Meer informatie over restaurant El Mundo

9,3

Jouw recensie over het restaurant El Mundo

Anne T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Gisteren heerlijk gegeten met zijn 4tjes. Lekkere gerechtjes en vriendelijke bediening. Kortom echt een aanrader dus!!!
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Bediening aardig. Eten van zeer zeer matige kwaliteit. Open keuken, blauw van de rook in de zaak. Afbuiging onvoldoende. Kok en hulp- kok met vieze theedoek over de schouder aan het koken, Ook werd aan deze theedoek af en toe de neus en dan weer de handen schoongemaakt.
Onhygiënisch ogende zaak. Te duur. Wij komen niet terug.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Altijd gezellig bij Nina. Heerlijk gegeten zoals altijd.
We komen hier terug altijd....
Trouwens de panna cotta met salted caramel is zoooo lekker!
Zou verboden moeten worden!
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Ontzettend leuke vriendelijke en vooral attente bediening. We komen zeker terug.
Ronald J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gezellig restaurant met heel vriendelijke bediening. Zeer smaakvol eten. Een echte aanrader
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker eten en super vriendelijke ontvangst en bediening
René K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Leuke sfeer. Vlotte dames in de bediening en prima eten. Ook de prijs is goed te doen. Shared dining is leuk om te doen met al die kleine bordjes.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk eten en veel keuze aan tapas. Gezellige en vrolijke inrichting. Gastvrouw is top!
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Met vrienden voor het eerst gegeten in dit gezellige restaurant.
De bediening geeft je het gevoel dat je welkom bent en dat is heel prettig.
De gerechtjes zijn gewoon goed; de rendang steekt er iets bovenuit; zeer smakelijk, dus in de tweede ronde nog eens besteld. We gingen met een goed gevoel weer naar buiten.
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Ondanks grote drukte zeer hartelijk ontvangen. Gelukkig wel al gereserveerd en iets te vroeg dus even met een drankje aan de bar gezeten. We kregen uiteindelijk een heerlijk plekje bij het raam en de gerechtjes werden super getimed geserveerd. Ook de drankjes werden niet vergeten. De bediening was vriendelijk, vlot en accuraat.
Alles was even lekker. We hadden graag alles van de kaart willen proeven maar de buikruimtes waren te beperkt. We moeten dus nog een keer terug wat we zeker gaan doen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Heerlijke tapas gegeten in een ongedwongen sfeer. Met name de chorizokroketten waren heerlijk. De garnalen en kippendijen mochten er ook zijn. De volgende keer dat wij op Terschelling zijn komen we zeker terug!
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Gezellig ! Fijne bediening ????????
Rembrandt S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Fijne sfeer, smaakvolle tapas, en betrokken staf. Een goede prijs-kwaliteitverhouding. Wijnen kunnen iets uitgesprokener.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk! We werden warm ontvangen en gelijk goed geholpen. De sfeer in het restaurant was goed!
Meneer K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Super heerlijk gegeten en genoten van de heerlijke en gezellig sfeer. Het personeel is zeer vriendelijk en helpen je graag met tips voor het heerlijke eten.
Culi-ed B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
leuk tapasrestaurant. Hele vriendelijke bediening. Gastvrij, geïnteresseerd en klantvriendelijk. Eten gekozen voor 3 gangenmenu waar de kok mag bepalen wat er op verwerkt wordt. Smaak was voortreffelijk. Leuke afwisselende gerechtjes Inktvisringetjes leken eerder bereid, iets taai. Echt een aanrader.
Dominique G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Wil je op Terschelling toch een beetje in de Spaanse sfeer komen? Dan is El Mundo een aanrader! Heerlijke tapas gerechten waar mijn vriend zelfs kippenvel van kreeg met daarnaast de sociaalste en leukste bediening die je je maar kunt voorstellen! Ga hier dus vooral een hapje eten als je hiervan houdt en in de buurt bent!
swiffer .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gisteren met 2 personen gegeten in dit prima restaurant. De flexibiliteit van de medewerksters was verbluffend zowel qua opnemen van de bestellingen als qua gewenste zitplaats. Samenvattend was de bediening uitstekend, de sfeer ook en de tapa's waren aan de prijzige kant maar wel lekker. Overall een aanrader want gevoelsmatig samengevat komen we op een 8!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wat een gezellig zaakje! Superleuke ontvangst, mooie tafel. Leuke kleine tapasgerechtjes, allemaal erg lekker. De prijs/kwaliteit verhouding wisselde een beetje per gerechtje, maar al met al voldoende gegeten voor een prima prijsje. Voor herhaling vatbaar!
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten en prima bediening in een gezellige omgeving. Topavond! Het lijkt er op dat El Mundo met de keer dat ik er kom beter en beter wordt. Een aanrader!