp kwijt. Best prijzig voor 'even een hapje eten' maar het was het meer dan waard. Absoluut een aanrader
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Op Pinksterzondag kwamen we dit leuke restaurantje in West binnen. We hadden niet gereserveerd maar mochten aan de bar eten en/of wachten. We namen een aperitief en bestelden een selectie tapas waarbij de bediening prima assisteerde. Ondertussen kregen we een tafeltje en al snel werden de tapas gebracht. Alles op een grote plank en leuk opgemaakt. Onder meer hadden we diverse soorten croquetas, brood met diverse smeersels, salade met geitenkaas, olijven en gegrilde groentes. We hadden nog ruimte voor cheesecake met ijs en gingen goed voorbereid verder op stap op Terschelling. El Mundo onthouden we voor volgend jaar!
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
De twee negatieve recensies begrijp ik helemaal niet. We zijn er al zo vaak geweest. We kijken er nu al naar uit als we over twee weken er weer naar toe gaan.
Voor ons zijn de porties helemaal niet klein. En over de kwaliteit van het eten kan ik alleen maar zeer positief zijn. Ossenhaaspuntjes, de yakitori, gamba's, noem maar op.
Ook de twee dames die daar de bediening doen zijn heel erg gastvrij. Ik heb een 9 gegeven voor decor, omdat ik daarvan vind dat er hier en daar wel iets aangepast mag worden.