El Mundo

7,1
7,1
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heel lekker gegeten bij El Mundo! Ruime keus uit verschillende gerechtjes, gezellige sfeer in het restaurant en makkelijk bereikbaar in Utrecht! Het was lekker druk toen ik er was, dat zegt genoeg over de kwaliteit!
Eline-93 B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk onbeperkt tapas gegeten bij El Mundo. Heerlijk eten, vriendelijk personeel en goede service. Helaas gaat de keuken al om 22 uur dicht maar dit werd redelijk goed opgevangen door het personeel door een uitgebreide laatste ronde.
VErschillende soorten tapas besteld, stuk voor stuk heerlijk. Hammen, chorizo, kaas, toast met gerookte zalm en avocado (echt een aanrader). Ook de verschillende soorten kroketjes waren heerlijk, net als de patatas bravas. Prima rose gedronken, handig dat dit ook per karaf te bestellen is. Jammer alleen dat de gerechtjes vaak bestaan uit drie stuks, terwijl we met zijn tweeen waren.
Ook de desserts zijn echt een aanrader, wij bestelden de creme brulee en de chocoladetaart (groot stuk), beide geserveerd met ijs en slagroom, en het was heerlijk!
Ben er al eerder geweest en zou zo weer terug gaan!
BDJ89 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Gisteravond met een gezelschap gegeten bij El Mundo, we kozen voor het all you can eat menu. Prima prijs in vergelijk met de losse items. (je hebt de 'deal' er vlot uit)
Bediening was vlot en hielp ons snel. Als start namen een aantal van ons carpaccio, dat was gewoon te dik gesneden en in een paar grote plakken op een niet al te schoon bordje gedaan.
Als vervolg een aantal warmere items waaronder de Lomo (gegrild vlees) welke gewoon te lang is gebakken en toen het iets afkoelde taai werd. De gemarineerde kippepootjes waren redelijk, ietwat droog en de olie in het bakje kon dat ook niet compenseren. Gezien de drukte van de avond hadden we beter verwacht (enkel terras zat vol en enkel tafeltje binnen) Absoluut complimenten aan de bediening, zijn vlot, brengen alles snel en zonder fouten of missende gerechten.

Corarensen .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Ik hoorde heel verschillende verhalen over El Mundo. Van "heerlijk" tot "heel gewoon". Van "snelle bediening" tot "eindeloos lang wachten". En van: "veel te weinig eten gekregen" tot "veel eten". Het schijnt ook per dag verschillend te zijn.
Enfin, nu maar eens zelf geweest. We waren met een groep. We moesten daarom een groepsmenu kiezen. We kozen menu 2, met veel vis. De tapa's waren stuk voor stuk ontzettend lekker. We kregen er ook heel veel. We kregen lang niet alles op. De bediening was heel vriendelijk en attent. We moesten wel erg lang wachten na elke ronde, maar het was ook ontzettend druk (het was donderdagavond en dan kun je er onbeperkt tapa's eten). Het is er wel ontzettend lawaaierig. Een gesprek met de overbuurman is niet goed mogelijk.
Marlou K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Voor 16,95 onbeperkt tapas eten. Je krijgt precies wat je hiervoor verwacht in een gezellige atmosfeer met hard werkend en vriendelijk personeel.
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
El mundo ziet er gezellig uit van binnen. Veel prullaria waardoor een Spaanse sfeer wordt gecreëerd. De muziek stond wel aan maar was niet te onderscheiden door het lawaai van de pratende gasten. Het was druk op de maandag. Tapas is en blijft hot. Vooral bij de dames. Bijna alle gasten waren vrouwen. De mannen die er zaten zijn meegesleept door hun vrouwen. Want tapas eten is zo gezellig. De tapas zelf waren gemiddeld. Bijna alle warme tapas waren lauw. Met uitzondering van de calamares. Prijs kwaliteit is waarom het hier vol zit.
Emma W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Eten was matig tot redelijk. Zeer onstabiel: de ossenhaas was de ene keer best lekker, de volgende keer helemaal taai gebakken. Avocado gevuld met garnalen: eerste keer 1 kleine garnaal, tweede keer 2 garnalen. Gevulde paprika's zijn lekker maar wat kan hier mis gaan. Brood met saus is helaas gewoon stokbrood. Het is allemaal best te doen als je gezellig met vrienden wat komt eten, maar ga niet puur voor het eten want dan kom je bedrogen uit. Gratis karaf kraanwater is wel erg netjes. Bediening wat studentikoos, vergeetachtig en niet al te snel, maar vriendelijk. Ik zou het de volgende keer ergens anders proberen.
Patriciajanssen .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij El mundo! Heerlijke hapjes voor een goede prijs! Bediening vriendelijk en snel! Gaan we zeker nog een keertje heen!
Berjan S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wij hebben hier met een team van ons werk gegeten en het was zowel gezellig als lekker!

Service was goed, vriendelijke bediening die het leuk vinden om daar te werken.

De tapas waren lekker, vooral de Gamba's en de kipsalade was heel lekker.

Tot slot, decor was goed. We zaten boven bij de hoekbank en daardoor konden we, ondanks het feit dat met met 6 personen waren, prima met elkaar kletsen.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
De sfeer is typisch Mexicaans, we kregen een grote tafel boven achterin wat wel gezellig was. Jammer dat de deur naar het terras zo vaak open en dicht ging voor de rokers dat het wel wat koud werd. Het was erg druk op Koningsdag maar door het bonnetjes systeem konden we redelijk door bestellen. Eén gang ging niet helemaal goed maar kwam later alsnog aan. Ik vind het eten erg lekker, tapas kan nog wel eens vet en zout zijn maar is hier bij El Mundo echt goed op smaak. De porties zijn prima en je kunt altijd bijbestellen als je iets erg lekker vond. Probeer vooral de special dadels in spek!
Tycho J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gezellige avond gehad bij El Mundo. Dit restaurant is wat mij betreft de beste plek in Utrecht om studentikoos gezellig te eten. Het eten is altijd prima, maar het is naar mijn mening niet culinair bedoeld en dus niet voor de mensen die daar naar op zoek zijn. Décor straalt gezelligheid uit en het is er in de weekeinden altijd druk. Ben hier al vaak geweest en zal er vast nog vaak genoeg komen.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
El Mundo. Heb ik zin in Tapas in Utrecht dan ga ik naar El Mundo. Ik ben er nu al verschillende keren geweest en het was altijd prima in orde. Binnen is het wat krap en een tikkeltje donker, maar boven zit je prima. Sinds enige tijd is ook het naastgelegen pand bij het restaurant getrokken wat ook weer wat meer ruimte oplevert.

De Tapas zijn gevarieerd en over het algemeen goed. Vergeet ook niet nummer 58. Deze staat niet op de kaart maar deze in spek gerolde Dadels zijn over het algemeen erg lekker. Wat ik zelf erg lekker vind zijn de zoetzure groenten op toast en de geitenkaas empenada.

Zoals gezegd: ik blijf hier terug komen, ook omdat de prijs erg gunstig is. Voor 25 euro ben je doordeweeks wel klaar (tenzij je ook een toetje wil). Hopelijk houdt El Mundo dit niveau vol.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Voor het all you can eat concept gekozen. Ieder gerecht deed ons onmiddellijk aan Torremolinos denken waar wij ongeveer dezelfde tapas gegeten hebben. Smaak was identiek. Personeel ondanks een full house, super attent en snel. Kortom een bezoek waard!
Jo_de_Jong .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Ik eet hier regelmatig en het eten is altijd goed. De bediening is altijd vriendelijk en lopen vaak genoeg rond zodat ik niet zonder drinken kom te zitten. Dit vind ik belangrijk als het druk is, want dan zijn de wachttijden bij El Mundo vaak een stuk langer. Het decor mag wat mij betreft weer vernieuwd worden.
Regelmatig komt er een man binnen of dit de baas is of een manager durf ik niet te zeggen..
Wel weet ik zeker dat hij iets met het restaurant te maken heeft, aangezien hij er regelmatig is en altijd na een minuut of 10/15 weer weg is, zonder iets te nuttigen... Hij komt heel arrogant over en het kwam over alsof hij het personeel aan het afsnauwen was, dit midden op de werkvloer.
Verder moet ik zeggen dat ik erg tevreden ben.
TieneGiesbers .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Gister bij El Mundo gegeten. Wij hebben daar een erg leuke avond gehad. Wij zaten boven op de bank en konden lekker uit het raam kijken. Service was erg goed en kwamen ons gelijk helpen. Onbeperkt tapas voor 17.95 per persoon. Prijs-kwaliteit was top. Mooi opgemaakte gerechtjes die ook nog eens heerlijk smaakten. Ambiance was ook erg gezellig. Alsof je je even in Spanje waande met die Spaanse muziek op de achtergrond. Het was wel druk, maar daar leed de service niet onder. Iedereen zette even een tandje bij, maar werden niet gestresst. Service met een glimlach en erg lekkere tapas. Wij komen zeker weer.
Singrid .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Wij waren met groep van 9 mensen. Bediening erg kortaf en onvriendelijk.
Lang wachten op eten ,wat achteraf niet de wachten waard was( krab met dille=doodgewone surimi stiks). Wij mochten boven plaatsnemen,daar was zeer benauwd.Om 22:00 medewerkers begonnen met afruimen,lichten gingen aan en bussen poetsmiddel vloog om onze oren heen . Afrader dus...
Max V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Bij El Mundo is het altijd super gezellig! Warme sfeer en vriendelijk personeel. Ook van het eten ben ik zeer te spreken. De gevarieerde kaart zorgt voor veel mogelijkheden! Een absolute aanrader om met een groepje vrienden of collega's te eten.
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
El Mundo heeft naar mijn mening een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en ik kom hier dan ook geregeld. Veel verschillende lekkere gerechtjes waarbij niet te zuinig wordt gedaan. Bij zalm op toast krijg je bijvoorbeeld behoorlijk wat zalm op je toastjes. Er is voor ieder wat wils bij El Mundo.

Kwaliteit van het personeel wisselt helaas nogal. Vaak is het ontzettend druk bij El Mundo en zo gaat er ook vaak het een en ander mis. Soms is personeel hier goed op aan te spreken, ander personeel reageert hier erg kortaf op. Dat is erg jammer. Daarbij komen veel kleine dingen slecht door zoals het vragen naar extra bestek, een extra karaf water etc. Moet vaak meerdere keren herhaald worden. Gezien het personeel alle kanten op vliegt is het ook soms lastig om ze aan te spreken.
Wijnglas .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Het is hier altijd gezellig om te zitten, of het nou met een groep vrienden is of een gezelschap van twee. Het eten is lekker, met een paar favorieten als krabvlees met dille of het vlees in peper-cognacsaus. De bediening zou iets vaker rond kunnen lopen, maar is wel altijd beleefd en vriendelijk.
Krokantje .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Vorige week bij El Mundo gegeten met een vriendin als afsluiting van een gezellige dag. Voordat we het restaurant betraden had ik geen hoge verwachtingen over de kwaliteit van het eten, gezien het feit dat je voor 17,95 onbeperkt tapas van de kaart kunt bestellen.

We waren er rond 18:15 uur en konden zelf nog een tafeltje uitzoeken. We namen plaats in een hoek waar 9 tweetjes nogal dicht op elkaar gezet waren. Dat geeft een enigszins benauwd gevoel. De bediening was redelijk snel ter plaatse en vriendelijk. Na een korte instructie kon het bestellen beginnen: telkens maximaal 2 gerechtjes p.p. per ronde.

We zijn gestart met een ronde koud. Broodjes met verschillende dips (teveel voor 2 personen, raak je snel vol van), een kaasje (prima) en courgette rolletjes (lekker!). Daarna hebben we nog drie rondes besteld met diverse tapas. De gegratineerde aubergine met serranoham was echt de topper. Jum!
De overige gerechtjes waren over het algemeen echt prima, zoals de patatas bravas, champignons rellenos, de zalmkroketjes en de ossenhaaspuntjes. Het enige wat ik echt niet lekker vond was de kipsalade (no. 29): veel te veel saus, waardoor juist de frisse ingrediënten teniet gedaan werden.

Al met al vind ik echt dat je niet mag klagen over de prijs-kwaliteitverhouding. De drankjes zijn ook heel redelijk geprijsd (2,95 voor een glas wijn). De bediening is vriendelijk, werkt hard en het eten staat telkens vlot op tafel. Ik zou hier zeker opnieuw kunnen gaan eten.