El Mundo De Carlita

• : Valet parking
Erg rumoerig
MaxSan .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Pluspunten:

- Personeel is buitengewoon vriendelijk.
- Knusse en gezellige aankleding van restaurant op schitterende locatie.
- Uitstekende steaks. Goede kwaliteit rundvlees en prima gegrild.
- Ondanks een vol restaurant, toch een snelle bediening!
- Het menu is standaard, maar zit prima in elkaar. De prijzen van de hoofdgerechten zijn uitstekend in verhouding met de kwaliteit die je krijgt. Bij de tapas/voorgerechten vonden wij het net iets te hoog.
- De porties zijn ruim, je zult hier absoluut niet snel met honger weggaan.

Minpunten:

- Je kunt in dit restaurant pas reserveren vanaf 8 personen. Het is redelijk klein, dus het zit al snel vol. Hou er rekening mee dat je op drukke dagen als zaterdag/vrijdag een flinke poos aan de bar moet zitten als je na een uur of 19:00u komt.
- Er is geen drankenkaart. Je hebt dus vooraf geen idee wat een drankje kost of wat ze hebben, beetje onhandig. Vrij uitzonderlijk voor een Mexicaans restaurant is dat ze geen cocktails lijken te hebben.
- De spareribs waren wat aan de droge kant. Als het als 'rack' geserveerd zou worden in plaats van ieder ribbetje apart zou dit waarschijnlijk al een wereld van verschil maken.
- Hoewel er op de kaart stond dat ze enkel verse ingrediënten gebruiken, kwamen de calamari toch echt uit het diepvriesvak van een bekende supermarktketen.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Altijd een warm welkom! Eten is erg smaakvol en een uitgebreide kaart. Je waant je echt in Mexico. Je kunt ook lekkere tapas bestellen voor een lekker avondje tafelen.
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Vriendelijke bediening en heerlijk eten. We komen hier regelmatig. Lekker de burrito chili en de fajita's beef, uiteraard met een desperado.
Beye2440 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Leuke sfeer, vriendelijke bediening, geen pretenties. Teleurstellend: niet gewoon spontaan een appetizer op tafel. Bij de (te dure) wijn spontaan karaf water met glazen, prima. Weinig keuze op kaart, weinig creatief. Gerechten zijn gezien het gebodene aan de prijzige kant. Eten viel bij één van ons niet helemaal goed.
JerS .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Goede, vriendelijke ontvangst en bediening. Zeer gezellige inrichting. Gekozen voor tapas 'el mundo' voor 2 pers. We vonden het frituur gehalte best aan de hoge kant wat jammer is. De kippenvleugels daarentegen waren bijzonder lekker. Vervolgens nog een buritomix genomen. Deze waren gewoon lekker, niet meer dan dat. De garnituur was vrij basic: Rijst, gebakken aardappels en bonen (met chilisaus?). We missen een authentiek tintje...
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Erg lekker eten serveert dit restaurant. De vooraf geserveerde Nachos Kaas is erg smakelijk, en wekt de eetlust op. In de hoofdgerechten die onze groep van 14 personen kozen, was mals en lekker gekruid vlees verwerkt. De Fajitas en Burritos gerechten werden door deze Grensland Pad wandelaars allen als "zeer goed" gekwalificeerd. Reken niet op veel groenten, die worden niet geserveerd. Zeer bijzonder interieur. Heel service gerichte bediening, erg goed. Geen 9 gegeven omdat bij het afruimen een zich iets te populair gedragende mannelijke medewerker 1 van onze gasten opzij duwde om het lege bord te kunnen pakken, belachelijk natuurlijk. Verder niets dan lof, aanrader. Op zaterdag avond zit de zaak wel flink vol!!
Bonniekraijenoord .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Dit is een van mijn favoriete restaurantjes! Het restaurant heeft een supergezellig decor.
De eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Is er iets niet in orde? Dan word dit altijd keurig opgelost.
Je krijgt flinke porties waar je je buik aan vol eet en alle gerechteb zijn even smakelijk!
Mijn persoonlijke favoriet is Nacho chili con carne!
RVink .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Ookal is het restaurant rustig heeft het een gezellige en vriendelijke uitstraling.
Als er geen tafel beschikbaar is kan er plaats worden genomen aan de bar. Waar je word voorzien van een drankje. Wachten duurt nooit langer dan 15 min.
Eten is van prima kwaliteit.
Niet bijzonder maar gewoon lekker om eens te eten.
Bij het bestellen van een hoop verschillende gerechten kan het enige tijd duren.
Personeel altijd erg vriendelijk en doet zijn best om een prettige avond te hebben.
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Prima Spare ribs. maar het was de desbetreffende avond niet erg druk en liet het eten vrij lang op zich wachten, vriendelijk personeel.
Rinkje1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Voor het eerst in Bergen op Zoom en dus ook in dit restaurant. Wat een gezellige sfeer, supervriendelijke bediening en heerlijk eten. Zelf hebben mijn partner en ik een tapasschotel gegeten voor 2 personen. Dit was ruim voldoende.
Iedereen aan te bevelen en we komen zeker een keer terug.
Rachel N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Hier poosje geleden gegeten met moeder en zus. Na 10 jaar weer terug in Bergen op Zoom.. wat een gezellige tent is dit zeg. Door alle tierelantijnen kan je hier je ogen uitkijken tijdens het diner. Wij hadden veel te veel besteld (voorgerechten zijn grote porties) en konden dus gewoon nog een hoofdgerecht afbestellen. Top!! Het is inderdaad niet de goedkoopste tent, maar ja.. lang leve de crisis zullen we maar zeggen!